Alexandros έγραψε: |
Σας το ειπα και το ξαναλεω.Παιkταρας ο Martin.Εφτασε το focus οσο ποιο ψηλα γινεται για ασφαλτο δηλ 4ο ![]() Αφου τα καλυτερα turbo ειναι τα γαλλικα τα δικα μας γιατι δεν turbιζονται ευκολα?Το rc γιατι δεν το εβγαλαν turbo? ![]() |
chatasos έγραψε: |
Τελικά αποτελέσματα:
1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 4:10:15.6 0:00:00.0 2. Marcus GRΦNHOLM (FIN) Peugeot 206 WRC 4:10:36.5 +0:00:20.9 3. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 4:11:22.0 +0:01:06.4 4. Richard BURNS (GB) Peugeot 206 WRC 4:11:34.5 +0:01:18.9 5. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus WRC 02 4:12:10.5 +0:01:54.9 6. Jιsus PURAS (E) Citroen Xsara WRC 4:12:54.9 +0:02:39.3 7. Cedric ROBERT (F) Peugeot 206 WRC 4:13:16.9 +0:03:01.3 8. Colin MCRAE (GB) Ford Focus WRC 02 4:15:33.1 +0:05:17.5 9. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 4:16:34.5 +0:06:18.9 10. Franηois DELECOUR (F) Mitsubishi Lancer WRC Evo 4:17:40.0 +0:07:24.4 11. Kenneth ERIKSSON (S) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:19:34.3 +0:09:18.7 12. Roman KRESTA (CZ) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:20:34.0 +0:10:18.4 13. Bruno THIRY (B) Peugeot 206 WRC 4:20:52.1 +0:10:36.5 14. Renato TRAVAGLIA (I) Peugeot 206 Super 1600 4:27:34.1 +0:17:18.5 |