Nikel έγραψε: |
Ρε συ Τασο απο πιο τευχος θα ξεκινησει το project ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Θα σας πω εγώ που θα το φτάσουν.... ![]() Αν δεν πειράξουν κινητήρα τότε θα το φτάσουν στα 145άλογα άνετα! |
christhehealer έγραψε: | ||
Nα δω πως θα γίνει αυτό... Mήπως με την νέα καταχώρηση που υπάρχει στο Drive για φτιάξιμο 206 με supercharger rotrex, από βελτιωτή BMW που τώρα φτιάχνει και Group PSA;;;;;;;;΄ Aυτά που έλεγα πριν κάτι μήνες.... Kαι που το project αρχίζει από Nοέμβριο. |
chatasos έγραψε: |
Πάντως εμένα μου έχει μπει η ιδέα εδώ και καιρό.... Πολλά τα λεφτά όμως ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: | ||||
Πάντως εμένα μου έχει μπει η ιδέα εδώ και καιρό.... Πολλά τα λεφτά όμως ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: |
Για δωστε πληροφοριες για αυτη την μετατροπη (αυξηση ιππων&ροπης, Κοστος, Ποιος ειναι αυτος ο μετατροπεας) |
christhehealer έγραψε: | ||
Eάν εννοείς supercharger, θα σε απογοητεύσω γιατί όσο το έχω ψάξει στο διαδύκτιο ο μικρότερος κινητήρας που παίρνει supercharger είναι ο 1600 και μόνο η rotrex βγάζει για τόσα κυβικά. Kαι από όσο είχα διαβάσει στέλνεις στην gmc-motorsport ένα mail με το νούμερο του ιμάντα και σου στέλνουν τον supercharger με οδηγίες τοποθέτησης. Για τόσο απλό πράγμα μιλάμε... |
Vini έγραψε: |
Πάντως εγώ που μίλησα την Παρασκευή με γνωστό βελτιωτή της PEUGEOT....μου είπε ότι φθάνει το 206/1600 στα 145 άλογα, άνετα χωρίς να πειράξει κινητήρα και μάλιστα με εγγύηση δυναμόμετρου πριν και μετά.
Ο ίδιος φθάνει αν ανοίξει καπάκι τα 175 άλογα πάντα με απόδειξη το δυναμόμετρο και φυσικά με άλογα που θα φανούν στο δρόμο. Οσο για την ερώτηση περί εγκεφάλων....έβαλε τα γέλια...όλοι είναι σπασμένοι και μάλιστα ο 1600 παίρνει άνετα από εγκέφαλο 13άλογα..... Παρακαλώ μην με ρωτήσετε ποιος είναι ο βελτιωτής. |
christhehealer έγραψε: |
Eάν εννοείς τον έλληνα, το βράδυ από το σπίτι που έχω το περιοδικό, με την καταχώρηση |
Alexandros έγραψε: |
Ρε συ Νικο ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΑΝΜΠΛΕ ?
Δεν πιστευω να σου μπηκε καμμια ιδεα παλι...... ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: |
Τον ελληνα εννοω γιατρε ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Mandilas Power Λ. Βουλιαγμένης 20 Γλυφάδα Τηλ: 010 9616327, 010 9650971 Ατμοσφαιρική αύξηση ιπποδύναμης έως 35% Kompressor Power Performance έως 50% |
Nikel έγραψε: | ||
Ρε γιατρε εισαι σιγουρος οτι εχει supercharger-kit για 206 (1600 16v) γιατι αν δεν κανω λαθος ο τυπος ειδικευεται σε BMW ![]() |
Nikel έγραψε: |
Ρε γιατρε εισαι σιγουρος οτι εχει supercharger-kit για 206 (1600 16v) γιατι αν δεν κανω λαθος ο τυπος ειδικευεται σε BMW ![]() |
Nikel έγραψε: |
Τι εγινε ρε δεν ειδα σχολια για τις πληροφοριες που εδωσα ![]() |
Nikel έγραψε: |
Τι εγινε ρε δεν ειδα σχολια για τις πληροφοριες που εδωσα ![]() |
pduke έγραψε: |
Οι 16άρηδες γιατί δεν ψάχνετε για τον δίλιτρο?Πολύ φτηνοτερα θα σας βγεί.
Κιαν δεν σας αρκεί τότε πάμε όλοι για μαζική παραγγελία του κινητήρα από το RC! ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Έχουν να γίνουν συναλλαγές-ανταλλαγές εδώ μέσα... ![]() |
Vini έγραψε: |
Tα 170 πως βγαίνουν?
Pezomania ήρθε η σειρά σου.... ανέλυσε το Project.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slash έγραψε: | ||
- Να μην προσπαθήσετε μέσω του Forum είτε να μεταπωλήσετε υλικά είτε να διαφημιστείτε έμμεσα. Από τους όρους του forum. ![]() Slash gone legal? Don't think so... ![]() ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Mε Τρελλα και Μιλτελλα ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Που εισαι πεζομανιακε να μας αναλυσεις πως βγαινουν τα 170 αλογα ![]() Πες μας και τιμη στο περιπου ![]() |
pezomania έγραψε: | ||||
Ρε παιδιά δεν ξέρω πώς μπορούν να πάνε 170! Απλώς ο Κρασούλης μας ανέφερε ότι έφτιαξε 206 που παίζει στα 170 άλογα!! Ότι προανέφερε και vini + εκκεντροφόρους + απαλαγή από καταλύτη!! |
Alex έγραψε: |
Ελευθερος καταλυτης ΝΑΙ, αφαιρεση ΟΧΙ! Τερμα! |
chatasos έγραψε: |
Δεν ξέρω αν πήρατε ήδη το drive, αλλά εγώ τουλάχιστον απογοητεύτηκα από τη μία, αλλά και επιβεβαιώθηκα από την άλλη. |
chatasos έγραψε: |
Σε δυναμομέτρηση το εργοστασιακό 206 τους έβγαλε 113,7 hp (5.750 στροφές) στον τροχό και ροπή 14,6kgm στις 4000 στροφές.
|
chatasos έγραψε: |
Σε δυναμομέτρηση το εργοστασιακό 206 τους έβγαλε 113,7 hp (5.750 στροφές) στον τροχό και ροπή 14,6kgm στις 4000 στροφές. |
Petros έγραψε: |
"Τυπογραφικό" λάθος του chatasos ήταν... ![]() Το Drive μέτρησε στο στρόφαλο 114 και στον τροχό σχεδόν 105 άλογα. |
pezomania έγραψε: | ||||
Ρε παιδιά δεν ξέρω πώς μπορούν να πάνε 170! Απλώς ο Κρασούλης μας ανέφερε ότι έφτιαξε 206 που παίζει στα 170 άλογα!! Ότι προανέφερε και vini + εκκεντροφόρους + απαλαγή από καταλύτη!! |
Petros έγραψε: | ||||||
Στον Κρασούλη είδα μία μέρα ανεβασμένο στη ράμπα ένα Rallye 1.6, άνευ καταλύτη και τον ιδιοκτήτη περιχαρή κάτω από τη ράμπα... Δεν έκανα ζήτημα (κακώς) γιατί δεν ήθελα να δημιουργηθεί σκηνικό. Πάντως την κίνηση του τυπάκου που κέρδισε (?) 3-4 αλογάκια τη θεωρώ επιοικώς ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ! ![]() Σημείωση: Η αφαίρεση καταλύτη σε μοντέρνο κινητήρα μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ιπποδύναμης, ο οποίος θα χρειαστεί οπωσδήποτε επαναπρογραμματισμό μετά από μία τέτοια κίνηση. |
Petros έγραψε: | ||||||
Στον Κρασούλη είδα μία μέρα ανεβασμένο στη ράμπα ένα Rallye 1.6, άνευ καταλύτη και τον ιδιοκτήτη περιχαρή κάτω από τη ράμπα... Δεν έκανα ζήτημα (κακώς) γιατί δεν ήθελα να δημιουργηθεί σκηνικό. Πάντως την κίνηση του τυπάκου που κέρδισε (?) 3-4 αλογάκια τη θεωρώ επιοικώς ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ! ![]() Σημείωση: Η αφαίρεση καταλύτη σε μοντέρνο κινητήρα μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της ιπποδύναμης, ο οποίος θα χρειαστεί οπωσδήποτε επαναπρογραμματισμό μετά από μία τέτοια κίνηση. |
Petros έγραψε: |
"Τυπογραφικό" λάθος του chatasos ήταν... ![]() Το Drive μέτρησε στο στρόφαλο 114 και στον τροχό σχεδόν 105 άλογα. |
Nikel έγραψε: | ||
Οντως ρε Τασο...μεγαλη απογοητευση! Μα καλα τοσες λυσεις ειχαν να προτεινουν για το Rallye-VTS γιατι οχι και για το 206??? Τι το τοσο διαφορετικο εχει??? Το ιδιο γκρουπ (PSA) βγαζει τις μηχανες....... |
danielos έγραψε: | ||
πετρο το να βγαζει 114 αλογα στο στροφαλο μου φαινεται λογικο την ιδια ωρα που εχω δει σε περιοδικο να βγαζουν σε δυναμομετρηση ραλλια απο 125 εως 130 αλογα.οπως εχω δει και ραλλυ με 118 αλογα.με αυτο θελω να πω οτι τυχαινει και απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο να παρουσιαζεται μεγαλη διαφορα.το ραλλυ η peugeot το δινει 120 αλογα αντε 122 και βλεπουμε ομως μεγαλες διαφορες.απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο υπαρχουν μεγαλες διαφορες.για παραδειγμα μου φαινεται παρα πολθ μικρη η απωλεια μολις 9 αλογων απο τον στροφαλο στον τροχο.την ιδια ωρα που στο δικο μου για παραδειγμα ειδα εκει που εβγαζε την μεγιστη ιπποδυναμη να εχω απωλειες των 20-22 αλογων.κατι το οποιο το εχω παρατηρησει και σε αλλα αυτοκινητα.ημουν παρον σε δυναμομετρηση στη vamag σε ασημι s3 'φτιαγμενο 'απο την mtm 344 αλογα και ειχε απωλειες απο τον στροφαλο στον τροχο 67 αλογα!!!!!!!! εχω εβγαζα 158 αλογα στροφαλο και 137 στον τροχο.δυναμομετρηση απο δυναμομετρηση εχει τεραστια αποκλιση!!!!!!!! |
chatasos έγραψε: | ||||
Και μετά σου προτείνουν πόσους βελτιωτές 206. Τώρα που πήγαν όλοι αυτοί? |
Nikel έγραψε: |
Γι'αυτο ρωταω και εγω εαν ξερετε που δυναμομετρουν απο το drive...διοτι μου φενεται πολυ καλο (για μαμα) για να ειναι αληθινο! |
Sidobre έγραψε: | ||
Τόσο είναι μαμά τα 16v και μάλιστα με Multiplexing (114-115) Τα παλαιότερα 16v (χωρίς multiplex) δείχνουν 117 με 118 στο στόφαλο. |
Nikel έγραψε: |
Ρε Τασο να ρωτησω τοτε κατι απο περιεργεια...γιατι λοιπον αφου ειναι 117-118 δεν το δηλωνουν ετσι παρα λενε 110 αλογα??? |
christhehealer έγραψε: |
Kαι μην πεταχτούν κάποιοι να πουν αυτοί που αγοράζουν rallye είναι ειδική κατηγορία και το αγοράζουν γιατί είναι το μοναδικό αγνό GTI κλπ., γιατί θα πουν κοτσάνα. |
Alexandros έγραψε: |
Kαι στο βαθος Peugeot sport....
Tωρα ειναι θεμα ανυπαρξιας βελτιωτων,ασχετοσυνης της συντακτικης ομαδας να πειραματιστει απο μονη της ,θεμα διαφημισης(σαν πιο μεγαλη εταιρια η Peugeot μπορει να διαθεσει στο Drive δωρεαν τα παντα φιμωνοντας τους μικροτερους και διατηρωντας την υστεροφημια της σαν ο μοναδικος αξιοπιστος βελτιωτης 206) η οτιδηποτε αλλο δεν ξερω Το μονο καλο ειναι το ατιμο το κουπονι-και οχι τιποτε αλλο αλλα η ημερα της κληρωσης ειναι η μερα της γιορτης μου..Βρε λες να... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τόσο είναι μαμά τα 16v και μάλιστα με Multiplexing (114-115)
Τα παλαιότερα 16v (χωρίς multiplex) δείχνουν 117 με 118 στο στόφαλο. |
Petros έγραψε: | ||
Να κάνω κοτσάνα ερώτηση; ![]() Γιατί; (δηλ. γιατί όσοι πουν ότι το Rallye είναι άλλη κατηγορία από το 206 1.6 θα πουν κοτσάνα; ) |
Petros έγραψε: |
Να κάνω κοτσάνα ερώτηση; ![]() Γιατί; (δηλ. γιατί όσοι πουν ότι το Rallye είναι άλλη κατηγορία από το 206 1.6 θα πουν κοτσάνα; ) |
Nikel έγραψε: |
Οντως ρε Χρηστο γιατι??? Καταλαβαινω πως ο μεσος αγοραστης ισως και να επηρεαζοταν αλλα και παλι την ιδια διαφορα δεν θα ειχαν δηλαδη 117 το 206 και 127 το Rallye αρα πιο το νοημα να το κρυβουν??? |
christhehealer έγραψε: |
Νικόλα εάν σου πλασάρανε ότι το 206XS είναι το νέο rallye, του κοτσάρανε και δύο αυτοκόλλητα, τι θα τους έλεγες; Ή εάν σου έλεγαν ότι ο κινητήρας είναι 122 όσο του rallye, που θα το καταλάβαινες; |
christhehealer έγραψε: |
Όλα τα παραπάνω τα ξέρει η Peugeot και η κάθε Peugeot και παίζει το παιχνίδι της για να καλύπτει segments της αγοράς, και να αποκομίζει κέρδη. |
Nikel έγραψε: | ||||
Οντως ρε Χρηστο γιατι??? Καταλαβαινω πως ο μεσος αγοραστης ισως και να επηρεαζοταν αλλα και παλι την ιδια διαφορα δεν θα ειχαν δηλαδη 117 το 206 και 127 το Rallye αρα πιο το νοημα να το κρυβουν??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Οι να βαζανε επιλεγμενα κοματια απο την PEUGEOTSPORT. |
chatasos έγραψε: |
Βtw, η Vamag χρησιμοποιεί δυναμόμετρο dynapack ενώ το Drive dynojet. |
Rally έγραψε: |
αφου το γυρισαμε σε θεμα μαρκετινγκ εγω θα πω μπραβο στην peugeot!!τα rallye -vts απο μονα τους καθοριζουν και απαρτιζουν μια ολοκληρη κατηγορια. θες γρηγορο μικρο gti??? ειμαστε εδω με 3.700.000 και δικο σου. θες να το κανεις ακομα πιο γρηγορο??? αρχιζοντας με μια 250.000 το κανεις 130-140 αλογα, με 500.000 160??? τι αλλο θες??? και φυσικα μηχανη για την οποια εχουν βγει απειρα βελτιωτικα προιοντα, υποστηριζεται πληρως και χρονια τωρα και συμφωνα με τις αξιολογησεις του ΑUTO ΤΡΙΤΗ μια απο τις δεκα καλυτερες μηχανες εργοστασιακες που εχουν βγει ποτε.αν θα ηθελα ενα 206rallye???μα φυσικα, αλλα δεν θα μου το εδιναν με 3700000, αλλα με 5-5,5 δηλαδη 30-40% πιο πανω που σε αυτες τις κατηγοριες ειναι μεγαλη η διαφορα. τωρα γιατι δεν βγαινουν και τα δυο και ας αφησουμε τον καθενα να επιλεξει.εγω μπορω να δωσω μια απαντηση. γιατι αυτος που τον ενδιαφερει αυτη η κατηγορια και αμφιταλαντευοταν μεταξυ των δυο για αγορα αν τα εβαζε κατω με την διαφορα την χρηματικη θα εκανε θαυματα στο ραλλακι. μην ξεχνατε οτι η peugeot εχει ηδη τεσταρει την ιδεα αυτη, αφου το 106gti ειναι σαφως πιο πολιτισμενο, με δερματινα, ABS, ζαντες, πληθωρα χρωματων, και ομως η εμπορικη επιτυχια του ραλλυ ειναι σαφεστατα πολυ καλυτερη. |
pezomania έγραψε: | ||
Φίλε Rallye! Εγώ είμουν ένας από αυτούς που αμφιταλαντευόταν μεταξύ rallye - vts - 206. Λοιπόν κατέληξα στο 206, γιατί και 1.000.000 να έριχνα στα άλλα δύο, όπως αισθάνεσαι μέσα στο 206, δεν θα μπορούσα να το πετύχω. Άρα υπάρχει και άλλη μία κατηγορία πελατών (ηλικία 27-35) που θέλει το αμάξι εκτός από γρήγορο και άνετο!! Να κάνει ταξίδι 400χλμετρων με μ.ο.τ 160-170 χωρίς να τσαλακωθεί!! Τέλος γιατί απορίτε με τις τιμές τις αντιπροσωπείας στο θέμα της δυναμομέτρησεις;; Να σας πώ μερικές που ανακοινώνουν λιγότερα ή περισσότερα;; Όπως Alfa Romeo - VW - Opel - Seat - Hyundai κτλ κτλ |
Rally έγραψε: |
λειπει ομως μια θηκη για τον καφε!!! ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
ασε ρε john μια απο τα ιδια.ξερεις ποσες φορες εχω ψαξει και εγω για να ακουμπησω κατι καπου και τελικα καταληγω να το αφηνω στο καθισμα του συνοδηγου???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
ασε ρε john μια απο τα ιδια.ξερεις ποσες φορες εχω ψαξει και εγω για να ακουμπησω κατι καπου και τελικα καταληγω να το αφηνω στο καθισμα του συνοδηγου???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rally έγραψε: | ||||
ετσι ετσι φιλε μου!!!!βλεπω βελτιωθηκες απιστευτα με την παραθεση ε??? ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
ασε ρε john μια απο τα ιδια.ξερεις ποσες φορες εχω ψαξει και εγω για να ακουμπησω κατι καπου και τελικα καταληγω να το αφηνω στο καθισμα του συνοδηγου???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||||
Πρόταση για το επόμενο project του Drive. Ποτηροθήκες στο 106 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: | ||||
Το 206 έχει θήκες πολλές!! Γι' αυτό το επέλεξα ![]() ![]() ![]() ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Καλό αυτό να είναι ο συνοδηγος ξύπνιος και να μιλαει@@
! |
Slash έγραψε: |
Ταχύτητα εξόδου από το 400άρι; |
ivan έγραψε: | ||
131,9 km/h |
Judger έγραψε: |
Και κατι ακομα...Στο ειδικο ενθετο( drive faster) που συνοδευει το εκαστοτε τευχος εχει μετρησεις για το τελευταιο project του περιοδικου,που για οσους δεν γνωριζουν ειναι το 206 1,6 16V.Το αυτοκινητο μετρηθηκε σε επιταχυνσεις απο σταση καθως και σε ρεπριζ.Δεν εχω συγκρατησει το νουμερα ακριβως αλλα η μετρηση για τα 0-100 μου εμεινε.... 0-100 σε 8,7''!!!!!!!!!Ειναι νουμερο που δεν εχει βγει ποτε αλλοτε απο κανενα περιοδικο του ειδικου τυπου και μαλιστα ειναι πολυ κοντα στην επιδοση του 206 Gti( συμφωνα με το αρχειο του drive)Εγω απο την μερια μου ξερω( ως κατοχος του βεβαια!!!!) οτι το αυτοκινητο παει παρα πολυ καλα για τα αλογα του αλλα θεωρω το νουμερο αρκετα χαμηλο μεταξυ μας.Δεν ξερω βεβαια αν το αυτοκινητο το μετρησαν με τις 16αρες τις ζαντες και με την καινουργια την αναρτηση(δεν γραφουν κατι σχετικο).Απ οτι λενε θα το ψαξουν το θεμα ( και οι ιδιοι κουφαθηκαν) και στο απομενο τευχος θα επανελθουν με περισσοτερες πληροφοριες.Ειδωμεν!!!!!!!!!
|
GIANNIS206 έγραψε: |
Εγώ έχω βγάλει παρόμοιους χρόνουσ πολλές φορές αλλά δεν το λέω γιατι θα με παρετε με τισ πέτρες!!! |
Miltellas έγραψε: |
Πάντως όταν κοντράρομαι με τον PDuke βρίσκομαι το πολύ 1-2 μέτρα από τον προφυλακτήρα του. Αυτό σημαίνει διαφορά στα 0-100χαω λιγότερο από 0.5sec.
Μιλάω για ισιάδι, γιατί σε ανηφόρα βρίσκομαι έναν αιώνα πίσω... Άλλο πράμα η πολλή ροπή, κι άλλο τα άλογα! |
danielos έγραψε: |
μιλτελλα σε βρισκω πολυ σωστο παληκαρι μου!!!
μου αρεσε αυτο για την ροπη και ειμαι της ιδιας αποψης. οσο για την κοντρα με τον pduke εισαι μεχρι τα 100 στον προφυλακτηρα του ή και μετα συνεχιζεις να κρατας την ιδια αποσταση!!?? μεχρι τα 100 οι διαφορες ειναι μικρες!!!τα 110 αλογα τα δικα σου με τα 138 του pduke δεν φαινονται τοσο πολυ μεχρι τα 100 χιλιομετρα.οταν μπει η τριτη ξεχωριζουν τα γρηγορα απο τα αργα!!!οι δυνατες ταχυτητες(τριτη,τεταρτη) ειναι αυτες που χαρακτηριζουν για μενα παντα την ιπποδυναμη ενος αυτοκινητου!!!! οταν για παραδειγμα ενα ραλλυ εχει 8.7sec τα 100χαω και ενα 206 xs με 110 αλογα εχει 9.6 τα 100χαω αυτη η διαφορα του 0.9 sec δεν ειναι μεγαλη μιλαμε δηλαδη οτι το 206 βρισκεται λιγο πιο πισω απο τον προφυλακτηρα του ραλλυ!!οσο ανεβαινουν ομως τα χιλιομετρα αλλαζουν και τα δεδομενα!!! |
Miltellas έγραψε: |
Πάντως όταν κοντράρομαι με τον PDuke βρίσκομαι το πολύ 1-2 μέτρα από τον προφυλακτήρα του. Αυτό σημαίνει διαφορά στα 0-100χαω λιγότερο από 0.5sec.
Μιλάω για ισιάδι, γιατί σε ανηφόρα βρίσκομαι έναν αιώνα πίσω... Άλλο πράμα η πολλή ροπή, κι άλλο τα άλογα! |
danielos έγραψε: |
οσο για την κοντρα με τον pduke εισαι μεχρι τα 100 στον προφυλακτηρα του ή και μετα συνεχιζεις να κρατας την ιδια αποσταση!!??
|
christhehealer έγραψε: |
Aυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ο χρόνος έγινε με 16αρες ζάντες με 205/45 λάστιχο. Eπίσης λάστιχα επιλέχθηκαν τα Verdestein, και ανάρτηση η KW. |
Miltellas έγραψε: |
Έχω αναφερθεί ξανά στην εκπληκτική πρόσφυση του 206 16V (ακόμη και με τα μαμά ελαστικά - Conti Premium Contact). Με προσεκτική δόση γκαζιού εξφενδονίζεται. Σας έχω πει τί έπαθε ένα PuntoGT από την φοβερή πρόσφυση του 206 μου με τα καινούρια P7000.
Με 16άρες ζάντες δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει τα 9,5sec, κατά την γνώμη μου. Και με 205 λάστιχο θα βγάζει ίσως και πάνω από 10sec. Είναι λογικό. Με 14άρες θα έχει θεωρητικά ακόμη καλύτερη επιτάχυνση, αλλά στην πράξη ίσως να χαθεί αυτή η "φοβερή" ελκτική πρόσφυση. Εάν κάποιος έχει το 5θυρο 1.6 16V με τις 14άρες και τα 185/65/14, ίσως να ξέρει να μας πει. |
Johnny έγραψε: | ||
χμμμμ....μάλιστα....φίλτατε Μίλτο 4-5 postings πριν ο "christhehealer" έγραψε ότι το συγκεκριμένο 206 που έκανε το 0-100 σε 8,7" φορούσε 205/45/16... Και φυσικά αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ! Μήν γενικεύεις λοιπόν συμπεράσματα για τις επιδόσεις ή τουλάχιστον να γίνεσε πιο συγκεκριμένος για αυτά που ξέρεις... Φιλικά |
danielos έγραψε: |
ειδικα με τις 16αρες |
Johnny έγραψε: | ||
χμμμμ....μάλιστα....φίλτατε Μίλτο 4-5 postings πριν ο "christhehealer" έγραψε ότι το συγκεκριμένο 206 που έκανε το 0-100 σε 8,7" φορούσε 205/45/16... Και φυσικά αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ! Μήν γενικεύεις λοιπόν συμπεράσματα για τις επιδόσεις ή τουλάχιστον να γίνεσε πιο συγκεκριμένος για αυτά που ξέρεις... Φιλικά |
Miltellas έγραψε: | ||||
Όπως θα κατάλαβες Τζόννυ δεν απέχω από την αλήθεια. Είναι αδύνατο να κάνει 8,7sec με 16άρες και 205 ελαστικά. Το 2λιτρο κάνει αυτό το χρόνο με 195 ελαστικά. Μην τρελλαθούμε κιόλας. Ο Πάνος με το 2λιτρο μου ρίχνει κανονικά (επανηλλειμένα) έστω και δύσκολα, και ανταποκρίνεται σε διαφορά της τάξεως των 0,5sec. Αν το Drive βγάλει κάτω από 10sec με τα 205/45/16 θα δυσκολευτώ να το πιστέψω. Βέβαια αν ισχύει το ενδεχόμενο η 16άρα αλουμινίου να ζυγίζει όσο η 15άρα σιδερένια (που δεν το πιστεύω και πολύ) ίσως να μπορούσε ο χρόνος να παίξει στα 9,5+sec, δεδομένης της άριστης πρόσφυσης. Υπόψιν, ότι το 1.6 θα επηρεαστεί πολύ περισσότερο από ότι το 2λιτρο από το βάρος της 16άρας ζάντας, λόγω αισθητά χαμηλότερης ροπής. Εδώ, έβαλα 195/50/15 από 195/55/15 και είδα διαφορά (πολύ μικρή μεν) στις επιταχύνσεις. Ειδάλλως θα θεωρήσω ότι το συγκεκριμένο 1.6 16V του Drive είναι κάποια βελτιωμένη έκδοση και δεν είναι σαν τα δικά μας. Γιατί στο τέλος θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε... ΥΓ. Άν γίνω ακόμη πιο συγκεκριμένος σε αυτά που λέω, δεν θα μείνει χώρος στον Σέρβερ να γράψει και κανείς άλλος.. ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Pε παιδια ειναι λογικο να ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΜΕ 15 αλλιως τι νοημα θα ειχε?
Οταν κανεις μια βελτιωση εφ ολης της υλης σε ενδιαφερουν οι ικανοτητες του αυτοκινητου τελειως νορμαλ για συγκριση! Εγω εχω δει μετρημενο 106 16ν που σε 14ες με 175 /50(αν θυμαμαι καλα) πηγαινε καλυτερα σε ολες τις μετρησεις!(danielο αυτο που καηκε σε παλιοτερο σταδιο) 'η ακομα τα πρωτα clio 1,416ν που εχασαν με τις 15 3-4sec στα 160 Το κοντυτερο βημα δινει στο 99% καλυτερες ρεπριζ και ποτε χειροτερες! Η εxtra ελκτικη απο φαρδυτερα συνηθως εξανεμιζεται απο πολυ μεγαλυτερες τριβες!Οποτε οτι και (αν) παρεις στην αρχη και μετα.... Τα φαρδια μπαινουν για οδικη συμπεριφορα κυριως χωρις να αγνοειται βεβαια ο παραγων ελκτικη!Και μη πειτε για τα dragster ας ειχατε τοσα αλογα και το συζηταγαμε!Γενικα η σχεση ελαστικων δρομου δεν ειναι επιστημονικα ξεκαθαρισμενη οποτε μιλαει κυριως η πραξη!και το καταλληλο φαρδος βρισκεται με δοκιμες μονο!Ειναι πολλοι παραγοντες που επηρεαζουν. Mπορει και να παει καλυτερα(αν και δεν το πιστευω οτι θα μπορουσε καποιος να το μετρησει χαμηλοτερα με οποιεσδηποτε συνθηκες)με 16 το 206 αλλα αυτο ειναι λιγο απιθανο,αν βαλει κανεις σας.... ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Δεν μας λες και τι επιδόσεις δίνει??? ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
To 9,5'' βγήκε με 16αρες ζάντες και 205 λάστιχο.
Σίγουρα και η νέα του ανάρτηση το βοήθησε να κάνει καλό χρόνο, αλλά και το 9,5'' με 16αρα, για μένα είναι πολύ καλός χρόνος!! (Εμένα με 195/50 R15 θα είναι στα 9-8,8'' ε;; Μην πετάξει κανενάς ντομάτα τον έφαγα ![]() ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
μην πεταξει κανεις ντοματΑ παρε ντοματΕΣ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αντε που θες και 8.8!!! τρομαρα σου!!!!!!!! |
TONY PAP έγραψε: |
γιατί την προηγούμενη φορά δεν είχαν κάνει σχεδόν τίποτα
για έναν ολόκληρο μήνα.... |
Petros έγραψε: |
Μάπα το καρπούζι...
Εκτός του ότι έσκασα 7,5 ολόκληρα ευρώπουλα ![]() ![]() Α, μας είπαν ότι το "φτιάξιμο" θα γίνει από την Peugeot Sport, θα περιλαμβάνει επεμβάσεις στην εισαγωγή-εκκεντροφόρους-πρόγραμμα, αλλά τα πάντα παραμένουν "απόρρητα" (κάτι σαν τον Πόλεμο των Άστρων ένα πράγμα ![]() |