206gti έγραψε: |
Το τουτού μου έχει δείκτη θερμ. νερού και λαδιού, αλλά κανείς δεν μου εξήγησε τις θερμοκρασίες.
Δηλ. Ποιές είναι οι νορμάλ θερμοκρασίες (νερού & λαδιού) λειτουργίας του κινητήρα? Πότε είναι "κρύος" ο κινητήρας? Πότε έχει "ζεσταθεί" ο κινητήρας? Ευχαριστώ! Α! Επίσης κάτι που παρατήρησα: Όταν σταματήσω, αν περιμένω λίγο πριν το σβήσω, για να "κρυώσει", ατυό ζεσταίνεται κι άλλο! Είναι φυσιολογικό αυτό? Τι πρέπει να το σβήσω αμέσως? |
zippy έγραψε: |
Παιδες γειας σας.Εχω ενα 206 1.6 gti.Οταν το οδηγω καπως γριγορα (μεχρι να ακουστει το καου απο τον κοφτη δηλαδη)η θερμοκρασια του νερου ειναι 90 σταθερα και το λαδιου ανεβενει.Μεχρι εδω καλα.Το προβλιμα ξεκινα οταν θα σταματισω να πηγαινω γριγωρα.Η θερμοκρασια του νερου θα παει στα 110 και του λαδιου θα πεφτει σιγα-σιγα.Λετε το αμαξι να εχει φτιαχτει για να το οδηγω στος κοφτες ολη την ωρα?????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zippy έγραψε: |
Μητσάρα μπορώ να πω οτι έσκισες. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Πάντως ένα πράγμα μου προκαλεί θαυμασμό. Τόσο αναλυτικά και με παράδειγμα δεν μου τα είπαν ούτε στην peugeot!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
206gti έγραψε: |
Δημήτρη χρόνια πολλά! |
zippy έγραψε: |
Μητσαρα να ζεισεις και χρονια πολλα μεγαλος να γινεις με γκαζια πολλα,παντου να σκορπισεις του νιτρου το φως και ολοι να λενε να ενας τρελος. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Η θερμοκρασία του νερού (ψυκτικού υγρού) επηρεάζεται ΚΑΙ από την θερμοκρασία του λαδιού. Προφανώς όταν πέφτει η ταχύτητα του αυτοκινήτου η ικανότητα για ψύξη του νερού μειώνεται. Επειδή γίνεται μια συνεχής μεταφορά θερμότητας από το λάδι στο νερό, είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του νερού, όταν η ικανότητα για ψύξη αυτού μειώνεται (με την πτώση της ταχύτητας). Δηλαδή πάντα λαμβάνει χώρα η μετάδοση θερμότητας (λόγω διαφοράς θερμοκρασίας των δύο ρευστών), αλλά η θερμοκρασία του νερού "βρίσκει την ευκαιρία" να ανέβει όταν μειώνεται και ο ρυθμός ψύξης του. Μην σε ανυσηχεί, είναι υπολογισμένο να συμβαίνει. Απλά μην το παρακάνεις (εννοώ μην το παρακάνεις πολύ!!! ![]() Η θερμοκρασία του νερού στο ταξίδι είναι έτσι ρυθμισμένη, ώστε να υπάρχει σοβαρή μεταφορά θερμότητας από το λάδι στο νερό. Προφανώς ο κινητήρας μας είναι έτσι σχεδιασμένος, ώστε το λιπαντικό να έχει σοβαρό ρόλο στην ψύξη του κινητήρα. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που το λάδι "πάιρνει φωτιά"... Για να μην απογειωθεί λοιπόν η θερμοκρασία του λαδιού, ρυθμίσανε έτσι την θεμροκρασία νερού, ώστε να παραμένει στα χαμηλά επίπεδα (για ταξίδι, όπου το λιπαντικό θερμαίνεται αρκετά) των 75~85οC. |
zippy έγραψε: |
Ντινο αυτο που ειπα για τον σενσορα ειναι οτι ξυλωσα το καρτερ για να τσεκαρω τον σενσορα αλλα αυτο δεν ειχε προβλημα.Απο οτι καταλαβα στο γραμμα το δικο σου καταλαβες πως βλεπω τιν ενδιξη στο καντραν.Αν δεν εννοεις αυτο τοτε προσπαθισε να μου εξιγισεις σε παρακαλω. |
zippy έγραψε: |
Ντινο σε μια απο τις φωτογραφιες που εμφανιζονται κατω απο αυτα που εχεις γραψει εχει ενα honda με ενα αυτοκολλιτο τον redliners.Που το πετιχες αυτο το honda αν επιτρεπετε?Γιατι εγω μια <ειδιαιτερη>σχεση με τα honda. |
Ntinos έγραψε: | ||
Το honda ειναι του αδερφου μου και προσωρινα δικο μου αφου λειπει για σπουδες ![]() Και ελπιζω οι ιδιαιτερες σχεσεις σου με τα honda να μην ειναι του τυπου 'κηνυγαω' Vti στα φαναρια γιατι μολις το οδηγησα κιεγω καταλαβα τι εστι 1600αρι να κατεβαζει για πλακα 240 στο κοντερ ![]() ![]() |