argonaftis έγραψε: |
Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα: καμιά φορά δείχνει ότι δεν έχει λάδι ενώ έχει. Ο Ντάσιος μου είπε ότι δεν προλαβαίνει να διαβάσει το λάδι.Σήμερα πάω για το πρώτο service.Θα σου πω περισσότερα αύριο γι' αυτό. |
Val έγραψε: | ||
Ηλια εχω το ιδιο ακριβως μοντελο με εσενα και το ιδιο ακριβως προβλημα. Μονο που θα το παω να φτιαχτει στο μεγαλο service οταν κλεισει τα 10000 χιλ. Δε θελω να σε τρομοκρατησω, αλλα μεχρι πριν λιγους μηνες ειχα το 1,4 XT και το πηγαινα στον Ντασιο και δεν εμηνα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημενη. Βεβαια ισως μου το ρημαξανε επειδη με ειδανε κοπελα και θα υπεθεσαν οτι ειμαι ασχετουμπα ![]() ![]() ![]() |
taz έγραψε: |
ο αισθητήρας είναι πολύ ευαίσθητος στις κλίσεις του οδοστρώματος. για να λειτουργήσει σωστά θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε απόλυτα επίπεδο έδαφος, όπως λέει και το manual. ακόμα, καλό είναι να γυρνάμε το κλειδί στην πρώτη σκάλα, να το αφήνουμε εκεί για 3-4 δευτερόλεπτα, για να προλάβει να διαβάσει ο αισθητήρας τη στάθμη, και στη συνέχεια να γυρίσουμε και στη δεύτερη σκάλα και να ανάψει το ταμπλό.
πάντως, το συγκεκριμένο σύστημα είναι ένα gadgetάκι το οποίο δεν πολυεμπιστεύομαι. τίποτα δεν είναι πιο αξιόπιστο από την πατροπαράδοτη μέθοδο μέτρησης της στάθμης του λαδιού, όπως προτείνει και ο sidobre. |
argonaftis έγραψε: |
Χρύσα η πιο σωστή ένδειξη είναι αυτή που λέει ο Τάσος: η ένδειξη του δείκτη κάτω από το καπό. Όταν είναι κρύο το όχημα ρίξε μια ματιά εκεί.Η στάθμη πρέπει να είναι ανάμεσα στις 2 ακίδες.Αυτή που είναι κοντά στην άκρη του δείκτη είναι το max και η άλλη το min. |
Sidobre έγραψε: |
Πάντως εμείς με τους παλιούς δείκτες δεξιά στο ταμπλό (αναλογικούς) που δεν έχουμε multiplex, παραείμαστε ευχαριστημένοι! Εδώ και 3 χρονάκια δουλεύει άψογα!
Ετσι για να ζηλεύετε και λίγο... ![]() |
elias έγραψε: |
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3? |
Alex έγραψε: |
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι ![]() Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο. Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3). |
Alex έγραψε: |
Ναι το max δεν ειναι να το ξεπερναμε αλλα δεν ξερω ακριβως το γιατι ![]() Εχω την ενυπτωση παντως οτι το λαδι που παιρνει ο κινητηρας ειναι 3 χωρις το φιλτρο και 3.3-3.4 με το φιλτρο. Πρακτικα ομως εγω βλεπω συνηθως οτι μεχρι το max μου περισσευει περιπου ο μισος τενεκες απ'το 2λιτρο motul οποτε =1 λιτρο (αρα εχει παρει 3). |
elias έγραψε: |
Έχω την εξής απορία: Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου αναφέρει ποσότητα λαδιού με αλλαγή φίλτρου 3 λίτρα. Γιατί στην αντιπροσωπεία μου βάζουν πάντα από 3,2 έως 3,4 λίτρα? Η στάθμη του λαδιού είναι πάντα από 0,5 cm έως 1 cm πάνω από το σημείο max. Τα σημεία δεν είναι αυτά που σημειώνω στην φωτογραφία? Να πω ότι θα κάψει λάδι και βάζουν παραπάνω, μετά από 10000km το πολύ να κάψει 4-5 χιλιοστά. Μήπως το κάνουν για να χρεώνουν 4 λίτρα αντί για 3?
|
elias έγραψε: |
Λοιπόν αυτή τη φορά θα τους πάω 3 λίτρα λάδι μόνο και μόνο για να δω που θα φτάσει η στάθμη. |