crusader έγραψε: |
Πρώτη μούρη το animal! ![]() Ρίξε και καμιά φωτό όμως του πρόεδρου και του Λιο... |
teoman έγραψε: |
Συγχαρητήρια πρόεδρε...
Αν θες σε πάω μια κοντρίτσα... σε μασκώτ |
Sidobre έγραψε: |
Οι εργοσταστιακές μετρήσεις (και οι μετρήσεις του δικού μου) είναι του περιοδικού με το VBOX II.
Για την δύναμομέτρηση είναι μεγαλη ιστορία. Τώρα που δημοσιεύτηκε όλο το project θα γίνει αναλυτική περιγραφή στο Animal Project με δυναμομέτρηση συντομα. |
kavaliotis έγραψε: |
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!! |
kavaliotis έγραψε: |
Τι μετατροπες εχουν γινει στο αμαξι? Και που μπορουμε να δουμε αυτο το αρθρο για την προεδραρα μας, ειναι σε κανενα περιοδικο με αμαξια???? Ποτε το πειραξες το αμαξι ??? Αντε πες να μαθουμε γιατι πρεπει να του εχεις ριξει τρελλα λεφτα για να φτανει το RC σε επιδοσεις!!!!! |
volvos έγραψε: |
παντως προεδρε χωρις παρεξηγη το περιοδικκο που διαλεξες ειναι για τα κλαμματα....καμια σχεση με το drive.
ισως επειδη ειναι αρχη ακομα.... αν και εγω νομιζω οτι ειναι εντελως εκτος τοπου και χρονου οι τυποι και θα αποτυχουν... kai μιλαω σε σχεση με αλλα tuning περιοδικα. ισως επειδη ο βασιλακης -κουρουπακης συντακτης- εχει τοση σχεση με τις βελτιωσεις οση η γιαγια μου με το ιντερνετ και μια ερωτηση προεδρε ---αχ πως ακουγεται βαρυ-- - πλακα κανω οχι δε θελω.καταλαβαινω τι πηξιμο τρως- ψαχνω σιγα σιγα για κορονωπηνιο καθοτι το προηγουμενο βγηκε μαπα ο τυπος το 16/65 ειχες πει οτι βγαινει με μεγαλουσ και μικρους δορυφορους...πως τα ξεχωριζουμε??? τι ζηταμε για να μην μας δωσουν οποιο βρουν μπροστα τους... στη πεζο μου ειπαν 350έ -18% φπα -10%εκπτωση διοτι σα μηχανολογος εχω κανει εναρξη επαγγελματος και τα παιρνω με τιμολογιο οπως τα συνεργεια!!! αρα 270 δε ξερω αν ετσι αξιζει να παρω μεταχειρισμενο. |
Sidobre έγραψε: |
Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60... |
Sidobre έγραψε: | ||||
Τις μετατροπές τις γράφει στο τεύχος. ΠΡΟΣΟΧΗ μια διευκρίνηση, στην σελίδα που λέει "ΖΩΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ" έχει γίνει λάθος από το περιοδικό (άτιμοι γραφίστες) και στην μετάδοση κάναν copy-paste την μετάδοση του RC που είναι μερικές σελίδες πιο μετά... Εγώ φοράω κορώνα-πηνίο 16/65 (4,063). Το καλύτερο απ'όλα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των ανταλλακτικών είναι μεταχειρισμένα οπότε το κόστος έχει κυμανθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα (τουλάχιστον συγκριτικά με την απόδοση)
Για το περιοδικό δεν μπορώ να πω τίποτα. Εμένα δεν με χαλάει γιατί τα κείμενά τους είναι αρκετά σοβαρά, σε σχέση με άλλα περιοδικά βελτιώσεων. Επίσης, αυτό που με ενδιέφερε είναι η αξιοπιστία των μετρήσεων όπου έγιναν με το VBOX II που σημαίνει δορυφορικά. Θεωρώ ότι τελικά έχασα αφού θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις αν το αυτοκίνητο δεν σπίναρε τόσο πολύ και χάναμε χρόνο (από το σπινάρισμα χάσαμε χρόνο στο 0-100, στο 400άρι και στο 1000άρι. Θεωρώ ότι θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερες μετρήσεις) Σε αυτό όμως πιστεύω ότι φταίω περισσότερο εγώ αφού τα λάστιχα που έχω επιλέξει δεν είναι αντάξια του αυτοκινήτου (τελικά τα Yokohama AVS Sport είναι πολύ πιο μέτρια απ'όσο πίστευα). Οσο αφορά το κωρονοπήνιο, μπορείς να πάρεις το δικό μου αφού προσανατολίζομαι για κάτι ακόμα πιο κοντό αφού οι στροφές ενδέχεται στο μέλλον να ανέβουν κι'άλλο. Η τιμή που σκέφτομαι να το δώσω είναι γύρω στα 150 ευρώ. Αυτό θα γίνει μόλις βρεθεί ένα 14/60... |
volvos έγραψε: |
sidobre μια χιλιωειπωμενη ερωτηση. το γιοκο α. τι δεικτη ταχυτητας εχουν
β. οταν τα πηρες σου εδωσαν το 4σελιδο χαρτακι του ν.ι θεοχαρακης για 4χρονια εγγυηση??? το λεω μπας και ειναι απο αλλου... επισης σε ερωτηση μια φορα στο λαστιχα μου - το εχω ξαναπει- μου εξηγησε οτι το γιοκο avs 17-18+διαστασεις δεν εχει καμια σχεση η εσωτερικη του δομη με το ιδιο avs π.χ σε 15αρα... απλα δηλαδη το ονομα και το σχημα του πελματος μενουν ιδια... η ενισχυση και η δομη του σκελετου ειναι διαφορετικη... διοτι σε 16-17 που το εχω δει με τα ματια μου -γνησιο ε...- ηταν το κατι αλλο το λαστιχο...για μενα με εξαιρεση τα πιρελλι τα καλα ειναι μακραν το τοπ λαστιχο |
volvos έγραψε: |
επισης δεν μου απαντησες πως ξεχωριζουμε το 16/65 με μικρους και μεγαλους δορυφορους... |
kanelj έγραψε: | ||
TI ![]() ![]() ![]() ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
τελικα ειχε δικιο ο Λιο2 που σου ελεγε οτι θα το σκιζεις και θα ανεβασεις τον κοφτη κιαλλο μετα απο λιγους μηνες! ποιους μηνες ;;; ακομα δεν το πηρε και θελεις κιαλλο;;;; ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Κάτι πήρε το αυτί μου για εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά* και μου άνοιξε η όρεξη... Αλλωστε είδες τι είπε το περιοδικό... Καλό, δυνατό, δουλεύει παντού αλλά πολιτισμένο... Εξάλλου ένα μικρό μπλε κουβαδάκι από την Κοζάνη βγάζει γλώσσα και θέλει τον τυμωρό του... Να του χαλάσουμε χατήρι; Πέρα από την πλάκα -οι περισσότεροι το ξέρουν- ότι αυτή η εποχή είναι δύσκολη για εμένα και αν την γλυτώσω θα είμαι τρισευτηχισμένος... Αν με το καλό σηκώσω κεφάλι βλέπουμε. Προς το παρών στο κεφάλαιο αυτοκίνητο προέχει να βάλω αυτό το πολυαναμενόμενο μπλοκέ που έχω στα χέρια μου εδώ και ένα μήνα και δεν έχω γκαφρά να τοποθετήσω. Να επισκευάσω και την ρημάδα την ανάρτηση γιατί θα με μαζευετε απο κανένα χαντάκι και γενικά να κάνω μερικά μαζέματα που δημιουργήθηκαν μέσα στις διακοπές που έβγαλα το άχτι μου. Το είχα πει και στον Μάκη κάποτε... Δεν είμαστε εμείς για αυτοκίνητα... Μόνο να τα βλέπουμε στο γκαράζ γιατί άμα τα παίρνουμε στα χέρια μας τα επιστρέφουμε λειψά. *εκατόν τρίτα ήντα και κάτι λιμά= 170-175 άλογα και παραπάνω ανάλογα την τσέπη |
DimiP έγραψε: |
δεν το δινες να βαλεις και τα υολοιπα που εδωσες να παρεις το rc ;;; λεμε τωρα... |
Sidobre έγραψε: |
Στο περίπου:
Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300 Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800 Πρόγραμμα 500 Βολάν - Τροχαλια 300 Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450 Κατά προσέγγιση όλα αυτά... |
DimiP έγραψε: |
------------------------------------------ 3350 ![]() xm.... |
Sidobre έγραψε: |
Στο περίπου:
Κινητήρας (εκκεντρφόροι, συμπίεση, ροϊκή κλπ) ~ 1.300 Μηχανικό γκάζι (εγκέφαλος, πλεξούδα, πεταλούδα και πλακάκι) ~800 Πρόγραμμα 500 Βολάν - Τροχαλια 300 Eξάτμιση (Πολλαπλή εξαγωγής, χειροποίητο διχαλο, καταλύτης, σωλήνες και καζανάκια) 450 Κατά προσέγγιση όλα αυτά... |
DimiP έγραψε: | ||
------------------------------------------ 3350 ![]() xm.... |
Vaggelis έγραψε: |
για τον κινητήρα μόνο... |
Sidobre έγραψε: |
Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις! |
teoman έγραψε: |
ενώ σε 1400άρη 8βάλβιδο... κλάφτα...
Τέσπα... συνεννόηση κουφέτο... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;) O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!! |
kazanovas έγραψε: |
1)συγγνωμη για το ακυρο post αλλα abs γιατι δεν εχει? |
kazanovas έγραψε: |
2)επισησ ηθελα να ρωτησω με ολες αυτες τις βελτιωσεις πλεον δεν ειναι υποχρεωτικη η βενζινη 100οκτανιων?Δηλαδη αν βρεθεις σε κανα χωριο πανω στα βουνα και δεν βρεις βενζινη καταλληλη τοτε...κουβαλας? |
Sidobre έγραψε: |
Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;) O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!! |
Sidobre έγραψε: |
Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο |
kanelj έγραψε: | ||
TI ![]() ![]() ![]() ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τσκ Τσκ Τσκ... πάλι προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις!
Κατ'αρχήν το ηλεκτρικό γκάζι ήταν ένα προσωπικό στοίχημα το οποίο το κέρδισα! -800 ευρώ. Δεν είναι απαραίτητο όποιος θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητό του να αλλάξει το ηλεκτρικό γκάζι. Εγώ το ήθελα από την αρχή και υπάρχουν γύρω στους 100 λόγους... Για την Ροϊκή εξέλιξη, αντί να αφήσω κάποιον άσχετο να μου σφάξει το μοτέρ -όπως γίνεται συνήθως- εμπιστεύτηκα τον καλύτερο του είδους. Αντί να πετάξω λοιπόν τα λεφτά μου, έφιαξα κάτι καλό. Αυτό θα με συνοδεύει από εδώ και πέρα, είτε θα εξελίξω επιπλέον το μοτέρ, είτε θα μείνω εδώ που είμαι. Πάντα εργοστασιακός, και πάντα απροβλημάτιστος! Για την εξάτμιση -που οι περισσότεροι έχουν βάλει κάποια επώνυμη- όσο ακριβώς κάνει ένα καζανάκι του εμπορίου, εγώ άλλαξα συνολικά από εμπρός μέχρι πίσω! Βολάν και τροχαλία δεν το συζητάω, σίγουρα το must για οποιαδήποτε βελτίωση (ακόμα και από μαμά) αφού δίνει ευστροφία χωρίς να θυσιάζεις τπτ. Ομως ο κόσμος αμφιβάλω αν τα γνωρίζει και τι κάνουν... Ξέρει όμως τι σημαίνει μπούκα, ζάντα και φιλότιμο Ετσι αν το καλοσκεφτεί κανείς, Αντί να πετάξω 2000 και πάνω ευρώ για ηχοσύστημα όπως κάνουν οι περισσότεροι... Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι... Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα.... Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας... Τα μάζεψα και έφιαξα κάτι πολύ αξιόλογο και μετρημένο, που παρ'ότι 1.600, έχει πραγματικά πάνω από 155 άλογα, δουλεύει εντελώς εργοστασιακά και το χαίρομαι καθημερινά χωρίς προβλήματα και χωρίς αγωνίες. Και περνάει και ΚΤΕΟ και Κάρτα Καυσαερίων και Στάθμη Θορύβου και και και... Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα που στο κάτω κάτω εκτός από το σαλόνι και το ABS έχουν τον ίδιο λοιπό εξοπλισμό; (και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου;) O καθένας μας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει!!!!! |
Sidobre έγραψε: |
Αντί να πετάξω 2000 και πάνω ευρώ για ηχοσύστημα όπως κάνουν οι περισσότεροι... Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι... Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα.... Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας... |
Sidobre έγραψε: |
Τι έχει να ζηλέψει π.χ. από το 2λιτρο με τα 136 άλογα και κάνει 5.500 ευρώ παραπάνω από το δικό μου |
kanelj έγραψε: | ||
ΑΑΑΑΑ...τωρα μου τα χαλας!!! ![]() πολλοι ειναι αυτοι που εχουν δωσει πολλα περισσοτερα,μαζι και εγω! Αρα δεν χρειαζεται να αναλυσω τον συλλογισμο σου! (αλλα και να χρειαζοταν, η λεξη με τα 3 "Α" που μας θεωρεις οτι ειμαστε θα λογοκριθει αυτοματα απο το forum) ![]() Αντί να πετάξω 1200 ευρώ για ζαντολάστιχα, όπως κάνουν οι περισσότεροι Αντί να πετάξω 2000 ευρώ για εμφανισιακά βοηθήματα (αεροτομές, σπόιλερς) όπως κάνουν οι περισσότεροι... Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για να βάλω απαίσια φώτα.... Αντί να πετάξω 500 και βάλε ευρώ για "επώνυμες" εξατμίσεις Αντί να πετάξω ένα σκασμό λεφτά σε "βελτιώσεις" της πλάκας... -θα τα δωσω ολα για να φτασω το αμαξι μου τα 150hp! -Αλλα γιατι δεν περνω ενα ετοιμο GT? -τι?πολλα τα λεφτα??? -γιατι πολλα? -αφου εχω δωσει ηδη τα 4000 ευρω για να το φτιαξω οπως θελω ηδη το δικο μου....(ααα ξεχασα,εχω δωσει αλλα τοσα για να πειραματηστω πανω στο αυτοκινητο εως οτου καταληξω εδω που ειμαι). Ασε που θα εχει ΚΑΙζαντολάστιχα, Ασε που θα εχει ΚΑΙ εμφανισιακά βοηθήματα Ασε που θα εχει ΚΑΙαπαίσια φώτα.... Ασε που θα εχει ΚΑΙ......
-ωχ....μηπως για αυτο εχει 5.500ευρω παραπανω απο αυτο? αληθεια....ποιος ειναι ο ποιο ...3Α ? αυτος που μπορει να παρει ενα ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που να βγαζει και φωτιες με τις επιδοσεις του ή αυτος που περνει ενα απλο αυτοκινητο σε εμφανιση προσπαθοντας να φτασει το ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ? επειδη με γνωριζεις,ξερεις πολυ καλα οτι δεν προσπαθω να σε προσβαλω ,αντιθετα με σενα που δεν σου κρυβω οτι ενοχληθηκα με το παραπανω κειμενο σου προσωπικα... ξερεις πολυ καλα οτι και μενα μου αρεσουν τετοιες βελτιωσεις και προσπαθω να μαθω παντα περισσοτερα και το περιοδικο πηρα γιατι ενδιαφερομουν ΑΛΛΑ στο θεμα βελτιωση (σε οποιον τομεα και να ειναι-αισθητικο-μηχανικο) ο καθενας εχει την γνωμη του και δεν ειναι σωστο-κατα την ταπεινη μου παντα αποψη- να μην την σεβεσαι -και εννοειται οτι δεν σε θεωρω μ****α.... ![]() ![]() ![]() |
pezakias_7 έγραψε: |
Πηρα και εγω το περιοδικο.Θεωρω οτι αξιζει τα λεφτα της η μετατροπη.Απ'οτι διαβασα ομως εχει καποιο προβλημα να περασει την δυναμη στον δρομο.Γιατι δεν βαζεις τις 16αρες που εχει το διλιτρο?Επισης πιστευω οτι θελει και αλλο ψαξιμο με τα αμορτισερ-ελατηρια.Παντως ειμαι σιγουρος οτι το εργαλειο θα "σκοτωνει".Συγχαρητηρια για το αμαξι σου |