christhehealer έγραψε: |
Σου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι της βενζίνης πριν το γεμίσεις;
Eνννοώ αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάσει; Γιατί αν ναι, τότε είναι σίγουρα κατεστραμμένη τρόμπα βενζίνης. |
chatasos έγραψε: | ||
Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό? Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο. Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε? |
chatasos έγραψε: |
Ρε Χρήστο υπάρχει κάποια εξήγηση για αυτό?
Το 70% των περιπτώσεων που βάζω βενζίνη εδώ και 2 χρόνια το αφήνω να ανάψει και μετά γεμίζω πάλι το ντεπόζιτο. Τόσο καιρό δεν μου έβγαλε πρόβλημα, τώρα του ήρθε? |
chatasos έγραψε: |
Δηλαδή μου λες ότι "χαλάει" σταδιακά? Γι'αυτό και δεν βγήκε αμέσως το
πρόβλημα? Από την άλλη επειδή ρουφάει αέρα ή σκουπίδια, τι πρόβλημα υπάρχει? Πως θα μπορούσε να χαλάσει? Να πω ότι "μπούκωσε"..εντάξει...αλλά να χαλάσει??? |
DIMIP έγραψε: |
εχει παρατηρησει κανεις οτι οσο πιο αδειο ειναι το τεποζιτο τοσο "χειροτερα" παει το αμαξι στο δρομο;
ειναι καθαρα ψυχολογικο οτι οταν γεμιζουμε (και ας μην φουλαρουμε), οταν μπαινει "φρεσκια" βενζινη το αμαξι παει καλυτερα ή οντως το αμαξι παει χειροτερα λογω των σκουπιδιων και της "κακης βενζινης" που μενει στο τεποζιτο ..; τα φωτα σας... |
chatasos έγραψε: |
Λοιπόν, η τρόμπα είναι ηλεκτρονική, δεν υπάρχει πρόβλημα αν αδειάζει το ντεπόζιτο (αυτό πράγματι ίσχυε στα παλιά αμάξια που δεν είχαν ηλεκτρονική τρόμπα), και δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο θα μπορούσε να χαλάσει. |
Alex έγραψε: |
Και εγω το εχω ακουσει αυτο αλλα επειδη κινουμαι παντα οριακα γυρω στα 30-40 χιλιομετρα αφου αναψει το λαμπακι με το δεικτη να ειναι στην τελευταια-τελευταια γραμμη και μια φορα να τον περναω κι'ολας μπορω να πιστοποιησω οτι η παροχετευσιμοτητα καυσιμου ειναι πολυ καλη υπο ολας τα συνθηκας. Αυτο με τα σκουπιδακια ισχυει αν εισαι παντα σχετικα γεματος και μια φορα το αδειασεις τερμα το τεποζιτο οποτε με μια φορα που θα ειναι εκει κατω η σταθμη θα ρουφηξει η μηχανη ολα μαζι τα κατακαθια.. Εγω αυτο το κανω προοδευτικα οντας συνεχως στο "λαμπακι" οποτε μετα 3+ χρονια δεν εχω κανενα προβλημα... |
Ady έγραψε: | ||
Αυτό που λέει ο Alex μάλλον στέκει. Και εγώ άμα δεν δω λαμπάκι αναμμένο δεν γεμίζω, και δεν έχω (μέχρι στιγμής) αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. |
Miltellas έγραψε: |
Πρόβλημα στον καταλύτη;
Εάν ακούσω έναν λόγο που να ευσταθεί η είδηση, τότε θα το σκεφτώ να το πιστέψω. Να ρίχνει άκαυστα στον καταλύτη; Και τους δύο αισθητήρες τί τους έχει; Από αυτά που γνωρίζω, δεν βρίσκω κάτι λογικό. |
chatasos έγραψε: |
Απλά μεταφέρω αυτά που έχω διαβάσει:
Mην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάζει συχνά, καθώς αυτό προκαλεί ακανόνιστη παροχή καυσίμου, με συνέπεια τη δημιουργία μικροεκρήξεων (πειράκια) και υψηλή θερμοκρασία μέσα στον καταλύτη, με αποτέλεσμα να λειώσει ο κεραμικός μονόλιθος. |
Miltellas έγραψε: | ||
Η καταστροφή καταλύτη πράγματι είναι αποτέλεσμα από πειράκια, κάτι όμως που ουδέποτε έχω παρατηρήσει στο 206 μου. Πού το γράφει αυτό; |
broylis έγραψε: |
!Μάλλον τελικά πως πρόκειται για το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου μας ![]() |
Alexandros έγραψε: |
Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο ![]() ![]() |
Ady έγραψε: | ||
Αμα συμβεί τίποτα τέτοιο σε μένα, και επειδή βάζω βενζίνη από ένα και μόνο βενζινάδικο, θα του βάλω το τούβλο, την αντλία τη δικιά μου, και την αντλία τη δικιά του, ξέρετε που................... |
Alexandros έγραψε: | ||
Σημερα που πηγα να παρω το αμαξι εφερε η οδικη ενα 206 που εμεινε ξαφνικα.Ο οδηγος ειπε οτι δεν ακουσε το βουισμα που κανει το αμαξι μολις ανοιγεις την μιζα ενω κατα το ελεγχο του τεχνικου δεν εφερνε βενζινη στα μπεκ.Πιθανοτερη διαγνωση? ![]() Οπως μου ειπε ο επικεφαλης για το προβλημα ευθυνεται η κακη ποιοτητα βενζινης που εχουμε .Μαλιστα μου ειπε οτι σε αμαξι ειχε βουλωσει το συστημα εντελως και οταν το λειτουργησαν τους εφερε μπροστα κομματακια απο τουβλο ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Το θαυματουργό υγρό που λέγαμε να βάζουμε ανά 10000χλμ... |
theflame έγραψε: |
Χμμμ....
Κάποιος είχε ρωτήσει αν μπορούμε να βάλουμε εμείς φίλτρο βενζίνης κόβοντας το σωλήνα παροχής του καυσίμου που βγαίνει από το ντεπόζιτο. Ακούγεται καλό αλλά... αν ισχύει αυτό που είχε γράψει ο Vini, ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι πάνω στην τρόμπα, περιπλέκονται τα πράγματα.... ![]() Ξέρει κανείς μήπως μέσα στα σέρβις υπάρχει, το ξέρω ότι δεν αναφέρετε πουθενά, η χρήση αυτού του υγρού που λέει ο Μίλτος; Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη(!!!!) να έχει προβλέψει η εδώ αντιπροσωπία κάτι τέτοιο. Πως σου λέει πχ ότι για το Ελληνικό κλίμα βάζω λάδια 15W/50, έτσι και κάθε 10000 ή 20000 χιλιόμετρα σου βάζω καθαριστικό στο ντεπόζιτο!!! ![]() (Μπά! μετά ξύπνησα!) |
Svstouk έγραψε: |
Εχώ το είχα ρωτήσει, ρώτησα και τον μηχανικό και μου είπε ότι δεν γίνεται, γιατί κάτι παίζει με την πίεση, δεν θυμάμαι ακριβώς. Πάντως, μου το είχε ξεκόψει..... |
Svstouk έγραψε: |
Δεν νομίζω φίλε μου η αντιπροσωπεία να μας έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, γιατί ουσιαστικά θα ήταν σαν να παραδεχόταν την ανεπάρκεια του συστήματος τροφοδοσίας των αυτοκινήτων τους! |
theflame έγραψε: |
Απλά είναι πολύ σίγουρη για τα καύσιμα λόγω αυστηρών ελέγχων που γίνονται (στην υπόλοιπη Ευρώπη) και δεν υπολόγισαν την Ελλαδίτσα!!! |