PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Το 307 1.4 στα πόσα άλογα βγαίνει;

geo1st487 - Κυρ 26 Σεπ 2004, 11:53:16
Θέμα δημοσίευσης: Το 307 1.4 στα πόσα άλογα βγαίνει;
Το 307 1.4 στα ποσα αλογα βγαινει;
Ευχαριστω
HYPER_Piccolo - Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
με βαση την διαφημηση το 16v βγαινει στους 90Hp
Touristas - Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:17:33
Θέμα δημοσίευσης:
1.4 16V 90 HP
1.6 16V 110 HP
2.0 16V 136 HP
Val - Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:28:32
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
1.4 16V 90 HP
1.6 16V 110 HP
2.0 16V 136 HP


Τους ιδιους κινητηρες φορανε με τα 206. Σωστα Question Question Idea Rolling eyes
Touristas - Κυρ 26 Σεπ 2004, 20:08:45
Θέμα δημοσίευσης:
Val έγραψε:
Touristas έγραψε:
1.4 16V 90 HP
1.6 16V 110 HP
2.0 16V 136 HP


Τους ιδιους κινητηρες φορανε με τα 206. Σωστα Question Question Idea Rolling eyes
Σωστα ...!!! Wink Wink
geo1st487 - Κυρ 26 Σεπ 2004, 22:34:35
Θέμα δημοσίευσης:
Το 307 ειναι πιο μεγαλο σε μεγεθος απο το 206 αρα υποθετω οτι θα ειναι πιο βαρυ. Αν λοιπον συγκρινουμε το 307 1.4 16V 90hp με το 206 1.4 16V 90hp τοτε βγαινει το συμπερασμα οτι το 206 υπερτερει εναντι του 307 επειδη ειναι πιο ελαφρυ. Σωστα; Εχει κανεις καμια αντιρηση; Ισως το 307 να υπερτερει σε κρατηματα αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το βαρος και την μηχανη του αυτοκινητου
Περιμενω τις γνωμες σας
Baphomet - Δευ 27 Σεπ 2004, 03:13:54
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι πολυ πιο απλο να μπεις στο site της peugeot ή να αγορασεις ενα περιοδικο αυτοκινητου και να τα διαβασεις ολα αυτα...? Δε θελω να γινομαι κακος αλλα το βρισκω λιγο ακυρο το θεμα...
Ναι λογικο ειναι οταν ενα αυτοκινητο ειναι πιο ελαφρυ και φοραει τον ιδιο κινητηρα με ενα αλλο, το ελαφρυτερο να ειναι και πιο σβελτο...

www.peugeot.gr
www.4troxoi.gr
www.ams.gr

περιεχουν ολες τις πληροφοριες...
nikapos - Δευ 27 Σεπ 2004, 08:58:36
Θέμα δημοσίευσης:
το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα.
netblaster - Δευ 27 Σεπ 2004, 13:20:41
Θέμα δημοσίευσης:
nikapos έγραψε:
το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα.



Δε νομιζω...Για παραδειγμα, το 206 1.4 16ν θαχει μεγαλυτερη και πιο εντονη υποστροφη ισχυος πανω σε μια στροφη απο το 307, η οποια θα εμφανιστει και λιγο πιο γρηγορα!!! Γενικοτερα, η προσφυση σενα πιο ελαφρυ αυτοκινητο με το ιδιο μοτερ μενα μεγαλυτερο, "σπαει" πιο ευκολα!!! Γιατι ναι μεν σενα ελαφρυ αυτοκινητο οι φορτισεις που δεχονται οι αναρτησεις και το αμαξωμα μπορει να ειναι μικροτερες, αλλα τα αντιστοιχα τμηματα ενος βαρυτερου ειναι και πιο ενισχυμενα, ωστε να ανταπεξερχονται στο βαρος!!! Wink Βεβαια σε μια απευθειας αντιπαραθεση 206 1.4 και 307 1.4, το 206 θα κινηθει πιο γρηγορα σενα στροφιλικι οχι γιατι εχει καλυτερο κρατημα, αλλα λογω μικροτερου βαρους ο οδηγος μπορει να κινηθει με μεγαλυτερη μωτ εκμεταλλευομενος το πιο ευκολο εργο του μοτερ!!!
Recifees - Τρι 28 Σεπ 2004, 22:23:12
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
nikapos έγραψε:
το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα.



Δε νομιζω...Για παραδειγμα, το 206 1.4 16ν θαχει μεγαλυτερη και πιο εντονη υποστροφη ισχυος πανω σε μια στροφη απο το 307, η οποια θα εμφανιστει και λιγο πιο γρηγορα!!! Γενικοτερα, η προσφυση σενα πιο ελαφρυ αυτοκινητο με το ιδιο μοτερ μενα μεγαλυτερο, "σπαει" πιο ευκολα!!! Γιατι ναι μεν σενα ελαφρυ αυτοκινητο οι φορτισεις που δεχονται οι αναρτησεις και το αμαξωμα μπορει να ειναι μικροτερες, αλλα τα αντιστοιχα τμηματα ενος βαρυτερου ειναι και πιο ενισχυμενα, ωστε να ανταπεξερχονται στο βαρος!!! Wink Βεβαια σε μια απευθειας αντιπαραθεση 206 1.4 και 307 1.4, το 206 θα κινηθει πιο γρηγορα σενα στροφιλικι οχι γιατι εχει καλυτερο κρατημα, αλλα λογω μικροτερου βαρους ο οδηγος μπορει να κινηθει με μεγαλυτερη μωτ εκμεταλλευομενος το πιο ευκολο εργο του μοτερ!!!

Σωστά αλλά το φαινόμενο στην περίπτωση του ελαφρύτερου αυτό θα γίνει με περισσότερα χλμ Wink
Βλέπω τις διαφορές απο το δικό μου 206 1,6 XS και το 307 1,6 XS του αδελφού μου που βάζω χέρι ενίοτε .
Ρόλο παίζει και η κατανομή του βάρους μπροστά -πίσω
Το 206 για παράδειγμα είναι αρκετά πιο ελαφρύ πίσω -και κατα συνέπεια πιο ευαίσθητο σε αντίθεση με το 307 που έχει περισσότερο βάρος πίσω έχοντας μειωμένες τις όποιες ευαισθησίες .
Γι αυτό και το 206 μπαίνει καλύτερα με ελαφρές πλαγιολισθήσεις του πίσω μέρους ( έχοντας αποφορτίσει το εμπρός μέρος και χρησιμοποιώντας το σαν βάση για περιστροφή του αυτοκινήτου γύρω απο την κορυφή της στροφής ) ενώ το 307 αρέσκεται σε πιο πισταδόρικο τρόπο οδήγησης κάνοντας τις όποιες εναλλαγές γκαζιού -φρένου να γίνονται σε ευθεία και διατηρώντας σταθερό γκάζι μέσα στην στροφή
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr