PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Βαρελάκι της bmc

the_kangur - Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:13:04
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Βαρελάκι της bmc
Ρε guyz γίνεται ένα opel astra με βαρελάκι και με χοάνη της bmc να του δίνει 6ps γιατί και το max power το γράφει και ένας φίλος έβαλε και το δυναμομέτρησε και του έβγαλε +6ps. Shocked
Daloup-man - Πεμ 15 Ιούλ 2004, 12:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω να το δυναμομέτρεσε 2 φορές!
Μια με το μαμά φιλτρόκουτο και μια με το βαρελάκι!
Α! και τις 2 φορές με την ίδια βενζίνη!
Τέλος το οτι κάνει-αν κάνει-τόση διαφορά σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο ένα συγκεκριμένο προιόν,δε σημαίνει οτι θα δουλεύει το ίδιο καλά ή κακά και σε άλλο μοντέλο! Wink
netblaster - Πεμ 15 Ιούλ 2004, 14:47:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει τιποτα αλλο πανω το αμαξι??? Εξατμιση κτλ???
the_kangur - Παρ 16 Ιούλ 2004, 11:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα.
Baphomet - Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
the_kangur έγραψε:
Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα.


ε,καλα αμα το λεει το max power ειναι κυρος... Laughing Laughing Laughing Laughing
netblaster - Παρ 16 Ιούλ 2004, 12:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου φαινεται και τοσο λογικο το +6ps!!! Εκτος πια, αν το "μαμα" συστημα εισαγωγης αερα του Astra κοβει τοσο πολυ... Το αντιστοιχο βαρελακι σε 206 1.6 16ν παντως, απο δοκιμη στο AMS, εδωσε 3 αλογα αν θυμαμαι καλα!!! Wink
sps - Κυρ 18 Ιούλ 2004, 10:09:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου.
Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια.
Ιδου του λογου το αληθες:


Steve - Πεμ 12 Αύγ 2004, 13:48:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου Cool

Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα! Sad
mick206 - Πεμ 12 Αύγ 2004, 17:21:28
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου Cool

Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα! Sad


Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι... Wink

Μην είσαι ρε συ παρτάκιας! Laughing Laughing Laughing
speedy100 - Πεμ 12 Αύγ 2004, 18:38:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το βαρελάκι της BMC είναι από τα καλύτερα του είδους σαν κατασκευή. Είναι όμως universal που σημαίνει ότι η επιτυχία του εξαρτάτε από την υπόλοιπη κατασκευή και τοποθέτηση… Wink και δεν εννοώ απλά το να είναι μακριά από ψυγεία κλπ. αλλά και για το μήκος και την διάμετρο των σωλήνων που θα χρησιμοποιηθούν που είναι διαφορετικές κατά περίπτωση. Αν ο μηχανικός σου ξέρει το «θέμα» το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλό, αν όχι τότε θα έχεις ένα καλό νορμάλ φίλτρο. Smile

Φιλικά
speedy100 - Πεμ 12 Αύγ 2004, 19:19:22
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου.
Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια.
Ιδου του λογου το αληθες:



Συγνώμη αλλά χωρίς να θέλω να θίξω κανένα, (δεν ξέρω ποιος έχει κάνει την δουλειά), η φωτογραφία δείχνει μια πολύ κακή τοποθέτηση φιλτροχοάνης. Crying or Very sad διότι:
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση.

Η λύση «βαρελάκι» είναι πολύ καλύτερη για την περίπτωση σου διότι:
1) Έχεις την επιλογή του σωστού όγκου αφού καταργείς το νορμάλ κουτί, πράγμα πολύ σημαντικό για να διατηρηθούν τα σωστά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα σου. Αυτό δεν γίνεται με την φιλτροχοάνη… Είναι κάτι ανάλογο με το πρώτο καζανάκι της εξάτμισης αλλά από την πλευρά της εισαγωγής.
2) Με σωστή μόνωση αποφεύγεις σχετικά εύκολα τη ζέστη του κινητήρα.
3) Μπορείς πιο εύκολα να βρεις κάποιο άνοιγμα για να τοποθετήσεις τον μπροστινό σωλήνα της εισαγωγής του και να πάρεις κρύο αέρα.

Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι Question

Φιλικά
PHSYBORG - Παρ 13 Αύγ 2004, 08:46:41
Θέμα δημοσίευσης:
Σκουπα κ παλι σκουπα ! Wink
Steve - Παρ 13 Αύγ 2004, 16:03:51
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι... Wink

Μην είσαι ρε συ παρτάκιας! Laughing Laughing Laughing


Μιχάλη, όπως πάντα, σε ότι κάνω στο αμάξι, πάντα γίνεται και ενα HOW-TO. Αυτή την φορά δεν λέει να ανοίξω ολόκληρο topic, διότι υπάρχουνε αρκετά και εκτενή topic με το θέμα "εισαγωγή" εδώ στο forum. Άρα μόλις το κάνω το project, θα έχω εκτενή αναφορά με φωτογραφικό υλικό, όπως με την αφαίρεση και το βάψιμο του πλαστικού προστατευτικού της νεροπαγίδας που βρίσκεται πάνω στο καπώ Very happy

speedy100 έγραψε:
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση.

...

Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι Question

Φιλικά


Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό Wink
speedy100 - Κυρ 15 Αύγ 2004, 16:28:29
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό Wink


Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως.

Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) Embarassed Embarassed ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς… Wink

Φιλικά
Steve - Δευ 16 Αύγ 2004, 00:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:
Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως.


Δεν είναι δικιά μου η φωτογραφία πάντως Razz

speedy100 έγραψε:
Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) Embarassed Embarassed ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς… Wink

Φιλικά


Είπαμε, υπομονή μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου Cool
kaisaras96 - Τρι 17 Αύγ 2004, 16:38:09
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:

1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
Φιλικά


Επειδη με το θεμα πατεντα χοανη εχω κανει πολλες προσπαθειες σε αρκετα αμαξια φιλων εχω να δηλωσω οτι:
1)η καταργηση του σωληνα ειναι δυσκολη γιατι ειναι πανω συνδεμενες οι αναθυμιασεις(αν τους βαλεις φιλτρακι βρωμανε πολυ),
2)οι ποιοτικοι σωληνες που αντεχουν ειναι δυσευρετοι στη σωστη διαμετρο και πανακριβοι,
3)τα αλουμινενια σπιραλ ειναι λυση αναγκης,καταστρεφονται αμεσως,
4)ο θορυβος μεταβαλεται πολυ αναλογα με την τοποθετηση,
5)το αποτελεσμα ειναι συνηθως πολυ μικρο(εκτος απο μια φορα που το αμαξι εκοψε παρα πολυ.... Confused Sad Cool )
6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε...
Steve - Τρι 17 Αύγ 2004, 17:44:33
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή μου την βάρεσε, σήμερα πήρα τα υλικά για το project. Πέμπτη απόγευμα λογικά θα είμαι έτοιμος και "πατενταρισμένος" Laughing

Το μόνο που μου λείπει είναι το φίλτρο ελευθέρας, το οποίο και θα αγοράσω προς το τέλος Σεπτεμβρίου. Rolling eyes
speedy100 - Πεμ 19 Αύγ 2004, 23:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="kaisaras96"]
speedy100 έγραψε:

1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
Φιλικά


kaisaras96 έγραψε:

6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε...


Όπως προανέφερα αυτή η δουλειά δεν είναι κάτι απλό και γρήγορο αν θέλουμε αποτέλεσμα . Μην ξεχνάς ότι ψάχνουμε για κάτι της τάξης του 1-3%… περίπου οπότε:
1) Αν ο αέρας ξεκινά όπως λες κρύος τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί πλαστικός σωλήνας αλλά οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του. Με δύο θερμόμετρα μπορούμε εύκολα να μετρήσουμε την διαφορά θερμοκρασίας στην είσοδο και στο τέλός του σωλήνα πριν την πεταλούδα και να δούμε αν χρειάζεται περαιτέρω ψύξη κλπ.

Χρειάζεται λίγη παραπάνω δουλειά για να έχουμε αποτέλεσμα σε τόσο «μικρές» βελτιώσεις αλλά για εμένα αξίζει τον κόπο και μόνο από πλευράς έρευνας. Smile

Φιλικά
Baphomet - Τρι 24 Αύγ 2004, 14:39:22
Θέμα δημοσίευσης:
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???

Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου...
Steve - Τρι 24 Αύγ 2004, 17:55:40
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???

Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου...


Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα Very happy Cool

Το project ολοκληρώθηκε, το μόνο που μένει είναι το φίλτρο ελευθέρας... Σήμερα στο συνεργείο που πήγα για αλλαγή λαδιών, είδανε το project και πάθανε πλάκα Very happy Razz Twisted evil Φωτό και περιγραφή, πρίν το τέλος της βδομάδας! Wink

Έχεις κωδικό μήπως για το φίλτρο??? Rolling eyes
speedy100 - Τρι 24 Αύγ 2004, 23:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Steve"]
πΕτΡοS έγραψε:
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???



Εγώ δεν είπα να τον παγώσουμε αλλά να τον ψύξουμε. Αυτό γίνεται με αέρα από εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου ανάλογα με την περίπτωση. Μερικές λύσεις είναι το καπώ, ο θόλος του φτερού, τα μπροστινά φώτα, το σπόϊλερ κλπ.
Όλα χρειάζονται «δουλειά» για να γίνουν σωστά και να έχουν αποτέλεσμα…


Παράθεση:

Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα Very happy Cool



Φίλε μου αν δεν μπλέξεις με την ψύξη σε αυτό το κομμάτι της βελτίωσης τότε καλύτερα ξόδεψε τα χρήματα σου σε κάτι άλλο που δεν χρειάζεται τόση δουλειά… γιατί απλά δεν θα έχεις αποτέλεσμα ή αρκέσου σε μια έτοιμη λύση με μικρή βελτίωση και πολύ «μούρη» ίσως, όπως μπλε πανάκριβους σωλήνες σιλικόνης κλπ. μουράτα κομμάτια που βλέπω συνήθως σε «βελτιωμένα» αυτοκίνητα.

Φιλικά
volvos - Τρι 24 Αύγ 2004, 23:22:41
Θέμα δημοσίευσης:
αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως?
speedy100 - Τρι 24 Αύγ 2004, 23:38:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως?


Κατ΄ αρχάς, για να μη γίνει καμία παρεξήγηση, η σκούπα είναι πολύ καλή και εύκολη λύση για τα Peugeot.

Αν πας για καλύτερο αποτέλεσμα όλα είναι custom made ανάλογα με την περίπτωση. Δηλαδή από τον χώρο που έχεις να δουλέψεις κάτω από το καπό και από που είναι πιο εύκολο και αποδοτικό να φέρεις κρύο αέρα απ΄ έξω.
Τον αέρα αυτό τον «ρίχνεις» επάνω στο μεταλλικό σωλήνα μέσω ενός σπιράλ (συνήθως) για να τον ψύξεις και να φέρεις την θερμοκρασία του εισαγόμενου αέρα στα επίπεδα της εξωτερικής θερμοκρασίας περιβάλλοντος αν είναι δυνατόν. Γι’ αυτό ανάφερα πιο πάνω την χρήση δύο θερμομέτρων… ώστε να ξέρεις τι κάνεις.

Όσο για τις αναθυμιάσεις, αφού μιλάμε για αυτοκίνητο δρόμου τότε πρέπει να τις τοποθετήσεις σε παρόμοια διάταξη με την νορμάλ.

Φιλικά
voudas - Τετ 25 Αύγ 2004, 09:49:10
Θέμα δημοσίευσης:
http://206gti.net/intakemod/
speedy100 - Τετ 25 Αύγ 2004, 10:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
voudas έγραψε:
http://206gti.net/intakemod/


Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.
Πάντως για ένα ιδιώτη που θέλει να «βάλει χέρι» μόνος του αυτό είναι ένα καλό παράδειγμα.

Φιλικά
kaisaras96 - Πεμ 26 Αύγ 2004, 16:49:16
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:


.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του.


Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι...
ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler..

Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη
speedy100 - Πεμ 26 Αύγ 2004, 18:58:53
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
speedy100 έγραψε:


.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας.
2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του.


Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι...
ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler..

Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη


Δεν είσαι υποχρεωμένος να ψύξης τίποτα αν δεν χρειάζεται. Πρέπει όμως να το ψάξεις για να δεις αν χρειάζεται ή όχι… και το θέμα της ψύξης δεν αναφέρεται στον αέρα της εισαγωγής αλλά στον μεταλλικό σωλήνα…

Αν διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω δεν θα έχεις τις παραπάνω, συγνώμη αλλά, αστείες απορίες.
Δεν πρέπει να μπαίνουμε σε διαδικασία «μετάφρασης» αυτών που γράφουμε γιατί τότε δεν θα βγαίνει συμπέρασμα αλλά θα αναμασάμε τα λεγόμενα μας…

Φιλικά
volvos - Πεμ 26 Αύγ 2004, 21:03:04
Θέμα δημοσίευσης:
εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο
την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο
αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες.....
speedy100 - Παρ 27 Αύγ 2004, 00:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο
την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο
αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες.....


Σωστά τα λες, αυτό εννοώ Smile

Για τον βιομηχανικό σωλήνα που αναφέρεις αλλά και για κάθε πλαστικό το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να ψύξεις τον αέρα που περνά από μέσα του για την εισαγωγή στην προσπάθεια να τον φέρεις στην ίδια θερμοκρασία με αυτή του περιβάλλοντος, (έξω από το χώρο του κινητήρα).
Εννοείται πως δεν μιλάω για περιπτώσεις που μπορείς να φέρεις κατευθείαν απέξω τον κρύο αέρα στην πεταλούδα χωρίς να ζεσταθεί στην πορεία του. Αυτές οι περιπτώσεις είναι λίγες, και ο λόγος είναι πως πρέπει να κρατήσουμε το ίδιο μήκος σωλήνα από το φιλτροκούτι μέχρι την πεταλούδα γιατί αλλιώς αλλάζουμε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα… οπότε δεν έχουμε πολλές επιλογές ως προς αυτό το σωλήνα άλλο από το να χρησιμοποιήσουμε μεταλλικό για να είναι λείος εσωτερικά και με απαλές καμπές συν όλα τα άλλα περί μονώσεων που προανέφερα. Το μήκος όμως επαναλαμβάνω δεν πρέπει να αλλάξει για νορμάλ κινητήρες.
Για βελτιωμένους κινητήρες το μήκος αυτό αλλάζει οπωσδήποτε βάσει των νέων μηχανικών στοιχείων του κινητήρα όπως εξάλλου αλλάζει και το αντίστοιχο κομμάτι της εξαγωγής δηλαδή το κομμάτι από την πολλαπλή μέχρι τον εκτονωτή ( πρώτο καζανάκι).
Όλα τα παραπάνω σχετικά με τα μήκη έχουν να κάνουν με τον συντονισμό των αρμονικών που δημιουργούνται και «κυκλοφορούν» μέσα σε αυτούς τους σωλήνες. Επίσης ο λείος σωλήνας βοηθά σε αυτή την κατεύθυνση διότι ο σπιράλ το μόνο που κάνει είναι να χαλά αυτές τις αρμονικές σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν πολλοί περί στροβιλισμού λόγω σπιράλ κλπ.
Όλα τα παραπάνω εύκολα διαπιστώνονται σε ένα Flow Bench αλλά όπως είπαμε χρειάζεται όρεξη και μεράκι για δουλειά… Wink

Φιλικά
voudas - Κυρ 29 Αύγ 2004, 12:49:13
Θέμα δημοσίευσης:
speedy100 έγραψε:
voudas έγραψε:
http://206gti.net/intakemod/


Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.

Φιλικά


δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU?
kaisaras96 - Κυρ 29 Αύγ 2004, 13:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... Very happy Very happy Very happy αλλωστε γραφεις φιλικα speedy

Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο.
Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη!
Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη.
Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500

Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!!
PHSYBORG - Κυρ 29 Αύγ 2004, 14:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωμη μου ειναι πως για να εμποδισεις τον σωληνα που παει ητε στην χοανη ητε στο βαρελακι ητε στυ σκουπα ητε στο μαμα φιλτροκουτι μπορεις πολυ απλα να παρεις μονοτικο υλικο κ να την τυλιξεις !
Ετσι δεν θα ζεσταινεται τοσο απο τον χωρο της μηχανης ο σωληνας !

για παραδειγμα δειτε αυτα :

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monotiko.jpg


κ εδω δειτε σε πραξη την μονωση του σωληνα σε Clio που φοραει βαρελακι !

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monosi_solina_aera-med.jpg
speedy100 - Κυρ 29 Αύγ 2004, 15:16:12
Θέμα δημοσίευσης:
voudas έγραψε:
speedy100 έγραψε:
voudas έγραψε:
http://206gti.net/intakemod/


Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση.
Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό.

Φιλικά


δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU?


Smile
Ακριβώς έτσι είναι. Χρειάζεται να φτιαχτεί το πρόγραμμα ώστε να δίνει τη σωστή βενζίνη ψυλά αφού αυξάνεται ο αέρας αλλιώς έχουμε φτωχό μείγμα και πολύ εύκολα ζημιά στον κινητήρα. Συνήθως τρύπα σε έμβολο.

Αυτό που έχω δει να κάνουν πολλοί, αλλά είναι λάθος λύση, είναι αύξηση της πίεσης της αντλίας αλλά αυτό έχει άλλες αρνητικές επιπτώσεις όπως αύξηση κατανάλωσης, υπέρ λειτουργία του Λάμδα στην προσπάθεια να διορθώσει το πολύ πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών, γρήγορη φθορά του Λάμδα λόγω της κάπνας που επικάθεται από το πλούσιο μείγμα, πιθανά αυξημένα καυσαέρια, και γρήγορη φθορά του καταλύτη αφού έχει να φιλτράρει πολύ πλουσιότερα μείγματα από τα νορμάλ επίπεδα.

Φιλικά
speedy100 - Κυρ 29 Αύγ 2004, 15:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... Very happy Very happy Very happy αλλωστε γραφεις φιλικα speedy

Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο.
Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη!
Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη.
Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500

Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!!


Φίλε Kaisaras96 Smile

Περί παρεξηγήσεων ούτε λόγος… και σίγουρα όχι με εμένα. Δεν είμαι εδώ για παρεξηγήσεις. Και όπως έχω ξανά πει όλες οι γνώμες είναι σεβαστές. Και σίγουρα και η δική σου.

Το Flow Bench είναι ένας πάγκος μέτρησης ροής αέρα. Είναι το Α και το Ω κάθε σοβαρού βελτιωτή κινητήρων, εξατμίσεων, συστημάτων εισαγωγής.
Ένας δάσκαλος μου πριν πολλά χρόνια θυμάμαι που έλεγε ότι το να ζητήσεις από ένα μηχανολόγο να σου βγάλει άλογα από κάποιο κινητήρα χωρίς την δυνατότητα χρήσης Flow Bench είναι σαν να ζητάς από ένα τυφλό να σου βρει μια καρφίτσα μέσα σε ένα γήπεδο ποδοσφαίρου (και αναφερόταν σε Αμερικάνικο γήπεδο…) Laughing
Με λίγα λόγια το Flow Bench είναι για ένα «μοτορίστα» ότι η Σήραγγα Αεροδυναμικής για ένα «αεροδυναμίστα».


Φιλικά
speedy100 - Δευ 30 Αύγ 2004, 13:23:28
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Γνωμη μου ειναι πως για να εμποδισεις τον σωληνα που παει ητε στην χοανη ητε στο βαρελακι ητε στυ σκουπα ητε στο μαμα φιλτροκουτι μπορεις πολυ απλα να παρεις μονοτικο υλικο κ να την τυλιξεις !
Ετσι δεν θα ζεσταινεται τοσο απο τον χωρο της μηχανης ο σωληνας !

για παραδειγμα δειτε αυτα :

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monotiko.jpg


κ εδω δειτε σε πραξη την μονωση του σωληνα σε Clio που φοραει βαρελακι !

www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monosi_solina_aera-med.jpg


Γεια και από εμένα,

Τα παραπάνω υλικά κάνουν κάποια δουλειά στο πρόβλημα της θερμοκρασίας αλλά θέλει πολύ προσοχή στον χειρισμό τους διότι είναι βασισμένα σε ΑΜΙΑΝΤΟ… Evil Evil Evil
Δεν πρέπει λοιπόν να τα πιάσουμε με γυμνά χέρια αλλά ούτε και να αναπνεύσουμε σκόνη τους που προέρχεται από κόψιμό τους κλπ.
Αυτό σημαίνει: ΓΑΝΤΙΑ εργασίας στα χέρια και ΜΑΣΚΑ τουλάχιστον σκόνης στο πρόσωπο και ΓΥΑΛΙΑ ασφαλείας κλειστού τύπου στα μάτια.
Ελπίζω να μη με περάσετε για παρανοϊκό σε θέματα ασφαλείας αλλά κατά την γνώμη μου, και όχι μόνο την δική μου, η ασφάλεια στην εργασία είναι νούμερο ΕΝΑ προτεραιότητα. Exclamation
Και όπως έλεγε και κάποιος «σοφός» φίλος: Ένα μάτι, ένα δάχτυλο ή καρκίνο δεν παθαίνουμε κάθε μέρα, αλλά συνήθως μια φορά στην ζωή μας. Απλά δεν ξέρουμε το πότε… Wink

Φιλικά
PHSYBORG - Δευ 30 Αύγ 2004, 13:27:07
Θέμα δημοσίευσης:
MAKΡΙΑ ΑΠΟ ΑΜΙΑΝΤΟ !!!!!!!!!!!!!!
εγω μιλαω για υλικο με βαση υαλοβαμβακα !
Alex - Τρι 31 Αύγ 2004, 03:26:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω τωρα τελευταια εχω δοκιμασει αρμαφλεξ. Ειναι γκρι σκουρο, αφρωδες. Συνηθως για σωληνες κανει οποτε βγαινει απ'το εργοστασιο κατευθειαν σε κυλινδρικο.

Αλλα εγω βρηκα απ'τον πατερα μου με το τετραγωνικο μετρο (το οποιο και αυτος με τη σειρα του εκπληχθηκε που το βρηκε γιατι ειναι σπανιο).

Πλεον το φιλτροκουτο μου μεχρι κατω ειναι καλυμενο ολο με αρμαφλεξ... Και ο υαλοβαμβακας καλος ειναι, αλλα σαν το αρμαφλεξ τιποτα...

Πως λεμε: "..καλο το καθισιο αλλα σαν τον υπνο δεν ειναι.. " ενα τετοιο πραγμα.. Laughing
Kouzman - Τρι 31 Αύγ 2004, 08:55:37
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδια δεν μπορω να καταλαβω τη λυσσα σας με μονοτικα κλπ κλπ... δεν μονιζω πως εχει φτασει καποιος το μοτερ του σε τετοιο επιπεδο βελτιωσης που να αντιμετωπιζει τοσο μεγαλο προβλημα στις θερμοκρασιες και επιπλεον τα κερδη ιδιως στα ατμοσφαιρικα ειναι ελαχιστα...

το βαρελακι της bmc δεν ξερω το κατα ποσο θα δουλεψει κανα στους πεζουλες... στα renault π.χ. απο το αλλο μου club εχει αποδειχτει οτι λειτουργει καλυτερα απο ολους τους τυπους φιλτρων...ΠΑΝΤΑ για τα συγκεκριμενα μοτερ...

τετοια λυσσα με τις θερμοκρασιες δεν εχω ουτε εγω που εχουμε φτασει το μοτερ σε επιπεδο S1600 και φυσικα οι θερμοκρασιες και οι καταπονησεις ειναι πολυ μεγυλετερες...

το thermowrap που δειξατε μπορει να βρεθει και χωρις αμιαντο, ωστοσο το κοστος του ειναι λιγο υψηλο... η μονωση του σωληνα εισαγωγης καθως και του χταποδιου ειναι οι πιο βασικες χρησεις του σε ατμοσφαιρικο μοτερ, αντε και σε κανα σωληνα απο το a/c, το ψυγειο κλπ...

αν βγαλουμε ενα δεικτη μετρησης κοστους/αποδοσης... οι λυσεις που ψαχνετε θα απογοητευσουν... Rolling eyes Rolling eyes
Steve - Τρι 31 Αύγ 2004, 15:01:25
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman συμφωνώ και εγώ... αλλά μου τα έχουν παρουσιάσει πολύ τραγικά τα πράγματα και ότι θα έχω τρελλή μόνωση... γι αυτό λέω να συνεχίσω το project λίγο παραπάνω! Rolling eyes
Kouzman - Τρι 31 Αύγ 2004, 15:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...

οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε...

Φιλικα
speedy100 - Τρι 31 Αύγ 2004, 20:44:48
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...

οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε...

Φιλικα



speedy100 έγραψε:

Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) Embarassed Embarassed ,…. Οι λύσεις λοιπόν που έχουν γίνει μετά από έρευνα και εξέλιξη και που προτείνουν διάφοροι οίκοι ή και κατασκευαστές φίλτρων κλπ. Αυτοί έχουν κάνει την δουλειά πριν από εμάς για εμάς… Wink

Φιλικά


Τελικά όπως φαίνεται καταλήγουμε εκεί που αρχίσαμε σχεδόν… Wink
Καλές όμως είναι αυτού του είδους οι συζητήσεις μιας και κάτι μαθαίνουμε όλοι μας στο τέλος ανταλλάσσοντας απόψεις και εμπειρίες. Smile

Φιλικά
PHSYBORG - Τρι 31 Αύγ 2004, 21:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Σκουπα κ παλι σκουπα ! Wink



DIMCHRI - Κυρ 31 Οκτ 2004, 23:29:31
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Kouzman συμφωνώ και εγώ... αλλά μου τα έχουν παρουσιάσει πολύ τραγικά τα πράγματα και ότι θα έχω τρελλή μόνωση... γι αυτό λέω να συνεχίσω το project λίγο παραπάνω! Rolling eyes


τελικα steve το τέλειωσες το project σου?

στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. Shocked
Steve - Τρι 02 Νοέ 2004, 00:56:32
Θέμα δημοσίευσης:
DIMCHRI έγραψε:
τελικα steve το τέλειωσες το project σου?

στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. Shocked


Oh yes!!! Very happy

Δες το εδώ προς την μέση της σελίδας Wink

Κρίμα για τον Gutmann, τον είχα σε υπόληψη... Crying or Very sad
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 22 Νοέ 2004, 13:49:18
Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΤΡΟ BMC
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΖΟΥΚΛΕΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟ ΜΟΥ ΤΟ ΒΑΡΕΛΑΚΙ ΤΙΣ BMC, ΞΗΛΟΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΙΧΤΡΕΣ ΑΕΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝΕ ΑΡΚΕΤΟΙ, ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΣΩΛΗΝΑ ΣΠΙΡΑΛ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΙΣ BMC KAI ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΕΡΑ ΑΠ'ΕΞΩ, ΔΕ ΞΕΡΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 3000-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΗΣ ΑΕΡΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η' Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΗΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΝΑ ΔΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ.
Steve - Δευ 22 Νοέ 2004, 14:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνη καλημέρα.

Με την ελευθέρωση της εισαγωγής όπως και την τοποθέτηση άλλης εξάτμισης κερδίζεις "ψυχολογικά" άλογα Razz Στην καλύτερη περίπτωση με εξάτμιση και φίλτρο να κερδίσεις 3 άλογα

Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.

Κάνε δοκιμές σε δυναμόμετρο αν έχεις την ευκαιρία και πες μας τα αποτελέσματα Wink
harist - Δευ 22 Νοέ 2004, 20:03:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.





steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα?
τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??)
Steve - Δευ 22 Νοέ 2004, 22:49:09
Θέμα δημοσίευσης:
harist έγραψε:
Παράθεση:
Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.





steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα?
τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??)


Οι αισθητήρες Λάμδα είναι για να ελέγχουνε τα καυσαέρια του αμαξιού. Ο εγκέφαλος έχει κάποια όρια εκπομπής ρύπων και προσπαθεί να βρίσκεται μέσα σε αυτά, ανάλογα με τις ενδείξεις που παίρνει από τον Λάμδα. Έτσι λοιπόν, διορθώνει το μίγμα αέρος/καυσίμου για να είναι μέσα στα όρια προδιαγραφών και να πετύχει μέγιστη απόδοση με ελάχιστη κατανάλωση! (Πώς τα πετυχαίνει αυτά τώρα... άλλο κεφάλαιο Razz )

Ο πρώτος Λάμδα είναι πρό του καταλύτη και ο 2ος μετά τον καταλύτη. Ο 2ος είναι απλά για να ελέγχει τι βγαίνει στην ατμόσφαιρα ενώ ο πρώτος είναι για να ελέγχει τί βγαίνει από τον κινητήρα.

Ο Αντώνης και ο κάθε Αντώνης που ελευθερώνει την εισαγωγή στο αυτοκίνητο του, άλλού κερδίζει και αλλού χάνει. Εξαρτάται από το πόσο θα ελευθερώσει την εισαγωγή.

Αυτά Cool
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Παρ 26 Νοέ 2004, 08:42:14
Θέμα δημοσίευσης: BMC FILTER
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΖΟΥΚΛΕΣ,

ΕΧΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΝΕΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ BMC ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΟΥΝΕ ΛΥΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ. ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ BMC.
I spoke with one of my work colleagues and he suggested that you could apply an extra connector tube to the existing one that is on the engine side of the CDA therefore bringing the CDA further down and remove the other tube that brings in the air.

I must remind you that we do recommend all installations and modifications be make by a trained mechanic.

Kind regards,

BMC srl
Caroline Dunphy

ΤΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΤΕ ΑΚΡΗ, ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ, ΠΡΟΦΑΝΟΣ ΣΤΟ 307 ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΕΡΑ ΑΠ'ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠ'ΕΞΩ. ΑΥΡΙΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ ΚΗΦΙΣΟ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr