Δημήτριος έγραψε: |
Αν ο θόρυβος που περιγράφετε γίνεται κάθε φορά που απεμπλέκετε το σαζμάν από τον κινητήρα, δηλαδή κάθε φορά που πατάτε συμπλέκτη (μόνο αυτό), τότε μιλάμε για ρουλεμάν συμπλέκτη ("τελειωμένο" ρουλεμάν). Είναι μια σοβαρή βλάβη, μιας και απαιτείται να κατέβει το σαζμάν για να αποκτήσει ο μηχανικός πρόσβαση στον συμπλέκτη. |
Δημήτριος έγραψε: |
Εμένα μου κάνει από την πρώτη μέρα που το πήρα έναν θόρυβο. Κάθε φορά που αφήνω τον συμπλέκτη με νεκρά στο κιβώτιο κάνει ένα τακ-τακ-τακ-τακ-τακ-τακ...
Η κοινή λογική λέει ότι για να τον αφήσω πρέπει να τον έχω πατήσει πρώτα. |
Δημήτριος έγραψε: |
Εμένα μου κάνει από την πρώτη μέρα που το πήρα έναν θόρυβο. Κάθε φορά που αφήνω τον συμπλέκτη με νεκρά στο κιβώτιο κάνει ένα τακ-τακ-τακ-τακ-τακ-τακ... |
Steve έγραψε: |
Ένας φίλος μου που του έκανε κάτι παρόμοιο το Punto στα 60.000 χλμ, άλλαξε δίσκο-πλατώ και το πρόβλημα λύθηκε. Δεν ρίχνεις και συ μια ματιά στο δικό σου? ![]() |
teoman έγραψε: |
Κάτι που ήθελα να ρωτήσω καιρό: αν υπάρχει πρόβλημα με τελειωμένο ρουλεμάν,ο θόρυβος θα ακούγεται κάθε φορά που πατάς συμπλέκτη?
Στην αλλαγή 1ης-2ας στον κόφτη ακούω γρύλλισμα (μεταλλικός ήχος) στο πάτημα συμπλέκτη (στιγμιαία).Είναι ρουλεμάν,επαφή γραναζιών ή κάτι άλλο? |
elias έγραψε: | ||
Πριν κάνα μήνα όταν ήταν κρύο το αυτοκίνητο άκουγα θόρυβο από τον συμπλέκτη με νεκρά. Οταν πατούσα τον συμπλέκτη ο θόρυβος εξαφανιζόταν και όταν τον άφηνα τον άκουγα ξανά. Όταν ανέβαινε η θερμοκρασία του αυτοκινήτου δεν ακουγόταν καθόλου θόρυβος. Στην Peugeot που το πήγα μου είπαν για ρουλεμάν συμπλέκτη και μαζί μ'αυτό θα γίνει αλλαγή και σε δίσκο-πλατώ. |