PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Επεκτείνονται οι λεωφορειολωρίδες

Tomcat - Δευ 18 Οκτ 2004, 15:37:50
Θέμα δημοσίευσης: Επεκτείνονται οι λεωφορειολωρίδες
Δώδεκα μέτρα για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αθήνα έλαβαν έπειτα από δίωρη σύσκεψη τη Δευτέρα οι υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ, Μεταφορών και Δημόσιας Τάξης. Οι περισσότερες από τις απαγορεύσεις στις αριστερές στροφές (που είχαν επιβληθεί στη διάρκεια των Ολυμπιακών) διατηρούνται, οι λεωφορειολωρίδες επεκτείνονται, οι κάμερες επαναλειτουργούν και η πολιτικής της ελεγχόμενης στάθμευσης συνεχίζεται.





Όσον αφορά την επιτήρηση των αθηναϊκών δρόμων, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης Γιώργος Βουλγαράκης ανέφερε ότι οι περίπου 1.250 κάμερες έχουν «τυφλωθεί», με απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων. Με επιστολή του στην Αρχή, ο υπουργός ζήτησε να επαναλειτουργήσουν, καθώς κρίνονται απαραίτητες για το κυκλοφοριακό.

Δεσμεύτηκε πάντως ότι θα υπάρξει παρέμβαση στο λογισμικό τους, ώστε να προφυλαχθούν τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, και διευκρίνισε ότι στο Κέντρο Ελέγχου του Συστήματος θα μπορεί να υπάρχει εκπρόσωπος και της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής και της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Και ο κ. Σουφλιάς δήλωσε ότι η κυβέρνηση σέβεται τα δικαιώματα των πολιτών, αλλά η σύγχρονη τεχνολογία που αποκτήθηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες πρέπει να αξιοποιηθεί. Ο κ. Βουλγαράκης δήλωσε ότι το σύστημα των καμερών κόστισε 85 δισ. δραχμές.

Κάποιες από τις κάμερες που υπάρχουν σήμερα σε ορισμένες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, σταδιακά θα αφαιρεθούν όταν επιλυθεί το θέμα της διάθεσης των εγκαταστάσεων, ενώ θα παραμείνουν μόνο στο Ολυμπιακό Στάδιο και στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Οι κάμερες που θα αφαιρεθούν θα τοποθετηθούν στις εθνικούς οδούς.

Τα νέα μέτρα θα οριστικοποιηθούν και θα ανακοινωθούν αναλυτικά σε περίπου δύο με τρεις εβδομάδες, όταν το υπουργείο Μεταφορών παρουσιάσει τον ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας.

Όπως ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου ο κ. Σουφλιάς, οι 12 αποφάσεις-κατευθύνσεις είναι:

Ο δακτύλιος παραμένει ως έχει.
Από τις 49 απαγορεύσεις αριστερών στροφών, που είχαν επιβληθεί κατά την περίοδο της Ολυμπιάδας, παραμένουν οι 43.
Επέκταση των λεωφορειολωρίδων. Επί του θέματος αυτού ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης δήλωσε ότι θα υπάρξουν ανακοινώσεις όταν παρουσιαστεί ο συγκοινωνιακός χάρτης.
Πολιτική ελεγχόμενης στάθμευσης για τα ΙΧ, με συνεργασία του υπουργείου Μεταφορών και των δήμων. Για το θέμα αυτό ο κ. Λιάπης εξήγησε ότι θα υπάρξει διάλογος με τους φορείς και τους δήμους για το πώς θα λειτουργήσει το σύστημα με τα παρκόμετρα.. Οι αποφάσεις θα ανακοινωθούν με τον υπόλοιπο συγκοινωνιακό χάρτη.
Χώροι στάθμευσης για τα δίκυκλα.
Χρήση των καμερών για καθαρά συγκοινωνιακούς λόγους.
Νυχτερινά δρομολόγια στις αστικές συγκοινωνίες.
Αντιμετώπιση του προβλήματος με τα εγκαταλελειμένα αυτοκίνητα. Ο κ. Σουφλιάς υπολόγισε τον αριθμό τους σε 30 με 40 χιλιάδες.
Αυστηρή και στοχευμένη αστυνόμευση, ανάλογα με την πορεία και την υλοποίηση των μέτρων
Λειτουργία λεωφορειακών γραμμών προς τους σταθμούς του μετρό
Δημιουργία πάρκινγκ στην περιφέρεια της Αττικής κυρίως σε κομβικούς δήμους, όπως το Ελληνικό, το Γαλάτσι, το Φάληρο και το Νέο Ηράκλειο. Πρέπει να πάρκινγκ αυτά να λειτουργήσουν ως αναχώματα για την είσοδο των ΙΧ στο κέντρο, είπε ο κ. Σουφλιάς.
Η τροφοδοσία της πόλης με τα φορτηγά πρέπει να ρυθμιστεί με ορισμένες απαγορεύσεις, όπως και στη διάρκεια της Ολυμπιάδας. Και για το μέτρο αυτό, εξήγησε ο κ. Λιάπης, θα υπάρξουν ανακοινώσεις μαζί με το νέο συγκοινωνιακό χάρτη στις αρχές του Νοεμβρίου.
Τόσο ο κ. Σουφλιάς όσο και ο κ. Λιάπης ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να τοποθετηθούν διόδια στις εισόδους της πόλης, ούτε να αλλάξουν τα σημερινά όρια του δακτυλίου. Επίσης ο υπουργός Μεταφορών είπε ότι η κυβέρνηση σκέφτεται ενιαίο εισιτήριο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Και οι τρείς διευκρίνισαν ότι θα υπάρχει συνεχής συνεργασία των τριών υπουργείων σε επίπεδο γενικών γραμματέων και όπου χρειάζεται να συνεδριάζουν και οι τρείς υπουργοί.

Ο κ. Λιάπης διευκρίνισε ότι στόχος μας είναι οι Αθηναίοι να κατευθυνθούν προς τις δημόσιες συγκοινωνίες, όχι ως ανάγκη αλλά ως συνειδητή επιλογή, ενώ ο κ. Βουλγαράκης τόνισε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες άφησαν πίσω τους μία μεγάλη εμπειρία που πρέπει να αξιοποιηθεί.

Ανέφερε επίσης ότι φέτος το υπουργείο Μεταφορών έδωσε 18% λιγότερες άδειες ελεύθερης εισόδου στο δακτύλιο.

Οι απαγορεύσεις στις αριστερές στροφές και οι ρυθμίσεις που επανέρχονται είναι:

Κηφισσίας-Καρελά (Υγεία)
Κηφισσίας-Αγ. Φιλοθέης
Βασ. Σοφίας-Μπένση (Παπαδιαμαντοπούλου)
Βασ. Κων/νου-Ριζάρη
Βασ. Κων/νου-Μιμνέρμου (Ρηγίλης)
Κύμης και Κασταμονής
Ποσειδώνος - Οδός Β
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr