gavanas έγραψε: |
5-6 προγραμματα που έχω βρεί δεν βλέπουν τίποτα. ![]() ![]() ![]() ![]() Ίσως φταίει ο μετατροπέας obdII σε com. |
PHSYBORG έγραψε: |
Δεν νομιζω γιατι στην Oscar που ειχα παει για αλλαγη πολ/στη κ ειχαν διαβασει τον εγκεφαλο να δουν τι βλαβες εχει καταγραψει δεν ειχαν διαγνωστικο αλλα ενα ''κοινο λαπτοπ'' με το προγραμμα της Peugeot ! |
gavanas έγραψε: |
Τα free προγράμματα δεν δουλεύουν σε μένα.
Παιδιά μπορούμε να την ξανακοιτάξουμε τη δουλειά... Αν κάποιος το σκέφτεται εγώ ενδιαφέρομαι για το diag2000 και υπάρχουν και πμ. ![]() |
Δημήτριος έγραψε: |
Στο άρθρο αυτό λέει πως υπάρχουν 3 είδη προωτοκόλλων τα οποία μπορείς να τα καταλάβεις από την διάταξη των pins μέσα στην φίσσα. 1) Το J1850 VPW κατά το οποίο η φίσα έχει επαφές στις υποδοχές 2,4,5,16 (16 είναι όλες οι υποδοχές) 2) To ISO 9141-2 στο οποίο οι επαφές είναι στις θέσεις 4,5,7,15,16 3) Το J1850 PWM με 2,4,5,10,16. |
gavanas έγραψε: |
Στο obdII δεν υπάρχουν διαφορές από εταιρία σε εταιρία. Δυο αυτοκίνητα ISO δίνουν στις ίδιες διευθύνσεις μνήμης τα ίδια blocks (τιμές αισθητήρων) οπότε στο scantool δεν χρειάζεται να πείς πιο αμάξι είναι.
Σε περίπτωση βλάβης, το πρόγραμμα δίνει κωδικούς, οι οποίοι αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα προβλήματα. Ευτυχώς όσα αμάξια έχω δοκιμάσει δεν έχουν δώσει σφάλμα... Όσο για τις βλάβες που σβήνονται, αν το πρόβλημα δεν διορθωθεί, την επόμενη φορά θα ξαναεμφανιστούν. Οι αναφορές αυτές λειτουργούν άλλες φορές ώς προειδοποιησεις(ενημέρωση του μάστορα), αλλά και ως προστασία(πχ αν διαγνώσει σημαντικό σφάλμα ρίχνει το μοτέρ σε safe mode). |
gavanas έγραψε: |
Δημήτρης εμείς έχουμε ISO και ο μετατροπέας μου είναι για ISO.
Δες www.scantool.net και τα links που δίνει |
pugsang έγραψε: |
http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=154&lang=el
Ξαναλέω οτι αυτά τα πράγματα είναι ακριβά......... |
pugsang έγραψε: |
Κατσε να τα γραψω μια και καλη γιατι σε βλεπω συγχισμένο.
.... Ενα τηλεφωνο θα σε πεισει...... |
Steve έγραψε: |
Δείτε λίγο εδώ ![]() |
Παράθεση: |
Διαγράφει όλους τους κωδικούς σφαλμάτων DTC (Data Trouble Code) και σβήνει την ενδεικτική λυχνία MIL (Mulfunction Indicator Lump) στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου. |
drdino έγραψε: |
Αν και είναι σε 307 και όχι σε 206, θα μου επιτρέψετε να αναφέρω τι έχω κάνει εγώ...
Καταρχήν, χρειαζόμαστε ένα pocketpc ή ένα laptop. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό: ![]() Επίσης, απαραίτητο είναι ένα καλώδιο obd, μαζί με το απαραίτητο interface, το οποίο θα καταλήγει σε μια θύρα, ώστε να μπορέσουμε να το συνδέσουμε στο ppc ή στο laptop. Υπάρχουν 2 επιλογές, είτε usb, είτε serial. Επειδή το δικό μου το ppc δεν έχει υποδοχή για usb, ούτε υποστηρίζει usb hosting, εγώ πήρα ένα καλώδιο obd-->serial, και μπορώ να το συνδέω και στο laptop φυσικά. Τέτοιο καλώδιο μπορείτε να βρείτε στο ebay σε αρκετά καλές τιμές, αλλά και από άλλα e-shop. Για την σύνδεση του καλωδίου με το ppc είναι απαραίτητο και ένα ακόμα καλώδιο, το οποίο μετατρέπει το βύσμα του σε serial. ![]() Εγώ το προμηθεύτηκα από εδώ Έχοντας όλο το απαραίτητο hardware πλέον, μένει το software. Στο ίντερνετ κυκλοφορούν αρκετά προγράμματα, τόσο freeware όσο και shareware. Στο ppc εγώ χρησιμοποιώ το obd gauge: ![]() Το οποίο το βρίσκετε εδώ. Υπάρχει έκδοση για pocket pc, για palm και για pc. ΤΟ ενδιαφέρον είναι ότι με το ppc μπορούμε να κάνουμε καταγραφή διαφόρων αισθητήρων, και στην συνέχεια να δούμε το αρχείο στο κανονικό μας pc σε διαγράμματα. Στο pc, τελευταία έπεσε στα χέρια μου το PCMSCAN, το οποίο φαίνεται αρκετά καλό, αλλά θέλει να αγοραστεί άδεια λειτουργίας, εκτός αν το βρείτε αλλιώς. ![]() ![]() Για ότι άλλο χρειαστείτε, εδώ είμαι!!! ![]() |
Steve έγραψε: |
Δείτε λίγο εδώ ![]() |
brz20 έγραψε: | ||
Ρε συ αυτο κανει για το δικο μου? Το προγραμμα που εχω στο αμαξι μπορει να διαβαζει την OBD II. Αλλα δεν ξερω αν με αυτο το εργαλειο θα κανω δουλεια ωστε να βλεπω σε Real Time στοιχεια απο τον κινητηρα. |
brz20 έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ειχες δεν ειχες την πεταξες παλι. |
brz20 έγραψε: |
Το θεμα ειναι αυτα τα μηχανηματακια θα μπορουν να διαβαζουν πληροφοριες?
Καποιος μηχανικος μου ειπε οτι δεν προκειτε να δουλεψει. |
plaketokofths έγραψε: |
Όποιος έχει όρεξη μπορεί να κοιτάξει εδώ
![]() οι δυνατότητες απο αυτό το "μηχανάκι" είναι πολλές διαβάστε και θα δείτε. Η τιμή για να το αποκτήσεις είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Θα το δοκιμάσω λογικά στο τελός της εβδομάδας στο 206. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Τι λες βρε φίλε!!!! ![]() ![]() Κάνει τα πάντα και συμφέρει και μάλιστα με 200 ευρώ!!! Αλλά πείτε μου κάτι..Πώς δουλεύουν όλοι αυτοί οι μετρητές? Πώς συνδέεται? Πώς ξέρει για το καύσιμο που καίει το αμάξι? Πώς βρίσκει τα χλμ του αυτοκινήτου? |
plaketokofths έγραψε: |
Όποιος έχει όρεξη μπορεί να κοιτάξει εδώ
![]() οι δυνατότητες απο αυτό το "μηχανάκι" είναι πολλές διαβάστε και θα δείτε. Η τιμή για να το αποκτήσεις είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Θα το δοκιμάσω λογικά στο τελός της εβδομάδας στο 206. |
drdino έγραψε: |
Για την κατανάλωση, δεν διαβάσει τα στοιχεία του trip computer, αλλά τους αισθητήρες που διαβάζει αυτό. Δλδ παλμούς μπεκ, ταχύτητα/απόσταση κτλ. |
drdino έγραψε: |
Εξαρτάται. Αν το αμάξι του είναι OBDΙΙ, ναι θα δουλέψει και ας μην έχει trip computer. Μετά το 2000 όλα είναι OBDII, πριν από αυτήν την χρονολογία παίζει... ![]() |
salex έγραψε: |
Λόγω καθημερινής ενασχόλησης με τα καλώδια που έχετε παραθέσει, έχω να προειδοποιήσω τα εξής:
1)Το πρωτόκολλο OBD2 υποστηρίζει τη διάγνωση σφαλμάτων κινητήρα μόνο. Οχι αερόσακους, όχι ABS, όχι τίποτε άλλο. 2)Τα αυτοκινητάκια μας έχουν European OBD (EOBD) και πέραν κάποιων βασικών μεγεθών που παραθέτουν προς παρακολούθηση, δεν δίνουν πλήρη πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία που έχει διαθέσιμα ο εγκέφαλος. Το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας βλέπει πάντοτε περισσότερα. 3)Ο υπολογιστής ταξιδίου είναι άχρηστος σε αυτοκίνητα που ο εγκέφαλός τους δεν υποστηρίζει παρακολούθηση της κατανάλωσης. Για παράδειγμα, σε Bosch M7.4.4 (106 1.1lt ή Saxo 1.1lt) δεν υποστηρίζεται. Σε Bosch ΜΕ7.4.4, που φοράνε τα 206 1.6, η λειτουργία υποστηρίζεται. Αλλά αυτά έχουν και το δικό τους trip computer, οπότε τα υπόλοιπα τζάρτζαλα είναι περιττά. Αυτά προς αποφυγή εσφαλμένων εντυπώσεων. Από εκεί και πέρα, ειδικά σε όσους σκαλίζουν τα αυτοκίνητά τους είναι απολύτως απαραίτητα! Άσε που κάνεις και μετρήσεις/δυναμομετρήσεις στο δρόμο, όπως αρχικά θέλησε ο volvos. |
Sidobre έγραψε: |
Ωραία τα λέτε!!!
Η φύσα όμωςβγια την OBD είναι κάτω από το τιμόνι. Πως ρε καραβάγγο θα έχεις μόνιμα το καλώδιο εκεί και θα φαίνονται και όλες οι ασφάλειες χύμα? ε? Η φύσα της ΟBD δεν είναι και κανένα minijack. Είναι φύσα με τα όλα της! Το μήκος της, το πλάτος της.... Ε εξέχει καμια 10αριά πόντους.... Για ένα - δύο δοκιμαστικά μπορείς να το κάνεις, αλλά για κάθε μέρα τρεχαγυρευόπουλος |
volvos έγραψε: |
παντως το πλεον απαραιτητο οργανο σε μενα ειναι πλεον ενα πολυμπριζο. μια φυσα για το gtech μια για τον αναλυτη καυσαεριων μια για το winols... |
plaketokofths έγραψε: |
Όποιος έχει όρεξη μπορεί να κοιτάξει εδώ
![]() οι δυνατότητες απο αυτό το "μηχανάκι" είναι πολλές διαβάστε και θα δείτε. Η τιμή για να το αποκτήσεις είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Θα το δοκιμάσω λογικά στο τελός της εβδομάδας στο 206. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||
Φίλε δεν ξέρω αν είσαι από Αθήνα, αλλά αν μπορείς φέρτο από τη λέσχη σήμερα να το δούμε τι λέει. Πάντως περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τα αποτελέσματα, γιατί ψήνομαι και εγώ πολύ.Μακάρι να μαζευόμασταν μερικά παιδιά να πάμε να το πάρουμε αν κάνει δουλειά.Στάνταρ θα κόβανε κανένα 15άρι ευρώ. |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Επειδή έλειπα διακοπές στο Πήλιο δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω, απο Δευτέρα λογικά θα το δοκιμάσω στο 206, πάντως σε toyota land cruiser δουλεύουν όσες λειτουργίες δοκιμάστηκαν. Από Αθήνα είμαι αλλά δεν κατεβαίνω στην λέσχη, ωστόσο μόλις το δοκιμάσω θα ενημερώσω εδώ. |
RASTAVIPER έγραψε: |
Λύσε μου 1πορία φίλε μου.
Το Land cruiser και το 206 έχουν την ίδια φύσα (τετράγωνη με pins πάνω κάτω και πλακέτα στη μέση)??Πώς είναι δυνατόν αυτοκίνητα από διαφορετικές εταιρείες να έχουν την ίδια φύσα?Δεν έπρεπε να παίζει και κανένας αντάπτορας?Σε μένα πχ δεν κάνει, που έχω παλιότερη φύσα και ψάχνω να δω τι θα κάνω για να μπορώ να το συνδέσω. Άντε περιμένω νέα σου. |
RASTAVIPER έγραψε: | ||||||
Λύσε μου 1πορία φίλε μου. Το Land cruiser και το 206 έχουν την ίδια φύσα (τετράγωνη με pins πάνω κάτω και πλακέτα στη μέση)??Πώς είναι δυνατόν αυτοκίνητα από διαφορετικές εταιρείες να έχουν την ίδια φύσα?Δεν έπρεπε να παίζει και κανένας αντάπτορας?Σε μένα πχ δεν κάνει, που έχω παλιότερη φύσα και ψάχνω να δω τι θα κάνω για να μπορώ να το συνδέσω. Άντε περιμένω νέα σου. |
STELIOS έγραψε: | ||
Εχει καθιερωθει απο διεθνη στανταρ το ειδος της φισας καθος και το προτοκολο με το οποιο λειτουργει το OBD II (για το προγενεστερο δεν ειμαι σιγουρος τι ισχυει). Για φαντασου καθε εταιρια να ειχε τη δικια της φισα. Τα ανεξαρτητα συνεγερια θα επρεπε να εχουν 200 διαφορεικα φις για να σου κανουν μια διαγνωση. Ειναι δυνατον ρε Θωμα ? |
salex έγραψε: |
Μα προφανώς θα είναι ακριβές στις μετρήσεις του, αφού ο εγκέφαλος υποστηρίζει την παροχή πληροφοριών κατανάλωσης μέσω της OBD.
Αν δείτε ένα από τα σοβαρά προγράμματα διάγνωσης, οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο 206. Για δοκίμασέ το σε αυτοκίνητο χωρίς trip computer, εκεί αξίζει τον κόπο να δεις αν είναι ακριβές. Ειλικρινά πολύ θα ήθελα να πάρω ένα και για το δικό μου, όμως αμφιβάλλω αν ποτέ μπορεί να λειτουργήσει σωστά, καθώς ο σκέτος Μ7.4.4 δεν παρέχει πληροφορίες για παροχή καυσίμου. |
salex έγραψε: |
Μα προφανώς θα είναι ακριβές στις μετρήσεις του, αφού ο εγκέφαλος υποστηρίζει την παροχή πληροφοριών κατανάλωσης μέσω της OBD.
Αν δείτε ένα από τα σοβαρά προγράμματα διάγνωσης, οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο 206. Για δοκίμασέ το σε αυτοκίνητο χωρίς trip computer, εκεί αξίζει τον κόπο να δεις αν είναι ακριβές. Ειλικρινά πολύ θα ήθελα να πάρω ένα και για το δικό μου, όμως αμφιβάλλω αν ποτέ μπορεί να λειτουργήσει σωστά, καθώς ο σκέτος Μ7.4.4 δεν παρέχει πληροφορίες για παροχή καυσίμου. |
RASTAVIPER έγραψε: |
Μένει να δω τι θα κάνω με τη φύσα τώρα.. |
RASTAVIPER έγραψε: |
Μπράβο plaketokofths πολύ καλή δουλειά με τις μετρήσεις και ευχαριστούμε που τις ανέβασες κιόλας.Μόνο που κάποιες φωτό είναι λίγο κουνημένες.
|
RASTAVIPER έγραψε: |
Θέλω να σε ρωτήσω πιο συκεκριμένα.Οι τιμές του χρονισμού της κάυσης, του κλειστου/ανοιχτού βρόχγου,το φορτίο μηχανής και η θέση πεντάλ γκαζιού βγαίνανε σωστές?? |
MEMsound έγραψε: |
ωραίος ο plaketokofths (γράψε ρε και το μικρό σου στο προφίλ) ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Πόσο είπαμε ότι κάνει αυτό το πραγματάκι?
και από που το αγοράζουμε? ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Πωλείται και στην Αθήνα, νομίζω 30ε παραπάνω. Οι τύποι απο Πάτρα είναι οκ, έρχεται με αντικαταβολή χωρίς καμμία καθυστέρηση |
plaketokofths έγραψε: | ||||||||
Δοκιμάστηκε και σε αυτοκίνητα που δεν έχουν τριπ κομπούτερ, πως όμως ξέρεις σε αυτά αν είναι ακριβής οι μετρήσεις? Όσα έχουν obd2 παρέχονται οι ενδείξεις για κατανάλωση κτλ.
Γιατί δεν κοιτάς πρώτα να δεις αν έχουμε ίδια φύσα, κοίτα λίγο να δεις πως είναι η δικιά σου και αν μοιάζει με τις φωτογραφίας.
Αυτή είναι κουνημένη http://i9.photobucket.com/albums/a96/plaketokofths/car%20photos/dsc06673.jpg μην φανταστείς απο κινητό είναι δεν γινόταν κάτι καλύτερο, οι άλλες νομίζω φαίνονται. Αυτή που πράγματι δεν φαίνεται θα σου πω τι δείχνει. Κόιτα το trip computer του 206 δείχνει στιγμιαία κατανάλωση 7,0 και το scangauge δείχνει 7,1(πάνω δεξία της οθόνης).
Την θέση του πεντάλ, του χρονισμού κάυσης το φορτίο μηχανής ρωτάς αν βγαίνανε σωστά... δεν είχα κάποιο μέτρο σύγκρισης γι αυτά. Το σύστημα κλειστού βρόγχου δεν τίθεται σωστό ή λάθος, ή είναι σύστημα με ανάδραση-κλειστό ή όχι. |
plaketokofths έγραψε: |
Οτι σου είπε ο Στέλιος έχεις obd τώρα αν ειναι obd1 or obd2 δεν ξέρω. Αν έχεις obd1 χάνεις κάποιες ενδειξης αλλα λειτουργεί. Κάποια αυτοκινητα έχουν και usb! |
RoadRunner122 έγραψε: |
Μιας και προχθές ήταν η γιορτή μου, μου αγόρασα για δωράκι το ScanGaugeII.
Το αυτοκίνητό μου (106 16V τρίφυσο) διαθέτει θύρα OBDII οπότε θεώρησα ότι θα λειτουργούσε. Κατα τη σύνδεση λοιπόν, ενώ αρχικά βγάζει την ένδειξη "connecting...", στη συνέχεια δείχνει να συνδέεται. Αλλά στο menu "Gauges" οι μόνες τιμές που εμφανίζει είναι oι RPM και VLT (volt). Όλες οι υπόλοιπες μένουν κενές (δε βγάζει νούμερα). Ας με ενημερώσει όποιος έχει ψαχτεί με το αντικείμενο παρακαλώ ![]() |