PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τι μπορείς να πάθεις απο το πουθενά...

max - Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:32:52
Θέμα δημοσίευσης: Τι μπορείς να πάθεις απο το πουθενά...
Η ιστορια μου εχει ως εξης:Σαββατο μεσημερακι ξεκινω για το εξοχικο μου στην κυμη.Με το που βγαινω εθνικη και πηγαινοντας χαλαρα με 120χλμ/ωρα, η θερμοκρασια να σκαρφαλωνει στους 90 βαθμους και να εχει ανοδικη πορεια και να παιζει απο 90-95 βαθμους (ενω φυσιολογικα δουλευει απο 80-85).Ε λεω η υπερβολικη ζεστη συν το αιρ κοντισιον που δουλευει θα δημιουργησε αυτη την υπερθερμανση.Κλεινω το α/c και πιανω δεξια λωριδα με 80km/ωρα μπας και πεσει αλλα τιποτα,να μην πεφτει με τιποτα κατω απο 90 βαθμους παρα μονο στις μεγαλες κατηφορες που πηγαινα χωρις γκαζι.Να μη σας τα πολυλογω φτανω μεχρι το Αλιβερι (περιπου 130 χλμ απο την Αθηνα) με την θερμοκρασια υπερβολικα υψηλη ωσπου ενας μπροστινος οδηγος να μου κανει νοημα δειχνοντας την μασκα του αμαξιου.Κατεβαινω και τι να δω...Ενα κομματι χαρτονιου ηταν σφηνωμενο στις γρυλιες ακριβως μπροστα απο το ψυγειο κοβωντας του τον αερα!!!Με το που το εβγαλα επανηλθε η θερμοκρασια στα φυσιολογικα της αλλα πλεον ανησυχω μηπως εχει δημιουργηθει κανα προβλημα στο αμαξι απο αυτη την παρατεταμενη υπερθερμανση.Ειναι κανεις που να ξερει περισσοτερα?Πρεπει να κοιταξω κατι συγκεκριμενα που πιθανων να του εχει δημιουργηθει προβλημα?
Sidobre - Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:35:25
Θέμα δημοσίευσης:
Η θερμοκρασία έφτασε τα κόκκινα; Αν δεν φτάσει τόσο ψηλά ώστε να αρχίσει να σου αναβοσβήνει το STOP δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οι θερμοκρασίες μέχρι 100 βαθμούς είναι φυσιολογικές
max - Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:41:27
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Η θερμοκρασία έφτασε τα κόκκινα; Αν δεν φτάσει τόσο ψηλά ώστε να αρχίσει να σου αναβοσβήνει το STOP δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Οι θερμοκρασίες μέχρι 100 βαθμούς είναι φυσιολογικές


Οχι σε καμια περιπτωση δεν εφτασε κοκκινα.Το πολυ μεχρι τους 95 βαθμους.Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,ενω στους 1600αρηδες απ'οτι εχω ακουσει σκαρφαλωνει και παραπανω
Sidobre - Τρι 06 Ιούλ 2004, 10:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση Shocked (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)
PHSYBORG - Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!
pugsang - Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:23:40
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστος ο Φιλιππος
shark_zak - Τρι 06 Ιούλ 2004, 11:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!


και εγω ετσι ξερω.... Idea
Ghost Dog - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:20:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση Shocked (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)

Στους 93 βαθμους Wink Very happy Very happy
Kouzman - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
εγω δεν ξερω... νομιζω πως οι 90 και 100 βαθμοι θερμοκρασιας νερου ειναι υψηλοι... απο αυτο δεν ειμαι ευχαριστημενος...
σκεφτομαι να πειραξουμε τον θερμοστατη να ανοιγει απο πιο νωρις το βεντιλατερ για καλο και για κακο...

οταν εφτιαχναν τα αυτοκινητα οι γαλλοι νομιζω πως δεν ειχαν υποψη οτι στην ελλαδα καλοκαιρι μες στον ηλιο σε κινηση το αμαξι χρησιμευει και για ψησταρια...

με το που τελειωσει το αμαξι απο εγκεφαλους κλπ. θα ασχοληθουμε με τον εξαερισμο του χωρου της μηχανης...
λετε αν βγαλουμε το μονοτικο του καπο να απελευθερωνεται πιο ευκολα η θερμοκρασια? μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?

δεν θυμαμαι αμα ο dta ρυθμιζει βεντιλατερ... αν ναι τοτε να πανε στο καλο ολα τα ηλεκτρικα τα μαμας...
PHSYBORG - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:41:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω χωρις μονωτικο να χαλαει το χρωμα του καπο!
Αυτο παιζει σε καπο που εχουν τρυπηθει να μπει αεραγωγος κ θελει μονωση το στοκαρισμα απο μεσα να μην σπασει με την ζεστη( ο στοκος κανει ρωγμες με την ζεστη κ γινεται χαλια)
2 χρονια εμενα χωρις μονωση μια χαρα ειναι το χρωμα !
Ghost Dog - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:47:29
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
.....μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
........

Δεν παθαινει τιποτα! Wink απλως που και που θα χρειαζεται κανεναν γενναιο καθαρισμο Mad
PHSYBORG - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:49:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
Kouzman έγραψε:
.....μηπως ομωε θα τα παιξει το χρωμα του καπο απο τις τοσο υψηλες θερμοκρασιες?
........

Δεν παθαινει τιποτα! Wink απλως που και που θα χρειαζεται κανεναν γενναιο καθαρισμο Mad


Εεε....γγγκκχμμμ.....
παντα με το πλυσιμο κ καθαρισμα μοτερ-καπο απο μεσα !
τσ τσ τσ τσ......
smaraghi - Τετ 07 Ιούλ 2004, 06:28:22
Θέμα δημοσίευσης:
max έγραψε:
Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,

Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς Scratch
max - Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
smaraghi έγραψε:
max έγραψε:
Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,

Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς Scratch


δεν ξερω τι συμβαινει.Εμενα μονιμα ειναι λιγο πιο κατω απο τους 90 βαθμους, γυρω στουσ 85 δηλαδη. Μπορει στιγμιαια σε μποτιλιαρισμα να πιασει τους 90 (οχι παραπανω) αλλα πεφτει αυτοματως μολις αναψει το βεντιλατερ
Sidobre - Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:39:24
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει περίπτωση να σφάλει λίγο ο δείκτης σε κάποιον από τους δύο σας.

Και σε μένα δείχνει λίγο παραπάνω αλλά το έλεγξα με το diag2000 οι θερμοκρασίες είναι φυσιολογικές.

Αμα δεν βλέπετε κόκκινα πάντως (ή έστω πολύ κοντά στα κόκκινα) δεν υπάρχει πρόβλημα
mick206 - Τετ 07 Ιούλ 2004, 18:43:35
Θέμα δημοσίευσης:
smaraghi έγραψε:
max έγραψε:
Στα 1100cc η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι μεχρι τους 85 βαθμους,

Εμένα γιατί είναι μονίμως στους 92 βαθμούς Scratch

Για τη θερμοκρασία νερού στα 1.1 πάντα πάει στους 90.
Με κίνηση μπορεί να αρπάξει και να πάει και γύρω στους 95...
Όταν είσαι σε ταξιδάκι μπαίνει το βεντιλατέρ σε λειτουργία και πέφτει γύρω στους 70-75...
Τώρα άμα είναι εσένα συνέχεια στους 90 δεν ξέρω... Rolling eyes
Πάντως δεν νομίζω να έχεις κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, κοίταξέ το καλού-κακού Rolling eyes
Baphomet - Τετ 07 Ιούλ 2004, 19:06:55
Θέμα δημοσίευσης:
εμενα παντως κατω απο 90 δεν ειναι ποτε...
ακομα και σε εθνικη με νορμαλ ταχυτητες ειναι στο 90
στην κινηση ή σε σκισιμο πλησιαζει αρκετα τα κοκκινα αλλα δε τα εχει πιασει ουδεποτε. Εχω την εντυπωση παντως πως τα βεντιλατερ σε εμενα δεν ανοιγουν απο τους 92 που λετε αλλα πιο μετα...αλλιως θα ηταν συνεχεια ανοιχτα...
Ydwr - Πεμ 08 Ιούλ 2004, 08:51:20
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!


Rolling eyes Rolling eyes
Δεν ειμαι τοσο σιγουρος για αυτο. Ναι μεν το βεντιλατερ ειναι παντα σε λειτουργεια αλλα ο κινητηρας ειναι αναγκασμενος να δουλευει σε περισσοτερες στροφες, αρα και να ανεβαζει θερμοκρασια.

Καποτε στο Drive ειχα διαβασει οτι σε περιπτωση που η θερμοκρασια σκαρφαλωσει το πιο ενδεδειγμενο ειναι να κλεισεις AC, και να ανοιξεις τον απλο κλιματισμο στο δυαντο. Η λογικη ειναι οτι τραβας ζεστο αερα απο τον χωρο της μηχανης. Σαν να ανοιγεις μια δευτερη πορτα σε ενα δωματιο. Wink

Βεβαια το πως αντεχεις τον ζεστο αερα στην καμπινα των επιβατων ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Laughing
max - Πεμ 08 Ιούλ 2004, 09:52:05
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
To AC βοηθαει νομιζω σε τετοιες καταστασεις γιατι ειναι μονιμα το βεντιλατερ σε λειτουργεια!


Αν υποθεσουμε δηλαδη οτι ειμαστε σε ταξιδι και ξαφνικα διαπιστωνουμε υπερθερμανση του κινητηρα λογω χαλασμενου θερμοστατη, τοτε ανοιγωντας το α/c ειναι σαν να θετουμε εμμεσως το κυκλωμα ψυξης σε λειτουργια οποτε συνεχισζουμε το ταξιδι χωρις προβλημα?
max - Πεμ 08 Ιούλ 2004, 10:12:06
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση


110 βαθμοι υπερβολικο μου φαινεται και εμενα.Παρεπιπτοντως, ξερει κανεις ποση ειναι η θερμοκρασια εξατμισως του κυκλωματος ψυξης?
Στην περιπτωση που κανεις γεμισει το ψυγειο του με σκετο νερακι,τι γινεται?Το αμαξι μετατρεπεται σε ατμομηχανη? Smile
TiMoRiS - Πεμ 08 Ιούλ 2004, 13:00:10
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
εμενα παντως κατω απο 90 δεν ειναι ποτε...
ακομα και σε εθνικη με νορμαλ ταχυτητες ειναι στο 90
στην κινηση ή σε σκισιμο πλησιαζει αρκετα τα κοκκινα αλλα δε τα εχει πιασει ουδεποτε. Εχω την εντυπωση παντως πως τα βεντιλατερ σε εμενα δεν ανοιγουν απο τους 92 που λετε αλλα πιο μετα...αλλιως θα ηταν συνεχεια ανοιχτα...


Ευτυχως ησυχασα με αυτο που ειπες! Και εμενα εκει δουλευει και νομιζα οτι ειχε προβλημα ο θερμοστατης ή καμια καμμενη φλατζα!
TONY PAP - Πεμ 08 Ιούλ 2004, 15:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε μπορείς να ανοίξεις το a/c για να κατεβάσεις την θερμοκρασία (απ'ότι εχω δει πολύ δύσκολα φτάνεις τους 100 βαθμούς με ανοικτό το A/C) ή ανοίγεις τον ζεστό αέρα στο full και ανοίγεις και τα παράθυρα σου για να μην λυποθυμήσεις !
Επειδή τα έχω δοκιμάσει και τα δύο ο 2ος τρόπος είναι ο πιό αργός και πιο επίπονος ομως τον χειμώνα είναι υποφερτός...
Πάντως τα πεζο δουλεύουν σε ψηλές θερμοκρασίες !
Touristas - Δευ 12 Ιούλ 2004, 18:17:24
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση Shocked (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)

Λαθος 98 σχεδων η πρωτη 105 η δευτερη Razz
Sidobre - Τρι 13 Ιούλ 2004, 10:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Για αυτό σου έγραψα μέχρι 100. Στα 1600 φτάνει και 110 στην κίνηση Shocked (90 βαθμοί είναι η πρώτη σκάλα βεντιλατέρ, 98 η δεύτερη)

Λαθος 98 σχεδων η πρωτη 105 η δευτερη Razz


ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ??????????????????????????????


Το κακόμοιρο γι'αυτό το βλέπω να ξεροσταλιάζει!!!

Με κάποια παιδιά (ηλεκτρολόγους) που το βλέπαμε μου είχαν πει για αυτές τις θερμοκρασίες... Και μάλιστα επειδή βλέπω τον δείκτη να ανεβαίνει στους 100 τους το είχα πει και καταλήξαμε ότι "κλέβει" και λίγο ο δείκτης μου...

Πω πωωωω κόλαση θα γίνεται μέσα στην μηχανή....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr