PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Με λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ εχω μεγαλυτερη επιταχυνση ?

geo1st487 - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 17:00:07
Θέμα δημοσίευσης: Με λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ εχω μεγαλυτερη επιταχυνση ?
Εχω ενα Peugeot 206 XT 1.4 90hp και εχω παρατηρησει το εξης:
Οταν εχω λιγη βενζινη δηλαδη οταν ο δεικτης της βενζινης δειχνει στην προτελευταια γραμμη το αμαξι εχει μεγαλυτερη επιταχυνση και καλυτερα γκαζια. Που οφειλεται αυτο; Το εχει παρατηρησει κανεις στο αμαξι του;
Ευχαριστω
Val - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 17:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο... Idea
(Ελπιζω να μη λεω βλακειες... Embarassed )
geo1st487 - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 18:20:48
Θέμα δημοσίευσης:
Val έγραψε:
To εχω παρατηρησει και εγω με το 1.4 που ειχα. Δεν ειμαι ειδικη επι του θεματος (καθε αλλο!) αλλα πιστευω βαση λογικης οτι παιζει ρολο το εξτρα βαρος που εχει το ντεποζιτο οταν ειναι φουλαρισμενο. Οπως π.χ. αλλη επιταχυνση εχεις οταν εχεις επιβατες και αλλη οταν εισαι σολο... Idea
(Ελπιζω να μη λεω βλακειες... Embarassed )


Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε
xeskepastos - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 19:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Αυτο σκεφτηκα και εγω. Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης;


Εχουν, εχουν... εδω αλλοι αφηνουν τη ρεζερβα σπιτι για να παν λιγο πιο γρηγορα, για 50 λιτρα βενζινης συζητας εσυ??? Wink
shark_zak - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:10:09
Θέμα δημοσίευσης:
geo1st487 έγραψε:
Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε


εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες..... Wink
voudas - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:27:03
Θέμα δημοσίευσης:
shark_zak έγραψε:
geo1st487 έγραψε:
Ποσο βαρος ομως εχουν τα 50 λιτρα βενζινης; Δηλαδη αν εχεις επιβατες full το ντεποζιτο και ανηφορα τοτε αστα να πανε


εχει σκεψου οτι το κανουν και στην f1 για πιο γρηγορους γυρους ωστε να παρουν διαφορα η στις κοντρες..... Wink


άλλο όμως αν παίζεις με τα χιλιοστά του δευτερολέπτου στην f1 και άλλο να το καταλαβαίνεις έτσι απλά...
volvos - Πεμ 29 Ιούλ 2004, 23:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
ειδικα αν δε σκεφτεις οτι ενα ρεζερβουαρ χωραει 50λιτρα αρα πολυ χοντρικα περιπου 50 κιλα .....
δηλαδη αν το εχεις γεματο εισαι 40 περιπου κιλα παραπανω......εσυ λες αυτο να δινει τοσο???
εμενα παντως μου φαινεται θεμα αισθησης..
Svstouk - Παρ 30 Ιούλ 2004, 07:52:05
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, ίσως εσείς με τα πολλά κυβικά (1.6+) να μην το καταλαβαίνετε, αλλά αυτό που αναφέρθηκε είναι σωστό. Κι εγώ βλέπω διαφορά όταν αδειάζει το τεπόζιτο και το μυαλό μου πάει στο λιγότερο βάρος.

Αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μας το εξηγήσει τεκμηριωμένα...
Sidobre - Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)

Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά.

Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%.

Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε...

Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός.
Val - Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που λειει ο Τασος το εχω παρατηρησει. Π.χ.ειχα μια φιλη που ηταν περιπου 100 κιλα ( Exclamation Exclamation ) Και τοτε ειχα ακομα το 1,4 75 αλογα. Ε, το αμαξακι τραβουσε πολυ ζορι και για να ερθει στα ισια του φροντιζα να εχω ψιλοαδειο ντεποζιτο οταν εβγαινα μαζι της αν και παλι η κατασταση δε σωζοταν. Ενω, τωρα με την ιδια κοπελα μεσα στο 1,6, διαφορα αισθητη δεν καταλαβαινω. Idea Wink
Ydwr - Παρ 30 Ιούλ 2004, 08:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
και θα τολμησω να πω οτι και με το αδειασμα του ρεζερβουαρ υπαρχει και συμαντικοτατη αλλαγη στην ισορροπια του αυτοκινητου. Δεν ειναι λιγο το να αφαιρεις 40 κιλα απο τον πισω αξονα με οτι συνεπειες εχει αυτο. Wink

Αν λοιπον σημειωθει ενας καλος χρονος σε ενα συγκεκριμενο κομματι οταν εισαι "αδειος" δεν ειναι μονο η καλυτερη επιταχυνση κυριως το στησιμο Wink Cool Laughing
argonaftis - Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:07:57
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ολο το μυστικό είναι η αναλογία κιλών ανά ίππο (kg/bhp)

Μπορεί να σας φαίνονται λίγα τα 40 κιλά επιπλέον φορτίου όμως ακόμα και αυτά είναι αρκετά για να δώσουν -εστω- μια μικρή διαφορά. Δεν μιλάμε για μεγάλες διαφορές, αλλά όπως είπε ο Στέφανος, σε μικρές ιπποδυνάμεις είναι πιο αισθητή διαφορά.

Και εξηγώ: Σε ένα 1,4 η αναλογία κιλών/ίππο είναι με γεμάτο ρεζερβουάρ γύρω στα 13,33/1 (χωρίς τον οδηγό) ενώ με άδειο ρεζερβουάρ πέφτει στα 12,67/1. Η διαφορά αυτή είναι της τάξης του 5,3%.

Κάντε το εξής κόλπο για να το διαπιστώσετε...

Σημειώστε 2 με 3 χρόνους σε συγκεκριμένα σημεία με μια ταχύτυτα (π.χ. από 3.000 στροφές έως 5.000 με 3η πόσο χρόνο έκανε) και μετά ζητήστε από ένα φίλο/φίλη σας με λίγα κιλά να μπει ως συνοδηγός και επαναλάβετε το ίδιο τεστ. Τότε θα δείτε αν η αίσθηση μεταφράζετε σε χρόνο και πόσος είναι αυτός.

Έγραψε ο Τάσος πάλι... Laughing Laughing
Υπάρχει και παλιότερο topic που ένας συνclubίτης αναφέρει πως μπορεί να κανείς να βελτιώσει αυτή την αναλογία αφαιρώντας πράγματα.Πολύ ψαγμένο topic
Kouzman - Παρ 30 Ιούλ 2004, 09:37:31
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο το κανουν και πολλοι στις κοντρες...
ωστοσο χρειαζεται η εξης προσοχη...

οχι τελειως κατω δηλ κοντα στην ρεζεβρα, γιατι με τις μετατοπισεις ευκολα μπορει να εχεις ενα κοψιμο λογω τροφοδοσιας και τοτε game over....
TONY PAP - Παρ 30 Ιούλ 2004, 10:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης παρόμοια αίσθηση βελτιωμένης επιτάχυνσης έχεις όταν βάζεις στα λάστιχα αέρα αντι για 30 πχ 32 οπότε είσαι πιό γρήγορος. Wink
Μάλιστα θυμάμαι μια φορά που είχα κατα λάθος βάλει 40 εμπρός 36 πίσω και δεν μπορούσε να ξεκολήσει το vts ενος φίλου απο εμένα όπως γινόταν πάντα. Μάλιστα άρχισε να απορεί για το αμάξι του και εγω για το δικό μου,τι βενζίνη έχω κλπ μέχρι που τα τσέκαρα στο βενζινάδικο και τρελάθηκα. Η αλήθεια είναι ότι κάτι είχα ψιλιαστεί αλλά επειδή το αμάξι τότε ήταν εντελώς μαμά και δεν το είχα πάνω απο μήνα δεν το ήξερα καλά.

Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool
Sidobre - Παρ 30 Ιούλ 2004, 10:47:53
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


Το γιατί το ξέρεις;

Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.
Kouzman - Παρ 30 Ιούλ 2004, 12:13:28
Θέμα δημοσίευσης:
....και τοσο πιο πολυ γλυστρανε...

μιας και αναφερθηκε...εσεις τι αερα βαζετε?

εμεις παιζουμε 32 εμπρος 30 πισω... εκτος απο τις πονηρες μερες που κατεβαινει η πιεση στο 26-28 για προσφυση... φυσικα ετσι εχουμε φτασει να εχουμε αλλαξει 2 ζευγαρια εμπρος... Silly Silly Silly

παντως το κερδος απο το ελαφρωμα, ακομα και σε καυσιμο ειναι σημαντικο ιδιως σε σχεδον ισοδυναμα αυτοκινητα...

το κακο με το cc ειναι οτι βαρος δεν μπορουμε να κερδισουμε διοτι δεν μπορουμε να του αφαιρεσουμε μεγαλα εξαρτηματα για να ελαφρωσει...

αυτα που σκεφτομαι ειναι τα πισω καθισματα, τα παντα απο το πορτ παγκαζ, ακομα και τη μοκετα...

ρε μαγκες κατι αλλο εχει δοκιμασει να δει κανεις αν αποσυνδεσει το υδραυλικο τι κερδος μπορει να εχει το αμαξι? το υπολογιζω σε κατι λιγοτερο απο 5 αλογατα... (κοινως δεν τραβαμε ενεργεια απο την αποδιδομενη του μοτερ, π.χ. οπως γινεται με το αιρ κοντισιον...)

τασο μιας και σε πετυχα εδω... μια η παροχη των μπεκ του TU5JP4? κοινως του μοτερ μας? Wink
Sidobre - Παρ 30 Ιούλ 2004, 12:18:24
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Κouzman]
τασο μιας και σε πετυχα εδω... μια η παροχη των μπεκ του TU5JP4? κοινως του μοτερ μας? Wink [/quote]

Δεν ξέρω τι παροχή έχουν.

Αν δείτε ότι στάζουν συνέχεια και δεν φτάνουν, τα μόνα μετά που ταιριάζουν στο τουτού μας είναι αυτά του 3.0l. Aυτά έχουν μόνο τις ίδιες υποδοχές.

Ε, του $@#στη, αυτά θα φτάνουν και θα περισσεύουν Laughing Wink
Ydwr - Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


Το γιατί το ξέρεις;

Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.


Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες.
Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα' Wink
Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα Confused
Sidobre - Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:46:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:
Sidobre έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Πάντως για πίστα σίγουρα οι πιέσεις είναι κάπου εκεί. Cool


Το γιατί το ξέρεις;

Οσο περισσότερο αέρα έχουν τα ελαστικά, τόσο πιο αργά ζεσταίνονται, αρα τοσο πιο αργά φθείρονται.


Και οσο πιο πολυ αερα εχουν τοσο λιγοτερο πελμα παταει αρα μειωνονται και οι τριβες.
Για αυτο και το σπινιαρισμα αν ξεκινησεις 'αγαρπα' Wink
Για αυτο και το χειροτερο φρεναρισμα Confused


Aμα τα φουσκώσεις τόσο ωστε να μην πατάει καλά κάτω το πέλμα, δεν θα είναι λάστιχα μετά, αλλά ΜΠΑΛΟΝΙΑ!!

Laughing Laughing Laughing Laughing
TONY PAP - Παρ 30 Ιούλ 2004, 13:48:57
Θέμα δημοσίευσης:
Απ την άλλη μετά το ''pit stop'' για φούσκωμα ελαστικών και φρέσκια 100αρα βενζίνη το αμάξι παίρνει τα επάνω του. Wink
Αλήθεια δεν έχετε παρατηρήσει ότι με φρέσκια βενζίνη (έστω και 10-15 ευρώ) αν έχετε την παλιά πολλές μέρες πάει πολύ καλύτερα Question

Πάντως η αντλία μας επηρεάζεται στην λειτουργία και απόδοση της από την ποσότητα του καυσίμου στο ρεζερβουάρ ναι ή όχι ?
Ntinos - Σαβ 31 Ιούλ 2004, 02:23:16
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Απ την άλλη μετά το ''pit stop'' για φούσκωμα ελαστικών και φρέσκια 100αρα βενζίνη το αμάξι παίρνει τα επάνω του. Wink
Αλήθεια δεν έχετε παρατηρήσει ότι με φρέσκια βενζίνη (έστω και 10-15 ευρώ) αν έχετε την παλιά πολλές μέρες πάει πολύ καλύτερα Question

Πάντως η αντλία μας επηρεάζεται στην λειτουργία και απόδοση της από την ποσότητα του καυσίμου στο ρεζερβουάρ ναι ή όχι ?


η αντλια ειναι εβαπτιζομενη καθετα στο ρεζερβουαρ και δουλευει στα 'χαρτια' καλητερα οταν ειναι γεματο το ρεζερβουαρ.
ΑΛΛΑ το φαινομενο που συζηταμε δεν εξαρταται μονο απο το βαρος και την αναλογια κιλων ανα ιππο.ΠΡΑΓΜΑΤΙ σενα ρεζερβουαρ κατω απο το 1/4 εχω προσεξει κιεγω οτι υπαρχει διαφορα στις επιδοσεις.
Η σταδιακη μειωση της βενζινης ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ευκολα καποιον να παρατηρησει την βελτιωμενη αναλογια κιλων ανα ιππο αφου ειναι μικρη (και σταδιακη συνεχως)ακομα και για ενα σχετικα αδυναμο αμαξι.
Το φαινομενο ωφειλεται στις διαφορες πιεσεων που υπαρχουν στο ρεζερβουαρ οταν ειναι γεματο τικγα και οταν ειναι αδειο.Δεν εχω μελετησει καλα τη δυναμικη συμπεριφορα των καυσιμων (fuel dynamics) επειδη ειναι ενα τεραστιο κεφαλαιο αλλα απο προχειρες αναγνωσεις κατι τετοιο θυμαμαι.
Παντως ειναι πολλα τα 'περιεργα' φαινομενα που συμβαινουν οντως και μερικες φορες νομιζουμε οτι απλα ειναι η ιδεα μας.

Τωρα οσο για το φουσκωμα των ελαστικων, αμα τα τιγκαρουμε απλα μειωνεται αρκετα η τριβη με οτι αυτο συνεπαγεται.
Για τις ΚΟΝΤΡΙΤΣΕΣ τωρα (σαν club πρεπει να μοιραζομαστε κανα μυστικο Wink ), μια καλη λυση για κατι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ωφελιμο ειναι το γεμισμα των ελαστικων με ηλιο το οποιο εχει χαμηλοτερη πυκνοτητα απο τον αερα Wink (οποιος καταλαβε,καταλαβε)
Υπαρχουν πολλοι που το κανουν με μικρο κοστος για καθε ελαστικο.Το κακο ειναι οτι αμα θελουμε να προσθεσουμε πιεση,ξεχναμε το βενζιναδικο και βεβαια κοστιζει.
Alex - Σαβ 31 Ιούλ 2004, 04:01:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως ειμαι σιγουρος 100% οτι το βαρος του καυσιμου παιζει μεγαλο ρολο στις επιδοσεις. Στην δικη μου περιπτωση ειμαι επισης σιγουρος οτι το "πλεονεκτημα" του γεματου ρεζερβουαρ που θεωρητικα θα εκανε την αντλια να δουλευει καλυτερα, αντισταθμιζεται ευκολα και υποσκελιζεται απ'το πλεονεκτημα του λιγοτερου βαρους.

Για μενα η διαφορα ειναι πολυ αισθητη. Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα Rolling eyes .
netblaster - Σαβ 31 Ιούλ 2004, 08:51:08
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως υπαρχει μια μικρη διαφορα με γεματο ή σχεδον αδειο ρεζερβουαρ, αλλα στη δευτερη περιπτωση η τρομπα βενζινης ζοριζεται αρκετα για να κανει το εργο της!!! Το καλυτερο απο αποψη αποδοσης και αξιοπιστιας ειναι καπου στο μεσω του δεικτη βενζινης!!! Ταδε εφη και μηχανικος ψειρας... Wink
gavanas - Κυρ 01 Αύγ 2004, 15:08:04
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως το ελάφρωμα πίσω δεν είναι δύσκολο (προς kouzman). Πίσω καθίσματα και ρεζέρβα αφαιρέθηκαν πριν ένα μήνα στην πλάκα. Η όλη ιστορία είναι κάτω από 15 λεπτά. Κέρδος 50 κιλά ελαφρύτερος κυρίως στον πίσω άξονα.

Στην πλάστιγγα των φερυ στο ρίο είχα ζυγιστεί 1010 κιλά με 1/4 βενζίνη και 960 χωρίς τα καθίσματα-ρεζέρβα. Με φουλ βενζίνη το υπολόγίζω 1050.

Έστω αναλογία βάρους 60-40 μπρος πίσω. Δηλαδή με πλήρες φορτίο 630 κιλά μπροστά και 420.

Το ελάφρωμένο είχε χάσει 1050-960=90 κιλά από πίσω κατά κανόνα.

Τα 90 κιλά στα 420 του πίσω άξονα (χοντρικά εντάξει...) είναι 21%

Το αυτοκίνητο πλαγιολίσθαινε. Τραγικά όμως. Πολύ πλάκα αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Σε χρονομετρημένο κομμάτι παρότι ήμουν 8,5% πιο ελαφρύς ο χρόνος ήταν αρκετά χειρότερος Wink
Alex - Δευ 02 Αύγ 2004, 04:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν χαμηλωνε λιγο το πισω μερος αραγε? Rolling eyes
peugeot206cc - Δευ 02 Αύγ 2004, 08:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
Έχετε σκεφτεί ότι με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων μπορεί να μειώνεται η ακαμψία εκεί πίσω ; Επίσης.... Το ελάφρωμα μόνο στο πίσω μέρος έχει αναβάσει το κέντρο βάρους και το έχει μεταφέρει προς τα εμπρός ;
Kouzman - Δευ 02 Αύγ 2004, 09:06:36
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου το κακο ειναι οτι εμεις εχουμε το cc οπου τα καθισματα του δεν κανουν τοσο μεγαλη διαφορα...
επισης ρεβερβα δεν εχουμε...
παπντως λιγο απο δω λιγο απο κει τα κερδη στην κρισιμη στιγμη μπορει να ειναι σημαντικα...
SnakeMJK - Δευ 02 Αύγ 2004, 09:26:55
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα Rolling eyes .


Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h.
crusader - Δευ 02 Αύγ 2004, 14:38:06
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Alex έγραψε:
Επισης εχω κανει αποτομα στριψιματα ακομα και με ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ τεποζιτο και προβλημα δεν ειχα Rolling eyes .


Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h.


Ε ήσουνα και πιο βαρύς... Είχες αυτόν τον μαυροφορεμένο τύπο με το δρεπάνι που καθόταν στον ουρανό του αυτοκινήτου σου!!! Laughing Laughing Shocked Shocked Wink
xeskepastos - Δευ 02 Αύγ 2004, 16:16:13
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
φιλε μου το κακο ειναι οτι εμεις εχουμε το cc οπου τα καθισματα του δεν κανουν τοσο μεγαλη διαφορα...
επισης ρεβερβα δεν εχουμε...


Μπορεις ομως παντα να ξηλωσεις την σκεπη... εκει να δεις ελαφρωμα!!! Silly Lol
Kouzman - Τρι 03 Αύγ 2004, 08:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
ασε φιλε μου και το εχουμε προβλεψει και αυτο...
οταν αλλαξω εγω αμαξι και παρω κανα μεγαλο ειπαμε με τον αδερφο μου το 206 να το κανουμε τελειως παιχνιδι...
αυτο συνεπαγεται ορισμενα εξαρτηματακια απο γαλλια μερια οπως πολυεσθερικη οροφη και πισω καπο, καθως και ενα roll cage... το βλεπω το αμαξι για κατω απο 1000 κιλα... Twisted evil Twisted evil Twisted evil
kanelj - Τρι 03 Αύγ 2004, 10:19:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:

Εμένα με βενζίνη στην τελευταία άσπρη γραμμή (λίγο πριν ανάψει λαμπάκι δλδ) σε 2-3 απότομες στροφές (στην "βόλτα" της β.εύβοιας) μου έσβηνε!!! Μήπως βάζω αλανιάρα βενζίνη και κρύβεται απο το ντεπόζιτο; Πάντως είναι λίγο ελεινό να κυνηγάς τον πρόεδρο και να σου σβήνει η μηχανή 5 μέτρα πριν την στροφή με 130km/h.


Ε τον μ@λ@κ@ !φαντασου πως πηγαινες!!!μετατοπιζοταν η βενζινη και σου εσβηνε Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Laughing Laughing Laughing
ΧΑ ΧΑ ΧΑ Χ Α Exclamation Exclamation Exclamation
klain - Τετ 04 Αύγ 2004, 13:04:50
Θέμα δημοσίευσης:
LoL Laughing
Στο θέμα μας πάντως με το 1,4(8v) βλέπω κάι εγώ μεγάλη διαφορά με σχεδόν άδειο ντεπόζιτο... (και είμαι σίγουρος, αν και δεν έχω κανει μετρήσεις, πως δεν είναι ψυχολογική)
Επίσης το αμάξι το νιώθω πολύ καλύτερα με επιπλέον αέρα (στα 2,5-2,6) Αν και γλυστράει πολύ, σε ευθείες σπέρνει! Very happy
Χειρότερη φάση ever... Εγώ + 4 άτομα στο τουτού (ο συνοδηγός 85χρονών και 100+ κιλά) με γεμάτο ντεπόζιτο και χωρίς να έχω ελέγξει τον αέρα να προσπαθώ να ανέβω Πανόραμα για να κατεβώ Άγιο βασίλειο...
Ήθελα να το ρίξω στη άκρη να δώ τον Χορτιάτη απο κοντά! Crying or Very sad
Don't try this at road... Evil

Yg: Moro moy ti se bazo na kaneis... : \
andreas77THP - Τετ 31 Οκτ 2007, 22:51:36
Θέμα δημοσίευσης:
Val έγραψε:
Π.χ.ειχα μια φιλη που ηταν περιπου 100 κιλα ( Exclamation Exclamation )


Shocked Shocked ΠΟΣΑ:?:QuestionQuestionBeer Question
Randy - Τρι 20 Ιαν 2009, 02:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι ακουω για πιεσεις ελαστικων, οι οποιες εννοειται οτι ειναι ολες λανθασμενες... Κοιταξτε στο κολωνακι της πορτας του οδηγου... Ειναι πολυ απλο..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr