PSClub - Hellas

Νέα - Πετρελαιοκίνητα ΙΧ: Ανοικτό το ενδεχόμενο...

chatasos - Τετ 22 Σεπ 2004, 16:10:55
Θέμα δημοσίευσης: Πετρελαιοκίνητα ΙΧ: Ανοικτό το ενδεχόμενο...
Ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας Ευάγγελος Σαραντίδης δήλωσε ότι είναι πολύ πιθανό να επιτραπεί η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων επιβατικών οχημάτων στην Αθήνα εως τα μέσα Οκτωβρίου.

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Ελλάδας εκτιμά ότι θα υπάρξουν εξελίξεις εντός του φθινοπώρου, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, αν και δεν υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα για την κάταθεση σχετικού νομοσχεδίου, η κυβέρνηση κινείται προς την κατεύθυνση της ελεύθερης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Εκπομπή μικρότερης ποσότητας ρύπων, μικρότερη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερο κόστος συντήρησης είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.

Πηγή : autopress.gr
netblaster - Πεμ 23 Σεπ 2004, 01:32:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα καλα με το πετρελαιο, αλλα ειμαστε ετοιμοι σαν Ελληνες να το δεχτουμε??? Μπορει να εχουν τα πλεονεκτηματα που αναφερεις, αλλα εχει σκεφτει κανεις τι επιπτωσεις θα εχει η λαθος συντηρηση ενος πετρελαιοκινητου??? Και μη μου πειτε οτι η λαθος και ελλιπης συντηρηση δεν ειναι σημα κατατεθεν των ελληνικων συνεργειων, αλλα και των Ελληνων!!! Αλλο τωρα...μπορει το πετρελαιο σαν καυσιμο κινησης να ειναι φθηνο, μηπως ομως οταν αρχισουν να κυκλοφορουν ολο και περισσοτερα "πετρελαια" ανεβουν οι τιμες, παρασερνοντας και τις βενζινες??? Ειμαι υπερ της "ελευθεριας" των πετρελαιοκινητων, αλλα πιστευω οτι δεν εχουν γινει οι απαραιτητες ενεργειες στην Ελλαδα ακομα, ουτε η απαραιτητη ενημερωση του αγοραστικου κοινου!!! Ειναι πολυ νωρις για να γινει το βημα, η αποψη μου!!! Καποιοι "κυριοι" ισως βιαζονται ή να βι_αζονται (απο καποιους αλλους "κυριους") να την επιτρεψουν για οφελος που μου ειναι αγνωστο!!!
Tomcat - Πεμ 23 Σεπ 2004, 05:15:54
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά είμαι υπερ της απελευθέρωσης των πετρελαιοκίνητων εντός πόλεων.Το θέμα φίλε μου δεν είναι η τιμή της βενζίνης ή του Diesel (που ούτως ή άλλως είναι και θα παραμείνει φθηνοτερο της βενζίνης)αλλά η νοθεία. Γιατί στα βενζινοκίνητα εεε και να βάλεις λίγο κηροζίνη π.χ παραπάνω δεν έγινε και κάτι.. απλώς ζορίζεται λίγο παραπάνω ο κινητήρας γενικώς..στο επόμενο γέμισμα πληρώνεις κάτι παραπάνω , βάζεις απο γνωστό βενζινάδικο και όλα ΟΚ... στο diesel .. δεν είναι τόσο απλό το θέμα..αν το diesel κίνησης είναι νοθευμένο (συνήθως με θέρμανσης) τότε η ζημιά που μπορεί να σου κάνει στο ποιο σημαντικό εξάρτημα που είναι η αντλία μπορεί να αγγίξει χαλαρά τα 2000 ευρώ.Εκεί τι κάνεις ? Για αυτό τρέχουν τωρα να μαζέψουν τα αμάζευτα της παράνομης διακίνησης Diesel όλοι οι "Υπεύθυνοι....Λένε για κουπόνια στα Diesel θέρμανσης κτλ. κτλ...

Ελλαδάρα 4 Ever!!
p206Mike - Πεμ 23 Σεπ 2004, 10:04:03
Θέμα δημοσίευσης:
Όμορφα....

Μέχρι τώρα αποφεύγαμε σαν το διάολο το λιβάνι φορτηγά και ταξί να μην μας ντουμανιάζουν, τώρα άμα έχουμε και τα αυτοκίνητα ...

Την βάψαμε.... Evil
netblaster - Παρ 24 Σεπ 2004, 00:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει φιλε mick τα πραγματα δεν ειναι κεστι!!! Τα πετρελαια δεν ειναι οπως ηταν καποτε πλεον!!! Απλα, οπως λεει και ο Τomcat, ειναι πολυ πιο ευαισθητα!!! Παλια τα πετρελαια μπορει να εβγαζαν τα ντουμανια, αλλα δε σπαγανε, δε χαλαγανε!!! Τωρα ειναι το αντιθετο...
p206Mike - Παρ 24 Σεπ 2004, 08:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο, μιλάω και για αυτοκίνητο αλλά και για μηχανές..

Και τα καινούρια λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας είναι, αλλά αν θα τύχεις πίσω από κανένα, μετά θες μπάνιο..... Evil

Με το αυτοκίνητο εντάξει κλείνεις τους αεραγωγούς σε έκτακτη ανάγκη και είσαι μια χαρά.... Wink
Tomcat - Παρ 24 Σεπ 2004, 09:35:57
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
Γιώργο, μιλάω και για αυτοκίνητο αλλά και για μηχανές..

Και τα καινούρια λεωφορεία τελευταίας τεχνολογίας είναι, αλλά αν θα τύχεις πίσω από κανένα, μετά θες μπάνιο..... Evil

Με το αυτοκίνητο εντάξει κλείνεις τους αεραγωγούς σε έκτακτη ανάγκη και είσαι μια χαρά.... Wink


Μιχάλη στα 8000 και στα 10000 κυβικά που είναι αυτά (δεν ξέρω ακριβώς) είναι φυσιολογικό να βγάζει τόση μαυρίλα άκαυστου.

Γενικά σημέρα ισχύει ότι η τεχνολογία Diesel μπορεί να δώσει ακόμα και τους μισούς ρύπους ενός βενζινοκίνητου.. με αντίστοιχα χαμηλές καταναλώσεις.
shark_zak - Δευ 22 Νοέ 2004, 11:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αναβολή στην απελευθέρωση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Θα καθυστερήσει τουλάχιστον για έξι μήνες η απελευθέρωση της κίνησης πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αιτίες είναι η απουσία σχετικού αιτήματος εκ μέρους του Υπουργείου Οικονομικών καθώς και η ανυπαρξία περιβαλλοντικών μελετών από το ΥΠΕΧΩΔΕ.



Το τελευταίο, μάλιστα, θεωρεί πως αν επιτραπεί η κυκλοφορία οχημάτων με κινητήρες πετρελαίου στις μεγάλες πόλεις θα αυξηθούν σημαντικά τα αιωρούμενα σωματίδια στην ατμόσφαιρα την στιγμή μάλιστα που η χώρα μας πρέπει από το 2006 να λάβει σημαντικά μέτρα για την μείωσή τους.

Από την άλλη ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων υποστηρίζει ότι τα σύγχρονης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα οχήματα πληρούν τα πιο αυστηρά όρια εκπομπής ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν υπάρχει λόγος περιορισμού της κυκλοφορίας τους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Οπότε καταλήγουμε σε τρία ολοφάνερα συμπεράσματα:
1) Το Υπουργείο Οικονομικών δεν μπορεί να συνεννοηθεί με το ΥΠΕΧΩΔΕ
2) Το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν ακούει τους παράγοντες της αγοράς
3) Βρέθηκε ψητό για "ημέτερους" που με μελέτες θα προσπαθήσουν να τετραγωνίσουν τον κύκλο και να ανακαλύψουν την ήδη ανακαλυφθείσα Αμερική Confused
geopili - Τετ 24 Νοέ 2004, 12:19:24
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά το τελευταίο που άκουσα είναι ότι πάει για το 2006 η υπόθεση της απελευθέρωσης.
shark_zak - Πεμ 25 Νοέ 2004, 11:16:57
Θέμα δημοσίευσης:
geopili έγραψε:
Προσωπικά το τελευταίο που άκουσα είναι ότι πάει για το 2006 η υπόθεση της απελευθέρωσης.


θα περιμενουν μαλλον να φτασει και το πετρελαιο στα επιπεδα τις τιμης τις βενζινη γι'αυτο... Idea Evil
MEMsound - Κυρ 28 Νοέ 2004, 06:06:47
Θέμα δημοσίευσης:
Απο automoto.flash.gr
Διακεκριμένοι επιστήμονες, εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, καθώς και εκπρόσωποι δημόσιων και ιδιωτικών κοινωνικών φορέων, θα εξετάσουν το θέμα της Πετρελαιοκίνησης μέσα από τρεις βασικές ενότητες: το Περιβάλλον, την Υγεία και την Οικονομία.

Η επιστημονική αυτή Ημερίδα, πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Εργαστήριο Κλιματολογίας και Ατμοσφαιρικού Περιβάλλοντος και Εργαστήριο Χημείας Περιβάλλοντος), το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Ο.Δ.Ε. & Μ.Ε. - ΜΒΑ), το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Εργαστήριο Ελέγχου Ρύπανσης Περιβάλλοντος), και την Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (Τομέας Δημόσιας και Διοικητικής Υγιεινής, Τομέας Υγειονομικής Μηχανικής και Υγιεινής Περιβάλλοντος, Τομέας Οικονομικών της Υγείας).

Πρόκειται ουσιαστικά για συνάντηση προβληματισμού και διαλόγου, αφιερωμένη στο σοβαρό πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Η υπογραφή του Πρωτοκόλλου του Κιότο, οι δεσμεύσεις των κυβερνήσεων, η επιτακτική ανάγκη να προωθηθούν μέτρα για τη μείωση των επικίνδυνων αερίων που δημιουργούν το «φαινόμενο του θερμοκηπίου» και πυροδοτούν τις κλιματικές αλλαγές, έχουν ανοίξει έναν μεγάλο διάλογο σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Μέλη της επιστημονικής κοινότητας, επικροτούν την ελεύθερη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, ενώ άλλοι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι οι εκπομπές καυσαερίων από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα εμπεριέχουν κινδύνους μακροπρόθεσμων επιπτώσεων στην υγεία, το περιβάλλον και την οικονομία.

Η Πετρελαιοκίνηση, λοιπόν, ένα μεγάλο θέμα το οποίο προσεγγίζεται για πρώτη φορά στην πατρίδα μας, εγείρει μια σειρά σημαντικών ερωτημάτων στα οποία Πολιτεία και Επιστήμονες καλούνται να δώσουν απαντήσεις. Το Ecocity, Αστική Εταιρεία Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα, στοχεύοντας μέσα από τις ενέργειες του στην ενημέρωση των πολιτών και στη βελτίωση του επιπέδου ζωής στα μεγάλα αστικά κέντρα, αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να θέσει το απαραίτητο πλαίσιο αναφοράς, ώστε να ευδοκιμήσει ο σχετικός διάλογος

volvos - Τρι 25 Απρ 2006, 09:58:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=107&page_id=3788



!!!!!!!!!!!
ως τωρα κοροιδευαμε τους ιδιοκτητες fsi για βουλωμενες αντλιες προβληματα με πειρακια και αλλα τετοια ομορφα λογω των ελληνικων καυσιμων.
απο του χρονου θα κοροιδευουμε και τους ιδιοκτητες ι.χ ντισελ....


υ.γ οποιος διαφωνει ας ρωτησει ταξιτζηδες-ιδιοκτητες ταξι με common rail που εχουν λαλησει απο τις βλαβες με αποτελεσμα να βαζουν απο πολυ λιγα πρατηρια ντισελ για τον φοβο νοθειας.

υ.γ2 και επισης μη συγκρινετε με τα δικα μας μοτερ. σε ενα βενζινοκινητο σημερινης τεχνολογιας αν βαλει νερο θα τρελαθει αλλα με 1-2 φουλαρισματα θα στρωσει και αν εισαι τυχερος τη γλυτωνεις χωρις περαιτερω ζημιες.σε ενα ομως αμεσου ψεκασμου μια-δυο φορες ειναι αρκετη για να τα παρεις ολα στο χερι!
Tomcat - Τρι 25 Απρ 2006, 15:49:03
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
............

υ.γ2 και επισης μη συγκρινετε με τα δικα μας μοτερ. σε ενα βενζινοκινητο σημερινης τεχνολογιας αν βαλει νερο θα τρελαθει αλλα με 1-2 φουλαρισματα θα στρωσει και αν εισαι τυχερος τη γλυτωνεις χωρις περαιτερω ζημιες.σε ενα ομως αμεσου ψεκασμου μια-δυο φορες ειναι αρκετη για να τα παρεις ολα στο χερι!............


Ναι φυσικά θα τα πάρεις όλα στο χέρι.....αφού δεν θα έχεις φροντήσει...να αδειάσεις ή να αλλάξεις το Τ.Ε.Ρ.Α.Σ.Τ.Ι.Ο φίλτρο νερού που προηγείται της αντλίας!! Στην πλειοψηφία τους οι ιδιοκτήτες που διαμαρτυρόνται για προβλήματα στα αυτοκίνητα τους λόγο νερού στο ντήζελ....έχουν ξεχάσει παντελώς την λέξη συντήρηση - αλλαγή φίλτρων!!!! Το προβλημα της νοθείας δεν είναι στο νερό.......Το νερό απλώς υπάρχει λόγω κακών συνθηκών αποθήκευσης- διακίνησης καυσίμων
volvos - Τρι 25 Απρ 2006, 16:15:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω φιλο με μερσεντες c class Που τη πηρε 40000ευρω πριν 3 χρονια και τη προσεχε σα τα ματια του οπως και το που εβαζε βενζινη και στα 2+χρονια του εβγαλε αντλια. το ιδιο και κανα δυο γνωστοι του μου ελεγε ο ενας με μπορα και ο αλλος με τολεντο ολα common rail.
επισης στην ερευνα του εμπ οταν θα βγει με το καλο στη δημοσιοτητα θα δεις οτι λενε πως αυτο ειναι το μοναδικο εμποδιο των ντισελ στην ελλαδα.
οι ζημιες και τα καυσαερια που θα βγαζουν απο τη κακη χρηση-συντηρηση-νοθευμενα καυσιμα.

αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ντισελ τεχνολογιας common rail ειναι πολυ πιο ευαισθητα απο ενα πιο παλιο ντισελ ή ενα βενζινοκινητο σε νοθευμενη βενζινη.


υ.γ επισης τωρα που λες για νερο νομιζω οτι στα ντισελ το προβλημα δεν ειναι η νοθεια με νερο αλλα με ντισελ θερμανσης ή ναυτηλειας τα οποια εχουν πολυ χειροτερη επεξεργασια,μεγαλυτερες ποσοτητες θειου και μεγαλυτερα σωματιδια τα οποια και βουλωνουν τα παντα στο περασμα τους.αν θυμαμαι καλα γιατι εχουν περασει χρονια ...
Tomcat - Τρι 25 Απρ 2006, 16:31:10
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Εχω φιλο με μερσεντες c class Που τη πηρε 40000ευρω πριν 3 χρονια και τη προσεχε σα τα ματια του οπως και το που εβαζε βενζινη και στα 2+χρονια του εβγαλε αντλια. το ιδιο και κανα δυο γνωστοι του μου ελεγε ο ενας με μπορα και ο αλλος με τολεντο ολα common rail.
επισης στην ερευνα του εμπ οταν θα βγει με το καλο στη δημοσιοτητα θα δεις οτι λενε πως αυτο ειναι το μοναδικο εμποδιο των ντισελ στην ελλαδα.
οι ζημιες και τα καυσαερια που θα βγαζουν απο τη κακη χρηση-συντηρηση-νοθευμενα καυσιμα.

αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα ντισελ τεχνολογιας common rail ειναι πολυ πιο ευαισθητα απο ενα πιο παλιο ντισελ ή ενα βενζινοκινητο σε νοθευμενη βενζινη.


Έκανα την διπλωματική μου πάνω στα diesel στο έργαστήριο που θα παρουσιάσει την έρευνα του ΕΜΠ..και έχω αναλωθεί σε ώρες συζητήσεων με τα παιδιά και τους καθηγητές επι του θέματος....Έχει τύχει να διαβάσω μέρος της έρευνας....όπως και να συμμετάσχω σε δειγματοληψίες καυσίμων από βενζινάδικα ανα την Ελλάδα...... so αντιλαμβάνομαι ..ότι όλα όσα αναφέρεις είναι απολύτως σωστά...

Εγκυκλοπαιδικά και μόνο...... το μεγαλύτερο πρόβλημα στην απελευθέρωση δεν είναι τόσο η ποίοτητα των διαθέσιμων καυσίμων.....ούτε η νοθεία (που φαντάζομαι θα εκτιναχθεί...με την απελευθέρωση ..αν δεν αλλάξει το φορολογικό καθεστώς) ......οσο οι 2.000.000 ΜΤ ΝΤΙΖΕΛ κίνησης που είναι αναγκασμένη να εισάγει η Ελλάδα κάθε χρόνο ...για να καλύψει την ζήτηση της αγορας των επαγγελματικών αυτοκινήτων μόνο...... σε αντίθεση με την βενζίνη όπου η Ελλάδα παρουσιάζει Εξαγωγές που αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι του ΑΕΠ... Η απελευθέρωση λοιπόν μπορείς να καταλάβεις ..πόσο θα επιβαρύνει ...τα οικονομικά της χώρας!!!!!
volvos - Τρι 25 Απρ 2006, 16:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
??? TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ?
και εγω εκει εκανα το διπλωματικη μου αλλα σε αλλο τομεα.
επειδη ημουν συνεχεια εκει ακουγα τις συζητησεις των παιδιων και εβλεπα και εγω τα τραγελαφικα που δεν θα δημοσιοποιησει σιγουρα αυτη η ερευνα

οι 2000000 μτ που λες τι ειναι?αυτο δεν το ηξερα Question
Tomcat - Τρι 25 Απρ 2006, 16:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
??? TI ΛΕΣ ΤΩΡΑ?
και εγω εκει εκανα το διπλωματικη μου αλλα σε αλλο τομεα.
επειδη ημουν συνεχεια εκει ακουγα τις συζητησεις των παιδιων και εβλεπα και εγω τα τραγελαφικα που δεν θα δημοσιοποιησει σιγουρα αυτη η ερευνα

οι 2000000 μτ που λες τι ειναι?αυτο δεν το ηξερα Question


2,000,000 Μετρικοί Τόνοι ντήζελ...

Τα δίυλιστήρια έχουν προσανατολίσει την παραγωγή τους στην βενζίνη όποτε οι ποσότητες ντίζελ δεν επαρκούν να καλύψουν την αγορά = Εισαγωγή .. Η βενζίνη που είναι το κύριο καύσιμο στην ελλάδα για τις μετακινήσεις..έχει ζήτηση = υψηλή προστιθέμενη αξία = Μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους για όλους = αισχροκέρδια τούτες τις Μαύρες περιόδους !!!!! (ο καπιταλισμός μας έφαγε ...χεχεχε) ------> Ετσί για να τρομοκρατήσουμε τα πλήθη..... διαβασα άρθρο..που έλεγε..για 1,3-1,5 Εuro..βενζίνη μέχρι το τέλος της χρονιάς !!!

Άντε και καλή χώνεψη....

P.S. σε ποιον τομέα έκανες διπλωματική....?
P.S2 Νόμιζα που ήσουν μηχανολόγος
volvos - Τρι 25 Απρ 2006, 17:04:00
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα την αισθηση οτι αυτο το θεμα το εχουν λυσει-διευθετησει τα καλα παιδια την ελληνικης βιομηχανιας πετρελαιου. δε νομιζω να αφησουν τετοια μασα ετσι.μηπως για αυτο ειχαν φαγωθει να ιδιωτικοποιηθουν τα ε.π ωστε να αυξηθει η παραγωγη τους? Wink


μηχανολογος ειμαι!
ημουν με πιτσα ο οποιος εκανε το διδακτορικο του στο ζανικο.
το θεμα μου ηταν η καταγραφη των συνθηκων κινησης ενος αυτοκινητου μεσα στην αθηνα και η συγκριση με το κυκλο πολης που οριζει η ε.ε στους τομειες καταναλωσης και εκπομπης ρυπων...

ο δε πιτσας ειχε καταφερει στο τελος του διδακτορικου του να φτιαξει εναν σχεδον ρεαλιστικο κυκλο πολης που προσομοιωνε τις συνθηκες κινησης στην αθηνα με απωτερο σκοπο να μετριουνται τα αυτοκινητα με αυτον στην ελλαδα! αλλα δυστυχως εχω την αισθηση οτι το ενδιαφερον του εργαστηριου ατονησε και πλεον εχει παει στα σκουπιδια αυτη η φοβερη ερευνα που ειχαμε κανει Evil

αχ τι μου θυμισες... πανε αρκετα χρονια Crying or Very sad
Tomcat - Τρι 25 Απρ 2006, 17:23:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μηχανολογος ειμαι!
ημουν με πιτσα ο οποιος εκανε το διδακτορικο του στο ζανικο.
το θεμα μου ηταν η καταγραφη των συνθηκων κινησης ενος αυτοκινητου μεσα στην αθηνα και η συγκριση με το κυκλο πολης που οριζει η ε.ε στους τομειες καταναλωσης και εκπομπης ρυπων...

ο δε πιτσας ειχε καταφερει στο τελος του διδακτορικου του να φτιαξει εναν σχεδον ρεαλιστικο κυκλο πολης που προσομοιωνε τις συνθηκες κινησης στην αθηνα με απωτερο σκοπο να μετριουνται τα αυτοκινητα με αυτον στην ελλαδα! αλλα δυστυχως εχω την αισθηση οτι το ενδιαφερον του εργαστηριου ατονησε και πλεον εχει παει στα σκουπιδια αυτη η φοβερη ερευνα που ειχαμε κανει Evil

αχ τι μου θυμισες... πανε αρκετα χρονια Crying or Very sad


Εγώ είμαι Χημικός-Μ... έκανα την διπλωματική μου στο Καρώνη..έταιρο του Ζαννίκου στο Εργ.Τεχν.Καυσ-Λιπ...

Ξέρεις αν ο διδακτορικός σου δούλεψε καθόλο στο εργαστήριο...γιατι υπάρχουν 2-3 παιδία μηχανολόγοι.....
volvos - Τρι 25 Απρ 2006, 17:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
ηταν ολη μερα εκει...
εγω τελειωσα δεκεμβρη 2003 τη διπλωματικη ανεπισημα(μετα πηγα στρατο)
ο κωστας πιτσας καθισε κανα 6μηνο ακομα.
κυκλοφορουσαν και κανα 2-3 κουφετα-ρουκετες που κανανε παρομοια δουλεια με μενα αλλα αποκλειεται να ξερεις κανενα γιατι δε πατησαν ποτε.

εσυ ποτε κυκοφορουσες...


υ.γ ξερεις τωρα ειμαστε οφ τοπικ και θα πεταχτει ο γνωστος αγνωστος και θα μας κραξει Laughing Laughing

γκουχ γκουχ...
Συνεχίστε "τα των Σπουδαστικών χρόνων" με πμ.

Εκ της MOD Team
O γνωστός-άγνωστος.

dimdil - Τρι 25 Απρ 2006, 18:37:48
Θέμα δημοσίευσης:
καθε αρχη και δυσκολη στο ελλαντα Sad αλλα πρεπει επιτελους να γινει Razz οσο για τη μασα που αναφερεται οτι και να βρεθει παντα καποιοι θα φανε Evil Evil Evil ειναι εθνικο μας ταλεντο Twisted evil Twisted evil
DimiP - Τετ 26 Απρ 2006, 06:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
εχετε ιδεα το που θα παει το ντιζελ αν γινει κατι τετοιο ;
η τιμη του σε 6 μηνες θα εκτοξευθει τοσο που σε 1-1.5 χρονο θα ειναι εντελως ασυμφορο απο την αποψη οτι δεν θα κερδιζεις τιποτα σε σχεση με την βενζινη.

ετσι γινεται παντα.
μολις μυριστουν νεους πελατες τα κορακια θα πανε την τιμη στο Θεο.
brz20 - Πεμ 27 Απρ 2006, 02:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα καλα με το πετρελαιο αλλα αυτος ο ηχος ειναι πολυ ξενερωτικος.Σαν να εχεις ταξι ειναι.Αφηστε που τωρα με την ανηφορα που εχουν παρει γενικα τα καυσιμα οτι και να εχεις δεν σωζεσε.
gianic - Πεμ 27 Απρ 2006, 03:17:02
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Ολα καλα με το πετρελαιο αλλα αυτος ο ηχος ειναι πολυ ξενερωτικος.Σαν να εχεις ταξι ειναι.Αφηστε που τωρα με την ανηφορα που εχουν παρει γενικα τα καυσιμα οτι και να εχεις δεν σωζεσε.


ε και ; εχεις δει τι καιει ενα dieselaki ???τιποτα μπροστα στα βενζινοκινητα αντιστοιχης ιπποδυναμης και κατι ροπες νααααα με το συμπαθιο:roll:
ultra-one - Πεμ 27 Απρ 2006, 09:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
brz20 έγραψε:
Ολα καλα με το πετρελαιο αλλα αυτος ο ηχος ειναι πολυ ξενερωτικος.Σαν να εχεις ταξι ειναι.Αφηστε που τωρα με την ανηφορα που εχουν παρει γενικα τα καυσιμα οτι και να εχεις δεν σωζεσε.


ε και ; εχεις δει τι καιει ενα dieselaki ???τιποτα μπροστα στα βενζινοκινητα αντιστοιχης ιπποδυναμης και κατι ροπες νααααα με το συμπαθιο:roll:

3,7λίτρα στα 100χιλιόμετρα σας λέει κάτι???
Τόσο έκαιγε ένα Ford Focus 1.6 Turbo Diesel που είχα νοικιάσει στην Κύπρο με σταθερή ταχύτητα 120χαω στον αυτοκινητόδρομο......

Το αυτοκίνητο το είχα ΛΙΩΣΕΙ και έκανε μέση κατανάλωση 6,4λ/100χιλ μέσα σε 500 περίπου χιλιόμετρα που το οδήγησα.

Εγώ πάντως θα ψηνόμουν για ένα δίλιτρο Turbo Diesel......
Tomcat - Σαβ 20 Μάϊ 2006, 13:37:43
Θέμα δημοσίευσης:
Απορρίπτει οριστικά το ΥΠΕΧΩΔΕ την πετρελαιοκίνηση Ι.Χ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Κλείνει το θέμα της πετρελαιοκίνησης Ι.Χ. σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, επικαλούμενος το πρόβλημα της ρύπανσης. Μάλιστα, το υπουργείο ετοιμάζει «σαφάρι» ελέγχων σε λεωφορεία, ταξί και φορτηγά που κινούνται με πετρέλαιο.


Στο στόχαστρο μπαίνουν σε πρώτη φάση τα φορτηγά, όλα τα κρατικά αυτοκίνητα, ταξί και λεωφορεία, ενώ θα τεθεί και θέμα για την επανεξέτατη της λειτουργίας όλου του συστήματος ελέγχου των καυσαερίων.

Υπηρεσιακός παράγοντας του ΥΠΕΧΩΔΕ σημειώνει στα Νέα του Σαββάτου ότι οι μελέτες που έχει στα χέρια του ο υπουργός Γ.Σουφλιάς καθιστούν επιτακτική την άμεση εφαρμογή σκληρών μέτρων.

«Μέτρα για τη μείωση εκπομπών αιωρούμενων σωματιδίων θα έπρεπε να είχαν ληφθεί από το 2001» σημειώνει ο ίδιος παράγοντας

Σύμφωνα με τις μελέτες, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη οι τιμές των αιωρούμενων σωματιδίων ξεπερνούν το ανώτατο όριο περισσότερες από 100 ημέρες τον χρόνο, ενώ η ευρωπαϊκή Oδηγία θέτει ως όριο υπέρβασης τις 35 ημέρες.

Πηγή: news.in.gr

Δύσκολη εποχή για μεταρρυθμίσεις στα καύσιμα!
gianic - Σαβ 20 Μάϊ 2006, 13:57:01
Θέμα δημοσίευσης:
Tι στοκοι που ειναι οι ατιμοι...
ultra-one - Δευ 22 Μάϊ 2006, 10:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς έλαβαν υπόψιν τη μελέτη της "Ελληνικής" Greenpeace που λέει ότι ακόμη και τα τελευταίας τεχνολογίας Ντίζελ ρυπαίνουν 50 φορές περισσότερο από τα βενζινοκίνητα...... Shocked

Στην ΕΕ είναι όλοι βλάκες! Στη "μελέτη" της Ελληνικής Green-Peace λέει ότι το Diesel δεν πρέπει να επιτραπεί ΠΟΤΕ.....!!!!

Διαβάστε σε pdf: http://www.geocities.com/harrykaitis/psclub/GP_Diesel_Report_2004.pdf

Σημειώστε ότι αφαίρεσαν πλέον αυτό το pdf με την πλήρη μελέτη από το Site τους..........
Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat Splat
Stevon - Δευ 22 Μάϊ 2006, 11:53:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μα πόσο μαλ@κες μπορεί να είναι....?????? Twisted evil Twisted evil Question
άκου ρυπαίνουν ......????έως 50 φορές περισσότερο...?????


Splat Splat Splat Splat Splat Splat
ultra-one - Δευ 22 Μάϊ 2006, 13:23:56
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
Μα πόσο μαλ@κες μπορεί να είναι....?????? Twisted evil Twisted evil Question
άκου ρυπαίνουν ......????έως 50 φορές περισσότερο...?????


Splat Splat Splat Splat Splat Splat

Αν διαβάσεις τη μελέτη, οι "Αϊνσταϊν" της Ελληνικής Greenpeace επικεντρόνονται στα μικροσωματίδια που δεν τα κατακρατάει ούτε ο καταλύτης......

Το πιο ΗΛΙΘΙΟ όμως από όλα είναι ένα άλλο άρθρο που είχα διαβάσει πριν μερικές βδομάδες ότι η Ελλάδα θέλει να είναι ένας από τους πιο δυνατούς παίχτες παραγωγής Βιο-Ντίζελ στην Ευρώπη και ταυτόχρονα δεν επιτρέπει την πετρελαιοκίνηση!!!!!!!
Σημαντικό είναι ότι το βιο-ντίζελ ΔΕΝ παράγει μικροσωματίδια!!!!!!

Πως θα εξελιχθεί βρε ηλίθιοι αρμόδιοι η βιομηχανία βιο-ντιζελ αν δεν υπάρχουν ντίζελ αυτοκίνητα?????????

Οι μελλοντικές γενιές ντίζελ κινητήρων θα μπορούν να λειτουργούν 100% με βιο-ντίζελ και εδώ δεν θα επιτρέπονται!!!!!!!!
Splat Splat Splat Splat Splat Splat
Sidobre - Δευ 22 Μάϊ 2006, 13:30:51
Θέμα δημοσίευσης:
Χώρια που αγνοούν πλήρως ότι οι καινούργιοι Diesel είναι εφοδιασμένοι με ειδικό φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων....
volvos - Δευ 22 Μάϊ 2006, 14:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
προσφατα επιβεβαιωσα πληρως απο συναδελφο που μπαινοβγαινει στα ελπε το σεναριο του tomcat....
οποτε προβλεπω καποια στιγμη προς τα τελη του 06 μεσα σε μια νυχτα να αναιρουνται ολες αυτες οι αποφασεις και οι ερευνες και λοιπες παπαριες και να επιτρεπεται το ντισελ..............

παντως εγω συνεχιζω και θα συνεχιζω να ειμαι κατα των ντισελ αυτοκινητων οσο υπαρχει αυτο το αθλιο πετρελαιο κινησης στην ελλαδα.
οτι γλυτωνεις απο τη καταναλωση και τη τιμη θα το πληρωσεις μαζεμενο στη πρωτη βλαβη του common rail...
Stevon - Δευ 22 Μάϊ 2006, 16:35:26
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Χώρια που αγνοούν πλήρως ότι οι καινούργιοι Diesel είναι εφοδιασμένοι με ειδικό φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων....


Ναί το λεγόμενο "FAP" στην Peugeot με διάστημα αντικατάστασης τα 210.000km.....

Περαστικά τους. Wink
Tomcat - Δευ 22 Μάϊ 2006, 17:09:52
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
Stevon έγραψε:
Μα πόσο μαλ@κες μπορεί να είναι....?????? Twisted evil Twisted evil Question
άκου ρυπαίνουν ......????έως 50 φορές περισσότερο...?????


Splat Splat Splat Splat Splat Splat

Αν διαβάσεις τη μελέτη, οι "Αϊνσταϊν" της Ελληνικής Greenpeace επικεντρόνονται στα μικροσωματίδια που δεν τα κατακρατάει ούτε ο καταλύτης......

Το πιο ΗΛΙΘΙΟ όμως από όλα είναι ένα άλλο άρθρο που είχα διαβάσει πριν μερικές βδομάδες ότι η Ελλάδα θέλει να είναι ένας από τους πιο δυνατούς παίχτες παραγωγής Βιο-Ντίζελ στην Ευρώπη και ταυτόχρονα δεν επιτρέπει την πετρελαιοκίνηση!!!!!!!
Σημαντικό είναι ότι το βιο-ντίζελ ΔΕΝ παράγει μικροσωματίδια!!!!!!

Πως θα εξελιχθεί βρε ηλίθιοι αρμόδιοι η βιομηχανία βιο-ντιζελ αν δεν υπάρχουν ντίζελ αυτοκίνητα?????????

Οι μελλοντικές γενιές ντίζελ κινητήρων θα μπορούν να λειτουργούν 100% με βιο-ντίζελ και εδώ δεν θα επιτρέπονται!!!!!!!!
Splat Splat Splat Splat Splat Splat


Αρχήγε μου , πως δεν υπάρχουν ντήζελ αυτοκίνητα....τόσα ταξί εν Αθήναις τόσα φορτηγά κάτω των 3,5Τ , τόσα μηχανήματα , δηλαδή η πετρελαιοκίνηση στις μεγαλουπόλεις θα δώσει τα κίνητρα για το Βιοντήζελ.

Το βιοντήζελ θα αποτελέσει μεγάλη μαγκιά για την αγροτιά αρκεί να παρθούν αποφάσεις. Με σωστό σχεδιασμό αναβαθμίζεται ο φυσικός πλούτος σε ενεργειακός ..... τι λές τώρα!
volvos - Δευ 22 Μάϊ 2006, 17:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
μονο που οπως παντα τα λαμογια οι αγροτες θα παρουν τις επιδοτησεις του κερατα για να γυρισουν τις καλλιεργιες τους σε αξιοποιησημες αποτο βιοντισελ και δε θα κανουν τιποτα με αποτελεσμα σε 4-5χρονια να ξανακλεινουν τους δρομους και την εθνικη και να βριζουν το ευρω και τη κυβερνηση....α ρε θα γινω αγροτης που θα παει....
Tomcat - Δευ 22 Μάϊ 2006, 18:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μονο που οπως παντα τα λαμογια οι αγροτες θα παρουν τις επιδοτησεις του κερατα για να γυρισουν τις καλλιεργιες τους σε αξιοποιησημες αποτο βιοντισελ και δε θα κανουν τιποτα με αποτελεσμα σε 4-5χρονια να ξανακλεινουν τους δρομους και την εθνικη και να βριζουν το ευρω και τη κυβερνηση....α ρε θα γινω αγροτης που θα παει....


Η λαμογιά θα πάει σύννεφο και εκεί Παν αλλά τι να πεις όπως μάθει κανείς. Πάντως όπως πάει από επιδοτήσεις θα πάρουν τα @@ από το 2010 και μετά.
MEMsound - Τρι 23 Μάϊ 2006, 01:21:31
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:
volvos έγραψε:
μονο που οπως παντα τα λαμογια οι αγροτες θα παρουν τις επιδοτησεις του κερατα για να γυρισουν τις καλλιεργιες τους σε αξιοποιησημες αποτο βιοντισελ και δε θα κανουν τιποτα με αποτελεσμα σε 4-5χρονια να ξανακλεινουν τους δρομους και την εθνικη και να βριζουν το ευρω και τη κυβερνηση....α ρε θα γινω αγροτης που θα παει....


Η λαμογιά θα πάει σύννεφο και εκεί Παν αλλά τι να πεις όπως μάθει κανείς. Πάντως όπως πάει από επιδοτήσεις θα πάρουν τα @@ από το 2010 και μετά.


Ξεφευγουμε λίγο από το τόπικ αλλά...

έτσι όπως το έχουν κάνει με τις επιδοτήσεις που αντί τα χρήματα να πάνε στα χωράφια πάνε στις αντιπροσωπίες της Mercedes... καιρός είναι να τους τις κόψουν...

και ας πρόσεχαν...

Όσο για τα ντίζελ να δω πότε επιτέλους θα πάμε μπροστά...
Σε όλη την Ευρώπη επιτρέπονται. Μόνο εδώ "δεν"...

Βέβαια στην Ευρώπη τα αντίστοιχα ΚΤΕΟ κάνουν δουλειά και δεν "τα πιάνουν" οπότε και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεν ρυπαίνουν ενώ και ο έλεγχος στα βενζινάδικα είναι ουσιαστικός και όχι "τυπικός"....

Πιασ' τ' αυγό και κούρευτο... Τι να πεις... Confused Confused
DimiP - Τρι 23 Μάϊ 2006, 07:17:59
Θέμα δημοσίευσης:
εγω λεω πως κι εδω ειμαστε 40 χρονια πισω.
Η απολυτη ειρωνια
Τωρα που στερευει το πετρελαιο σιγα σιγα και που ολοι θα σφαζονται για οσο μπορεσουν να κρατησουν σαν αποθεμα, εμεις στην Ελλαδα συζηταμε για το ντιζελ.
Κατι που θα επρεπε να ειχαμε κανει (τη συζητηση εννοω) πριν 40 χρονια και τωρα να μιλαμε για ηλ. ενεργεια, υδρογονο και ποιος ξερει ποια αλλη πραγματικα νεα τεχνολογια.
Τωωρα θυμηθηκαμε να παμε (αν παμε) στο ντιζελ;
ΗΜΑΡΤΟΝ
και δεν λεω για το βιοντιζελ γιατι εκει ειναι αλλο θεμα, κι εγω μεσα!
volvos - Τρι 23 Μάϊ 2006, 08:19:51
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Τωρα που στερευει το πετρελαιο



xaxaxa το αλλο με το τοτο το ξερεις....
δυστυχως και μας γδερνουν και μας κοροιδευουν.
τα αποθεματα πετρελειου δεν στερευουν καθολου.... με την συνεχη ανακαλυψη καινουργιων κοιτασματων,τη μη στερεψη παλιων και ειδικα φ.αεριου η διεθνης ενεργειακη ομοσπονδια τελευταια αρχισε και επισημα να μασαει τα λογια της Wink
tsosmoulis - Τρι 23 Μάϊ 2006, 10:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνώ απόλυτα με τον παναγιώτη. ειδικά οι 'υπερδυνάμεις' που δεν χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα δικά τους αποθέματα.
Παιχνίδια είναι που παίζονται στον βωμό του μπουρδέλου του χρήματος. και δυστυχώς τα μασάμε και φτύνουμε και τα κουκούτσια...
Touristas - Τρι 23 Μάϊ 2006, 12:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
Stevon έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Χώρια που αγνοούν πλήρως ότι οι καινούργιοι Diesel είναι εφοδιασμένοι με ειδικό φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων....


Ναί το λεγόμενο "FAP" στην Peugeot με διάστημα αντικατάστασης τα 210.000km.....

Περαστικά τους. Wink

Κάθε 120.000χλμ είναι....... Wink
Tomcat - Τρι 23 Μάϊ 2006, 16:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
DimiP έγραψε:
Τωρα που στερευει το πετρελαιο



xaxaxa το αλλο με το τοτο το ξερεις....
δυστυχως και μας γδερνουν και μας κοροιδευουν.
τα αποθεματα πετρελειου δεν στερευουν καθολου.... με την συνεχη ανακαλυψη καινουργιων κοιτασματων,τη μη στερεψη παλιων και ειδικα φ.αεριου η διεθνης ενεργειακη ομοσπονδια τελευταια αρχισε και επισημα να μασαει τα λογια της Wink


Πες τα ρε παιδί ..

Έχουμε σίγουρα αποθέματα για αλλά 45 χρόνια περίπου με την ετήσια προσαύξηση της ζήτησης καυσίμων (5%).

Ο λόγος που ανεβαίνουν οι τιμές είναι οτί τα νέα αποθέματα που ανακαλύπτονται κάθε χρόνο φέτος δεν αναμένεται να καλύψουν την ετήσια αύξηση της ζήτησης. Αποτέλεσμα...ανεβάζουν τις τιμές ώστε να χρησιμοποιήσουν πιο πολύπλοκες μεθόδους για να στραγγίξουν τα παλία κοιτάσματα!

Αν κοιτάξεις έρευνες τα αποθέματα σταδιακά αυξάνονται κάθε χρόνο.

Οι τεχνολογίες που αναφέρεις δημήτρη , είναι γνωστές και αρκετά καλά....απλώς δεν χρηματοδοτούνται από τους ισχυρούς ,γιατί υπάρχει ακόμα το πετρέλαιο , Κλέφτες θα γίνουν οι άνθρωποι μετά???
DimiP - Τετ 24 Μάϊ 2006, 10:54:50
Θέμα δημοσίευσης:
οταν λεμε οτι στερευει το πετρελαιο αυτο εννοουμε. Δεν ειπα οτι θα εξαφανιστει σε 17 μηνες και 20 μερες.
Μπορει να εχουμε για 45 ή 50 ή 60 χρονια. μετα τι ;
οταν το πετρελαιο εχει μια ζωη ας πουμε 200 χρονια, τοτε οταν φτανεις να εχεις για 45 χρονια αυτο σημαινει οτι στερευει.
η μηπως νομιζει κανεις πως αν π.χ. η USA εχει αποθεματα μερικα εκατομυρια βαρελια πετρελαιο θα τα δωσει σε εμας να τα κανουμε βενζινη για να τρεχουμε στα Λιμανακια;
οταν λεμε στερευει εννοουμε πως καποια στιγμη θα αρχισει να μειωνεται η παγκ. παραγωγη κατι που δεν θα γινει απο τη μια μερα στη αλλη αλλα σιγαααα-σιγαααα και θα συνοδευτει απο εντασεις και ισως καποιους πολεμους.

Οταν λοιπον η Ελλαδα κοιταει τωρα για το πετρελαιο , θα περασουν και 10 χρονια μεχρι να το υιοθετησει - δεν θα περασουν;
Stevon - Τετ 24 Μάϊ 2006, 11:48:46
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:

Κάθε 120.000χλμ είναι....... Wink



Ναί έ..???Εγώ νόμιζα ότι ήταν ανα 120,000 η πλήρωση με κατι πρόσθετα στοχεία και ανα 210,000 αντικατάσταση....δέν πειράζει μαθαίνουμε.... Wink
Tomcat - Δευ 29 Μάϊ 2006, 14:47:42
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=710180&lngDtrID=244

Εεεεε καλά αυτοί οι δημοσιογράφοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕΤΕ ΡΕ ΤΟ ΘΕΜΑ θα κρυώσουμε!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr