TONY PAP έγραψε: |
To 206cc δεν είναι κατασκευασμένο για χωσίματα-ταρζανιές κλπ.
Αν ρίξεις λεφτά (βλέπε koyzman) μπορείς να το μεταμορφώσεις όμως θα έχεις και παρενέργειες (τριγμοί, μειωμένη άνεση, νερό που στάζει απο την οροφή). Βασικά - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων - όσοι ''πολύ γρήγοροι'' πήραν 206cc μετά απο λίγο το πούλησαν. Το 206cc είναι ενα όμορφο αυτοκίνητο με σχετικά καλό value for money (κουπέ-κάμπριο-εμφάνιση-design-ψιλογρήγορο-οικονομικό) όμως δεν είναι τοπ απο πλευράς ποιότητας κατασκευής κλπ. Ρώτα τον κουζμαν να στο συγκρίνει με το ακριβότερο (βέβαια) megane cabrio... Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά να σου δώσω να καταλάβεις για το τι περίπου να περιμένεις απο το αυτοκίνητο σου. ![]() Ετσι ο φίλος μου ο Ηλίας που δεν τρέχει και είναι cool και ήρεμος τύπος είναι πολυ ευχαριστημένος απο το cc του ενώ ο φίλος μου ο Βαγγέλης που είναι ''γρήγορος'' το πούλησε μέσα σε λιγότερο απο χρόνο καθώς τον εκνευριζε το ηλεκτρονικό γκαζι, τα νερα που έσταζαν, που δεν ειχε πολύ καλό ηχο κλπ. ![]() |
NT1969 έγραψε: |
ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΑ CC ΤΡΙΖΟΥΝ ΠΑΡΑΘΥΡΑ-ΟΡΟΦΗ-ΖΟΥAΝ-...ΚΛΠ ΚΛΠ ...ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΜΕ 23 000 ΕΥΡΟ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΓΩ, ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ CLK ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ HUNDAI |
George έγραψε: |
Δυστιχως αληθεια απο ποιοτητα υλικων και συναρμολογησης τα 206 πασχουν ![]() |
shiba έγραψε: |
+εγω μητσο σκεφτομαι να κανω κατι σαν το δικο σου..δηλαδη χαμηλωμα 3 cm και μπαρα θολων..αληθεια κανει δουλεια αυτη?εισαι ευχαριστημενοσ?οσο αναφορα τουσ τριγμουσ μεχρι τωρα (φτου φτου)δεν εχω προβλημα.μονο για εναν αλλο θορυβο(ζουαν μαλλον)εχω ξενερωσει αλλα+αυτοσ παλι οχι σε απελπιστικο βαθμο.γενικα ενα μηνα σε γενικεσ γραμμεσ αρκετα ευχαριστημενοσ |
MEMsound. έγραψε: |
Της PS ειναι ρυθμιζομενα μονο σε σκληροτητα αν θυμαμαι καλα και οχι και σε υψος. Τουλαχιστον αυτα ειδα στην Κονδωρ. Αυτο ρυθμιζεται με ελατηρια χαμηλωματος ομως δεν εχουν ρυθμιζομενα πιατελα.
Ρυθμιζομενα σε υψος και σκλυροτητα εχει σιγουρα η FK και η KW. Bεβαια στο site της PS http://www.rallycar.com/ εχει τετοιες ρυθμιζομενες και σε υψος αλλα δεν θυμαμαι να ειδα κατι τετοιο στην Κονδωρ. Της FK κοστιζουν ε 920+120 τοποθετηση και της KW κατι παραπανω. Ριξε μια ματια εδω: http://www.fk-automotive.com/en/artikelobergruppenanzeige.php?id=100&sid=22211b2348f74f7feda07e92726ac0d1 και εδω: http://www.kwsuspensions.com/coilovers.htm ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
οκ. προφανως θυμαμαι λαθος.
μια διαευκρινιση ομως. σε καθε περιπτωση θες και ελατηρια. οποτε τοτε ποσο παει το πακετο τηw PS? η τιμη που εγραψα πιο πανω για τα FK ειναι με ελατηρια (διπλά). |
DIMCHRI έγραψε: |
λοιπόν φίλοι μου σας λύνω τις αποροίες σας μία μία.
όταν το πήρα νορμάλ έτρυζε λίγο, στην ένωση παρμπριζ - οροφής. το χαμήλωσα 3 πόντους μόνο με ελατήρια και μαμα αμορτισέρ και έτρυζε περισότερο. σκλήρυνε όμως αρκετά περισσοτερο από το μαμά και οι τριγμοί δεν αυξήθηκαν αναλόγως της σκληρότητας. έβαλα μπάρα θόλων της momo (100 ευρώ οτομοτο), χωρίς να χρειάζεται κόψιμο το κάλυμα για να μπαίνει ο αέρας πάνω, από τον θόλο , και το αμάξι βελτιώθηκε δραματικά. και ένα κόλπο για τους τρυγμούς. Βάλτε ταλκ στα λάστιχα της οροφής. έτσι μαλακώνουν και δεν ακούγονται οι τριγμοί σχεδόν καθόλου. Όχι σπρεϊ σιλικόνης και άλλα τέτοια λιπαντικά διότι όταν στεγνώσουν κανουν πολύ χειρότερα τα πράγματα. |
CC-Gio έγραψε: | ||
Ρε Δημητρη για πες μου για αυτη τη θολομπαρα που με ενδιαφερει πολυ!! Δεν χρειαστηκε να κοψεις καθολου απο τα λαστιχα που ειναι γυρω απο τον θολο??? Για πες!!! |
TONY PAP έγραψε: |
Πάντως αν όταν βρέχει αρκετά δεν μπαίνουν νερά μέσα είσαι πολύ τυχερός! |
shiba έγραψε: |
οντωσ ολα καλα με την στεγανοτητα χτεσ.. |
CC-Gio έγραψε: |
Οταν βρεχει δεν παίρνει ουτε σταγονα και εμενα ΑΛΛΑ οταν το πλενω με την πιεση απο το λαστιχο μου ολο και κατι παίρνει!!! ![]() Μαλλον δεν πρεπει να το πλενω με πιεση στις εγκοπες των τζαμιων... |
DIMCHRI έγραψε: | ||
αυτό το πρόβλημα το έχουν όλα τα αμάξια που δεν έχουν πλαίσιο στο παράθυρο. Έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο !!!!!!!! ![]() |
shiba έγραψε: |
+εγω μητσο σκεφτομαι να κανω κατι σαν το δικο σου..δηλαδη χαμηλωμα 3 cm και μπαρα θολων..αληθεια κανει δουλεια αυτη?εισαι ευχαριστημενοσ?οσο αναφορα τουσ τριγμουσ μεχρι τωρα (φτου φτου)δεν εχω προβλημα.μονο για εναν αλλο θορυβο(ζουαν μαλλον)εχω ξενερωσει αλλα+αυτοσ παλι οχι σε απελπιστικο βαθμο.γενικα ενα μηνα σε γενικεσ γραμμεσ αρκετα ευχαριστημενοσ |
shiba έγραψε: |
οντωσ παιδια μετα απο απιστευτη βροχη το σαββατοκυριακο το cc ουτε μια σταγονα δενεβαλε.δεν πιστευω αυτο καποτε να αλλαξει.το μονο προβλημα ειναι οπωσ πολλεσ φορεσ εχετε πει οταν ανοιγεισ τισ πορτεσ.θελω να δοκιμασω τωρα να το παω και μια μερα για πλυσιμο με πιεση σε βενζιναδικο.. |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
8elw na balw 8olobara ala akousa ama trakareis i zimia ginete 5 fores xeiroteri logo 8olobaras. |
shiba έγραψε: |
φιλε μου το νοημα ειναι να μην τρακαρεισ.αν γινει τοκακο θα σε νοιαζει πιο πολυ το πληγωμενο pug παρα 150 ευρω ζημια παραπανω..γιαυτο θολομπαρα και προσοχη ειναι ο καλυτεροσ συνδυασμοσ...ειμαι και απιστευτα ξενερωμενοσ σημερα..θα αργησω να ξαναοδηγησω τη ccαρΑ μου μιασ και καταφερα και εσπασα σημερα το βραδυ σαε εναν αγωνα μπασκετ το χερι μου.αρα σε ενα μηνα παλι θα κυκλοφορησω την κουκλα.απιστευτα ξενερωμενοσ...καλο βραδυ σε ολουσ. |
kanelj έγραψε: | ||
Περαστικα καταρχιν για το χερι.... ![]() ![]() οσο για την ζημια....μαλλον δεν καταλαβατε για τι μιλαμε! ΚΑι εγω ΗΘΕΛΑ να βαλω αλλα εχω δει ζημια σε 106 και Punto απο τρακαρισμα με μπαρα θολου και τρελαθηκα!!!!! Το Punto ειχε φυγει στην εθνικη με μεγαλη ταχυτητα και λογω θολομπαρας ειχε στραβωσει ολη η μουρη προς τα δεξια! Οσο για το 106 τον χτυπησε ενα Golf στο δεξι φτερο με πολυ λιγα χλμ και του στραβωσε ΟΛΟ το μπροστινο μερος λες και του εσκασε κανενας με 150χλμ! Και το θεμα ειναι οτι αντι να πληρωνει ο αλλος μονο ενα φτερο του πληρωσε ολο το μπροστινο τμημα του αυτοκινητου! (αρα μονο για 150ε δεν μιλανε,μαλλον για πολυ περισσοτερα) SOS ![]() Aν θυμαμαι καλα,υπηρχε προβλημα και με την ασφαλεια που ειχε βαλει μπαρα γιατι ετσι η ζημια υπεραυξηθηκε σε σχεση με την ζημια που θα παθαινε χωρις αυτη.... Για ψαξτε το.... |
shiba έγραψε: |
..θα αργησω να ξαναοδηγησω τη ccαρΑ μου μιασ και καταφερα και εσπασα σημερα το βραδυ σαε εναν αγωνα μπασκετ το χερι μου.αρα σε ενα μηνα παλι θα κυκλοφορησω την κουκλα.απιστευτα ξενερωμενοσ...καλο βραδυ σε ολουσ. |
shiba έγραψε: |
..θα αργησω να ξαναοδηγησω τη ccαρΑ μου μιασ και καταφερα και εσπασα σημερα το βραδυ σαε εναν αγωνα μπασκετ το χερι μου.αρα σε ενα μηνα παλι θα κυκλοφορησω την κουκλα... |
sps έγραψε: |
Η ακαμψια τοτε θα αυξηθει θεαματικα, μιλαμε για αλλο αμαξι, δε μπορειτε να φανταστειτε τι καλο κανει το "ραψιμο" |
sps έγραψε: |
Τωρα για τα cc λογω μειωμενης ακαμψιας ενδεχομενως μια μπαρα να κανει καλο, αλλα αυτο δεν μπορω να το αποδειξω. |
MEMsound. έγραψε: | ||||
Και που να δεις τι γινεται σε ενδεχομενο τρακαρισμα που το argon δεν επανερχεται με τιποτα... Εκει να δεις γελια.
Τα κλειστα 206 εχουν καλυτερη στρεπτικη ακαμψια λογω του δεσιματος της οροφης αντιθετα με τα cc που η ακαμψια προκειπτει μονο απο το σασι. Στα cc οπως λενε και παιδια που το εχουν δοκιμασει ηδη η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη. Τα 106 ειναι αλλη ιστορια λογω ελλειψης γεφυρας. Εκει η μπαρα ψαλιδιων δενει ολο το εμπροσ συστημα αλλα θελει προσοχη στα σαμαρακια και στις λοιπες ανωμαλιες γιατι βρησκει σχετικα ευκολα. |
sps έγραψε: | ||||||
Για το argon και το τρακαρισμα, πρωτη φορα το ακουω! Για το 106 δε νομιζω να διαφωνουμε, τα ιδια λεμε. |
TZAG έγραψε: |
Ερώτηση: Τι γίνεται σε εμπρόσθια σύγκρουση έχωντας τοποθετήσει αυτό το μαραφέτι;; Μήπως είναι επικίνδυνο; Γιατί έτσι έχω ακούσει. Διότι χάνει πλέον το όχημα ένα ποσοστό απο την μελετημένη - χωρίς αυτό - εργοστασιακή παθητική ασφάλεια! |
TZAG έγραψε: |
......παρά θολόμπαρα η οποία ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ![]() |
sps έγραψε: |
Και κατι τελευταιο για τη μπαρα θολων:Η τοποθετηση της προσδιδει στο αυτοκινητο ενα πιο υποστροφικο χαρακτηρα ![]() |
MEMsound. έγραψε: | ||
Στην περιπτωση που δεν το εχεις καταλαβει την θολομπαρα σε ενα αυτοκινητο δεν την βαζεις για ασφαλεια!!!! Την βαζεις για αυξηση της ακαμψιας του εμπρος μερους και ετσι καλυτερη αισθηση στο τιμονι σε συνθηκες γρηγορης οδηγησης μιας και με τον τροπο αυτο η γεωμετρια της αναρτησης δεν αλλιωνεται απο την πιεση που ασκειται στις στροφες. Επισης σε αυτοκινητα οπως το CC η μπαρα κανει πιο στιβαρο το εμπρος μερος μειωνοντας διαφορους κραδασμους, οπως ειπαν και τα παιδια πιο πανω. Σε τρακαρισμα δεν σε προστατευει ουτε περισσοτερο ουτε λιγοτερο απο το να μην την εχεις καθολου. |
TZAG έγραψε: |
Δ) Διαφωνώ! Σε προστατεύει πολύ λιγότερο απο να μην το έχεις! Ειδάλλως γιατί δεν έρχονται όλα τα οχήματα απο το εργοστάσιο μαζί με αυτό;; Πιστεύουμε ότι για την αυτοκινητοβιομηχανία θεωρείται είναι είδος πολυτελείας; Δεν θα τοποθετούσε ένα ακόμα κομμάτι μέταλλο που κάνει τόσα καλά στο όχημα; Όχι βέβαια. Όλες έχουν σπαταλήσει πολλά χρήματα για την ασφάλεια, πρωτίστως για την παθητική. Συνεπώς κινδυνεύεις λιγότερο άμα δεν το έχεις ![]() |
Sidobre έγραψε: |
.......
Η χρήση της μπάρας θόλων ενδείκνεται για χρήση πίστας χωρίς ανωμαλίες όπου η απόλυτη ακαμψία είναι το παν. Οταν όμως πρόκειται για χρήση δρόμου, χρειάζεται μια σχετική ευκαμψία. |
Sidobre έγραψε: |
Εχω αντίθετη άποψη για την μπάρα θόλων και την έχω εκφράσει.
Κατ'αρχήν αν βρω τα σχεδιαγράμματα μελέτης σύγκρουσης των αυτοκινήτων να δείς, Μάνθο, ότι το ρύγχος είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε σε μετωπική να "κλείνει" ώστε ο κινητήρας να πέφτει προς τα κάτω και να μην μπαίνει εύκολα προς την καμπίνα των επιβατών. Κάθε πρόσθετο αντικείμενο δημιουργεί αντίθετες παρενέργειες... Δεν είναι καθόλου, μα καθόλου τυχαίο ότι το ρύγχος ενώνεται ΜΟΝΟ από την μπροστινή τραβέρσα και πουθενά αλλού. Αυτό έχει γίνει για λόγους ασφαλείας.. |
Sidobre έγραψε: |
Η χρήση της μπάρας θόλων ενδείκνεται για χρήση πίστας χωρίς ανωμαλίες όπου η απόλυτη ακαμψία είναι το παν. Οταν όμως πρόκειται για χρήση δρόμου, χρειάζεται μια σχετική ευκαμψία. |
STELIOS έγραψε: |
Pε παιδια αυτη η ερωτηση: "Μα τοτε γιατι δεν το βαζει η ιδια η Peugeot ?" Εχει αρχισει και γινετε βαρετη.
-Γιατι η Peugeot δεν βαζει μπαρα θολων? (στο RC βαζει ενισχυτικες δοκους τουλαχιστο στη πισω αναρτηση, δεν ειμαι σιγουρος για μπροστα, και κανουν τη ιδια δουλεια) -Γιατι δεν βαζει σκουπα? -Γιατι εχει ηλεκτρονικο γκαζι? -Γιατι δεν βαζει πιο φαρδια λαστηχα? -Γιατι δεν βαζει πιο μεγαλες ζαντες? |
STELIOS έγραψε: |
Τα παντα εχουν να κανουν με:
1)το χαρακτηρα του αυτοκινητου Tα 206 ΔΕΝ ειναι αγωνιστηκα ειναι για καθημερινη χρηση, ασχετως αν εμεις γουσταρουμε να τα πειραζουμε. Ειναι φταγμενα με γνωμονα, προσητη τιμη, νορμαλ επιδωσεις, χαμηλη καταναλωση. |
TZAG έγραψε: |
Τα επιχειρήματά σου δεν τα βρίσκω σωστά διότι εδώ μιλάμε για μέρη οχήματος που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και όχι τις επιδόσεις. Η peugeot και κάθε άλλη εταιρία δεν πιστεύω να κάνει ποτέ περικοπές για την ασφάλεια των επιβατών. Πρώτα σχεδιάζει και βάζει όλα τα απαραίτητα κομμάτια για την ασφάλεια και μετά όλα τα άλλα. Και η θολόμπαρα τελικά δεν σου δίνει ούτε ασφάλεια, ούτε επιδόσεις ![]() ![]() |
TZAG έγραψε: |
....Δ) Διαφωνώ! Σε προστατεύει πολύ λιγότερο απο να μην το έχεις! Ειδάλλως γιατί δεν έρχονται όλα τα οχήματα απο το εργοστάσιο μαζί με αυτό;; Πιστεύουμε ότι για την αυτοκινητοβιομηχανία θεωρείται είναι είδος πολυτελείας; Δεν θα τοποθετούσε ένα ακόμα κομμάτι μέταλλο που κάνει τόσα καλά στο όχημα; Όχι βέβαια. Όλες έχουν σπαταλήσει πολλά χρήματα για την ασφάλεια, πρωτίστως για την παθητική. Συνεπώς κινδυνεύεις λιγότερο άμα δεν το έχεις ![]() |
sps έγραψε: |
Για το ερωτημα που τεθηκε "γιατι δεν βαζουν μπαρα απο το εργοστασιο", εχω να δηλωσω τα εξης!
Πιστευω πως ενα καλοσχεδιασμενο αυτοκινητο απο το εργοστασιο, δεν εχει αναγκη ουτε μπαρα, ουτε esp πχ. Καθε τετοιου ειδους προσθετα, επιστρατευονται για να μπαλωσουν αδυναμιες σχεδιασης, οπως πχ η corolla. Το εβο ομως ειναι αλλου παπα ευαγγελιο, ειναι μια εκδοση προορισμενη για αγωνες, οποτε γι αυτο εχει και μπαρα θολων. |
sps έγραψε: |
Προφανως δεν ειναι για αγωνες, αρα θα ειναι στην αλλη κατηγορια που ανεφερα ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Εχω αντίθετη άποψη για την μπάρα θόλων και την έχω εκφράσει.
Κατ'αρχήν αν βρω τα σχεδιαγράμματα μελέτης σύγκρουσης των αυτοκινήτων να δείς, Μάνθο, ότι το ρύγχος είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε σε μετωπική να "κλείνει" ώστε ο κινητήρας να πέφτει προς τα κάτω και να μην μπαίνει εύκολα προς την καμπίνα των επιβατών. Κάθε πρόσθετο αντικείμενο δημιουργεί αντίθετες παρενέργειες... Δεν είναι καθόλου, μα καθόλου τυχαίο ότι το ρύγχος ενώνεται ΜΟΝΟ από την μπροστινή τραβέρσα και πουθενά αλλού. Αυτό έχει γίνει για λόγους ασφαλείας. Επίσης, καμία εταιρία κατασκευής μπάρας θόλων δεν εγγυάται ότι ο σύνδεσμος θα σπάσει σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο ρόλος του δεν είναι ασφαλείας, αλλά ρύθμισης. Ρυθμίζει πόσο "σφιχτή" θα είναι πάνω στους θόλους (με ότι συνεπάγεται αυτό). Αυτό που είπε ο SPS στο προσπεράσατε τσάμπα. Ιδιαίτερα σε ήδη σφικτή ανάρτηση που εκεί φαίνεται ξεκάθαρα η διαφορά, η μπάρα δημιουργεί υποστορφή. Το ρύγχος λειτουργεί ως ζωντανό μέρος του αυτοκινήτου και κατά την στρέψη στρεβλώνεται τόσο, όσο να μένουν οι τροχοί πάντα σε πρόσφυση. Οταν μπαίνει η μπάρα θόλων, παρατηρείς εύκολα ότι σε κλειστά κομμάτια, ο τροχός που βρίσκεται στο εσωτερικό της στροφής χάνει περισσότερο πρόσφυση απ'ότι πριν, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να υποστρέφει. Με την εργοστασιακή ανάρτηση η διαφορά δεν είναι τόσο έντονα διακριτή αλλά υπάρχει. Η υπερστροφή δε, παραμένει ως έχει, γιατί εκεί έχει να κάνει καθαρά με την μεταφορά φορτίου, την σχεδίαση του πίσω άξονα και την κατανομή του βάρους. (ποιος άραγε θα ήθελε ένα έντονα υποστροφικό αυτοκίνητο με τάσεις υπερστροφής;;; ) Η χρήση της μπάρας θόλων ενδείκνεται για χρήση πίστας χωρίς ανωμαλίες όπου η απόλυτη ακαμψία είναι το παν. Οταν όμως πρόκειται για χρήση δρόμου, χρειάζεται μια σχετική ευκαμψία. |
sps έγραψε: |
Προφανως δεν ειναι για αγωνες, αρα θα ειναι στην αλλη κατηγορια που ανεφερα ![]() |
TZAG έγραψε: |
Ερώτηση 2: Μήπως πάλι τα παραδείγματα που φέρνεται όσον αφορά αυτοκίνητα που έχουν τέτοια μπάρα (με την διαφορά ότι έχουν την ΕΓΓΥΗΣΗ του εργοστασίου ![]() ![]() ![]() Και στο φινάλε, τι με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλες εταιρίες! Εγώ, όπως και οι περισσότεροι εδω μέσα, Peugeot έχω, και για αυτό και μόνο θέλω να μιλάω, και να ακούω τι καλύτερο μπορώ να κάνω στο όχημά μου, με γνώμωνα πάντα την ασφάλεια. Ομολογώ πως αν μιλάω λανθασμένα, ζητώ προκαταβολικά συγνώμη. ![]() |
volvos έγραψε: |
...αν δειτε τις εξτρα ενισχυσεις που εχει ενα οποιοδηποτε καμπριο σε σχεση με την αντιστοιχη κλειστη εκδοση ΠΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΤΜΗΜΑ. αρα αυτο παει να πει οτι η ακαμψια εμπροσ ειναι ιδια ειτε καμπριο ειτε κλειστο..
|
DIMCHRI έγραψε: |
πρόεδρε άρπα μία κίτρινη κάρτα για το παραπάνω που έγραψες γιατί δεν αναφέρεσαι σε cc αλλά σε κλειστό 206 άρα είσαι σε λάθος τόπικ και σου δίνω και μια δεύτερη κιτρινη και αποβολή γιατί κάποτε μου είχες πει ότι sagem εγκέφalo δεν έχει βάλει ποτέ η peugeot, ενω τελικά έχει βάλει... Αποβάλεσαι και κάνουμε τον Μιχάλη Πρόεδρο αφού είναι αντιπρόεδρος !!! ![]() ![]() ![]() Ας κάνουμε και λίγο χιούμορ !!!! ![]() ![]() ![]() |
sps έγραψε: |
Παιδια, το 206 cup δε φορα μπαρα θολων.
Σας λεει κατι αυτο? Εμενα μου λεει οτι οι θολοι ειναι αρκετα στιβαροι, αρα εχουμε καλη ακαμψια οποτε δε χρειαζεται να πειραματιζομαστε. |
volvos έγραψε: |
εγω μιλησα αν διαβασετε καλα για ακαμψια εμπροσθιου μερους....μια μπαρα θολών δενει τους θολους στους οποιους καταληγουν εν μερει τα ραμφη.αυτο δεν παει να πει οτι ενισχυει την ακαμψια των ραμφων.
απλα στους θολους στηριζεται εν μερει και το μπαρπριζ για αυτο και βλεπετε τη διαφορα. |
volvos έγραψε: |
...το οτι δεν κουνιεται με τη μπαρα τοσο το μπαρπριζ δεν παει να πει οτι αυξηθηκε η ακαμψια του |
volvos έγραψε: |
...οσο αφορα αυτο που ειχε πει ο sps κυριοι αλλο η παθητικη ασφαλεια και η στιβαροτητα του εμπρος μερους και αλλο η στιβαροτητα του μπαρμπριζ...
|
volvos έγραψε: |
εγω μιλησα αν διαβασετε καλα για ακαμψια εμπροσθιου μερους....
το μπαρμπριζ σορυ αλλα δεν ειναι στο εμπροσθιο μερος... |
Sidobre έγραψε: | ||
Σου επιστρέφω τις κίτρινες και σου λέω να ξαναδιαβάσεις λίγο το κείμενο... Δεν αναφέρω ούτε κλειστό, ούτε ανοικτό. Αν ήταν έτσι τα πράγματα όπως λές, τότε στην Peugeot Sport Boutique στους αγώνες πίστας για τα CC θα έδινε κωδικό για μια ωραία μπάρα θόλων. Την έχεις δει πουθενά; Και μην μου πεις θέμα κόστους μπλα μπλα μπλα.... Εντάξει εκεί έχουν ολόκληρο τον κλωβό ασφαλείας, αλλά για να μην βάζουν την μπάρα και να αφήνουν το ρύγχος ανεξάρτητο κάτι θα έπρεπε να σου λέει αυτό. 1ο φάουλ για εσένα λοιπόν.... Τώρα και το 2ο: Αυτό που σου είχα πει εγώ και θυμίσου το καλά, είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρείς 1,6 16v κινητηρήρα με Sagem εγκέφαλο. Αν βρείς, στείλτον στα "απίστευτα και όμως αληθινά"! Και αυτό γιατί εσφαλμένως υποστήριζες -ακουσον ακουσον- ότι το CC σου φοράει Sagem!! Mάλλον εσένα πρέπει να στείλουμε στα "απίστευτα και όμως αληθινά"... ή μήπως στα "Funniest animal videos"?????? ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
Πάντως είναι τρομακτική η επιμονή κάποιων εδώ μέσα να αποδείξουν ότι η μπάρα θόλων στο 206 cc δεν προσφέρει τίποτα ή κάνει κακό...
Πάντως εμένα το ότι σταμάτησε να κουνιέται σαν τρελό το παρμπριζ από την στιγμή, που μπήκε η μπάρα, με ότι συνεπάγεται αυτό, μου κάνει πολύ καλό... |
TZAG έγραψε: |
Φιλαράκι, περί ορέξεως ουδείς λόγος! Μπράβο σου που έβαλες την μπάρα. Εσύ πιστεύεις ότι πήρες την σωστή απόφαση βάση της δικής σου λογικής. Αυτό που ήθελα να πω ήταν μόνο, να μην ωραιοποιούμε το κάθε τι πριν ακόμα καλά καλά ανακαλύψουμε και πούμε τα υπέρ και κατά αυτού που κάναμε. Και μετά να προτείνουμε ή και να παροτρίνουμε να το κάνουν και άλλοι. Δυστυχώς εμένα πάντως δεν με έπεισες. Και κάτι τελευταίο. Είναι η πρώτη φορά που ακούω ότι υπάρχει κάτοχος οχήματος που του κουνιέται το ΠΑΡΜΠΡΙΖ ![]() ![]() ![]() ![]() Νομίζω πως έχουμε τρελλαθεί τελείως ![]() Αυτό που λογικότερα μπορεί να μετακινήται στο CC, όπως και σε κάθε κάμπριο, είναι η οροφή η οποία εκ φύσεως είναι κινητό μέρος και που δεν στηρίζεται πουθενά μπροστά παρά μόνο οριζόντια απο το παρμπρίζ!! |
TZAG έγραψε: |
Και κάτι τελευταίο. Είναι η πρώτη φορά που ακούω ότι υπάρχει κάτοχος οχήματος που του κουνιέται το ΠΑΡΜΠΡΙΖ ![]() ![]() ![]() ![]() Νομίζω πως έχουμε τρελλαθεί τελείως ![]() |
volvos έγραψε: |
συγνωμη εχετε δει τη μπαρα του σααμπ??? |
volvos έγραψε: |
....ειχα βγαλει για αυτο το λογο τη μπαρα θολων ενος volvo s60 για να τη ποσταρω αλλα την εσβησα απο το κινητο.... |
volvos έγραψε: |
.κυριοι αυτες οι μπαρες δεν εχουν καμια σχεση με τις δικιες σας αν θελετε καταλαβετε το.
ειναι μελετημενες απο το κατασκευαστη με 100αδες ωρες προσομοιωσης δυναμικης συμπεριφορας.... ειναι σα να λετε οτι θα χτισετε σπιτι βαζοντας 10 κολωνες εκει και εδω....το ιδιο ειναι με τη μελετη του μηχανικου? ειδικα στο βολβο να φανταστειτε επιανε πανω στη μπαρα η βαση της μηχανης και βεβαια ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗς ΜΠΑΡΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΟΛΟ... ξεκιναγε σιδερο διπλα στο θολο και εκει επιανε η μπαρα οχι κατευθειαν πανω στις βιδες του τοπ μαουντ!!!!!! σιγουρα το ιδιο ειναι και σααμπ..... |
volvos έγραψε: |
.επισης οποιος νομιζει οτι η μομο και η καθε μομο εχει κανει ποτε εστω και ενα κρας τεστ για να δει πως επιδρα η μπαρα της....ειναι για την εκκλησια |
CC-Gio έγραψε: | ||
![]() Οταν το αυτοκινητο ειναι ανοιχτο και βρισκεσαι σε ανωμαλο δρομο(Ελλαδα) ή πεφτεις σε καμια λακουβα το παμπριζ κουνιεται! |
TZAG έγραψε: |
Είναι η πρώτη φορά που ακούω ότι υπάρχει κάτοχος οχήματος που του κουνιέται το ΠΑΡΜΠΡΙΖ ![]() ![]() ![]() ![]() Νομίζω πως έχουμε τρελλαθεί τελείως ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Eνταξει, το οτι δεν αντιμετοπιζεις εσυ το προβλημα που εχει καποιος αλλος δεν σημαινει πως αυτο το προβλημα δεν υπαρχει. Και παιζουν πολλα ρολλο σ'αυτο οπως πχ. οι δρομοι που κινηται ο καθενας, το στιλ οδηγησης και αλλα. Δηλαδη αμα σου λεει ο αλλος οτι το δικο του παρπριζ τρανταζεται πιστευεις οτι σου λεει ψεματα? Εγω προσωπικα το εχω δει αυτο σε GOLF Cabrio (το παλιο με τα στρογκιλα φωτα), δεν ξερω του Δημητρη ποσο το κανει αλλα δεν εχω λογο να μην το πιστεψω αφου το εχω ξαναδει. |
sps έγραψε: |
Dimchri,θα σε προετρεπα να κοιταξεις τα τελευταια σου ποστ και αν γινεται να τα διορθωσεις.
Δε χρειαζεται να εισαι τοσο εριστικος και τοσο ειρωνικος. Επειδη εχεις cc ,και οντως ξερεις περισσοτερα απο ολους μας για το cc,δε χρειαζεται να λες οτι οι αλλοι λενε παπαριες ![]() Εδω μπαινουμε μια ωρα την ημερα, μετα απο τη δουλεια και να μαθουμε-ενημερωθουμε-χαλαρωσουμε, ο,τι αλλο θελει ο καθενας. Αν ειναι ολοι να απαντανε οπως εσυ, παει το κλεισαμε το μαγαζι. Ουτε ειδα κανενα να προσπαθει να επιβαλλει την αποψη του, ουτε κανενα να το παιζει ειδημων. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
Σπύρο συγνώμη αλλά το ότι μπαίνουμε μια ωρίτσα να χαλαρώσουμε, δεν δίνει κανένα δικαίωμα στον καθε έναν μας να λέει κάτι έτσι για να πει... Το μαγαζί σίγουρα θα το κλείσουμε, γιατί όλοι τελικά έχουν άποψη όχι για αυτά που έχουν δοκιμάσει αλλά για αυτά που δεν έχουν δοκιμάσει, και λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό. Παντως αν διαβάσεις τα τελευταία ποστ μάλλον οι περισσοτεροι έχουν συμφωνήσει μαζί μου... Όχι πως αυτό είναι το ζητούμενο. κατα την γνώμη μου το ζητουμενο είναι να λέμε ακριβώς τι και πως από κάποια μετατροπή που καναμε. Οι άλλοι διαβάζοντας και ανάλογα τι θέλει ο καθένας αποφασίζει για το αν θα προχωρησει ή όχι.... υπάρχουν και κάποιοι ΄''άλλοι'' βέβαια που προσπαθούν να αποδείξουν ότι αυτό που λέω εγώ για το αμάξι μου, δεν είναι έτσι... Από εκεί και πέρα τι να πω ![]() ![]() Δεν έχω να πω τίποτα άλλο. |
Sidobre έγραψε: |
...
Σε ένα τέτοιο χώρο συζητήσεων ο καθένας εκφράζει την άποψή του και από εκεί και ύστερα ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Αν κάθε φορά θα πρέπει να "λιντσάρουμε" κάποιον επειδή έχει αντίθετη άποψη με αυτή που έχουμε εμείς, χαθήκαμε.... |
Sidobre έγραψε: |
Eχει δίκιο όμως ο sps. Γίνεσαι εριστικός και μάλιστα ο τρόπος που τα γράφεις παίρνει μέσα άτομα που αποδεδειγμένα έχουν σωστή άποψη. Εξ'άλλου άλλοι έχουν αφιερώσει αρκετό χρόνο σε δοκιμές, ψάχνονται συνέχεια και έχουν δικαίωμα να συμβουλεύουν εμπεριστατωμένα. Σε ένα τέτοιο χώρο συζητήσεων ο καθένας εκφράζει την άποψή του και από εκεί και ύστερα ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Αν κάθε φορά θα πρέπει να "λιντσάρουμε" κάποιον επειδή έχει αντίθετη άποψη με αυτή που έχουμε εμείς, χαθήκαμε. Πάντως η προσωπική μου άποψη, είναι ότι οι κραδασμοί που έχει ένα τζάμι, δεν είναι γνώμονας για να αλλάξουμε την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Εχω βρεθεί σε CC που καβάλησε με την μία ρόδα πεζοδρόμιο και μελέτησα αρκετά την στρέβλωση που έκανε πάνω στην οροφή. Ομως τελικά -και σκεφτείτε το αυτό- η στρέβλωση του αμαξώματος είναι κάτι πολύ φυσιολογικό (και επιθυμητό αρκετές φορές). Τα μέταλλα έχουν ένα βαθμό ελαστικότητας και αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις. Ακόμα και πολύ σκληρές και χοντρές επιφάνειες μετάλλου έχουν ελαστικότητα. Ο γνώμονας όμως δεν είναι αυτός. Είναι η συνολική εικόνα οδικής συμπεριφοράς του συνόλου των μετάλλων, και αυτό ρε παιδιά δεν βγαίνει σαν συμπέρασμα εύκολα βλέποντας αν... οι κραδασμοί στον καθρέφτη μειώθηκαν. Κανονικά χρειάζονται όργανα, μετρήσεις και δοκιμές με ακρίβεια. Δεκτό βέβαια αν το αποτέλεσμα προσωπικά τον καθένα τον ικανοποιεί για τον Α ή τον Β λόγο, αλλά αυτός ο ίδιος λόγος δεν είναι απαραίτητο ότι θα πείσει και κάποιον άλλο. Προσέχετε μεταξύ σας, γιατί όλοι είμαστε μια παρέα και δεν σηκώνει αυτή η παρέα φαγωμάρες... |
shiba έγραψε: |
καλησπεριζω ολουσ τουσ peugeotακηδες.ειμαι κατοχοσ 206xs 1.6.σε 15 μερες θα εχω+εγω το νεο μου αμαξι.συγκεκριμενα 206cc roland garros.πρωτα απο ολα εχω μαθει οτι ακουγοντα κατι ψιλοτριγμοι στην οροφη.λοιπον οι ερωτησεισ μου.ειναι πολυ ενοχλητικοι οι τριγμοι αυτοι?σε περιπτωση που το χαμηλωσω 3,5cm με το που το παρω αυξανονται οι τριγμοι?περιμενω τισ απαντησεισ σας....+επισης χαιρομαι που μπηκα επιτελουσ στην παρεα σας..shiba |
giannis_cc έγραψε: |
τελικα αυριο εκλεισα ραντεβου για χαμηλωμα . ευχαριστω σιμο και δημητρη για την βοηθεια .
λοιπον σημερα που επεξεργαζομουν το 206 προσεξα πως οσο και να το πιεζω (απο πανω προς το κατω ) ακριβως πανω απο τις μπροστινες αναρτησεις δεν καταφερα τιποτα . ουτε στην αριστερη ουτε στη δεξια . πισω με το πραμικρο αγγιγμα κουνιεται . σε μια φαση εκατσα κι ολοκληρος (οσο μπορουσα ) αλλα και παλι τπτ . εχουμε τοσο σκληρες αναρτησεις ή εχω προβλημα ? |
Παράθεση: |
σφικτό και παράλληλα αρκετά άνετο... |
Παράθεση: |
πάντως προσοχή μην πιέζεται το αμάξι στα φτερά γιατί αν το κάνει κάποιος που δεν ξέρει μπορεί ευκολα να τα βουλιάξει ... καλύτερα να πιέζεται τον θόλο κατ' ευθείαν αν και είναι δύσκολο, να βαλεται πολύ δύναμη ... |
giannis_cc έγραψε: | ||||
μονοχα η μεση μου το ξερει αυτο ...
χαχα τι μου θυμησες . ετσι την πατησε κι ενας φιλαρακος μου και μου το βουλιαξε ! ειναι ευαισθητο το μωρο μου ! τελικα εχω προβλημα με τα αμορτισερ η οχι ??? σε σας κατεβαινει με ευκολια οταν το πιεζεται ?? |
giannis_cc έγραψε: |
λοιπον χαμηλωθηκε με eibach . μια χαρουλα κουκλα ειναι δεν κοπαναει αλλα νιωθεις στα σαμαρακια ασχημα την σκληροτητα του . μπηκε και σκουπα με πατεντα αλα αντωνης ![]() ![]() ![]() |
giannis_cc έγραψε: |
αα και κατι αλλο ... σιμο το αυτοκινητακι σου (!) γαμαει . και κουκλα και γρηγορο . τετοια να βλεπουμε να παιρνουμε θαρρος ! |
DIMCHRI έγραψε: |
Ρε γιώργο δεν βγάζεις τους αεραγωγούς καλύτερα ???
το αμάξι βέβαια θα είναι χάλια αλλά μπάρα θα έχεις !!! ![]() |
206ccsimos έγραψε: |
Καλοφορετα τα ελατηρια Γιαννη μου. ![]() Ναι ε ??? ![]() ![]() |
shiba έγραψε: |
loipoν χτεσ πεμπτη ειδα και εγω τα cc του γιαννη και σιμου...μιλαμε απιστευτα ομορφα και τα δυο με το χαμηλωμα που εχουνε κανει τα παιδια..κα ιγενικοτερα πολυ ομορφα...ναι οντωσ γιαννη με μπριζωσεσ αρκετα και μαλλον παραταω την λυση αμορτισερ και καταληγω στη λυση σιμοσ-γιαννησ..ποια ειναι αυτη?eibach 3cm μεχρι την δευτερα το πολυ...γιαννη για πεσ η σκουπα πωσ σου φαινεται?θορυβοσ κλπ?ικανοποιητικα ολα?κριμα σιμο που δεν ησουνα και συ να σε γνωρισω..καλο βραδυ σε ολουσ
|
giannis_cc έγραψε: |
η σκουπα τωρα ... απιστευτος θορυβος και απολυτα ελεγχομενος . (οσο πατας μουγκριζει αυτο)! |
giannis_cc έγραψε: |
απο αποδοση θα σε γελασω . με ξεγελαει κι ο ΓΑ***ΕΝΟΣ ο ηχος. ο αντωνης μου πε για 3-4 αλογα ... |
shiba έγραψε: |
loipoν χτεσ πεμπτη ειδα και εγω τα cc του γιαννη και σιμου...μιλαμε απιστευτα ομορφα και τα δυο με το χαμηλωμα που εχουνε κανει τα παιδια..κα ιγενικοτερα πολυ ομορφα...ναι οντωσ γιαννη με μπριζωσεσ αρκετα και μαλλον παραταω την λυση αμορτισερ και καταληγω στη λυση σιμοσ-γιαννησ..ποια ειναι αυτη?eibach 3cm μεχρι την δευτερα το πολυ...γιαννη για πεσ η σκουπα πωσ σου φαινεται?θορυβοσ κλπ?ικανοποιητικα ολα?κριμα σιμο που δεν ησουνα και συ να σε γνωρισω..καλο βραδυ σε ολουσ |
DIMCHRI έγραψε: | ||
ρε γιώργο (shiba) ήσουν χτές στο στέκι ???? Κια δεν μιλήσαμε ????? |
DIMCHRI έγραψε: | ||
πες μας που είναι να πάμε να το δούμε και εμείς !!! όσο για το αμάξι σου Γιωργάκι μου ένα θα σου πω... είναι μαϊμού ρε ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
από ότι μου είχες πει ήσουν ευχαριστημένος με την μετατροπή σου !! τώρα τι του κάνεις ????
Μηπως σου χάλασε ???? ![]() ![]() ![]() |
shiba έγραψε: |
loipoν χτεσ πεμπτη ειδα και εγω τα cc του γιαννη και σιμου...μιλαμε απιστευτα ομορφα και τα δυο με το χαμηλωμα που εχουνε κανει τα παιδια..κα ιγενικοτερα πολυ ομορφα...ναι οντωσ γιαννη με μπριζωσεσ αρκετα και μαλλον παραταω την λυση αμορτισερ και καταληγω στη λυση σιμοσ-γιαννησ..ποια ειναι αυτη?eibach 3cm μεχρι την δευτερα το πολυ...γιαννη για πεσ η σκουπα πωσ σου φαινεται?θορυβοσ κλπ?ικανοποιητικα ολα?κριμα σιμο που δεν ησουνα και συ να σε γνωρισω..καλο βραδυ σε ολουσ |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
ela nikaia ekei pou to xamilwsw k o dimitri . komple 100e. pame mazi ego gia h&r 8a paw. |
shiba έγραψε: |
an anaferesai se mena mag,προτιμω να το παω στον ανθρωπο που το πηγαινουνε σιμοσ+γιαννησ..τι θελω να πω με αυτο?οτι εχει δουλεψει πανω σε cc και δεν θα ειμαι με το αγχοσ μην ειναι κανενασ πατατομαστορασ.αποτι μου ειπε ο γιαννησ το χαμηλωσε 180ευρωπουλακια...απο δω και περα οτι νομιζεισ... |
shiba έγραψε: |
εσυ σιμο τι θα μου προτεινεσ?hr σαν τα δικα σου η eibach σαν του γιαννη..ελπιζω τριτη τεταρτη να τα καταφερω και να το παω για να το χαμηλωσω |
shiba έγραψε: |
o mag μου ειπε οτι πηγε και ρωτησε χτεσ για τα hr κια του ειπανε 170 ευρω και οχι 100 οπωσ καταλαβα οτι ειπε οτι μητσαρασ..αρα για 10 ευρω λιγοτερο απο κει που ρωτησα πιστευω δεν αξιζει να τρεχω στην νικαια..αρα και συ γιργο μου προτεινεισ hr ε?ποσο τα ειχεσ βαλει και απο που?για θυμησε μου |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
ego to afinw gia meta. me 600e bazw apex pou einai dokimasmeni. diladi me 400e parapanw exeis anartiseis pou douleuoun, exeis asfales amaxi k kaliteri aistisi. k oxi mono omorfia . |
shiba έγραψε: |
δηλαδη μητσαρα τι μου προτεινεισ(λογοσ?) απο που +ποσο?αν ειναι 100 ευρω τα βαζω δευτερα και....εχεισ δικιο μου μενουνε και 40 ευρωπουλα για να γινω μελοσ στο club μασ.και 40 ευρω για ενα fullαρισμα..αναμενω απαντηση σου..εσυ cc-gio hr εχεισ? |
DIMCHRI έγραψε: | ||
εγώ τα έβαλα στον οικονόμου. στην αμφιαλη . εκει θα τα βάλει και ο λευτέρης οπότε πιστεύω να σας κάνει καλύτερη τιμή.. αν και τα 100 ευρώ είναι ξευτίλα τιμή... τα έβαλα Μάϊο 2004 |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
ego to afinw gia meta. me 600e bazw apex pou einai dokimasmeni. diladi me 400e parapanw exeis anartiseis pou douleuoun, exeis asfales amaxi k kaliteri aistisi. k oxi mono omorfia . |
shiba έγραψε: |
εσυ σιμο τι θα μου προτεινεσ?hr σαν τα δικα σου η eibach σαν του γιαννη..ελπιζω τριτη τεταρτη να τα καταφερω και να το παω για να το χαμηλωσω |
206ccsimos έγραψε: | ||
Γιωργο μου εγω οπως ειπε και ο αλλος Γιωργος θα πρωτινα τα H&R. Με λιγη προσοχη δεν θα σου φανε γρηγορα τα αμορτισερ. Εγω τα φοραω για σχεδον 60.000χλμ. Μαλλον εγινε παρεξηγηση 100€ πρεπει να εχει μονο αγορα. + τοποθετηση + ευθηγραμ/ση. |
pugsang έγραψε: |
Εσυ παντως Σιμο εισαι για αμορτισερ τωρα...Ειλικρινα δεν παει αλλο... |
shiba έγραψε: | ||||
|
shiba έγραψε: |
εσυ σιμο τα ελατηρια σου στον αντωνη τα ειχεσ βαλει? |
giannis_cc έγραψε: |
δεν εχεις ανεμοθραυστη ρε ? ειναι ανεπιτρεπτο για τις βραδινες ανοιχτες βολτες μας !! αχ καλοκαιρακι ... |
shiba έγραψε: |
πολλα λ7 ρε φιλε...παρα πολλα.εσενα τον ειχε μαζι με το αμαξι οταν το πηρεσ ε?ακομα και 200 να τον εβρισκα λογικα δεν θα τα εδινα..αντε καλο μεσημερι σε ολουσ |
MEMsound. έγραψε: |
Για πες.
Είμαι περίεργος. Κοίτα μόνο να μην πεις καμιά μ....! ![]() |
shiba έγραψε: |
η αληθεια ειναι οτι δεν θα μαρεσε να εκανα τετοιεσ πατεντεσ στο αμαξι μου..αξιζει πιστευετε στα cc μασ να κανουμε πειραματα? |
shiba έγραψε: |
που εισαι ρε μητσαρα...που εισαι χαμενοσ εσυ?....δεν πιστευω να πασ κανενα κομματι χαρτονι? ![]() ![]() ![]() ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
όταν το δεις τότε : α) δεν θα το πιστεύεις β) είναι πανέυκολο να φτιαχτεί γ) κάνει πολύ καλά την δουλειά του. δ) μπαινοβγασίνει σε χρόνο dt. ε) δεν καταργεί τις πίσω θέσεις Λοιπόν τώρα που το καλοσκέφτομαι πουλάω θα τα φτιάχνω μόνος μου και θα τα πουλάω 50 ευρώ... Εδώ ο καλός ανεμοθραύστης !!!!!!! Ελάτε κόσμε. ΑΑΑΑ, και το τελευταιο χωράει στο πορτ μπαγκαζ!!! |
DIMCHRI έγραψε: |
Βέβαια δεν έιναι σαν την εργοστασιακή.
είναι πολύ καλύτερη, φτηνότερη, ασύγκριτα ποιό εύκολη στην τοποθέτηση !!!! ![]() ![]() |
CC-Gio έγραψε: |
Δημητρη δεν την εχω δει τον self-made ανεμοθραυστη σου........τον ειχες πανω,ή τον βαζεις το καλοκαιρι?
Η γνωμη μου ειναι να δωσω παραπανω χρηματα και να παω να παρω το γνησιο απο την pug μεσα με το φοβερο της υλικο που κουμπωνει σε 4 σημεια και μενεις ησυχος! Δεν πιστευω ποτε να καθομουνα να φτιαξω εναν ανεμοθραυστη μονος μου! Αν ηταν κατι αλλο...... ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
για τους δυσπιστους (βλέπε Μανθο) ..... |
STELIOS έγραψε: |
Nαι ρε Μητσο κ'εμενα μου εχεις κινησει τη περιεργεια, θελω να το δω. Μ'ολη αυτη τη κουβεντα σκεφτομουν να φτιαξω κ'εγω (παρολο που δεν εχω CC) ετσι για το γα**το, επειδη ειμαι σιγουρος πως γινετε. |
DIMCHRI έγραψε: | ||
όταν πήγαμε βόλτα τον είχα στο πορτ μπαγκαζ. όταν αγόρασα το πεζώ ο πωλητής μου είπε ότι είναι η ποιό μαπα αξεσουάρ που θα μπορούσα να πάρω... και για αυτό το άφησα. Μετά όμως είδα ότι χρειάζεται. Έτσι αποφάσισα να το φτιάξω. τώρα που το έχω φιάξει θεωρώ ότι είναι πεταμενα λεφτα τα 320 ευρώ, και δεν θα το αγόραζα με τιποτα. Τι να λέμε . με 10 ευρώ που μου κόστισε δεν υπάρχει λόγος να βάλω κάτι που κανει 320 ευρώ. Και σας λέω είναι παρόμοιο, με του slk. όποιος το έχει δει θα καταλάβει. ![]() βάζω στοίχημα ότι μόλις τον δείτε το λιγότερο μέσα σε ένα μήνα οι περισσότεροι θα έχετε τον ίδιο με τον δικό μου. |
shiba έγραψε: |
prιν καμια 10αρια μερεσ επιχειρησα να ανοιξω την οροφη για να κανω μια βολτιτσα...ενω ολα ηταν οκ με το που παταω το κουμπι για να ανοιξει ακουσα τον ηχο που κανει οταν εχεισ ξεχασει πχ να βαλεισ την σιτα στο πορτμπαγκαζ.φυσικα δεν υπακουσε και παρεμεινε κλειστη..υστερα εσβησα μηχανη ξαναεβαλα μπροςσ το επιχειρησα και ολα οκ ανοιξε..εχει συμβει σε κανεναν cc αυτο? |
TZAG έγραψε: | ||
'Οχι δεν μου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο αλλά το εξής: Τυχαίνει όταν κλείνω την οροφή, να μην χτυπά το κουδούνι ολοκλήρωσης της διαδικασίας. Αυτό που κάνω, είναι να την ανοίγω πάλι μέχρι την μέση της διαδικασίας και την ξανακλείνω, οπότε χτυπά κανονικά. Αν δεν το κάνω, μπορεί μετά να μην λειτουργεί σωστά γενικά το άνοιξε/κλείσε ![]() |
MEMsound. έγραψε: |
Χμμμ..
Αμέσως να με κακολογήσεις!!! ![]() ![]() Ανεβασε καμια φώτο να δούμε τι έχεις φτιάξει γιατί εγώ μετά από όλη αυτή την περιγραφή ειμαί πολύ περίεργος. Παρεπιπτόντως είμαι λάτρης των χειροποίητων πραγμάτων αρκεί το τελικό απότελεσμα να είναι αισθητικά όμορφο, λειτουργικά σωστό και ανθεκτικό! |
shiba έγραψε: |
φιλε dimchri αν θυμαμαι καλα πριν αρκετο καιρο ειχεσ πει στον cc gio να ου πουλησεισ την μπαρα θολων..αν ισχυει ακομα η προσφορα σου για στειλε να μου πεισ τιμη κλπ... |
Lef205 έγραψε: |
Να κανω μια ερωτηση?Αυτο το "τσουμπλεκι" που βρισκεται αναμεσα στα "πισω καθισματα" του cc μας, τι ειναι? |
CC-Gio έγραψε: | ||
Η' για καμια μικρη ομπρελα ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
....ή για να βάζεις την μπάρα θόλων όταν δεν μπορείς να την βάλεις στους θόλους. |
CC-Gio έγραψε: | ||
Η' για καμια μικρη ομπρελα ![]() |
ΔΗΜΗΤΡΗΣ_X έγραψε: |
Με τον ανεμοθραύστη τι έγινε?
Για πείτε εντυπώσεις και καμιά φώτο αν γίνεται. |
TZAG έγραψε: |
χμμ με σκίαστρο Δημητράκη εε;; Μου έδωσες την ίδεα χωρίς να τον δώ ![]() |
giannis_cc έγραψε: |
βγαλτο με κλειστο δεν πειραζει ! ![]() |
DIMCHRI έγραψε: | ||
γιάννη - γιώργο, την πέμπτη στο στέκι δεν μου είπατε να σας έδειχνα τον ανεμοθραύστη που σας έλεγα !!! Δεν πειράζει την ερχόμενη Πέμπτη ![]() |
shiba έγραψε: |
λοιπον για να μην ανοιγω καινουριο topic....το τελευταιο καιρο κατα την διαρκεια που παιζω ενα cd(μαυρα εχω μονο ![]() ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: | ||
Ειναι μια προεπιλογη για να ακους τις ειδησεις. Δες μηπως ειναι αυτο, μηπως καταλαθος το εχεις ενεργοποιησει. |
STELIOS έγραψε: |
Υπαρχει σε πολλα ραδιο CD μια ρυθμηση οπου την ενεργοποιεις και οταν ο σταθμος που εχεις προεπηλεξει βαζει ειδησεις, στο γυρναει αυτοματα σάυτον τον σταθμο. Δεν σου ελω πως ειναι 100% αυτο αλλα υπαρχει η πιθανοτητα να το εχεις βαλει κατα λαθος. Μια ιδεα πεταξα κ'εγω. |
shiba έγραψε: |
τελικα γιωργαρα ποσο την εβαλεσ την θολομπαρα δεν μασ ειπεσ?διαφορεσ ειδεσ? |
DIMCHRI έγραψε: | ||
η μόνη διαφορά που είδε ο γιώργος είναι ένα φούσκωμα στο καπό του ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
shiba έγραψε: |
...και εγω την αγορασα και αυριο πρωι θα περασω μια βολτα απτο μηχανικο μου για να μου την τοποθετησει |
DIMCHRI έγραψε: | ||
καλορίζικη ρε george. την momo αγόρασες ? |
shiba έγραψε: |
λοιπον μπηκε και η μπαρα θολων...δεν ξερω αν ηταν τησ ιδεασ μου αλλα το ενοιωσα καλυτερα το cc μου..πρωτα απολα το τιμονι...δεν τραβαει οσο τραβουσε..και επισησ εκανα και μια βολτα ''ανοιχτοσ''και σε ψιλοχαλια δρομο με αποτελεσμα να μεινω και απο εκει ευχαριστημενοσ σε σχεση με πριν..οσο για στροφεσ κλπ κλπ δε ντο χω δοκιμασει ακομα |
DIMCHRI έγραψε: | ||
η ιδέα σου δεν είναι σίγουρα !!!! |
Lef205 έγραψε: |
To αυτοκινητο τρελλαθηκε.(ή εγω).............................
Λετε να το πειραξε η ζεστη? |
Lef205 έγραψε: |
μα τα ακουσε και ο ερωτας οταν μπηκε μεσα! ![]() |