PSClub - Hellas

Νέα - C2 vts 125 ιππους

volvos - Παρ 20 Αύγ 2004, 22:58:35
Θέμα δημοσίευσης: C2 vts 125 ιππους
Στην Ελλάδα αναμένεται στα μέσα Σεπτεμβρίου, ωστόσο σε μερικές ευρωπαϊκές αγορές έχει ήδη ξεκινήσει η διάθεσή του. Ο λόγος για την κορυφαία έκδοση του Citroen C2, που όπως συνηθίζει η γαλλική εταιρία, θα ονομάζει VTS. Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125.



Citroen C2 VTS

Η επιπλέον δύναμη, δίνει τη δυνατότητα στο γαλλικό μίνι να επιταχύνεται από 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3'', τιμή που είναι περίπου 2'' καλύτερη από εκείνη του C2 με τους 110 ίππους. Όσο για την τελική του ταχύτητα, αυτή ξεπερνά τα 200 χλμ/ώρα. Εξωτερικά, το C2 VTS διακρίνεται από τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, τη χρωμιομένη απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή.


Citroen C2 VTS

Εσωτερικά, η έκδοση VTS διαθέτει διχρωμία στις επενδύσεις, καλύμματα αλουμινίου στον μοχλό ταχυτήτων και τα πεντάλ και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κλιματισμό, cd player, 4 αερόσακους, ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Στην αγορά της Μ. Βρετανίας η τιμή του C2 VTS ανέρχεται σε περίπου 18.000 ευρώ, σίγουρα όχι χαμηλή για μικρό αυτοκίνητο, έστω κι αν αυτό εφοδιάζεται με έναν νέο και ισχυρό κινητήρα.


http://automoto.flash.gr/news/news/2004/8/19/4150id/

και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ...
-=N4X=- - Σαβ 21 Αύγ 2004, 12:11:04
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως πραγματικα προτιμω το 206 μου....ελεος...εμφανιση ειναι αυτη που εχει?
Με το καλο να ερθουν....να τσαγιαζουμε κ κατι διαφορετικο....γιατι τα 2" που λενε καλυτερα δεν ειναι σημαντικη επιδοση λογω του οτι το μεχρι τωρα 1600 εχει αυτοματο κιβωτιο.Πιστευω πως θα πηγαινουν οπως τα 16 206 κ αντε στα πολλα χλμ να κανουν λιγο κεφαλι αλλα κ αυτο παιζεται λογω αεροδυναμικης.
PHSYBORG - Σαβ 21 Αύγ 2004, 13:12:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: c2 vts 125 ιππους
volvos έγραψε:
Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125

και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ...



Λογικα ειναι το 110αρη μοτερ με ΦΠΕ( σαν το Micra ) !
Δεν πιστευω να χουν αλλαξει εκεντρο !
Ntinos - Σαβ 21 Αύγ 2004, 22:52:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: c2 vts 125 ιππους
PHSYBORG έγραψε:
volvos έγραψε:
Η συγκεκριμένη έκδοση, θα εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα 1.6 λίτρων που κινούσε την μέχρι σήμερα κορυφαία έκδοση της γκάμας, με τη διαφορά πως η ισχύς του θα είναι αυξημένη κατά 15 ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 125

και το ερωτημα που τιθεται ειναι πως βγηκαν αυτα τα 15 αλογα παραπανω γιατι το αποκλειω εντελως να ειναι το παλιο μοτερ...



Λογικα ειναι το 110αρη μοτερ με ΦΠΕ( σαν το Micra ) !
Δεν πιστευω να χουν αλλαξει εκεντρο !


το μοτερ αυτο δεν ειναι ιδιο με τον παλιο 1,6 και απο παλιοτερες πλυροφοριες ειναι αμεσου ψεκασμου και πολυ ανωτερο σε αποδοση απο τον κινητηρα με τους 110 ιππους (16+ κιλα ροπη και σχεδον 130 αλογα μιλαγαν)
PHSYBORG - Κυρ 22 Αύγ 2004, 10:20:42
Θέμα δημοσίευσης:
Aν ειναι ετσι παλι ατυχοι εμεις !
Γιατι κ να το βρουμε αργοτερα να το βαλουμε πανω δεν θα δηλωνεται κ μαλλον κ το 207 θα βγαινει μ αυτο τον 1.6 !
Vaggelis - Κυρ 22 Αύγ 2004, 11:03:52
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί αργότερα στο νέο 207, αλλά η τιμή του C2 είναι πολύ αποθαρρυντική (στην Βρετανία 18.000 ευρώ??? στην Ελλάδα δηλαδή πόσο;;;;....)
volvos - Τρι 24 Αύγ 2004, 16:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
α. οι τιμες αγγλια ειναι πιο πανω απο ελλαδα για αυτα τα μικρα μοντελα....
απλα μπες στη πεζο αγγλιας και δες το δικο μου 1.6 gti ειχε 6000μυρια....
αρα το σιτροεν το κοβω γυρω στα 16000ευρω με χειροτερο βεβαια εξοπλισμο...

β. αν ειναι αμεσου ψεκασμου ευχαριστω δε θα παρω και για τις βενζινες της ελλαδας που θα π[ρεπει να βαζεις μονο σουπερ μετα και γιατι δυστυχως η πεζο-σιτροεν εχουν παραδοση στις βλαβες οταν παρουσιαζουν ενα νεο μοτερ .........απλα δεστε το δικο μου 1.6 για να μη παμε μακρυτερα...
Steve - Τρι 24 Αύγ 2004, 17:07:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν το πασσάρουνε με μηχανικό κιβώτιο, παρά μόνο με το "sensodrive", τότε θα κάνουνε μεγάλη ανοησία για να μή πώ τίποτα χοντρότερο Cool
volvos - Τρι 24 Αύγ 2004, 17:21:15
Θέμα δημοσίευσης:
χειροκινητο 5αρι ειναι το γραφει...
παντως μυριζομαι αγγλικη πατεντα γιατι στο site citroen.com δεν λεει τιποτα απολυτως....
Steve - Τρι 24 Αύγ 2004, 18:01:10
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
χειροκινητο 5αρι ειναι το γραφει...
παντως μυριζομαι αγγλικη πατεντα γιατι στο site citroen.com δεν λεει τιποτα απολυτως....



Ε κάτι σαν το ibiza top gun (ελληνική πατέντα) δηλαδή Rolling eyes
netblaster - Τετ 25 Αύγ 2004, 20:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω αν προκειται για πατεντα, αλλα πριν 4μηνες που ειχα ρωτησει εναν αντιπροσωπο της Citroen, μου ειχε πει οτι περιμενουν μια εκδοση 1.6 με 125ps και χειροκινητο σασμαν μεχρι το τελος του χρονου!!! Το ωραιο ειναι μια εκδοση του C2 με το ιδιο μοτερ 1.6 και ιπποδυναμη 150ps!!! Bασισμενη σε εμφανιση στο αγωνιστικο C2 (θυμαστε το πρωτοτυπο...), θα εχει ειδικα ρυθμισμενη αναρτηση και 17αρες!!! Δυστυχως, αυτο θα ειναι προνομιο μονο της αγγλικης αγορας (και λογικα δικη τους βελτιωση...)!!!
Val - Τετ 25 Αύγ 2004, 20:24:06
Θέμα δημοσίευσης:
O,τι και να ειναι παντως το C2, ελπιζω καποια στιγμη Peugeot-Citroen να βγαλουν κατι αναλογο του 106 Rallye. Μεχρι τωρα δεν εχει υπαρξει κατι αναλογο, που σιγουρα αν βγει στην αγορα θα πουλησει σα ζεστη φρατζολα...To C2 δεν πιστευω οτι ειναι κατι ουτε καν κοντα στο 106 (κατα την αποψη μου βεβαια)
Ακομα και το 206 1.6 επρεπε να εχει παραπανω ιπποδυναμη για να ειναι κοντα στις επιδοσεις του θρυλικου Rallye...Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη...
COOL ALEXIS - Πεμ 26 Αύγ 2004, 08:16:50
Θέμα δημοσίευσης: Μπορούμε και καλύτερα....
Με λίγο tuning είμαστε super! Βέβαια πρέπει να αφαιρέσουμε και μερικά κιλάκια αλλά θα την βρούμε κι εκεί την λύση!!!
Val - Πεμ 26 Αύγ 2004, 17:43:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπορούμε και καλύτερα....
COOL ALEXIS έγραψε:
Με λίγο tuning είμαστε super! Βέβαια πρέπει να αφαιρέσουμε και μερικά κιλάκια αλλά θα την βρούμε κι εκεί την λύση!!!


Oταν λες να αφαιρεσεις κιλα εννοεις να ξυλωσεις πισω καθισματα? Question
kanelj - Παρ 27 Αύγ 2004, 00:26:35
Θέμα δημοσίευσης:
Val έγραψε:
O,τι και να ειναι παντως το C2, ελπιζω καποια στιγμη Peugeot-Citroen να βγαλουν κατι αναλογο του 106 Rallye. Μεχρι τωρα δεν εχει υπαρξει κατι αναλογο, που σιγουρα αν βγει στην αγορα θα πουλησει σα ζεστη φρατζολα...To C2 δεν πιστευω οτι ειναι κατι ουτε καν κοντα στο 106 (κατα την αποψη μου βεβαια)
Ακομα και το 206 1.6 επρεπε να εχει παραπανω ιπποδυναμη για να ειναι κοντα στις επιδοσεις του θρυλικου Rallye...Το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι υπομονη...

εμενα γιατι κατι μου λεει οτι θα εχει καλες επιδοσεις Question Cool
volvos - Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:04:51
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπν απο το σαιτ της σιτροεν στην αγγλια εχουμε και λεμε κοφτης 7200 και καταναλωση αρκετα τσιμπημενη σε σχεση με C2-VTR-110HP-SENSODRIVE και 206 που τα δινουν σχδον το ιδιο.
αν ηταν αμεσου ψεκασμου θεωρητικα θα επρεπε να ειχε αρκετα πιο χαμηλη καταναλλωση απο ενα ιδιο μοτερ με ημιαυτοματο μαλιστα σαζμαν
αρα μαλλον μιλαμε για μετατροπη της σιτροεν αγγλιας....

εστειλα mail σιτροεν και αναμενω.αν παντως αποδειχθει μετατροπη και μαλιστα με εγγυηση αντιπροσωπειας γιατι οχι ρε παιδια?????????
PHSYBORG - Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
Στα 1.6 ( 206) αφου μαμα ειναι απο 115-118 μ ενα καλο ΦΠΕ πιστευω ανετα πας 125 αλογατα !


volvos - Τετ 01 Σεπ 2004, 22:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ 1.6
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ

C2 VTS, DESIGNED FOR DRIVING PLEASURE


A 125 bhp 1.6i 16V engine that packs a punch

The new 1.6i 16V engine develops 90 kW (125 bhp DIN) at 6,500 rpm with maximum torque of 143 Nm at 3,750 rpm. Associated with the sporty VTS, this engine offers high-level performance and driving pleasure.
Based on the 110 bhp 1.6i 16V, this new powerplant features a range of performance-boosting upgrades concerning:
- the intake and exhaust valve timing, and new camshafts,
- a special intake manifold,
- a new injection system with higher injector flow rates,
- a new exhaust system and rear silencer.

The C2 VTS combines a broad operating range with a smooth response at low engine speeds. Engine cut-off is at 7,200 rpm.

The engine is coupled with a 5-speed manual gearbox. The shorter gear ratios place the emphasis on power and performance, reflecting the dynamic character of the C2. For example, the C2 VTS accelerates from 80 to 120 km/h in 8.3 seconds in fourth, and in 11.3 seconds in fifth.



ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE CITROEN.COM

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLE
Steve - Πεμ 02 Σεπ 2004, 01:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν πολλά πράγματα δεν βάλανε για 15 μόνο άλογα? Rolling eyes
pugsang - Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:49:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ε τι νομιζες οτι ειναι η Citroen??

Mastromitsos tunning???

Ο Μαστρομητσος το ιδιο αυτοκινητο θα το δηλωνε 170 αλογα τουλαχιστον
pugsang - Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:52:52
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

The new 1.6i 16V engine develops 90 kW (125 bhp DIN) at 6,500 rpm with maximum torque of 143 Nm at 3,750 rpm.



Κατι δεν παει καλα εδω ή ειναι ιδεα μου????

Μονο 14,5 Kg ροπης και μαλιστα στις 3750 rpm????????????

Confused Confused Confused Confused Confused
Baphomet - Πεμ 02 Σεπ 2004, 07:53:15
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Ε τι νομιζες οτι ειναι η Citroen??

Mastromitsos tunning???

Ο Μαστρομητσος το ιδιο αυτοκινητο θα το δηλωνε 170 αλογα τουλαχιστον


Λίγα με τον μαστρομήτσο... το αμαξι και μονο που θα εχει σηματακι vts παιρνει 10 αλογα τροχο... αιντε... Laughing
nikapos - Παρ 03 Σεπ 2004, 10:45:24
Θέμα δημοσίευσης:
Για να δούμε την τιμή του στην Ελλάδα, προτείνω να βρούμε κάποιο σιτροεν με ίδια τιμή με το vts και να δούμε πόσο έχει εδώ.
Λοιπόν , στη μεγάλη βρετανία το vts έχει ακριβώς ίδια τιμή με το pluriel 1.4, (12.000 λίρες) το οποίο στην ελλάδα έχει 14640.
Στη Γαλλία το ένα έχει 15350 και το άλλο 15100 (προσέξτε ότι στη γαλλία το pluriel είναι πιο ακριβό απ΄ότι στην ελλάδα, κι αυτό συμβαίνει για πάρα πολλά αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού).

το πλουριελ έχει όπως έγραψα 14640 και κάπου εκεί πρέπει να περιμένουμε και το vts. To σαξο δεν ήταν πιο φτηνό, τουλάχιστον στην έκδοση με abs kai αερόσακους που σίγουρα θα έχει και το c2.

αυτά είναι τα καλά νέα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε και πώς θα στρίβει, γιατί τα σαξόραλλα δεν βγάλανε μάτι τόσο λόγω επιδόσεων όσο λόγω συμπεριφοράς. Πάντως θα είναι αρκετά γρήγορο και το κυριότερο προσιτό. άντε, γιατί η κατάσταση είχε ξεφύγει και ήθελες μια περιουσία για να πάρεις κάτι σβέλτο.

Το αν θα δούμε αυτό τον κινητήρα στο 207 είναι πολύ νωρίς να το πούμε. Αλλά δεν νομίζω. Μάλλον θα φοράει το γνωστό παλιό δίλιτρο με τα 137 και τα 180 άλογα.


Steve έγραψε:
Σαν πολλά πράγματα δεν βάλανε για 15 μόνο άλογα? Rolling eyes


από εκεί να καταλάβετε τι παίζει με τις δήθεν βελτιώσεις που σου δίνουν τα απίστευτα άλογα. Στο drive πήρε κάποιος κι είπε ότι το RS του έβγαζε γύρω στα 300 και στο δυναμόμετρο έδειξε 250+. Ενώ κάποιος άλλος που έδωσε 6000 για να βελτιώσει toledo, στις επιδόσεις ήταν κάτω από του typeR που θα του στοίχιζε πιο φτηνά και περίπου στα ίδια με το λεον κούπρα που θα του στοίχιζε βέβαια 2000 πιο πάνω αλλά τα λεφτά του θα τα έπιανε σαν μεταπώληση.
volvos - Παρ 03 Σεπ 2004, 15:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
λοιποοοοοοοοον

εστειλα μαιλ στη σιτροεν παιζοντας το ιδιοκτητης s2 vtr 1.6 16v με τα 110
και ρωτουσα για μοτερ....

μετα απο τηλ που μου εκαναν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εμαθα οτι το μοτερ εχει κωδικο νφ-κατι δηλ βασιζεται μου ειπε στο μοτερ του σαξο-ραλλυε και οοοοοοχι στο δικο μας και ειναι χωρις αμεσο ψεκασμο!
αρα δε μπαινει σε μενα σα μετατροπη!
εμενα γιατι μου φαινεται μουφα το πραμα και οτι κατι δε παει καλα με τα λεγομενα τους????????
nikapos - Παρ 10 Σεπ 2004, 11:55:34
Θέμα δημοσίευσης:
τα καθαρματα ξερουν οτι μας τρελαινουν οι λεξεις ραλυ και vts και κοπανανε. Ξεχαστε τα 14.500 ευρώ. Παραγγελίες από αύριο με 16302!!! (καλα αυτό το 02 τι το θέλανε?)

Οξω απ την παραγγα ρεεεεε!
Να θυμισω εδω οτι τα σαξοραλλα ήταν κανονικά αυτοκίνητα που μπορούσε να στριμωχτεί μεσα μια οικογένεια. οχι το σε 2 που είναι λίγο μεγαλύτερο από σμαρτ! Αντε πια!
volvos - Τετ 22 Σεπ 2004, 16:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπών μετα απο μια βολτα στη τοπικη σιτροεν εχω να πω.
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ
Τι χωροι ειναι αυτοι αισχος ουτε σμαρτ τετοιο καταντι...
Το μοτερ εχουμε και λεμε εχει καταλυτη πανω οπως το δικο μας στη πολλαπλη
εχει φιλτροκουτι κανονικο ιδιο με 1.4 σ2
εχει ηλεκτρικο γκαζι με μια πολυ περιεργη πολλαπλη με αυλους στο τερμα που εμενα προσωπικα μου θυμισε πεζο σπορτ εισαγωγη με ηλ.γκαζι στο τελος - πολυ φαντασια ε?-
ειναι μεταλλικη εννοειται εκτος απο τελος που εχει ηλ.γκαζι
εχει εκεντροφορους ραλλυ
εχει 9.9 0-100 συμφωνα με ξενα περιοδικα και οχι 8.3

Αρα λογικο να εχει λιγοτερη ροπη......

Εχει κωδικο Nfx οχι nfu......................................................

Ελπίζω κανένα έμπειρο μελος να παει να δει, ειδικά την πολλαπλή και να μας πει τη γνωμη του....λετε να βρουμε η λυση απο τη σιτροεν
Recifees - Τετ 22 Σεπ 2004, 20:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol Lol
Lol Lol Lol

Συγνώμη αλλά αυτό μου ήρθε μόνο στο μυαλό για την όλη υπόθεση
fteriman - Πεμ 23 Σεπ 2004, 23:01:14
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα και απο μενα Very happy οντως το 0-100 του ειναι 10,0 συμφωνα με την δοκιμη του τελευταιου τευχους του ελληνικου ams!
volvos - Πεμ 23 Σεπ 2004, 23:05:43
Θέμα δημοσίευσης:
dε ξερω τι λετε εσεις παντως το c2 που ειδα στι σιτροεν ειχε τα ιδια ηλεκτρονικα με εμενα δηλ. καθαριστηρες φωτα ηλ.γκαζι...
και εμενα προσωπικα δε με χαλαει καθολου να βρω ενα εγκεφαλο 'βελτιωμενο' και ας γραφει σιτροεν πανω...απο το να καθομαι να ψαχνω να συνεννοηθω με το καθε ελληνα βελτιωτη εγκεφαλων...
netblaster - Παρ 24 Σεπ 2004, 00:38:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λετε ρε παιδια??? 0-100 σε 10" !?!?!?!? Shocked Καλα και ποσα αλογα του μετρησαν??? Δηλαδη αν παω να δωσω 16000Ε για να παρω ανα νεσεσερ με ροδες που παει σαν το 206 1.4 16ν??? Αντε γειαααα... Evil
kavaliotis - Σαβ 25 Σεπ 2004, 03:36:52
Θέμα δημοσίευσης:
125 αλογα για τοσο μικρο αμαξι ειναι παρα πολλα ρε παιδια... Και εχει 10 δευτερολεπτα το 0-100??? Πολλα δεν ειναι? Τετοιο μικρο αμαξι χωρις καθολου χωρους μεσα θα το περιμενα τουλαχιστον να ειναι πολυ σβελτο, δεν δικαιολογει τα 5.5 εκατομμυρια δρχ !!!!!!
netblaster - Σαβ 25 Σεπ 2004, 12:42:40
Θέμα δημοσίευσης:
Στο ams δυναμομετρησαν 125ps στο στροφαλο στις 6460rpm με κοφτη στις 7000+ (δεν λεει ακριβως)!!! 0-1000 σε 31,6"!!! Τωρα να βαλω τις επιδοσεις του 206 1.6 16ν διπλα??? Παντως το μονο που σωζει την κατασταση ειναι οτι, οπως λενε, εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα και οδηγειται με ολα τα στυλ, ουδετερα, υποστροφικα και υπερστροφικα!!! Μολις κανω test drive θα εχω πιο σαφη εικονα!!!
Recifees - Σαβ 25 Σεπ 2004, 16:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Στο ams δυναμομετρησαν 125ps στο στροφαλο στις 6460rpm με κοφτη στις 7000+ (δεν λεει ακριβως)!!! 0-1000 σε 31,6"!!! Τωρα να βαλω τις επιδοσεις του 206 1.6 16ν διπλα??? Παντως το μονο που σωζει την κατασταση ειναι οτι, οπως λενε, εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα και οδηγειται με ολα τα στυλ, ουδετερα, υποστροφικα και υπερστροφικα!!! Μολις κανω test drive θα εχω πιο σαφη εικονα!!!


Με το ESP προίκα Very happy Laughing Laughing
Σόρρυ αλλά το διάβασα το ρημάδι το άρθρο και μου ήρθαν τρελά γέλια .

Τις επιδόσεις του 1,6 τζιιιζ μην τις πείς θα πικραθεί το άμοιρο ..Ελπίζω να μην είναι παρόμοιος ο αντικαταστάτης του Rallye Rolling eyes
-=N4X=- - Κυρ 26 Σεπ 2004, 13:58:22
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη οι επιδοσεις του 1.6 206 ειναι καλυτερες απο του c2?
Και αν ναι οριακα η του κερνει τσαγακι?Επειδη δεν εχω το περιοδικο κ δεν μπορω να κανω συγκρισεις....
netblaster - Κυρ 26 Σεπ 2004, 17:23:03
Θέμα δημοσίευσης:
Για το ESP που αναφερει ο Γιαννης, η αληθεια ειναι οτι απενοργοποιειται!!! Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο αρθρο του ams ηταν η συνεχης αναφορα στο τιμονι του C2 (ναι μεν θετικο, κοβει, εχει αισθηση ΑΛΛΑ θελει συνηθεια, θελη εξασκηση, θελει, θελει...)!!! Με αλλα λογια, κιαν ηταν κανα λιγοτερο εμπορικο μοντελο αντι για το C2, θα το εθαβαν το τιμονι και το αμαξι γενικοτερα!!! Οσο για τις επιδοσεις φιλε Αλεξ C2:0-100 10", 0-400 17.1", 0-1000 31.6"
206 1.6 16ν: 0-100 9.3" (αντε 9.5"), 0-400 16.8", 0-1000 30.9" !!! Και πιο δυνατα φρενα εχει το 206, και καλυτερο τιμονι και ειναι και πιο φθηνο και το κυριοτερο, ειναι πιο αυτοκινητο!!!
volvos - Κυρ 26 Σεπ 2004, 18:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
katαρχην η τιμη ειναι ολοιδια αν παρεις το gti που εχω και βαλεις esp και πλευρικους αεροσακους φτανει στα ιδια λεφτα...
τωρα για επιδοσεις κατι δε παει καλα....
παντως 9.5 και 30.9 206
10 και 31.5 c2 εχουν σωστη αναλογια για να πεις οτι δε το μετρησαν σωστα...

δυναμομετρηση ειχε?
παντως κοντος ψαλμος... ειναι σιγουρος οτι ολα τα περιοδικα θα εχουν συγκριτικο με το 206 στα επομενα τευχη
πολεμος... Sniper Sniper 2gunfire 2gunfire Sniper
pezakias_7 - Σαβ 02 Οκτ 2004, 09:59:20
Θέμα δημοσίευσης:
4 ΤΡΟΧΟΙ
SPORTKA: 0-100 10.8, TELIKH 173, 0-140 23, 0-400 17.7, 0-1000 32.8.
C2 VTS 0-100 9.7, TELIKH 202, 0-140 19.4, 0-400 17, 0-1000 31.2.
IGNIS SPORT: 0-100 9.4, TELIKH 185, 0-140 19.9 KAI 0-1000 31.4.
ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ.ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ 120-0 59.9 ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ,58 ΤΟ ΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΓΚΝΙΣ 53.4.ΠΑΝΤΩΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ ΣΙΤΡΟΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΓΚΝΙΣ.ΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΤΟ ΣΙΤΡΟΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΕΤΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΙΡΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ 2.ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΗΠΙΟ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ.ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 2 ΟΔΗΓΩΝ.
ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ. ΘΕΤΙΚΑ- ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ,ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ- Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΤΟ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ.
ΣΩΤΗΡΧΟΣ. ΘΕΤΙΚΑ-Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΤΙΒΑΡΟΤΗΤΑΣ,ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΡΟΧΟΙ,ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ.ΑΡΝΗΤΙΚΑ-ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ.
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΑΞΟΥΛΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ.ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΑΞΟΥΛΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΝΟΣ ΣΑΧΟ ΒΤΣ,ΕΙΝΑΙ ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ 2 ΚΑΙ ΑΠΟ 8ΒΑΛΒΙΔΑ ΡΑΛΛΑΚΙΑ.
ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ. ΕΚΑΝΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΨΑΞΙΜΟ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ 1.17.60!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΒΙΖΑ ΦΡ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΤΙΑ ΕΚΑΝΕ 1.18!!!!!!!!ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΚΟΛΦ 1600 ΦΣΙ ΚΑΝΕΙ 1.21.50.ΕΜΕΙΝΑ ΑΝΑΥΔΟΣ.TO 206 1600 kanei 1.20.50.Gia to gkazi den ekanan kapoio parapono.
Recifees - Δευ 04 Οκτ 2004, 07:37:34
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα Μέγαρα μπορεί ο χρόνος να ήταν καλύτερος αλλά δεν τους συγκίνησε ιδαίτερα τώρα αυτό το 1.17.60 Rolling eyes για το 206 αυτός ήταν χρόνος γυρολόγιου σε δοκιμή άντοχής Wink
volvos - Δευ 04 Οκτ 2004, 14:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
με γεια μας.................................


τωρα για 4τ να σας υπενθυμισω οτι τον αυγουστο επεσε νεα ασφαλτο στα μεγαρα και ακομα αγωνας δεν εχει γινει....
για αυτο και δεν τολμησαν να σχολιασουν το 1.17...

α και ραλλυ εκανε 1.16.8 παλια!!!!!

για το σαζμαν με τελ.σχεση μεταδοσης 4,286 τι λετε
ραλυ μου μυριζει?????
Recifees - Τρι 05 Οκτ 2004, 07:26:01
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
με γεια μας.................................


τωρα για 4τ να σας υπενθυμισω οτι τον αυγουστο επεσε νεα ασφαλτο στα μεγαρα και ακομα αγωνας δεν εχει γινει....
για αυτο και δεν τολμησαν να σχολιασουν το 1.17...
α και ραλλυ εκανε 1.16.8 παλια!!!!!

για το σαζμαν με τελ.σχεση μεταδοσης 4,286 τι λετε
ραλυ μου μυριζει?????


Aχαα
gavanas - Τρι 05 Οκτ 2004, 10:57:14
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά ίσως είναι η μονη σχέση που δεν έχει φορέσει ραλύ. Είναι η 14/60 (XSi και πολλά 1400 της τελευταίας 15ετίας)
sps - Τρι 05 Οκτ 2004, 14:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
με γεια μας.................................


τωρα για 4τ να σας υπενθυμισω οτι τον αυγουστο επεσε νεα ασφαλτο στα μεγαρα και ακομα αγωνας δεν εχει γινει....
για αυτο και δεν τολμησαν να σχολιασουν το 1.17...

α και ραλλυ εκανε 1.16.8 παλια!!!!!

για το σαζμαν με τελ.σχεση μεταδοσης 4,286 τι λετε
ραλυ μου μυριζει?????


Μεχρι τωρα,οταν στρωνανε ασφαλτο καινουρια στα μεγαρα οι χρονοι χειροτερευαν, δεν καλυτερευαν, αρα δεν νομιζω ο χρονος του c2 να οφειλεται στην ασφα΄λτο.
Σε σχεση με το 206 μπορω να διακρινω 2 διαφορες που μπορουν να κανουν τη διαφορα:

1)Η μεταδοση ή καλυτερα η σχεση μεταδοσης.Προφανως η κοντη σχεση διαφορικου το βοηθαει πολυ σε σχεση με το 3.9 κατι του 206 οπου δε βολευεται καθολου με αυτη τη μεταδοση στην πιστα.
Αυτα τα λω επειδη εχω μπει με το 206 στα μεγαρα.
Εκανες γυρο με 2η και 3η , η οποια ηταν πολυ μακρια για την πιστα,δε το βοηθαγε να γεμισει ευκολα.
Ενω με πολο 16ν και ραλλυ 16ν που επισης εχω μπει μεσα, το κιβωτιο-μεταδοση ηταν απολαυση για αυτα τα αυτοκινητα.

2)Τα λαστιχα.
Με κοντινενταλ αλλα και γενικοτερα με 195-55, το 206 μαγουλιαζει , γλιστραει και δεν μπορει να παρει τα μεγιστα απο αυτον τον τομεα.
Ενα 195-50 σιγουρα βελτιωνει την επιδοση στην πιστα.
Υποθετω πως το C2 πρεπει να εχει 16αρια, οποτε κερδιζει και σε αυτον τον τομεα το 206.
teoman - Τετ 06 Οκτ 2004, 13:30:33
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:

Ενα 195-50 σιγουρα βελτιωνει την επιδοση στην πιστα.
Υποθετω πως το C2 πρεπει να εχει 16αρια, οποτε κερδιζει και σε αυτον τον τομεα το 206.


Σωστά υποθέτεις,195/45/16 φοράει
pezakias_7 - Παρ 15 Οκτ 2004, 20:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ EVO ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΟ ΣΑΞΟ VTS ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΕΡΙΑ ΕΝΩ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ C2 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΞΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ.ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΟΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΣΑΞΟ ΛΟΓΩ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ,ΑΜΕΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ KAI ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΤΟΥ C2.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ C2 ΗΤΑΝ ΜΙΣΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΕΙΧΕ ΨΙΛΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟ C2 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΕΓΩ ΛΕΩ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΑΝ ΤΟ C2 ΚΕΡΝΑΕΙ ΤΣΑΓΑΚΙ ΣΤΟ VTS ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΤΟ C2 ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ESP ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΞΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙ.Α ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ C2 ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥ 206.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΓΚΑΖΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ ΑΠΟ 206 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 800ΕΥΡΟ.ΑΠ'ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ,ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΠΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 140 ΑΛΟΓΑ!!!
0-100 ekanan se 9.3 me to moter na exei 1500xm.Yposthriksan oti me kalyterh asfalto ,me anoigmeno moter kai xwris synodhgo petyxainoyn aneta 8.3
netblaster - Παρ 15 Οκτ 2004, 22:47:37
Θέμα δημοσίευσης:
Το συγκριτικο δεν το εχω διαβασει, αλλα οντως τα φθαρμενα λαστιχα, η αναρτηση κτλ παιζουν μεγαλο ρολο μεσα μια πιστα που μετρανε τα δεκατα!!! Anyway, η αληθεια ειναι πως τα Saxo VTS και τα rallye θελουν γνωση και καλα χερια για να πανε αερα, αλλα μια φορα ειναι διασκεδαστικα!!! Το C2 ειναι πιο αποκομμενο απο τον οδηγο του (εχω οδηγησει το VTR) και δεν μπορει να προσφερει τις ιδιες συγκινησεις!!! Οσο για τη βελτιωση του μοτερ, με ολα αυτα που αναφερεις ολα βελτιωνονται και ποσο μαλλον του ραλλυ!!! Απο εκει και περα το θεμα ειναι οτι το C2 σαν κατασκευη δεν νομιζω οτι μπορει να υποστηριξει το ρολο ενος σπορ!!! Παντως, για να μην παρεξηγουμαστε, δεν λεω οτι το C2 δεν ειναι καλο ή γρηγορο, απλα δεν ειναι ραλλυ (ή Saxo)!!!
H περιπτωση του C2 VTS ειναι σαν ενα video game που το τερματιζεις κανοντας ρεκορ κτλ και σου βγαζει μετα game over, ενω τα ραλλυ και Saxo ειναι η περιπτωση που μετα τον τερματισμο σου βγαζει και bonus game!!! Wink
sps - Κυρ 17 Οκτ 2004, 12:10:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αραγε θα βγει homologation του C2 στο grN?
Eκει θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα για το πιο ειναι καλυτερα στημενο.
Γιατι στα περιοδικα ο καθενας λεει το κοντο και το μακρυ του.
MEMsound - Σαβ 20 Αύγ 2005, 10:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autoexpress.co.uk/long_term_test/59212/citroen_c2_vts.html

Διαβάστε 2 απόψεις από δοκιμές διαρκείας του C2 VTS Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr