PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - 206 - Hallmeter - απορίες ενδείξεων...

kanelj - Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:00:55
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Hallmeter - απορίες ενδείξεων...
επειδη εβαλα εδω και λιγες μερες ενα halmeter στο αυτοκινητο μου,
εχω μπερδευτει λιγο με τις τιμες που μου δειχνει σε συγκεκριμενες συνθηκες.
Επισης,επειδη κανεις δεν εχει γραψει κατι για αυτο το θεμα και απ'οτι βλεπω κανεις δεν ξερει ακριβως ποιες πρεπει να ειναι οι σωστες τιμες που δειχνει το οργανακι αυτο ειπα να ανοιξω αυτο το topic.

Kαταρχιν απ'οτι γνωριζω (απο δω και κατω αν κανω λαθος διορθωστε με):

Arrow Στο Hallmeter βλεπεις ,στην ουσια, τι συμβαινει στο αισθητηρα λ .

και αν δεν κανω λαθος, ο αισθητηρας αυτος ειναι τοποθετημενος συνηθως πανω στο συστημα της εξαγωγης και η δουλεια του ειναι να στελνει μηνυμα στον εγκεφαλο και να τον πληροφορει για την περιεκτικότητα των καυσαερίων σε οξυγόνο.μετραει δηλαδη την αναλογια μειγματος(βενζινη)-αερα(οξυγονου).

Αρα αν τοποθετησουμε εκει το οργανακι μας μας δειχνει αυτο ακριβως...
την αναλογια του αερα(οξυγονου) που βγαινει στα καυσαερια μας

Arrow ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ λοιπον οταν εχουμε βαλει μπροστα τον κινητηρα και ειμαστε στο ρελαντι θα πρεπει:
η ενδειξη στο halmeter να ανεβοκατεβαινει.αυτο θα γινεται επειδη ο κινητηρας δεχεται μια συγκεκριμενη ποσοτητα βενζινης (κατεβαινει η ενδειξη)και μια συγκεκριμενη ποσοτητα αερα(ανεβαινει η ενδειξη).ΣΩΣΤΑ?
εδω λοιπον αρχιζουν οι αποριες....:

1 Arrow στην περιπτωση που εισαι στον δρομο και πατας γκαζι απαλα η σωστη ενδειξη ποια θα πρεπει να ειναι?

2 Arrow στην περιπτωση που το γκαζι το πατας τερμα κατω η σωστη ενδειξη ποια πρεπει να ειναι?

3 Arrow οταν αφηνεις το γκαζι και κατεβαινουν οι στροφες του κινητηρα τι θα πρεπει να δειχνει?

Arrow ΥΓ:εχω το οργανακι που δειχνει καθετα την ενδειξη και οχι κυκλικα....
τα 2 τελευταια και τα 2 πρωτα ledακια ειναι κοκκινα.τα 2 τελευταια ειναι σχεδον παντα αναμμενα.ειναι λογικο αυτο?
gavanas - Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά το πρώτο είναι πιο φτωχό από το δεύτερο (στα εργοστασιακά προγράμματα). Στο τρίτο άν επιβραδύνεις με ταχύτητα μέσα, δεν πεφτει καθόλου βενζίνη. Τέρμα φτωχο δηλαδή.

Τώρα βέβαια επειδή δεν έχεις ηλ.γκάζι δεν τον πολυνοιάζει αν πατάς απαλά ή όχι. Διαβάζει αέρα και ρίχνει βενζίνη ανάλογα πόσο του έχεις ανοίξει την πεταλούδα.

Αν ήταν ηλεκτρικό το γκάζι θα έβλεπες πολλά περίεργα. Δηλαδή πλουσιο σε επιτάχυνση απο χαμηλά με λίγο γκάζι (έστω 1/2) και φτωχό με πολλά σταθερά χιλιόμετρα και περισσότερη πεταλούδα (έστω 3/4)

Να υποθέσω ότι έχεις βάλει και πρόγραμμα στο 1,6 8v?
Steve - Κυρ 29 Αύγ 2004, 19:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
Τί εγκέφαλο φοράς στο αμάξι ωρέ Γιάννη? Rolling eyes
Baphomet - Δευ 30 Αύγ 2004, 08:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
με την αλλαγη κινητηρα εβαλε και τον "Must" magneti marelli ο Γιαννης...
PHSYBORG - Δευ 30 Αύγ 2004, 08:46:28
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
με την αλλαγη κινητηρα εβαλε και τον "Must" magneti marelli ο Γιαννης...




Steve - Δευ 30 Αύγ 2004, 11:41:13
Θέμα δημοσίευσης:
16 bit ή 32 bit? Rolling eyes
Kouzman - Δευ 30 Αύγ 2004, 12:07:28
Θέμα δημοσίευσης:
το οτι σου δειχνει διακοπτομενη ενδειξη εκτος απο το τερμα γκαζι ειναι λογικο... και εξηγειται τεχνικα καπου το ειχα διαβασει... στο τερμα γκαζι σου δειχνει την ενδειξη που εχει εκεινη την ωρα στο μοτερ...

το τι λαμπακι πρεπει να σου δειχνει ειναι υποκειμενο και εξαρταται απο το επιπεδο βελτιωσης του μοτερ...

π.χ. τα πρασινα λαμπακια ειναι λογος λ=1 δηλαδη πολυ κοντα στο στοιχειομετρικο μειγμα του μοτερ που ειναι 14.5:1... κατω απο το 14.5 ειναι το μειγμα το πλουσιο αρα τα λαμπακια πανε προς τα πανω και πανω απο το 14.5 το μειγμα ειναι πιο φτωχο και πανε προς τα κατω...

η μεγιστη δυναμη των μοτερ αποδιδεται στο 12.0-12.5:1 για αυτοκινητα δρομου οπου φυσικα εκει η καταναλωση ειναι πιο αυξημενη, ενω σε αγωνιστικα μοτερ ο λογος αερα/βενζινης μπορει να παιξει και γυρω στο 10:1 κοινως το hallmeter δειχνει τερμα κοκκινο... (ετσι δουλευουμε εμεις το μοτερ... ο μεγιστος λ μας ειναι 12.5-13:1...

αυτα...
Ghost Dog - Παρ 10 Σεπ 2004, 00:18:49
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
.......αγωνιστικα μοτερ ο λογος αερα/βενζινης μπορει να παιξει και γυρω στο 10:1 κοινως το hallmeter δειχνει τερμα κοκκινο... (ετσι δουλευουμε εμεις το μοτερ... ο μεγιστος λ μας ειναι 12.5-13:1...

αυτα...

Εμενα γιατι βαραει 10:1 ρε γμτ??? Shocked (τοσο αγωνιαρικο ειναι πια? Confused Confused Confused )
Ivang - Τετ 17 Νοέ 2004, 10:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά από πολλά αποφάσισα κι εγώ να βάλω ένα! Πήρα της Auto Gauge, μήπως ξέρει κανείς σε ποιόν lamda το συνδέουμε στον πάνω ή στον κάτω, υπάρχει διαφορά?

Question Idea
pugsang - Τετ 17 Νοέ 2004, 10:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το οργανακι συνδεεται στον 1ο λ που ειναι επανω στο σταποδι και οχι στον 2ο μετα τον καταλυτη.

Και ναι εχει διαφορα που θα τον συνδεσεις.Παντα εχει διαφορά το πάνω απο το κατω Wink
Ivang - Τετ 17 Νοέ 2004, 11:46:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία, thanks! Κάτι άλλο ξέρει κανείς πως συνδέεται, μου έχει ένα διάγραμμα αλλά αναφέρεται μόνο στους αισθητήρες. Έχει 3 καλώδια, μαύρο, κόκκινο, γκρι, να υποθέσω ότι μαύρο-γείωση, κόκκινο-12V και γκρι στον λάμδα ?

Question Idea
pugsang - Τετ 17 Νοέ 2004, 11:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
99% αν θυμάμαι καλά παει το γκρι παει στο μαυρο του λ.Για ριξε ενα τηλ εδω: 210-5153023 Αποστολοπουλος (αυτος που φερνει και τους Americat)

εχει ενα βιβλιο που λεει πως και τι
RASTAVIPER - Τετ 24 Νοέ 2004, 20:41:52
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω να ρωτησω κατι παραπλησιο.Εχω χταποδι 4-2-1 και ο αισθητητας Λ παει στον ενα απο τους 4 σωληνες που βγαινουν απο την εξαγωγη.Αυτο ποσο λαθος ειναι?Που επρεπε να ειναι ο Λ?
Kouzman - Πεμ 25 Νοέ 2004, 09:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο νομιζω ειναι πολυ λαθος, διοτι λογου χαρη ο κυλινδρος που διαβαζει ο λ ειναι καλος με σωστο μειγμα, ενω οι τρεις αλλοι εχουν π.χ. βουλωμενα μπεκ και ψεκαζουν λιγοτερο απο οσο πρεπει...
αυτο ο λ σου δεν μπορει να το πιασει και αυτο ειναι κακο...

ο λ πρεπει να διαβαζει το συνολο των καυσαεριων και απο τους 4 κυλινδρους...

η διακεκομμενη λειτουργια των λ ειναι γιατι διαβαζουν με παλμους π.χ. 1 το δευτερολεπτο... (αυτο με τους εργοστασιακους εγκεφαλους διοτι με τον αγραφο το ρυθμιζεις εσυ) γι αυτο το λογο βλεπεις τα λαμπακια να ανεβοκατεβαινουν... αν πας με σταθερο γκαζι τα παρατηρησεις πως το ανεβοκατεβασμα ειναι σταθερο τοσο χρονικα οσο και στο υψος που ανεβοκατεβαινει

στο τερμα γκαζι που δουλευει open loop η ενδειξη ειναι σταθερη και οσο ανεβαινουν οι στροφες βλεπεις το halmeter να μενει σταθερο αναλογα τα μειγματα που εχει το μοτερ...
o-400 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 13:02:14
Θέμα δημοσίευσης: .......
Ευκαιρια αφου υπαρχει αυτο το τοπικ να ρωτησω και εγω κατι γιατι ειδα κατι για σταθερες τιμες και με ανησυχισατε...... Exclamation εχω και εγω hallmeter και με αυτα που διαβασα σκεφτομαι μην τυχον δεν εχει δυνδεθει οπως πρεπει..λοιπον εμενα το οργανακι ειναι κυκλικο ξεκινωντας απο αριστερα εχει ledακια κοκκινα μετα μερικα πορτοκαλι και μετα πρασινα.οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο μενει κολημενο στα πρασινα για μερικα λεπτα,μετα οσο περναει η ωρα και ζεσταινετε ποιο πολυ απο το ledακι στο τερμα πρασινο σκαρφαλωνει στο αμεσως επομενο πρασινο ledακι εως οτου φτασει στο τελευταιο πρασινο,μετα αρχιζει και <<παιζει>>ολη την ωρα μεταξυ στα κοκκινα και πρασινα.Οταν το παταω τερμα το γκαζι δεν κολαει η ενδειξη στα πρασινα οπως λετε αλλα συνεχιζει να <<παιζει>>οταν πηγαινω με σταθερο γκαζι παιζει μεταξυ πορτοκαλι και πρασινα.Ο μαστορας οταν τον ρωτησα μου ειπε να μην ανησυχω επειδη παιζει ολη την ωρα αλλα να ανησυχισω εαν το δω και παραμεινει κολημενο στα κοκκινα.Σημαινει οτι εχει προβλημα και καλο θα ηταν να το σβησω για να μην κλαιω καμια καμμενη βαλβιδα μεχρι να το δει.
Τι απο αυτα ισχυει;;
Steve - Κυρ 25 Μάρ 2007, 19:44:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάλτο όπως το έβαλες γιατί σε βλέπω να χάνεις τζάμπα τρίχες από τα μαλλιά σου Smile
brz20 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 20:14:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γινε λιγο πιο...ποιητικος για να καταλαβαινουμε και εμεις οι κουλτουργιαριδες.
o-400 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:30:03
Θέμα δημοσίευσης: ..........
Εκτος απο δουλεμα θα μπορουσατε να απαντησετε κι ολας...κουλτουργιαρηδες.
Sidobre - Κυρ 25 Μάρ 2007, 23:50:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: .......
o-400 έγραψε:
Ευκαιρια αφου υπαρχει αυτο το τοπικ να ρωτησω και εγω κατι γιατι ειδα κατι για σταθερες τιμες και με ανησυχισατε...... Exclamation εχω και εγω hallmeter και με αυτα που διαβασα σκεφτομαι μην τυχον δεν εχει δυνδεθει οπως πρεπει..λοιπον εμενα το οργανακι ειναι κυκλικο ξεκινωντας απο αριστερα εχει ledακια κοκκινα μετα μερικα πορτοκαλι και μετα πρασινα.οταν το βαζω μπροστα και ειναι κρυο μενει κολημενο στα πρασινα για μερικα λεπτα,μετα οσο περναει η ωρα και ζεσταινετε ποιο πολυ απο το ledακι στο τερμα πρασινο σκαρφαλωνει στο αμεσως επομενο πρασινο ledακι εως οτου φτασει στο τελευταιο πρασινο,μετα αρχιζει και <<παιζει>>ολη την ωρα μεταξυ στα κοκκινα και πρασινα.Οταν το παταω τερμα το γκαζι δεν κολαει η ενδειξη στα πρασινα οπως λετε αλλα συνεχιζει να <<παιζει>>οταν πηγαινω με σταθερο γκαζι παιζει μεταξυ πορτοκαλι και πρασινα.Ο μαστορας οταν τον ρωτησα μου ειπε να μην ανησυχω επειδη παιζει ολη την ωρα αλλα να ανησυχισω εαν το δω και παραμεινει κολημενο στα κοκκινα.Σημαινει οτι εχει προβλημα και καλο θα ηταν να το σβησω για να μην κλαιω καμια καμμενη βαλβιδα μεχρι να το δει.
Τι απο αυτα ισχυει;;


Σωστές ενδείξεις βλέπεις (ή τουλάχιστον σχετικές γιατί με narrow band lamda είναι λίγο σχετικά όλα αυτά= οι τιμές δεν είναι απόλυτες).

Στο ρελαντί ο κινητήρας δεν δίνει συνέχεια βενζίνη για να γίνεται σωστή καύση (μη ύπαρξη καταλοίπων) έτσι σωστά διαβάζεις ένα συνεχές σκαμπανεβασμα στο halmeter. Η διαδικασία αυτή συνεχίζει μέχρι περίπου μισό γκάζι, ενω με τέρμα πατημένο γκάζι, οι ενδείξεις πρέπει να παραμένουν σταθερές δείχνοντας στοιχειομετρικό μίγμα. Αν σε συνθήκες πλήρους φορτίου (τέρμα γκάζι) δείς ή πολύ φτωχό (lean) ή πολύ πλούσιο (reach) τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει.
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 00:11:23
Θέμα δημοσίευσης: ...........
Τασο μα για αυτο ακριβως λεω....στο τερμα γκαζι δεν παραμενει καπου σταθερα οπως σωστα λες,αλλα συνεχιζει να δειχνει συνεχως μια στα πρασινα και μια στα κοκκινα.Ο μηχανικος ειπε οτι παιζει ετσι γιατι κανει διορθωσεις συνεχεια ο εγκεφαλος...τι να πω!
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:01:45
Θέμα δημοσίευσης: .........
Θα απαντησει καποιος στο παραπανω που ρωτησα;;χωρις δουλεμα ομως!!!!!!!!
pugsang - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:10:59
Θέμα δημοσίευσης:
Λυπάμαι που στο λέω αλλα ο μηχανικός σου δεν στα λεει καλά. Αυτό που περιγράφεις σημαίνει ή οτι δεν ανοίγει ολη η πεταλούδα και επομένως και να πατας εσυ τερμα το γκαζι αυτο διαβάζει μισό και διορθώνει οπως πρεπει να κανει στο μισο γκαζι ή οτι είσαι σε safe mode και ο εγκέφαλος διορθώνει συνέχεια ή οτι το προγραμμα σου είναι τόσο φτωχό που παλι αναγκάζει τον εγκέφαλο να διορθώνει συνέχεια. Αλλη περίπτωση δεν παίζει.
Steve - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:33:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: ..........
o-400 έγραψε:
Εκτος απο δουλεμα θα μπορουσατε να απαντησετε κι ολας...κουλτουργιαρηδες.


Δεν σε δούλεψα καθόλου. Πας και βάζεις ένα όργανο που απ' ότι φαίνεται δεν γνωρίζεις για ποιό σκοπό υπάρχει. Από μόνος σου λοιπόν (και καλά κάνεις βέβαια), δημιουργείς προβλήματα στο κεφάλι σου από εκεί που δεν είχες! Γι' αυτό έγινε και ο λόγος για τις τρίχες...

Και καλό θα είναι όταν έχεις πρόβλημα με κάτι, να δίνεις και μια περιγραφή. Μην λές λοιπόν την μια πλευρά μόνο (η οποία είναι το οργανάκι) αλλά πες και την άλλη (η οποία είναι οι μηχανικές μετατροπές στο αμάξι, αν έχεις κάνει)... Rolling eyes
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:39:24
Θέμα δημοσίευσης: .........
Συγνωμη κι ολας αλλα οσο να΄ναι αγχωνομαι για τυχον ζημιες που στο κατω κατω δεν θα ευθυνομαι εγω για αυτες!!και οχι τιποτα αλλο δεν θα βρισκω και λυση εδω που ειμαι.λοιπον ο κινητηρας ειναι 16v 1.6 με εκκεντροφορους KENT PT51,συμπιεση 11,5/1,διχαλο,ελευθερο καταλυτη και ενα grN αυτα απο μηχανικα κτλ.
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:45:58
Θέμα δημοσίευσης: ........
γνωριζω οτι ειναι για την αναλογια αερα/καυσιμου το οργανακι αλλα δεν το τοποθετησα εγω αλλα ο μηχανικος,φυσικο ειναι οταν το ειδα να τον ρωτησω τι ειναι και πως δουλευει και εαν κατι δεν παει καλα πως θα το καταλαβω πριν γινουν τα χειροτερα...μου ειπε οτι γραφω παραπανω.Εδω διαβαζω αλλα....φυσικο δεν ειναι να αγχωνομαι;;;;γιατι οντως απο οτι φαινετε κατι δεν παει καλα,για αυτο ρωταω ατομα που το εχουν ψαξει το θεμα και με πολλες περισσοτερες γνωσεις απο εμενα.να ξερω τι ειναι το σωστο και οχι τι λεει ο καθε μηχανικος ας πουμε.
pugsang - Δευ 26 Μάρ 2007, 12:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόγραμμα δεν φοράει το αυτοκίνητο?
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 13:05:34
Θέμα δημοσίευσης: ..........
ναι απο οτι μου ειπε ο μηχανικος το Α6!!!!μαλλον ειναι καποιο προγραμμα <<κονσερβα>>.
το εχει ξανα ακουσει κανενας αυτο;;Α6;;
pugsang - Δευ 26 Μάρ 2007, 13:07:59
Θέμα δημοσίευσης:
Φοβάμαι μηπως το Α6 σου πέσει λίγο μεγάλο.. Δεν δοκιμάζεις μια και το Α5 να δούμε πως κάθετε επάνω σου? Laughing

Αυτά που διαβάζω είναι πέρα απο κάθε λογική. Ποιος σου εφτιαξε το αυτοκίνητο?
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 13:22:42
Θέμα δημοσίευσης: ........
πολυχρονιδης λεγεται εχει φτιαξει και αλλα σαν το δικο μου...δεν εμαθε πανω στο δικο μου.στην πτολεμαιδα εχει συνεργειο αυτος.εχω δει και αλλα αυτοκινητα φιλων μου...rallye παντα.και με τουρμπο και νιτρο απο ολα,αυτος τα εχει φτιαξει!!!!!τι να πω εχω χασει την μπαλα.....!!!!!!
Steve - Δευ 26 Μάρ 2007, 13:33:55
Θέμα δημοσίευσης:
Στα άλλα αυτοκίνητα φίλων σου, είχε βάλει και εκεί Halmeter?

Αν ναι, είχαν τις ίδιες ενδείξεις που έχεις και εσύ τώρα?
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 13:47:51
Θέμα δημοσίευσης: ..............
στα εκκεντροφορατα ειναι οπως το δικο μου.υποψιν το αμαξι δεν κομπιαζει πουθενα!!κατεβαζει 8200 ανετα.
Steve - Δευ 26 Μάρ 2007, 14:16:34
Θέμα δημοσίευσης:
Στα "εκκεντροφοράτα" δηλαδή έχει βάλει Halmeter?
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 14:20:42
Θέμα δημοσίευσης: ..................
ναι εχει βαλει γιατιιιιι;;;δεν χρειαζετε εκει;;
Steve - Δευ 26 Μάρ 2007, 14:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
Χρειάζεται, απλά έχουμε μια δυσκολία στην επικοινωνία απ' ότι φαίνεται.

Και σε ξαναρωτάω λοιπόν,

Είχαν τις ίδιες ενδείξεις που έχεις και εσύ τώρα?
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 14:43:01
Θέμα δημοσίευσης: .......
καλα ντε μην βαρας...ολοι εκνευρισμενοι ειστε!!ναι τις ιδιες ενδειξεις ειχαν.
pugsang - Δευ 26 Μάρ 2007, 15:06:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μας τα λες καλα.........
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 15:09:23
Θέμα δημοσίευσης: ....................
τι δεν καταλαβες μακη;;;;;
pugsang - Δευ 26 Μάρ 2007, 15:15:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Βασίλη δεν γινεται αυτο που λες. Κανενα halmeter δεν διορθωνει συνέχεια στο τερμα γκαζι. Δεν ειναι λογικο....
volvos - Δευ 26 Μάρ 2007, 15:30:21
Θέμα δημοσίευσης:
μενει ποτε σταθερο?
ρε μπας και εχεις καμια τρυπα στην εξατμιση?
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 15:30:55
Θέμα δημοσίευσης: .........
Δεν ειπα οτι ειναι λογικο απλα αυτες τις ενδειξεις βλεπω κατα ποσο ειναι σωστες δεν ξερω,εγω νομιζω οτι ειναι η λαθος συνδεμενο το hallmeter η κατι παιζει με το προγραμμα οπως μου ειπατε..γενικα ειμαι μπερδεμενος γιατι εαν ειχε καποιο προβλημα το προγραμμα δεν θα πηγαινε πιστευω οπως παει τωρα. Question Question
Steve - Δευ 26 Μάρ 2007, 17:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αν όλα τα "εκκεντροφοράτα" έχουν τις ίδιες ενδείξεις με εσένα, ή όλα έχουν πρόβλημα ή όλοι είστε εντάξει και τζάμπα ανησυχούμε.... Rolling eyes
o-400 - Δευ 26 Μάρ 2007, 17:36:09
Θέμα δημοσίευσης: .......................
τι να σου πω φιλε........να ελεγα οτι δεν τραβαει,οτι κομπιαζει,οτι εχει αρρυθμιες κατι τελος παντων να υποδειλωνει προβλημα,να πω ναι οτι οντως κατι δεν παει καλα....αλλα στον δρομο δεν κανει κατι.ισα ισα ειμαι ικανοποιημενος οσο αφορα την αποδοση.
AlienHack - Κυρ 12 Απρ 2009, 16:28:15
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο λιγο διαβασματακι στο νετ και αφου βρηκε ελευθερο χρονο με καλο καιρο εβαλα και εγω ενα hallmeter.

Το αστειο ειναι οτι ρωτησα 2 ηλεκτρολογους και εναν μηχανικο και κανενας δεν ανελαβε να το βαλει. ο ενας ηλεκτρολογος μαλιστα δεν ήξερε τι ειναι το χαλμητερ.. τεσπα.. Ελλαδα..

Ρευμα πηρα απο την ασφαλειοθήκη , το ζόρι ηταν στο να περασω καλώδιο απο τον κινητήρα μεσα στην καμπίνα, ειχε ο προκάτοχος του αμαξιου ενυσχητες κτλ και εχει βουλώσει την τρύπα που ερχοντε τα καλώδια (πισω απο την ασφαλειοθήκη στο 206 ) με καλώδια ενισχητών-ρευματος.

Τεσπα. Αφου το εβαλα και τσεκαρα οτι λειτουργεί σωστά πήρα και τα αναμενώμενα αποτελεσματα. Στο ρελαντι το hallmeter Παει πανω κατω απο πολυ φτωχό μεχρι το πρώτο πράσινο λαμπάκι του πλοθσιου μήγματος. ειναι αναμενομενο καθώς ο εγκεφαλος πεορσπαθει να κρατήσει αναμενη την μηχανη φτήνοντας ανα καποια δεύτερα βενζινη. αυτό που δεν περιμενα ειναι οτι και στο χαλαρο γκαζι και λίγες στροφές το ιδιο γινεται δηλαδη ο εγκέφαλος φτήνει βενζινη ανα διαστήματα απλοσ γινεται ποιο συχνα απο το ρελαντι (2 φορες το δευτερολεπτο πχ) ΜΟΝΟ σε υψηλές στροφές και τερμα το γκάζι φτήνει συνεχομενα βενζινη και σταθερα στο 1ο πράσινο λαμπακι του πλουσίου μίγματος.

μια ερώτηση εχω μόνο, στα τερμα γκάζια αν εισαι στο 1ο λαμπακι απο τα πρασινα (πλουσιο μειγμα ) δεν συμαίνει οτι πετας μεσα παραπανω βενζίνη απο οτι χρειάζεται? δεν θα επρεπε να ειμαι στην μεση των πορτοκαλι? με πλουσιο μειγμα που εχω δεν θα αφήνω και καταλοιπα στον θαλαμο καυσης αλλα και τζάμπα κατανάλωση βενζίνης? ειμαι με μαμα προγραμμα..
AlienHack - Δευ 13 Απρ 2009, 18:22:41
Θέμα δημοσίευσης:
AlienHack έγραψε:

μια ερώτηση εχω μόνο, στα τερμα γκάζια αν εισαι στο 1ο λαμπακι απο τα πρασινα (πλουσιο μειγμα ) δεν συμαίνει οτι πετας μεσα παραπανω βενζίνη απο οτι χρειάζεται? δεν θα επρεπε να ειμαι στην μεση των πορτοκαλι? με πλουσιο μειγμα που εχω δεν θα αφήνω και καταλοιπα στον θαλαμο καυσης αλλα και τζάμπα κατανάλωση βενζίνης? ή μηπως επειδη ειναι μόνο στο πρώτο πρασινο λαμπακι δεν εχει τοσο σημασία?
ειμαι με μαμα προγραμμα..



Κανεις?
drdino - Δευ 13 Απρ 2009, 18:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν είσαι με τέρμα γκάζι ο εγκέφαλος πάει σε open loop λειτουργία, δεν λαμβάνει υπόψιν του τα δεδομένα από τους αισθητήρες οπότε δεν προσπαθεί να δουλέψει στοιχειομετρικά. Πάει σε πλούσιο για όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση.
AlienHack - Δευ 13 Απρ 2009, 18:34:06
Θέμα δημοσίευσης:
A να γεια σου... μαλιστα.. οποτε ειμαστε οκ..
Steve - Δευ 13 Απρ 2009, 21:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μαμά μαμά!

Ανακαλύπτω το Halmeter!
AlienHack - Δευ 13 Απρ 2009, 22:21:28
Θέμα δημοσίευσης:
εσύ βρες κανα πατακι και ασε εμας να ασχολουμαστε με τα hallmeter!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr