DimiP έγραψε: |
εβαλα τα michelin pilot exalto το ΝΟΕ του 2001 δηλ. πριν 16 μηνες . |
pugsang έγραψε: |
Τα Michelin είναι οντως πιο μαλ**α απ ολα αλλα κρατάνε και καλύτερα απ ολα.Αν μου αντέξουν 15.000 χλμ θα είμαι ευχαριστημένος γιατι τουλάχιστον θα έχουν δουλέψει σωστά για οσα θα τα κρατήσω. |
chatasos έγραψε: |
2 τα κακά των michelin κατά την άποψή μου (και όχι μόνο).
Είναι μαλακά και κάνουν θόρυβο. Μετά από 15 μήνες (25.000 χλμ.) έχω αλλάξει 2 φορές λάστιχο λόγω καρούμπαλου. Όμως όταν είναι καινούργια, ΚΡΑΤΑΝΕ!!!!!! |
DimiP έγραψε: |
ΤΑ pilot sport ακουγονται καλη λυση σαν πιο σκληρα..... |
Sidobre έγραψε: |
SPS: Aπό εσένα θέλω κάποια στιγμή (όταν μάθεις καλά το 206) να μου κάνεις μια σύγκριση μεταξύ του Polo και του 206... ![]() |
Svstouk έγραψε: |
Ρε παιδιά, δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό που λέτε για τα Michelin και τις λακούβες!
Δέκα χρόνια φοράω Michelin, διαφορετικών διαστάσεων και τύπων, έχω πέσει σε άπειρες λακούβες, αλλά καρούμπαλο ποτέ! Ή εσείς είστε πολύ άτυχοι ή εγώ πολύ τυχερός. ![]() |
DimiP έγραψε: |
ετσι ειναι!
κιεγω παρολο που εχω φαει καμποσες λακουβες (οχι πολλες ομως) τετοιο φαινομενο δεν παρατηρησα! ΟΥΤΕ ΚΑΡΟΥΜΠΑΛΑ - ΟΥΤΕ ΣΚΙΣΙΜΟ ΦΥΣΙΚΑ! ΑΠΛΑ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΝΕ !!! |
Miltellas έγραψε: |
Διαβάζω και βλέπω πολλές γενικεύσεις: Τα Michelin καλά, τα Michelin κακά, τα Bridgestone έτσι, τα Yokohama αλλιώς.
Θυμάμαι πριν από καιρό όταν διαφωνούσαμε για το πόσο καλά ήταν τα Continental Premium Contact. Εγώ τα έλεγα καλά και οι περισότεροι τα έλεγαν κακά. Με αυτό το σκεφτικό να μην παίρνετε λάστιχα που μου αρέσουν... Ντίμη, πιστεύω ότι τα υπερβολικά γλιστρήματα που αναφέρεις οφείλονται στον καιρό που προηγήθηκε τους τελευταίους μήνες και έφερε τους δρόμους (των πόλεων κυρίως) σε κακή κατάσταση με πολλή σκόνη και άλατα. Με την πρώτη καλή βροχή θα καθαρίσουν και τότε θα το ξαναδείς το θέμα. Το ίδιο φαινόμενο συμβαίνει εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα στην Θεσσαλονίκη. Τα Ρ7000 σπινάρουν περισσότερο από ότι τα Conti που είχα χωρίς πέλμα!! Τώρα που έβρεξε τα Ρ7000 κρατάνε ασύγκριτα καλύτερα και δεν σπινάρουν! Το ίδιο φαινόμενο το παρατήρησε και ο Πάνος με τα ΡZero και ο Γιάννης με τα Exalto. Φυσικά, ούτως ή άλλως, μετά από 1,5 χρόνο τα λάστιχά σου θα κρατάνε αρκετά χειρότερα από τα αντίστοιχα καινούρια. Επίσης αν ένα λάστιχο έχει καιρό να ζοριστεί χρειάζεται ένα πλάκωμα στις στροφές για να φρεσκαριστεί η γόμα του κυρίως στα πλαϊνά (σαν το δέρμα του φιδιού). Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχεις πάντα τη δυνατότητα να βρεθείς σε ανοιχτό στροφιλίκι... |
DimiP έγραψε: |
Μιλτο για 1η φορα θα διαφωνησω μαζι σου ΚΑΘΕΤΑ. |
Alex έγραψε: |
....το 195/50 που φοραμε απλωνει πολυ τη δυναμη του βαρους του αυτοκινητου σε μεγαλη επιφανεια ελαστικου με αποτελεσμα το ελαστικο στα σημεια επαφης με το δρομο να μην εχει μεγαλη δυναμη να το "καρφωσει" κατω. Αν η επιφανεια του ελαστικου ηταν μικροτερη (πχ ενα 175 η 185) τοτε η δυναμη του βαρους θα ηταν πιο συγκεντρωμενη και δεν θα νιωθαμε αυτο το πραγμα. |
Sidobre έγραψε: |
και για τα επόμενα πάλι σε Michelin προσανατολίζομαι... (Μάλλον για τα Pilot Sport) |
alemao έγραψε: |
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του. Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli. Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε ![]() |
pduke έγραψε: | ||
ποια Pirelli φορούσες?και πόσο πήρες τα exalto? |
alemao έγραψε: | ||||||
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του. Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli. Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε
|
alemao έγραψε: |
185/55/R14 |
alemao έγραψε: |
Το Σάββατο έβαλα τα Exalto σε διάσταση 185/55/R14.
Καμμία σχέση με τα Pirelli που φόραγε από την μάνα του. Επίσης μεταφέρουν λιγότερο θόρυβο απο τα Pirelli. Τώρα για πόσο θα κρατήσουν, θα δούμε ![]() |
DimiP έγραψε: |
λοιπον, θα κοιταξω τον αερα, θα ρωτησω για το πισω χαμηλωμα (ποσο ευκολα το σηκωνουμε λιγακι), θα μαθω αν ειναι ξερα τα λαστιχα, και θα τα πουμε παλι...
για τη μπαρα ...θα δουμε αργοτερα ... αλλα τοσο καιρο δουλευε αψογα , τωρα επηρεασε την αναρτηση ;; |
nik7 έγραψε: |
pedia ta pilot primacy ine kala?
episis ego gia michelin tha po to eksis ta GT2 pou foraei tora (mama) ine patates....sta 26000 kai theloun allagi...... mia erotisi kserei kanenas ta primacy an tha kratisoun pano apo 30.000xlm?ego den exo oreksi na allazo kathe xrono lastixa!thelo to elastiko na ine telio se nera...se paraliaki(pou glistraei apistefta...)alla tha ithela episis na antexei kiolas.......giati ama ine na dino kathe xrono 400euro gia lastixa ga**se ta.... sas parakalo perimeno apantisi idika gia tin proti erotisi. |
nemo έγραψε: |
Δεν ξέρω πραγματικά τι από τα δύο να βάλω... Ο λαστιχάς μου λέει Michelin, αλλά αυτός μπορεί να το λέει επειδή έτσι τον συμφέρει... Και τα δύο τα βρίσκω στα 130 euro το κομμάτι τοποθετημένα... |
pugsang έγραψε: |
Μην πω τι κανει η Michelin
Τα νεα Exalto απο 15αρα ζαντα και πανω..Για τους φτωχους με τις 14αρες παραμενει το παλιο Exalto. Δεν πειραζει.....Θα γυρισει ο τροχος και θα στριψει και ο φτωχος |
pugsang έγραψε: |
Τα V θελω Στεφανε...μια χαρα μου κανουν 185/55/14 V
Μια χαρα..αν ριξουν και λιγο την τιμη που σ αυτη την διασταση ειναι πιο ακριβα απο τα 195/50/15 θα ειμαστε super |
TONY PAP έγραψε: |
195/45/15 78V
195/55/15 85V (available august) 205/45/16 83W http://www.michelinman.com/assets/pdfs/PilotExaltoPE2.pdf http://www.michelinman.com/catalog/tires/MichelinPilotExaltoPE2.html |
pugsang έγραψε: |
Αντε να τα ξαναγραψω
Ο δεικτης ταχυτητας δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται το λαστιχο πραγμα το οποιο εξαρταται καθα απο την γομα του αλλα με το ποσο ο σκελετος του μπορει να παραμεινει σταθερος χωρις στρεβλωσεις μεχρι τα χαω που καθοριζει ο δεικτης.Επισης οσο πιο στιβαρα πλαινα εχουμε με μια μαλακη γομα τοσο καλυτερο στριψιμο εχουμε γιατι δεν μαγουλιαζει γρηγορα το λαστιχο στις στροφες και μπορει να διατηρησει μεγαλες γωνιες αποκλισης.Αν υπαρχουν σε W και δεν εχουν μεγαλη διαφορα στην τιμη βαλτα και δεν θα το μετανοιωσεις. |
Ο παίρνω τα βουνά και τα λαγκάδια και δεν γυρνάω σπίτι μου τα βράδια έγραψε: |
Aυτα φοραει το Clio μου.Λιγο υπομονη και απο δευτερα που θα το βγαλω πινακιδες και θα το δοκιμασω θα σας πω.
.....τωρα θα μου πει κανεις μετα απο τα σλικ στο 106 τι να μου πουνε τα βολτισια αλλα λεμε τωρα...Εχω καιρο να οδηγησω βολτισια λαστιχα ![]() |
Kouzman έγραψε: |
ρε μαγκες ξερετε ποιος φερνει Nitto στην Αθηνα?
Ο δικος μου ο λαστιχας δεν φερνει... ![]() ![]() ψαχνω για τα 555R μαλλον και ενα σετ 15αρες σιδερενιες ζαντες που ομως πρεπει να ειναι 7 ιντσες φαρδος τουλαχιστο (δεν χωρανε τα 4πιστονα...) |
PHSYBORG έγραψε: |
Εγω τα Α539 τα φοραω 7000 αλλα ακομα δεν 200αρισα !
![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Να βαλεις 34 μπρος-πισω αμεσα |
206gti έγραψε: |
ρε παιδιά μία ερώτηση για τα εξάλτο. είναι μαλακά πολύ στα πλάγια? κόβονται εύκολα σε λακούβες ή επαφή με πεζοδρόμιο? |
ultra-one έγραψε: |
To παλιό Exalto έπασχε πολύ έντονα από το φαινόμενο Michael Jackson.
Δηλαδή όταν έστριβες το πλαϊνό του λαστίχου αργούσε να επανέλθει όταν ίσιωνες και ένιωθες (τον κώλο είδικά) να έρχεται με καθυστέρηση στη θέση του. Έβαζα 45 λίπρες πίεση για να ελαττώσω το φαινόμενο διότι τα λάστιχα τα ένιωθες πάντα ξεφούσκωτα! ![]() Τα ΡΕ2 πάσχουν και αυτά από το ίδιο σύνδρομο?????? ![]() ![]() |
nemo έγραψε: |
Αυτό φίλε Χάρη νομίζω ότι έχει να κάνει πιο πολύ με το προφίλ του ελαστικού που φοράς...
Δεν ξέρω τώρα τι εντυπώσεις έχουν οι υπόλοιποι που τα έχουν βάλει... |
kostas2087 έγραψε: |
καταρχας για σας εχω ενα 206xs και θελω να του βαλω λαστιχα.τα pilot exalto 2 ειναι καλα? θελω να εχω κρατιμα στισ στροφες και το τρεχω κιολος.τι γνομη εχετε για τα λαστιχα αυτα? φωραω 195/55 R 15. |
Παράθεση: |
ultra-one
Εγώ φοράω σχεδόν 2 χρόνια Exalto 2 205/50ΖR15 και είμαι πολύ ικανοποιημένος ειδικά όταν ζεσταθούν. Κρύα γλυστράνε σε δρόμους καθρέφτες αλλά και πάλι είναι πολύ προοδευτικά. Τα 195/55VR15 ή 195/50VR15 πιστεύω είναι πολύ καλή επιλογή αφού είναι φθηνότερα, ελαφρύτερα (το 205/50ZR15 είναι βαρύ λάστιχο) και μάλλον θα ζεσταίνονται πιο εύκολα. Πάντως και οι άλλοι στο Club που έχουν Exalto 2 ακούω ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι. |