Kouzman έγραψε: |
εγω παντως για καλου κακου με την τοποθετηση του αγραφου ρυθμισαμε το ρελαντι να μπαινει απευθειας στην μεγαλη σκαλα και να ξεκινα να δουλευει στους 70, μιας μετα απο σκισιμο η θερμοκρασια μπορει να ανεβει αποτομα... παντως τωρα πανω απο τους 80 δεν παει με τιποτα... ![]() |
Kouzman έγραψε: |
καλυτερα το βεντιλατερ ή καμια ασφαλεια παρα το μοτερ...γιατι μετα ειμαστε για αυτοκτονια... ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
μιας και το εφερε η κουβεντα....
τελικα στα 206 το βεντιλατερ λειτουργει με το κλεισιμο της μηχανης οταν χρειαζεται να πεσει η θερμοκρασια η οχι? Στο δικο μου μετα απο ζορισμα,οταν σβησω την μηχανη,και την ξαναναψω μετα απο 3 λεπτα η θερμοκρασια εχει ανεβει στα 100 αλλα πεφτει μεσα σε ελαχιστα δευτερολεπτα.αυτο σημαινει οτι δεν δουλευει με κλειστη μηχανη... το περιεργο ειναι οτι μια μερα με ανοιχτο το καπω το ακουσα να δουλευει για ελαχιστα δευτερα και μετα εκλεισε ![]() ![]() ![]() ![]() τελικα τι ![]() |
Hostile έγραψε: |
ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ! |
PoLiThS έγραψε: |
Να τα πώ ? γράφω μετά απο πολύ καιρό...
Σε όλα τα Peugeot προ Multιblex τα βεντιλατέρια δουλεύανε και με κλειστό κινητήρα.. στα L4(Multiblex) ΔΕΝ αλλα δέιν υπάρχει και πρόβλημα... τέλως πάντων... Η μεγάλη σκάλα του βεντιλατέρ ανοίγει στους 98 βαθμούς παρακαλώ. |
PoLiThS έγραψε: |
μαλλον στους 95 γιατι αμα ανοιγε στους 98... την μεγάλη γιατί θα τηυν είχε ? για την περίπτωση του ταχυβραστηρα ? |
Touristas έγραψε: |
Αντε παλη!!!!
Μικρη 98 Μεγαλη 104 |
kanelj έγραψε: |
το περιεργο ειναι οτι μια μερα με ανοιχτο το καπω το ακουσα να δουλευει για ελαχιστα δευτερα και μετα εκλεισε ![]() ![]() ![]() ![]() τελικα τι ![]() |