PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Μου φαίνεται πως θα πετάξει άταν το πατάω 130

geo1st487 - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 10:38:49
Θέμα δημοσίευσης: Μου φαίνεται πως θα πετάξει άταν το πατάω 130
Οι περισσοτεροι βλεπω οτι εχετε 1.4 XS 16V 90hp. Εγω πριν απο 1,5 μηνα πηρα το 1.4 XT 16V 90hp. Το XS με το XT εχουν καμια διαφορα στον κινητηρα ή στα κρατηματα; Οταν το παταω 130 νομιζω πως παω με 170. Δεν ξερω μηπως επειδη ειναι ελαφρυ το αμαξι (γυρω στα 970kg). Μου φαινεται σαν να μην πατανε και πολυ οι ροδες στο δρομο οταν τρεχω με τετοια ταχυτητα. Πριν παρω το αμαξι οδηγουσα του πατερα μου ενα Renault Megane Classic 1.6 90hp (βαρος γυρω στα 1150kg) και δεν ενιωθα ετσι. Το ενιωθα να παταει πιο σταθερα στο δρομο και οταν το πατουσα 130 δεν ενιωθα οτι θα πεταξω οπως συμβαινει με το 206. Θα μου πειτε φυσικο ειναι αφου ειναι πιο βαρυ. Το 206 μεχρι στιγμης το εχω πατησει μεχρι 145 και κολωσα να το πατησω παραπανω αλλα ετσι και αλιως η ευθεια τελιωνε και επρεπε να κοψω. Το πλεονεκτημα ειναι οτι ειναι γκαζιαρικο αμαξι. Αν ηταν πιο βαρυ δεν θα ηταν και τοσο γκαζιαρικο. Δηλαδη το 206 RC 2.0 180hp ειναι σκοτώστρα;
Με ολα αυτα δεν λεω οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος με το αμαξι. Φυσικα και ειμαι. Το μονο που θα θελα ειναι να ηταν πιο βαρυ (χωρις να ειναι πιο ογκοδες) και να ειχε φυσικα περισσοτερα κυβικα και αλογα και τελος να μπορουσα να το αγορασω.
Ελπιζω να μου δωσετε την γνωμη σας και τα φωτα σας
PHSYBORG - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 10:45:26
Θέμα δημοσίευσης:
Kαταρχην δεν εχουμε οι περισσοτεροι 90αρι!
Παμε κ στην αποροια σου!
Εγω με το 75 ΧΤ παω με 170 κ δεν νιωθω να πεταω !
Κοιταξες τον αερα στα λαστιχα σου οταν το πηρες ???????? Wink
Συνηθως οι αντιπροσωπιες το παραδιδουν με 40 αερα( πιεση ) ! Shocked
zzzleepy - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τι είναι αυτά που διαβάζω Θεε μου! Ρε παλικάρι το 206 αγόρασες, δεν αγόρασες Volvo να είναι βαρύ! Μικρό αυτοκίνητο είναι, ελαφρύ είναι αλλά ΌΧΙ ΚΑΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΑ 130! Είναι από τα πιο σταθερά μικρά που κυκλοφορούν ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες. Βέβαια χρειάζεται και σηκώνει βελτίωση στην ανάρτηση και τα φρένα αλλά και μαμά τελείως δεν είναι για πέταμα... Κι από την άλλη τι εννοείς όταν λες πετάει; Δεν σε κρατάνε τα λάστιχά σου; Δεν σε ικανοποιεί η ανάρτηση; Για τσέκαρε τα λάστιχά σου όπως είπε κι ο Φίλιππος... Τι να πω... Α! Και μη συγκρίνεις με το RC γιατί μιλάμε για τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο...
geo1st487 - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:23:44
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Kαταρχην δεν εχουμε οι περισσοτεροι 90αρι!
Παμε κ στην αποροια σου!
Εγω με το 75 ΧΤ παω με 170 κ δεν νιωθω να πεταω !
Κοιταξες τον αερα στα λαστιχα σου οταν το πηρες ???????? Wink
Συνηθως οι αντιπροσωπιες το παραδιδουν με 40 αερα( πιεση ) ! Shocked


Ισως να φτεει που ειχα συνηθισει να οδηγαω σε πιο βαρυ αμαξι. Ποση πιεση πρεπει να εχουν τα λαστιχα;
PHSYBORG - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:25:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχει σχεση ποσο βαρυ ειναι το αμαξι!
Την δουλεια την κανουν τα αμορτισερ ( αν πλεει η οχι στα πολλα)
κ η αεροδυναμικη!
Εμενα προσωπικα με μαμα αναρτησεις ακομα ειναι βιδωμενο στα πολλα !
Πιεσης δοκιμασε απο 30-32
zzzleepy - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:25:59
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται από τα λάστιχα και το πως οδηγείς. Μόνο με δοκιμές θα βρεις αυτό που σε ικανοποίει. Η Peugeot συστήνει 34-34 αλλά μάλλον θα είναι πολύ για σένα. Ξεκίνα με 31 ή 32 και δοκίμασε. Ψάξε και λίγο στο φόρουμ, υπάρχουν συζητήσεις για πιέσεις ελαστικών... Wink
geo1st487 - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 11:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Δεν εχει σχεση ποσο βαρυ ειναι το αμαξι!
Την δουλεια την κανουν τα αμορτισερ ( αν πλεει η οχι στα πολλα)
κ η αεροδυναμικη!
Εμενα προσωπικα με μαμα αναρτησεις ακομα ειναι βιδωμενο στα πολλα !
Πιεσης δοκιμασε απο 30-32


Εχω δει πολλα 206 που το φτερο ειναι λιγο πιο πανω απο την ροδα. Το δικο μου δεν ειναι ετσι. Δηλαδη το φτερο απεχει αρκετα απο την ροδα. Λετε αν τα αμορτισερ εινα χαμηλωμενα να ειναι καλυτερα;
Δεν μετρησα την πιεση των ελαστικων αλλα μαλον πρεπει να εχουν υψηλη πιεση.
Recifees - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 12:57:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δες πιέσεις που ανέφεραν και τα παιδιά Wink
Εγω το παρέλαβα με 39 Exclamation Shocked και νόμιζα ότι κυκλοφορούσα με τις ζάντες Very happy

190 καρφωμένο άσφαλτο και ακίνητο παρά τον σχετικό πλευρικό άνεμο (αστάθεια not here)

έχουμε πάνω κάτω το ίδιο setup αναρτήσεων
Recifees - Κυρ 04 Ιούλ 2004, 13:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
geo1st487 έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Δεν εχει σχεση ποσο βαρυ ειναι το αμαξι!
Την δουλεια την κανουν τα αμορτισερ ( αν πλεει η οχι στα πολλα)
κ η αεροδυναμικη!
Εμενα προσωπικα με μαμα αναρτησεις ακομα ειναι βιδωμενο στα πολλα !
Πιεσης δοκιμασε απο 30-32


Εχω δει πολλα 206 που το φτερο ειναι λιγο πιο πανω απο την ροδα. Το δικο μου δεν ειναι ετσι. Δηλαδη το φτερο απεχει αρκετα απο την ροδα. Λετε αν τα αμορτισερ εινα χαμηλωμενα να ειναι καλυτερα;
Δεν μετρησα την πιεση των ελαστικων αλλα μαλον πρεπει να εχουν υψηλη πιεση.


Φυσιολογικό για 3θυρο xs .
Πιο σπορ και συνάμα μια καλή δικαιλογία για μεγαλύτερες Ζάντες Very happy
ΝΙΚΟΣ - Δευ 05 Ιούλ 2004, 00:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ισχυουν αυτα που λεγανε παλια οτι δηλαδη τα βαρια αυτοκινητα πατανε καλυτερα στην ασφαλτο κτλ.Καμια σχεση.Ο Λογος.....Οσο περισοτερη μαζα εχεις τοσο ποιο ευκολα την παραμαζευη η φυγοκεντρος δυναμη.Ισα σταματαει ενα ελαφρη με 4 δικοφρενα ισα ενα βαρυ Question Τωρα θα μου πειτε αλλα τα φρενα απ την B.M.W και αλλα πχ του 106...Καμια σχεση.Απλη φυσικη ειναι.Οσο ποιο ελαφρυ τοσο καλυτερα.εεε και κανεις και μια αναρτηση για να χεις Very happy
Baphomet - Δευ 05 Ιούλ 2004, 08:05:12
Θέμα δημοσίευσης:
όντως ο μυθος των βαριών οχημάτων έχει καταρριφθει. Τώρα αυτο που λες φαινεται πολυ περιεργο. Κι εμενα ειχε 40 πιεση οταν το πηρα και το ειχα αφησει ετσι για αρκετο καιρο (αμελησα να το κοιταξω) και μαλιστα εκανα και αττικη οδο με 190km/h και ήμουν ανετότατος. Αστάθεια γενικά ποτέ δεν έχω δει...και τα λαστιχα μου ειναι καραφαγωμενα... Confused
kanelj - Τετ 07 Ιούλ 2004, 07:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
εγω το ενιωσα αυτο που λες οταν ειχαν ..."βρακιασει" τα αμορτισερ.
Αν το εχεις 1,5 μηνα ομως το αυτοκινητο δεν δικαιολογειται...λες να σου το εδωσαν με πιεσμενα αμορτισερ???
αυτο που θυμαμαι εντονα στην εθνικη οδο ειναι οτι οταν πηγαινα πανω απο 120χλμ (εκτος του οτι σε καθε ανωμαλια του δρομου ηταν λες και δεν παταγα στο εδαφος) ειναι οτι με το που περναγε καποιο φορτηγο ή πουλμαν απο διπλα, πηγαινα μια βολτα και ξαναγυρναγα μετα απο λιγο στην λωριδα που ημουν Laughing Laughing Laughing
Sidobre - Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:17:06
Θέμα δημοσίευσης:
Eχμμμ να κάνω μια ερώτηση....

Σε ποιά εθνική πήγαινες με 130;;;;;

Γιατί ρωτάω;; Γιατι π.χ. στην Αθηνών-Λαμίας που ο δρόμος είναι απαράδεκτος (μέχρι περίπου την Θήβα) είναι πολύ πιθανό να σου έδωσε την αίσθηση αυτή ειπειδή είναι πιο σφικτή η ανάρτηση από το Megane.

Αν όντως συμβαίνει αυτό, τότε να φοβάσαι περισσότερο με το Megane που σου δίνει την αίσθηση βάρκας παρά το 206 που χοροπηδάει από σκληρή ανάρτηση...

Δοκίμασε σε ένα καλό δρόμο (Ατιική Οδό) και αν συμβαίνει το ίδιο τότε ναι κοίτα τις αναρτήσεις και τις πιέσεις των ελαστικών. Οτι είναι σταθερότατο δεν το συζητάω. Μακράν από τα καλύτερα στην κατηγορία του (και σε πολλά από άλλες κατηγορίες).
Vaggelis - Τετ 07 Ιούλ 2004, 10:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Eχμμμ να κάνω μια ερώτηση....

Σε ποιά εθνική πήγαινες με 130;;;;;

Γιατί ρωτάω;; Γιατι π.χ. στην Αθηνών-Λαμίας που ο δρόμος είναι απαράδεκτος (μέχρι περίπου την Θήβα) είναι πολύ πιθανό να σου έδωσε την αίσθηση αυτή ειπειδή είναι πιο σφικτή η ανάρτηση από το Megane.



Συμφωνώ.....
Στην Αθηνών-Λαμίας, ο δρόμος είναι τόσο ανώμαλος, που όποτε περνάω από τα άσχημα τμήματα, χορεύω ....τσιφτετέλι (σκληρές αναρτήσεις γαρ...)
Ελπίζω το τμήμα της εθνικής που στρώνουν τώρα, να είναι καλύτερο (Αττική οδός the best, "χαλί" ο δρόμος...)
TiMoRiS - Τετ 07 Ιούλ 2004, 12:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω πριν ενα μηνα περιπου ανεβαινα την Αθηνων Λαμιας με 190 για να δω πως παει και νομιζα οτι πηγαινα με 140! Το μονο που του εχω κανει ειναι ενα χαμηλωμα! Μου κανει μεγαλη εντυπωση αυτο που λες!
Steve - Τετ 07 Ιούλ 2004, 13:34:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας που λές για τους έχοντες 1.4 16ν 90hp... Cool

Προσωπικά μέχρι τα 120χ.α.ω. το αμάξι το βλέπω νορμάλ. Μετά από τα 120 (έχοντας 5η φυσικά στο κιβώτιο) και ξεπερνώντας τις 3.500 σ.α.λ., όσο πιο πολύ χώνω το πόδι στο πάτωμα, τόσο μεγαλύτερη γίνεται η αίσθηση της ταχύτητας. Ναι, νιώθω σαν ενα μικρό σμπρώξιμο, ίσως γιατί εκεί έχουμε την μέγιστη ροπή και την αρχή της πτώσης της, ενώ είμαστε πάνω στην φάση που τα άλογα βγαίνουν πιο απότομα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν νιώθω ότι θα πετάξω ή ότι το αμάξι "πλέει" Shocked

Ειδικά και όσο η ταχύτητα αυξάνεται, τόσο περισσότερο το νιώθω σίγουρο στο δρόμο (όταν μιλάμε για 2 τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση μαζί με μια βοηθητική, ως επί το πλείστον, εθνική οδός δηλαδή). Τώρα για το αν φοράμε τις ίδιες αναρτήσεις XS με ΧΤ, δεν ξέρω. Νομίζω πως έχουμε τις ίδιες πάντως, διότι αν υπήρχε κάποια διαφορά, θα αναφερόταν στον πρόσθετο εξοπλισμό Wink
SnakeMJK - Τετ 07 Ιούλ 2004, 18:05:12
Θέμα δημοσίευσης:
E... Μετά τα 180, κάπως αρχίζει και πλέει... which doesn't? Razz
volvos - Τετ 07 Ιούλ 2004, 19:23:13
Θέμα δημοσίευσης:
το ξεφτηλησατε το θεμα...

εγω παντως στα 195 με το 1.6 οταν με περασε χαλαρααααααα το αβενσις νομιζα οτι ημουν σταματημενος και ηθελα να ανοιξω τη πορτα και να κατεβω να το βαραω...................



αχ αχχχχ θα κανω καιρο να το ξεπερασω αυτοοοοο
Steve - Τετ 07 Ιούλ 2004, 19:56:10
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
E... Μετά τα 180, κάπως αρχίζει και πλέει... which doesn't? Razz


Ε, δεν το έχω δει ακόμα... κάτσε να γράψω άλλα 2.000 χλμ στο κοντέρ και θα σου πώ Cool
geo1st487 - Τετ 07 Ιούλ 2004, 21:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ο δρομος που οδηγουσα δεν ηταν τελειος, ειχε τις λακουβιτσες του. Μικρες μεν αλλα οσο να ναι δημιουργει προβλημα. Ενοειτε οτι με το Megane του πατερα μου δεν υπαρχει τοσο εντονο προβλημα στις λακουβες γιατι ειναι πιο βαρυ. Οσο για τις αναρτησεις το Megane μου φαινεται πως εχει πιο σκληρες αναρτησεις απο το 206. Αυτο το λεω γιατι το Megane στις λακουβες χτυπαει πιο αγρια απο το 206. Αν οδηγαω με 190 σε ευθεια σε τελειο δρομο χωρις την παραμικρη λακουβιτσα τοτε πολυ πιθανον να μου φανει σταθεροτατο το αμαξι. Σε ενα ευθυ και χωρις ανωμαλιες δρομο ειναι φυσικο σχεδον ολα τα αμαξια να ειναι σταθερα. Ελα ομως που οι περισσοτεροι δρομοι στην Ελλαδα ειναι αστα να πανε. Φιλε kanelj τι να σου πω. Αν ειναι να πηγαινεις με 120 να χοροπηδαει το αμαξι απο τι λακουβιτσες και να φοβασαι μη φυγεις απο τον δρομο τοτε κλαψτα χαραλμπε
Lucifer - Τετ 07 Ιούλ 2004, 21:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
εγω πιστευω πως ειναι καθαρα θεμα συνηθειας.
μετα απο λιγο καιρο που θα αρχισεις να το νιωθεις καλητερα θα δεις με ποσα θα τρεχεις!
την ιδια αισθηση ειχα και εγω παροτι και βαρυτερο και παρολα τα θετικα σχολια του αδερφου μου οσο αφορα την οδηγηση του με μεγαλες ταχυτητες.
και οταν λεω μεγαλες μην φανταζεσαι και 200 αλλα 160 με 170 τσουλαει ομορφα οσο θυμαμαι τουλαχιστον.
klain - Πεμ 05 Αύγ 2004, 12:46:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ψυχολογικό αποκλειστικά πιστεύω το θέμα...
Μετά απο το megane και το "βάρος" που σου έδινε στο δρόμο είναι λογικό να κομπλάρεις λιγάκι με το 206 τώρα... Τα ίδια είχα πάθει και γω στην αρχή στην αλλαγή απο xantia σε 206. Όταν λέμε αρχή βέβαια μιλάμε για 4-5 μέρες να γίνουν τα 1000km Cool
Μετά με 2 άτομα μέσα και 185χαω Καβάλα-Ξάνθη δεν κατάλαβα τπτ...
Μεγάλη σημασία έχει όσο ηλίθιο και αν ακούγεται το αν έχεις ανοιχτά τα παράθυρα η όχι.... και φυσικά ο δρόμος! Σε τέλειο δρόμο δεν καταλαβαίνεις χριστό! Smile
TONY PAP - Πεμ 05 Αύγ 2004, 14:30:44
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης υπάρχει αρκετή διαφορά στο κράτημα όταν υπάρχουν δυνατοί άνεμοι Wink
Επίσης την κατάσταση μπορεί να βελτιώσει και μια καλή ευθυγράμμιση.
Εννοείται ότι ζάντες και λάστιχα είναι ΟΚ. Cool
Qman - Πεμ 05 Αύγ 2004, 18:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...
Ydwr - Παρ 06 Αύγ 2004, 09:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
Μην τρελλαθουμε ρε παιδια. Οχι και να πεταμε στα 130...

Καταρχην για εμενα αυτα ειναι τα minimum χλμ σε εθνικη. Το κυριλε του θεματος δηλαδη..

Σιγουρα η αισθηση δεν ειναι ιδια με το να πηγαινω με τα ιδια χλμ με το Ομεγα του πατερα αλλα δεν πιστευω οτι εχει να κανει μονο με το βαρος. Το μεταξονιο ειναι τεραστιο και οι αναρτησεις εχουν σαφως πιο ταξιδιαρικο set-up.

Μηπως παιζει ρολο και το τιμονι? Μηπως λεω μηπως του megane δεν εχει τοσο μεγαλη υποβοηθηση?

Αυτο που σου εχουν αναφερει ολοι οι προλαλησαντες σχετικα με τις πιεσεις των ελαστικων κοιταξε το αμεσως.
argonaftis - Παρ 06 Αύγ 2004, 11:11:34
Θέμα δημοσίευσης:
Qman έγραψε:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... Laughing
PHSYBORG - Παρ 06 Αύγ 2004, 11:26:42
Θέμα δημοσίευσης:
argonaftis έγραψε:
Qman έγραψε:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... Laughing


MAΛΛΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ donwforce ! Wink
Recifees - Παρ 06 Αύγ 2004, 13:17:01
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
argonaftis έγραψε:
Qman έγραψε:
Μια αεροτομή θα σε σώσει φίλε μου...
όσο πιο πολύ πηγαίνεις,τοσο πιο πολύ θα το νιώθεις βιδωμένο...


Ένας φίλος μηχανικός μου είχε πει ότι με την αεροτομή το αυτοκίνητο σηκώνεται λίγο (λόγω αεροδυναμικής) και έτσι χανεις λίγο σε κράτημα (όχι αισθητα και τίποτα επικύνδινο).Πράγμα που μου φαίνεται λογικό....
Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω... Laughing


MAΛΛΟΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΛΟΓΩ donwforce ! Wink


...xάνει και χλμ τελικής λόγω χειρότερης αεροδυναμικής και κοστίζει σε ευρωβενζίνες Very happy Very happy
Qman - Παρ 06 Αύγ 2004, 17:32:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτός ο μηχανικός που σου είπε οτι σηκώνεται (μάλλον δεν του σηκώνεται και είπε να βρει κάτι να σηκώσει)...
Οπως ο κάθε ένας γνωρίζει η δύναμη του αέρα σε συνάρτηση με την κλίση της αεροτομής δημιουργεί μια κάθετη δύναμη που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο κάθεται το αμάξι...(βλέπε φόρμουλα)
Ο μόνος τρόπος για να σηκώνεται το αμάξι είναι να βαλεις την αεροτομή με ανάποδη κλίση και θα λειτουργεί όπως τα φτερα του αεροπλάνου...
Για πες δυο λογάκια σε αυτόν τον μηχανικό μην τρελαθούμε κι ολας
Ntinos - Παρ 06 Αύγ 2004, 21:00:32
Θέμα δημοσίευσης:
geo1st487 έγραψε:
Ο δρομος που οδηγουσα δεν ηταν τελειος, ειχε τις λακουβιτσες του. Μικρες μεν αλλα οσο να ναι δημιουργει προβλημα. Ενοειτε οτι με το Megane του πατερα μου δεν υπαρχει τοσο εντονο προβλημα στις λακουβες γιατι ειναι πιο βαρυ. Οσο για τις αναρτησεις το Megane μου φαινεται πως εχει πιο σκληρες αναρτησεις απο το 206. Αυτο το λεω γιατι το Megane στις λακουβες χτυπαει πιο αγρια απο το 206. Αν οδηγαω με 190 σε ευθεια σε τελειο δρομο χωρις την παραμικρη λακουβιτσα τοτε πολυ πιθανον να μου φανει σταθεροτατο το αμαξι. Σε ενα ευθυ και χωρις ανωμαλιες δρομο ειναι φυσικο σχεδον ολα τα αμαξια να ειναι σταθερα. Ελα ομως που οι περισσοτεροι δρομοι στην Ελλαδα ειναι αστα να πανε. Φιλε kanelj τι να σου πω. Αν ειναι να πηγαινεις με 120 να χοροπηδαει το αμαξι απο τι λακουβιτσες και να φοβασαι μη φυγεις απο τον δρομο τοτε κλαψτα χαραλμπε


Λοιπον μισο λεπτο να ξεκαθαρισουμε το θεμα του γιατι βλεπεις το megane να παταει καλητερα στον δρομο.Το megane ειναι αμαξι της κατηγοριας γ (segment c) με αρκετα μεγαλυτερο μακρος και πλατος συνεπως η αισθηση αυτη ωφειλεται κυριως στο οτι το αμαξι ειναι στην ουσια ποιο απλωμενο στο εδαφος (μπακαλικα τα λεω για να καταλαβαινετε) και μερικες φορες να εχει και το κεντρο βαρους χαμηλοτερα.Το βαρος καθαυτο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ μετην αισθηση αυτη.
Επισης η αεροδυναμικη ενος μεγαλυτερου αυτοκινητου ειναι συνηθως καλητερη.
Τελος μπορει να σε μπερδευει η αισθηση του τιμονιου αν και το 206 εχει αρκετα βαρυ τιμονι και ακριβες.

Οσο για την συμπεριφορα του συστηματος διευθηνσης οταν ενα οχημα περναει πανω απο λακουβες μπαινουμε σενα αρκετα μεγαλο κεφαλαιο που λεγεται bump steering.

Παντως και το δικο μου 206 που εχει ακομα ταμορτισερ της πεζω μετα τα 120 στην εθνικη εχει μια ασαφεια αλλα το αποδιδω κυριως στα κουρασμενα αμορτισερ (18,000 χλμ). το 106 με τα aftermarket ειναι βιδωμενο στο εδαφος μεχρι που κοφτιαζει η πεμπτη στα 195 πραγματικα χιλιομετρα.
Δεν πιστευω τιθεται θεμα ασφαλειας αν και εσυ βεβαια χειριζεσαι το αμαξι οπως πρεπει σε τετοιες ταχυτητες.Παντως μεχρι τα 190 και στο 206 δεν εχω αισθανθει ιδιαιτερες ανασφαλειες.
geo1st487 - Πεμ 12 Αύγ 2004, 06:44:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ydwr έγραψε:

Μηπως παιζει ρολο και το τιμονι? Μηπως λεω μηπως του megane δεν εχει τοσο μεγαλη υποβοηθηση?


Το τιμονι στο 206 ειναι υδραυλικο χωρις ηλεκτρικη υποβοηθηση το ιδιο και στο megane μονο που στο Megane ειναι πιο βαρυ το τιμονι. Ισως να παιζει ρολο και αυτο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr