Δημήτριος έγραψε: |
Τι είναι τα ζαμφόρ;
τρώγονται;;; ![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Αυτος ο Ζελιτς τι ειναι??Κανενας καινουργιος παίκτης του Παναθηναϊκού ή ομογενής στην Εθνική μπάσκετ? |
KostasZ έγραψε: |
Άσχετο αλλά για να μην με περάσετε για τελείως χαζό.
Έγραψα ότι τα ελατήρια που φοράω ότι είναι Bilstein, πράγμα που θα πρέπει σίγουρα να καταλάβετε είναι λάθος. Μάλλον Bilstein θα έβλεπα στα όνειρα μου. Το σωστό είναι Eibach! |
Δημήτριος έγραψε: |
Τι είναι τα ζαμφόρ;
τρώγονται;;; ![]() ![]() ![]() ![]() |
KostasZ έγραψε: |
Όσο για τα APEX, ήθελα να βάλω κάτι πιό μαλακό από το Bilstein. Το έχω δοκιμάσει και αυτό αλλά με κούρασε λίγο καθώς κινούμαι πολύ μέσα στους απίστευτους δρόμους ![]() Μέχρι και πέντε πόντους το είχα κατεβάσει, μία φορά και ένα καιρό, το αυτοκίνητο αλλά πιστεύω ότι ήταν υπερβολή. Το τί ζαλάδα έφαγα από το μικρό αλλά παρατεταμένο ταρακούνημα ακόμα και στις εθνικές οδούς, δεν λέγετε. ![]() ![]() ![]() |
KostasZ έγραψε: |
Λοιπόν κύριοι και κυρίες,
σε περίπτωση που πηγαίνετε στον δρόμο έστω και με μικρή ταχύτητα και ενώ περνάτε πάνω από μικρή ανωμαλία και ακούτε ένα χαρακτηριστικό 'κλακ-κλακ' (σαν να είναι εντελώς πεγμένο το αμορτισέρ), προσέχτε: μπορεί να είναι τα ζαμφόρ. Ο καταραμένος θόρυβος γίνετε πολύ έντονος και εκνευριστικός καθώς μεταφέρεται σε όλο το αμάξωμα. (Σε μεγάλες ταχύτητες μπορεί να μην χτυπάει πολύ) Εγώ είχα αυτό το πρόβλημα με τον έντονο ήχο και πήγα να τρελαθώ. Σε κάποιο σημείο νόμιζα ότι ήμουν άμαξα γεμάτη με μπιχλιμπίδια που πάει σε πανηγύρι. Φυσικά σαν οδηγός με πολύ περιορισμένες τεχνικές γνώσεις αυτοκινήτου, έριξα το φταίξιμο στο αμορτισέρ (ο 'Ζελιτς' στο Ελληνικό ευτύχώς βοήθησε). Ο θόρυβος δεν υπήρχε από πάντα αλλά ξεκίνησε με ένα περίεργο γαργάλημα στο πόδι. Το είχα πεί σε πολλούς αλλά κανένας δεν μου έδινε σημασία. Τελικά έπρεπε να φτάσω σε προχωρημένο στάδιο για να διορθωθεί. Αποτέλεσμα και τα δύο ζαμφοράκια αλλάχτηκαν. Το δεξί μόνο που το κούναγε με το χέρι είχε μπόσηκα. Ενώ θα έπρεπε να είναι συμπαγές. Το άλλο μας ξεγέλασε αλλά με την δοκιμή στον δρόμο φάνηκε ότι είχε και αυτό πρόβλημα. ![]() Μπορεί, εάν έχετε αυτό το πρόβλημα και είστε σε όχι πολύ αρχικό στάδιο, να κάνετε το τέστ που έκανα και εγώ. Από την κολώνα πάνω από τους εξωτερικούς καθρέπτες, κούνησα δεξιά και αριστερά το αυτοκίνητο. Και σε αυτή την περίπτωση, εάν τα ζαμφόρ έχουν μπόσηκα θα δημιουργούν ένα χτύπημα. Εγώ το προχώρησα και λίγο παραπάνω: φοβούμενος για πιθανό πρόβλημα στο αμορτισέρ έβαλα το χέρι πάνω στο ελατήριο και διαπίστωσα πώς το χτύπημα δεν προερχόταν από το αμορτισέρ αλλά μεταφερόταν από κάπου αλλού πίσω από τον τροχό. Ο 'Ζελιτς' μου είπε ότι συνήθως το πρόβλημα δημιουργείται όταν το αμορτισέρ είναι αρκετά πεσμένο και μεγάλες πιέσεις πέφτουν πάνω στα ζαμφόρ από το αρκετά μεγάλο βάρος του αυτοκινήτου (γι'αυτό). Ενημερωτικά, φοράω Bilstein (3cm) ελατήριο και τώρα έβαλα αμορτισέρ APEX. |
KostasZ έγραψε: |
Νικολάκι,
έχεις απόλυτο δίκιο, άλλαξα μόνο τα μπαράκια της ζαμφόρ (το κάθετο κομμάτι). Το καθένα μου κόστισε 25€. Σύνολο, ![]() ![]() ![]() |