Παράθεση: |
Γι αυτο αγοραζετε και τα δυο και ξενοιαζετε. |
pezomania έγραψε: |
Το 206 ήταν και είναι ένα αμάξι που στα έδεινε όλα πλην δύναμης! Το 1600 16v είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό αμάξι!! Και στο δρόμο; Οι διαφορές με τα rallye δεν είναι μεγάλες ![]() ![]() ![]() |
theflame έγραψε: |
Το έχω γράψει και κάπου αλλού, θεωρώ το 206 εξέλιξη του 106. Είναι ένα αυτοκίνητο με καλύτερους χώρους, ποιότητα κατασκευής, πιο όμορφο και πρακτικό. Όλα αυτά οδηγούν σε αύξηση του βάρους, του ύψους και του κόστους του οχήματος, κάτι που με τη σειρά του απαιτεί ακριβότερες λύσεις στο θέμα ανάρτησης ή περισσότερους συμβιβασμούς.
Αποτέλεσμα, αν λάβουμε υπ' όψιν ότι οι καιροί αλλάζουν (βλέπε σε άλλο topic το 107 ![]() ![]() Η άποψή μου είναι ότι αν η Peugeot έβγαζε ένα 206 με την συμπεριφορά του 106 θα είχε αποτύχει εμπορικά γιατί το κόστος θα ήταν τεράστιο και λίγοι θα εκτιμούσαν και θα μπορούσαν να πληρώσουν για τα όσα το αυτοκίνητο θα προσέφερε απέναντι στο Golf για παράδειγμα. Από την άλλη θεωρώ άδικο να συγκρίνουμε αυτά τα δύο αυτοκίνητα (106 & 206). Είναι διαφορετικά, για αυτό άλλωστε δεν τα κρατά ταυτόχρονα στην παραγωγή η Peugeot; Καμιά εταιρεία δεν νομίζω ότι θέλει εσωτερικό ανταγωνισμό στα προϊόντα της (οι γνώστες Marketing ας με διορθώσουν). Μετά δεν μπορεί να συγκρίνεις ένα αμάξι του μεγέθους και του βάρους του 106 στα 1600cc με ένα 206 πάλι στα 1600cc. Για το δεύτερο πρέπει να πας στα 2000cc (αν έβγαζε κανένα καλό 1800cc ίσως με αυτόν) Όσο για τις μετατροπές, πάλι άδικο να συγκρίνουμε 2 αυτοκίνητα που το ένα είναι στην αγορά περίπου 11-12 χρόνια (νομίζω, ίσως και παραπάνω) με ένα που είναι στην αγορά 4-5 χρόνια, σαφώς και το πρώτο έχει το χρόνο του να εξελιχθεί αλλά και μεγαλύτερο κοινό για να το κάνει. Και εξηγούμε: 8 στους 10 που αγοράζουν 106 είναι πιτσιρικάδες ή ψαγμένοι και το παίρνουν για να το βελτιώσουν έτοιμοι να κάνουν τους όποιους συμβιβασμούς τους στην άνεση, σαφώς λοιπόν και οι βελτιωτές έχουν λαό να εξυπηρετήσουν και προχωρούν σε εξελίξεις γιατί υπάρχει πελατεία. Στο 206 8 στους 10 είναι οικογενειάρχες που δεν σκέφτονται το παραπέρα. Άρα για τους βελτιωτές η πελατεία είναι πολύ μικρότερη, κατά συνέπεια και η εξέλιξη που θα κάνουν. Τα νούμερα είναι σαφώς υποθετικά αλλά πιστεύω ενδεικτικά! |
Svstouk έγραψε: |
Είναι άδικο πιστεύω να σκεφτόμαστε τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει το 206 απέναντι στο Rallye. Αντίστροφα, τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει το 106 απέναντι στο 206; ![]() Νομίζω ότι η απάντηση στο τελευταίο αποκαλύπτει και τους λόγους για τους οποίους επιλέξαμε το 206, άλλοι τις ήρεμες και άλλοι στις γρήγορες εκδόσεις του (σε συνάρτηση πάντα με την γαμ#$#$νη την τσέπη μας ![]() |
Slash έγραψε: |
Χμμ. Θέμα τσέπης; Το 206 είναι φτηνότερο από το 106; Δεν νομίζω... |
theflame έγραψε: | ||
Ποιος είπε ότι το 206 είναι φτηνότερο;;;;; ![]() ![]() ![]() |
peugeot206cc έγραψε: |
Και για να μην παρεξηγηθούμε δεν ισχυρίζομαι ότι τα 106 είναι καλύτερα.
Προσωπική εμπειρία δεν έχω. Απλώς έχω ακούσει όμως ότι είναι καλύτερα... |
peugeot206cc έγραψε: |
Εάν συκρίνουμε άλλες εκδόσεις και όχι του Rallye ;;;
Τι διαφορές βλέπουμε (αναφέρομαι πάντα στα οδηγικά χαρακτηριστικά) ;;; Μήπως τα 106 είναι πάλι καλύτερα ;;; Φταίει το κέντρο βάρους ή η κατανομή τους βάρους ή ακόμα και το επιπλέον βάρος ;;; Και για να μην παρεξηγηθούμε δεν ισχυρίζομαι ότι τα 106 είναι καλύτερα. Προσωπική εμπειρία δεν έχω. Απλώς έχω ακούσει όμως ότι είναι καλύτερα... |
theflame έγραψε: | ||
Δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγηθείς γιατί πολύ απλά είναι διαφορετικά αυτοκίνητα. Η ίδια η Peugeot ποτέ δεν ισχυρίστηκε ότι το ένα αυτοκίνητο αναιρεί το άλλο. Σίγουρα το 106 έχει σοβαρά πλεονεκτήματα εναντίον του 206 (τα αναφέρεις: χαμηλότερο κέντρο βάρους και μικρότερο βάρος) με αποτέλεσμα οδηγικά να μπορεί να είναι ένα κλικ πιο πάνω από το 206. Το 206 δε σαν αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε έχοντας ως στόχο όχι να είναι το απόλυτο αυτοκίνητο οδηγικής ευχαρίστησης αλλά ένα ξεκούραστο και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο με μεγαλύτερη βάση στην ευχρηστία και στο design, θέλει κάτι ακόμα, έχω την αίσθηση, για να γίνει 106 στη θέση του 106. Σίγουρα το 206 χρειάζεται ένα πιο δυνατό κινητήρα, το 106-1600 έχει 7,91kg/hp ενώ το 206-1600 έχει 9.5Kg/hp. Στο 1400 το χάος (10,9 έναντι 12,7!!!! ) Με απλά λόγια το 106 στα 1400 "τραβάει" λίγο χειρότερα από το 206 στα 1600 (σαφώς και η ροπή παίζει το δικό της ρόλο - μην παρεξηγούμαστε). Σίγουρα το 206 είναι πιο δύσκολο αμάξι στο στήσιμό και θέλει περισσότερο ψάξιμο (έχοντας οδηγήσει το 106 στα 1400 νομίζω ότι ακόμα και αυτό είναι ένα μικρό "όπλο" ). Όμως όλα είναι εκεί. Απλά η μαμά δεν το προχώρησε περισσότερο, δεν θέλησε γιατί στόχευε αλλού ή γιατί είχε το 106 ή γιατί θα ανέβαζε το κόστος αρκετά με αποτέλεσμα να έχανε το παιχνίδι σε άλλα σημεία. Περιμένω την ανταπόκριση του Μίλτου για τις αλλαγές στην ανάρτησή του. Πιστεύω ότι είναι στο σωστό δρόμο. Οι βάσεις υπάρχουν. Εξέλιξη χρειάζεται. Ίσως και οι αντιστρεπτικές και οι ράβδοι στρέψεις από το Gt να είναι λίγα για το 1600. Για να κάνεις στήσιμο τύπου rally μάλλον εγώ στο 1400 πρέπει να βάλω τα του δίλιτρου!!!! (Μίλτο τι λες; ) Βέβαια το 206 δεν μπορεί να γίνει 106 για τον απλό λόγο ότι λόγο κέντρου βάρους πάντα θα πρέπει να συμβιβάζει περισσότερο την άνεση με το κράτημα από το 106. Δεν ξέρω τι λέτε. Ακούω απόψεις. |
Miltellas έγραψε: |
Το θέμα είναι ότι με λίγα λεφτά, το 206 αποκτά φοβερό κράτημα και συμπεριφορά! Γιατί, εάν τα χρήματα είναι πολλά, πάντα καταλήγεις να λοξοκοιτάς σε συνολική αξία αυτοκινήτου+μετατροπή το επόμενο μοντέλο της γκάμας...
Μην ψάχνεστε, ψάχνεται ο Miltellas για σας... ![]() |
pezomania έγραψε: |
Σίγουρα το 206 χρειάζεται ένα πιο δυνατό κινητήρα, το 106-1600 έχει 7,91kg/hp ενώ το 206-1600 έχει 9.5Kg/hp. Στο 1400 το χάος (10,9 έναντι 12,7!!!! ) Με απλά λόγια το 106 στα 1400 "τραβάει" λίγο χειρότερα από το 206 στα 1600 (σαφώς και η ροπή παίζει το δικό της ρόλο - μην παρεξηγούμαστε).
Δεν ξέρω τι λέτε. Ακούω απόψεις. |
christhehealer έγραψε: |
Mίλτο συντονίσου. Mιλάμε για τελείως νορμάλ αυτοκίνητα. Mε 450E φτιάχνεις, αυτό που το Rallye έχει απο τη μάνα του. Για μετατροπές, τα ασφάλτινα ράλυ βρωμάνε από τα 106 και τα Saxo. Mπορείς να φανταστείς την ποσότητα και ποιότητα των λύσεων που υπάρχουν. |
pezomania έγραψε: |
Πρός Theflame :
Φίλε μου το 1.4 έχει 77hp και όχι 80hp σε καμία δυναμομέτρηση!! Εναντιθέση με το 1.6 που σε όλα τα περιοδικά που το δυναμομέτρησαν έβγαζε 118hp!! Αν θές ροπές, σου αναφέρω ενδεικτικά: 206 1.6 16v: 15,3kg (μαμά) & 16kg (δυναμομετρημένη) 106 1.6 16v: 15kg (δέν ξέρω αν δυναμομετρημένη δίνει άλλη τιμή) |
pugsang έγραψε: |
Συγνώμη αλλα θα διαφωνήσω.
Ενας μέτριος οδηγος θα ειναι καλύτερα στο 206 παρα στο Rallye.Το 106 δαγκώνει άσχημα αν δεν ξερεις τι κανεις που το κάνεις γιατί το κάνεις και προπάντων πως να το κανεις |
Miltellas έγραψε: |
Συντονισμένος είμαι, όπως πάντα! Δεν είπα τίποτα διαφορετικό. Στην ουσία είπα ότι εάν θέλεις με 450Ε επιπλέον το 206 σου γίνεται περισσότερο και από Rallye. Το 206 έχει γενικότερη εμπορική κατεύθυνση, αλλά είναι έτοιμο να αναδείξει την όποια ορθολογική επέμβαση στην ανάρτηση. Το Rallye θα χρειαστεί καί αυτό, αντίστοιχα αμορτισέρ (αν όχι και ελατήρια-χαμήλωμα) για να πιάσει ξανά το 206. Τα 450Ε θα δώσουν τεράστιο άλμα στην οδική συμπεριφορά του 206, αποκαλύπτοντας τα περιθώρια που έδωσε σε αυτήν την κατασκευή της η Peugeot! Σκέψου το λίγο περισσότερο... ![]() |
pugsang έγραψε: |
Γιατί είπα το αντίθετο φιλε Chris ![]() ![]() |
Vini έγραψε: | ||
αχ!! Ετσι και έβρισκα ένα 106Gti μοντέλο 2002 σε καλη κατάσταση θα το είχα βουτήξει....τώρα!!!!!! Το ψάχνω αλλά....τίποτα..... Αχ Μάκη μου! μου τα έλεγες τότε....αλλά εγώ ήμουν αλλού... (παιδιά και αυτό Peugeot είναι! Μην γκρινιάξετε!!!!! ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Ναι αλλα αναφέρεται το topic............. |
peugeot206cc έγραψε: |
Εάν συκρίνουμε άλλες εκδόσεις και όχι του Rallye ;;;
Τι διαφορές βλέπουμε (αναφέρομαι πάντα στα οδηγικά χαρακτηριστικά) ;;; Μήπως τα 106 είναι πάλι καλύτερα ;;; |
Miltellas έγραψε: |
Όπως, εξήγησα και σε προηγούμενο post, είναι απολύτως φυσιολογικό το 206 να είναι καλύτερο από το 106 όχι μόνο γενικώς σαν αυτοκίνητο (εννοείται) αλλά και σαν βάση για χτίσιμο. 106 παραγωγής βγαίνει μέχρι 1600 και 127 ίππους. 206 παραγωγής βγαίνει πλέον μέχρι 2000 και 180 ίππους. Να μην λέω τα ίδια...
Ως απόδειξη των παραπάνω θα σας δείξω πώς με μερικές απλές και οικονομικές κινήσεις το 206 1.6 16V και φυσικά το 2λιτρο με τους 140 ίππους, αποκτούν οδηγική συμπεριφορά εφάμμιλη και με καλύτερο κράτημα από το 106. Το 2λιτρο με ελατήρια χαμηλώματος 3-3,5εκ και ένα δόντι χαμήλωμα πίσω 2,5-3εκ, και με αμορτισέρ De Carbon Performance και είστε έτοιμοι με 450Ε περίπου. Εάν προχωρήσουμε και σε αντιστρεπτικές και ράβδους από το RC, τότε δεν το συζητώ καν. Για το 1.6 προσθέστε απλώς την αλλαγή αντιστρεπτικών-ράβδων με του 2λιτρου (ή μήπως και του RC; ). Μόνο με την τοποθέτηση της πίσω ανάρτησης του 2λιτρου το 206 μου από τραίνο έγινε... τραίνο. Εμ, αν ξεκινάς από τραίνο που να καταλήξεις; Το θεαματικό είναι ότι φτιάχνεις, εκπλήσσεσαι από το αποτέλεσμα και... είσαι μόνο στην αρχή. Το θέμα είναι ότι με λίγα λεφτά, το 206 αποκτά φοβερό κράτημα και συμπεριφορά! Γιατί, εάν τα χρήματα είναι πολλά, πάντα καταλήγεις να λοξοκοιτάς σε συνολική αξία αυτοκινήτου+μετατροπή το επόμενο μοντέλο της γκάμας... Μην ψάχνεστε, ψάχνεται ο Miltellas για σας... ![]() |
Rally έγραψε: | ||
106 MAXI 200 HP ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
αλλα δεν πα να εχω χιλια προβληματα, οταν βρισκομαι πισω απο το τιμονι του ραλλυ μου δεν με απασχολει τιποτα η κ@υλα ειναι απιστευτη, σαν να μην εχω ξαναοδηγησει αυτοκινητο.αλλωστε γιάυτο το πηρα.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
ρε παιδες αλλη μηχανη η μια αλλη η αλλη. και οι δυο καλες αλλα
την 1600 με τα 110 την ειδαμε στα clio megane laguna,πολυ καλη μηχανη,sto xsara και θυμηθηκε και η peugeot να αντικαταστησει τα 75 αλογα μετα απο δεκα χρονια!!!καιρος ηταν. η μηχανη του ραλλυ σε σχετικο αρθρο auto τριτη εχει ψηφιστει μεσα στις δεκα καλυτερες ολων των εποχων.σε 1600 δεν προκειται ποτε το 206 να ειναι καλυτερο απο το 106!!!μην τα θελετε ολα εχετε την ομορφια και εχουμε την χαρη. |
pezomania έγραψε: | ||
Φίλε rallye, η μηχανές του megane-laguna-clio ακόμα και του xsara και του 206cc δεν είναι ίδια με του 206 xs! Πήγαινε μόνος σου σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία θές και ρώτα. Ο ξαδερφός μου έχει το cc και ρώτησε διαφορές με την μηχανή του xs και του ανέφερε (στην lion)τα εξής: Διαφορετική σχέση συμπίεσης - άλλο management κινητήρα - και (νομίζω δεν το θυμάμε καλά) μικρότερη πολαπλή εισαγωγής (το cc σε σχέση με το xs). Από τα παραπάνω προκύπτουν και οι διαφορές στις δυναμομετρήσεις των περιοδικών +8hp και 0,6 κιλό ροπής παραπάνω ο κινητήρας του xs σχέση με τους αντίστοιχους 1.6. Τέλος δεν είναι δυνατόν ένα αμάξι (το 206) που είναι 100 κιλά ποιο βαρύ από το rallye και φοράει 195/55 r15 σε σχέση 185/55 r14 και να έχει ΜΟΝΟ 110 άλογα να καταφέρνει να είναι στα τεστ 0-100 μόνο 4 - 5 κλάσματα του δευτερολέπτου πίσω από το rallye! Όταν τα αντίστοιχα 1.6 16v έχουν 10,5+ 0-100 (ακόμα και το clio). |
Rally έγραψε: |
και ποια τεστ ειναι αυτα που δινουν στο xs 118 ατια και μιλαμε για 118 πραγματικα αλογα? γιατι το ραλακι σε δυναμομετρηση του drive δινει 118 πραγματικα αλογα 0-100 8,7 και 205 τελικη. που σημαινει οτι σε 0-100 ειναι γυρω στα 18-20 μετρα μπροστα δηλαδη 5-6 καροτσες μπροστα, τωρα αυτα που μου λες για το xs δεν τα γνωριζα, αλλα μου φαινεται περιεργο να φοραει αλλη μηχανη το cc αλλη το xs και αλλη το rallye.ποσες βγαζει πια ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Auto Τρίτη, Τέστ 1.6 16v Μάιος του 2001 (αν θυμάμαι καλά) Τίτλος: Ένα 206 με 118hp!! ΑutoCatalog δυναμομετρήσεις βάση ISO 9002
206 xs 118 hp. |
Rally έγραψε: |
φιλε vini να σαι καλα για το site γιατι μπηκα εφαγα κανα μισαωρο και ασχοληθηκα με τα σχετικα αρθρα που ειναι για γελια!!!ακουσον ακουσον το ραλακι με 127 αλογακια λες και εγω δεν θα το ηθελα ![]() λοιπον το 206xs εχει την ιδια μηχανη με ΟΛΑ τα 206 και η μονη διαφορα με το cc ειναι 120κιλα που ενταξει δεν ειναι και λιγα. σε καμια μα σε καμια περιπτωση δεν εχει 0-100 9,3 αλλα 10,6 δευτερα και 11,2 το cc. και ολα αυτα τα δινει το εργοστασιο που αμα πας να κανεις δυναμομετρηση οπως ειναι μαμα το 206 να εισαι σιγουρος οτι δεν ξεπερναει σε ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ δεν φτανει καν τα 110 και το ραλακι τα 120. λοιπον στο drive faster 2ou εξαμηνου 2002 εχει τεστ δυναμομετρησης πριν και μετα τοποθετηση σκουπας στο SAXO που εχει ακριβως την ιδια μηχανη με το ραλακι. το δυναμομετρο εδειξε μαμα 118 ιππους αντι 122 που δινει το εργοστασιο. |
Rally έγραψε: |
λοιπον το 206xs εχει την ιδια μηχανη με ΟΛΑ τα 206 και η μονη διαφορα με το cc ειναι 120κιλα που ενταξει δεν ειναι και λιγα. σε καμια μα σε καμια περιπτωση δεν εχει 0-100 9,3 αλλα 10,6 δευτερα και 11,2 το cc. και ολα αυτα τα δινει το εργοστασιο που αμα πας να κανεις δυναμομετρηση οπως ειναι μαμα το 206 να εισαι σιγουρος οτι δεν ξεπερναει σε ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ δεν φτανει καν τα 110 και το ραλακι τα 120. |
Sidobre έγραψε: |
Συνολικά To Rallye είναι ένα αυτοκίνητο με συγκεκριμένο κοινό: Αυτούς που ψάχνουν την απόλυτη αγωνιστική οδήγηση με μικρό κόστος. Τους τρελλαμένους που δεν έχουν ακόμα "μεγαλώσει". Το παιχνιδάκι που πάντα θα είναι πρόθυμο να υπακούσει σε οποιαδήποτε εντολή του αφεντικού του. Το 206 είναι ένα αυτοκίνητο με πιο πολιτισμένο χαρακτήρα. Απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό που ακόμα δεν έχει ξεχάσει τις τρέλλες του αλλά θέλει λίγο και την "βολή" του. Ομως με λίγο βελτίωση από την ίδια την "μαμά" του είναι ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε ακόμα και να κατέβει σε αγώνες και δεν θα είχε τίποτα να ζηλέψει από αυτοκίνητα με διπλάσια τιμή. |
pezomania έγραψε: |
Mε κάλυψε πλήρως ο φίλος Τάσος αλλά και ο φίλος Μάκης ![]() |
Vini έγραψε: | ||
Δηλαδή εγώ δεν σε κάλυψα ε? ![]() ![]() ![]() Δεν θα σε πετύχω πουθενά σε κανένα φανάρι?....θα σου πω εγώ! ![]() ![]() Και αν βρέχει θα σου πω περισσότερα! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Εχω βροχοContinental... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τελικά, ο Sidobre καθάρισε το θέμα. Αποκτήσαμε και δεύτερο σερίφη στο γουέστερν...
![]() |
teoman έγραψε: | ||
Έχω κάνει 3 χρονομετρήσεις,μόνος,βενζίνη περίπου στην μέση... 09:507 sec 09:590 sec 09:575 sec (τους χρόνους τους κρατάω για αρχείο ![]() |
Slash έγραψε: |
Εκτός κι αν φοράς τίποτα GT2 οπότε θα κάνεις πατινάζ επί ασφάλτου. |
Rally έγραψε: |
Έχω κάνει 3 χρονομετρήσεις,μόνος,βενζίνη περίπου στην μέση... 09:507 sec 09:590 sec 09:575 sec |
Vini έγραψε: |
206 εναντίον 106Rallye....
Και εδώ αρχίζει η πίκρα... Κάποια στιγμή και ενώ το πόδι μου ήταν έτοιμο να βγει από κάτω από το δάπεδο....παρατηρώ ότι το λιονταράκι 106 άρχισε και έφευγε άνετα....ώσπου έφυγε και σταθεροποιήθηκε η διαφορά στα 30 μέτρα περίπου.... |
Slash έγραψε: |
Εκτός κι αν φοράς τίποτα GT2 οπότε θα κάνεις πατινάζ επί ασφάλτου. Τώρα τελευταία μου έχει τύχει να ξεκινώ και να σπινιάρει ακατάσχετα το λάστιχο, και άντε καλά αυτό, δεν κάνει ούτε θόρυβο!!!! Δηλαδή μπορεί να ξεκινήσεις, να πηγαίνεις με 1η ενώ το λάστιχο έχει ξεσκιστεί να σπινάρει, εσύ να μην το έχεις πάρει πρέφα. |
Rally έγραψε: | ||
Σε προηγουμενο ποστ μου ειχα πει οτι τι ραλακι σε 0-100 εχει γυρω στα 18-20 μετρα διαφορα με το 206 πραγμα που αμφισβητηθηκε λεγοντας μου οτι το 206xs που εχει 9,3΄΄ 0-100 δεν ειναι δυνατον να εχει τοσα μετρα διαφορα με το ραλακι με 5 δευτερα διαφορα!!!και αν δεν κανω λαθος φιλε vini αυτο το αμαξακι δεν εχεις??? και ξαναλεω το 206 εχει ουτε 110 αλογα με 0-100 10,6 και το ραλακι 118 αλογα.η τεραστιες διαφορες στην αποδοση δεν αποδιδονται φυσικα στα 8 αλογα διαφορα αλλα σε πολλα που δεν ειναι αναγκη να αναλυσω τωρα.γεγονος ειναι ενα παντως οτι συμφωνω και διαφωνω με πολλα που εχουν γραφτει σε αυτην την ενοτητα αλλα εχει γινει ενα μεγαλο λαθος,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ τα δυο αυτα αυτοκινητα!!! το ραλακι ειναι οδηγηση ειναι γκαζι ειναι πανω απο ολα φιλοσοφια που δεν υπαρχει σε κανενα αμαξι της κατηγοριας του σε κανενα αμαξι στα κυβικα του. το 206 ειναι ενα πολυ ομορφο αμαξι, ευχαριστο με πολιτισμενες επιδοσεις στα 1600, που το μονο πραγμα που το διαφοροποιει απο τον ανταγωνισμο του ειναι η εξωτερικη εμφανιση. τωρα αμα το ενα και αμα το αλλο και του φτιαξω και αμα του βαλω και αμα μου παει και 7 εκατ.................. ![]() οποιος εχει οδηγησει ραλακι καταλαβαινει τι θελω να πω οποιος τα εχει στησει με ραλακι ακομα περισσοτερο.δεν προκειται ομως για την κοντρα γιατι αν ηταν ετσι εβαζα και ενα τουρμπακι η νος στο πολακι που ειχα και εκανα την δουλεια μου,προκειται για την φιλοσοφια φιλοι μου και μην σας φαινεται τραβηγμενο αυτο, προκειται για την οδηγηση που εκανα στο βουνο του πηλιου το ΠΣΚ.το 206 οταν βγει το 207 θα τον ξεχασουμε ολοι ενω για οταν βγει το 107 που δεν θα υπαρχει σε εκδοση ραλακι τοτε θα το αναπολουμε ολοι......οπως αναπολουμε το 1300 το πουντακι το τουρμπο οπως το UNΟ TURBO και οπως ολα τα παλια GTI. αλλωστε γι΄αυτο πουλαει ακομα αν και γερασμενο αν και ξεπερασμενο σχεδιαστικα αν και αν...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Καταρχήν Vini αυτά που λές είναι μια πλήρης αναβάθμιση πρώτου σταδίου (εκτός από χταπόδι αλλά...) .Καταρχήν τα άλογα τα οποία μας αναφέρονται στα εγχειρίδια θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι στον δρόμο ή στον στρόφαλο.Μάλλον στο δεύτερο. |
Tomcat έγραψε: |
Καταρχήν Vini αυτά που λές είναι μια πλήρης αναβάθμιση πρώτου σταδίου (εκτός από χταπόδι αλλά...) .Καταρχήν τα άλογα τα οποία μας αναφέρονται στα εγχειρίδια θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι στον δρόμο ή στον στρόφαλο.Μάλλον στο δεύτερο. |
Vini έγραψε: |
Η ιπποδύναμη έτσι αλλάζει τελικά με την χρήση σασί την αεροδυναμική και το βάρος....του κάθε μοντέλου...
|
Vini έγραψε: |
Πάντως από την κουβέντα που είχα με τον τύπο μου είπε ότι βασικά μας νοιάζει η ιποδύναμη στο τροχό γιατί αυτό θα βλέπεις και όχι το στρόφαλο...εκεί μπορεί να έχουμε πολλά άλογα αλλά μέχρι τον τροχό να έχεις πολλές απώλειες.... Για αυτό γίνονται μια σειρά από ρυθμίσεις στο θέμα εγκεφάλου... |
Miltellas έγραψε: | ||
Δεν είναι λογικό αυτό που λες εδώ Vini. Μήπως εννοείς κάτι άλλο; Δεν μπορώ να βρω την σχέση του πλαισίου, αεροδυναμικής και βάρους με την ιπποδύναμη στον στρόφαλο που αναφέρει το εργοστάσιο! |
Vini έγραψε: |
Οταν λέω μοντέλο εννοώ: CITROEN XSARA 110 PEUGEOT 307 110 PEUGEOT 206 110 Διαφορετικά βάρη, ίδιες μηχανές, ίδια απόδωση? Οπότε μάλλον η ιπποδύναμη αφορά στρόφαλο και όχι με το περιτίλυγμα...στις ρόδες |
Rally έγραψε: | ||||
απο απλη περιεργεια πως χρονομετρησες τα 0-100????????????????????γιατι απο οτι γνωριζω δεν ειναι μια απλη διαδικασια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
teoman έγραψε: | ||||||
Μιάς και είχες την απορία-και είχε κλειδώσει το topic- να απαντήσω τώρα: με τον παραδοσιακό τρόπο του χρονόμετρου.Απλή διαδικασία μπορεί να μην είναι αλλά από την στιγμή που δεν με ενδιαφέρει να είμαι 0,0001 δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον Σουμάχερ στην πίστα της Ίμολα,έχω την δυνατότητα να την απλοποιήσω... |
Vini έγραψε: | ||||
Οταν λέω μοντέλο εννοώ: CITROEN XSARA 110 PEUGEOT 307 110 PEUGEOT 206 110 Διαφορετικά βάρη, ίδιες μηχανές, ίδια απόδωση? Οπότε μάλλον η ιπποδύναμη αφορά στρόφαλο και όχι με το περιτίλυγμα...στις ρόδες |
Miltellas έγραψε: | ||||||
Δεν φαντάστηκα ότι εννοούσες αυτό. Όλοι ανεξεραίτως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι βελτιωτές και οι λοιποί, αναφέρονται σε ιπποδυνάμεις στον στρόφαλο και είναι το σωστό. Τί να λέει; 'Οτι θα πάρεις 10 ίππους στον τροχό και να του σκάσεις μύτη με τίποτα ζαντολάστιχα 225/40/18; |
Rally έγραψε: |
αυτο που μετραει ομως ειναι η ιπποδυναμη στον τροχο!!!κυριως οι βελτιωτες μιλανε για αλογα στον τροχο και αυτο μας ενδιαφερει.τωρα αν εσυ θες τα δεκα αλογα που πηρες να τα χαραμισεις φοροντας 18 ζαντες η εχοντας 100 κιλα ηχοσυστημα η τραβοντας σκαφος, τροχοσπιτο και σκηνη τοτε.. |
Slash έγραψε: | ||
Seat Leon 180 hp!! |
teoman έγραψε: | ||||
Η σχετική διαφήμιση πάντως,αναφέρεται στο toledo,άσχετα αν το μέγιστο επιτρεπτό βάρος (ρυμουλκούμενου ή όχι) παραμένει το ίδιο με το leon ![]() |
theflame έγραψε: | ||||||
Αφού στη διαφήμιση το δείχνει καθαρά: Δεν μπορεί να τραβήξει τροχόσπιτο, γιατί το φέρνετε σαν παράδειγμα; ![]() |
alemao_rallye έγραψε: |
Θα πω και εγώ την αποψή μου αν και λίγο αργά, αφου βλέπω το έχετε εξαντλήσει το θέμα ![]() Επίσης σύγκριση μεταξύ 106Xsi και 206 1,6 ίσως γίνεται. Είναι και τα δύο νευρικά αυτοκίνητα, αλλά όχι και τα πιο γρήγορα μοντέλα της σειράς 106/206. Είναι επίσης πιο άνετα οδηγικά από τα γρηγορότερά τους 1,3 Rallye και 206 Gti. |
pezomania έγραψε: |
Και φυσικά το 206 1.6 είναι πολύ πιο γρήγορο από το rallye 1.3!
|
Petros έγραψε: | ||
Επ... το 206 1.6 είναι ισοδύναμο με το 106 Rallye 1.3 από πλευράς επιδόσεων καθώς εμφανίζεται πιο αργό στις ρεπριζ (ειδικά στις υψηλές στροφές) και λίγο πιο σβέλτο στα 0-100 (παντελώς αδιάφορο για το συνδειδητοποιημένο οδηγό). Μη ξεχνάς ότι το ένα ζυγίζει 1025-1050 κιλά και το άλλο μόλις 810 κιλα, ενώ οι κοντές σχέσεις του δεύτερου (27χαω/1000σ.α.λ. με 5η) σε συνδυασμό με τον υψηλό αριθμό περιστροφής όχι μόνο το σώζουν συγκριτικά με το 206 των 34χαω/1000σαλ, αλλά και το κάνουν να προσπερνάει όταν οι στροφές ανεβαίνουν. |
Petros έγραψε: | ||
quote] Mε κανα δυο που έτυχε σε φαναράκι να "τολμήσουν " να αμφισβητήσουν την κυριαρχία μου (rallye 1.3 & 1.6 8V) το μόνο που είδαν (και αυτό όχι για πολύ) ήταν η μπούκα μου ![]() |
p206mike έγραψε: |
Αν είσαι μαμίσιος rallakias ...........
Δεν σε περιμένω φίλε μου....Απλά σε ΨάΧνω............. ![]() ![]() ![]() ![]() 106 rallye 16v Μέγιστη ταχύτητα (km/h) -----------205 Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h -------8.7 Επιτάχυνση (sec) 1000m από στάση-29,9 206 Gti 16v Μέγιστη ταχύτητα (km/h) -----------210 Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h -------8,3 Επιτάχυνση (sec) 1000m από στάση-29,4 Η πηγή έιναι σε όλους γνωστή.... www.peugeot.gr Έτσι και εκτός από την δικιά μου πήρα με rallakia και saxoures Που πίνουν τσαγάκια αυτή τη στιγμή και χωρίς να υποστηρίζω ότι έχω το υπεραυτοκίνητο...ή ότι τα αφήνω μίλια πίσω..... θα μου επιτρέψεις αγαπητέ φίλε danielo.....Απλά να μην πιστεύω αφτά που λες και με αποδείξεις....... Τώρα υπάρχουν και πολύ κουλά ατομάκια μερικές φορές...... |
p206mike έγραψε: |
Αν είσαι μαμίσιος rallakias ...........
Δεν σε περιμένω φίλε μου....Απλά σε ΨάΧνω............. ![]() ![]() ![]() ![]() 106 rallye 16v Μέγιστη ταχύτητα (km/h) -----------205 Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h -------8.7 Επιτάχυνση (sec) 1000m από στάση-29,9 206 Gti 16v Μέγιστη ταχύτητα (km/h) -----------210 Επιτάχυνση (sec) 0-100 km/h -------8,3 Επιτάχυνση (sec) 1000m από στάση-29,4 Η πηγή έιναι σε όλους γνωστή.... www.peugeot.gr Έτσι και εκτός από την δικιά μου πήρα με rallakia και saxoures Που πίνουν τσαγάκια αυτή τη στιγμή και χωρίς να υποστηρίζω ότι έχω το υπεραυτοκίνητο...ή ότι τα αφήνω μίλια πίσω..... θα μου επιτρέψεις αγαπητέ φίλε danielo.....Απλά να μην πιστεύω αφτά που λες και με αποδείξεις....... Τώρα υπάρχουν και πολύ κουλά ατομάκια μερικές φορές...... |
danielos έγραψε: |
προσεχε φιλε mike.θα δαγκωσω ασχημα.δεν ειμαι μαμα.νομιζα οτι το ειχες διαβασει απο τα διαφορα forum που το εχω γραψει.πρεπει να το δεις για να το πιστεψεις??δεν εχω προβλημα .αλλα μην πεις οτι δεν σε προειδοποιησα.160 αλογα ειναι πολλα ακομα και για σενα.απλα ηθελα να πω πριν οτι τα 2λιτρα gti ειναι πια αλλου.ναι τα μαμα ραλλακια ισως εχεις δικιο.αλλα τα γεγονοτα ειναι διαφορετικα!!!και οχι μονο 0-100.σου δινω και 2 αυτοκινητα μπροστα!κανενα προβλημα!!!!!θα περασω απο πανω και θα σε καταπιω............. |
pezomania έγραψε: |
Και εγώ έχω πιεί τσαγάκι, από 1.6 16v και το ευχαριστήθηκα μπορώ να πώ ![]() |
Ady έγραψε: |
Ρε, θα κάτσετε καλά εσείς οι δύο, μην έρθω και εγώ και σας κάνω σκόνη.... Μη γελάτε, γιατί πρόσεξα από το Σάββατο που έχω βάλει τη σίτα ότι μου έχει δώσει 114,5 ίππους......... |
p206mike έγραψε: |
Εάν δεν είσαι μαμά πάω πάσω φίλε και συμφωνώ μαζί σου......
Αλλα τώρα που το σκέφτομαι..... ![]() ![]() ![]() ![]() Θα ήταν ωραία προκληση να παίζαμε λίγο παρέα...... ![]() ![]() Έστω και αν δεν με συμφερει και πολύ...... ![]() ![]() ![]() ![]() Να χαίρεσε το αμαξάκι σου φίλε και να τσαγιάζεις τους αλόθρησκους μιας και τελικά δεν υπάρχει θέμα απ την στιγμή που είσαι tuned rallakias..... ![]() |
Petros έγραψε: |
Ρε Ady, αυτό το ",5" μου φαίνεται κομματάκι υπερβολικό! ![]() ![]() ![]() |
Ady έγραψε: |
Μη γελάτε, γιατί πρόσεξα από το Σάββατο που έχω βάλει τη σίτα ότι μου έχει δώσει 114,5 ίππους......... |
Sidobre έγραψε: |
Ρίχτους DimiP.... Θα σε σμπρώχνω από πίσω!!! ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
206gt και rallye μαλωνανε σε ξενο αχυρωνα.
Ρε αμα κατεβουν οι ορδες των 1400 απο ολο το club σας πηρε ο αερας.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dimip φρόντισε στις εκλογές να κατεβάσουμε συνδυασμό "1400 και φυσάει" ! Οταν πάρουμε την εξουσία στα χέρια μας θα δουν οι παλιο1600 αρηδες!!!!! |
Petros έγραψε: |
Προσωπικά πάντως παιδιά τι να σας πω; Δεν τον αντέχω τόσο πολιτισμό... Στο στρώσιμο το XS και η πέμπτη του βγάζει 140 με περίπου 4.000 στροφές, τη στιγμή που ο μόνος θόρυβος που ακούγεται είναι αυτός της κύλησης των ελαστικών... και κάτι ψηλά από την ηλιοροφή. ![]() Το rallye ήδη από τα 120 σου προκαλούσε μερική κώφωση! Πάντως είμαι στο τσακ να μην το πουλήσω και να κρατήσω και τα δύο!!! |
Sidobre έγραψε: | ||
Mike.... Κάτσε να παίξουμε πρώτα μαζί γιατί σε έχω.... άχτι! Κάτι μου λέει οτι το 206 μου ζωντάνεψε περίεργα.... ![]() |
p206mike έγραψε: | ||||
Δεν φταις εσύ Τάσούλη........ Φταίω εγώ που στην Εθνική οταν ήσουν μπροστά μου, είπα στο Λέοντά μου οτί είσαι φίλος και να μην σε φάει......(με το ζόρι τον κράταγα)...όταν είχε ανοίξει τη στοματάρα του και φαινόντουσαν τα δόντια του.... Πρέπει να τα διέκρινες απο τον μεγάλο καθρέφτη σου νομιζω.... Τελικά για να τον ηρεμίσω του δωσα να φάει έναν saxoura ........ ![]() ![]() ![]() |
p206mike έγραψε: |
Κρίμα και σκεφτόμουνα να στο δώσω βόλτα.....και μιας και θα αλλάξω λάστιχα θα σε άφηνα να πλαγιολισθήσεις κι όλας....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ. Ρε πάνο που είσαι να με υπεραπιστείς λίγο........? ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Dimip φρόντισε στις εκλογές να κατεβάσουμε συνδυασμό "1400 και φυσάει" ! Οταν πάρουμε την εξουσία στα χέρια μας θα δουν οι παλιο1600 αρηδες!!!!! |
Vaggelis έγραψε: | ||
Eεεεεεεεεε!!!!! Είμαι και εγώ εδώ, μαζί σας!!!! Η "κλίκα" των νοτίων 1400άρηδων!!!!!! |
DimiP έγραψε: |
225 αλογα παρακαλω . οποτε θελουμε μονο τροπο να συνδιασουμε 3 μηχανουλες απο 1400. σωστα;;; |
DimiP έγραψε: | ||||
ρε vaggelis 3 χ 75 ξερουν αραγε ποσα αλογα μας κανουν;;;; οι πτωχοι 1600ρηδες και 2λιτροι;;;; 225 αλογα παρακαλω . οποτε θελουμε μονο τροπο να συνδιασουμε 3 μηχανουλες απο 1400. σωστα;;; dimip,vaggelis,tomcat = 225 αλογα , ασε την τρελη ροπη... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Όταν έρθει η ώρα του Μιλτέλλα όλοι οι άλλοι κάνουν πέρα! ![]() |
DimiP έγραψε: |
ρε vaggelis 3 χ 75 ξερουν αραγε ποσα αλογα μας κανουν;;;; οι πτωχοι 1600ρηδες και 2λιτροι;;;; 225 αλογα παρακαλω . οποτε θελουμε μονο τροπο να συνδιασουμε 3 μηχανουλες απο 1400. σωστα;;; dimip,vaggelis,tomcat = 225 αλογα , ασε την τρελη ροπη... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Τί να πω; Σας αφήνω λοιπόν να εκτονωθείτε... στο Forum. ![]() Στο δρόμο άλλος εκτονώνεται... ![]() -------- Όταν έρθει η ώρα του Μιλτέλλα όλοι οι άλλοι κάνουν πέρα! ![]() -------- Τί είπατε; Το 206 1.6 δεν χτυπάει το 106 Rallye; Πόσο κ@βλώνω όταν διαβάζω (ακούω) κάτι τέτοια... ![]() ![]() Μεγάλες κουβέντες; Όλες οι κουβέντες χωράνε στο Forum, στον δρόμο (στην πίστα μήπως;!) χωράνε ΜΟΝΟ οι αληθινές! Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα να μιλήσουν και οι οδηγοί πιάνοντας το τιμόνι και όχι το πληκτρολόγιο. Μέχρι τότε περαστικά στα Σταρλετάκια και στα Χοντάκια... ![]() ΥΓ Και στα Ραλάκια! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: | ||
αχ φιλε πετρο λυπαμαι που θα σου το πω αλλα μπορει το δικο σου το αμαξακι να ειναι το 206 αλλα ειναι λιονταρακι και αυτο και γρηγορα θα καταλαβεις τι σημαινει τριζουν τα παντα. εγω εχω το ραλακι και ναι τριζει πολυ λογικο λογω αναρτησεων, αλλα και του φιλου μου του νικελ που εχω οδηγησει εκει μεσα γινεται συναυλια τριγμων τι να λεμε τωρα. θα σας πω μια ιστορια που δυσκολα θα την πιστευε κανεις αλλα ευτυχως ειχα και μαρτυρα. η ιστορια αφορα το φαινομενο που λεγεται ραλλυ. πριν καμια 10αρια μερες ξεκιναω απο γλυφαδα για καλλιθεα.μολισ βγαινω απο το φαναρι ερχεται και κολλαει απο πισω μου ενα σταρλετ gti. για οσους δεν γνωριζουν 130 αλογα τουρμπατα!!!ο τυπος ειδε το ραλακι και λεει κατσε να περασουμε καλα.πηγαιναμε κομματια μεχρι καλλιθεα και δεν μπορουσε να με περασει με τιποτα.στο φαναρι εκκινηση δεν με περνουσε με τιποτα με το ραλακι να περνει μισο αυτοκινιτο στο τελειωμα της 3ης. στο φαναρι του τροκαντερο το παλικαρακι με ρωτουσε τι του εχω κανει και απλα του ειπα οτι εχω βαλει μονο μια σκουπιτσα και οτι ειναι μαμα!!!το αμαξι ειναι φαινομενο, κ@υλα και πονοκεφαλος τρελος. τωρα το μονο που ξαχνω ειναι 400χιλιαρικα για να γινει σαν του danielou (μπραβο φιλε ο ενθουσιασμος στα λεγομενα σου με εχει βαλει σε τρελες σκεψεις, εχω οδηγησει ραλακι με μονο ροικη και τρελαθηκα, οταν ερθει η ωρα του δικου μου θα σου στειλω pm). τελος να σας πω οτι οταν μιλαμε για μικρες διαφορες στις εργοστασιακες επιδοσεις παιζει μεγαλο ρολο το στρωσιμο που εχει γινει και φυσικα ο οδηγος επομενως το διλιτρο το 206 μπορει ευκολα να γινει θυμα απο θυτης. |
danielos έγραψε: | ||||
ρε brother ραλλακια ειμαστε και κοντα.παγκρατιωτης ειμαι.σημερα απο τα μερη σου θα περασω.στη θησεως θα ειμαι.οποτε θες παντως στο δινω για μια βολτα να καταλαβεις περι τινος προκειται!!μιλαμε ωραιο πραγμα.χθες απτοητος απο την κληση που εφαγα προχθες τα εστησα σε φαναρι με ενα 200SX.αληθεια ποσα αλογα βγαζει??δεν εχω ιδεα!το θεμα ειναι οτι τον καταπια και αυτον.ενα μπασταρδολεον δεν μπορουσα να πιασω αλλα...μετα καταλαβα γιατι μου εφευγε σχετικα δυσκολα ομως.τα εστησε με ενα ΑUDI TT 225 PS στο φαναρι και του εριξε του αρειου γερμανου μια καροτσα και βαλε.καταλαβαινεις τι επαιζε με το λεον!!!!παντως για ατμοσφαιρα 1.6 λιτρα το ραλλυ γα@@@@ κο@@@@!!! |
danielos έγραψε: |
Rally έγραψε: | ||
. εχω παντως τριφυσο εγκεφαλο και γι αυτο περιμενα και περιμενω μεχρι τωρα. σχετικα με την ζαντα σου καλλιθεα πας που?για περνα και απο τον Χοϊμε μια διπλα στον κοτσοβολο και μια που θα εισαι κοντα και απο τον παπαδοπουλο για την εξατμιση. |
danielos έγραψε: |
ειναι δυσκολος ο δρομος προς την δοξα.αφηνιασμενο το λιονταρακι τρεχει και δαγκωνει.αλλοθρησκοι υποταχτειτε στη μανια του γαλλικου λεοντα!καλα το πηγα ε??? ![]() ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Πλακα εεεεε μην τσιμπατε αδελφια με τα λοιπα 206.
Απαγορευωνται οι εμφυλιοι στο ΦΟΡΟΥΜ |
christhehealer έγραψε: |
Δεν θα κάνω την μετατροπή φέτος (ελπίζω) από 206/1600 σε RC ή Type-R; Tότε θα τα πούμε!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Σε Impreza STI μου είπε ο τραπεζίτης μου ότι δεν γίνεται μετατροπή. Δεν χωράει ο λογαριασμός μου στην τιμή. ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Προδοσία μυρίζομαι... ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
http://acousticguitar.com/lessons/jazz_chords/audio/Ex5.ram A blues in G, up to tempo. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: |
αχ φιλε πετρο λυπαμαι που θα σου το πω αλλα μπορει το δικο σου το αμαξακι να ειναι το 206 αλλα ειναι λιονταρακι και αυτο και γρηγορα θα καταλαβεις τι σημαινει τριζουν τα παντα. εγω εχω το ραλακι και ναι τριζει πολυ λογικο λογω αναρτησεων, αλλα και του φιλου μου του νικελ που εχω οδηγησει εκει μεσα γινεται συναυλια τριγμων τι να λεμε τωρα. |
christhehealer έγραψε: | ||
Mην τσιμπάμε. ![]() ![]() ![]() Δεν θα κάνω την μετατροπή φέτος (ελπίζω) από 206/1600 σε RC ή Type-R; Tότε θα τα πούμε!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Σε Impreza STI μου είπε ο τραπεζίτης μου ότι δεν γίνεται μετατροπή. Δεν χωράει ο λογαριασμός μου στην τιμή. ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Δεν φτανει ρε αχαριστε που σε ειχα 1ο τραπεζι πιστα και μαλιστα δωρεαν, ζητας και τα ρεστα απο πανω??? Τι να πεις...ραλακηδες ![]() |
Nikel έγραψε: |
Και αν κρινω απο το signature σου μαλλον για το type-r σε κοβω...
Προδοσια........ |
christhehealer έγραψε: | ||
Δύσκολος γρίφος. Tο όλο concept λέει δίλιτρο αλλά ποιο, είναι το θέμα. 25000 ευρώ για δύο χρόνια εγγύηση, την ποιότητα κατασκευής και την θέση οδήγησης του 206 είναι πολλά. Nα έχεις επιδόσεις και συμπεριφορά και να μην μπορείς να τα εκμεταλευτείς λόγω κακής θέσης οδήγησης (κατά τη γνώμη μου πάντα), καλύτερα να μην το πάρεις. 31000 ευρώ, τελική τιμή για το ST170 υπερβολικά. 31000 περίπου για το Type-R επίσης πολλά, γιατί δεν τα έχω και μέχρι να μαζέψω τα +6000 ευρώ που μου λείπουν, το 206 θα έχει χάσει και άλλη αξία. Άσε που και στο Type-R άκουσα ότι όταν κάθεσαι σωστά το δεξί πόδι ακουμπά στην μεσαία κολόνα. Mύλος. Θα δω, εν τέλει τι θα κάνω. |
christhehealer έγραψε: | ||
Δύσκολος γρίφος. Tο όλο concept λέει δίλιτρο αλλά ποιο, είναι το θέμα. 25000 ευρώ για δύο χρόνια εγγύηση, την ποιότητα κατασκευής και την θέση οδήγησης του 206 είναι πολλά. Nα έχεις επιδόσεις και συμπεριφορά και να μην μπορείς να τα εκμεταλευτείς λόγω κακής θέσης οδήγησης (κατά τη γνώμη μου πάντα), καλύτερα να μην το πάρεις. 31000 ευρώ, τελική τιμή για το ST170 υπερβολικά. 31000 περίπου για το Type-R επίσης πολλά, γιατί δεν τα έχω και μέχρι να μαζέψω τα +6000 ευρώ που μου λείπουν, το 206 θα έχει χάσει και άλλη αξία. Άσε που και στο Type-R άκουσα ότι όταν κάθεσαι σωστά το δεξί πόδι ακουμπά στην μεσαία κολόνα. Mύλος. Θα δω, εν τέλει τι θα κάνω. |
konstantinos έγραψε: |
Αντε πάρε αγόρι μου το ποδηλατάκι της υπογραφής μου, μπας και δείς άσπρη μέρα..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Kαι μόνο μετρητά, Vaggelis. In God we trust... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Βαλε και αλλα 2 μυρια και ελα να σου πουλησω ενα FOCUS RS.
TYPE R KAI Π@Π@ΡΙΕΣ. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Η βρες ενα 106 GROUP A ατρακαριστο (τοσα πωλουνται) και παρε τα βουνα. ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Άμα είμαι εγώ με τη δίμετρη ξανθιά, δε πα να με περάσει ο κ@^λογκαζός, από πάνω, από κάτω, από διπλα. Στο τέλος της ημέρας ότι και να γίνει, εγώ θα είμαι ο νικητής. Θα έχω αναπνεύσει και καθαρό οξυγόνο στο βουνό... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slash έγραψε: | ||
Σωστός ο μάγκας!! ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||||
Άρα. εγώ που θα πληρώνω άλλα 2,5 χρόνια με δόσεις μαγκιά δεν έχω; Μάλλον όχι. ![]() Ο πληρών τοις μετρητοίς... είναι πλούσιος! |
Miltellas έγραψε: |
Άρα. εγώ που θα πληρώνω άλλα 2,5 χρόνια με δόσεις μαγκιά δεν έχω; Μάλλον όχι. ![]() Ο πληρών τοις μετρητοίς... είναι πλούσιος! |
pezomania έγραψε: |
Και έχεις τον Χρήστο και σου μιλάει για Type R ![]() ![]() |