the_kangur έγραψε: |
Δεν εχει τιποτα αλλο το αμαξι....αμα δειτε το λεει και στο max power για 106 16v +9ps,S 2000 +11ps,306 2.0 +11ps, και διαφορα αλλα μοντελα. |
Steve έγραψε: |
Σε ένα μήνα ολοκληρώνεται το project για να βάλω φίλτρο ελευθέρας και να έχω και κρυότατο εξωτερικό αέρα στο κάρο μου ![]() Μια αρκετά καλή πατέντα που δυστυχώς δεν την έχω δει σε άλλον μέχρι τώρα! ![]() |
sps έγραψε: |
Εμενα παντως η πατεντα της bmc δε με πειθει.
Μεγαλη η διαδρομη του αερα συν του οτι θα ρουφα ολο το ζεστο αερα του ψυγειου. Σε αναλογη πατεντα που ειχα κανει με σιμοτα χοανη,το αμαξι οταν ζεσταινοταν εκοβε και βαραγε πειρακια. Ιδου του λογου το αληθες: ![]() |
mick206 έγραψε: |
Για μοιράσου την εδώ στο forum για να δούμε πόσο καλή είναι... ![]() Μην είσαι ρε συ παρτάκιας! ![]() ![]() ![]() |
speedy100 έγραψε: |
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας.
2) Η χοάνη είναι κολλημένη επάνω στο ψυγείο… οπότε λογικό είναι να έκοβε και να βάραγε πειράκια. Οι χοάνες είναι για χρήση όπου χωράνε να μπουν και είναι για τοποθέτηση σε σημείο που μπορεί να μπει κρύος αέρας. Στην δική σου περίπτωση η χοάνη είναι κακή επιλογή γιατί δεν υπάρχει χώρος για σωστή τοποθέτηση. ... Ξέρω δεν είναι δουλειά 10 λεπτών… αλλά εδώ, στο forum εννοώ, δεν ψάχνουμε για εύκολες λύσεις αλλά για τις πιο σωστές. Έτσι δεν είναι ![]() Φιλικά |
Steve έγραψε: |
Αυτά τα δύο που αναφέρεις έχουνε ληφθεί υπόψιν ήδη. Επίσης θέλω να προσθέσω πως αν έχουμε παραπάνω από 3 γωνίες από το φίλτρο (σκούπα, χοάνη βαρελάκι κλπ.) μέχρι την εισαγωγή, έτσι όπως θα μπαίνει ο αέρας θα κόβει σημαντική ταχύτητα, κάτι το οποίο είναι αρκετά αρνητικό ![]() |
speedy100 έγραψε: |
Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο στην φωτογραφία πάντως. |
speedy100 έγραψε: |
Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές.
Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) ![]() ![]() ![]() Φιλικά |
speedy100 έγραψε: |
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας. Φιλικά |
speedy100 έγραψε: |
1) Το πρώτο πράγμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η κατάργηση του σπιράλ σωλήνα που το μόνο που κάνει είναι να φρενάρει την ροή και η αντικατάσταση του με κάτι πιο «λείο» εσωτερικά και κατά προτίμηση μεταλλικό για καλύτερη ροή και επαγωγή της θερμότητας. Φιλικά |
kaisaras96 έγραψε: |
6)Οι καλοι αγωγοι τις θερμοτητας απαγορευονται δια ροπαλου(δηλαδη ολα τα μεταλα)Ο λογος απλος ο αερας ξεκινα την πορεια του κρυος ο μονος τροπος να ζεσταθει ειναι απο τον σωληνα που τον μεταφερει.Αν ο σωληνας ειναι απο μεταλο μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας θα ειναι καυτος(λογω μεταδοσης θερμοτητας απο την μηχανη),για αυτο ολα τα εργοστασιακα συστηματα ειναι απο πλαστικο αλλωστε... |
πΕτΡοS έγραψε: |
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???
Σταύρο αν δεν κανω λάθος η Green εβγαλε φιλτρο για μας οποτε μπορεις να ξεκινησεις το project σου... |
πΕτΡοS έγραψε: |
εγω δεν καταλαβα...πως θα ψυξουμε τον σωληνα δηλαδη?? ενταξει να τον απομονωσουμε/μονωσουμε ωστε να μην ζεσταινεται αλλα πως θα τον παγωσουμε???
|
Παράθεση: |
Αν είναι να μπλέξουμε με την ψύξη των συστημάτων εισαγωγής, βράστα κι άστα ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
αρα αν καταλαβα καλα περα απο το προσωπικο θεμα του αν θα βαλεις σκουπα η οχι πρεπει να αλλαχτει-λογικο...- ο σωληνας απο πεταλουδα ως σκουπα- οι αναθυμιασεις?- με καποιον αλλο ο οποιος θα μονωθει και θα του διοχετευσουμε κρυο αερα - π.χ απο φτερο-....
ο κρυος αυτος αερας που θα τον ριξουμε? και πως? |
voudas έγραψε: |
http://206gti.net/intakemod/ |
speedy100 έγραψε: |
.....οι περιπτώσεις που ο αέρας είναι κρύος είναι σχεδόν απίθανες. Γι’ αυτό πρέπει να μπορούμε να τον ψύξουμε και αυτό δεν γίνεται αν υπάρχει πλαστικός σωλήνας. 2) Η σωστή λύση είναι μεταλλικός σωλήνας όπου: περνά όσο πιο μακριά γίνεται από ψυγεία κλπ., μονώνεται-απομονώνεται με κάποιο μονωτικό υλικό η περιοχή που περνά ο σωλήνας από το υπόλοιπο μέρος του κινητήρα, διοχετεύουμε κρύο αέρα από άλλο αγωγό, (κατά προτίμηση και συνήθεια από το κοντινό θόλο φτερού), και ψύχουμε τον μεταλλικό σωλήνα ώστε να μην ανέβει η θερμοκρασία του. |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Αυτο που λες ειναι να βαλουμε intercooler σε ατμοσφαιρικο αμαξι... ειναι θερμοδυναμικα ατοπο,πρωτον δεν υπαρχει ικανη διαφορα θερμοκρασιας,δευτερον για να πετυχεις ικανοποιητικη μεταδοση θερμοτητας θες μεγαλη επιφανεια αρα μεγαλες απωλειες ροης οπως ολα τα intercooler.. Μα αφου θα βρεις κρυο αερα γιατι να ψυξεις με αυτον τον ζεστο αερα της εισαγωγης(μεσω του σωληνα κτλ..) και να μην τον βαλεις τον κρυο κατευθειαν στην μηχανη |
volvos έγραψε: |
εχω την αισθηση οτι μιλας για διπλο σωληνα δηλ απεξω απο τον μεταλλικο εναν π.χ αλουμινενιο αρκετα μεγαλυτερης διαμετρου μεσα στον οποιο θα διοχευτευσουμε τον κρυο αερα που ερχεται απεξωκαι ο οποιος θα βοηθα τον εσωτερικο μεταλλικο της εισαγωγης να μην υπερθερμαινετα.....
ενδιαφερον αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι απο την αγορα ενος βιομηχανικου σωληνα ο οποιος ειναι λαστιχο πολυ χοντρο με πλεγμα μεσα στο λαστιχο αυτος ο σωληνας αντεχει ασυληπτες θερμοκρασιες αλλλα δεν μπορεις να κανεις στροφες..... |
speedy100 έγραψε: | ||
Καλό παράδειγμα «ψαξίματος» μόνο που ο φίλος μας μόλις κατάφερε να φέρει τον πολύ αέρα μέσα φοβήθηκε ή δεν θέλησε να προχωρήσει παραπάνω και έκανε πίσω για μια πιο οικονομική και συμβατική αλλά όχι τόσο αποδοτική λύση. Θα έπρεπε να επαναπρογραμματίσει την ECU και το αποτέλεσμα θα ήταν εντυπωσιακό. Φιλικά |
voudas έγραψε: | ||||
δηλαδή και η λύση σκούπας που έχει παρόμοια λογική, θέλει κι αυτή επαναπρογραμματισμό ECU? |
kaisaras96 έγραψε: |
Δεν υπαρχει περιπτωση να παρεξηγηθω με κανεναν επειδη εχουμε διαφορετικες αποψεις στο θεμα εισαγωγη αερα... ![]() ![]() ![]() Εγω εχω απλα ενστασεις για την δυνατοτητα ψυξης,ενος σωληνα που με την σειρα του θα ψυχει τον αερα που εχει ζεσταθει.Αλλωστε και να γινεται φαινεται εξαιρετικα πολυπλοκο. Καθε αποπειρα αλλωστε αλλαγης στο συστημα εισαγωγης πρεπει να ξεκινα με την ευρεση φρεσκου και κρυου αερα...και του τροπου που θα φτασει στην μηχανη! Κατα εμενα αλλιως ειναι ασκοπη. Στο Ιμπιζα του αδερφου μου που ειχα δοκιμασει 50διαφορετικα μηκη σωληνων δεν αλλαξε τιποτα ουσιαστικο εκτος απο οσο κοντενε η διαδρομη του αερα μια καλυτερη αισθηση στις 3500 Θελω να μας πεις τι ειναι αυτο το περιφημο Flow bench και τι κανει μπας και το συνδιασω με τις γνωσεις μου στα ρευστα και καταλαβω τι γινεται!!! |
PHSYBORG έγραψε: |
Γνωμη μου ειναι πως για να εμποδισεις τον σωληνα που παει ητε στην χοανη ητε στο βαρελακι ητε στυ σκουπα ητε στο μαμα φιλτροκουτι μπορεις πολυ απλα να παρεις μονοτικο υλικο κ να την τυλιξεις !
Ετσι δεν θα ζεσταινεται τοσο απο τον χωρο της μηχανης ο σωληνας ! για παραδειγμα δειτε αυτα : www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monotiko.jpg κ εδω δειτε σε πραξη την μονωση του σωληνα σε Clio που φοραει βαρελακι ! www.xpphotoalbum.com/data/500/8755monosi_solina_aera-med.jpg |
Kouzman έγραψε: |
το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις μια σκουπα, που αντικειμενικα ειναι η πιο δοκιμασμενη λυση σε peugeot και αντεεε να τυλιξεις το σωληνα και να ενισχυσεις το κατω μερος της σκουπας με αλουμινοταινια που ειναι και σχετικα φτηνη...
οτιδηποτε αλλο απλα "παραμυθιαζεσε" φιλε... Φιλικα |
speedy100 έγραψε: |
Όσο για τις γωνίες καλό είναι να μην υπάρχει καμία παρά μόνο καμπές. Αλλά αν δεν βάλεις την όλη κατασκευή σε ένα flow bench και να την μετρήσεις πριν και μετά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις ακριβώς τι έχεις κάνει. Γι΄ αυτό είναι προτιμότερες οι λύσεις κονσέρβα (λάθος όρος) ![]() ![]() ![]() Φιλικά |
PHSYBORG έγραψε: |
Σκουπα κ παλι σκουπα ! ![]() |
Steve έγραψε: |
Kouzman συμφωνώ και εγώ... αλλά μου τα έχουν παρουσιάσει πολύ τραγικά τα πράγματα και ότι θα έχω τρελλή μόνωση... γι αυτό λέω να συνεχίσω το project λίγο παραπάνω! ![]() |
DIMCHRI έγραψε: |
τελικα steve το τέλειωσες το project σου?
στειλε καμία φωτο να το δουμε. με την ευκαιρεια ο gutmmann στο site του έχει μια μετατροπή φοβερή στο φιλτροκούτι του που ισχυρίζεται ότι βγάζει 14 ιππους μαζί με ένα τελικό. ![]() |
Παράθεση: |
Όντως σου δίνει κάτι στις στροφές που ανέφερες, αλλά επειδή είσαι και εσύ με multiplexing απότι καταλαβαίνω και με 2 αισθητήρες λάμδα, ο εγκέφαλος κάνει ότι μπορεί για να διορθώσει το μίγμα και να μην σου "κρεμάει" τόσο έντονα το αμάξι στις υψηλές στροφές.
|
harist έγραψε: | ||
steve για εξηγησου λιγο τι ακριβως παιζει με τους δυο λαμδα και πως επηρεαζουν την εισαγωγη-εξαγωγη του κινητηρα? τελικα με αυτα που εκανε ο Αντωνης κερδισε η εχασε (η θα πρεπει να περιμενω το δυναμομετρο να μου λυσει την απορια??) |