PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Αστάθεια του δείκτη ταχύτητας

zzzleepy - Δευ 26 Ιούλ 2004, 19:34:32
Θέμα δημοσίευσης: Αστάθεια του δείκτη ταχύτητας
Προχθές, πηγαίνοντας ένα ταξιδάκι, έπεσα σε κάποια φάση σε μποτιλιάρισμα. Εκεί παρατήρησα το εξής: όταν κινούμουν με 2α στο κιβώτιο και σε πολύ χαμηλές στροφές (1300-1500) λόγω κίνησης, όταν πατούσα το πεντάλ του συμπλέκτη με την ταχύτητα μέσα, πέφτοντας ο δείκτης προς το ρελαντί, έκανε 2-3 τρέλες πριν σταματήσει στις 800 στροφές. Κάνοντας μάλιστα ακόμα περισσότερες δοκιμές και σε λίγο μεγαλύτερες στροφές (κοντά στις 2000) παρατήρησα ότι αυτά τα μικρά σκαμπανεβάσματα γινόντουσαν πάντα. Σε κάποια φάση μάλιστα το αμάξι έσβησε κιόλας... Εν τω μεταξύ το κάνει μόνο όταν έχω 2α στο κιβώτιο, με καμία άλλη ταχύτητα...

Κάποιος φίλος μηχανικός μου είπε ότι στα καινούρια αυτοκίνητα υπάρχει ένας σταθεροποιητής στο γκάζι που δεν αφήνει τις στροφές του κινητήρα να πέσουν απότομα στο ρελαντί, διότι αυτό δημιουργούσε βλάβη στο στρόφαλο στα παλιά αυτοκίνητα. Μήπως γνωρίζετε κάτι σχετικά; Το σβήσιμο του κινητήρα καταγράφεται στον εγκέφαλο; Λέτε να έχει σχέση με τον συμπλέκτη; (δηλαδή να έχει χαλαρώσει η ντίζα ας πούμε)

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη...
xeskepastos - Δευ 26 Ιούλ 2004, 21:29:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Κάποιος φίλος μηχανικός μου είπε ότι στα καινούρια αυτοκίνητα υπάρχει ένας σταθεροποιητής στο γκάζι που δεν αφήνει τις στροφές του κινητήρα να πέσουν απότομα στο ρελαντί, διότι αυτό δημιουργούσε βλάβη στο στρόφαλο στα παλιά αυτοκίνητα. Μήπως γνωρίζετε κάτι σχετικά;


Το μονο που ξερω ειναι οτι οντως αυτο το συστημα πρεπει να υπαρχει το'χω παρατηρησει και στο δικο μου και στην μπεμπα του πατερα μου (ενω η αλφα δεν το ειχε)... εχω προσεξει επισης οτι, μαλλον χαρη στο ιδιο συστημα, το αμαξι ειναι πιο δυσκολο να σου σβησει (ας πουμε απο ψιλο-αποτομο αφημα του συμπλεκτη η συνδυασμο λιγα χιλιομετρα/μεγαλη ταχυτητα) ειναι σαν να του δινει λιγο γκαζι απο μονο του... πολυ χρησιμο!
Touristas - Δευ 26 Ιούλ 2004, 21:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ έχεις ? Question
zzzleepy - Δευ 26 Ιούλ 2004, 21:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Πόσα χλμ έχεις ? Question


Αν ρωτάς εμένα κοντεύω 30000...
Touristas - Δευ 26 Ιούλ 2004, 21:49:59
Θέμα δημοσίευσης:
zzzleepy έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πόσα χλμ έχεις ? Question


Αν ρωτάς εμένα κοντεύω 30000...

Εεεε εσένα ρωτάω!!!!
Πήγαινε να σου καθαρίσουν το μοτερακι του ρελαντί!!
Wink
zzzleepy - Δευ 26 Ιούλ 2004, 21:53:19
Θέμα δημοσίευσης:
OK BOSS! Salute
Svstouk - Τρι 27 Ιούλ 2004, 08:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε συ Αργύρη, δεν θα μπορούσε να πάρει ένα σπρέυ καθαρισμού και να το καθαρίσει μόνος του. Question


Μην τρέχει τώρα το παλικάρι και του παίρνουν λεφτά.
zzzleepy - Τρι 27 Ιούλ 2004, 10:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις γυρίσω από διακοπές το αμάξι θα πάει για service έτσι κι αλλιώς οπότε ανάμεσα σε όλα τα άλλα θα γίνει κι αυτό... Wink Βέβαια καλό θα ήταν να ξέρουμε που είναι αυτό το μοτεράκι, για το μέλλον...
Touristas - Τρι 27 Ιούλ 2004, 13:50:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλό είναι να το βγάλεις όλο το μοτέρ για να καθαρίσει καλά και μαζί με αυτό καθαρίζεις και την πεταλούδα !!! Δεν είναι δύσκολο θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα τοπικ με φωτώ και οδηγίες οκ!! Wink
zzzleepy - Τρι 27 Ιούλ 2004, 15:51:32
Θέμα δημοσίευσης:
Να 'σαι καλά ρε Αργύρη! Thumb right
marduk - Δευ 27 Σεπ 2004, 19:13:58
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια εγω εχω σοβαρο προβλημα...το αυτοκινητο εχει κανει service πριν απο 2000 χλμ οταν παω να επιβραδυνω, ποτέ στην επιταχυνση, και παταω τον συμπλεκτη κανει σκαμπανεβασμα κοντα στις 800 και το αμαξι σβηνει ενω προχωραω!και περα απο την ρομπα σε φιλους κλπ ειναι πολυ επικινδυνο γιατι αν σβησει σε στροφη που εχω μπει γρηγορα και κλειδωσουν φρενα , τιμονια κλπ την πατησα!Εχω φρικαρει
Vaggelis - Δευ 27 Σεπ 2004, 20:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ πριν καιρό αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα......
Μετά από πολλές συζητήσεις με φίλους, έμαθα οτι είναι πρόβλημα που αντιμετωπίζουν συχνα τα γαλλικά αυτοκίνητα και διορθώνεται με ένα καθαρισμό στο μοτεράκι του ρελαντί.......
Πηγαίνοντας στο - γνωστό - συνεργείο (δεν θα πω όνομα) και ζητώντας επίμονα να μου καθαρίσουν το μοτεράκι, ο υπεύθυνος με το γνωστό μπλαζέ ύφος, μου τόνισε οτι δεν λύνεται έτσι το πρόβλημα και αναγκαστικά προχώρησα σε αλλαγή (150 ευρουδάκια τότε...)
Δεν ξανααντιμετώπισα πρόβλημα, αλλά έμεινα από τότε με την εντύπωση οτι φεύγοντας από το συνεργείο, μου είχαν κολλήσει στο πορτ-μπαγκάζ ένα χαρτί που έγραφε..... "ΗΛΙΘΙΟΣ"
για του λόγου του αληθές, έρχεται ο Αργύρης και επιβεβαιώνει οτι το πρόβλημα λύνεται με έναν απλό καθαρισμό...............
Touristas - Δευ 27 Σεπ 2004, 21:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
Να ξέρεται όμως ότι δεν λύνεται οριστικά το πρόβλημα !!
Το καθαρίζεις μια άντε δυο φορές μετά πάει για αλλαγή
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr