PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Μικρό αλλά περίεργο ανέβασμα θερμοκρασίας

athena - Πεμ 09 Σεπ 2004, 00:03:28
Θέμα δημοσίευσης: Μικρό αλλά περίεργο ανέβασμα θερμοκρασίας
παιδια οποιος μπορει ας βοηθησει με το εξης προβληματακι.
το αυτοκινητο ειναι καινουργιο (σχεδον χρονος) και εχει κανει 5500 χιλιομετρα περιπου , δηλ. πολυ λιγα!
τωρα τελευταια παρατηρησα το εξης:
ανεβαζει τη θερμοκρασια του νερου στους 90+ δηλ. λιγο πιο πανω απο τους 90 (περιπου μιση γραμμουλα) αλλα αυτο γινεται οχι μετα απο πολλα χιλιομετρα αλλα μολις μετα απο κινηση 15 λεπτων ή 4-5 χιλιομετρα.
δικαιολογειται κατι τετοιο;
ανησυχώ παιδια , μπορειτε να με διαφωτίσετε ;
α! το βεντιλατερ φαινεται να δουλευει σωστα.
gianic - Πεμ 09 Σεπ 2004, 02:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Την ιδια απορια εχω και γω γιατι την περισσοτερη ωρα ο δεικτης ειναι συνεχεια πανω απ το 90 , γυρω στο 95 αλλα ακομα δεν μου εχει αναψει καμια ενδειξη.
Στη σιτροεν CX που εχουμε οταν ανεβαινε πανω απο 90 παντως εβγαζε το ενδεικτικο "stop" . Ισως ειναι και φυσιολογικη θερμοκρασια για τα peugeot μας .
τι να πω...

(Ψιλο-νεκρα εχει πεσει στο φορουμ αυτες τις μερες παρεπιπτοντως)
Alex - Πεμ 09 Σεπ 2004, 04:29:06
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'οσο εχω δει στα καινουρια, καπου εκει ειναι η θερμοκρασια. Μεταξυ 90 και λιγο παραπανω. Τα προ-2000 1400αρια εχουν φυσιολογικη θερμοκρασια απο 78 εν κινήση ως 92 σε κινηση.

Το να ανεβαινει οταν ειναι σταματημενο, ειναι φυσιολογικο καθως δεν υπαρχει εισερχομενος αερας να το ψυχει.
Baphomet - Πεμ 09 Σεπ 2004, 07:53:08
Θέμα δημοσίευσης:
μην ανησυχεις, τετοιες θερμοκρασιες ειναι απολυτα φυσιολογικες... αν σου ανεβαζει πανω απο 100 και παραμενει κιολας ειναι το προβλημα... ελεγξε απλα αν οντως δουλευει το βεντιλατερ και στις 2 σκαλες (98 η μικρη αθορυβη και 107 νομιζω η μεγαλη βουουουουμ). Αν ολα ειναι καλα και δεν ανεβαζεις 100αρια εισαι οκ... Wink
Kouzman - Πεμ 09 Σεπ 2004, 10:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως για καλου κακου με την τοποθετηση του αγραφου ρυθμισαμε το ρελαντι να μπαινει απευθειας στην μεγαλη σκαλα και να ξεκινα να δουλευει στους 70, μιας μετα απο σκισιμο η θερμοκρασια μπορει να ανεβει αποτομα... παντως τωρα πανω απο τους 80 δεν παει με τιποτα... Wink
PHSYBORG - Πεμ 09 Σεπ 2004, 10:34:13
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
εγω παντως για καλου κακου με την τοποθετηση του αγραφου ρυθμισαμε το ρελαντι να μπαινει απευθειας στην μεγαλη σκαλα και να ξεκινα να δουλευει στους 70, μιας μετα απο σκισιμο η θερμοκρασια μπορει να ανεβει αποτομα... παντως τωρα πανω απο τους 80 δεν παει με τιποτα... Wink


Nαι αλλα ετσι δεν κουραζεται το βεντιλατερ ?με αποτελεσμα να καψει καμια ασφαλεια η κατι αλλο ?
Kouzman - Πεμ 09 Σεπ 2004, 10:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
καλυτερα το βεντιλατερ ή καμια ασφαλεια παρα το μοτερ...γιατι μετα ειμαστε για αυτοκτονια... Wink Wink
PHSYBORG - Πεμ 09 Σεπ 2004, 11:06:48
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
καλυτερα το βεντιλατερ ή καμια ασφαλεια παρα το μοτερ...γιατι μετα ειμαστε για αυτοκτονια... Wink Wink


Ε ναι δικιο εχεις σ αυτο !
Επισης μπορειτε να κανετε κ το εξης.
Να ρυθμισετε να περναει ρευμα στο βεντιλατερ κ οταν σβησετε το μοτερ ετσι ωστε να δουλευει ως να πεσει η θερμ ( αν γινεται πλεον αυτο γιατι λες δουλευει μονιμα ) Wink
Kouzman - Πεμ 09 Σεπ 2004, 12:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο το κανει ηδη...δηλ αν την ωρα που παρκαρω και σβησω δε εχει πεσει η θερμοκρασια, το βεντιλατερ δουλευει μεχρι να την ριξει... το θεμα θερμοκρασιων ειναι πολυ σημαντικο για την βιωσιμοτητα του μοτερ...
kanelj - Σαβ 11 Σεπ 2004, 18:25:17
Θέμα δημοσίευσης:
μιας και το εφερε η κουβεντα....
τελικα στα 206 το βεντιλατερ λειτουργει με το κλεισιμο της μηχανης οταν χρειαζεται να πεσει η θερμοκρασια η οχι?

ρωταω γιατι εχω ακουσει πολλες αποψεις.

στο δικο μου μετα απο ζορισμα,οταν σβησω την μηχανη,και την ξαναναψω μετα απο 3 λεπτα η θερμοκρασια εχει ανεβει στα 100 αλλα πεφτει μεσα σε ελαχιστα δευτερολεπτα.αυτο σημαινει οτι δεν δουλευει με κλειστη μηχανη...
το περιεργο ειναι οτι μια μερα με ανοιχτο το καπω το ακουσα να δουλευει για ελαχιστα δευτερα και μετα εκλεισε Shocked Shocked Shocked Shocked
τελικα τι Question
Val - Σαβ 11 Σεπ 2004, 18:41:10
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
μιας και το εφερε η κουβεντα....
τελικα στα 206 το βεντιλατερ λειτουργει με το κλεισιμο της μηχανης οταν χρειαζεται να πεσει η θερμοκρασια η οχι?
Στο δικο μου μετα απο ζορισμα,οταν σβησω την μηχανη,και την ξαναναψω μετα απο 3 λεπτα η θερμοκρασια εχει ανεβει στα 100 αλλα πεφτει μεσα σε ελαχιστα δευτερολεπτα.αυτο σημαινει οτι δεν δουλευει με κλειστη μηχανη...
το περιεργο ειναι οτι μια μερα με ανοιχτο το καπω το ακουσα να δουλευει για ελαχιστα δευτερα και μετα εκλεισε Shocked Shocked Shocked Shocked
τελικα τι Question


Το δικο μου δουλευε και με κλειστη μηχανη οταν ετρωγε ζορι... Idea
Kouzman - Δευ 13 Σεπ 2004, 08:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο το κανει και εμας... παντως ευτυχως που πεφτει η θερμοκρασια διοτι ειναι δραμα να προσπαθεις να ρυθμισεις με 30+++ βαθμους...
Hostile - Τετ 22 Σεπ 2004, 21:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΩΤΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90 ΣΗΜΑΙΝΕΙ 92 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ 1400 16V.ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!
kanelj - Πεμ 23 Σεπ 2004, 12:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
Hostile έγραψε:
ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ!


αντε παλι....
Τελικα τι ισχυει Question Question Question
Baphomet - Πεμ 23 Σεπ 2004, 12:20:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΕΝ Wink
Touristas - Πεμ 23 Σεπ 2004, 16:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζεται !!!!!!????? Twisted evil Twisted evil
kanelj - Πεμ 23 Σεπ 2004, 22:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
μπραβοοοοο...τωρα θα πει καποιος τι υσχιει ή θα παιξουμε κι αλλο Question Question Exclamation Exclamation

Αργυρη.....speak Exclamation
PoLiThS - Πεμ 23 Σεπ 2004, 22:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να τα πώ ? γράφω μετά απο πολύ καιρό...
Σε όλα τα Peugeot προ Multιblex τα βεντιλατέρια δουλεύανε και με κλειστό κινητήρα.. στα L4(Multiblex) ΔΕΝ αλλα δέιν υπάρχει και πρόβλημα... τέλως πάντων... Η μεγάλη σκάλα του βεντιλατέρ ανοίγει στους 98 βαθμούς παρακαλώ.
DimiP - Παρ 24 Σεπ 2004, 06:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
το επιβεβαιώνω, εχω promultiplex και δουλευει μονο του (με κλειστη μηχανη) όποτε γουσταρει....του εχω εμπιστοσυνη Twisted evil
Baphomet - Παρ 24 Σεπ 2004, 07:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Να τα πώ ? γράφω μετά απο πολύ καιρό...
Σε όλα τα Peugeot προ Multιblex τα βεντιλατέρια δουλεύανε και με κλειστό κινητήρα.. στα L4(Multiblex) ΔΕΝ αλλα δέιν υπάρχει και πρόβλημα... τέλως πάντων... Η μεγάλη σκάλα του βεντιλατέρ ανοίγει στους 98 βαθμούς παρακαλώ.


Η μικρή ανοιγει στους 98....
PoLiThS - Παρ 24 Σεπ 2004, 08:49:40
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον στους 95 γιατι αμα ανοιγε στους 98... την μεγάλη γιατί θα τηυν είχε ? για την περίπτωση του ταχυβραστηρα ?
Baphomet - Παρ 24 Σεπ 2004, 09:27:34
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
μαλλον στους 95 γιατι αμα ανοιγε στους 98... την μεγάλη γιατί θα τηυν είχε ? για την περίπτωση του ταχυβραστηρα ?


εμενα παντως στους 97 ανοιγει η μικρη περιπου και καπου στους 105 η μεγαλη...
Touristas - Παρ 24 Σεπ 2004, 19:17:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε παλη!!!!
Μικρη 98
Μεγαλη 104
PHSYBORG - Παρ 24 Σεπ 2004, 19:42:42
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Αντε παλη!!!!
Μικρη 98
Μεγαλη 104


άρα δικιο ειχα....με το ματι ειπα 97 και 105 Wink

πετρος speaking
PoLiThS - Σαβ 25 Σεπ 2004, 20:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε κοριτσούδια εμένα έχει μονο μια σκαλα... ΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧ NO A/C ΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑ
kanelj - Σαβ 25 Σεπ 2004, 21:30:24
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως θα το ξαναγραψω.....

kanelj έγραψε:
το περιεργο ειναι οτι μια μερα με ανοιχτο το καπω το ακουσα να δουλευει για ελαχιστα δευτερα και μετα εκλεισε Shocked Shocked Shocked Shocked
τελικα τι Question



πως εξηγειται αυτο Question Question Question
με αυτα που μου λετε δεν εβγαλα ακρη...
rallye man - Τετ 08 Δεκ 2004, 18:41:27
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μην ανυσηχεις καθολου Wink το ιδιο εκανε και το δικο μου και το εψαξα το θεμα αρκετα! το συμπερασμα? ειναι απολυτως φυσιολογικο. don't worry
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr