Παράθεση: |
Καλό θα ήταν λοιπόν να βρούμε κάποιο "ομοϊδεάτη" που έχει αλλάξει την ανάρτησή του με κάποια after market ανάρτηση και να του ζητήσουμε πληροφορίες αλλά ακόμη και μια βόλτα με το 206 του. |
DIMIP έγραψε: |
ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ . ΠΑΡΕΧΩ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ 206 ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ REPORT ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ. ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ. NIKEL ΤΑ UPSIDEDOWN ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ . ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ. ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. (ΘΑΛΑΜΟΙ-ΛΑΔΙΑ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΚΛΠ). |
jimlock έγραψε: |
entaxi re pedia ..ean den thelete na to dosete stous sidobre ke pugsang..
iparhi ke o miltellas..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vini έγραψε: |
Τώρα όσο για το δικό σου χαμήλωμα...3,5εκατοστά δεν είναι πολλά? Το POWER DRIVE για το δικό μας δηλώνει καθαρά ότι απαγορεύεται το χαμήλωμα πάνω από 2,5 με 3 εκατοστά...
Για πείτε ρε παίδες απόψεις..... |
oberst έγραψε: |
![]() O λόγος που θέλησα να αλλάξω την ανάρτηση ήταν οι κλήσεις που έπαιρνε το αυτοκίνητο στις στροφές. Ήξερα ότι θα έχανα από την άνεση αλλά (πίστευα) ότι ήμουν έτοιμος να το δεχτώ. Έβαλα λοιπόν αμορτισέρ διπλής ενέργειας (αέρος /λαδιού) της BOGE, μια γερμανική εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με την SACHS και ελατήρια της Ολλανδικής G&Μ. Με την χρήση των ελατηρίων το αυτοκίνητο χαμήλωσε κατά 2,5-3 εκ. Αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μπαίνει στις στροφές με μεγάλες ταχύτητες (πάνω από 120-130 χαω) χωρίς κανένα πρόβλημα , χωρίς να παίρνει την παραμικρή κλίση στους εθνικούς δρόμους , αλλά στην κίνηση, μέσα στην πόλη, σε κάθε μικρή λακκούβα και σε κάθε μικρό «σαμαράκι» βογκούσε το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ μαζί. Έτσι αποφάσισα να ξαναβάλω τις μανήσιες αναρτήσεις γιατί μπορεί το 206 μου να είναι από το εργοστάσιο αρκετά ψιλά το κέντρο βάρους του, μπορεί να έχει μαλακές αναρτήσεις που δίνουν κλίσης στις στροφές, αλλά πάνω απο όλα σέβομαι (και θέλω) τα νεφρά μου και σέβομαι τις αποφάσεις των ανθρώπων που δούλεψαν μέσα σε κάποια εργαστήρια πριν βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Άλλωστε δεν θα ξεχάσω όταν αγόρασα το 206 μου και έκανα τα πρώτα μεγάλα ταξίδια μαζί του την παρατήρηση κάποιων φίλων μου που συνταξιδέψαμε : ότι πρώτη τους φορά έκαναν τόσο μεγάλο ταξίδι με τόσο μικρό αυτοκίνητο και τόσο άνετα. ![]() |
oberst έγραψε: |
Αν θέλετε να το παρακάνετε μπορείτε να αλλάξετε και την κεντρική (από τις τρεις) ράβδους στρέψης από 18-19 mm σε 22άρα για να γίνει η «ουρά» σας εντελώς άκαμπτη. |
kamelos έγραψε: |
Ti marka na paro k poso pane afta ? |
kamelos έγραψε: |
Ti marka na paro k poso pane afta ? |