PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 206 1.4 90hp vs 1.6 90hp. Διαγράμματα?

geo1st487 - Κυρ 26 Σεπ 2004, 08:34:47
Θέμα δημοσίευσης: 206 1.4 90hp vs 1.6 90hp. Διαγράμματα?
Ποιες διαφορες υπαρχουν αναμεσα σε ενα κινητηρα 1.4 90hp και σε ενα 1.6 90hp; Ποιος υπερεχει και που;
Ευχαριστω
Val - Κυρ 26 Σεπ 2004, 11:19:15
Θέμα δημοσίευσης:
Aπο τα λιγα που ξερω για τετοια θεματα, νομιζω οτι το 1.6 υπερεχει λογω ροπης Idea Rolling eyes Cool
BTS - Κυρ 26 Σεπ 2004, 11:21:42
Θέμα δημοσίευσης:
Η απόδοση τους είναι παρεμφερής, τόσο σε ιπποδύναμη, όσο και σε ροπή.

Από εκεί και πέρα, ο 1.4 16V υπερτερεί παντού.

Έχει πολύ μικρότερη κατανάλωση λόγω σύγχρονης σχεδίασης και VVT, είναι λιγότερο θορυβώδης, είναι λίγο πιο ελαφρύς, ευννοώντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά του 206 και διαθέτει καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
volvos - Κυρ 26 Σεπ 2004, 11:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
οι γερμανοι λενε οτι τα κυβικα δεν αναπληρωνονται απο τιποτα στο κοσμο......
ειδικα για το 1.6 με τα 90 αλογα που προφανως μιλας για το οχταβαλβιδο η διαφορα νομιζω ειναι μεγαλη.... και λογω κυβικων και λογω βαλβιδων
geo1st487 - Κυρ 26 Σεπ 2004, 11:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
οι γερμανοι λενε οτι τα κυβικα δεν αναπληρωνονται απο τιποτα στο κοσμο......
ειδικα για το 1.6 με τα 90 αλογα που προφανως μιλας για το οχταβαλβιδο η διαφορα νομιζω ειναι μεγαλη.... και λογω κυβικων και λογω βαλβιδων


Ναι για οχταβαλβιδο 1.6 μιλαω. Το 16V δεν υπερεχει ομως εναντι του 8V; Το ενα υπερεχει στα κυβικα και το αλλο στις βαλβιδες. Επισης μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι η ροπη;
BTS - Κυρ 26 Σεπ 2004, 14:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
οι γερμανοι λενε οτι τα κυβικα δεν αναπληρωνονται απο τιποτα στο κοσμο......
ειδικα για το 1.6 με τα 90 αλογα που προφανως μιλας για το οχταβαλβιδο η διαφορα νομιζω ειναι μεγαλη.... και λογω κυβικων και λογω βαλβιδων


Το λένε οι αμερικάνοι ("there is no replacement for displacement") αλλά ισχύει μόνο αν συγκρίνεις ίδια πράγματα. Πχ, τα αυτοκίνητα των αρχών του 40 είχαν 8000 κυβικά και έβγαζαν 25 άλογα. Σήμερα το τελευταίο 1000άρι βγάζει 60 άλογα και τα περνάει από πάνω. Ισχύει εκεί το ρητό; Question

Ο 1.6 με τα 90 είναι ένας κινητήρας τεχνολογίας της δεκαετίας του '80. Ο 1.4 16V είναι του 2003. Έχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής (VVT), εξαιρετικά αποδοτικό καπάκι, και γενικά είναι ένας σύγχρονος κινητήρας. Από τη στιγμή μάλιστα που βγάζει σχεδόν τα ίδια νούμερα σε απόδοση σε σχέση με τον 1.6 8V και μάλιστα με πολύ μικρότερη κατανάλωση, βάρος και απαιτήσεις συντήρησης, δεν βλέπω κάποιο πλεονέκτημα του "γερασμένου" 1.6.

Επίσης το ότι οι 8V πάνε καλύτερα χαμηλά από τους 16V είναι λανθασμένη εντύπωση που έχουν δημιουργήσει κάποιοι. Βάλτε δίπλα δίπλα τα διαγράμματα ροπής-ισχύος του 1.6 8V και 1.6 16V και δείτε από πρώτο χέρι ποιο είναι πιο ροπάτο... Wink

Φιλικά
Stevon - Πεμ 14 Οκτ 2004, 10:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα παίδες!Μήπως θα ήταν καλύτερα σε αυτό το topic να συγκρίναμε τον καινούριο 16v κινητήρα της Peugeot απόδοσης 90hp με τον θρυλικό απο το 106 xsi 1,4 με 95hp? Question
Αν και δεν τον <<φόρεσε>> ποτέ το 206 αλλά πιστεύω θα ήταν ποιο ουσιαστικό να βλέπαμε τις διαφορές των δύο μοτέρ με ίδιο κυβισμό και παρόμοια ιπποδύναμη και όχι ενός 1,4 (90) κ΄ενός 1,6 (90) ίππων.
Πάντως ποιο πάνω αναφέρθηκε για πλεονέκτημα του 8v στις χαμηλές στροφές,αν οδηγήσετε xsi θα δείτε ότι δεν ισχύει αφού είχε την μέγιστη ισχύ στης 6800rpm και ροπή στης 4400rpm ενώ ο καινούριος έχει και τις δύο μέγιστες τιμές αρκετά ποιο χαμηλά!!!παρά το οτι είναι 16v.
Η τεχνολογία έχει αλλάκσει πάρα πολύ.
Δημήτριος - Πεμ 14 Οκτ 2004, 17:09:30
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Το λένε οι αμερικάνοι ("there is no replacement for displacement") αλλά ισχύει μόνο αν συγκρίνεις ίδια πράγματα. Πχ, τα αυτοκίνητα των αρχών του 40 είχαν 8000 κυβικά και έβγαζαν 25 άλογα. Σήμερα το τελευταίο 1000άρι βγάζει 60 άλογα και τα περνάει από πάνω. Ισχύει εκεί το ρητό; Question

Ο 1.6 με τα 90 είναι ένας κινητήρας τεχνολογίας της δεκαετίας του '80. Ο 1.4 16V είναι του 2003. Έχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής (VVT), εξαιρετικά αποδοτικό καπάκι, και γενικά είναι ένας σύγχρονος κινητήρας. Από τη στιγμή μάλιστα που βγάζει σχεδόν τα ίδια νούμερα σε απόδοση σε σχέση με τον 1.6 8V και μάλιστα με πολύ μικρότερη κατανάλωση, βάρος και απαιτήσεις συντήρησης, δεν βλέπω κάποιο πλεονέκτημα του "γερασμένου" 1.6.

Επίσης το ότι οι 8V πάνε καλύτερα χαμηλά από τους 16V είναι λανθασμένη εντύπωση που έχουν δημιουργήσει κάποιοι. Βάλτε δίπλα δίπλα τα διαγράμματα ροπής-ισχύος του 1.6 8V και 1.6 16V και δείτε από πρώτο χέρι ποιο είναι πιο ροπάτο... Wink

Φιλικά


Συμφωνώ απολύτως!!! Wink
manosm3 - Δευ 22 Αύγ 2005, 23:41:23
Θέμα δημοσίευσης: Διαγραμματα 1.4 90 αλογα και 1.6 8βαλβιδο
Εχει κανενας διαγραμματα δυναμομετρησης για 206 1.4 16βαλβιδο και 1.6 8βαλβιδο;
RASTAVIPER - Τρι 23 Αύγ 2005, 15:17:34
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαγραμματα 1.4 90 αλογα και 1.6 8βαλβιδο
manosm3 έγραψε:
Εχει κανενας διαγραμματα δυναμομετρησης για 206 1.4 16βαλβιδο και 1.6 8βαλβιδο;


Για μαμα 1.6 8V ψαχνεις??
manosm3 - Τρι 23 Αύγ 2005, 22:58:14
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαγραμματα 1.4 90 αλογα και 1.6 8βαλβιδο
RASTAVIPER έγραψε:
manosm3 έγραψε:
Εχει κανενας διαγραμματα δυναμομετρησης για 206 1.4 16βαλβιδο και 1.6 8βαλβιδο;


Για μαμα 1.6 8V ψαχνεις??


Bασικα ψαχνω για να δω τα διαγραμματα ροπης τους και ιπποδυναμης στο στροφαλο για να κανω κατι συγκρισεις που θελω. Αν θελησει και η ιδιοκτητρια του 206 να παρω ενα μοτερακι σκετο.
roukzouk - Τρι 13 Σεπ 2005, 20:42:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά υπάρχουν πουθενά τα διαγράμματα? ΄Κυρίως του 1.4 16V !Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr