| Alexandros έγραψε: |
| Σας το ειπα και το ξαναλεω.Παιkταρας ο Martin.Εφτασε το focus οσο ποιο ψηλα γινεται για ασφαλτο δηλ 4ο Αφου τα καλυτερα turbo ειναι τα γαλλικα τα δικα μας γιατι δεν turbιζονται ευκολα?Το rc γιατι δεν το εβγαλαν turbo? |
| chatasos έγραψε: |
| Τελικά αποτελέσματα:
1. Gilles PANIZZI (F) Peugeot 206 WRC 4:10:15.6 0:00:00.0 2. Marcus GRΦNHOLM (FIN) Peugeot 206 WRC 4:10:36.5 +0:00:20.9 3. Petter SOLBERG (N) Subaru Impreza WRC 2002 4:11:22.0 +0:01:06.4 4. Richard BURNS (GB) Peugeot 206 WRC 4:11:34.5 +0:01:18.9 5. Markko MΔRTIN (EE) Ford Focus WRC 02 4:12:10.5 +0:01:54.9 6. Jιsus PURAS (E) Citroen Xsara WRC 4:12:54.9 +0:02:39.3 7. Cedric ROBERT (F) Peugeot 206 WRC 4:13:16.9 +0:03:01.3 8. Colin MCRAE (GB) Ford Focus WRC 02 4:15:33.1 +0:05:17.5 9. Harri ROVANPERΔ (FIN) Peugeot 206 WRC 4:16:34.5 +0:06:18.9 10. Franηois DELECOUR (F) Mitsubishi Lancer WRC Evo 4:17:40.0 +0:07:24.4 11. Kenneth ERIKSSON (S) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:19:34.3 +0:09:18.7 12. Roman KRESTA (CZ) Skoda Octavia WRC Evo 3 4:20:34.0 +0:10:18.4 13. Bruno THIRY (B) Peugeot 206 WRC 4:20:52.1 +0:10:36.5 14. Renato TRAVAGLIA (I) Peugeot 206 Super 1600 4:27:34.1 +0:17:18.5 |