PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......

vio - Δευ 04 Οκτ 2004, 15:28:36
Θέμα δημοσίευσης: 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......
Έχω εδώ και 3 μήνες περίπου το 206 1.6 Gti και μαζί του αγόρασα και ένα γδάρσιμο σε γρήγορες αλλαγές απο 2α σε 3η. Μόλις λοιπόν αρχικά το διαπίστωσα, πήγα στην αντιπροσωπία που αγόρασα το pug και ο μηχανικός που το συζήτησα μαζί του, μόνο που δεν μου πέταξε στο κεφάλι ένα γαλλικό κλειδί που κράταγε.....
....Αυτό γιατί θεώρησε απίστευτη μ@λ@κι@ ότι ανέβαζα 6000 σαλ... (εννοείται ότι το είχα στρώσει)....
Αντί λοιπόν να κοιτάξει να δεί τι γίνεται, μου είπε...Τις ταχύτητες θα της αλλάζεις το πολύ στίς 3500 σαλ...ποτέ παραπάνω...
Αφού και εγώ τον διαολόστειλα έφτασε σήμερα η ημέρα που έπρεπε να κάνω τον περιοδικό έλεγχο 10000 χλμ το οποίο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν το έκανα στον καραγκιόζη εκείνο ...
...δειλά δειλά λοιπόν ρώτησα τον μηχανικό που ασχολιόταν με το δικό μου για αυτό το γρατζούνισμα που κάνει στην συγκεκριμένη αλλαγή και μου είπε απλά ότι θέλει αλλαγή το συγχρονιζέ της 3ής... τόσο απλά... κανονίσαμε ραντεβού την πέμπτη να το αλλάξω...α και να βάλω και μια σκουπίτσα Smile
Απλά το αναφέρω αυτό για να δούμε όλοι , άλλη μια φορά , πόσο μ@λ@κ3$ είναι μερικοί εξουσιοδοτημένοι μηχανικάρες...

....τι γίνετε ρε γμτ το ...τούς τραβάω ??
Val - Δευ 04 Οκτ 2004, 15:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εισαι ο μονος δυστυχως...Προσωπικη μου αποψη ειναι πως πρεπει να τσεκαρεις 2-3 μηχανικους πριν καταληξεις για service ή οτιδηποτε αλλο χρειαστει το αμαξι! Idea Wink
DimiP - Δευ 04 Οκτ 2004, 17:54:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......
vio έγραψε:
Έχω εδώ και 3 μήνες περίπου το 206 1.6 Gti και μαζί του αγόρασα και ένα γδάρσιμο σε γρήγορες αλλαγές απο 2α σε 3η. Μόλις λοιπόν αρχικά το διαπίστωσα, πήγα στην αντιπροσωπία που αγόρασα το pug και ο μηχανικός που το συζήτησα μαζί του, μόνο που δεν μου πέταξε στο κεφάλι ένα γαλλικό κλειδί που κράταγε.....
....Αυτό γιατί θεώρησε απίστευτη μ@λ@κι@ ότι ανέβαζα 6000 σαλ... (εννοείται ότι το είχα στρώσει)....
Αντί λοιπόν να κοιτάξει να δεί τι γίνεται, μου είπε...Τις ταχύτητες θα της αλλάζεις το πολύ στίς 3500 σαλ...ποτέ παραπάνω...
Αφού και εγώ τον διαολόστειλα έφτασε σήμερα η ημέρα που έπρεπε να κάνω τον περιοδικό έλεγχο 10000 χλμ το οποίο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν το έκανα στον καραγκιόζη εκείνο ...
...δειλά δειλά λοιπόν ρώτησα τον μηχανικό που ασχολιόταν με το δικό μου για αυτό το γρατζούνισμα που κάνει στην συγκεκριμένη αλλαγή και μου είπε απλά ότι θέλει αλλαγή το συγχρονιζέ της 3ής... τόσο απλά... κανονίσαμε ραντεβού την πέμπτη να το αλλάξω...α και να βάλω και μια σκουπίτσα Smile
Απλά το αναφέρω αυτό για να δούμε όλοι , άλλη μια φορά , πόσο μ@λ@κ3$ είναι μερικοί εξουσιοδοτημένοι μηχανικάρες...

....τι γίνετε ρε γμτ το ...τούς τραβάω ??



κατ' αρχην να σου πω πως εισαι αδικος να βριζεις τον εν λογω μηχανικο τοσο πολυ.
και αυτο γιατι απλα η δουλεια του ειναι να προφυλασσει τους πελατες του δινοντας τετοιες συμβουλες οπως σε εσενα.
Ειναι απολυτα λογικο ενας μηχανικος της peugeot σε επισημο εξουσιοδοτημενο να σου πει να μην αλλαζεις πανω απο τις 3500. δηλ. τι περιμενες; να σου πει παρτο και σκιστο ;
δε νομιζω.
εσυ βεβαια εκανες οτι επρεπε.
εφοσον δεν σε ικανοποιησε η απαντηση του (η οποια ηταν σωστη) εφυγες και πηγες αλλου.
το ιδιο εκανα κιεγω οταν δεν ηθελα να ακουω παρομοιες συμβουλες απο το εξουσιοδ. που πηγαινα. αλλα δεν επιτρεπεται να τους βριζουμε ετσι.

λεω οτι ηταν σωστη η συμβουλη του γιατι σιγουρα αν αλλαζεις στις 3500 δεν κινδυνευεις να ταλαιπωρησεις το κιβωτιο σου οποτε τυπικα ειχε δικιο. Wink

βρες ενα συνεργειο που να σε καταλαβαινει και τους καταλαβαινεις και κανε τη δουλεια σου με το pug σου. Wink
volvos - Δευ 04 Οκτ 2004, 19:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε ακριβως το ιδιο προβλημα ειχα και εγω 2α σε 3η με πανω απο 5500σαλ ακουγα ενα χρααααααααουουγκρααααακ
ανατριχιλα σκετη!!!!!

απλα πηγα στο μηχανικο μου ο οποιος με εχει μεγαλωσει στα ποδια του....
μου αλλαξε βαλβολινες και μου λεει αν δε στρωσει το ξανακοιταμε...

αυτο ηταν τερμα γκρακ στην οπισθεν τερμα γκρακ στις γρηγορες αλλαγες - μου το ειχε κανει μερικες φορες απο 3ησε4η- απλα περιμενω να ζεσταθουν οι βαλβολινες οταν ειναι κρυο και μετα βουτυρακι το σαζμαν........


εννοειται οτι δεν εβαλα της πεζο βαλβολινες.
repsol 75-90 καποιοι με εκραξαν αλλα ως τωρα ολα οκ περα απο το πρωι που περιμανω στα πρωτα λεπτα να ζεσταθουν οι βαλβολινες και το μοτερ γενικοτεραααα
vio - Τρι 05 Οκτ 2004, 10:28:06
Θέμα δημοσίευσης: Re: 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......
DimiP έγραψε:
vio έγραψε:
Έχω εδώ και 3 μήνες περίπου το 206 1.6 Gti και μαζί του αγόρασα και ένα γδάρσιμο σε γρήγορες αλλαγές απο 2α σε 3η. Μόλις λοιπόν αρχικά το διαπίστωσα, πήγα στην αντιπροσωπία που αγόρασα το pug και ο μηχανικός που το συζήτησα μαζί του, μόνο που δεν μου πέταξε στο κεφάλι ένα γαλλικό κλειδί που κράταγε.....
....Αυτό γιατί θεώρησε απίστευτη μ@λ@κι@ ότι ανέβαζα 6000 σαλ... (εννοείται ότι το είχα στρώσει)....
Αντί λοιπόν να κοιτάξει να δεί τι γίνεται, μου είπε...Τις ταχύτητες θα της αλλάζεις το πολύ στίς 3500 σαλ...ποτέ παραπάνω...
Αφού και εγώ τον διαολόστειλα έφτασε σήμερα η ημέρα που έπρεπε να κάνω τον περιοδικό έλεγχο 10000 χλμ το οποίο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν το έκανα στον καραγκιόζη εκείνο ...
...δειλά δειλά λοιπόν ρώτησα τον μηχανικό που ασχολιόταν με το δικό μου για αυτό το γρατζούνισμα που κάνει στην συγκεκριμένη αλλαγή και μου είπε απλά ότι θέλει αλλαγή το συγχρονιζέ της 3ής... τόσο απλά... κανονίσαμε ραντεβού την πέμπτη να το αλλάξω...α και να βάλω και μια σκουπίτσα Smile
Απλά το αναφέρω αυτό για να δούμε όλοι , άλλη μια φορά , πόσο μ@λ@κ3$ είναι μερικοί εξουσιοδοτημένοι μηχανικάρες...

....τι γίνετε ρε γμτ το ...τούς τραβάω ??



κατ' αρχην να σου πω πως εισαι αδικος να βριζεις τον εν λογω μηχανικο τοσο πολυ.
και αυτο γιατι απλα η δουλεια του ειναι να προφυλασσει τους πελατες του δινοντας τετοιες συμβουλες οπως σε εσενα.
Ειναι απολυτα λογικο ενας μηχανικος της peugeot σε επισημο εξουσιοδοτημενο να σου πει να μην αλλαζεις πανω απο τις 3500. δηλ. τι περιμενες; να σου πει παρτο και σκιστο ;
δε νομιζω.
εσυ βεβαια εκανες οτι επρεπε.
εφοσον δεν σε ικανοποιησε η απαντηση του (η οποια ηταν σωστη) εφυγες και πηγες αλλου.
το ιδιο εκανα κιεγω οταν δεν ηθελα να ακουω παρομοιες συμβουλες απο το εξουσιοδ. που πηγαινα. αλλα δεν επιτρεπεται να τους βριζουμε ετσι.

λεω οτι ηταν σωστη η συμβουλη του γιατι σιγουρα αν αλλαζεις στις 3500 δεν κινδυνευεις να ταλαιπωρησεις το κιβωτιο σου οποτε τυπικα ειχε δικιο. Wink

βρες ενα συνεργειο που να σε καταλαβαινει και τους καταλαβαινεις και κανε τη δουλεια σου με το pug σου. Wink


Σέβομαι την άποψη σου αλλά απ' ότι φαίνεται χάνεις την μεγάλη εικόνα....
Η οποία είναι.... αντί να κοιτάξουμε ποιό είναι το πρόβλημα και να το λήσουμε..... προτρέπουμε τον οδηγό να μην ανεβάζει στροφές στο αυτοκίνητο του..
Εγώ αγαπητέ Dimip δεν ήθελα να πάω σε δάσκαλο οδήγησης... σε μηχανικό να φτιάξει το πρόβλημα που εντώπησα ήθελα να πάω....
Οπότε ή σωστή αντίδραση του μηχανικού στην περίπτωση αυτή ήταν ναι μέν να μου πεί ότι δεν χρειάζεται να σκίζω το αυτοκίνητο αλλά και να κοιτάξει να βρεί το πρόβλημα και ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ.....
ROLAND GARROS - Τρι 05 Οκτ 2004, 11:59:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......
DimiP έγραψε:
vio έγραψε:
Έχω εδώ και 3 μήνες περίπου το 206 1.6 Gti και μαζί του αγόρασα και ένα γδάρσιμο σε γρήγορες αλλαγές απο 2α σε 3η. Μόλις λοιπόν αρχικά το διαπίστωσα, πήγα στην αντιπροσωπία που αγόρασα το pug και ο μηχανικός που το συζήτησα μαζί του, μόνο που δεν μου πέταξε στο κεφάλι ένα γαλλικό κλειδί που κράταγε.....
....Αυτό γιατί θεώρησε απίστευτη μ@λ@κι@ ότι ανέβαζα 6000 σαλ... (εννοείται ότι το είχα στρώσει)....
Αντί λοιπόν να κοιτάξει να δεί τι γίνεται, μου είπε...Τις ταχύτητες θα της αλλάζεις το πολύ στίς 3500 σαλ...ποτέ παραπάνω...
Αφού και εγώ τον διαολόστειλα έφτασε σήμερα η ημέρα που έπρεπε να κάνω τον περιοδικό έλεγχο 10000 χλμ το οποίο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν το έκανα στον καραγκιόζη εκείνο ...
...δειλά δειλά λοιπόν ρώτησα τον μηχανικό που ασχολιόταν με το δικό μου για αυτό το γρατζούνισμα που κάνει στην συγκεκριμένη αλλαγή και μου είπε απλά ότι θέλει αλλαγή το συγχρονιζέ της 3ής... τόσο απλά... κανονίσαμε ραντεβού την πέμπτη να το αλλάξω...α και να βάλω και μια σκουπίτσα Smile
Απλά το αναφέρω αυτό για να δούμε όλοι , άλλη μια φορά , πόσο μ@λ@κ3$ είναι μερικοί εξουσιοδοτημένοι μηχανικάρες...

....τι γίνετε ρε γμτ το ...τούς τραβάω ??



κατ' αρχην να σου πω πως εισαι αδικος να βριζεις τον εν λογω μηχανικο τοσο πολυ.
και αυτο γιατι απλα η δουλεια του ειναι να προφυλασσει τους πελατες του δινοντας τετοιες συμβουλες οπως σε εσενα.
Ειναι απολυτα λογικο ενας μηχανικος της peugeot σε επισημο εξουσιοδοτημενο να σου πει να μην αλλαζεις πανω απο τις 3500. δηλ. τι περιμενες; να σου πει παρτο και σκιστο ;
δε νομιζω.
εσυ βεβαια εκανες οτι επρεπε.
εφοσον δεν σε ικανοποιησε η απαντηση του (η οποια ηταν σωστη) εφυγες και πηγες αλλου.
το ιδιο εκανα κιεγω οταν δεν ηθελα να ακουω παρομοιες συμβουλες απο το εξουσιοδ. που πηγαινα. αλλα δεν επιτρεπεται να τους βριζουμε ετσι.

λεω οτι ηταν σωστη η συμβουλη του γιατι σιγουρα αν αλλαζεις στις 3500 δεν κινδυνευεις να ταλαιπωρησεις το κιβωτιο σου οποτε τυπικα ειχε δικιο. Wink

βρες ενα συνεργειο που να σε καταλαβαινει και τους καταλαβαινεις και κανε τη δουλεια σου με το pug σου. Wink



Αγαπητέ DimiP,

θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω μαζί σου.

Δεν μπορεί καμία αντιπροσωπεία και κανένας μηχανικός με πίο τρόπο θα οδηγείς το αυτοκίνητο σου.

Ειδικά όταν ένα αυτοκίνητο είναι εντός εγγυήσης ότι και να του έχει κάνει, φυσικά στα λογικά πλαίσια, είναι υποχρεωμένος να διορθώσει. Πράγμα που ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος δεν έκανε! Αντί λοιπόν να συστήνει πιο ήρεμη οδήγηση καλό θα ήταν ήδη να είχε ανοίξει το κιβώτιο και να το είχε επισκευάσει καθώς και να ζητούσε συγνώμη από τον ταλαιπωρημένο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Θα μου πείς φυσικά... τα λογικά πλαίσια ποια είναι. Από την στιγμή που το αυτοκίνητο προστατεύεται από κόφτη στροφών, σε όλο το φάσμα αυτών είναι λόγική η αλλαγή ταχύτητας! Θα παρατηρήσεις οτι η εγγύηση δεν καλύπτει οχήματα που χρησιμοποιούνται για αγωνιστική οδηγήση. Αυτό όμως δεν ονομάζεται αγωνιστική αλλά γρήγορη.

Όλα αυτα τα αναφέρω γιατί πολύ απλά μετά από όλη μου την ταλαιπωρία τοσους μήνες στα συνεργεία της peugeot, το μόνο που μου είπε ο προϊστάμενος συνεργείου της Lion ήταν... "σκίστο αλλά αφού το έχεις ζεστάνει πρώτα! δεν προκείται να πάθει τίποτα".

Άλλωστε αυτό αναφέρει και το βιβλίο κατασκευαστή. Μην κάνετε απότομες εκκινήσεις όταν το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται στις ΄σωστές θερμοκρασίες.

Φιλικά όλα αυτά ΦΥΣΙΚΑ

Πάρης
DimiP - Τετ 06 Οκτ 2004, 00:02:09
Θέμα δημοσίευσης: Re: 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......
ROLAND GARROS έγραψε:
DimiP έγραψε:
vio έγραψε:
Έχω εδώ και 3 μήνες περίπου το 206 1.6 Gti και μαζί του αγόρασα και ένα γδάρσιμο σε γρήγορες αλλαγές απο 2α σε 3η. Μόλις λοιπόν αρχικά το διαπίστωσα, πήγα στην αντιπροσωπία που αγόρασα το pug και ο μηχανικός που το συζήτησα μαζί του, μόνο που δεν μου πέταξε στο κεφάλι ένα γαλλικό κλειδί που κράταγε.....
....Αυτό γιατί θεώρησε απίστευτη μ@λ@κι@ ότι ανέβαζα 6000 σαλ... (εννοείται ότι το είχα στρώσει)....
Αντί λοιπόν να κοιτάξει να δεί τι γίνεται, μου είπε...Τις ταχύτητες θα της αλλάζεις το πολύ στίς 3500 σαλ...ποτέ παραπάνω...
Αφού και εγώ τον διαολόστειλα έφτασε σήμερα η ημέρα που έπρεπε να κάνω τον περιοδικό έλεγχο 10000 χλμ το οποίο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν το έκανα στον καραγκιόζη εκείνο ...
...δειλά δειλά λοιπόν ρώτησα τον μηχανικό που ασχολιόταν με το δικό μου για αυτό το γρατζούνισμα που κάνει στην συγκεκριμένη αλλαγή και μου είπε απλά ότι θέλει αλλαγή το συγχρονιζέ της 3ής... τόσο απλά... κανονίσαμε ραντεβού την πέμπτη να το αλλάξω...α και να βάλω και μια σκουπίτσα Smile
Απλά το αναφέρω αυτό για να δούμε όλοι , άλλη μια φορά , πόσο μ@λ@κ3$ είναι μερικοί εξουσιοδοτημένοι μηχανικάρες...

....τι γίνετε ρε γμτ το ...τούς τραβάω ??



κατ' αρχην να σου πω πως εισαι αδικος να βριζεις τον εν λογω μηχανικο τοσο πολυ.
και αυτο γιατι απλα η δουλεια του ειναι να προφυλασσει τους πελατες του δινοντας τετοιες συμβουλες οπως σε εσενα.
Ειναι απολυτα λογικο ενας μηχανικος της peugeot σε επισημο εξουσιοδοτημενο να σου πει να μην αλλαζεις πανω απο τις 3500. δηλ. τι περιμενες; να σου πει παρτο και σκιστο ;
δε νομιζω.
εσυ βεβαια εκανες οτι επρεπε.
εφοσον δεν σε ικανοποιησε η απαντηση του (η οποια ηταν σωστη) εφυγες και πηγες αλλου.
το ιδιο εκανα κιεγω οταν δεν ηθελα να ακουω παρομοιες συμβουλες απο το εξουσιοδ. που πηγαινα. αλλα δεν επιτρεπεται να τους βριζουμε ετσι.

λεω οτι ηταν σωστη η συμβουλη του γιατι σιγουρα αν αλλαζεις στις 3500 δεν κινδυνευεις να ταλαιπωρησεις το κιβωτιο σου οποτε τυπικα ειχε δικιο. Wink

βρες ενα συνεργειο που να σε καταλαβαινει και τους καταλαβαινεις και κανε τη δουλεια σου με το pug σου. Wink



Αγαπητέ DimiP,

θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω μαζί σου.

Δεν μπορεί καμία αντιπροσωπεία και κανένας μηχανικός με πίο τρόπο θα οδηγείς το αυτοκίνητο σου.

Ειδικά όταν ένα αυτοκίνητο είναι εντός εγγυήσης ότι και να του έχει κάνει, φυσικά στα λογικά πλαίσια, είναι υποχρεωμένος να διορθώσει. Πράγμα που ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος δεν έκανε! Αντί λοιπόν να συστήνει πιο ήρεμη οδήγηση καλό θα ήταν ήδη να είχε ανοίξει το κιβώτιο και να το είχε επισκευάσει καθώς και να ζητούσε συγνώμη από τον ταλαιπωρημένο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Θα μου πείς φυσικά... τα λογικά πλαίσια ποια είναι. Από την στιγμή που το αυτοκίνητο προστατεύεται από κόφτη στροφών, σε όλο το φάσμα αυτών είναι λόγική η αλλαγή ταχύτητας! Θα παρατηρήσεις οτι η εγγύηση δεν καλύπτει οχήματα που χρησιμοποιούνται για αγωνιστική οδηγήση. Αυτό όμως δεν ονομάζεται αγωνιστική αλλά γρήγορη.

Όλα αυτα τα αναφέρω γιατί πολύ απλά μετά από όλη μου την ταλαιπωρία τοσους μήνες στα συνεργεία της peugeot, το μόνο που μου είπε ο προϊστάμενος συνεργείου της Lion ήταν... "σκίστο αλλά αφού το έχεις ζεστάνει πρώτα! δεν προκείται να πάθει τίποτα".

Άλλωστε αυτό αναφέρει και το βιβλίο κατασκευαστή. Μην κάνετε απότομες εκκινήσεις όταν το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται στις ΄σωστές θερμοκρασίες.

Φιλικά όλα αυτά ΦΥΣΙΚΑ

Πάρης


o μηχανικος οπως λες κι ο ιδιος συμβούλευσε!
εδωσε μια συμβουλή και μαλιστα πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας οτι ειναι μηχανικος της Peugeot. δεν θα μπορουσε να σου πει και κατι αλλο, τι να ελεγε; "παρτο σκιστο και φερτο να στο φτιαξω"; δεν γινεται.
δικιο εχεις να απαιτεις να φτιαχτει το προβλημα σου αλλα δεν δικαιουσαι να τον βριζεις (οχι εσυ).
εχε στο μυαλο σου οτι η δουλεια του ειναι να σε προστατευσει εστω και λεγοντας σου να αλλαζεις στις 3500! τωρα αν εσυ δεν θελεις να το κανεις δικαιωμα σου.
κιεγω δεν ηθελα να ακουω παραπονα γιατι εβαλα την ταδε ζαντα και τη δεινα εξατμηση και εφυγα.
οποτε βλεπεις οτι συμφωνουμε απλα εχω ενσταση στο να τον βριζουμε,
χωρις να τον ξερω τον ανθρωπο Wink
Recifees - Τετ 06 Οκτ 2004, 07:40:38
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά και ωραία αυτά να μην το ρίξουμε το μπινελίκι ΟΚ αλλά μερικών το ζητάει ο οργανισμός τους ,σαν μαζόχες .....ένα πράγμα ...
PoLiThS - Τετ 06 Οκτ 2004, 08:13:14
Θέμα δημοσίευσης:
Δημητράκη θα διαφωνήσω και γώ μαζί σου... Ας μου πεί εμένα πουμένω στο Πηλιο... Ξέρετε Κυριε... δεν πρεπει να αλλάζετε ταχύτητεες πάνω απο 3500rpm .... Συγνώμη αλλα για σκώτομα με σκ**ά είναι ο ανθρωπος.
PHSYBORG - Τετ 06 Οκτ 2004, 08:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσο θα παει για αλλαγη του συγχρονιζε ( με εργασια μαζι ) ?
307__:)(dimitris) - Τετ 06 Οκτ 2004, 08:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα και απο μενα παιδια η γνωμη μου ειναι οτι ο σωστος μηχανικος δεν ειναι αυτος που σου λεει να πηγαινεις σαν (κυρια) που εχει στο πορτπαγκαζ 10 εξαδες αυγα αλλα αυτος που σου λεει να πηγαινεις το car σου μεχρι τα ορια του λογικο οτι αν βγαλεις και το κοφτη και το πηγαινειις 1 2 3 στις 7 r.p.m κατι θα παθει. Ειμαι κατοχος ενος 307 1,6 xsi 3dοταν το πηρα ο μηχανικος μου στιην peugeot μου ειπε σκιστο οτι ειναι να το βγαλει μεχρι την εγγυηση και μηχανη μου ειπε να καψεις αλλη θα βαλουμε Very happy και ετσι εκανα Twisted evil το εχω 8 μηνες τωρα με 19500 κμ και αλλαξα μονο κανιστρο αναθιμιασεων βενζινης . Kαι τελικα την πατησα απο τα ποντικια μου εφαγαν στις διακοπες τις εσωτερικες επενδυσεις της μηχανης Evil και τα καλωδια τον υαλοκαθαριστηρων ευτυχως μονο.
ROLAND GARROS - Τετ 06 Οκτ 2004, 09:21:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: 'Ελεος και ήμαρτον μαζί.......
DimiP έγραψε:
ROLAND GARROS έγραψε:
DimiP έγραψε:
vio έγραψε:
Έχω εδώ και 3 μήνες περίπου το 206 1.6 Gti και μαζί του αγόρασα και ένα γδάρσιμο σε γρήγορες αλλαγές απο 2α σε 3η. Μόλις λοιπόν αρχικά το διαπίστωσα, πήγα στην αντιπροσωπία που αγόρασα το pug και ο μηχανικός που το συζήτησα μαζί του, μόνο που δεν μου πέταξε στο κεφάλι ένα γαλλικό κλειδί που κράταγε.....
....Αυτό γιατί θεώρησε απίστευτη μ@λ@κι@ ότι ανέβαζα 6000 σαλ... (εννοείται ότι το είχα στρώσει)....
Αντί λοιπόν να κοιτάξει να δεί τι γίνεται, μου είπε...Τις ταχύτητες θα της αλλάζεις το πολύ στίς 3500 σαλ...ποτέ παραπάνω...
Αφού και εγώ τον διαολόστειλα έφτασε σήμερα η ημέρα που έπρεπε να κάνω τον περιοδικό έλεγχο 10000 χλμ το οποίο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι δεν το έκανα στον καραγκιόζη εκείνο ...
...δειλά δειλά λοιπόν ρώτησα τον μηχανικό που ασχολιόταν με το δικό μου για αυτό το γρατζούνισμα που κάνει στην συγκεκριμένη αλλαγή και μου είπε απλά ότι θέλει αλλαγή το συγχρονιζέ της 3ής... τόσο απλά... κανονίσαμε ραντεβού την πέμπτη να το αλλάξω...α και να βάλω και μια σκουπίτσα Smile
Απλά το αναφέρω αυτό για να δούμε όλοι , άλλη μια φορά , πόσο μ@λ@κ3$ είναι μερικοί εξουσιοδοτημένοι μηχανικάρες...

....τι γίνετε ρε γμτ το ...τούς τραβάω ??



κατ' αρχην να σου πω πως εισαι αδικος να βριζεις τον εν λογω μηχανικο τοσο πολυ.
και αυτο γιατι απλα η δουλεια του ειναι να προφυλασσει τους πελατες του δινοντας τετοιες συμβουλες οπως σε εσενα.
Ειναι απολυτα λογικο ενας μηχανικος της peugeot σε επισημο εξουσιοδοτημενο να σου πει να μην αλλαζεις πανω απο τις 3500. δηλ. τι περιμενες; να σου πει παρτο και σκιστο ;
δε νομιζω.
εσυ βεβαια εκανες οτι επρεπε.
εφοσον δεν σε ικανοποιησε η απαντηση του (η οποια ηταν σωστη) εφυγες και πηγες αλλου.
το ιδιο εκανα κιεγω οταν δεν ηθελα να ακουω παρομοιες συμβουλες απο το εξουσιοδ. που πηγαινα. αλλα δεν επιτρεπεται να τους βριζουμε ετσι.

λεω οτι ηταν σωστη η συμβουλη του γιατι σιγουρα αν αλλαζεις στις 3500 δεν κινδυνευεις να ταλαιπωρησεις το κιβωτιο σου οποτε τυπικα ειχε δικιο. Wink

βρες ενα συνεργειο που να σε καταλαβαινει και τους καταλαβαινεις και κανε τη δουλεια σου με το pug σου. Wink



Αγαπητέ DimiP,

θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω μαζί σου.

Δεν μπορεί καμία αντιπροσωπεία και κανένας μηχανικός με πίο τρόπο θα οδηγείς το αυτοκίνητο σου.

Ειδικά όταν ένα αυτοκίνητο είναι εντός εγγυήσης ότι και να του έχει κάνει, φυσικά στα λογικά πλαίσια, είναι υποχρεωμένος να διορθώσει. Πράγμα που ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος δεν έκανε! Αντί λοιπόν να συστήνει πιο ήρεμη οδήγηση καλό θα ήταν ήδη να είχε ανοίξει το κιβώτιο και να το είχε επισκευάσει καθώς και να ζητούσε συγνώμη από τον ταλαιπωρημένο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

Θα μου πείς φυσικά... τα λογικά πλαίσια ποια είναι. Από την στιγμή που το αυτοκίνητο προστατεύεται από κόφτη στροφών, σε όλο το φάσμα αυτών είναι λόγική η αλλαγή ταχύτητας! Θα παρατηρήσεις οτι η εγγύηση δεν καλύπτει οχήματα που χρησιμοποιούνται για αγωνιστική οδηγήση. Αυτό όμως δεν ονομάζεται αγωνιστική αλλά γρήγορη.

Όλα αυτα τα αναφέρω γιατί πολύ απλά μετά από όλη μου την ταλαιπωρία τοσους μήνες στα συνεργεία της peugeot, το μόνο που μου είπε ο προϊστάμενος συνεργείου της Lion ήταν... "σκίστο αλλά αφού το έχεις ζεστάνει πρώτα! δεν προκείται να πάθει τίποτα".

Άλλωστε αυτό αναφέρει και το βιβλίο κατασκευαστή. Μην κάνετε απότομες εκκινήσεις όταν το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται στις ΄σωστές θερμοκρασίες.

Φιλικά όλα αυτά ΦΥΣΙΚΑ

Πάρης


o μηχανικος οπως λες κι ο ιδιος συμβούλευσε!
εδωσε μια συμβουλή και μαλιστα πρεπει να εχουμε στο μυαλο μας οτι ειναι μηχανικος της Peugeot. δεν θα μπορουσε να σου πει και κατι αλλο, τι να ελεγε; "παρτο σκιστο και φερτο να στο φτιαξω"; δεν γινεται.
δικιο εχεις να απαιτεις να φτιαχτει το προβλημα σου αλλα δεν δικαιουσαι να τον βριζεις (οχι εσυ).
εχε στο μυαλο σου οτι η δουλεια του ειναι να σε προστατευσει εστω και λεγοντας σου να αλλαζεις στις 3500! τωρα αν εσυ δεν θελεις να το κανεις δικαιωμα σου.
κιεγω δεν ηθελα να ακουω παραπονα γιατι εβαλα την ταδε ζαντα και τη δεινα εξατμηση και εφυγα.
οποτε βλεπεις οτι συμφωνουμε απλα εχω ενσταση στο να τον βριζουμε,
χωρις να τον ξερω τον ανθρωπο Wink


DimiP δεν μιλάμε για το δικό μου αμάξι... αρα δεν συμβούλευσε εμένα... αλλά τον vio. αλλά μην ξεχνάμε οτι η δουλειά του μηχανικού είναι να λύνει το πρόβλημα και οχι να σου δίνει συμβουλές και ειδικότερα οδήγησης!
DaSoP - Παρ 08 Οκτ 2004, 17:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
Να κανω μια ερωτηση βρε παιδια? Εχει δοκιμασει κανεις να αλλαξει 2α η 3η χωρις καθολου γκαζι? Ενας φιλος αλλαξε 3 φορες το γραναζι της 2ας γιατι του γρατσουνουσε ασχημα... Και στο δικο μου στην αρχη γρατσουναγε παρα πολυ αλλα μετα απο μια συζητηση με ατομο πολυ σχετικο στο χωρο μου ειπε να δοκιμασω να την αλλαζω χωρις καθολου γκαζι... Ο φιλος δεν αλλαξε παλι γραναζι και το δικο μου δεν ακουγεται πλεον... Δοκιμαστε τουλαχιστον να δουμε αν ειναι οντως ετσι η αν ετυχε στα δικα μας...
gavanas - Παρ 08 Οκτ 2004, 17:43:25
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν μια εταιρία αυτοκινήτων βγάζει ένα μοντέλο, με συγκεκριμένο κινητήρα και εύρος στροφών, οφείλουν όλα να λειτουργούν στην εντέλεια και κοφτη να δουλεύεις συνέχεια. Δηλαδή τα Honda που δουλεύουν 8000 στροφές τι να πουν? Μην ανεβάζεις στροφές ?

Άλλο αν είμαστε κάφροι, και πάνω στην κ**λα αλλάζουμε ταχύτητες γρήγορα και μια φορά στο τόσο, δεν πατιέται καλά ο συμπλέκτης, με αποτέλεσμα το γκρουκ. Όταν αυτό γίνεται συχνά, πάει το αμάξι για συχρονιζέ.

Δεν προσπαθώ να την πω σε κανένα αλλά πολλοί οδηγούν έτσι. Τα σασμάν μας δεν είναι φτιαγμένα για αγώνες. Wink
volvos - Παρ 08 Οκτ 2004, 20:15:19
Θέμα δημοσίευσης:
ελεος ρε παιδια το ειπαμε ΑΛΛΑΞΤΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ και μετα το ξανασυζηταμε και για οπισθεν και για αλλαγη 2α-3η εμενα δε καποιες φορες πανω σε σκισιμο το εκανε ασθενεστερα βεβαια και απο 3η-4η!!!!! πριν ολα αυτα....
τωρα ησυχιααααα
DimiP - Παρ 08 Οκτ 2004, 22:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια ολοι οσοι διαφωνησατε μαζι μου δεκτή η αποψη σας και σεβαστη.
απλα να πω κατι τελευταιο:
αλλο το τι θελουμε: θελετε προφανως εναν μηχανικο τζιμανι να σας λυνει τα προβληματα, να μην σας δινει συμβουλες αφου δεν ειναι αυτη η δουλεια του και να μην σας κατσαδιαζει οταν κανετε κατι που θα επηρεασει το αμαξι ειτε ειναι αλλαγη στις 7000 στροφες ειτε ειναι η τοποθετηση π.χ. θολομπαρας (κλασσικο παραδειγμα "κατσαδας" απο μαμα-μηχανικους).
και αλλο το τι παιρνουμε : παιρνουμε αυτο που προσφερει η Peugeot και καθε επισημη αντιπροσωπεια: ενα μηχανικο που για την Peugeot κανει καλα τη δουλεια του κανοντας ολα αυτα που εμεις (και εγω) αντιπαθουμε , και που ικανοποιουν την πληοψηφια των πελατων της peugeot. ας μην το αναλυσουμε αλλο. η λυση ειναι :
πολυ απλα αλλαζουμε μηχανικο Wink
vio - Τετ 13 Οκτ 2004, 12:30:19
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ. Η ουσία είναι οτι το άλλο εξουσιοδοτημένο μου άλλαξε τελικά όλα τα συγχρονιζέ και ..

α) Δεν γρατζουνάει πιά καθόλου
β) Έχω πολύ καλύτερη αίσθηση στις αλλαγές

Για το θέμα του σωστού μηχανικού τώρα. Εγω δεν είπα οτι ο μηχανικός θα πρέπει να είναι ενα άβουλο πλάσμα το οποίο να φτιάχνει μόνο και να μην μιλάει. Εννοείται ότι πρέπει να συμβουλεύει τον οδηγό. Αλλά χωρίς το στυλάκι ...εγώ τα ξέρω όλα... Να ξαναπώ ότι ο κύριος θα έπρεπε να μου δώσει μια συμβουλή του στίλ.. κοιτά φίλε μην το πηγαίνεις συνεχώς το αμάξι στους κόφτες γιατί το επιβαρύνεις

ΑΛΛΑ θα έπρεπε κιόλας να κοιτάξει να βρεί το πρόβλημα (Το οποίο είμαι σήγουρος οτι το γνωρίζει, αφού το 90% των 206 το έχουν( δικό μου γκάλοπ Laughing ).
Recifees - Πεμ 14 Οκτ 2004, 08:15:03
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
παιδια ολοι οσοι διαφωνησατε μαζι μου δεκτή η αποψη σας και σεβαστη.
απλα να πω κατι τελευταιο:
αλλο το τι θελουμε: θελετε προφανως εναν μηχανικο τζιμανι να σας λυνει τα προβληματα, να μην σας δινει συμβουλες αφου δεν ειναι αυτη η δουλεια του και να μην σας κατσαδιαζει οταν κανετε κατι που θα επηρεασει το αμαξι ειτε ειναι αλλαγη στις 7000 στροφες ειτε ειναι η τοποθετηση π.χ. θολομπαρας (κλασσικο παραδειγμα "κατσαδας" απο μαμα-μηχανικους).
και αλλο το τι παιρνουμε : παιρνουμε αυτο που προσφερει η Peugeot και καθε επισημη αντιπροσωπεια: ενα μηχανικο που για την Peugeot κανει καλα τη δουλεια του κανοντας ολα αυτα που εμεις (και εγω) αντιπαθουμε , και που ικανοποιουν την πληοψηφια των πελατων της peugeot. ας μην το αναλυσουμε αλλο. η λυση ειναι :
πολυ απλα αλλαζουμε μηχανικο Wink

Για το δεύτερο : Είναι και αυτοί εργαζόμενοι όπως και εμείς και αν πάς σωστά όχι σαν "εξοδούχος του κλουβιού με τις τρελές " θα σε ακούσουν και θα κοιτάξουν να κάνουν ότι είναι σωστό .....Μερικοί
Δηλαδή όταν πας σε εξουσ.συνεργείο΄για την ακρίβεια κεντρική αντιπροσωπεία και λαμβάνεις ώς απάντηση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και είναι αρκετά σοβαρό του στύλ "Εχω και εγώ το τάδε αυτοκίνητο και δεν μου έχει βγάλει τέτοιο πρόβλημα " ή "Ξερετε το πρόβλημά σας προέρχεται απο την Κούλουρη και όχι απο το αυτοκίνητο " δηλαδή δεν είναι να τον αρχίσεις στα @#@#@@## ??

Οσο για το πρώτο είναι δικής μας συμπεριφοράς πλέον ,πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο το οποίο δεν έχει ευχαριστήσει πολύ κόσμο αλλά η συμπεριφορά και ο έλεγχος είναι άψογα γιατί πολύ απλά λέω συγκεκριμένα πράγματα και ο τρόπος που οδηγείται το αυτοκίνητο κάνουν μπάμ απο μακρυά ότι "προσέχω όσο και αν σκίζω" και ότι καταλαβαίνω και το παραμικρό
Recifees - Πεμ 14 Οκτ 2004, 11:37:04
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
,.....
Άλλο αν είμαστε κάφροι, και πάνω στην κ**λα αλλάζουμε ταχύτητες γρήγορα και μια φορά στο τόσο, δεν πατιέται καλά ο συμπλέκτης, με αποτέλεσμα το γκρουκ. Όταν αυτό γίνεται συχνά, πάει το αμάξι για συχρονιζέ.

Η ξεχνάμε και το ποδαράκι μας πιο πολύ στο γκάζι ... Embarassed
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr