PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 206 - Michelin Pilot Exalto PE1 & PE2

DimiP - Παρ 04 Απρ 2003, 02:59:30
Θέμα δημοσίευσης: Ελαστικά Michelin Pilot Exalto
εβαλα τα michelin pilot exalto το ΝΟΕ του 2001 δηλ. πριν 16 μηνες .
το 206 εχει διανησει 12.000 χλμ σε κυκλο πολης και 2-3 ταξιδια στο Καρπενησι.
Τα λαστιχα ποτε δεν τα προσεξα , με την λογικη οτι δεν θα φρεναρω π.χ. για να μην φαγωθουν. τα εβαλα και τα χρησιμοποιησα κανονικα, χωρις να σκεφτω οτι θα φαγωθουν τοσο γρηγορα !
Εδω και 3 μηνες περιπου το 206 παει οπου γουσταρει!
κατευθυντικοτητα ; καμια!
στριβω και αυτο παει οπου θελει...
πιστευα πως φταιει η αναρτηση αλλα μηπως τελικα ειναι τα λαστιχα ;;
φαινονται φαγωμενα στο εξωτερικο χειλος τους (ιδιως τα μπροστινα) αλλα σε καμια περιπτωση δεν λες "πω πω ενα φαγωμενο λαστιχο!!"
ισως γιαυτο κιεγω πιστευα πως εχουν ακομα ζωη.
Ο μηχανικος μου ειπε πως το 206 ακομη κιετσι θα στριβει αλλα δεν θα φρεναρει ευκολα λογω του οτι εφυγε η 1η, η καλη γομα απο το πελμα.
Ειναι δυνατον να φαγωθηκαν τοσο γρηγορα ;;;
τελικα μηπως παραειναι μαλ**α ;;;
τις προαλες κοντεψα να αγκαλιασω ενα τοιχο οταν εστριψα το τιμονι αλλα οχι και το αμαξι που μετα απο 1-2 sec βρηκε προσφυση εστριψε , πλακωθηκα να το επαναφερω και.... φιοουυυ...
Αν τα michelin pilot exalto τρωγονται τοσο ευκολα , τελικα ειναι ασυμφορα στην τσεπη...

τις αποψεις σας κυριοι και κυριες...
Alex - Παρ 04 Απρ 2003, 05:13:54
Θέμα δημοσίευσης:
Βαλε οτι τα λαστιχα ξεραινονται με τον καιρο κι'ολας... Και εγω τα S02 τα εχω 2.5 χρονια αλλα εχουν κανει μονο γυρω στις 10.000 χιλιομετρα. Παρ'ολα αυτα ξεραθηκαν και εχασαν την προσφυση και ας τα προσεχα (οχι μπλοκαρισματα)...Παντως διατηρουν ακομα την βρεγμενη αποδοση πραγμα που κανει την αλλαγη μη επιτακτικη...
pugsang - Παρ 04 Απρ 2003, 07:03:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη,

Οπως ξέρεις έχω αλλάξει ουκ ολίγες τετράδες λάστιχα (4 με τα μαμίσια) μέσα σε 30.000 χιλίομετρα.Κατα σειρά:Pirelli P700Z , Bridgestone RE720 , Yokohama A539 και τωρα φοράω Michelin.Τα Michelin είναι οντως πιο μαλ**α απ ολα αλλα κρατάνε και καλύτερα απ ολα.Αν μου αντέξουν 15.000 χλμ θα είμαι ευχαριστημένος γιατι τουλάχιστον θα έχουν δουλέψει σωστά για οσα θα τα κρατήσω.Αυτό που θέλω να πω είναι οτι καλύτερα το λάστιχο να είναι μαλακο , να δουλέυει σωστά για οσο μπορεί και ας φαγωθεί γρήγορα.Τι να το κανω ενα λάστιχο που ξερένεται γρήγορα(βλ. Yokohama) και κοστίζει λίγο αν με το παραμικρό κοντευω να σκοτοθώ.

Αλλωστε νομίζω οτι τα λάστιχα είναι κατι σαν τα λαδια και τα τακάκια:Αναλώσιμα.

Μπορεί οντως να είναι πιο ακριβά αλλα εγω αυτά θα ξαναβάλω
Sidobre - Παρ 04 Απρ 2003, 08:01:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: michelin pilot exalto ---> TΟΣΟ ΜΑΛΑΚΟΟΟ ;;;;
DimiP έγραψε:
εβαλα τα michelin pilot exalto το ΝΟΕ του 2001 δηλ. πριν 16 μηνες .


Δημήτρη θα συμφωνήσω με τον Pugsang!

Θεωρώ στα Michelin ατού ότι έχουν μαλακή γόμα ιδιαίτερα για τους Ελληνικούς Δρόμους!

Επίσης 16 μήνες είναι σχετικά μεγάλο διάστημα για ένα λάστιχο διότι τα Ελληνικά καλοκαίρια είναι ο χειρότερος εχθρός του ελλαστικού (τα ξεραίνει). Και πάλι καλά που το Michelin είναι μαλακό γιατί μερικά σκληρότερα το καλοκαίρι τα παίζουν!

Και εγώ θεωρώ παρ'ότι ακριβά αξίζουν τα λεφτά τους και για τα επόμενα πάλι σε Michelin προσανατολίζομαι... (Μάλλον για τα Pilot Sport)
Svstouk - Παρ 04 Απρ 2003, 08:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη, θα συμφωνήσω με τα παιδιά.

Καλύτερα μαλακό το λάστιχο, παρά σκληρό.

Στην τελική βέβαια δεν νομίζω ότι είναι και ΤΟΟΟΟΣΟ μαλακό το Exalto. Το ότι δεν σου φαίνονται ιδιαίτερα φαγωμένα, όπως λες, νομίζω ότι το αποδεικνύει. Άλλωστε το βλέπω κι εγώ στα δικά μου. 9000 χλμ τώρα και μόνο οι άκρες της γόμας των μπροστινών έχουν κάποια μικρά σημάδια φθοράς (και δεν είμαι ιδιαίτερα φιλικός μαζί τους - εντάξει δεν τα λιώνω στην πόλη, αλλά όταν βγαίνω εκτός, κάτι Κακιές Σκάλες, που άκουσα κάτι για ραντάρ, κάτι Πεντέλη-Ν.Μάρη, τα "μαστιγώνω" αλύπητα! )

Εγώ πάντως όταν έρθει η ώρα Michelin θα ξαναβάλω, δεν είναι οι δρόμοι μας για τίποτε άλλο.

Νομίζω ότι απλά ξεράθηκε η γόμα τους και τίποτα περισσότερο, από τον ήλιο. Και τώρα που το σκέφτομαι, νομίζω χρησιμοποιούσες κάποιον αφρό για τα λάστιχα, έτσι δεν είναι;
teoman - Παρ 04 Απρ 2003, 13:15:19
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Τα Michelin είναι οντως πιο μαλ**α απ ολα αλλα κρατάνε και καλύτερα απ ολα.Αν μου αντέξουν 15.000 χλμ θα είμαι ευχαριστημένος γιατι τουλάχιστον θα έχουν δουλέψει σωστά για οσα θα τα κρατήσω.


Πραγματικά έτσι είναι.
Βέβαια,στο προηγούμενο αυτοκίνητο,άλλαξα τα "μαμά" michelin στα 60000km (ναι,σωστά είναι τα μηδενικά...) και μέχρι που το έδωσα στα 120000km δεν ξανάλλαξα!!!
Παρ'όλα αυτά δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα-άσχετα αν δεν έκανα καλά...
Τώρα που θα αλλάξω ελαστικά,σκέφτομαι σοβαρά να τα ξαναχρησιμοποιήσω (δεύτερη επιλογή τα bridgestone).
chatasos - Παρ 04 Απρ 2003, 14:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
2 τα κακά των michelin κατά την άποψή μου (και όχι μόνο).
Είναι μαλακά και κάνουν θόρυβο.

Μετά από 15 μήνες (25.000 χλμ.) έχω αλλάξει 2 φορές λάστιχο λόγω καρούμπαλου.

Όμως όταν είναι καινούργια, ΚΡΑΤΑΝΕ!!!!!!
teoman - Παρ 04 Απρ 2003, 15:03:07
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
2 τα κακά των michelin κατά την άποψή μου (και όχι μόνο).
Είναι μαλακά και κάνουν θόρυβο.

Μετά από 15 μήνες (25.000 χλμ.) έχω αλλάξει 2 φορές λάστιχο λόγω καρούμπαλου.

Όμως όταν είναι καινούργια, ΚΡΑΤΑΝΕ!!!!!!


Θέλουν ΠΟΛΥ μεγάλη προσοχή στα πεζοδρόμια και στις λακούβες...
DimiP - Σαβ 05 Απρ 2003, 00:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ pilot sport ακουγονται καλη λυση σαν πιο σκληρα , σε 1η φαση .
Επειτα τα potenza και τα goodyear ερχονται στο νου μου με τα τελευταια πιο ακριβα.
Παντως δεν μπορω να το χωνεψω πως σε 16 μηνες βγηκαν Π.Ε.
Οσο για το καλοκαιρι , ενα καλοκαιρι εφαγαν μονο...
sps - Σαβ 05 Απρ 2003, 19:48:40
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εγω εδω και 2.5 χρονια ειχα στο πολο 16ν μου τα 720 potenza και δεν με εχουν προδωσει ποτε!Ειδικα στο βρεγμενο τα θεωρω κορυφαια!
Και εχω βγαλει και 2 track days με αυτα.
Ετσι τωρα που ηρθε η ωρα της αλλαγης,παλι αυτα εβαλα.

Και μολις τελειωσω και τα conti στο 206,θα βαλω και σε αυτο ποτενζα.

Βασικα το θεωρω ενα καλο λαστιχο στο στεγνο ,που ομως εχει πολυ καλο σκληρο πλαινο(σε σχεση με pilot),που βοηθα στην αμεσοτητα και το σκισιμο στις στροφες και ειναι κορυφαιο στο βρεγμενο.
Αυτα.
Sidobre - Σαβ 05 Απρ 2003, 20:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ΤΑ pilot sport ακουγονται καλη λυση σαν πιο σκληρα.....


Tα Sport δεν βγαίνουν σε όλα τα μεγέθη.... Aπ'ότι έχω δεί η μικρότερη διάσταση είναι η 195/50/15 και αυτή πλέον συζητήται διότι απ'ότι είδα πρόσφατα άλλαξε η έκδοση sport θα βγαίνει σε μεγαλύτερες διαστάσεις....

Πάντως Δημήτρη, θεωρώ πολύ τυχερό τον εαυτό μου που κράτησα τα Michelin 1,5 χρόνο... (30.000 χλμ!!!) έστω και με τις 2 αλλαγές των ελαστικών που έγιναν.


SPS: Aπό εσένα θέλω κάποια στιγμή (όταν μάθεις καλά το 206) να μου κάνεις μια σύγκριση μεταξύ του Polo και του 206... Smile

Πάντως για τα Potenza έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια από αρκετούς που τα έχουν φορέσει!
Alex - Κυρ 06 Απρ 2003, 04:08:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τα potenza ειναι σειρα ελαστικων. Δεν ειναι μοντελο. Πχ υπαρχει το 330, το 720 το S03 τα οποια εχουν τεραστιες διαφορες μεταξυ τους (και απο αποψη επιδοσεων αλλα και απο οικονομικης σκοπιας..)
sps - Κυρ 06 Απρ 2003, 10:31:40
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:


SPS: Aπό εσένα θέλω κάποια στιγμή (όταν μάθεις καλά το 206) να μου κάνεις μια σύγκριση μεταξύ του Polo και του 206... Smile


Θα το κανω,πολυ συντομα! Cool
NICK - Κυρ 06 Απρ 2003, 11:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εγώ τα michelin τα φοβάμαι.Η πολύχρονη εμπειρία μου από τη χρήση της σειράς ΧΤ1,μου λέει πως πρόκειται για λάστιχα που μέσα σε ένα χρόνο σκληραίνουν πολύ και δεν κρατάνε με τίποτα και πετάν και καρούμπαλα με το παραμικρό πέσιμο σε λακούβες.Ίσως φταίει το γεγονός ότι είναι η πιο φθηνή σειρά της εταιρίας.Μπορεί το exalto να μην παρουσιάζει αυτό το φαινόμενο,λόγω του ότι είναι πιο ακριβό.Συγκριτικά όμως,τα Dunlop SP10 με τα οποία παρέλαβα το αυτοκίνητο,παρόλο που τα έχω 3 ολόκληρα χρόνια,δεν έχουν χάσει καθόλου από την αρχική τους συμπεριφορά.
Όπως γράφω και αλλού,περιμένω το νέο bridgestone RE050 ή θα δοκιμάσω τα Pirelli 6000 (με έφαγαν ο Πάνος και ο Μίλτος).
Svstouk - Κυρ 06 Απρ 2003, 12:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά, δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό που λέτε για τα Michelin και τις λακούβες!

Δέκα χρόνια φοράω Michelin, διαφορετικών διαστάσεων και τύπων, έχω πέσει σε άπειρες λακούβες, αλλά καρούμπαλο ποτέ!

Ή εσείς είστε πολύ άτυχοι ή εγώ πολύ τυχερός. Wink
1.1 i love you - Κυρ 06 Απρ 2003, 22:29:28
Θέμα δημοσίευσης:
Confused Confused Μήπως η απόδοση στα λάστιχα καθορίζεται η επιρεάζεται και απο το που ειναι η κατασκευή τους Question Question Question
Ρωτάω για να βεβαιωθώ οτι εγω την πάτησα, αν και το πρόσεξα την ώρα που μου τα πέρναγαν Sad Sad
NICK - Κυρ 06 Απρ 2003, 22:33:18
Θέμα δημοσίευσης:
Από τον τόπο κατασκευής τους (κάπου γίνεται αναφορά για καμμένη παρτίδα bridgestone) και κυρίως από τον τρόπο φύλαξης μέχρι να την ...πατήσουμε Crying or Very sad
DimiP - Κυρ 06 Απρ 2003, 23:35:45
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Ρε παιδιά, δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό που λέτε για τα Michelin και τις λακούβες!

Δέκα χρόνια φοράω Michelin, διαφορετικών διαστάσεων και τύπων, έχω πέσει σε άπειρες λακούβες, αλλά καρούμπαλο ποτέ!

Ή εσείς είστε πολύ άτυχοι ή εγώ πολύ τυχερός. Wink


ετσι ειναι!
κιεγω παρολο που εχω φαει καμποσες λακουβες (οχι πολλες ομως) τετοιο φαινομενο δεν παρατηρησα! ΟΥΤΕ ΚΑΡΟΥΜΠΑΛΑ - ΟΥΤΕ ΣΚΙΣΙΜΟ ΦΥΣΙΚΑ!
ΑΠΛΑ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ !!!
TZAG - Δευ 07 Απρ 2003, 01:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
Michellin = παράδειγμα προς αποφυγείν γιά CCέδες, την στιγμή που ρεζέρβα είναι ανύπαρκτη Exclamation Φύλαγε τα ιμάτιά σου, νά'χεις τα μισά... Rolling eyes
Miltellas - Δευ 07 Απρ 2003, 08:01:57
Θέμα δημοσίευσης:
Διαβάζω και βλέπω πολλές γενικεύσεις: Τα Michelin καλά, τα Michelin κακά, τα Bridgestone έτσι, τα Yokohama αλλιώς.
Θυμάμαι πριν από καιρό όταν διαφωνούσαμε για το πόσο καλά ήταν τα Continental Premium Contact. Εγώ τα έλεγα καλά και οι περισότεροι τα έλεγαν κακά. Με αυτό το σκεφτικό να μην παίρνετε λάστιχα που μου αρέσουν...

Ντίμη, πιστεύω ότι τα υπερβολικά γλιστρήματα που αναφέρεις οφείλονται στον καιρό που προηγήθηκε τους τελευταίους μήνες και έφερε τους δρόμους (των πόλεων κυρίως) σε κακή κατάσταση με πολλή σκόνη και άλατα. Με την πρώτη καλή βροχή θα καθαρίσουν και τότε θα το ξαναδείς το θέμα. Το ίδιο φαινόμενο συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα στην Θεσσαλονίκη. Τα Ρ7000 σπινάρουν περισσότερο από ότι τα Conti που είχα χωρίς πέλμα!! Τώρα που έβρεξε τα Ρ7000 κρατάνε ασύγκριτα καλύτερα και δεν σπινάρουν! Το ίδιο φαινόμενο το παρατήρησε και ο Πάνος με τα ΡZero και ο Γιάννης με τα Exalto.
Φυσικά, ούτως ή άλλως, μετά από 1,5 χρόνο τα λάστιχά σου θα κρατάνε αρκετά χειρότερα από τα αντίστοιχα καινούρια. Επίσης αν ένα λάστιχο έχει καιρό να ζοριστεί χρειάζεται ένα πλάκωμα στις στροφές για να φρεσκαριστεί η γόμα του κυρίως στα πλαϊνά (σαν το δέρμα του φιδιού). Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχεις πάντα τη δυνατότητα να βρεθείς σε ανοιχτό στροφιλίκι...
teoman - Δευ 07 Απρ 2003, 09:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ετσι ειναι!
κιεγω παρολο που εχω φαει καμποσες λακουβες (οχι πολλες ομως) τετοιο φαινομενο δεν παρατηρησα! ΟΥΤΕ ΚΑΡΟΥΜΠΑΛΑ - ΟΥΤΕ ΣΚΙΣΙΜΟ ΦΥΣΙΚΑ!
ΑΠΛΑ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ !!!


Μετά από 120000km και μόλις μία αλλαγή,δεν παρατήρησα κανένα καρούμπαλο... Αλλά από σκισίματα...άλλο τίποτα!
alxdr74 - Δευ 07 Απρ 2003, 09:17:10
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα νομιζω ειναι και η παρτιδα καθε ελαστικου! Π.χ ενας συναδελφος μου εχει το 1,4 το golf! Αυτο απο τη μανα του φοραει τα continental! Το αμαξι εχει 35.000 χιλιομετρα μονο και στα 4 ελαστικα εχουν σπασει τα λινα!! Ενας αλλος παλι με 206 1,6xs εχει τα Michellin εδω και 15,000 και τα λαστιχα του δεν εχουν παρουσιασει κανενα προβλημα μεχρι τωρα!!
GIANNIS206 - Δευ 07 Απρ 2003, 18:47:05
Θέμα δημοσίευσης:
To exalto το έχω ταλαιπωρήσει πολύ τον τελευταίο μήνα και την προηγούμενη βδομάδα γλυστρούσα συνέχεια μέσα στη Θεσσαλονίκη!Το Σάββατο όμως που έβρεξε καθάρισε τους δρόμους από την γλίντζα πιυ είχαν και κρατούσε πάρα πολύ καλα!
σήμερα με τα χιόνα και τα πολλά νερά είδα ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα στο βρεγμένο!!Περπατούσε σε 15 πόντους χίονι στο παρκιν του τει και δεν κόλλησα πουθενά!Ενθουσιάστηκα από το πολύ καλό φρενάρισμα που είχα!Μόνο στις υπερβολές χανόταν,όπως και κάθε άλλο λάστιχο,!
Κλείνοντας θέλω να πώ ότι είμαι υπερευχαριστημένος από το εν λόγω ελαστικό! Να δούμε όμως ποιο θα είναι το επόμενο!
Ο Μίλτος και ο Πάνος με έχουν βάλει σε σκέψεις! Rolling eyes
DimiP - Τρι 08 Απρ 2003, 00:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Διαβάζω και βλέπω πολλές γενικεύσεις: Τα Michelin καλά, τα Michelin κακά, τα Bridgestone έτσι, τα Yokohama αλλιώς.
Θυμάμαι πριν από καιρό όταν διαφωνούσαμε για το πόσο καλά ήταν τα Continental Premium Contact. Εγώ τα έλεγα καλά και οι περισότεροι τα έλεγαν κακά. Με αυτό το σκεφτικό να μην παίρνετε λάστιχα που μου αρέσουν...

Ντίμη, πιστεύω ότι τα υπερβολικά γλιστρήματα που αναφέρεις οφείλονται στον καιρό που προηγήθηκε τους τελευταίους μήνες και έφερε τους δρόμους (των πόλεων κυρίως) σε κακή κατάσταση με πολλή σκόνη και άλατα. Με την πρώτη καλή βροχή θα καθαρίσουν και τότε θα το ξαναδείς το θέμα. Το ίδιο φαινόμενο συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα στην Θεσσαλονίκη. Τα Ρ7000 σπινάρουν περισσότερο από ότι τα Conti που είχα χωρίς πέλμα!! Τώρα που έβρεξε τα Ρ7000 κρατάνε ασύγκριτα καλύτερα και δεν σπινάρουν! Το ίδιο φαινόμενο το παρατήρησε και ο Πάνος με τα ΡZero και ο Γιάννης με τα Exalto.
Φυσικά, ούτως ή άλλως, μετά από 1,5 χρόνο τα λάστιχά σου θα κρατάνε αρκετά χειρότερα από τα αντίστοιχα καινούρια. Επίσης αν ένα λάστιχο έχει καιρό να ζοριστεί χρειάζεται ένα πλάκωμα στις στροφές για να φρεσκαριστεί η γόμα του κυρίως στα πλαϊνά (σαν το δέρμα του φιδιού). Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχεις πάντα τη δυνατότητα να βρεθείς σε ανοιχτό στροφιλίκι...



Μιλτο για 1η φορα θα διαφωνησω μαζι σου ΚΑΘΕΤΑ. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να φται η σκονη και η γλυτσα του δρομου!!!
Και εβρεξε 2 φορες τις τελευταιες 15 μερες αλλα και ειναι απιθανο να φταιει κατι τετοιο.
Ειδικα για τα δικα μου, δεν σπιναρουν απλα κανουν του κεφαλιου τους στις στροφες, ...επειδη δεν μπορω να καταλαβω το φαινομενο (ουτε τα παλια michellin energy δεν συμπεριφερονταν ετσι) αρχιζω να σκεφτομαι μηπως φταιει το στησιμο του 206 , και δεν ειναι τα λαστιχα...
δεν μπορω να βγαλω ακρη!
Miltellas - Τρι 08 Απρ 2003, 02:10:58
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Μιλτο για 1η φορα θα διαφωνησω μαζι σου ΚΑΘΕΤΑ.


Δημήτρη, δε νομίζω ότι στην ουσία διαφωνείς, αφού ξέρεις ότι δεν μπορώ να έχω ρεαλιστική άποψη για τον καιρό. Δεν γίνεται να γνωρίζω τον καιρό που είχατε στην Αθήνα τον τελευταίο μήνα. Wink

Αφού τα δεδομένα του καιρού για την Αθήνα δεν ήταν σωστά, τότε 1) ή τα ελαστικά σου ξεράθηκαν και θέλουν εντατικό στροφιλίκι για αναζωογόνηση, 2) ή κάτι παίζει με τον συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ, 3) ή είσαι πολύ χαμηλός πίσω, 4) ή όλα μαζί (το χειρότερο). Η άποψή μου ταλαντεύεται μεταξύ του 1ου και του 3ου με έμφαση στο 3ο. Το 2ο άστο για το τέλος.

Οι αντιστρεπτικές σου είναι από 1.6, σαφώς καλύτερα από 1.4. Οι ράβδοι στρέψης είναι οι ίδιες με του 1.6. Άρα από ανάρτηση έχεις του 1.6 και μάλιστα βελτιωμένη. Άρα δεν έχεις πρόβλημα σε αυτό το σημείο.
Alex - Τρι 08 Απρ 2003, 04:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Σε καταλαβαινω απολυτα.. Ξερεις τι εχω καταλαβει? Οτι αυτο συμβαινει γιατι το 195/50 που φοραμε απλωνει πολυ τη δυναμη του βαρους του αυτοκινητου σε μεγαλη επιφανεια ελαστικου με αποτελεσμα το ελαστικο στα σημεια επαφης με το δρομο να μην εχει μεγαλη δυναμη να το "καρφωσει" κατω. Αν η επιφανεια του ελαστικου ηταν μικροτερη (πχ ενα 175 η 185) τοτε η δυναμη του βαρους θα ηταν πιο συγκεντρωμενη και δεν θα νιωθαμε αυτο το πραγμα. Αυτο δεν ειναι τοσο εμφανες οταν το λαστιχο ειναι καινουριο και βεντουζωνει αλλα με το που παλιωνει λιγο αρχιζουν τα δυσκολα.. Και πιθανολογω οτι μαλλον ειμαστε σε παρομοια φαση με τα αμαξια μας 6εκ πισω και 3εκ χαμηλωμενοι μπροστα που αυξανει την υποστροφη και τα τερτιπια της μουρης (βλ. "κανω οτι θελω"). Δεν ειμαι 100% σιγουρος αν ειμασταν εξ'ισου χαμηλωμενοι παντως εγω τελικα ειμαι 6 πισω και 3 μπροστα. *Νομιζω* παντως οτι απειχαμε το ιδιο στους θολους αρα μαλλον εχουμε ιδια ρυθμιση. Αν εισαι 2 δαχτυλα μεταξυ πισω θολου και ροδας και 3.5 δαχτυλα μπροστα (παιζει λιγο αναλογα με το παχος του δαχτυλου του καθε ανθρωπου) τοτε εισαι 6 πισω και 3 μπροστα, οπως εγω.

Την επομενη φορα ισως πρεπει να δοκιμασεις 185/55 15 αν και ειναι σαφως ακριβοτερα και δεν εχουν και πολλες μαρκες γι'αυτη τη διασταση.

Ενα προχειρο μετρο που σου συνιστω ειναι δοκιμασε να ριξεις την πιεση στο 26-30, γυρω στο 28 ισως εισαι καλα.. Ψαχτο λιγο...36 σαπουνιαζει πολυ. Και τωρα που θα ζεστανει η ασφαλτος - καληνυχτα!
pugsang - Τρι 08 Απρ 2003, 07:01:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη,

Βγάλε την μπάρα θόλων και δοκίμασε το χωρίς αυτή.Μπορεί με το setup που έχεις η μπάρα θόλων που επηρεάζει την ελαστικότητα του πλαισίου να επιδρά στις γωνίες της ανάρτησης και για αυτό να γλυστράς τόσο.
DimiP - Τρι 08 Απρ 2003, 11:57:10
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον, θα κοιταξω τον αερα, θα ρωτησω για το πισω χαμηλωμα (ποσο ευκολα το σηκωνουμε λιγακι), θα μαθω αν ειναι ξερα τα λαστιχα, και θα τα πουμε παλι...
για τη μπαρα ...θα δουμε αργοτερα ... αλλα τοσο καιρο δουλευε αψογα , τωρα επηρεασε την αναρτηση ;;
Miltellas - Τετ 09 Απρ 2003, 00:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
....το 195/50 που φοραμε απλωνει πολυ τη δυναμη του βαρους του αυτοκινητου σε μεγαλη επιφανεια ελαστικου με αποτελεσμα το ελαστικο στα σημεια επαφης με το δρομο να μην εχει μεγαλη δυναμη να το "καρφωσει" κατω. Αν η επιφανεια του ελαστικου ηταν μικροτερη (πχ ενα 175 η 185) τοτε η δυναμη του βαρους θα ηταν πιο συγκεντρωμενη και δεν θα νιωθαμε αυτο το πραγμα.


Πολύ λογικό! Και τα 14άρια είναι σαφώς ελαφρύτερα εμπρός (και συνολικά) από τα καινούρια 16άρια..
TZAG - Δευ 14 Απρ 2003, 19:26:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: michelin pilot exalto ---> TΟΣΟ ΜΑΛΑΚΟΟΟ ;;;;
Sidobre έγραψε:
και για τα επόμενα πάλι σε Michelin προσανατολίζομαι... (Μάλλον για τα Pilot Sport)


Τάσο πρόσεχε γιατί βγήκαν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Pilot Sport τα οποία ξεκινούν από 17 Exclamation και αφού εσύ φοράς 15αρα ζάντα (υποθέτω) θα πρέπει να πάρεις τα παλιά (πλέον) Pilot Sport σε καλύτερη τιμή (πάλι υποθέτω) από τα καινούργια.
Διάβασε τη σελίδα http://www.michelin.fr/fr/auto/auto_produit_pilot_sport.jsp και δες τις διαστάσεις στο "liste des dimentions disponibles"
alemao - Τετ 16 Απρ 2003, 09:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του.
Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli.
Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε Rolling eyes
pduke - Τετ 16 Απρ 2003, 09:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του.
Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli.
Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε Rolling eyes


ποια Pirelli φορούσες?και πόσο πήρες τα exalto?
alemao - Τετ 16 Απρ 2003, 09:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
alemao έγραψε:
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του.
Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli.
Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε Rolling eyes


ποια Pirelli φορούσες?και πόσο πήρες τα exalto?

Είχε τα P700 πάνω για 16.000 km.
Έμπαινα σε πλατεία με 40km/h και το αμάξι έφευγε με τα τέσσερα! Shocked Evil

Τα exalto τα πήρα από τον Καλογρίτσα στους Αμπελόκηπους (Μεσογείων).
Ευτυχώς πρόλαβα την τελευταία τετράδα γιατί τα είχε δώσει όλα!
Τιμή εξαιρετική: 345 ευρώ.
pduke - Τετ 16 Απρ 2003, 09:42:33
Θέμα δημοσίευσης:
για τα P700 δεν ξέρω τίποτα...
Πάντως με τέτοια τιμή καλά έκανες και τα πηρες
mick206 - Τετ 16 Απρ 2003, 11:25:10
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του.
Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli.
Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε
pduke έγραψε:
ποια Pirelli φορούσες?και πόσο πήρες τα exalto?

alemao έγραψε:
Είχε τα P700 πάνω για 16.000 km.
Έμπαινα σε πλατεία με 40km/h και το αμάξι έφευγε με τα τέσσερα!Shocked Evil
Τα exalto τα πήρα από τον Καλογρίτσα στους Αμπελόκηπους (Μεσογείων).
Ευτυχώς πρόλαβα την τελευταία τετράδα γιατί τα είχε δώσει όλα!
Τιμή εξαιρετική: 345 ευρώ.

pduke έγραψε:
για τα P700 δεν ξέρω τίποτα...
Πάντως με τέτοια τιμή καλά έκανες και τα πηρες


Άν κρίνουμε και απο τις διαστάσεις
alemao έγραψε:
185/55/R14
τα πήρε μία χαρά! Wink
Svstouk - Τετ 16 Απρ 2003, 15:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
alemao έγραψε:
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του.
Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli.
Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε Rolling eyes


Άντε καλοφόρετα! Wink

Μόλις μπορέσεις για ρίξε καμιά εκτίμηση και ανάλυση των κανούριων σου "παπουτσιών". Wink
alemao - Τετ 16 Απρ 2003, 16:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
Την Κυρακή το πρόγραμμα περιλαμβάνει touring στην Λαμία και τις στοφές του Δομοκού (Νίκο ελπίζω να τον ξέρεις τον θεικό αυτό δρόμο) Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Παρατεταμένες συνεχείς στροφές τέζαααααααααααααααααααααα Very happy

Οπότε Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις Very happy
NICK - Τετ 16 Απρ 2003, 17:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Τι γίνεται με τον υψηλό θόρυβο κύλησης που ακούγεται ότι μεταφέρουν στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τα exalto;Είναι αλήθεια ή...κακοήθειες των ανταγωνιστών ;
pugsang - Πεμ 17 Απρ 2003, 06:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Κακοήθειες!!!

Δεν είναι και τοσο τραγικά τα πράματα
alemao - Πεμ 17 Απρ 2003, 08:19:59
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν ένα λάστιχο σου σώσει την ζωή δεν νομίζω να σκεφτείς τον θόρυβο Wink
DimiP - Πεμ 17 Απρ 2003, 23:11:27
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
λοιπον, θα κοιταξω τον αερα, θα ρωτησω για το πισω χαμηλωμα (ποσο ευκολα το σηκωνουμε λιγακι), θα μαθω αν ειναι ξερα τα λαστιχα, και θα τα πουμε παλι...
για τη μπαρα ...θα δουμε αργοτερα ... αλλα τοσο καιρο δουλευε αψογα , τωρα επηρεασε την αναρτηση ;;


βαση των οδηγιων του Μιλτου ο αερας ρυθμιστηκε στα 35 psi.
καμια διαφορα στην συμπεριφορα μεχρι στιγμης.

ακολουθει ψαξιμο για ψηλωμα πισω.
alemao - Δευ 21 Απρ 2003, 16:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τα exalto είναι πολύ καλά τελικά Very happy
Εχτές στις συνεχόμενες στροφές της Εθνικής κάπου κοντά στο Κάστρο όπου έχει όριο 90, εγώ πήγαινα με 180 και ο συνοδηγός μου είχε αρπάξει την χειρολαβή και σταυροκοπιόταν Laughing Laughing
Όμως είναι πολύ μαλακά, αφού σε κάτι σβουρίγματα σε πάρκινγκ βενζινάδικου στην Λαμία κάνανε αμέσως χαρακιες Sad Very happy
nik7 - Δευ 28 Απρ 2003, 21:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
pedia ta pilot primacy ine kala?



episis ego gia michelin tha po to eksis ta GT2 pou foraei tora (mama) ine patates....sta 26000 kai theloun allagi......

mia erotisi kserei kanenas ta primacy an tha kratisoun pano apo 30.000xlm?ego den exo oreksi na allazo kathe xrono lastixa!thelo to elastiko na ine telio se nera...se paraliaki(pou glistraei apistefta...)alla tha ithela episis na antexei kiolas.......giati ama ine na dino kathe xrono 400euro gia lastixa ga**se ta....

sas parakalo perimeno apantisi idika gia tin proti erotisi.
TZAG - Τετ 30 Απρ 2003, 22:36:34
Θέμα δημοσίευσης:
nik7 έγραψε:
pedia ta pilot primacy ine kala?



episis ego gia michelin tha po to eksis ta GT2 pou foraei tora (mama) ine patates....sta 26000 kai theloun allagi......

mia erotisi kserei kanenas ta primacy an tha kratisoun pano apo 30.000xlm?ego den exo oreksi na allazo kathe xrono lastixa!thelo to elastiko na ine telio se nera...se paraliaki(pou glistraei apistefta...)alla tha ithela episis na antexei kiolas.......giati ama ine na dino kathe xrono 400euro gia lastixa ga**se ta....

sas parakalo perimeno apantisi idika gia tin proti erotisi.


Για να μην μπερδευόμαστε, τα GT που φοράς είναι GOODYEAR και όχι Michelin, και όπως έχουν αναφέρει κι άλλοι, δεν είναι καλά.
Τα Michelin Primacy προσφέρονται γιά συντηρητική χρήση, άρα πρέπει να κρατάνε γύρω στα 25.000 χλμ.
Δυστυχώς όμως το πόσο μπορεί να κρατήσει ένα ελαστικό, επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. α) και βασικό, από την χρήση. Αν καβαλάς πεζοδρόμια, αν περνάς από δρόμους "δοκιμαστικών", γενικώς αν τα σκίζεις, β) από το τις κλιματολογικές συνθήκες που βιώνουν. Αν πχ συνεχώς εκτείθονται στον ήλιο εκεί που σταθμεύεις κτλ, γ) από τα ίδια τα ελαστικά, από την "φουρνιά" όπως λαϊκά λέμε, και ειδικά αυτό είναι σίγουρα θέμα τύχης.
Άρα κανείς δεν μπορεί να σου πεί με σιγουριά τη διάρκειά τους.
nik7 - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 18:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
a ok thanks kai sorry gia to lathos goodyear michelin
TZAG - Παρ 02 Μάϊ 2003, 00:39:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λάθη γιά τους ανθρώπους είναι. Νασαι καλά Very happy
GIANNIS206 - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 18:01:09
Θέμα δημοσίευσης:
Έκανα αρκετά χιλιόμετρα την περίοδο του πάσχα σε πολύ γρήγορους ρυθμούς το Michelin κρατούσε πάρα πολύ καλά!Το αυτοκίνητο ήταν απόλυτα έλεγχόμενο!
duketasos - Δευ 05 Απρ 2004, 16:07:24
Θέμα δημοσίευσης: oi xwres
prin kana mina pou piga ston lastixa na dw ti papoutsakia tha valw sto mikro mou eida ena swro frouta sigekrimena lew gia bridgestone eida loipon (italia,roumania,tourkia). Se ena testaki tis plakas pou ekana, kathontas o idios panw sto elastiko kai trivontas to sto patwma me olo to varos tou swmatos mou paratirisa oti to xeirotero olwn itan to roumaniko, pragmati eixe kai diafora stin timi kata 20 euro men alla ipopto de. telika foresa ta italia meria kai meta apo ena mina se xrisi polis kai liiiigo skisimo kratane ok. Se pio poli kairo tha doume

Αγαπητέ φίλε θα σε παρακαλούσα να γράφεις με ελληνικούς χαραχτήρες-Για την mod team-pugsang
STAMOS - Τρι 06 Απρ 2004, 12:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
στο δικο μου εχω αλλαξει δυο φορες λαστιχα,αναμεσα σε potenza 720 & exalto θα προτιμουσα τα potenza,βεβαια στο ιδιο αυτοκινητο στην πορεια του χρονου δεν ειναι και πολυ ασφαλες να συγκρινουμε απολυτα τα λαστιχα γιατι οταν εβαλα τα potenza αλλαξα ταυτοχρονα και τα μαμα αμορτισερ με bilstein και φυσικα χαμηλωσα,οταν αλλαξα και εβαλα τα exalto η αναρτηση ειχε 30000 χιλιομετρα στην πλατη που νομιζω οτι παιζουν ρολο.Στα exalto τωρα προσφατα εφερα τα πισω μπροστα και καταλαβα οτι τα λαστιχα μπροστα ειχαν φθαρει περισσοτερο.Παντως με το potenza το πεζω στριβει σαν τρενο οποτε λεω να δοκιμασω τα s03 αν βεβαια δεν ειναι υπερβολικα για τα δικα μας
netblaster - Τετ 07 Απρ 2004, 10:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Τα exalto ειναι ενα πολυ ουδετερο λαστιχο...Δεν ειναι κορυφαιο πουθενα, αλλα δεν υστερει και πουθενα!!! Smile Οσο για τη γομα, παραδοσιακα τα Michelin εχουν μαλακοτερες γομες απο τον κυριοτερο ανταγωνισμο!!!
Φιλε Σταμο, τα SO3 δεν ειναι για τα αλογατακια μας...Δεν ξερω αν βγαινουν και σε διασταση που να ταιριαζει Rolling eyes Γιατι δεν σκεφτεσαι κατι προς Yokohama μερια??? Question
STAMOS - Τετ 07 Απρ 2004, 10:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
ΛΕΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ BRIGESTONE,TΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ S03 ΑΝ ΒΡΩ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?
netblaster - Τετ 07 Απρ 2004, 10:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τη στιγμη που τα Yokohama εχουν δοκιμαστει απο μελη του club δεν υπαρχει κινδυνος...Anyway, SO3 με δεικτη Η δεν υπαρχουν!!! Θα δωσεις τζαμπα λεφτα (ειναι και πανακριβα...) και δεν θα τα χαρεις... Wink
voudas - Τετ 07 Απρ 2004, 11:34:07
Θέμα δημοσίευσης:
διάβασα σήμερα στην City Press μια σχετικά καλή παρουσίαση των michelin pilot exalto II. υπάρχει κάποια καλύτερη πηγή?
netblaster - Τετ 07 Απρ 2004, 22:26:12
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Κωστα μπες στο site της Michelin και πηγαινε εκει που λεει "News"->"Cars" και θα βρεις ενα αρθρο στα αγγλικα!!! Wink
voudas - Πεμ 08 Απρ 2004, 10:07:01
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.michelin.co.uk/uk/front/act_affich.jsp?news_id=3283&codeRubrique=44&titrePage=News car&lang=EN
voudas - Πεμ 08 Απρ 2004, 10:08:08
Θέμα δημοσίευσης:
κάτι πιο αντικειμενικό? Very happy

έχουν έρθει εδώ? μάλλον όχι έ?
netblaster - Τρι 13 Απρ 2004, 11:58:58
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι πιο αντικειμενικο??? Δε νομιζω...Καποια στιγμη θα δοθουν προς δοκιμη σε καποια πιστα οπως γινεται παντα!!! Τοτε θα δουμε τι ψαρια πιανουν!!! Wink
George4 - Τετ 21 Απρ 2004, 13:23:43
Θέμα δημοσίευσης:
το λαστιχο αυτο εχει ερθει εδω και λιγο καιρο αλλα σε λιγες διαστασεις ακομα. το εβαλε φιλος μου σε Focus και το λαστιχο ειναι πολυ καλο. απο το προηγουμενο ειναι πιο μαλακο και πολυ πιο αθορυβο.
George4 - Τετ 21 Απρ 2004, 13:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
ακυρο παιδια ακυρο, μεγαλο λαθος, εχει βαλει το pilot το primacy που μοιαζει λιγο και για αυτο μπερδευτικα
nemo - Τετ 16 Ιούν 2004, 15:21:51
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Michelin Pilot Exalto PE1 & PE2
Παιδιά έχει βάλει κανένας το Pilot Exalto PE2 που βγήκε πρόσφατα? Έχει κανείς ιδέα αν είναι καλύτερο από το Goodyear F1-GDS3?

Σκοπεύω να αλλάξω άμμεσα ελλαστικά λόγω καρούμπαλου και σκληρότητας που απέκτησαν μετά από 2 χρόνια τα μαμά ελαστικά Goodyear F1-GDS2 (Έχουν κάνει 22.000χλμ.).

Η διάσταση που με ενδιαφέρει είναι 205/45 σε 16αρα ζάντα.

Δεν ξέρω πραγματικά τι από τα δύο να βάλω... Ο λαστιχάς μου λέει Michelin, αλλά αυτός μπορεί να το λέει επειδή έτσι τον συμφέρει... Και τα δύο τα βρίσκω στα 130 euro το κομμάτι τοποθετημένα...
TONY PAP - Πεμ 17 Ιούν 2004, 08:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα η πλειοψηφία αυτων που έβαλαν τα πρώτα exalto είναι ευχαριστημένοι με μόνη εξαίρεση τον θόρυβο. Θα πρέπει να περιμένουμε λίγους μήνες για να δούμε τι ψάρια πιάνουν τα νεα exalto στους Ελληνικούς δρόμους καθώς είναι πολύ καινούργια στην αγορά.

Πάντως κάτι μου λέει ότι με εξαίρεση την τιμή του (?) θα είναι άλλο ένα top ελαστικό απο την Michelin. Wink
Svstouk - Πεμ 17 Ιούν 2004, 09:25:24
Θέμα δημοσίευσης: Re: Michelin Pilot Exalto PE2
nemo έγραψε:
Δεν ξέρω πραγματικά τι από τα δύο να βάλω... Ο λαστιχάς μου λέει Michelin, αλλά αυτός μπορεί να το λέει επειδή έτσι τον συμφέρει... Και τα δύο τα βρίσκω στα 130 euro το κομμάτι τοποθετημένα...


Το μόνο που ξέρω (από λαστιχάδες) είναι ότι η Michelin είναι από τις εταιρείες που δεν αφήνουν μεγάλο ποσοστό κέρδους στους λαστιχάδες, γι'αυτό και δεν την προωθούν ιδιαίτερα.

Εγώ πριν δύο χρόνια είχα τα πρώτα τα Exalto. Άριστο λάστιχο σε όλες τις συνθήκες, δε με πρόδωσε ποτέ. Απλά έκανε λιγάκι θόρυβο μετά τα 20.000 χλμ.

Πριν δύο εβδομάδες τα άλλαξα και έβαλα τα ίδια, από τις τελευταίες παρτίδες, όπως μου είπε ο λαστιχάς, αλλά εγώ επέμενα για τα ίδια. Cool
Svstouk - Πεμ 17 Ιούν 2004, 09:41:22
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Μην πω τι κανει η Michelin


Τα νεα Exalto απο 15αρα ζαντα και πανω..Για τους φτωχους με τις 14αρες παραμενει το παλιο Exalto.


Δεν πειραζει.....Θα γυρισει ο τροχος και θα στριψει και ο φτωχος


Μάκη, τα παλιά Exalto θα βγαίνουν σε ταχύτητα V μόνο, όπως μου είπε ο λαστιχάς μου.

Εγώ φόρεσα μία από τις τελευταίες παρτίδες ταχύτητας Η, διορθώνω τώρα ταπεινά το προηγούμενο post μου. Embarassed [/img]
Svstouk - Πεμ 17 Ιούν 2004, 09:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Τα V θελω Στεφανε...μια χαρα μου κανουν 185/55/14 V

Μια χαρα..αν ριξουν και λιγο την τιμη που σ αυτη την διασταση ειναι πιο ακριβα απο τα 195/50/15 θα ειμαστε super


Οι τιμές για το συγκεκριμένο λάστιχο έχουν μειωθεί αισθητά.

Πριν δύο χρόνια τα έβαλα 310E, τώρα 275 κι άκουσα και για 255!

Ψάξτο και θα βγεις κερδισμένος! Wink
TONY PAP - Πεμ 17 Ιούν 2004, 10:26:03
Θέμα δημοσίευσης:
195/45/15 78V
195/55/15 85V (available august)
205/45/16 83W


http://www.michelinman.com/assets/pdfs/PilotExaltoPE2.pdf

http://www.michelinman.com/catalog/tires/MichelinPilotExaltoPE2.html
nemo - Πεμ 17 Ιούν 2004, 11:15:01
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
195/45/15 78V
195/55/15 85V (available august)
205/45/16 83W


http://www.michelinman.com/assets/pdfs/PilotExaltoPE2.pdf

http://www.michelinman.com/catalog/tires/MichelinPilotExaltoPE2.html


Το 205/45/16 βγαίνει και με δείκτη V. Εγώ λέω να βάλω αυτό γιατί το W δε νομίζω να αποδώσει καλά με 1.600 κυβικά...Το W είναι για τον φίλο τον Kouzman...
nemo - Παρ 18 Ιούν 2004, 09:28:36
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αντε να τα ξαναγραψω

Ο δεικτης ταχυτητας δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται το λαστιχο πραγμα το οποιο εξαρταται καθα απο την γομα του αλλα με το ποσο ο σκελετος του μπορει να παραμεινει σταθερος χωρις στρεβλωσεις μεχρι τα χαω που καθοριζει ο δεικτης.Επισης οσο πιο στιβαρα πλαινα εχουμε με μια μαλακη γομα τοσο καλυτερο στριψιμο εχουμε γιατι δεν μαγουλιαζει γρηγορα το λαστιχο στις στροφες και μπορει να διατηρησει μεγαλες γωνιες αποκλισης.Αν υπαρχουν σε W και δεν εχουν μεγαλη διαφορα στην τιμη βαλτα και δεν θα το μετανοιωσεις.


Aυτό ομολογώ ότι δεν το ήξερα... 10 euro διαφορά στο κομμάτι έχουν... Τότε πάω για τα W... Thanks
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 19 Ιούν 2004, 16:40:03
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτα φοραει το Clio μου.Λιγο υπομονη και απο δευτερα που θα το βγαλω πινακιδες και θα το δοκιμασω θα σας πω.

.....τωρα θα μου πει κανεις μετα απο τα σλικ στο 106 τι να μου πουνε τα βολτισια αλλα λεμε τωρα...Εχω καιρο να οδηγησω βολτισια λαστιχα Confused
mick206 - Σαβ 19 Ιούν 2004, 20:25:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ο παίρνω τα βουνά και τα λαγκάδια και δεν γυρνάω σπίτι μου τα βράδια έγραψε:
Aυτα φοραει το Clio μου.Λιγο υπομονη και απο δευτερα που θα το βγαλω πινακιδες και θα το δοκιμασω θα σας πω.

.....τωρα θα μου πει κανεις μετα απο τα σλικ στο 106 τι να μου πουνε τα βολτισια αλλα λεμε τωρα...Εχω καιρο να οδηγησω βολτισια λαστιχα Confused

Εμ βέβαια... Τόσο καιρό που ήσουν επαγγελματίας πιλότος που να συμβιβαστείς με το επάγγελμα του σκουπιδιάρη... Laughing Laughing Laughing
nemo - Δευ 21 Ιούν 2004, 13:40:21
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν τα λαστιχα μπήκανε την Παρασκευή... Η τετράδα στοίχησε 520 ευρώπουλα τοποθετημένα τελική τιμή και μάλιστα σε 4 άτοκες δόσεις με την κάρτα... Μπήκε η διάσταση 205/45/16 με κατηγορία W... To λάστιχο πατάει πολύ καλά και είναι αθόρυβο ακόμα και στα 200+ χλμ. καμία σχέση σε αυτόν τον τομέα με το προηγούμενο exalto... Έχω κάνει 400χλμ. μέχρι στιγμής με τα νέα λάστιχα... Νεώτερα σε λίγες μέρες που θα έχω ακόμα πιο ολοκληρωμένη άποψη... Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι απορροφούν μεγάλο μέρος τον κραδασμών χωρίς έτσι να χτυπάει άσχημα η ανάρτηση στις λακκούβες. Σε αυτό τον τομέα είδα πολύ μεγάλυ διαφορά από τα προηγούμενα goodyear f1 gds-2...
pugsang - Δευ 21 Ιούν 2004, 14:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμενω εντυπωσεις απο το στριψιμο...Λογικο ειναι παντως να ειναι πιο στιβαρα στις λακκουβες...ειπαμε δεικτης W-πιο σκληρος σκελετος και πλαινα με την γνωστη μαλακη γομα των Michelin

Με γεια σου
teoman - Δευ 21 Ιούν 2004, 15:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
400km με νέα λάστιχα και διακοσάρισες?Και μετά γκρινιάζουμε ότι μας φταίνε οι λακκούβες και τα πεζοδρόμια.
Kouzman - Δευ 21 Ιούν 2004, 16:48:53
Θέμα δημοσίευσης:
ρε μαγκες ξερετε ποιος φερνει Nitto στην Αθηνα?
Ο δικος μου ο λαστιχας δεν φερνει... Rolling eyes Rolling eyes

ψαχνω για τα 555R μαλλον και ενα σετ 15αρες σιδερενιες ζαντες που ομως πρεπει να ειναι 7 ιντσες φαρδος τουλαχιστο (δεν χωρανε τα 4πιστονα...)
teoman - Δευ 21 Ιούν 2004, 17:00:16
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman έγραψε:
ρε μαγκες ξερετε ποιος φερνει Nitto στην Αθηνα?
Ο δικος μου ο λαστιχας δεν φερνει... Rolling eyes Rolling eyes

ψαχνω για τα 555R μαλλον και ενα σετ 15αρες σιδερενιες ζαντες που ομως πρεπει να ειναι 7 ιντσες φαρδος τουλαχιστο (δεν χωρανε τα 4πιστονα...)


Από ότι βλέπω,το 555R βγαίνει μόνο σε 275/60 και 275/50 (από 7.5'',σε καλύπτει).Ντήλερ δύσκολα θα βρεις...
nemo - Τρι 22 Ιούν 2004, 10:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Εγω τα Α539 τα φοραω 7000 αλλα ακομα δεν 200αρισα !


Η ζωή αρχίζει στα 200!!! Very happy
Πάντως πέρα σπό την πλάκα δεν έκανα ούτε απότομα φρεναρίσματα ούτε επιταχύνσεις 0-100 στους κόφτες... Απλά έτυχε να πάω ένα ταξίδι το σ/κ και να βγώ στην εθνική αυτό είναι όλο... Εκεί τα ατίθασα γαλλικά άτια δεν κρατιόντουσαν!!! Cool
nemo - Τρι 22 Ιούν 2004, 10:17:51
Θέμα δημοσίευσης:
Παραθέτω νέες εντυπώσεις για το λάστιχο... Λοιπόν κρύο απόδίδει γύρω στο 80% των δυνατοτήτων του μόλις ζεσταθεί γίνεται κόλλα!!! Είναι σαφώς ανώτερο από το goodyear f1 gds-2 που φόραγε μαμά το αυτοκίνητο. Ακόμα και κρύο αποδίδει καλύτερα από το παλιό f1... Ζεσταίνεται πιο γρήγορα και είναι πιο αθόρυβο... Δεν έχω πια το τρεμόπαιγμα στο τιμόνι που είχα στις απότομες επιταχύνσεις όπου χανόταν η ελκτυκή πρόσφυση και βέβαια στις στροφές πατάει επίσης καλύτερα... Σε συγκεκριμένη στροφή που πέταγε κώλο το αμάξι στα 80 και έμπαινα με ανάποδα τώρα μπαίνω με 95+ και στρίβει τρένο... Μένει να δοκιμαστεί στη βροχή... Επίσης θέλω να δώ πώς θα είναι μετά από κάνα χρόνο. Το κατά πόσο θα έχει σκληρήνει δηλαδή... Πάντως νομίζω ότι είναι αρκετά καλή επιλογή...

Και μια ερώτηση... Ο λαστιχάς είπε να βάζω 32psi μπροστά 30psi πίσω... Νομίζω ότι έτσι θα φαγωθούν πολύ γρήγορα τα πλαινά στα μπροστινά λάστιχα... Καμία ιδέα??? Η peugeot δίνει 2,3 bar (34psi) μπρος πίσω για το CC με 16άρες ζάντες...
pugsang - Τρι 22 Ιούν 2004, 10:35:02
Θέμα δημοσίευσης:
Να βαλεις 34 μπρος-πισω αμεσα
nemo - Τρι 22 Ιούν 2004, 11:11:21
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Να βαλεις 34 μπρος-πισω αμεσα


Αυτό σκεφτόμουν και εγώ... Τhanks my friend...
ultra-one - Σαβ 13 Νοέ 2004, 22:26:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως βάζω 36-36 psi για τα 195/55ΗR15 Conti SportContact.

Για χαμηλότερα προφίλ θα σας σύστηνα περισσότερη πίεση.
206gti - Τετ 17 Νοέ 2004, 11:17:40
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παιδιά μία ερώτηση για τα εξάλτο. είναι μαλακά πολύ στα πλάγια? κόβονται εύκολα σε λακούβες ή επαφή με πεζοδρόμιο?
Baphomet - Τετ 17 Νοέ 2004, 13:48:31
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ειναι αρκετα μαλ**α ελαστικά γενικότερα...
nemo - Τετ 17 Νοέ 2004, 17:13:01
Θέμα δημοσίευσης:
206gti έγραψε:
ρε παιδιά μία ερώτηση για τα εξάλτο. είναι μαλακά πολύ στα πλάγια? κόβονται εύκολα σε λακούβες ή επαφή με πεζοδρόμιο?

Είναι μαλακό λάστιχο αλλά όχι τόσο ευαίσθητο στα πλαινά όσο το προηγούμενο exalto...
ultra-one - Δευ 06 Δεκ 2004, 21:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
To παλιό Exalto έπασχε πολύ έντονα από το φαινόμενο Michael Jackson.
Δηλαδή όταν έστριβες το πλαϊνό του λαστίχου αργούσε να επανέλθει όταν ίσιωνες και ένιωθες (τον κώλο είδικά) να έρχεται με καθυστέρηση στη θέση του. Έβαζα 45 λίπρες πίεση για να ελαττώσω το φαινόμενο διότι τα λάστιχα τα ένιωθες πάντα ξεφούσκωτα!Shocked

Τα ΡΕ2 πάσχουν και αυτά από το ίδιο σύνδρομο?????? Question Question
nemo - Τρι 07 Δεκ 2004, 15:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
ultra-one έγραψε:
To παλιό Exalto έπασχε πολύ έντονα από το φαινόμενο Michael Jackson.
Δηλαδή όταν έστριβες το πλαϊνό του λαστίχου αργούσε να επανέλθει όταν ίσιωνες και ένιωθες (τον κώλο είδικά) να έρχεται με καθυστέρηση στη θέση του. Έβαζα 45 λίπρες πίεση για να ελαττώσω το φαινόμενο διότι τα λάστιχα τα ένιωθες πάντα ξεφούσκωτα!Shocked

Τα ΡΕ2 πάσχουν και αυτά από το ίδιο σύνδρομο?????? Question Question


Αυτό φίλε Χάρη νομίζω ότι έχει να κάνει πιο πολύ με το προφίλ του ελαστικού που φοράς... Εγώ φοράω 45αρι προφίλ σε 16αρα ζάντα. Κάτι τέτοιο δεν το έχω παρατηρήσει για να πω την αλήθεια. Η επαναφορά μπορώ να πώ ότι είναι ίδια στο PE2 με τα παλαιότερα Goodyear F1 που είχε μαμά. Μιλάω πάντα για τη διάσταση 205/45/16.

Δεν ξέρω τώρα τι εντυπώσεις έχουν οι υπόλοιποι που τα έχουν βάλει...
ultra-one - Τρι 07 Δεκ 2004, 15:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
nemo έγραψε:
Αυτό φίλε Χάρη νομίζω ότι έχει να κάνει πιο πολύ με το προφίλ του ελαστικού που φοράς...

Δεν ξέρω τώρα τι εντυπώσεις έχουν οι υπόλοιποι που τα έχουν βάλει...


Τα Exalto 1 ήταν 195/50VR15 στις Speedline ζάντες 6x15" του 309GTi μου.
DIMCHRI - Τετ 05 Ιαν 2005, 00:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδή τι προτείνεται να βάλουμε στην διάσταση 195/55/15 που φοράει το μαμά 1.6 ??

Να ακούσω προτάσεις.
TIOS - Τετ 07 Σεπ 2005, 22:21:55
Θέμα δημοσίευσης: Μichelin px2 !
εχω δοκιμασει πολλα λαστιχα σαν αυτο ομως κανενα και με διαφορα το εχω σε 205 40 17 και ειναι κολλα . ενα αυτο και ενα το so3 το οποιο δεν ξαναβγαινει στην παραγωγη την θεση του παιρνει το r050 πολυ σκληρο .

υπαρχει ενα site αγγλικο στο οποιο του δινεις τον τυπο του αυτοκινητου σου τα κυβικα του και τα κιλα του παρακαλω και σου δινει το καλυτερο λαστιχο απο 13 εως 22 ζαντα !! μπηκα πατησα για 17 205 40 206 gt kai μου εδωσε για 1 το px2 kai gia 2 to s03
tsikis - Πεμ 08 Σεπ 2005, 00:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
px 2 ???
φαντάζομαι δεν ειναι το Pilot exalto 2 !!
ποσο το έβαλες ?
απο το exalto 2 ειμαι πλήρως απογοητευμένος δεν κρατάει καθόλου απο κάποια στιγμή και μετά ... δεν ξέρω , το επόμενο πιστεύω να είναι το pirelli pzero nero ( του χρόνου ! )
TIOS - Σαβ 10 Σεπ 2005, 15:11:15
Θέμα δημοσίευσης:
ναι για το exalto 2 μιλαω σε 205 40 17 ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος ιδιως στην βροχη αστα να πανε .... δεν ξερω σε αλλες δαιστασεις ομως να ξερεις φιλε μου καθε διασταση θελει το λαστιχο της π.χ μπορει σε 195 50 15 να ειναι καλυτερο το pirelli και σε 195 45 16 το yokohama παραδειγμα δινω .εγω μεχρι στιγμης εχω φορεσει το avs sport yokoxama πολυ σκληρο θελει να εχεις 300 αλογα για να το ζεστανεις , και το s03 τελειο κρατημα !
TIOS - Σαβ 10 Σεπ 2005, 15:14:14
Θέμα δημοσίευσης:
ξεχασα να σου πω tsiki το πηρα πριν απο 3 μηνες απο σαλονικα 530 ευρο με περαστικα και 4 βαλβιδες δωρο !
tsikis - Σαβ 10 Σεπ 2005, 15:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μηπως έχεις μαγαζί με ελαστικά ???
πλάκα κάνω , γιατί τόσο φτηνά ?
εγώ τα πέιρα 700 e σε 215 / 45 / 17"

Evil Evil Evil
TIOS - Σαβ 10 Σεπ 2005, 16:28:21
Θέμα δημοσίευσης:
τα παιρνω απο τον γενικο εισαγωγεα β ελλαδος ειναι πολυ γνωστης και εχει πολυ πραμα
Baphomet - Σαβ 10 Σεπ 2005, 17:03:42
Θέμα δημοσίευσης:
205/40/17 540 euros από τον συνεργάτη μας το exalto 2 Wink
sps - Σαβ 10 Σεπ 2005, 19:40:02
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 17ρα ζαντα ειναι προτιμοτερο να μπει το pilot sport της ιδιας μαρκας.
TIOS - Σαβ 10 Σεπ 2005, 20:28:30
Θέμα δημοσίευσης:
το ps2 ειναι για πολυ υψηλες ταχυτητες και δεν κανει για τα δικα μας αυτοκινητα πρεπει να εχεις πανω απο 200 αλογα και η διασταση του δεν ειμαι σιγουρος αλλα σε 17 ξεκιναει απο 215 45
tsikis - Σαβ 10 Σεπ 2005, 21:11:20
Θέμα δημοσίευσης:
225-40
kostas2087 - Κυρ 25 Μάρ 2007, 22:33:09
Θέμα δημοσίευσης: λαστιχα
καταρχας για σας εχω ενα 206xs και θελω να του βαλω λαστιχα.τα pilot exalto 2 ειναι καλα? θελω να εχω κρατιμα στισ στροφες και το τρεχω κιολος.τι γνομη εχετε για τα λαστιχα αυτα? φωραω 195/55 R 15.
ultra-one - Παρ 13 Απρ 2007, 20:30:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαστιχα
kostas2087 έγραψε:
καταρχας για σας εχω ενα 206xs και θελω να του βαλω λαστιχα.τα pilot exalto 2 ειναι καλα? θελω να εχω κρατιμα στισ στροφες και το τρεχω κιολος.τι γνομη εχετε για τα λαστιχα αυτα? φωραω 195/55 R 15.

Μια χαρά είναι!

Εγώ φοράω σχεδόν 2 χρόνια Exalto 2 205/50ΖR15 και είμαι πολύ ικανοποιημένος ειδικά όταν ζεσταθούν.

Κρύα γλυστράνε σε δρόμους καθρέφτες αλλά και πάλι είναι πολύ προοδευτικά.

Τα 195/55VR15 ή 195/50VR15 πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή αφού είναι φθηνότερα, ελαφρύτερα (το 205/50ZR15 είναι βαρύ λάστιχο) και μάλλον θα ζεσταίνονται πιο εύκολα.

Πάντως και οι άλλοι στο Club που έχουν Exalto 2 ακούω ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι.
B.M-SPORT - Δευ 16 Απρ 2007, 09:18:46
Θέμα δημοσίευσης: Re: λαστιχα
Παράθεση:
ultra-one
Εγώ φοράω σχεδόν 2 χρόνια Exalto 2 205/50ΖR15 και είμαι πολύ ικανοποιημένος ειδικά όταν ζεσταθούν.

Κρύα γλυστράνε σε δρόμους καθρέφτες αλλά και πάλι είναι πολύ προοδευτικά.

Τα 195/55VR15 ή 195/50VR15 πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή αφού είναι φθηνότερα, ελαφρύτερα (το 205/50ZR15 είναι βαρύ λάστιχο) και μάλλον θα ζεσταίνονται πιο εύκολα.
Πάντως και οι άλλοι στο Club που έχουν Exalto 2 ακούω ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι.



Εγω τα εχω σε 195/50 R15 και εχουν ακριβος αυτα τα χαρακτηριστικα.
Μπορω να πω πως προκυτε για μια πολυ καλη επιλογη για οποιον ζηταει ενα λαστιχο για ολες τις συνθηκες με καλα αποτελεσματα προσφυσης σε στεγνο & βρεγμενο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr