PSClub - Hellas

Εσωτερικό και Αμάξωμα - 206 - Ελαφρώνοντας το 206CC...

Kouzman - Δευ 18 Οκτ 2004, 10:18:11
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ελαφρώνοντας το 206CC...
Ελαφρωμα 206cc

αγαπητοι φιλοι... βελτιωνοντας το μοτερ και τις αναρτησεις δεν ειναι ο μονος τροπος ωστε να κανουμε το αμαξι να πηγαινει καλυτερα... το βαρος ειναι ενας πολυ σημαντικος παραγοντας που επηρεαζει δραματικα την συμπεριφορα του αυτοκινητου ειτε θετικα ειτε αρνητικα...
γι αυτο το λογο σκεφτομαι το εξης... ελαφρωμα κατα βουληση...

το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα το οποιο θα βοηθησει σημαντικα και στο κακο λουκ του αυτοκινητου ειναι ενα καπο απο ανθρακονηματα... εψαξα και βρηκα αγγλια με κοστος περιπου 600 ευρω για να ερθει και ελλαδα... ειναι ακριβως ιδιο οπως το μαμα μπαινει στις μαμα βασεις μονο που ζυγιζει 4.5-5 κιλα αντι για τα 15-16 του εργοστασιακου... αντι να δωσει καποιος για πολυαισθερες και λουκ αναμφιβολου ποιοτητος και αισθητικης βαζει ενα καπο οπου μιλαει απο μονο του και βοηθα στην μειωση του βαρους κατα 10+ κιλα...

το δευτερο πραγμα που σκεφτηκα ειναι η μπαταρια... εδω το κοστος ειναι μεγαλο ωστοσο παλι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο... μια κλασσικη μπαταρια ζυγιζει απο 15 μεχρι 20 κιλα... κοινως ειναι κτηνος... εψαξα και βρηκα μπαταριες που το βαρος τους ξεπερνα οριακα τα 5-6 κιλα στα ιδια αμπερ ομως...αναφερω ενα κερδος ανω των 10-12 κιλων με ενα κοστος περιπου 200 ευρω... επιπλεον αυτες οι μπαταριες ειναι heavy duty κοινως μπορουν να σηκωνουν μεγαλα φορτια...

το τριτο πραγμα που σκεφτηκα ειναι να ξηλωσω τα εμπρος καθισματα (κριμα το δερμα του rolan garros...) και να τοποθετησω δυο καλα bucket τα οποια σε βαρος δεν ξεπερνουν τα 7 κιλα το ενα (ειχα τετοιο momo corse στο παλιο μου punto)... τα εργοστασιακα καθισματα πρεπει να ξεπερνουν τα 15 κιλα για να μην πω τα 20 μιας και εχουν και πλευρικους αεροσακους...εχουμε δηλαδη αντι για 40 κιλα περιπου... 14, δηλαδη ενα κερδος των 26 κιλων περιπου...

το τεταρτο πραγμα που σκεφτηκα ειναι η αφαιρεση ολων των πλαστικων και μοκετων απο το πορτ παγκαζ καιως και ολων των ηχομονοτικων στο σαλονι αφηνοντας μονο την μοκετουλα που φαινεται... το κερδος εδω ξεπερνα ευκολα τα 20 κιλα και φυσικα ειναι τσαμπα....

σιγουρα κερδος μπορει να υπαρξει και απο την τοποθετηση μιας σωστης εξατμισης... οχι συντομα αλλα μελλοντικα θα την ξηλωσουμε και θα βαλουμε καινουριο χταποδι με καταλυτη και ενα μονο τελικο (αντι για δυο που φοραμε τωρα) ωστοσο θα μελετηθει σωστα ωστε να μην εχουμ πολυ θορυβο και φυσικα αυτο σημαινει κερδος σε βαρος τουλαχιστο 5 κιλα (αφαιρωντας μονο και μονο το μεσαιο)... και αν γινουμε πιο extreme η τοποθετηση ενος carbon τελικου ειναι εφικτη ωστοσο το κοστος εδω ανεβαινει, εκτος αν κανουμε την μαγκια και χρησιμοποιησουμε τελικο απο μοτοσυκλετα οπου στην συγκεκριμενη αγορα οι επιλογες ειναι πολλες... το βαρος που μπορουμε να γλυτωσουμε ειναι τουλαχιστο 15 κιλα...

επομενο που μπορει να "φυγει" ειναι τα πισω καθισματα μιας και καποιος να μπει εκει πισω ειναι αδυνατο... εδω θα υπαρχει ενα κοστος εμφανισης οπου τοποθετωντας τον ανεμοθραυστη με 150 ευρω περιπου δεν θα φαινεται ασχημο και θα προστατευει και απο τον αερα οταν το αμαξι ειναι ανοιχτο...κερδος περιπου 5-7 κιλα...(τα καθισματα του cc ειναι τεσσερα μικρα κομματια)

μεχρι στιγμης δεν εχουμε αφαιρεσει το a/c (15-20 κιλα) και εχουμε κρατησει και τον μηχανισμο της οροφης... εξαρτηματα υπαρχουν απο την Peugeot Sport οπου ξηλωνεις τα μαμα βαζεις roll cage και το βαρος πεφτει ανετα κατω απο τα 1000 κιλα κατα πολυ... ωστοσο το κοστος για αυτο φτανει κοντα τα 2000ευρω και φυσικα το αμαξι παυει να ειναι cabrio... αυτο δεν το συζητω προς το παρον...

αρα συνοψιζοντας εχουμε και λεμε...

καπο -10 κιλα
μπαταρια -12 κιλα
εμπρος καθισματα -25 κιλα
εξατμιση -15 κιλα
ηχομονωση-πλαστικα -20 κιλα
πισω καθισματα - 7 κιλα

ΣΥΝΟΛΟ -89 κιλα

89 κιλα σημαινει μικροτερη αναλογια κιλων ανα ιππο, κοινως καλυτερες επιδοσεις και καλυτερα κρατηματα λογω της μικροτερης αδρανειας λογω μικροτερου βαρους που μετατοπιζεται απο στροφη σε στροφη...

ακομα μπορουμε να δουμε... ελαφρυτερα φρενα (4 πιστονα με διαιρουμενη δισκοπλακα που ζυγιζουν αρκετα λιγοτερο απο τα εργοστασιακα...)
ελαφρυτερες ζαντες...(π.χ. OZ Super leggera οπου σαν 15αρες ζυγιζουν μονο 4.5 κιλα η μια κοινως μακραν ελαφρυτερη απο οποιαδηποτε αλλη ζαντα του ιδιου επιπεδου). Αυτα τα δυο εκτος την μεγαλη μειωση βαρους συνεισφερουν και στα πολυ καλυτερα κρατηματα και καλυτερο τιμονι μιας και οι αναρτωμενες μαζες ειναι μικροτερες...

Εσεις τι λετε??? ας ξεκινησουμε...
pugsang - Δευ 18 Οκτ 2004, 10:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
Για αναλυσε μας λιγο ρε Γιαννη αυτο με το τελικο απο 2τροχο.Απο τι μηχανη πρεπει να χρησιμοποιήσεις?Γιατι αν ειναι να βαλεις κανενα carbon τελικο yoshimura απο R1 πρεπει να ξεπερασεις τα 600 Ευρα.Εκτος και αν το σκεπτικο μου για τελικο απο μηχανη με κοντα στα 160 αλογα δεν στεκει και μπορεις να βαλεις και απο ΧΤ που εχει 40 αλογα(που και αυτα κατι CRD κατι FMF κλπ φτανουν ευκολα τα 600 Ευρα)
Kouzman - Δευ 18 Οκτ 2004, 11:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
μακη μιλαω για τελικο απο μεγαλη μηχανη (R1, Hayabusha etc etc...) ωστοσο δεν ξερω το κοστος για να πω... η αγορα ωστοσο στα συγκεκριμενα ειναι πολυ μεγαλη, ακομα και στα μεταχειρισμενα αρα ειναι κατι που παιζει... θα το ψαξω στις τιμες και οτι βρω θα το γραψω...
pugsang - Δευ 18 Οκτ 2004, 11:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη ξερω εγω στο περιπου σου λεω οτι μια καλη εξατμιση για την R1 ξεκιναει απο τα 600 ευρα και ανεβαινει
COOL ALEXIS - Δευ 18 Οκτ 2004, 11:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Nα δω 206 με Αkrapovic και τα μυαλα στα καγκελα!!!
Πλακα πλάκα η καλυτερη μεταρτροπή είναι η αφαιρεση βαρους!!!
Απλά είναι αυτη που κοστίζει περισσότερο, ειναι σχετικά low-profile οποτε δεν κανει για τα καγκουρο, μαιμουδες και θελει προσοχη στο θεμα του ζυγισματος!!!
Steve - Δευ 18 Οκτ 2004, 13:18:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρωνοντας το 206CC...
Βασικά πιστεύω πως αν βγει το βάρος έτσι ομοιόμορφα από το αμάξι, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και επειδή ο κατασκευαστής έχει μελετήσει τα βάρη που υπάρχουνε στο αμάξι, και τίποτα δεν το έχει κάνει τυχαία, μετα 89 κιλά που θα αφαιρέσεις, ενδεχομένος θα αλλάξεις και το κέντρο βάρους του αμαξιού!!!

Με λίγα λόγια, ίσως χρειαστεί να βάλεις αντίβαρο κάπου για να μην χαλάσεις την γεωμετρία του... (βασικά, μπορεί να έχω πει και τις μέγιστες μπούρδες μέχρι τώρα αλλά η Φυσική δεν νομίζω να με διαψεύσει!!! Wink )

Kouzman έγραψε:
ελαφρυτερες ζαντες...(π.χ. OZ Super leggera οπου σαν 15αρες ζυγιζουν μονο 4.5 κιλα η μια κοινως μακραν ελαφρυτερη απο οποιαδηποτε αλλη ζαντα του ιδιου επιπεδου).


Κάτι άλλο:

1) Οι 15άρες σιδερένιες εργοστασιακές της Peugeot, τί βάρος έχουνε?

2) Μιας που αναφέρεσαι σε OZ, έχεις κοιτάξει τις Superturismo WRC? Ξέρεις μήπως να μου πείς το βάρος τους σε 17"? Cool
Kouzman - Δευ 18 Οκτ 2004, 15:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
μολις ξεκινησω να αφαιρω... θα τα ζυγιζω και θα καταγραφουμε τα κερδη...

τα πρωτα που βλεπω να φευγουν παντως ειναι ο,τι υπαρχει στο χωρο του πορτ-παγκαζ... και καποιες μονωσεις - μοκετες απο το σαλονι... Cool
Steve - Δευ 18 Οκτ 2004, 19:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου απάντησες όμως στις 2 ερωτήσεις περί ζαντών και με στεναχωρείς!
Alex - Τρι 19 Οκτ 2004, 02:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για ριξε και μια ματιά εδω, ειναι thread ελαφρωματος αλλα για απλά 206: http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=433&start=0
Demis - Τρι 19 Οκτ 2004, 08:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη διαβασα και το αλλο post νομιζω πως μας εχει χτυπησει τη πορτα η τρελα και της ανοιξαμε....!!Συμφωνα με την δικη μου αποψη με το να αφαιρεσεις 80-90...100kg απο το αμαξι δεν νομιζω να πετυχεις και πολλα και με αυτους τους τροπους απεναντιας θα χαλασει η εικονα του αμαξιου (εκτος απο καπο ανθρακονηματος βεβαιως-βεβαιως....)

*[b]ΣΗΜΕΙΩΣΗ[/b] -Κοuzman.Αν τελικα βγαλεις το σαλονι θα το πουλησεις ?
(ενδιαφερομαι)
Kouzman - Τρι 19 Οκτ 2004, 08:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε demi για το σαλονι αν το βγαλω θα το δωσω ναι... Wink ξερεις τι σημαινει 100 κιλα? μπορεις να κανεις το εξης πειραμα... ανοιξε με ενα φιλαρακι σου οταν εισαι μονος σου στο αυτοκινητο και σημειωσε τις διαφορες (καλυτερα ρεπριζ για να εξαλειψεις τις οδηγικες ικανονητες οσο γινεται...). Μετα ανοιξε με ακριβως τον ιδιο τροπο εχοντας μαζι σου ενα ατομο των 100 κιλων... Θα καταλαβεις τι εννοω...

στο ΡΤ οταν μετρησανε το C2 vts κανανε 8.3 στα 0-100 με ενα ατομο και 8.7 δευτερα με δυο... 4 δευτερα σημαινει καποια καροτσα στα 100 χλμ... φαντασου στα πιο πολλα... Surprised

φιλε steve δεν εχω απαντησει στις ερωτησεις σου διοτι δεν γνωριζω...
μπορω να το ψαξω ομως και οτι βρω θα στο πω...
για το βαρος των super leggera το ξερω γιατι ειναι πολυ διαφημισμενες... ισως να υπαρχουν ακομα ελαφρυτερες ζαντες... Razz
Steve - Τρι 19 Οκτ 2004, 11:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
ισως να υπαρχουν ακομα ελαφρυτερες ζαντες... Razz


Ε ναι, υπάρχουνε ζάντες μαγνησίου, που η κάθε μία κοστίζει όσο μια 4άδα OZ με λάστιχα μαζί!!! Cool

Μπορείς να δώσεις λίγο το link για το καπώ με τα ανθρακονήματα/ Rolling eyes
Kouzman - Τρι 19 Οκτ 2004, 11:07:54
Θέμα δημοσίευσης:
ακρως εντυπωσιακο...

http://www.auto-concepts.co.uk/show_product.asp?id=156


Steve - Τρι 19 Οκτ 2004, 11:13:07
Θέμα δημοσίευσης:
Μούμπλε μούμπλε...

http://www.x-rates.com/calculator.html και δώστου:

£295.00 (Incl. vat)

+ 18% για το τελωνείο = £348.1 = €500.8

£35.00 τα μεταφορικά = €50.3

Τελική τιμή = €551.1 ...

Μη μου βάζεις ιδέες.... Rolling eyes Sad
COOL ALEXIS - Τρι 19 Οκτ 2004, 11:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αμαν αμαν!!!
Πάλι θα μείνω χωρίς λεφτά???
Το ξερα πως επρεπε να εχω παρει μαυρο το λιοδαρι μου!!!
Γιατι η μπάρα θόλων είναι άσχημη???
Kouzman - Τρι 19 Οκτ 2004, 11:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
OZ Superleggera

15x7 - 5 kg
16x7 - 6.5 kg
17x7 - 7 kg

Volk Racing TE37

15x7 - 4.68 kg
16x7 - 5.09 kg
16x7.5 - 5.14 kg
16x8 - 6.04 kg
17x7.5 - 7.15 kg

προσωπικα οι volk ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει απλα δεν κερω ποιο ποδι ή χερι θα πρεπει να πουλησουμε για να τις παρουμε... Razz Razz

ρε μαγκες τι καρε ειναι οι πεζουλες και τι offset???
COOL ALEXIS - Τρι 19 Οκτ 2004, 11:37:16
Θέμα δημοσίευσης:
Για κοιτα το topic 206cc με 17αρα στο τελος και θα μαθεις!!!
Steve - Τρι 19 Οκτ 2004, 21:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καρέ 4x108

offset ΕΤ 16 μέχρι ΕΤ 28 Cool
volvos - Τρι 19 Οκτ 2004, 22:05:59
Θέμα δημοσίευσης:
8.7 to c2 me ena atomo 9,3 me dyo.....
στο χλμ ακομα πιο τραγικες διαφορες...
COOL ALEXIS - Τρι 19 Οκτ 2004, 22:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως ενα εχω να πω:
Εκτος απο τον Πεζουλα εχω και ενα Βerlingo 1.6!
Πριν παρω το 206 νομιζα οτι πηγαινε κάλα αλλα μολις το πηρα και το έστρωσα εψαχνα να βρω τα άλογα!!! Είδικα στα φρενα αντε γεια!!!
Πάλι καλα που το πηρα με ABS γιατι αλλιώς!!! Νομίζω καθε φορά πως θα σταματησει με την σκεψη οπως το παιδι μου αλλα μουτι!!!
Ας είναι καλα τα 200 κιλα παραπανω!!! Στα πολλα βεβαια παιζει ρόλο το οτι ειναι σαν τουβλο ορθιο!!!
Steve - Τρι 19 Οκτ 2004, 22:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, να σου πώ ρε φίλος,

Επειδή δεν φαίνεται καλά η φωτό από το καπώ, αν το κοιτάξεις από κοντά θα είναι κάτι σαν και αυτό εδώ περίπου???
Kouzman - Τετ 20 Οκτ 2004, 08:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
ναι σχεδον ετσι...
για να το καταλαβεις καλυτερα δες τις φωτο απο αυτη τη σελιδα...

http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=1159

κλικαρε στο 1, 2, 3 να δεις φωτο και απο πιο κοντα... ειναι ολα τα λεφτα...
COOL ALEXIS - Τετ 20 Οκτ 2004, 08:48:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι είναι όλα τα λεφτά που έχω!!! Ένα άλλο πραγμα που με προβληματίζει είναι επείδη υπάρχει πολύ κακός κόσμος μήπως καμιά μέρα βρεθεί ξηλώμενο η γδαρμένο η ότι του καρφωσει καθενός!!!
Steve - Τετ 20 Οκτ 2004, 10:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αλέξη... δεν ζούμε σε μια γυάλα... όλο και κάτι θα συμβεί... Rolling eyes


Γιάννη, ετοιμάσου κατά το Πάσχα να κάνουμε μια... ομαδική παραγγελία Razz Μέχρι τότε προηγούνται άλλα πράγματα Cool
COOL ALEXIS - Τετ 20 Οκτ 2004, 11:16:17
Θέμα δημοσίευσης:
Γυάλα τι είναι αυτό??? Δεν πιστευω να είναι κατι γυάλινο που χτυπάω συνέχεια!!!
Έχεις απόλυτο δίκιο άλλο το συμβαίνει όμως κι άλλο το επιδιώκω να σύμβει - πρόθεση!!!
Alex - Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
£295.00 (Incl. vat)

+ 18% για το τελωνείο = £348.1 = €500.8



Αφου λεει including vat (value added tax / ΦΠΑ) γιατι να βαλει και το τελωνειο αλλο 18%? Απ'οσο ξερω μεχρι 1 φορολογηση επιτρεπεται για το ιδιο πραγμα απο τα κρατη-μελη της ΕΕ. Και αφου φορολογειται μια φορα με το vat που λεει παραπανω, αρα ? Μαλλον εδω δεν πληρωνεις.

Νομιζω δηλαδη.
Steve - Πεμ 21 Οκτ 2004, 01:49:41
Θέμα δημοσίευσης:
Για ρώτα και εμένα που είμαι υπέρ των παραγγελιών του εξωτερικού...

Υπάρχει πρόσθετη και η αμοιβή εκτελωνιστή. Επίσης, για να μην πληρώσεις ΦΠΑ και εκεί και εδώ, πρέπει το ΑΦΜ σου να έχει ένα χαρακτηριστικό γράμμα που σε δηλώνει ως εισαγωγέα... Sad Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από χώρες ΜΗ Ευρωπαϊκής Ένωσης πλέον... Άντε με το ζόρι καμιά Αμερική για να γλιτώσω τίποτα από ισοτιμία δολλαρίου/ευρώ... Rolling eyes

Και κάτι άλλο, αν πρόσεξες είναι £295.00 , δηλαδή λίρες Αγγλίας... Για θύμισέ μου, η Αγγλία ανήκει στην ΕΕ? Sad
Kouzman - Πεμ 21 Οκτ 2004, 08:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
ρε steve ναι ειναι η αγγλια στην Ε.Ε., στο ευρω δεν ειναι....

απο αγγλια εχω παραγγειλει παααρα πολλες φορες και πριν λιγο καιρο ειχα παραγγειλει και τον εγκεφαλο οπου ειχε κοστος περιπου 1200 λιρες αγγλιας και δεν με φορολογησαν για τιποτα αλλο...

το μονο που θα ηθελα να εξασφαλισω με το καπο ειναι η ασφαλης μεταφορα του και τιποτα αλλο...

καποια στιγμη θα το βαλουμε σιγουρα γιατι ειναι ολα τα λεφτα... αλλα πρωτα πρεπει να ολοκληρωθουμε μηχανικα και απο πλευρας αναρτησης...

εξαλλου το μοναδικο λουκ που θα κανουμε εξωτερικα θα ειναι ελαχιστο μιας και στοχευουμε στην μειωση του βαρους και οχι στην αυξηση του...
αξω θα μπει το καπο και μια αεροτομη οπως του RCC... Wink Wink
COOL ALEXIS - Πεμ 21 Οκτ 2004, 12:49:08
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι που βρήκα σχετικά με το βάρος:

The standard 14" steel wheel weighs about 5kgs. So with a 175/65/14 tyre, the overall weight will be in the region of 11.5-12kgs. The 15" steel wheel, weighs 6kgs. With a 195/55/15 weighing 7.75kgs. So together will be 13.75kgs. The 15" alloy as fitted to the GTI, weighs 7-7.5kgs. Depending on which tyre size is used (185 or 195) the tyre will weigh 7.5-7.75kgs. So combined will be about 15kgs. The 16" Nimrod alloy weighs 9kgs. With a 205/45/16 tyre at 8kgs this combines to 17kgs.

If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 17:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, με εκείνο το καπώ από ανθρακονήματα που λέγαμε τί γίνεται ρε φίλε? Rolling eyes

Δε μου λες, υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο καπώ που να μπορεί να έχει την εσοχή στην μέση μπροστά για το λιονταράκι? (όπως το εργοστασιακό)
MEMsound - Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:14:53
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Γιάννη, με εκείνο το καπώ από ανθρακονήματα που λέγαμε τί γίνεται ρε φίλε? Rolling eyes

Δε μου λες, υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο καπώ που να μπορεί να έχει την εσοχή στην μέση μπροστά για το λιονταράκι? (όπως το εργοστασιακό)


Ναι υπαρχει τετοιο καπω.
Υπαρχει και με και χωρις εσοχη.
χμ για να δω που το ειχα βρει...... Wink
Ronin - Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Shocked Shocked Shocked Shocked ...Τι λές τώρα Exclamation Exclamation Exclamation ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς... Evil Evil Evil
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:49:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Shocked Shocked Shocked Shocked ...Τι λές τώρα Exclamation Exclamation Exclamation ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς... Evil Evil Evil


Αυτή η υπολογιστική παραπλανητική π@π@ριά του ελέους, δεν πρέπει να σε κάνει να ανησυχείς καθόλου, διότι το βάρος αυτό είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Ειλικρινά το διαβάζω και κλαίω από τα γέλια! Laughing

Αν ο τυπάς όμως που έγραψε αυτό, αναφερόταν στα βαρίδια των 10+ γραμμαρίων που προσθέτουμε σε συγκεκριμένο σημείο της ζάντας για ζυγοστάθμιση, τότε θα συμφωνούσα ότι θα ήτανε ανησυχητικό διότι τα 10+ γραμμάρια γίνονται κάτι κιλά με την ταχύτητα που περιστρέφονται Wink

Είναι τραγικό τελικά το πως μερικοί πάνε να πούνε κάτι καλό και σκάβουν το λάκο τους Laughing
MEMsound - Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:52:15
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον βρηκα αυτο:
http://www.ccmotorsport.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=si-11720&Category_Code=
Δεν φαινεται η εσοχη αλλα λεει:
"Peugeot 206 carbon bonnet. Direct replacement to your original bonnet"
Υπαρχει και αλλο ενα αλλα το εχω στο pc του σπιτιου.
Θα το "ποσταρω" το βραδυ.

Εν τω μεταξυ βρηκα και.... full body carbon kit....
Δεν με πιστευετε εεεε...!
Καλα οριστε...

Και αν δεν σας αρεσει το carbon υπαρχει και σε πολλα ακομα χρωματακια..... Ελα διαλιεχτε....Ολα με το κομματι...! Laughing
http://mini-zone.dinball.com/catalog/default.php?cPath=144_21_161_162
MEMsound - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Και επιεδη δεν κρατιεμαι μεχρι να παω σπιτι μια ανζητηση στο google ειχε αποτελεσμα....!
Εχουμε λοιπον
Περιπτωση 1:
http://www.carparts.ch/products/catalog/product_info.php?cPath=218_219&products_id=648


Περιπτωση 2:
http://www.illusionautostyle.co.uk/index.php/cPath/24_151_262?osCsid=73ef82c480724f51b162783c51674677
Και εδω εχουμε την απιστευτη φοτο....

Αποψη μου...γα**ΤΟ!!! Cool Cool Cool Cool [/url]
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 19:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο, σου λέω ευχαριστώ και το εννοώ Very happy

Προς το καλοκαίρι θα έχω και κάτι τέτοιο αν όλα πάνε καλά Wink
MEMsound - Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Μάνθο, σου λέω ευχαριστώ και το εννοώ Very happy

Προς το καλοκαίρι θα έχω και κάτι τέτοιο αν όλα πάνε καλά Wink


Μας βλεπω για μαζικη παραγγελια... Wink
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 20:05:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρεις ότι είμαι υπέρ αυτών, οπότε δε μασάμε Very happy
Ronin - Παρ 10 Δεκ 2004, 09:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ronin έγραψε:
If you look at the weight of the15" steel and 16" Nimrod, there is a difference of 3kgs. That is 3kgs in static weight. But once the wheel is spinning, this then turns into rotational mass. That rotational mass can amount to as much as 14 times the static weight. So if we take that 3kgs then multiply by 14, that's 42kgs extra in rotational mass. Add that together for all four wheels/tyres and that's over 160kgs extra. This will not only affect the suspension, but also the overall dynamics of the car.


Shocked Shocked Shocked Shocked ...Τι λές τώρα Exclamation Exclamation Exclamation ....Και όλα αυτα με ζάντα 8 κιλών...
Ψιλοθολώνω αν κάτσω να υπολογίσω το τι γίνετε με την 16αρα Ouragan (10+ κιλά) που φοράμε εμείς... Evil Evil Evil


Αυτή η υπολογιστική παραπλανητική π@π@ριά του ελέους, δεν πρέπει να σε κάνει να ανησυχείς καθόλου, διότι το βάρος αυτό είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο. Ειλικρινά το διαβάζω και κλαίω από τα γέλια! Laughing

Αν ο τυπάς όμως που έγραψε αυτό, αναφερόταν στα βαρίδια των 10+ γραμμαρίων που προσθέτουμε σε συγκεκριμένο σημείο της ζάντας για ζυγοστάθμιση, τότε θα συμφωνούσα ότι θα ήτανε ανησυχητικό διότι τα 10+ γραμμάρια γίνονται κάτι κιλά με την ταχύτητα που περιστρέφονται Wink

Είναι τραγικό τελικά το πως μερικοί πάνε να πούνε κάτι καλό και σκάβουν το λάκο τους Laughing


Ψιλοάκυρο το Post σου,ψηλέα.
Τι σημαίνει το οτι το βάρος είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο??
Απο τη στιγμή που υπάρχει,υπάρχει.Αυτό λέμε.
Και δέν μίλησε κανένας για τα βαρίδια που βάζουμε στις ζάντες,ο άνθρωπος μίλησε
ξεκάθαρα για το βάρος της ζάντας.
Η μόνη επιφύλαξη που έχω είναι στο αν ο ισχυρισμός του έχει φυσική βάση.
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πολλαπλασιάζει τα επιπλέον 3 παραπανήσια κιλά της 16άρας ζάντας με τον αριθμό 14.
Τί είναι αυτός ο αριθμός?Αντιστοιχεί σε κάποια σταθερά?
Γνωρίζει κανείς?
Ydwr - Παρ 10 Δεκ 2004, 11:05:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πανο ορεξη να διαβασεις εχεις? Ξεκινα..
http://www.hotrodders.com/t46496.html
Και όλα τα links που δίνουν

Παντως οτι και αν λένε τα παληκάρια μου φαινεται σωστο. Καταλήγουμε λοιπόν οτι οι διαφορά με καμία παναγια δεν ειναι 14Χ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων ειναι 2Χ αλλα και αυτο στην ΘΕΩΡΙΑ

Υπάρχει όμως τεράστια διαφορά όσον αφορά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερη προσφυση, και όλα αυτα τα θετικά που προέρχονται απο την μείωση της αναρτώμενης μάζας.
ΝΙΚΟΣ - Παρ 10 Δεκ 2004, 14:28:58
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη εγω λεω (καλα ολα αυτα που λες) να αρχισεις να ξηλωνεις τα παντα τα οποια δεν ειναι αμεσα απαραιτητα για την λειτουργια του αυτοκινητου.A/C ηχοσυστηματα κτλ κτλ πεταμα ολα.Οπως κανουν τα αγωνιστηκα πριν τα ραψουν.Πετατα ολα Wink Η Renault στα Cup της μεχρι και ποιο λεπτα τζαμια βαζει για μειωση βαρους.Η κανουμε διαιτα με λαχανικα ή δεν κανουμε.Δεν γινετε διαιτα με αρνια και μοσχαρια Wink
Steve - Παρ 10 Δεκ 2004, 14:33:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ronin έγραψε:
Ψιλοάκυρο το Post σου,ψηλέα.
Τι σημαίνει το οτι το βάρος είναι ομοιόμορφα κατανεμημένο??
Απο τη στιγμή που υπάρχει,υπάρχει.Αυτό λέμε.
Και δέν μίλησε κανένας για τα βαρίδια που βάζουμε στις ζάντες,ο άνθρωπος μίλησε
ξεκάθαρα για το βάρος της ζάντας.
Η μόνη επιφύλαξη που έχω είναι στο αν ο ισχυρισμός του έχει φυσική βάση.
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο πολλαπλασιάζει τα επιπλέον 3 παραπανήσια κιλά της 16άρας ζάντας με τον αριθμό 14.
Τί είναι αυτός ο αριθμός?Αντιστοιχεί σε κάποια σταθερά?
Γνωρίζει κανείς?


Την απάντηση στην έδωσε ο Ydwr. Είπαμε, να τα εξηγούμε όλα τα πράγματα με φυσική, αλλά να τα εξηγούμε σωστά... Wink

Ζήτα συγνώμη τώρα και ίσως σου φέρω καταϊφι στο επόμενο Touring Laughing
roni8223 - Κυρ 08 Ιούλ 2007, 18:53:37
Θέμα δημοσίευσης:
Για μειωση βαρους σκεφτομε να βγαλω τον γρυλο... αφου δεν υπαρχει ρεζερβα! η μηπως χρειαζετε για την τοποθετηση του αφρου που εχει?
Stevon - Δευ 09 Ιούλ 2007, 08:31:41
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι φίλε μου , σαφώς και δέν έχει κάποια τέτοια χρησιμότητα , άρα απο αυτή την άποψη είσαι ο.κ.....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr