nikapos έγραψε: | το ελαφρύτερο υπερτερεί και σε κράτημα. |
Δε νομιζω...Για παραδειγμα, το 206 1.4 16ν θαχει μεγαλυτερη και πιο εντονη υποστροφη ισχυος πανω σε μια στροφη απο το 307, η οποια θα εμφανιστει και λιγο πιο γρηγορα!!! Γενικοτερα, η προσφυση σενα πιο ελαφρυ αυτοκινητο με το ιδιο μοτερ μενα μεγαλυτερο, "σπαει" πιο ευκολα!!! Γιατι ναι μεν σενα ελαφρυ αυτοκινητο οι φορτισεις που δεχονται οι αναρτησεις και το αμαξωμα μπορει να ειναι μικροτερες, αλλα τα αντιστοιχα τμηματα ενος βαρυτερου ειναι και πιο ενισχυμενα, ωστε να ανταπεξερχονται στο βαρος!!! Βεβαια σε μια απευθειας αντιπαραθεση 206 1.4 και 307 1.4, το 206 θα κινηθει πιο γρηγορα σενα στροφιλικι οχι γιατι εχει καλυτερο κρατημα, αλλα λογω μικροτερου βαρους ο οδηγος μπορει να κινηθει με μεγαλυτερη μωτ εκμεταλλευομενος το πιο ευκολο εργο του μοτερ!!! |