Val έγραψε: |
To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο... ![]() (Ελπιζω να μη λεω βλακειες... ![]() |
Παράθεση: |
Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; |
geo1st487 έγραψε: |
Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε |
shark_zak έγραψε: | ||
εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες..... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)
Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά. Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%. Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε... Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός. |
TONY PAP έγραψε: |
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Το γιατί το ξέρεις; Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται. |
Ydwr έγραψε: | ||||
Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες. Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα' ![]() Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Απ την άλλη μετά το ''pit stop'' για φούσκωμα ελαστικών και φρέσκια 100αρα βενζίνη το αμάξι παίρνει τα επάνω του. ![]() Αλήθεια δεν έχετε παρατηρήσει ότι με φρέσκια βενζίνη (έστω και 10-15 ευρώ) αν έχετε την παλιά πολλές μέρες πάει πολύ καλύτερα ![]() Πάντως η αντλία μας επηρεάζεται στην λειτουργία και απόδοση της από την ποσότητα του καυσίμου στο ρεζερβουάρ ναι ή όχι ? |
Alex έγραψε: |
Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα ![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h. |
Παράθεση: |
φιλε μου το κακο ειναι οτι εμεις εχουμε το cc οπου τα καθισματα του δεν κανουν τοσο μεγαλη διαφορα...
επισης ρεβερβα δεν εχουμε... |
Παράθεση: |
Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h. |
Val έγραψε: |
Π.χ.ειχα μια φιλη που ηταν περιπου 100 κιλα ( ![]() ![]() |