volvos έγραψε: |
οι γερμανοι λενε οτι τα κυβικα δεν αναπληρωνονται απο τιποτα στο κοσμο......
ειδικα για το 1.6 με τα 90 αλογα που προφανως μιλας για το οχταβαλβιδο η διαφορα νομιζω ειναι μεγαλη.... και λογω κυβικων και λογω βαλβιδων |
volvos έγραψε: |
οι γερμανοι λενε οτι τα κυβικα δεν αναπληρωνονται απο τιποτα στο κοσμο......
ειδικα για το 1.6 με τα 90 αλογα που προφανως μιλας για το οχταβαλβιδο η διαφορα νομιζω ειναι μεγαλη.... και λογω κυβικων και λογω βαλβιδων |
BTS έγραψε: |
Το λένε οι αμερικάνοι ("there is no replacement for displacement") αλλά ισχύει μόνο αν συγκρίνεις ίδια πράγματα. Πχ, τα αυτοκίνητα των αρχών του 40 είχαν 8000 κυβικά και έβγαζαν 25 άλογα. Σήμερα το τελευταίο 1000άρι βγάζει 60 άλογα και τα περνάει από πάνω. Ισχύει εκεί το ρητό; ![]() Ο 1.6 με τα 90 είναι ένας κινητήρας τεχνολογίας της δεκαετίας του '80. Ο 1.4 16V είναι του 2003. Έχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής (VVT), εξαιρετικά αποδοτικό καπάκι, και γενικά είναι ένας σύγχρονος κινητήρας. Από τη στιγμή μάλιστα που βγάζει σχεδόν τα ίδια νούμερα σε απόδοση σε σχέση με τον 1.6 8V και μάλιστα με πολύ μικρότερη κατανάλωση, βάρος και απαιτήσεις συντήρησης, δεν βλέπω κάποιο πλεονέκτημα του "γερασμένου" 1.6. Επίσης το ότι οι 8V πάνε καλύτερα χαμηλά από τους 16V είναι λανθασμένη εντύπωση που έχουν δημιουργήσει κάποιοι. Βάλτε δίπλα δίπλα τα διαγράμματα ροπής-ισχύος του 1.6 8V και 1.6 16V και δείτε από πρώτο χέρι ποιο είναι πιο ροπάτο... ![]() Φιλικά |
manosm3 έγραψε: |
Εχει κανενας διαγραμματα δυναμομετρησης για 206 1.4 16βαλβιδο και 1.6 8βαλβιδο; |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Για μαμα 1.6 8V ψαχνεις?? |