PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Ενημέρωση για θόρυβο από 'μπρατσάκια της ζαμφόρ'

KostasZ - Τρι 26 Οκτ 2004, 08:21:12
Θέμα δημοσίευσης: Ενημέρωση για θόρυβο από 'μπρατσάκια της ζαμφόρ'
Λοιπόν κύριοι και κυρίες,

σε περίπτωση που πηγαίνετε στον δρόμο έστω και με μικρή ταχύτητα και ενώ περνάτε πάνω από μικρή ανωμαλία και ακούτε ένα χαρακτηριστικό 'κλακ-κλακ' (σαν να είναι εντελώς πεγμένο το αμορτισέρ), προσέχτε: μπορεί να είναι τα ζαμφόρ.
Ο καταραμένος θόρυβος γίνετε πολύ έντονος και εκνευριστικός καθώς μεταφέρεται σε όλο το αμάξωμα. (Σε μεγάλες ταχύτητες μπορεί να μην χτυπάει πολύ)
Εγώ είχα αυτό το πρόβλημα με τον έντονο ήχο και πήγα να τρελαθώ. Σε κάποιο σημείο νόμιζα ότι ήμουν άμαξα γεμάτη με μπιχλιμπίδια που πάει σε πανηγύρι.
Φυσικά σαν οδηγός με πολύ περιορισμένες τεχνικές γνώσεις αυτοκινήτου, έριξα το φταίξιμο στο αμορτισέρ (ο 'Ζελιτς' στο Ελληνικό ευτύχώς βοήθησε).
Ο θόρυβος δεν υπήρχε από πάντα αλλά ξεκίνησε με ένα περίεργο γαργάλημα στο πόδι. Το είχα πεί σε πολλούς αλλά κανένας δεν μου έδινε σημασία. Τελικά έπρεπε να φτάσω σε προχωρημένο στάδιο για να διορθωθεί.
Αποτέλεσμα και τα δύο ζαμφοράκια αλλάχτηκαν. Το δεξί μόνο που το κούναγε με το χέρι είχε μπόσηκα. Ενώ θα έπρεπε να είναι συμπαγές.
Το άλλο μας ξεγέλασε αλλά με την δοκιμή στον δρόμο φάνηκε ότι είχε και αυτό πρόβλημα. Rolling eyes
Μπορεί, εάν έχετε αυτό το πρόβλημα και είστε σε όχι πολύ αρχικό στάδιο, να κάνετε το τέστ που έκανα και εγώ. Από την κολώνα πάνω από τους εξωτερικούς καθρέπτες, κούνησα δεξιά και αριστερά το αυτοκίνητο. Και σε αυτή την περίπτωση, εάν τα ζαμφόρ έχουν μπόσηκα θα δημιουργούν ένα χτύπημα. Εγώ το προχώρησα και λίγο παραπάνω: φοβούμενος για πιθανό πρόβλημα στο αμορτισέρ έβαλα το χέρι πάνω στο ελατήριο και διαπίστωσα πώς το χτύπημα δεν προερχόταν από το αμορτισέρ αλλά μεταφερόταν από κάπου αλλού πίσω από τον τροχό.
Ο 'Ζελιτς' μου είπε ότι συνήθως το πρόβλημα δημιουργείται όταν το αμορτισέρ είναι αρκετά πεσμένο και μεγάλες πιέσεις πέφτουν πάνω στα ζαμφόρ από το αρκετά μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (γι'αυτό).
Ενημερωτικά, φοράω Bilstein (3cm) ελατήριο και τώρα έβαλα αμορτισέρ APEX.
pugsang - Τρι 26 Οκτ 2004, 08:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτος ο Ζελιτς τι ειναι??Κανενας καινουργιος παίκτης του Παναθηναϊκού ή ομογενής στην Εθνική μπάσκετ?
KostasZ - Τρι 26 Οκτ 2004, 08:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε πολύ μπαλαδώρος,
πετάει γκολάκια σαν να δίνει καραμέλες σε παιδάκια.

Ελαστικά-αμορτισέρ.
Ενημερωτικά πιστεύω πώς έχει καλές τιμές.
Βρίσκεται ********* edited by Vaggelis.

Μπορεί να κάνω διαφήμιση αλλά νομίζω ότι είναι καλό να ενημερώνουμε για τα μέρη όπου ο καθένας έμεινε ικανοποιημένος.

(********** edited by Vaggelis)
Vaggelis - Τρι 26 Οκτ 2004, 10:24:01
Θέμα δημοσίευσης:
Διόρθωσα το ποστ, γιατί δεν επιτρέπονται διαφημίσεις στο forum, αν θέλει κάποιος πληροφορίες, μόνο μέσω πμ.....
KostasZ - Τρι 26 Οκτ 2004, 10:35:52
Θέμα δημοσίευσης:
Oops, sorry Βάγγο!
gavanas - Τρι 26 Οκτ 2004, 11:37:58
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω έναν ήχο (τσιου-τσιου) από μπροστά δεξια, ο οποίος ακουγόταν σε συνθήκες χωσίματος, έντονες κλίσεις κτλ. Τελικά μια μέρα αποφάσισα να το ψάξω και κατέληξα στα μπρατσάκια της αντιστρεπτικής. Όταν πχ η αριστερή ρόδα ανεβαίνει πεζοδρόμιο, κυριλέ. Μόλις πάς να ανεβάσεις τη δεξια, τσιου. Δεν είναι με τιποτα μεταλλικός ήχος, και δεν ακούγεται παρά μόνο όταν έχω κλίση. Άλλες ιδέες?
Δημήτριος - Τρι 26 Οκτ 2004, 11:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
Τι είναι τα ζαμφόρ;

τρώγονται;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Very happy
mick206 - Τρι 26 Οκτ 2004, 15:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Τι είναι τα ζαμφόρ;

τρώγονται;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Very happy

Ελληνιστί λέγονται και αντιστρεπτικές Very happy
Άμα πας στο Λεξικό Φυτράκη θα το δεις Laughing Laughing Laughing Laughing



pugsang έγραψε:
Αυτος ο Ζελιτς τι ειναι??Κανενας καινουργιος παίκτης του Παναθηναϊκού ή ομογενής στην Εθνική μπάσκετ?

Laughing Laughing Laughing Laughing
Α ρε Μάκη! Laughing
KostasZ - Τετ 27 Οκτ 2004, 00:46:58
Θέμα δημοσίευσης:
Άσχετο αλλά για να μην με περάσετε για τελείως χαζό.
Έγραψα ότι τα ελατήρια που φοράω ότι είναι Bilstein, πράγμα που θα πρέπει σίγουρα να καταλάβετε είναι λάθος. Μάλλον Bilstein θα έβλεπα στα όνειρα μου.
Το σωστό είναι Eibach!
teoman - Τετ 27 Οκτ 2004, 01:00:22
Θέμα δημοσίευσης:
KostasZ έγραψε:
Άσχετο αλλά για να μην με περάσετε για τελείως χαζό.
Έγραψα ότι τα ελατήρια που φοράω ότι είναι Bilstein, πράγμα που θα πρέπει σίγουρα να καταλάβετε είναι λάθος. Μάλλον Bilstein θα έβλεπα στα όνειρα μου.
Το σωστό είναι Eibach!


Και αφού υπάρχει κιτ της APEX για 206,γιατί δεν έβαζες και ίδια ελατήρια που ταιριάζουν και καλύτερα?
nik7 - Τετ 27 Οκτ 2004, 02:56:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Τι είναι τα ζαμφόρ;

τρώγονται;;; Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Very happy


fantasou ena mparaki (siderenio) peripou Φ10mm(diametros) kai dio katheta(se afto to mparaki) spiromata... koinos ena Π me mikra akra kai megali se sxesi me ta spiromata endiamesi grammi.
Afto sindeei tin zamfor kai to....(prepei na einai psalidi) den eimai sigouros.
Apo oti thimame apo ta stoixeia mixanon pou perasa persi.H zamfor krataei ta mposika metaksi zamfor kai psalidiou gia na min anoigei poli to amortiser kai na min kleinei poli perissotero apo oti paei... koinos troei polla zoria kai thelei elegxo kai allagma sixna... ektos kai an den sou spaei katholou ta nevra afto to klak otan pas siga....

Telika omos allou thelo na katalikso mallon allakses ta mparakia tis zamfor(afta pou sou eksigo tosi ora) kai oxi oli tin zamfor giati afti paei giro sta 300euro an den kano lathos...
KostasZ - Τετ 27 Οκτ 2004, 08:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Νικολάκι,
έχεις απόλυτο δίκιο, άλλαξα μόνο τα μπαράκια της ζαμφόρ (το κάθετο κομμάτι). Το καθένα μου κόστισε 25€. Σύνολο, Rolling eyes Rolling eyes Idea --> 50€!

Τεό,
ο λόγος που δεν έβαλα το κιτ, ήταν γιατί τα Eibach, τα είχα ήδη. Χώρια ότι το αποτέλεσμα (μέχρι στιγμής) με ικανοποιεί.

Όσο για τα APEX, ήθελα να βάλω κάτι πιό μαλακό από το Bilstein. Το έχω δοκιμάσει και αυτό αλλά με κούρασε λίγο καθώς κινούμαι πολύ μέσα στους απίστευτους δρόμους Confused της Αθήνας.
Μέχρι και πέντε πόντους το είχα κατεβάσει, μία φορά και ένα καιρό, το αυτοκίνητο αλλά πιστεύω ότι ήταν υπερβολή. Το τί ζαλάδα έφαγα από το μικρό αλλά παρατεταμένο ταρακούνημα ακόμα και στις εθνικές οδούς, δεν λέγετε. Laughing Laughing Laughing
Σε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα, ξαναρωτήστε με για να σας πώ εάν έπιασε το πείραμα.
Vaggelis - Τετ 27 Οκτ 2004, 09:55:02
Θέμα δημοσίευσης:
KostasZ έγραψε:

Όσο για τα APEX, ήθελα να βάλω κάτι πιό μαλακό από το Bilstein. Το έχω δοκιμάσει και αυτό αλλά με κούρασε λίγο καθώς κινούμαι πολύ μέσα στους απίστευτους δρόμους Confused της Αθήνας.
Μέχρι και πέντε πόντους το είχα κατεβάσει, μία φορά και ένα καιρό, το αυτοκίνητο αλλά πιστεύω ότι ήταν υπερβολή. Το τί ζαλάδα έφαγα από το μικρό αλλά παρατεταμένο ταρακούνημα ακόμα και στις εθνικές οδούς, δεν λέγετε. Laughing Laughing Laughing


Σε καταλαβαίνω, ομοιοπαθών...... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
vio - Τετ 27 Οκτ 2004, 12:34:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ενημέρωση για θόρυβο από 'μπρατσάκια της ζαμφόρ'
KostasZ έγραψε:
Λοιπόν κύριοι και κυρίες,

σε περίπτωση που πηγαίνετε στον δρόμο έστω και με μικρή ταχύτητα και ενώ περνάτε πάνω από μικρή ανωμαλία και ακούτε ένα χαρακτηριστικό 'κλακ-κλακ' (σαν να είναι εντελώς πεγμένο το αμορτισέρ), προσέχτε: μπορεί να είναι τα ζαμφόρ.
Ο καταραμένος θόρυβος γίνετε πολύ έντονος και εκνευριστικός καθώς μεταφέρεται σε όλο το αμάξωμα. (Σε μεγάλες ταχύτητες μπορεί να μην χτυπάει πολύ)
Εγώ είχα αυτό το πρόβλημα με τον έντονο ήχο και πήγα να τρελαθώ. Σε κάποιο σημείο νόμιζα ότι ήμουν άμαξα γεμάτη με μπιχλιμπίδια που πάει σε πανηγύρι.
Φυσικά σαν οδηγός με πολύ περιορισμένες τεχνικές γνώσεις αυτοκινήτου, έριξα το φταίξιμο στο αμορτισέρ (ο 'Ζελιτς' στο Ελληνικό ευτύχώς βοήθησε).
Ο θόρυβος δεν υπήρχε από πάντα αλλά ξεκίνησε με ένα περίεργο γαργάλημα στο πόδι. Το είχα πεί σε πολλούς αλλά κανένας δεν μου έδινε σημασία. Τελικά έπρεπε να φτάσω σε προχωρημένο στάδιο για να διορθωθεί.
Αποτέλεσμα και τα δύο ζαμφοράκια αλλάχτηκαν. Το δεξί μόνο που το κούναγε με το χέρι είχε μπόσηκα. Ενώ θα έπρεπε να είναι συμπαγές.
Το άλλο μας ξεγέλασε αλλά με την δοκιμή στον δρόμο φάνηκε ότι είχε και αυτό πρόβλημα. Rolling eyes
Μπορεί, εάν έχετε αυτό το πρόβλημα και είστε σε όχι πολύ αρχικό στάδιο, να κάνετε το τέστ που έκανα και εγώ. Από την κολώνα πάνω από τους εξωτερικούς καθρέπτες, κούνησα δεξιά και αριστερά το αυτοκίνητο. Και σε αυτή την περίπτωση, εάν τα ζαμφόρ έχουν μπόσηκα θα δημιουργούν ένα χτύπημα. Εγώ το προχώρησα και λίγο παραπάνω: φοβούμενος για πιθανό πρόβλημα στο αμορτισέρ έβαλα το χέρι πάνω στο ελατήριο και διαπίστωσα πώς το χτύπημα δεν προερχόταν από το αμορτισέρ αλλά μεταφερόταν από κάπου αλλού πίσω από τον τροχό.
Ο 'Ζελιτς' μου είπε ότι συνήθως το πρόβλημα δημιουργείται όταν το αμορτισέρ είναι αρκετά πεσμένο και μεγάλες πιέσεις πέφτουν πάνω στα ζαμφόρ από το αρκετά μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (γι'αυτό).
Ενημερωτικά, φοράω Bilstein (3cm) ελατήριο και τώρα έβαλα αμορτισέρ APEX.


Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει ? και εγώ έχω παρατηρήσει τον ίδιο θόρυβο ο οποίος όσο πάει και αυξάνεται. Μου το κάνει σε λακούβες αλλά και όταν το αυτοκίνητο σπινιάρει και ο δρόμος έχει έστω και μια μικρή ανωμαλία και περάσουν απο επάνω οι ρόδες κοπανάει πάρα πολύ δυνατά. Σου έκανε και εσένα τίποτα τέτοιο ??
KostasZ - Τετ 27 Οκτ 2004, 13:11:35
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα, γύρω στα 95,000 χλμ.
Πάντως πιστεύω ότι έχει να κάνει περισσότερο με την κατάσταση των αμορτισέρ. Επειδή δέχεται μεγάλες πιέσεις, όπως καταλαβαίνεις η περαιτέρω επιβάρυνση του, λόγω μή καλής πρόσφυσης των αμορτισέρ, χειροτερεύει την κατάσταση.
Ο θόρυβος που δημιουργείται είναι πολύ μεγάλος και ενοχλητικός. (Μην ξεχνάς ότι μεταφέρεται σε όλο το αμάξωμα κάνοντας τον εντονότερο)
Προσοχή: όταν το πάς σε έναν μηχανικό να το δεί επικεντρώσου στα μπρατσάκια της ζαμφόρ. Είναι ένα κάθετο κομμάτι σίδερου, μήκους περίπου 20-25cm (και εάν δεν κάνω λάθος πάνω από το ψαλίδι ή αλλιώς δίπλα).
Όπως έγραψα πιό πάνω φόραγα Bilstein αμορτισερ, το οποίο όμως με κούρασε. Αυτό είχε ώς αποτέλεσμα να τα βγάλω. Ήθελα όμως να κρατήσω και το χαμήλωμα των 3cm. Η λάθος απόφαση πού πήρα τότε ήταν να ξαναβάλω τα μαμίσια αμορτισέρ μέχρι να τα παίξουν εντελώς και μετά να αγοράσω κάποια άλλα. Προφανώς, λόγω του χαμηλώματος και της μή καταλληλότητας των αμορτισέρ για αυτό το ύψος, είχα τα γνωστά αποτελέσματα.
Θα σου πρότεινα να μήν το αμελήσεις άλλο και να πάς σε ένα μηχανικό για να το σηκώσει και να το δεί. Εάν είναι εντελώς πεγμένα θα το διαπιστώσεις άμεσα και εσύ καθώς κουνιούνται και με το χέρι (υπό κανονικές συνθήκες θα πρέπει να είναι συμπαγή). Φαντάσου τί γίνεται όταν ένα ολόκληρο αυτοκίνητο ρίχνει ένα μεγάλο μέρος του βάρους του επάνω τους.
Εάν τελικά αυτή είναι η αιτία του θορύβου που ακούς, άποψη μου είναι να τσεκάρεις την κατάσταση των αμορτισέρ σου. Crying or Very sad
KostasZ - Τετ 27 Οκτ 2004, 14:29:09
Θέμα δημοσίευσης:
Alex,

πρέπει, όντως, να μου το έκανε και στα σπινιαρίσματα καθώς και στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου.
nik7 - Πεμ 28 Οκτ 2004, 12:01:26
Θέμα δημοσίευσης:
KostasZ έγραψε:
Νικολάκι,
έχεις απόλυτο δίκιο, άλλαξα μόνο τα μπαράκια της ζαμφόρ (το κάθετο κομμάτι). Το καθένα μου κόστισε 25€. Σύνολο, Rolling eyes Rolling eyes Idea --> 50€!


pou ta vrikes ta mparakia 25euro to kathena?
PoLiThS - Παρ 29 Οκτ 2004, 08:06:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα βρε νικόλα μου.. Τα μπαράκια ζαμφόρ είναι ανταλακτικά και αναλώσιμα κιόλας καθότι τα "μπαλακια" στις άκρες του φθείροντε ειδικά σε χαμηλωμένα αυτοκίνητα και είναι γνήσια ανταλακτικά PEUGEOT
nik7 - Παρ 29 Οκτ 2004, 09:12:59
Θέμα δημοσίευσης:
ego ta vrisko giro sta 35euro stin kontini antiprosopeia mou...anyway tha ksanarotiso kai tha psakso kai allou....
KostasZ - Δευ 01 Νοέ 2004, 01:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
Νικόλα,
sorry για την καθυστερημένη απάντηση αλλά σε έφαγε το τετραήμερο.
Τα μπαράκια τα έβαλα στον 'Ζέλιτς', δηλαδή εκείνος που μου έβαλε και τα APEX.
Εάν θέλεις τα στοιχεία του, στείλε μου ένα pm.
nik7 - Δευ 01 Νοέ 2004, 11:02:00
Θέμα δημοσίευσης:
fenete tha ta pernei xontriki apo tin peugeot
efxaristo den thelo ta stoixeia tou tha pao ston diko mou kai tha tou po na mou ta vrei ftina.... efxaristo pantos gia to info tis timis....
gavanas - Δευ 01 Νοέ 2004, 21:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
Παω λοιπόν κι εγώ στην peugeot, μου λέει με την η αντιστρεπτική θα είναι. Ρίχνει ένα σπρει, κάνουμε βόλτα. Τα ίδια. Το σηκώνει και τι να δούμε? Η αντιστρεπτική, έχει μεταφερθεί όλη όπως το βλέπουμε από μπροστά προς τα δεξιά, το αριστερό κομμάτι έχει έρθει εφαπτομενικά στη γέφυρα, ενώ το δεξί απέχει ένα πόντο.

Την έλυσε, την έφερε και την ξαναέδεσε, κομπλέ...

Πείτε τωρα, πως έγινε.... Το αμάξι δεν έχει χτυπήσει, και ξεκίνησα να το παρατηρώ, μετά από σκίσιμο μιας ώρας, με τρία άτομα μεσα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr