PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - O Sidobre στο FASTER

PHSYBORG - Παρ 24 Σεπ 2004, 11:27:36
Θέμα δημοσίευσης: O Sidobre στο FASTER
http://www.xpphotoalbum.com/data/500/8755sidobre.jpg
crusader - Παρ 24 Σεπ 2004, 11:39:43
Θέμα δημοσίευσης:
Πρώτη μούρη το animal! Wink
Ρίξε και καμιά φωτό όμως του πρόεδρου και του Λιο...
Vaggelis - Παρ 24 Σεπ 2004, 12:05:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίος ο πρόεδρας......!!!!!!!
Άντε και στον Στεφανή....!!!!!! (με το υπόλοιπο club παρέα όμως, ε;;;...)
teoman - Παρ 24 Σεπ 2004, 12:13:27
Θέμα δημοσίευσης:
Συγχαρητήρια πρόεδρε...
Αν θες σε πάω μια κοντρίτσα... σε μασκώτ
PHSYBORG - Παρ 24 Σεπ 2004, 12:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
crusader έγραψε:
Πρώτη μούρη το animal! Wink
Ρίξε και καμιά φωτό όμως του πρόεδρου και του Λιο...


φωτο του Τασου δεν παιζει..
παρε Λιο να γουσταρεις !

κ ενα ενδιαφερον κομματι !
Vaggelis - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Συγχαρητήρια πρόεδρε...
Αν θες σε πάω μια κοντρίτσα... σε μασκώτ


εεεεεεε, και εγώ μέσα σε αυτή την κόντρα....... Laughing Laughing Wink
Sidobre - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:14:02
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει φωτό μου;; Πως στην τελευταία σελίδα έχει το animal....

Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο 0-100 έκανε 8,03 στην μία προσπάθεια και 8,07 στην άλλη με μέσο όρο 8,05. Mε την απαλειφή των δεκαδικών κακώς το γράψανε 8,1 γιατί οι μισές μονάδες δεν πηγαίνουν προς τα πάνω.

Γενικά καλά ήταν, με μια 4άδα άλλα λάστιχα θα είχα πολύ καλύτερους χρόνους (πιθανό ίσο με το RC στα 0-100) και βέβαια με το μπλοκέ όταν με το καλό μπει θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα.
dimzaf206 - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:23:20
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Τάσο για το project σου! Οι μετρήσεις απέδειξαν αυτό που όλοι περιμέναμε, οτι δηλαδή το "ελληνικό" RC ελάχιστα υστερεί του αυθεντικού!
Γιατί όμως τα παληκάρια δεν δημοσίευσαν ιπποδύναμη και ροπή? Αν έχεις δικά σου στοιχεία καλό θα ήταν να τα δημοσιεύσεις για να καμαρώνουμε κι εμείς μαζί σου! Και πάλι συγχαρητήρια.
p206xs2 - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:23:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο τις εργοστασιακές επιδόσεις τις επαλήθευσες στην πράξη ή το περιοδικό τις είχε έτοιμες στο αρχείο;
Συγχαρητήρια για την μετατροπή.
Sidobre - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οι εργοσταστιακές μετρήσεις (και οι μετρήσεις του δικού μου) είναι του περιοδικού με το VBOX II.

Για την δύναμομέτρηση είναι μεγαλη ιστορία. Τώρα που δημοσιεύτηκε όλο το project θα γίνει αναλυτική περιγραφή στο Animal Project με δυναμομέτρηση συντομα.
p206xs2 - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Οι εργοσταστιακές μετρήσεις (και οι μετρήσεις του δικού μου) είναι του περιοδικού με το VBOX II.

Για την δύναμομέτρηση είναι μεγαλη ιστορία. Τώρα που δημοσιεύτηκε όλο το project θα γίνει αναλυτική περιγραφή στο Animal Project με δυναμομέτρηση συντομα.


Δηλαδή Τάσο πήρανε ένα 16άρι μαμά και το μετρήσανε ξανά για να δημοσιεύσουν τις εργοστασιακές επιδόσεις που αναφέρονται, ή απλώς είχαν έτοιμες τις επιδόσεις από παλαιότερο τεστ και απλώς τις ξανά-δημοσίευσαν;
kavaliotis - Σαβ 25 Σεπ 2004, 04:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!!
crusader - Σαβ 25 Σεπ 2004, 09:10:47
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!!


Το λέει στον τίτλο. Θα το βρεις στο "FASTER"που κυκλοφορεί στα περίπτερα Wink
volvos - Σαβ 25 Σεπ 2004, 09:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
παντως προεδρε χωρις παρεξηγη το περιοδικκο που διαλεξες ειναι για τα κλαμματα....καμια σχεση με το drive.
ισως επειδη ειναι αρχη ακομα.... αν και εγω νομιζω οτι ειναι εντελως εκτος τοπου και χρονου οι τυποι και θα αποτυχουν...
kai μιλαω σε σχεση με αλλα tuning περιοδικα.
ισως επειδη ο βασιλακης -κουρουπακης συντακτης- εχει τοση σχεση με τις βελτιωσεις οση η γιαγια μου με το ιντερνετ Embarassed

και μια ερωτηση προεδρε ---αχ πως ακουγεται βαρυ-- - πλακα κανω οχι δε θελω.καταλαβαινω τι πηξιμο τρως-

ψαχνω σιγα σιγα για κορονωπηνιο καθοτι το προηγουμενο βγηκε μαπα ο τυπος
το 16/65 ειχες πει οτι βγαινει με μεγαλουσ και μικρους δορυφορους...πως τα ξεχωριζουμε??? τι ζηταμε για να μην μας δωσουν οποιο βρουν μπροστα τους...
στη πεζο μου ειπαν 350€ -18% φπα -10%εκπτωση διοτι σα μηχανολογος εχω κανει εναρξη επαγγελματος και τα παιρνω με τιμολογιο οπως τα συνεργεια!!! αρα 270 δε ξερω αν ετσι αξιζει να παρω μεταχειρισμενο.
Sidobre - Σαβ 25 Σεπ 2004, 11:00:18
Θέμα δημοσίευσης:
kavaliotis έγραψε:
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!!


Τις μετατροπές τις γράφει στο τεύχος. ΠΡΟΣΟΧΗ μια διευκρίνηση, στην σελίδα που λέει "ΖΩΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ" έχει γίνει λάθος από το περιοδικό (άτιμοι γραφίστες) και στην μετάδοση κάναν copy-paste την μετάδοση του RC που είναι μερικές σελίδες πιο μετά... Εγώ φοράω κορώνα-πηνίο 16/65 (4,063).

Το καλύτερο απ'όλα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των ανταλλακτικών είναι μεταχειρισμένα οπότε το κόστος έχει κυμανθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα (τουλάχιστον συγκριτικά με την απόδοση)

volvos έγραψε:
παντως προεδρε χωρις παρεξηγη το περιοδικκο που διαλεξες ειναι για τα κλαμματα....καμια σχεση με το drive.
ισως επειδη ειναι αρχη ακομα.... αν και εγω νομιζω οτι ειναι εντελως εκτος τοπου και χρονου οι τυποι και θα αποτυχουν...
kai μιλαω σε σχεση με αλλα tuning περιοδικα.
ισως επειδη ο βασιλακης -κουρουπακης συντακτης- εχει τοση σχεση με τις βελτιωσεις οση η γιαγια μου με το ιντερνετ

και μια ερωτηση προεδρε ---αχ πως ακουγεται βαρυ-- - πλακα κανω οχι δε θελω.καταλαβαινω τι πηξιμο τρως-

ψαχνω σιγα σιγα για κορονωπηνιο καθοτι το προηγουμενο βγηκε μαπα ο τυπος
το 16/65 ειχες πει οτι βγαινει με μεγαλουσ και μικρους δορυφορους...πως τα ξεχωριζουμε??? τι ζηταμε για να μην μας δωσουν οποιο βρουν μπροστα τους...
στη πεζο μου ειπαν 350έ -18% φπα -10%εκπτωση διοτι σα μηχανολογος εχω κανει εναρξη επαγγελματος και τα παιρνω με τιμολογιο οπως τα συνεργεια!!! αρα 270 δε ξερω αν ετσι αξιζει να παρω μεταχειρισμενο.


Για το περιοδικό δεν μπορώ να πω τίποτα. Εμένα δεν με χαλάει γιατί τα κείμενά τους είναι αρκετά σοβαρά, σε σχέση με άλλα περιοδικά βελτιώσεων. Επίσης, αυτό που με ενδιέφερε είναι η αξιοπιστία των μετρήσεων όπου έγιναν με το VBOX II που σημαίνει δορυφορικά. Θεωρώ ότι τελικά έχασα αφού θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις αν το αυτοκίνητο δεν σπίναρε τόσο πολύ και χάναμε χρόνο (από το σπινάρισμα χάσαμε χρόνο στο 0-100, στο 400άρι και στο 1000άρι. Θεωρώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις) Σε αυτό όμως πιστεύω ότι φταίω περισσότερο εγώ αφού τα λάστιχα που έχω επιλέξει δεν είναι αντάξια του αυτοκινήτου (τελικά τα Yokohama AVS Sport είναι πολύ πιο μέτρια απ'όσο πίστευα).

Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...
Recifees - Σαβ 25 Σεπ 2004, 16:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
Eνα δευτερο κάτω στο 0-100 και "κακή" Twisted evil σκιά του RC
Αντε και σε λιγότερα ...δευτερόλεπτα Very happy
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 25 Σεπ 2004, 17:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
Προεδρε ποτε θα βρεθουμε να τα ανοιξουμε λιγο απο 0 μεχρι τελους Question Twisted evil Laughing
p206xs2 - Σαβ 25 Σεπ 2004, 17:51:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο αν θες να πεις το συνολικό κόστος (αγορά ανταλλακτικών+τοποθέτηση) πόσο περίπου πήγε;
volvos - Σαβ 25 Σεπ 2004, 18:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
sidobre μια χιλιωειπωμενη ερωτηση. το γιοκο α. τι δεικτη ταχυτητας εχουν
β. οταν τα πηρες σου εδωσαν το 4σελιδο χαρτακι του ν.ι θεοχαρακης για 4χρονια εγγυηση??? το λεω μπας και ειναι απο αλλου...

επισης σε ερωτηση μια φορα στο λαστιχα μου - το εχω ξαναπει- μου εξηγησε οτι το γιοκο avs 17-18+διαστασεις δεν εχει καμια σχεση η εσωτερικη του δομη με το ιδιο avs π.χ σε 15αρα... απλα δηλαδη το ονομα και το σχημα του πελματος μενουν ιδια... η ενισχυση και η δομη του σκελετου ειναι διαφορετικη... διοτι σε 16-17 που το εχω δει με τα ματια μου -γνησιο ε...- ηταν το κατι αλλο το λαστιχο...για μενα με εξαιρεση τα πιρελλι τα καλα ειναι μακραν το τοπ λαστιχο


επισης δεν μου απαντησες πως ξεχωριζουμε το 16/65 με μικρους και μεγαλους δορυφορους...
kanelj - Σαβ 25 Σεπ 2004, 21:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...


TI Question Question Question

ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ Exclamation Exclamation Exclamation
DimiP - Κυρ 26 Σεπ 2004, 13:56:14
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
kavaliotis έγραψε:
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!!


Τις μετατροπές τις γράφει στο τεύχος. ΠΡΟΣΟΧΗ μια διευκρίνηση, στην σελίδα που λέει "ΖΩΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ" έχει γίνει λάθος από το περιοδικό (άτιμοι γραφίστες) και στην μετάδοση κάναν copy-paste την μετάδοση του RC που είναι μερικές σελίδες πιο μετά... Εγώ φοράω κορώνα-πηνίο 16/65 (4,063).

Το καλύτερο απ'όλα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των ανταλλακτικών είναι μεταχειρισμένα οπότε το κόστος έχει κυμανθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα (τουλάχιστον συγκριτικά με την απόδοση)

volvos έγραψε:
παντως προεδρε χωρις παρεξηγη το περιοδικκο που διαλεξες ειναι για τα κλαμματα....καμια σχεση με το drive.
ισως επειδη ειναι αρχη ακομα.... αν και εγω νομιζω οτι ειναι εντελως εκτος τοπου και χρονου οι τυποι και θα αποτυχουν...
kai μιλαω σε σχεση με αλλα tuning περιοδικα.
ισως επειδη ο βασιλακης -κουρουπακης συντακτης- εχει τοση σχεση με τις βελτιωσεις οση η γιαγια μου με το ιντερνετ

και μια ερωτηση προεδρε ---αχ πως ακουγεται βαρυ-- - πλακα κανω οχι δε θελω.καταλαβαινω τι πηξιμο τρως-

ψαχνω σιγα σιγα για κορονωπηνιο καθοτι το προηγουμενο βγηκε μαπα ο τυπος
το 16/65 ειχες πει οτι βγαινει με μεγαλουσ και μικρους δορυφορους...πως τα ξεχωριζουμε??? τι ζηταμε για να μην μας δωσουν οποιο βρουν μπροστα τους...
στη πεζο μου ειπαν 350έ -18% φπα -10%εκπτωση διοτι σα μηχανολογος εχω κανει εναρξη επαγγελματος και τα παιρνω με τιμολογιο οπως τα συνεργεια!!! αρα 270 δε ξερω αν ετσι αξιζει να παρω μεταχειρισμενο.


Για το περιοδικό δεν μπορώ να πω τίποτα. Εμένα δεν με χαλάει γιατί τα κείμενά τους είναι αρκετά σοβαρά, σε σχέση με άλλα περιοδικά βελτιώσεων. Επίσης, αυτό που με ενδιέφερε είναι η αξιοπιστία των μετρήσεων όπου έγιναν με το VBOX II που σημαίνει δορυφορικά. Θεωρώ ότι τελικά έχασα αφού θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις αν το αυτοκίνητο δεν σπίναρε τόσο πολύ και χάναμε χρόνο (από το σπινάρισμα χάσαμε χρόνο στο 0-100, στο 400άρι και στο 1000άρι. Θεωρώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις) Σε αυτό όμως πιστεύω ότι φταίω περισσότερο εγώ αφού τα λάστιχα που έχω επιλέξει δεν είναι αντάξια του αυτοκινήτου (τελικά τα Yokohama AVS Sport είναι πολύ πιο μέτρια απ'όσο πίστευα).

Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...


τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; Laughing Laughing
Sidobre - Δευ 27 Σεπ 2004, 01:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
sidobre μια χιλιωειπωμενη ερωτηση. το γιοκο α. τι δεικτη ταχυτητας εχουν
β. οταν τα πηρες σου εδωσαν το 4σελιδο χαρτακι του ν.ι θεοχαρακης για 4χρονια εγγυηση??? το λεω μπας και ειναι απο αλλου...

επισης σε ερωτηση μια φορα στο λαστιχα μου - το εχω ξαναπει- μου εξηγησε οτι το γιοκο avs 17-18+διαστασεις δεν εχει καμια σχεση η εσωτερικη του δομη με το ιδιο avs π.χ σε 15αρα... απλα δηλαδη το ονομα και το σχημα του πελματος μενουν ιδια... η ενισχυση και η δομη του σκελετου ειναι διαφορετικη... διοτι σε 16-17 που το εχω δει με τα ματια μου -γνησιο ε...- ηταν το κατι αλλο το λαστιχο...για μενα με εξαιρεση τα πιρελλι τα καλα ειναι μακραν το τοπ λαστιχο


Xαρτάκι όχι δεν θυμάμαι να πήρα στα χέρια μου, μάλλον γιατί με έτρωγε να τα δοκιμάσω. Ομως τα λάστιχα όταν τα είδα είχα πάθει πλάκα γιατί είχαν έρθει τυλιγμένα με ειδικό (τώρα αφρολέξ να το πω...) προστατευτικό με ταινία γνησιότητας κλπ κλπ κλπ.

Για τα AVS να το ξαναπώ. Τα λάστιχα είναι πολύ καλά για την εθνική. Αθόρυβα, αντέχουν στις πολύ υψηλές ταχύτητες, δεν μαγουλιάζουν κλπ κλπ.

Ομως όταν βρεθείς στην ελληνική άσφαλτο σε στροφιλίκι πάνω στο βουνό δεν μπορώ να πω ότι ξεχωρίζουν.

Το χειρότερο σημείο τους (και το ήξερα πριν τα πάρω) είναι οι καθημερινές συνθήκες μέσα στην πόλη. Αργούν να ζεσταθούν και γλυστράνε αρκετά.

Πάντως μετά από 12.000 χλμ που πρέπει ήδη να συμπληρώνουν μπορώ να πω ότι overall δεν έχω μείνει προσωπικά ικανοποιημένος, όπως επίσης μετά από -εντάξει δικά μου λάθη- στιγμές που το λάστιχο έχει υπερθερμανθεί δείχνει να θέλει ρασπάρισμα για να ξαναζωντανέψει.

volvos έγραψε:
επισης δεν μου απαντησες πως ξεχωριζουμε το 16/65 με μικρους και μεγαλους δορυφορους...


Καλά ντε δεν σε ξέχασα...

Βασικά αυτό -δυστυχώς- το καταλαβαίνεις όταν συγκρίνεις με τους δικούς σου δορυφόρους. Κοίτα το μόνο πρόβλημα που μπορείς να αντιμετωπίσεις, αν είναι μικρότεροι οι δορυφοροι, είναι αν αρχίσεις τα σπιναρίσματα με τέρμα στριμμένο το τιμόνι, δεξιά ή αριστερά... Κατά τα άλλα απ'όσο ξέρω αντέχουν αρκετές ιπποδυνάμεις... Εξ'άλλου το συγκεκριμένο συνιστάται να το αποφεύγει όλος ο κόσμος γιατί είναι ο νούμερο 1 λόγος να φάς δορυφόρους και γενικότερα την κορώνα αλλά ακόμα και ημιαξόνιο.
Sidobre - Δευ 27 Σεπ 2004, 01:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Sidobre έγραψε:


Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...


TI Question Question Question

ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ Exclamation Exclamation Exclamation


Καλά... εσύ δεν φοράς ήδη 16/65???? Scratch Scratch Scratch

Τα 1,4 από την μάνα τους φοράνε 16/65 και λογικά δεν πρέπει να άλλαξες σασμάν... Rolling eyes

Κατά τα άλλα αν το θές, ω ναι το πρόλαβες! Wink
Sidobre - Δευ 27 Σεπ 2004, 01:35:56
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:


τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; Laughing Laughing


Κάτι πήρε το αυτί μου για εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά* και μου άνοιξε η όρεξη...

Αλλωστε είδες τι είπε το περιοδικό... Καλό, δυνατό, δουλεύει παντού αλλά πολιτισμένο... Εξάλλου ένα μικρό μπλε κουβαδάκι από την Κοζάνη βγάζει γλώσσα και θέλει τον τυμωρό του... Να του χαλάσουμε χατήρι;

Πέρα από την πλάκα -οι περισσότεροι το ξέρουν- ότι αυτή η εποχή είναι δύσκολη για εμένα και αν την γλυτώσω θα είμαι τρισευτηχισμένος... Αν με το καλό σηκώσω κεφάλι βλέπουμε. Προς το παρών στο κεφάλαιο αυτοκίνητο προέχει να βάλω αυτό το πολυαναμενόμενο μπλοκέ που έχω στα χέρια μου εδώ και ένα μήνα και δεν έχω γκαφρά να τοποθετήσω. Να επισκευάσω και την ρημάδα την ανάρτηση γιατί θα με μαζευετε απο κανένα χαντάκι και γενικά να κάνω μερικά μαζέματα που δημιουργήθηκαν μέσα στις διακοπές που έβγαλα το άχτι μου. Το είχα πει και στον Μάκη κάποτε... Δεν είμαστε εμείς για αυτοκίνητα... Μόνο να τα βλέπουμε στο γκαράζ γιατί άμα τα παίρνουμε στα χέρια μας τα επιστρέφουμε λειψά.

*εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά= 170-175 άλογα και παραπάνω ανάλογα την τσέπη
DimiP - Δευ 27 Σεπ 2004, 07:57:22
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
DimiP έγραψε:


τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; Laughing Laughing


Κάτι πήρε το αυτί μου για εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά* και μου άνοιξε η όρεξη...

Αλλωστε είδες τι είπε το περιοδικό... Καλό, δυνατό, δουλεύει παντού αλλά πολιτισμένο... Εξάλλου ένα μικρό μπλε κουβαδάκι από την Κοζάνη βγάζει γλώσσα και θέλει τον τυμωρό του... Να του χαλάσουμε χατήρι;

Πέρα από την πλάκα -οι περισσότεροι το ξέρουν- ότι αυτή η εποχή είναι δύσκολη για εμένα και αν την γλυτώσω θα είμαι τρισευτηχισμένος... Αν με το καλό σηκώσω κεφάλι βλέπουμε. Προς το παρών στο κεφάλαιο αυτοκίνητο προέχει να βάλω αυτό το πολυαναμενόμενο μπλοκέ που έχω στα χέρια μου εδώ και ένα μήνα και δεν έχω γκαφρά να τοποθετήσω. Να επισκευάσω και την ρημάδα την ανάρτηση γιατί θα με μαζευετε απο κανένα χαντάκι και γενικά να κάνω μερικά μαζέματα που δημιουργήθηκαν μέσα στις διακοπές που έβγαλα το άχτι μου. Το είχα πει και στον Μάκη κάποτε... Δεν είμαστε εμείς για αυτοκίνητα... Μόνο να τα βλέπουμε στο γκαράζ γιατί άμα τα παίρνουμε στα χέρια μας τα επιστρέφουμε λειψά.

*εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά= 170-175 άλογα και παραπάνω ανάλογα την τσέπη


δεν το δινες να βαλεις και τα υολοιπα που εδωσες να παρεις το rc ;;;
λεμε τωρα...
Sidobre - Δευ 27 Σεπ 2004, 09:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:


δεν το δινες να βαλεις και τα υολοιπα που εδωσες να παρεις το rc ;;;
λεμε τωρα...


Aκόμα στα χρήματα δεν έχω φτάσει... ούτε το GTi Razz Razz Razz

Oπότε δεν νομίζεις ότι με συμφέρει;; Wink
p206xs2 - Δευ 27 Σεπ 2004, 18:35:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο πόσο περίπου στοίχισε το project του κινητήρα;
Sidobre - Δευ 27 Σεπ 2004, 18:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...
DimiP - Δευ 27 Σεπ 2004, 20:26:21
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...


------------------------------------------

3350 Wink
xm....
Vaggelis - Δευ 27 Σεπ 2004, 21:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:

------------------------------------------

3350 Wink
xm....


γειά σου ρε Μητσάρα, ταμία του κλούμπ....!!!!!!

Sidobre έγραψε:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...



για τον κινητήρα μόνο........................
teoman - Δευ 27 Σεπ 2004, 22:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Στο περίπου:

Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300
Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800
Πρόγραμμα 500
Βολάν - Τροχαλια 300
Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450

Κατά προσέγγιση όλα αυτά...


------------------------------------------

3350 Wink
xm....



Vaggelis έγραψε:
για τον κινητήρα μόνο...



Ο οποίος κινητήρας είναι και 1600 16βάλβιδος...
Sidobre - Τρι 28 Σεπ 2004, 00:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις!

Κατ'αρχήν το ηλεκτρικό γκάζι ήταν ένα προσωπικό στοίχημα το οποίο το κέρδισα! -800 ευρώ.
Δεν είναι απαραίτητο όποιος θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητό του να αλλάξει το ηλεκτρικό γκάζι. Εγώ το ήθελα από την αρχή και υπάρχουν γύρω στους 100 λόγους...

Για την Ροϊκή εξέλιξη, αντί να αφήσω κάποιον άσχετο να μου σφάξει το μοτέρ -όπως γίνεται συνήθως- εμπιστεύτηκα τον καλύτερο του είδους. Αντί να πετάξω λοιπόν τα λεφτά μου, έφιαξα κάτι καλό. Αυτό θα με συνοδεύει από εδώ και πέρα, είτε θα εξελίξω επιπλέον το μοτέρ, είτε θα μείνω εδώ που είμαι. Πάντα εργοστασιακός, και πάντα απροβλημάτιστος!

Για την εξάτμιση -που οι περισσότεροι έχουν βάλει κάποια επώνυμη- όσο ακριβώς κάνει ένα καζανάκι του εμπορίου, εγώ άλλαξα συνολικά από εμπρός μέχρι πίσω!

Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο

Ετσι αν το καλοσκεφτεί κανείς,

Αντί να πετάξω 2000 και πάνω ευρώ για ηχοσύστημα όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι
Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα....
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις
Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας...

Τα μάζεψα και έφιαξα κάτι πολύ αξιόλογο και μετρημένο, που παρ'ότι 1.600, έχει πραγματικά πάνω από 155 άλογα, δουλεύει εντελώς εργοστασιακά και το χαίρομαι καθημερινά χωρίς προβλήματα και χωρίς αγωνίες.
Και περνάει και ΚΤΕΟ και Κάρτα Καυσαερίων και Στάθμη Θορύβου και και και...


Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!
teoman - Τρι 28 Σεπ 2004, 09:23:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις!


Και ποιός κακολόγησε τον κινητήρα σου βρε πρόεδρε και βάλθηκες να δικαιολογήσεις τον προϋπολογισμό της μετατροπής?
Ίσα-ίσα που εμείς είπαμε ότι σε 1600σάρη 16βάλβιδο μοτέρ αξίζει να δώσεις λεφτά ενώ σε 1400άρη 8βάλβιδο... κλάφτα...

Τέσπα... συνεννόηση κουφέτο... Razz
Vaggelis - Τρι 28 Σεπ 2004, 09:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
ενώ σε 1400άρη 8βάλβιδο... κλάφτα...

Τέσπα... συνεννόηση κουφέτο... Razz


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

εγώ συμφωνώ με την λογική του Τάσου και μπράβο γιατί έχει φτιάξει ένα πολύ καλό σύνολο.....
περιμένουμε μόνο το συνολικό κόστος του Animal project......
kazanovas - Τρι 28 Σεπ 2004, 12:06:38
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!


1)συγγνωμη για το ακυρο post αλλα abs γιατι δεν εχει?
2)επισησ ηθελα να ρωτησω με ολες αυτες τις βελτιωσεις πλεον δεν ειναι υποχρεωτικη η βενζινη 100οκτανιων?Δηλαδη αν βρεθεις σε κανα χωριο πανω στα βουνα και δεν βρεις βενζινη καταλληλη τοτε...κουβαλας?
Sidobre - Τρι 28 Σεπ 2004, 12:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
kazanovas έγραψε:


1)συγγνωμη για το ακυρο post αλλα abs γιατι δεν εχει?


To 2001 ήταν στον προαιρετικό εξοπλισμό και χαίρομαι γι'αυτό! Αλλιώς θα έψαχνα να βρώ κουμπάκι απενεργοποίησης...


kazanovas έγραψε:

2)επισησ ηθελα να ρωτησω με ολες αυτες τις βελτιωσεις πλεον δεν ειναι υποχρεωτικη η βενζινη 100οκτανιων?Δηλαδη αν βρεθεις σε κανα χωριο πανω στα βουνα και δεν βρεις βενζινη καταλληλη τοτε...κουβαλας?


Οταν λέμε "υποχρεωτική" δεν σημαίνει ότι αν βάλεις κάτι άλλο θα πάρεις το μοτερ στα χέρια.

Εχω βάλει ακόμα και 95άρα και το αμάξι ούτε πυράκι δεν έκανε. Απλώς φροντίζεις να βάζεις σπάνια και βέβαια λίγο μέχρι να βρείς κατάλληλη βενζίνη.

Εχεις άλλωστε την εντύπωση ότι παντού οι "100άρες" είναι όντως "100άρες";;; Wink
TONY PAP - Τρι 28 Σεπ 2004, 12:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πάλι το Σάββατο ήμουν στο Διακοφτό βλέποντας την ειδική με τα ωραία 1600αρια - το κόκκινο 206 του Παραδείση - αλλά και τα λοιπά ''εργαλεία''. Φεύγοντας μου γυάλισε ένα παρκαρισμένο κόκκινο RC με πινακίδες Αχαιας. Αργότερα έχοντας στα χέρια μου και ξεφυλίζοντας το FASTER με το πολύ καλό ANIMAL του Τάσου αλλά και το RC αρχισα να κάνω πραξεις για τα @@@@ευρώ που χρειάζομαι. Τελικά πήγα για μπάνιο για να ηρεμήσω!

Αλλά το βράδυ στο SERVICE - park ferme στην Ακολη να τα πάλι τα εργαλεία και εγω παρκαρισμένος δίπλα στις νταλίκες με τα ανταλλακτικά και τους μηχανικούς. ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΣΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ είπα .... έστω και για 205maxi Very happy Very happy
Και εκεί που έτρωγα πιο κάτω και ξαναέκανα πράξεις τόσο κορονα-πηνίο τόσο η ανάρτηση κλπ κλπ έρχεται και παρκάρει δίπλα μου ενα εντελώς αθόρυβο κόκκινο C2 VTS 125 ? με καθισματα momo, βέλγικες πινακίδες και ένα ζευγάρι 50+ χρονών Βέλγους απο την ομάδα του BRUNO THIRY!
Τότε θυμήθηκα ότι το 206 μας του ρίχνει ... ε Τάσο ?


Τάσο μαζί σου. KEEP TUNING Wink
Και αν μπορούσε να γίνει το project σου (αναφορικά με τα μηχανικά μέρη)ένα πακέτο ανταλλακτικών και εργασίας με κάποια εγγύηση πιστεύω ότι θα ήταν τέλεια.


Υ.Γ. Το αποφάσισα δεν θα πάρω το RC θα πάρω του Τάσου Laughing
pezomania - Τρι 28 Σεπ 2004, 13:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Το έχω διαβάσει πάνω από 10 φορές το αρθρό και συνεχίζω να συγκινούμε το ίδιο.

Λέω συγκινούμε (για να μην παρεξηγηθώ), γιατί με τον Τάσο έχουμε (έιχαμε) ονειρευτεί το 206 μας έτσι πρίν από μερικά χρόνια και συγκινούμε που τουλάχιστον ο ένας μας το κατάφερε!!!

Χάρηκα λές και ήταν το δικό μου 206 και το περιοδικό το δείχνω σε όλο τον κόσμο!!!!

Φίλε να ξέρεις ότι χάρηκα πολύ και που ξέρεις......... σε λίγο καιρό μπορεί να δείς και ένα μαύρο λέοντα να φιγουράρει σ΄αυτές τις σελίδες............

Είπαμε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!!!!

Και πάλι συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thumb right
Tomcat - Τρι 28 Σεπ 2004, 15:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!



Από ροπές πως πάμε τάσο?????
stentor - Τρι 28 Σεπ 2004, 15:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:

Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο


Φιλε βολαν και τροχαλιες υπαρχουν στην αγορα για το δικο σου ή τα εφταξες? Γιατι ψαχνομαι για το Clio μου (αφου συντομα θα παει για κολομβιανους και στον κο.Παυλο για καπακι) αλλα δεν υπαρχουν ετοιμα

Crying or Very sad
Sidobre - Τρι 28 Σεπ 2004, 16:13:19
Θέμα δημοσίευσης:
To Βολάν ελαφρώθηκε

Την τροχαλία στροφάλου την φιάχνει ο Λιόλιος
Tomcat - Τρι 28 Σεπ 2004, 16:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Sidobre έγραψε:


Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60...


TI Question Question Question

ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ Exclamation Exclamation Exclamation


TΙ εσύ βρε παπ**α αφού κι εσύ 4,063 φοράς , 16/65!!!!

ΒΟΔΙ!!~!!!Εεε Βόδι!!!
Kouzman - Τετ 29 Σεπ 2004, 09:00:20
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τασο...το 14/60 ειναι το ιδανικο... αυτο εχουμε βαλει...
σημειωσε με 5η

3000σαλ κοντερ 90χλμ...
6000σαλ κοντερ 180χλμ
7000σαλ κοντερ 210χλμ
8000σακ και κοφτης το κοντερ εχει τερματισει... Laughing Laughing Laughing
p206xs2 - Τετ 29 Σεπ 2004, 16:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο και πάλι συγχαρητήρια για την μετατροπή σου.
Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ για μία ανάλογη μετατροπή που να είναι αξιόπιστη προπάντων και πολύ ικανοποιητική, αν γινόταν να μου έδινες κάποια αναλυτική περιγραφή των όσων άλλαξες, σε ποιους μηχανικούς έγιναν όλες αυτές οι εργασίες που περιγράφονται στο Faster.
Bέβαια το περιοδικό αναφέρει τον κ. Λιόλιο, αλλά σε αυτόν έγιναν όλες οι εργασίες;
Aν μπορείς να μου δώσεις όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες γιατί διαθέτω περίπου 4000 ευρώ για το project του κινητήρα, αλλά χρειάζομαι πληροφορίες.
Το δικό σου το project με ενδιαφέρει αρκετά.
Αν θέλεις στείλε μου και πμ.
DimiP - Πεμ 30 Σεπ 2004, 01:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις!

Κατ'αρχήν το ηλεκτρικό γκάζι ήταν ένα προσωπικό στοίχημα το οποίο το κέρδισα! -800 ευρώ.
Δεν είναι απαραίτητο όποιος θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητό του να αλλάξει το ηλεκτρικό γκάζι. Εγώ το ήθελα από την αρχή και υπάρχουν γύρω στους 100 λόγους...

Για την Ροϊκή εξέλιξη, αντί να αφήσω κάποιον άσχετο να μου σφάξει το μοτέρ -όπως γίνεται συνήθως- εμπιστεύτηκα τον καλύτερο του είδους. Αντί να πετάξω λοιπόν τα λεφτά μου, έφιαξα κάτι καλό. Αυτό θα με συνοδεύει από εδώ και πέρα, είτε θα εξελίξω επιπλέον το μοτέρ, είτε θα μείνω εδώ που είμαι. Πάντα εργοστασιακός, και πάντα απροβλημάτιστος!

Για την εξάτμιση -που οι περισσότεροι έχουν βάλει κάποια επώνυμη- όσο ακριβώς κάνει ένα καζανάκι του εμπορίου, εγώ άλλαξα συνολικά από εμπρός μέχρι πίσω!

Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο

Ετσι αν το καλοσκεφτεί κανείς,

Αντί να πετάξω 2000 και πάνω ευρώ για ηχοσύστημα όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι
Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα....
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις
Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας...

Τα μάζεψα και έφιαξα κάτι πολύ αξιόλογο και μετρημένο, που παρ'ότι 1.600, έχει πραγματικά πάνω από 155 άλογα, δουλεύει εντελώς εργοστασιακά και το χαίρομαι καθημερινά χωρίς προβλήματα και χωρίς αγωνίες.
Και περνάει και ΚΤΕΟ και Κάρτα Καυσαερίων και Στάθμη Θορύβου και και και...


Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;)

O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!!


κατσε λιγο ρε Τασο τοσο καιρο δε μιλαγες και τωρα σου βγηκαν μαζεμενα!

κταρχην , τι εχεις με αυτους που δινουν οχι 2000 αλλα 3000 Ευρω για να ακουνε τη μουσικουλα οπως ακριβως θελουν και ψαχνονται για να εχουν οτι καλυτερο μπορει να αγορασει το πορτοφολι τους ;
ασε που οι μερακληδες φτιαχνουν και τις κατασκευες στο πορτμπαγκαζ μονοι τους;; (ερχονται φωτογραφιες)
γιατι μας την λες ετσι;
επειτα αχρηστα τα ζαντολαστιχα; ασχημα ειναι να εχεις ζαντουλες που θα τις βλεπεις και θα τις χαιρεσαι κι εσυ και οι αλλοι; ειναι σαν να λες θα φτιαξω ενα σπιτι λουξ μεσα με ολα τα κομφορ και 14 μπανια και θα το αφησω αβαφο απεξω. απ την αλλη ακομα κιαν ειναι 3αρι με 1/2 μπανιο, δεν ειναι καλυτερα να ειναι βαμμενο κουκλα απεξω;;;...........σ.σ ωραια παρομοιωση ε?
καλα για τις αεροτομες και τα τετοια δεν το συζητω......περι ορεξεως...

αντιθετα συζητω τα περι εργοστασιακης βελτιωσης....οχι γιατι αμφισβητω αυτα που σου υποσχεθηκε κι εκανε ο Λιο2 (τα ακουσα κιεγω μαζι σου) αλλα γιατι πως απο τη στιγμη που κανεις ροικη π.χ. μιλας για κατι εργοστασιακο? δηλ. αν παθεις (χτυπα ξυλο) κατι π.χ. "δακρυσει" το καπακι και πας στην peugeot και δουν τι εχεις κανει θα περασει για εργοστασιακο το αμαξι σου ;; μη με παρεξηγησεις - δεν στη λεω- απλα ρωταω...
οσο για τις επωνυμες εξατμησεις ;;; κιαυτες "σκαρτες" ;; απλα ειναι τσιμπημενες λιγο οι τιμες λογω ονοματος. γιατι δηλ. θεωρεις οτι πετας λεφτα με την επωνυμη;;

ξερω οτι θα απαντησεις σε ολα και χαιρομαι !
kanelj - Πεμ 30 Σεπ 2004, 02:13:04
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


Αντί να πετάξω 2000 και πάνω ευρώ για ηχοσύστημα όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι
Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα....
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις
Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας...


ΑΑΑΑΑ...τωρα μου τα χαλας!!!

Arrow Καταρχιν οι τιμες που εχεις βαλει ειναι πολυ μικροτερες!
πολλοι ειναι αυτοι που εχουν δωσει πολλα περισσοτερα,μαζι και εγω!
Αρα δεν χρειαζεται να αναλυσω τον συλλογισμο σου!
(αλλα και να χρειαζοταν, η λεξη με τα 3 "Α" που μας θεωρεις οτι ειμαστε θα λογοκριθει αυτοματα απο το forum)

Arrow
Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι
Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα....
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις
Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας...

-θα τα δωσω ολα για να φτασω το αμαξι μου τα 150hp!
-Αλλα γιατι δεν περνω ενα ετοιμο GT?

-τι?πολλα τα λεφτα???
-γιατι πολλα?
-αφου εχω δωσει ηδη τα 4000 ευρω για να το φτιαξω οπως θελω ηδη το
δικο μου....(ααα ξεχασα,εχω δωσει αλλα τοσα για να πειραματηστω πανω στο αυτοκινητο εως οτου καταληξω εδω που ειμαι).
Ασε που θα εχει ΚΑΙζαντολάστιχα,
Ασε που θα εχει ΚΑΙ εμφανισιακά βοηθήματα
Ασε που θα εχει ΚΑΙαπαίσια φώτα....
Ασε που θα εχει ΚΑΙ......
Sidobre έγραψε:

Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου


-ωχ....μηπως για αυτο εχει 5.500ευρω παραπανω απο αυτο?

αληθεια....ποιος ειναι ο ποιο ...3Α ?
αυτος που μπορει να παρει ενα ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που να βγαζει και φωτιες με τις επιδοσεις του
ή
αυτος που περνει ενα απλο αυτοκινητο σε εμφανιση προσπαθοντας να φτασει το ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?

επειδη με γνωριζεις,ξερεις πολυ καλα οτι δεν προσπαθω να σε προσβαλω ,αντιθετα με σενα που δεν σου κρυβω οτι ενοχληθηκα με το παραπανω κειμενο σου προσωπικα...
ξερεις πολυ καλα οτι και μενα μου αρεσουν τετοιες βελτιωσεις και προσπαθω να μαθω παντα περισσοτερα και το περιοδικο πηρα γιατι ενδιαφερομουν ΑΛΛΑ στο θεμα βελτιωση (σε οποιον τομεα και να ειναι-αισθητικο-μηχανικο) ο καθενας εχει την γνωμη του και δεν ειναι σωστο-κατα την ταπεινη μου παντα αποψη- να μην την σεβεσαι

-και εννοειται οτι δεν σε θεωρω μ****α.... Wink
Cool θελω απλα να σου πω οτι πολλοι σκεφτονται και ετσι Confused
Sidobre - Παρ 01 Οκτ 2004, 11:49:33
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:

ΑΑΑΑΑ...τωρα μου τα χαλας!!!

Arrow Καταρχιν οι τιμες που εχεις βαλει ειναι πολυ μικροτερες!
πολλοι ειναι αυτοι που εχουν δωσει πολλα περισσοτερα,μαζι και εγω!
Αρα δεν χρειαζεται να αναλυσω τον συλλογισμο σου!
(αλλα και να χρειαζοταν, η λεξη με τα 3 "Α" που μας θεωρεις οτι ειμαστε θα λογοκριθει αυτοματα απο το forum)

Arrow
Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι
Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι...
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα....
Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις
Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας...

-θα τα δωσω ολα για να φτασω το αμαξι μου τα 150hp!
-Αλλα γιατι δεν περνω ενα ετοιμο GT?

-τι?πολλα τα λεφτα???
-γιατι πολλα?
-αφου εχω δωσει ηδη τα 4000 ευρω για να το φτιαξω οπως θελω ηδη το
δικο μου....(ααα ξεχασα,εχω δωσει αλλα τοσα για να πειραματηστω πανω στο αυτοκινητο εως οτου καταληξω εδω που ειμαι).
Ασε που θα εχει ΚΑΙζαντολάστιχα,
Ασε που θα εχει ΚΑΙ εμφανισιακά βοηθήματα
Ασε που θα εχει ΚΑΙαπαίσια φώτα....
Ασε που θα εχει ΚΑΙ......
Sidobre έγραψε:

Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου


-ωχ....μηπως για αυτο εχει 5.500ευρω παραπανω απο αυτο?

αληθεια....ποιος ειναι ο ποιο ...3Α ?
αυτος που μπορει να παρει ενα ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που να βγαζει και φωτιες με τις επιδοσεις του
ή
αυτος που περνει ενα απλο αυτοκινητο σε εμφανιση προσπαθοντας να φτασει το ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?

επειδη με γνωριζεις,ξερεις πολυ καλα οτι δεν προσπαθω να σε προσβαλω ,αντιθετα με σενα που δεν σου κρυβω οτι ενοχληθηκα με το παραπανω κειμενο σου προσωπικα...
ξερεις πολυ καλα οτι και μενα μου αρεσουν τετοιες βελτιωσεις και προσπαθω να μαθω παντα περισσοτερα και το περιοδικο πηρα γιατι ενδιαφερομουν ΑΛΛΑ στο θεμα βελτιωση (σε οποιον τομεα και να ειναι-αισθητικο-μηχανικο) ο καθενας εχει την γνωμη του και δεν ειναι σωστο-κατα την ταπεινη μου παντα αποψη- να μην την σεβεσαι

-και εννοειται οτι δεν σε θεωρω μ****α.... Wink
Cool θελω απλα να σου πω οτι πολλοι σκεφτονται και ετσι Confused


Eγώ να στα χαλάσω; Γιατί;

Εξέφρασα την προσωπική μου άποψη για να δείξω το σκεπτικό μου.

Π.χ. για εμένα, οι aftermarket ζάντες, είναι πεταμένα λεφτά γιατί το 80% μπαίνει με προσθήκες λόγω διαφοράς offset. Ετσι για χάρη της οπτικής βελτίωσης, αγοράζω κάτι που στην ουσία για την χρήση που θέλω ΔΕΝ κάνει. Αν πάω ζάντα με προσθήκες με τον τρόπο που πηγαίνω τώρα το πιο πιθανό είναι να μου φαγωθούν γρήγορα π.χ. τα πίσω ρουλεμάν (βλέπε φαινόμενο μοχλού).

Π.χ. θεωρώ πεταμένα λεφτά τα απαίσια (είδες πάλι προσωπική άποψη) ή όλα αυτά τα body-kit, γιατί αν δεν μου άρεσε εξ'αρχής το αυτοκινητάκι μου δεν θα το έπαιρνα. Δεν κατηγορώ αυτούς που τα βάζουν ούτε τους αποκαλώ Μ3Α. Οποιος θέλει πάει και τα βάζει. Εγώ τα θεωρώ πεταμένα λεφτά.

«(ααα ξεχασα,εχω δωσει αλλα τοσα για να πειραματηστω πανω στο αυτοκινητο εως οτου καταληξω εδω που ειμαι). »

Ζαμέ! Από την αρχή μελέτη και ψάξιμο. Το μόνο που πέταξα ήταν μια "μπουκάλα" για εξαγωγή που έφιαξα σύμφωνα με τα πρότυπα της PS Αγγλίας. Πιο Μ@κια δεν υπήρχε! Ζημιά έκανε παρά καλό (λέω για το "downpipe" που δίνει για να βγάλεις τον καταλύτη από μπροστά. Δημιουργεί ένα θάλαμο που χωράει 1λίτρο κόκα κόλα!)
Κόστος πεταματού λοιπόν 150 ευρώ! Χαλάλι.

Τα υπόλοιπα χρησιμοποιήθηκαν όπως έπρεπε βάση αρχικού σχεδιασμού ή ανταλλάχθηκαν (στην ίδια τιμή) με κάτι πιο κατάλληλο.

«αυτος που περνει ενα απλο αυτοκινητο σε εμφανιση προσπαθοντας να φτασει το ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ?»

Για πες μου λοιπόν εκτός από τον 2.0 το GTi (που έχει παραπάνω 5.500 και όχι το GT που έχει παραπάνω και ούτως ή άλλως όταν αγόρασα εγώ αυτοκίνητο είχε εξαντληθεί) τί παραπάνω έχει από ένα 16,16v? Φρένα; Ιδια! Αμάξωμα; Ιδιο, Εξωτερική εμφάνιση; Μόνο οι καθρέπτες αλλάζουν. Εσωτερικό; Αντί για ύφασμα έχει alcantara και το σέτ αλουμινίου. Α, ναι και το ABS που όπως είπα και πιο πάνω μάλλον με αφήνει αδιάφορο.

Δεν κατηγορώ το GTi, ίσα ίσα το εξυμνώ και έχει και τεράστια ροππή (20 κιλά είναι αυτά). Ηθελα ένα παιχνίδι όμως εγώ και νομίζω ότι το απόκτησα!

Ετσι με λίγα λόγια προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι δεν με απασολούν προσωπικά αυτού του είδους οι βελτιώσεις, αλλά έμεινα στα αυγά μου, ήξερα από την αρχή τι ήθελα, δεν αναλώθηκα πουθενά και όταν βρήκα την ευκαιρία το έκανα. Just like that.

Αρα κακώς παρεξηγήθηκες γιατί είμαιστε φιλαράκια και εμένα δεν μου αρέσει να την λέω στα φιλαράκια μου (ααααχ αυτό το φορουμ. Θα σταματήσω να γράφω για να μην χάσω κανένα φίλο).

Ανέπτυξα την προσωπική μου άποψη, ανέφερα τι θεωρώ "πεταμένα λεφτά" και τι δεν θα έβαζα στο αυτοκινητάκι μου...

(Y.Γ. ακόμα ένα παράδειγμα είναι ότι και εγώ φοράω ζάντες, αλλά τις αγόρασα μαζί με το αμάξι, αφαίρεσαν από τον λογαριασμό την διαφορά των μαμά και έκανα τελικό σκόντο στις ζάντες 40%. Αλλιώς ΔΕΝ το έπαιρνα Razz )


... Tην λύσαμε την παρεξήγηση τώρα, ή να κάνω και κακά;;;
Question


------------------------------------------------

Dimip,

Τα ίδια ισχύουν και σε εσένα, δεν έχω κάτι προσωπικό με αυτούς που αγοράζουν ολόκληρο το στούντιο της Warner, ή τον ηχητικό εξοπλισμό του Club22, αλλά προσωπικά εμένα δεν με εκφράζει. Αρα τα θεωρώ πεταμένα λεφτά. Το ίδιο ανέφερα και με το παράδειγμα των ζαντών λίγο πιο πάνω. Να βάλω δηλαδή μια ζάντα που θα μου κάνει κακό αντί για καλό; Εντάξει αν μου περισσεύαν μπορεί και εγώ να έβαζα μια competition ζάντα αλλά για διαφορετικούς λόγους (αντοχής και βάρους και όχι αισθητικούς)

Οσο αφορά το καπάκι που λές, μπορεί να μην πάω στην Peugeot αλλά να είσαι σίγουρος ότι με ανθρώπους σαν τον Λιόλιο (και όχι οποιονδήποτε μαστρομήτσο) αν δακρύσει καπάκι από ΔΙΚΟ ΤΟΥ λάθος (και όχι δικό μου ή αστοχία υλικού) το καπάκι θα το φάει στο κεφάλι και θα το φιάξει!

Θεωρείς αν μετά από 80.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει αν το αυτοκίνητο ήταν μαμά, η Peugeot αν έβλεπε ότι τρέχει το καπάκι (ξέρεις οι φλάτζες δεν αντέχουν και μία ζωή) θα μου το έφιαχνε δωρεάν;; Αυτοί δεν αλλάζουν άλλα πράγματα και μάλιστα φτηνά...


Αλλος ερωτήσεις;
gianic - Παρ 01 Οκτ 2004, 15:49:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι εγω κατι ασχετο...τι παιζει με το site κυρει προεδρε ?ας μας δωσει καποιος διευκρινισεις
pezakias_7 - Σαβ 02 Οκτ 2004, 15:44:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πηρα και εγω το περιοδικο.Θεωρω οτι αξιζει τα λεφτα της η μετατροπη.Απ'οτι διαβασα ομως εχει καποιο προβλημα να περασει την δυναμη στον δρομο.Γιατι δεν βαζεις τις 16αρες που εχει το διλιτρο?Επισης πιστευω οτι θελει και αλλο ψαξιμο με τα αμορτισερ-ελατηρια.Παντως ειμαι σιγουρος οτι το εργαλειο θα "σκοτωνει".Συγχαρητηρια για το αμαξι σου
Sidobre - Κυρ 03 Οκτ 2004, 10:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
pezakias_7 έγραψε:
Πηρα και εγω το περιοδικο.Θεωρω οτι αξιζει τα λεφτα της η μετατροπη.Απ'οτι διαβασα ομως εχει καποιο προβλημα να περασει την δυναμη στον δρομο.Γιατι δεν βαζεις τις 16αρες που εχει το διλιτρο?Επισης πιστευω οτι θελει και αλλο ψαξιμο με τα αμορτισερ-ελατηρια.Παντως ειμαι σιγουρος οτι το εργαλειο θα "σκοτωνει".Συγχαρητηρια για το αμαξι σου


Δεν έχει πρόβλημα να περάσει η δύναμη στον δρόμο... τα λάστιχα έχουν το πρόβλημα. Αν έβαζα 16άρες, θα χάλαγα τον σκοπό του αυτοκινήτου.
Εξ'άλλου αντί να βάλω 16άρες, κονταίνω κι'άλλο το διαφορικό (εκεί να δεις σπινάρισμα) αλλά βάζω και μπλοκέ. Είπαμε μοτορπορτάδικο και όχι κοντρίσιο.

Η ανάρτηση για τα χρήματά της είναι σούπερ. Μια ανακατασκευή θέλει γιατί και αυτή έχει παραδώσει πνεύμα.
Ydwr - Δευ 04 Οκτ 2004, 08:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κυριε προεδρε συγχαρητηρια!!! Very happy Very happy

Το Animal απεδωσε τα δέοντα. Καλη συνέχεια ευχομαι.

Κατι είπες για μπλοκε... Θα μπορουσες να αναπτυχθεις λιγο παραπάνω? Κόστος ?
TONY PAP - Δευ 04 Οκτ 2004, 08:59:49
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτέλους ξαναέχουμε forum.

Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές εφόσον δεν προσβάλει ο ένας τον άλλο!
Περί ζαντών ή ηχητικών κλπ όσο και να συζητήσουμε δεν θα καταλήξουμε πουθενά εφόσον πρόκειται για τις προσωπικές επιλογές του καθενός μας.

Προσωπικά θα προτιμούσα μια λύση του τύπου SEAT FORCE με εργοστασιακή εγγύηση της βελτίωσης και τεχνική υποστήριξη απο την μαμά εταιρεία. Σίγουρα πιο ακριβή αλλά εγγυημένη!
Υπάρχει έτοιμο αντίστοιχο πακέτο απο την PS με εγγύηση για το 206 μας για χρήση δρόμου και με τι κόστος ???

Τώρα όταν τα κονδύλια είναι περιορισμένα αλλάζει το πράγμα...

ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΗ ΣΠΟΡ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 206 ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΤΟ WRC!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr