PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Τρόμπα βενζίνης?

chatasos - Τετ 18 Σεπ 2002, 08:50:47
Θέμα δημοσίευσης: Τρόμπα βενζίνης?
Και χτες το βράδυ εκεί που περίμενα να ανάψει το πράσινο σε κάποιο
φανάρι της κηφησίας...μου σβήνει η μηχανή Cussing out

Προσπαθώ μία-δύο-τρεις αλλά τίποτα!!!! Εντωμεταξύ η ουρά των
αυτοκινήτων από πίσω να έχει γίνει κάτι χιλιόμετρα και οι μισοί που
περνάγανε με έβριζαν!!!!

Ώπα λέω...εδώ είμαστε: Εγκέφαλος ή τρόμπα βενζίνης....κατά 99%.
Βασικά ευχόμουν (και συνεχίζω να εύχομαι) να μην είναι το 1ο γιατί
είναι πολύ ύπουλο πράγμα οι βλάβες του εγκαφάλου....άλλο αν είναι
πιο φτηνές σαν κόστος επισκευής.

Τελικά τηλεφωνώ στην ΕΛΠΑ, το μεταφέρω σε κάποιο συνεργείο, το αφήνω
εκεί για το βράδυ, και σήμερα το πρωί πήγα να μάθω νεώτερα.
Βάζουν το διαγνωστικό επάνω....κανένα πρόβλημα... Κάνουν 2-3 checks...
αλλά πάλι τίποτα...μια χαρά ο εγκέφαλος...
Κοιτάνε και τις ασφάλειες...όλες ήταν οκ...

Πρέπει να το αφήσεις μου λένε να δούμε αν υπάρχει πρόβλημα με την
τρόμπα βενζίνης ή με κάποιο ρελεδάκι πριν την τρόμπα βενζίνης.
Λογικά δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο...και το εύχομαι.

Αναμένω νεώτερα μέχρι το μεσημέρι....

ΥΓ: μου μύριζε βενζίνη έντονα κάθε φορά που έβαζα μπρος εδώ και 3-4
μέρες, άρα ίσως αυτό να είναι μια ένδειξη για πιθανό πρόβλημα στην
τρόμπα βενζίνης.
christhehealer - Τετ 18 Σεπ 2002, 10:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;

Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης.
chatasos - Τετ 18 Σεπ 2002, 10:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
christhehealer έγραψε:
Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;

Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης.


Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?

Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω
να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο.

Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε?
theflame - Τετ 18 Σεπ 2002, 10:22:57
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
christhehealer έγραψε:
Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;

Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης.


Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?

Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω
να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο.

Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε?


Αυτό το έχω ακούσει και εγώ, ότι δηλαδή όσο πιο χαμηλά είναι η βενζίνη στο ντεπόζιτο τόσο περισσότερο "κουράζει" την τρόμπα, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια.
Εγώ πάντως προσπαθώ να το γεμίζω πριν φτάσει στη μέση, άντε στο 1/4 το πολύ και για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου αλλά και για "ψυχολογικούς" λόγους (φαίνετε πιο φτηνό!!! που να βάλεις 20 ευρώ που 40!!!)
DimiP - Τετ 18 Σεπ 2002, 10:46:07
Θέμα δημοσίευσης:
εχει παρατηρησει κανεις οτι οσο πιο αδειο ειναι το τεποζιτο τοσο "χειροτερα" παει το αμαξι στο δρομο;
ειναι καθαρα ψυχολογικο οτι οταν γεμιζουμε (και ας μην φουλαρουμε), οταν μπαινει "φρεσκια" βενζινη το αμαξι παει καλυτερα ή οντως το αμαξι παει χειροτερα λογω των σκουπιδιων και της "κακης βενζινης" που μενει στο τεποζιτο ..;
τα φωτα σας...
christhehealer - Τετ 18 Σεπ 2002, 10:51:38
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?

Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω
να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο.

Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε?


Yπάρχει εξήγηση. H τρόμπα σε αυτή την περίπτωση "ρουφά" είτε αέρα, είτε σκουπίδια (δεν έχουμε και την πιο καθαρή βενζίνη του κόσμου). Aυτό συμβαίνει σε ανηφοροκατηφόρες και στο σταμάτα ξεκίνα, λόγω της μετακίνησης του περιεχομένου του ντεπόζιτου.

Δεν σου χαλάει αμέσως. Aλίμονο αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Eάν εφάρμοζες την τακτική του theflame, μπορεί να μην σου συνέβαινε ποτέ.
chatasos - Τετ 18 Σεπ 2002, 12:45:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή μου λες ότι "χαλάει" σταδιακά? Γι'αυτό και δεν βγήκε αμέσως το
πρόβλημα?

Από την άλλη επειδή ρουφάει αέρα ή σκουπίδια, τι πρόβλημα υπάρχει?
Πως θα μπορούσε να χαλάσει? Να πω ότι "μπούκωσε"..εντάξει...αλλά
να χαλάσει???
christhehealer - Τετ 18 Σεπ 2002, 13:09:17
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Δηλαδή μου λες ότι "χαλάει" σταδιακά? Γι'αυτό και δεν βγήκε αμέσως το
πρόβλημα?

Από την άλλη επειδή ρουφάει αέρα ή σκουπίδια, τι πρόβλημα υπάρχει?
Πως θα μπορούσε να χαλάσει? Να πω ότι "μπούκωσε"..εντάξει...αλλά
να χαλάσει???


Tώρα λεπτομέριες δεν ξέρω. Aυτό μου το έχουν πει φίλος μου και το μεταφέρω. Προφανώς την είχε πατήσει έτσι και μιλούσε από προσωπική εμπειρία. Σε Σεατάκι το '82 αυτό βέβαια αλλά το έπαθε τώρα κοντά.
chatasos - Τετ 18 Σεπ 2002, 14:25:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μόλις πριν λίγο είχα την επιβεβαίωση ότι πρόκειται για τρόμπα βενζίνης.
Σε καμιά ώρα θα ξέρω και το κόστος Mad Mad Mad
chatasos - Τετ 18 Σεπ 2002, 15:55:27
Θέμα δημοσίευσης:
Είπαμε να γλυτώσουμε από τα ηλεκτρονικά (εγκέφαλος), αλλά πάλι στα
ηλεκτρονικά πέσαμε (τρόμπα βενζίνης)!!!!

Λοιπόν, η τρόμπα είναι ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα αν αδειάζει το
ντεπόζιτο (αυτό πράγματι ίσχυε στα παλιά αμάξια που δεν είχαν ηλεκτρονική
τρόμπα), και δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο θα μπορούσε
να χαλάσει. Στην δικιά μου (μάλλον) είχε καεί κάποια αντίσταση Mad Mad

Στο μέγεθος και σχήμα θυμίζει το εσωτερικό πυρηνικής βόμβας (όπως αυτές
που έχετε δει σε διάφορες ταινίες, τις οποίες αφοπλίζουν οι ήρωες αφαιρώντας
το εσωτερικό τους). Weird look

Για να τοποθετηθεί χρειάζεται να βγούν τα πίσω καθίσματα, να βγει ένα καπάκι
που την φράζει, και μετά να ξεβιδωθεί. Έχει και 2 σωληνάκια που την
συνδέουν με την παροχή της βενζίνης αν κατάλαβα καλά. Το πρόβλημα είναι
ότι αν έχεις το ντεπόζιτο γεμάτο βενζίνη (εγώ είχα το μισό), γίνεται ένας
πανικός από την βενζίνη όταν την τραβήξεις έξω.

Η όλη διαδικασία παίρνει γύρω στα 20 λεπτά...


ΥΓ: Έχω πάρει την παλιά μαζί μου, οπότε θα την "μελετήσω" εκτενέστερα
και θα σας ενημερώσω.
Svstouk - Τετ 18 Σεπ 2002, 16:18:18
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
εχει παρατηρησει κανεις οτι οσο πιο αδειο ειναι το τεποζιτο τοσο "χειροτερα" παει το αμαξι στο δρομο;
ειναι καθαρα ψυχολογικο οτι οταν γεμιζουμε (και ας μην φουλαρουμε), οταν μπαινει "φρεσκια" βενζινη το αμαξι παει καλυτερα ή οντως το αμαξι παει χειροτερα λογω των σκουπιδιων και της "κακης βενζινης" που μενει στο τεποζιτο ..;
τα φωτα σας...


Και εγώ το έχω παρατηρήσει αυτό που λες. Τις προάλλες ας πούμε ενώ είχε σχεδόν αδειάσει, το γέμισα με απλή SHELL και είχα την εντύπωση πως πήγαινε πολύ καλύτερα από άδειο. Τώρα που είναι στα μισά περίπου, έχω την εντύπωση ότι δεν πάει τόσο καλά όσο γεμάτο.

Άρα, μάλλον τα υπολείμματα στο ντεπόζιτο ή πιθανές βρωμιές στη βενζίνη φταίνε. Αλλά πάλι δεν μπορώ να ξέρω. Smile
Αλεξ@νδρος - Τετ 18 Σεπ 2002, 16:54:02
Θέμα δημοσίευσης:
Υπολογιζε καμμια 90000 χωρις τα εργατικα Crying or Very sad
Οταν αδειαζει το τεποζιτο το αμαξι παει καλυτερα(μειον 50 κιλα βαρος)
Αν ομως παει πολυ κατω τοτε ρουφαει και λασπη(ιζηματα) οποτε πεφτει η ποιοτητα της βενζινης και η αποδοση
Slash - Πεμ 19 Σεπ 2002, 01:57:01
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν αυτό που λέτε για το γέμισμα είναι κυρίως ψυχολογικό, αλλά κι εγώ το γεμίζω κάθε φορά στη μέση, ή και νωρίτερα, όχι για το μικρότερο κόστος (στο κάτω κάτω μπορεί να δίνεις 20 αντί 40 ευρώ σε κάθε γέμισμα αλλά πηγαίνεις γρηγορότερα Wink ,οπότε το ίδιο πράγμα είναι), αλλά και επειδή νιώθω πιο ασφαλής όταν έχω το αυτοκίνητο γεμάτο βενζίνη για κάποια δύσκολη στιγμή. Μέχρι τώρα τόσο καιρό που το έχω δεν μου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης, βλέπω μόνο αν δουλεύει όταν γυρνάω στη δεύτερη σκάλα πριν την μίζα. Παντώς σαφώς όταν το αυτοκίνητο είναι άδειο στο ντεπόζιτο πηγαίνει καλύτερα ως λιγότερο φορτίο και φερόμενης μάζας, αλλά με πιο γεμάτο ντεπόζιτο υπάρχει μεγαλύτερη πίεση. Και η πρώτη απορία μου σε τέτοιο στυλ ήρθε σε αγώνες δεξιοτεχνίας όπου έπαιρνε μέρος ένας φίλος μου. Τον ρώτησα αφου παίζει ρόλο το βάρος γιατί δεν βάζει μέσα 5 λίτρα για τον αγώνα να είναι ελαφρύς, να κάνει άνετος και ελαφρύς τα κουμάντα του και μετά να το γεμίσει; Γιατί έστω και σε τέτοιες περιπτώσεις, που μπορείς να πεις οτι υπάρχουν πλευρικές δυνάμεις, με λίγα λίτρα θα υποφέρεις από ατροφίες. Γι αυτό και σε δεξιοτεχνίες, και ίσως και στα dragster, ένα μισογεμισμένο ντεπόζιτο είναι καλύτερο από ένα άδειο.
DimiP - Πεμ 19 Σεπ 2002, 07:54:30
Θέμα δημοσίευσης:
ειπα να αναφερω το βαρος αλλα μετα σκεφτηκα οτι δεν θα πεφτατε στην παγιδα να το αναφερεται.
Δεν εννοουσα αυτο οταν ελεγα οτι παει χειροτερα.
Φυσικα το λιγοτερο βαρος ειναι καλυτερο για την αποδοση.
Αλλα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να ξερω αν ειναι καλυτερα να αφηνω να αδειαζει το τεποζιτο ή οχι.
Εχω ακουσει να λενε να μην γεμιζουμε συνεχεια γιατι τοτε "καιμε" την καλη βενζινη πανω-πανω και κατω συσωρευεται ολη η "μουργα" (λασπη ,σκουπιδια κ.λ.π).
Βεβαια υπαρχει και ο αντιλογος που λεει οτι για να μην καιμε τα σκουπιδια πρεπει να βαζουμε φρεσκια βενζινη κιας μην εχει αδειασει το τεποζιτο.
Για πειτε τωρα....
Miltellas - Δευ 23 Σεπ 2002, 06:00:17
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πείτε στον μηχανικό σας να σας δώσει ένα καθαριστικό ρεζερβουάρ, φίλτρου βενζίνης, τρόμπας, μπεκ, βαλβίδων και το βάζετε σε 25-50 λίτρα βενζίνη (την πρώτη φορά σε 25 λίτρα περίπου, μετά εάν θέλετε και σε περισσότερα) κάθε 10 με 15 χιλιάδες χλμ. Καθαρίζει τα πάντα στο κυκλοφοριακό δίκτυο της βενζίνης (σκουπίδια, νερά, μούργα κλπ). Πώς το κάνει; Δεν ξέρω. Μπορώ να υποθέσω ότι τα διασπά σε μόρια και τα μπερδεύει με το καύσιμο ώστε να καούν με τη βενζίνη μαζί.

Αυτό που χρησιμοποίησα και με γλύτωσε από κατέβασμα ρεζερβουάρ λέγεται Line Cleaner και είναι της Pro Tec. Δεν πωλείται στη λιανική, παρά μόνο στα συνεργεία. Με έσωσε μία φορά και θα το βάζω από εδώ και πέρα ανελλιπώς.
fpug - Τρι 29 Οκτ 2002, 12:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
Χτες το πρωι μπηκα στο 206 να παω για καφε και γυρνοντας το κλειδι να βαλω μπροστα ggggggggg,ggggggggg,gggggg.....

δυστυχως εμεινα απο τρομπα βενζινης
ακολουθησε μεταφορα στο συνεργειο με την οδικη βοηθεια.

-200 ευροπουλα για καινουργια.
ελπιζω να ειναι ετοιμο το απογευμα να το παρω.

Απο το πουθενα λεφτα για πεταμα.
τελος παντων.

Ενα συγνωμη γιατι δεν ειχα δει αυτο το τοπικ και εκανα καινουργιο.
chatasos - Τετ 30 Οκτ 2002, 11:11:53
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:

Λοιπόν, η τρόμπα είναι ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα αν αδειάζει το
ντεπόζιτο (αυτό πράγματι ίσχυε στα παλιά αμάξια που δεν είχαν ηλεκτρονική
τρόμπα), και δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο θα μπορούσε
να χαλάσει.


Επανέρχομαι σε αυτό το θέμα, αφού από ότι έμαθα και από αλλού καλό είναι να μην αφήνουμε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα την σταδιακή καταστροφή του.
Οπότε αλλάζουμε τακτική στα γεμίσματα Shocked Shocked Shocked
Alex - Τετ 30 Οκτ 2002, 14:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα...
Ady - Τετ 30 Οκτ 2002, 15:44:23
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα...


Αυτό που λέει ο Alex μάλλον στέκει. Και εγώ άμα δεν δω λαμπάκι αναμμένο δεν γεμίζω, και δεν έχω (μέχρι στιγμής) αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
seridim - Πεμ 31 Οκτ 2002, 00:17:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ady έγραψε:
Alex έγραψε:
Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα...


Αυτό που λέει ο Alex μάλλον στέκει. Και εγώ άμα δεν δω λαμπάκι αναμμένο δεν γεμίζω, και δεν έχω (μέχρι στιγμής) αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.

Συμφωνώ και εγώ μαζί σας. Σχεδόν πάντα γεμίζω όταν έχει ανάψει το λαμπάκι και έχω κάνει γύρω στα 20 χλμ. Μέχρις στιγμής κανένα πρόβλημα.
Tomcat - Πεμ 31 Οκτ 2002, 17:36:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς και εγώ αφήνω το λαμπάκι να ανάψει και μετά βάζω βενζίνη.Το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά ..... !Μπορώ να πω ότι έχω αντιμετώπίσει κάποια προβλήματα.Όπως αυτό που έχω περιγράψει σε άλλο topic όπου στο ξεκίνημα ο κινητήρας ανεβάζει 1500 -1700 στροφές μόνος του και μετά σβύνει.Μάλιστα εντελως συμπτοματικά το έπαθα αυτό και σήμερα μετά από 4 περίπου μήνες ξανά.Ο μηχανικός μου είπε για σκουπιδάκια στα μπεκ αλλά τώρα αρχίζω και προβληματίζομαι σχετικά με την τρόμπα!
Slash - Πεμ 31 Οκτ 2002, 23:35:22
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι αφήνω την βελόνα να πέσει μέχρι την μέση, και πάω και το ξαναγεμίζω. Του τέστιν από την στιγμή που το πήρα, εδώ και 1,5 χρόνο, ποτέ δεν μου έχει ανάψει (ή δεν το έχω αφήσει) το λαμπάκι. Το βλέπω οτι λειτουργεί ανοίγοντας την μίζα πριν βάλω μπρος που ανοίγει η αντλία της βενζίνης.
Miltellas - Παρ 01 Νοέ 2002, 01:42:48
Θέμα δημοσίευσης:
Να συμπληρώσω και γω στο γκάλοπ...
Εάν δεν ανάψει λαμπάκι, δεν βάζω βενζίνη.
Κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα.
Το ίδιο έκανα και στο παλιό μου αυτοκίνητο (μοντέλο '80) και δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα με την αντλία.
chatasos - Παρ 01 Νοέ 2002, 13:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά να το αναφέρω, γιατί μάλλον έχετε μπερδευτεί:
Το συνέχεια άδειο ντεπόζιτο μπορεί να δημιουργήσει περισσότερο πρόβλημα στον καταλύτη και λιγότερο στην τρόμπα βενζίνης.
Τουλάχιστον έτσι έχω διαβάσει...
Miltellas - Δευ 04 Νοέ 2002, 04:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόβλημα στον καταλύτη;
Εάν ακούσω έναν λόγο που να ευσταθεί η είδηση, τότε θα το σκεφτώ να το πιστέψω. Να ρίχνει άκαυστα στον καταλύτη; Και τους δύο αισθητήρες τί τους έχει; Από αυτά που γνωρίζω, δεν βρίσκω κάτι λογικό.
chatasos - Δευ 04 Νοέ 2002, 07:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Πρόβλημα στον καταλύτη;
Εάν ακούσω έναν λόγο που να ευσταθεί η είδηση, τότε θα το σκεφτώ να το πιστέψω. Να ρίχνει άκαυστα στον καταλύτη; Και τους δύο αισθητήρες τί τους έχει; Από αυτά που γνωρίζω, δεν βρίσκω κάτι λογικό.


Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.

Επίσης οι αισθητήρες λάμδα δεν λειτουργούν συνέχεια, αλλά ο εγκέφαλος πολλές φορές (ανάλογα τις ανάγκες) τους παρακάμπτει.
Miltellas - Πεμ 07 Νοέ 2002, 04:36:25
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.


Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό;
chatasos - Πεμ 07 Νοέ 2002, 07:37:49
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
chatasos έγραψε:
Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος.


Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό;


Το γράφει σε ένα ενημερωτικό φυλλάδιο που είχε εκδόσει η Ομοσπονδία Βιομηχανικών Εργατο-ϋπαλληλικών Σωματείων, στα πλαίσια κάποιου προγράμματος που αφορούσε τους καταλύτες των αυτοκινήτων.
Όταν μπορέσω θα περάσω και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τους καταλύτες.

Και εγώ μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο 206, αλλά δεν θα ήθελα ούτε στο μέλλον να παρατηρήσω.
Miltellas - Σαβ 09 Νοέ 2002, 02:13:45
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω ότι η τεχνολογία έχει πριοχωρήσει αρκετά ώστε να μπορούν οι εγκέφαλοι να "ρυθμίζουν" τέτοιες καταστάσεις προς το ασφαλέστερο για τον κινητήρα. Ίσως γι αυτό και δεν παρατηρούμε τέτοια φαινόμενα.

Θυμάστε που έλεγαν να μην αφήνουμε στο ρελαντί για πολύ ώρα, λόγω επικείμενης πρόωρης καταστροφής του καταλύτη; Τώρα πια, έχουν βελτιωθεί αρκετά τα υλικά κατασκευής του καταλύτη, και τολμήσαν οι κατασκευαστές να τον φέρουν σχεδόν πάνω στην πολλαπλή εξαγωγής, επιδιώκοντας την πολυπόθητη ταχεία θέρμανσή του, χωρίς να κινδυνεύει να καταστραφεί από υπερθέρμανση.

Όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, τόσο οι παλιότερες συμβουλές-κανόνες παίρνουν τη μορφή "μύθων".
broylis - Τετ 04 Δεκ 2002, 13:51:29
Θέμα δημοσίευσης: τρόμπα βενζίνης
Λοιπόν...Από οτι παρατηρώ δεν είμαι ο μόνος που είχε προβλήματα με την τρόμπα βενζίνης Exclamation Πρίν από 1 χρόνο και έχοντας διανύσει 60.000χλμ έμεινα απο τρόμπα βενζίνης.Το κοστολόγιο πήγε τότε 75.000 μαζί με τα εγατικά. Συνήθως έβαζα βενζίνη όταν άναβε το λαμπάκι...Επίσης λόγω μεγάλων μετακινήσεων άλλαζα συνεχώς βενζινάδικα και τελικά πιστευω πως αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου Crying or Very sad Να χτυπήσω ξύλο μάλλον είμαι απο τους τυχερούς 206ακηδες μιας και μετά από 94.000χλμ η τρόμπα βενζίνης είναι η μόνη ζημιά που έχει προκύψει!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας Crying or Very sad
Αλεξ@νδρος - Πεμ 05 Δεκ 2002, 20:10:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης
broylis έγραψε:
!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας Crying or Very sad

Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? Cool ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked
Ady - Παρ 06 Δεκ 2002, 11:47:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης
Alexandros έγραψε:

Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked


Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που...................
Svstouk - Παρ 06 Δεκ 2002, 13:37:11
Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης
Ady έγραψε:
Alexandros έγραψε:

Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked


Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που...................



......στην αντλία του; Shocked Shocked :D :D
Svstouk - Παρ 06 Δεκ 2002, 13:38:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: τρόμπα βενζίνης
Alexandros έγραψε:
broylis έγραψε:
!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας Crying or Very sad

Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? Cool ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο Shocked Shocked



Αμάν, αμάν!! Κι εμείς χωρίς φίλτρο βενζίνης;;;;;; Sad Sad Evil Evil
Miltellas - Σαβ 07 Δεκ 2002, 01:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Το θαυματουργό υγρό που λέγαμε να βάζουμε ανά 10000χλμ...
Svstouk - Σαβ 07 Δεκ 2002, 09:57:08
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Το θαυματουργό υγρό που λέγαμε να βάζουμε ανά 10000χλμ...



Ναι ρε Μίλτο, εντάξει.

Αλλά για τα κομματάκια τούβλου, μάλλον θαυματουργό μυστρί χρειάζεται Shocked
theflame - Κυρ 08 Δεκ 2002, 08:55:27
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο.
Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα.... Crying or Very sad
Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος;
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο.
Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!! Wink
(Μπά! μετά ξύπνησα!)
Svstouk - Κυρ 08 Δεκ 2002, 09:10:55
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο.
Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα.... Crying or Very sad
Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος;
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο.
Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!! Wink
(Μπά! μετά ξύπνησα!)


Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει..... Crying or Very sad

Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους! Confused

Αυτό που λέει ο Μίλτος, έψαξα και δεν το βρήκα. Αντ' αυτού όμως, υπάρχουν άλλα, επώνυμα καθαριστικά, που σε εμένα προσωπικά έχουν κάνει διαφορά, όπως π.χ. το REDEX. Wink
theflame - Κυρ 08 Δεκ 2002, 09:21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει.....


Αυτό ακριβώς που φοβόμουν!!!!!


Svstouk έγραψε:
Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους!


Απλά θα παραδέχονταν την ανεπάρκεια του Ελληνικού συστήματος διανομής-πώλησης - ελέγχου της ποιότητας καυσίμων!!!
Δεν μπορεί ολόκληρη Peugeot να έχει κάνει τέτοια μ@@@κία!!! Απλά είναι πολύ σίγουρη για τα καύσιμα λόγω αυστηρών ελέγχων που γίνονται (στην υπόλοιπη Ευρώπη) και δεν υπολόγισαν την Ελλαδίτσα!!!
Σκέφτεσαι τι σκάνδαλο θα ξεσπούσε αν πχ άρχιζαν να μένουν τα 206 ένα-ένα στη Γερμανία και τα γκολφάκια να μην έχουν πρόβλημα!!!!
Svstouk - Κυρ 08 Δεκ 2002, 18:49:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός! Wink
Miltellas - Πεμ 12 Δεκ 2002, 04:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
theflame έγραψε:
Απλά είναι πολύ σίγουρη για τα καύσιμα λόγω αυστηρών ελέγχων που γίνονται (στην υπόλοιπη Ευρώπη) και δεν υπολόγισαν την Ελλαδίτσα!!!


Έτσι είναι!

Και ξέχνα το πρόσθετο φίλτρο βενζίνης. Εκτός και αν αυξήσεις την πίεση του καυσίμου. Ίσως να γίνει κάτι έτσι.
Πάντως εγώ σκοπεύω να την βγάζω ανά 10000χλμ με το θαυματουργό υγρό. Και να βάζω βενζίνη από συγκεκριμένο-α βενζινάδικό-α.
PREDATOR_GR - Πεμ 20 Μάρ 2014, 20:04:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά καλησπέρα! Να υποθέσω πως και εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα μιας και παρατήρησα έντονο το φαινόμενο του ''λόξυγγα'' στο αμάξι και στις ψηλές και στις χαμηλές εδώ και μέρες; Ειδικά πριν κανα 20ημερο δεν τραβούσε ΚΑΘΟΛΟΥ ενώ ήμουν εν κινήσει σε Εθνική Οδό... Confused
reselie-206 - Παρ 21 Μάρ 2014, 11:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
δες και για map, συνήθως η τρόμπα απλά σε αφήνει
Morfeas - Κυρ 06 Απρ 2014, 09:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία ξέρεις κανένας πλήν Peugeot ποιός πουλάει τέτοια ανταλλακτικά? Τρόπμα τέλος και πολύ άντεξε 169000 χιλιόμετρα και το είχα αφήσει και με ρεζέρβα 2 μέρες ενώ ήξερα οτι δεν κάνει. Κολάει και αμα του ρίξω 2-3 μπουνιές απο κάτω στο τεπόζιτο ξεκολλάει αλλα θα με αφήσει σίγουρα.
bagos - Κυρ 06 Απρ 2014, 09:44:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως,τωρα που εχουν βαρεσει κανονι οι αντιπροσωπειες της πεζο,ολα τα μαγαζια με ανταλλακτικα,τα παραγγελνουν κ τα φερνουν απο γαλλια Crying or Very sad
bagos - Κυρ 06 Απρ 2014, 09:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχως,τωρα που εχουν βαρεσει κανονι οι αντιπροσωπειες της πεζο,ολα τα μαγαζια με ανταλλακτικα,τα παραγγελνουν κ τα φερνουν απο γαλλια Crying or Very sad
Morfeas - Κυρ 06 Απρ 2014, 11:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήσκω στο ebay με 70 ευρώ αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα κάνει
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr