PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 Αναρτήσεις

konstantinos - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 14:16:22
Θέμα δημοσίευσης: 206 Αναρτήσεις
Πολλοί απο εμάς αναρωτιόμαστε γιατί να χρειαστεί να αλλάξω ανάρτηση αφού όπως είναι το αμάξι απο το εργοστάσιο είναι μια χαρά.

Εάν χρειαστεί να αλλάξω θα γίνει μόνο όταν χρειαστεί, δηλαδή κλείσει ο κύκλος της ζωής της.

Μια ακόμη ερώτηση που κάνουμε όλοι μας πιστεύω είναι, γιατί να πειράξουμε κάτι που ο Γάλλος έχει σπαταλίσει εκατομύρια ευρώ στα διάφορα τμήματα (πριν φτάσει στην παραγωγή το αυτοκίνητο) για να σχεδιάσει μια ανάρτηση που θα είναι ασφαλή - σίγουρη και ικανή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Ε λοιπόν, σε όλα αυτά θα ανοίξουμε την καρδιά μας και εγώ πρώτος για να πω τι με έσπρωξε να βγάλω "άχρηστη" πριν την ώρα της την ανάρτησή μου.

Και ξεκινάω...

1. Σίγουρα πίστευα και πιστεύω πως η βιομηχανίες αναρτήσεων (ναι για βιομηχανίες πρόκειται) κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά απο το ανίστοιχο τμήμα της κάθε Peugeot.

2. Ηθελα, θέλω και θα θέλω το κάτι παραπάνω για το αυτοκίνητό μου και στο τομέα των αναρτήσεων.

3. Αισθητικά, είναι πολύ πιο όμορφο το 206 "στημμένο" με after market αναρτήσεις (δηλ. χαμηλωμένο)

4. Πιστεύω πως με after market αναρτήσεις το 206 γίνεται ακόμη πιο παιχνιδιάρικο (ξέρετε όλοι τι εννοώ... για την ουρά του μιλάω) χωρίς να αλλοιώνεται η εν γένει συμπεριφορά του (πατάω -> κρατάει, αφήνω -> γυρνάει).

Αν κάτι νομίζετε οτι ξέχασα ή διαφωνείτε με τα παραπάνω εδώ έιμαστε για να το συζητήσουμε
pugsang - Πεμ 30 Μάϊ 2002, 14:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
Με ολο τον σεβασμο και την εκτίμηση να συμπληρώσω & εναν 5ο λόγο που μπορεί να βγει (ή να βγάλεις) άχρηστη η ανάρτηση πριν την ώρα της.

Ιδου:

Νο5. Να είσαι σιδεροφάγος Rolling eyes Rolling eyes
Miltellas - Παρ 31 Μάϊ 2002, 01:51:45
Θέμα δημοσίευσης: Σιδεροφάγος;
Μασάει η κατσίκα σίδερα;

Pugsang ο Σιδηροδόντης.
Nikel - Παρ 31 Μάϊ 2002, 03:57:54
Θέμα δημοσίευσης: Exo frikari.....
:mad: Exo frikari. Re opou kai na rotiso (topiases to iponooumeno Vini Wink ) gia to an kseri kanis ti soi anartisis einai i H&R den exo lavi apantisi. An den kseri kapios toulaxiston as mou pi gia ta bilstein ta PSS :D
Vini - Παρ 31 Μάϊ 2002, 08:53:11
Θέμα δημοσίευσης: H&R....
Nikel το έπιασα το υπονούμενο....


Λοιπόν εγώ ξέρω ότι οι Η&R είναι γερμανικές που χρησιμοπούνται στο ΝΑSCAR τουρισμού. Είναι από τις καλύτερες στο εμπόριο....και τουλάχιστον τα ελατήρια τα χαρακτηρίζουν τα χαμήλωμα χωρίς να χτυπάει το αυτοκίνητο. Το κακό είναι ότι χαμηλώνουν 4-5 εκατοστά το οποίο θερωρώ ότι είναι καταστροφικό για τα εργοστασιακα αμορτισέρ.

Οσο αφορά τα ΚΙΤ αμορτισερ-ελατήρια πιστεύω ότι θα είναι ανάλογης αξίας.
Ενα άλλο καλό που έχουν είναι οι προσιτές τιμές και η ευχέρεια να τα βρεις στην αγορά σε σχέση με κάποιες άλλες μάρκες π.χ. de carbon ή avon κλπ....

αυτά από μένα για τα H&R.....
Nikel - Παρ 31 Μάϊ 2002, 12:42:05
Θέμα δημοσίευσης: ...............
Vini tis times ton De Carbon & Avo den tis ksero pantos to monadiko kit pou iparxi se H&R gia to 206 kai to opio einai rithmizomeno kathipsos kai me texnologia upside-down ( Question ti einai auto den ksero) kistizei topothetimeno 380 xiliades 8O Mad
Vini - Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:08:18
Θέμα δημοσίευσης: Τιμές
Kαι όμως η τιμή αυτή είναι από τι χαμηλότερες....οι υπόλοιπες μάρκες πάνε από 350000 και πάνω για φουλ συστήματα....

Εκανα και ένα λαθάκι....το δικο μας το χαμηλώνει 3 εκατοστά το απλό προοδευτικό ελατήριο της H&R...και θεωρείται το ιδανικότερο για τα μαμά αμορτισέρ μας....

Νομίζω όμως ότι ο ΜΙLTELLAS κάτι θέλει να πει για τα H&R γιατί είχε διατυπώσει αντίθετη άποψη όσο αφορά τα απλά ελατήρια....
konstantinos - Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:20:24
Θέμα δημοσίευσης:
Η άποψη μου είναι, οτι πριν αγοράσουμε κάτι θα πρέπει να το δοκιμάσουμε κάπως...

Αυτό όμως πως μπορεί να γίνει με τις αναρτήσεις???

Καλό θα ήταν λοιπόν να βρούμε κάποιο "ομοϊδεάτη" που έχει αλλάξει την ανάρτησή του με κάποια after market ανάρτηση και να του ζητήσουμε πληροφορίες αλλά ακόμη και μια βόλτα με το 206 του.

Εγω λοιπόν που έχω αλλάξει και έχω μια μικρή εμπειρία απο μια after market λύση παράθεσα στο αρχικό message του topic τις απόψεις μου.
Εχω βάλει bilstein sport σε συνδιασμό με eibach ελατήρια (-3.5 cm).

Οι εντυπώσεις που εχω είναι πάρα πολύ καλές.
Δεν έχω δοκιμάσει άλλο 206 με after market λύσεις για να υπάρχει σύγκριση.
Η τιμή τους μαζί με την εργασία πήγε στις 320.000 δρχ με αποδήξεις και εγγυήσεις των εταιριών.

Η ενγένει συμπεριφορά του 206 δεν άλλαξε ριζικά, αυτό που βελτιώθηκε είναι οι σαφώς μικρότερες κλίσεις στις στροφές (δεν σε τρομάζει πια).

Το φρενάρισμα έγινε κατά πολύ καλύτερο. Το αυτοκίνητο δεν μουτριάζει σε κάθε φρενάρισμα. Οι τροχοί δεν μπλοκάρουν για ψύλου πήδημα.

Η ουρά του αυτοκινήτου έγινε πιο "παιχνιδιάρα" και το βασικότερο που όλοι θέλετε να ακούσετε ... το αυτοκίνητο δεν τρίζει μετά απο 32000 km

Αν με ρωτούσατε αν "τελειώσουν" οι αναρτήσεις που έχω τι θα έβαζα...
θα έλεγα δεν ξέρω, θα έψαχνα πάλι απο την αρχή... απλούστατα για τον λόγο οτι με συναρπάζει το ψάξιμο αυτό καθαυτό χωρίς βέβαια να γίνεται αυτοσκοπός...

Πιστεύω να σας βοήθησα έστω και λιγάκι...

ps τα παραπάνω δεν είναι λόγια με σκοπό την διαφήμιση κάποιου προϊόντος, αποτελούν προσωπικές απόψεις και εμπειρίες...
chatasos - Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:28:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Καλό θα ήταν λοιπόν να βρούμε κάποιο "ομοϊδεάτη" που έχει αλλάξει την ανάρτησή του με κάποια after market ανάρτηση και να του ζητήσουμε πληροφορίες αλλά ακόμη και μια βόλτα με το 206 του.


Εγώ που σκέφτομαι να αλλάξω ελατήρια/αμορτισέρ μετά το καλοκαίρι,
θα μου δώσεις το αμάξι σου να το δοκιμάσω?

:evilbat: Crazy :evilbat:
konstantinos - Παρ 31 Μάϊ 2002, 13:36:18
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ Chatasso (αγαπητέ... τέλος πάντων) το ρητό το ξέρεις...
πια πράγματα δεν δανείζονται... Laughing Laughing Laughing

είπα για βόλτα και οχι για ειδικές διαδρομές... Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Sidobre - Παρ 31 Μάϊ 2002, 14:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ναί ναί! όποιος βάλει aftermarket αναρτήσεις να δώσει το αυτοκίνητό του σε μένα (ή στον pugsang) να το δοκιμάσει!

Θα μάθω και εγώ αν είναι καλές και ο ιδιοκτήτης του...

p206cfu η σειρά σου να το δώσεις.......

Shocked Shocked Shocked Shocked
Αλεξ@νδρος - Παρ 31 Μάϊ 2002, 18:59:28
Θέμα δημοσίευσης: Βοηθεια
Και τωρα παρακολουθηστε το test drive του αυτοκινητου σας υπο τον φιλτατο sidobre.Παμε λοιπον:
:D Smile Smile Surprised Crying or Very sad
Tελος δοκιμης :mad:
η επομενη συσκευη σας που δοκιμαζει ο Sidobre μετα το λιγο ατυχο τεστ με το 206 :microwave: <----SIDOBRE
Μην πειτε μετα οτι δεν σας προειδοποιησα
jimlock - Παρ 31 Μάϊ 2002, 20:26:54
Θέμα δημοσίευσης:
entaxi re pedia ..ean den thelete na to dosete stous sidobre ke pugsang..
iparhi ke o miltellas.....
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
DimiP - Παρ 31 Μάϊ 2002, 21:14:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ .
ΠΑΡΕΧΩ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ 206 ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ REPORT ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.

NIKEL ΤΑ UPSIDEDOWN ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ . ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ.
ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. (ΘΑΛΑΜΟΙ-ΛΑΔΙΑ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΚΛΠ).

Sidobre - Παρ 31 Μάϊ 2002, 21:18:56
Θέμα δημοσίευσης:
DIMIP έγραψε:
ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ.
ΛΟΙΠΟΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ .
ΠΑΡΕΧΩ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΣΚΙΣΙΜΟ ΤΟΥ 206 ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ REPORT ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ.
ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.

NIKEL ΤΑ UPSIDEDOWN ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ . ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΕΝΑ.
ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΙΘΑΝΩΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. (ΘΑΛΑΜΟΙ-ΛΑΔΙΑ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ.ΚΛΠ).


Upside down απ'όσο ξέρω είναι μόνο τα πίσω αμορτισέρ του 206. Μάλλον σε αυτή την περίπτωση (μόνο) ο γάλλος ξέρει γιατί είναι ανάποδα.
Miltellas - Σαβ 01 Ιούν 2002, 17:41:31
Θέμα δημοσίευσης: ...για δέσιμο
jimlock έγραψε:
entaxi re pedia ..ean den thelete na to dosete stous sidobre ke pugsang..
iparhi ke o miltellas.....
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


Jimlock ευχαριστώ για την αναγνώριση αλλά όπως βλέπεις έχουμε γεμίσει εδώ μέσα με τρελλούς πιλότους με 206. Όλοι για δέσιμο. Αλλά πάντα τελικά υπάρχει κι ένας τρελλότερος.
Αλλά είπαμε, εμείς δεν κάνουμε τέτοια πράγματα αφού ως γνωστόν οι επιδείξεις και οι κόντρες διώκονται από το νόμο... Καλά που υπάρχουν οι πίστες και τα περιοδικά και μάθαμε ότι το 206 (& το 106) είναι υπερστροφικό και αν χαμηλώσει, ελεγχόμενο κατά βούληση. Όχι ότι γουστάρουμε γκάζια αφού δεν είναι σωστό να μας τρέφουν τέτοια συναισθήματα, αλλά απλά θέλουμε να μάθουμε να οδηγούμε με ασφάλεια για την αποφυγή των ατυχημάτων. Έχω και μια ωραία ιδέα να προτείνω στους πολιτικούς μας για να σταματήσουν μια για πάντα τα τροχαία λόγω υπερβολικής ταχύτητος: Να βάλουνε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο από δορυφόρο κόφτη σε όλα τα αυτοκίνητα. Αλλά είμαι σίγουρος πως αυτό το έχουν ήδη σκεφτεί και θα ανυπομονούν να μας το ανακοινώσουν. Αλλά (προς έκπληξή τους), επειδή έχω την αίσθηση ότι τα τροχαία δεν θα μειωθούν καθόλου ούτε κι έτσι, έχω να τους προτείνω κάτι πιο δραστικό: Να καταργηθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στους δρόμους. Και για να μην κλείσουν τα εργοστάσια, να συνεχιστεί η πώλησή τους μόνο σαν διακοσμητικά: Αυτοκίνητο κουζίνας, σαλονιού, τουαλέττας, χωλ, αλλά και κρεββατοκάμαρας ως ερωτικό βοήθημα. Αλλά επειδή προβλέπω ότι θα έχουμε ακόμη κι έτσι ατυχήματα (ειδικά στην έκδοση κρεββατοκάμαρας) τους προτείνω να καταργήσουν τους ανθρώπους για να μείνουν και τα αυτοκίνητα στην ησυχία τους και να μπορέσουν επιτέλους οι πολιτικοί (και οι από πίσω τους) να απολαμβάνουν έναν ήρεμο, ξένοιαστο κόσμο γεμάτο νομοταγή αυτοκίνητα χωρίς πλέον τον κίνδυνο οποιουδήποτε ατυχήματος. Αυτό είμαι σίγουρος πως το έχουν επίσης σκεφτεί.
Αυτό όμως που φαίνεται ότι δεν έχουν σκεφτεί είναι ότι χωρίς εμάς θα φαγωθούν μεταξύ τους γιατί η πείνα για κονόμα είναι αχαλίνωτη στους κύκλους τους.

Λοιπόν, τελικά λέω να ανοίξω και ένα topic αυτοκινητιστικής Φιλοσοφίας. Ή μήπως προτιμάτε να σπάμε τη ρουτίνα με τέτοιες παρεβολές στα υπάρχοντα topic; Ή και τα δύο;

Vini, τα H&R των 3εκ είναι γραμμικά, τουτέστιν κούτσουρα, των 5εκ είναι προοδευτικά. Ετσι με διαβεβαίωσε ο βελτιωτής μου, όσο και αν λογικότερο θα μου φαινόταν το αντίστροφο. Η H&R σίγουρα ξέρει καλύτερα.

Εγώ όπως έχω πει έβαλα προοδευτικά της Ολλανδικής Ventura 3.5εκ, χωρίς αλλαγή αμορτισέρ με ένα κλικ κούρντισμα πίσω και το αυτοκίνητο χαμήλωσε ήδη αρκετά (>3,5εκ μπρος-πίσω). Πιστεύω ότι τα 5εκ θα είναι βασανιστικά για τον οδηγό χαμηλά (Ελληνικοί δρόμοι γαρ). Επιφυλάσσομαι για ένα review (αλα Miltellas) όπως ο Vini μου είχε προτείνει. Μόλις σχηματίσω μια σφαιρικότερη άποψη φυσικά. Σε τι μορφή να το στείλω (txt, html, doc) και πού; Όποιος θέλει να μάθει τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου μπορεί φυσικά να ρωτήσει. Σημείωση: Τα Premium Contact τώρα ξεμπροστιάστηκαν, δεν σηκώνουν τη σκλήρυνση της ανάρτησης. Ίσως τα Sport Contact να ταίριαζαν καλύτερα στην περίπτωση. Μή βαράτε...
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα Premium είναι καλά ελαστικά, με τη μανίσια όμως ανάρτηση.
Vini - Κυρ 02 Ιούν 2002, 08:27:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: ...για δέσιμο
[quote="Miltellas
Vini, τα H&R των 3εκ είναι γραμμικά, τουτέστιν κούτσουρα, των 5εκ είναι προοδευτικά. Ετσι με διαβεβαίωσε ο βελτιωτής μου, όσο και αν λογικότερο θα μου φαινόταν το αντίστροφο. Η H&R σίγουρα ξέρει καλύτερα.

Εγώ όπως έχω πει έβαλα προοδευτικά της Ολλανδικής Ventura 3.5εκ, χωρίς αλλαγή αμορτισέρ με ένα κλικ κούρντισμα πίσω και το αυτοκίνητο χαμήλωσε ήδη αρκετά (>3,5εκ μπρος-πίσω). Πιστεύω ότι τα 5εκ θα είναι βασανιστικά για τον οδηγό χαμηλά (Ελληνικοί δρόμοι γαρ). Επιφυλάσσομαι για ένα review (αλα Miltellas) όπως ο Vini μου είχε προτείνει. Μόλις σχηματίσω μια σφαιρικότερη άποψη φυσικά. Σε τι μορφή να το στείλω (txt, html, doc) και πού; Όποιος θέλει να μάθει τις μέχρι τώρα εντυπώσεις μου μπορεί φυσικά να ρωτήσει. Σημείωση: Τα Premium Contact τώρα ξεμπροστιάστηκαν, δεν σηκώνουν τη σκλήρυνση της ανάρτησης. Ίσως τα Sport Contact να ταίριαζαν καλύτερα στην περίπτωση. Μή βαράτε...
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα Premium είναι καλά ελαστικά, με τη μανίσια όμως ανάρτηση.[/quote]

Miltellas....φίλε το έψαξα με τα H&R και μάλλον κάνεις κάποιο λάθος....και στο site της H&R

http://www.hr-spezialfedern.de/

αναφέρεται καθαρά ότι όλα τα ελατηρια της είναι προοδευτικά....και μετά από ερωτήσεις που έκανα σε 2 μαγαζιά "με έκραξαν" όταν άκουσαν την άποψη ότι δεν είναι προοδευτικά...
Πάντως κυκλοφορεί πολύ η άποψη ότι είναι τα ιδανικότερα "μαλακά" ελατήρια χαμηλώματος.... που το χαμηλώνουν 3εκατοστά....

Τώρα όσο για το δικό σου χαμήλωμα...3,5εκατοστά δεν είναι πολλά? Το POWER DRIVE για το δικό μας δηλώνει καθαρά ότι απαγορεύεται το χαμήλωμα πάνω από 2,5 με 3 εκατοστά...

Για πείτε ρε παίδες απόψεις.....

Εγώ μάλλον πάω για τα H&R....εφόσον μου δώσει το ΟΚ. ο ΝΤΑΣΙΟΣ περί εγγυήσεων και τα ρέστα...

Επίσης στην

http://www.tirerack.com/suspension/tests/eibach_hr_rd.htm

μπορείτε να δείτε μια καλή σύγκριση μεταξύ ΕΙΒΑCH και Η&R...

Vini - Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:05:02
Θέμα δημοσίευσης: HR Analysis
Και επειδή όπως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν ότι τα ψειρίζω τα πράγματα...

Από την http://www.hrsprings.com/
βρήκα τα εξής:


HR Analysis
H&R Special Springs offers 3 different stages of spring kits, 2 stages of matched shock and spring packages, wheel spacers, a large selection of 60mm (2.3") race springs, as well as numerous special order racing applications. OE Sport Springs are a Stage 1 modification which means that they provide minimal lowering level and a just slightly more aggressive stance. The Sport Spring kit is a Stage 2 modification and offer a more styling appearance and increased stiffness of 25-30%. The Race Springs are a Stage 3 modification and provide extreme lowering as well a much firmer, higher performance ride.

The H&R Special Springs Cup Kit and Coil Over packages are matched shock and spring sets that are tuned for extremely high performance handling yet still maintain a very compliant ride quality. The Stage 3.5 Cup Kit package differs from the Stage 4 Coil Over package in adjustablitiy and intended use. Cup Kits are a performance street suspension that offers lowering of 2" or greater and have a fixed ride height, whereas Coil Overs are inteded for high performance street use as well as light track use and offer adjustable lowering of 1-3" or 3-5" lowering based upon the kit and application. More radical full race kits are available.

STAGE 1 - OEM Sport Springs
These are an H&R exclusive: Springs that lower your car subtly, to give it a slightly more aggressive stance, but without giving it an overly radical appearance. Spring rates are tuned to enhance front-to-rear balance and street handling performance, (generally about 15-20% stiffer than stock) while retaining a level of ride comfort that's equal to or better than stock. Why not have it all?

STAGE 2 - SPORT SPRINGS
When you want to get serious, H&R Sport Springs are the hot setup. These are our most popular springs - they lower your machine an average of 1.5 - 2.0 inches (depending on make and model) for improved handling, better aerodynamics and a simply outrageous look. Each spring is tuned for that elusive combination of shifter-kart handling and a controlled, yet comfortable ride (about 25-30% stiffer than stock).

STAGE 4 - RACE SPRINGS
For the driver who wants the ultimate in handling - and an over-the-top, highly aggresive look - H&R Race Springs are the perfect solution. We recommend that you match these dynamic, race-spec springs (from 50 to 100% stiffer than stock) with high-quality, sport-tuned dampers for optimum handling. Also, going this low means you'll need special camber-adjusting components to keep your alignment in line. Just ask your H&R Specialist for advice.

Miltellas - Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:39:05
Θέμα δημοσίευσης: Γβρμ#@γμτ&#@
Τον βελτιωτή μου να τον γδάρω τώρα ή μετά; Twisted evil

Αλλά της φυλακής τα σίδερα από μέσα είναι χειρότερα Wink οπότε θα τον κράξω μόνο.

Καλά που έχουμε και το Club.

Θα τον πω ότι έχω υποστήριξη από το 206 Club για να με προσέχει άλλη φορά. Και θα το λέω και όπου πάω για να μη νομίζουν ότι θα μπορούν να με ξεγελάνε.
Vini - Κυρ 02 Ιούν 2002, 09:51:30
Θέμα δημοσίευσης: Διευκρίνηση...
Ρε συ MILTELLAS πόσο καιρό το έχεις το δικό σου? Με την εγγύηση τι έκανες που αλλαξες ελατήρια? Εχει λήξει η δικιά σου?? Στην PEUGEOT τα έβαλες?

Πάντως πρέπει να ομολογήσουμε ότι από εδώ όλοι μαθαίνουμε πολλά πράγματα....αν και γίνομαστε και "ψείρες" ορισμένες φορές από την πολύ ανάλυση και το πολύ ψάξιμο....

Αλλά εμείς έτσι την βρίσκουμε.... Crazy Multi color
Sidobre - Κυρ 02 Ιούν 2002, 18:03:43
Θέμα δημοσίευσης: Re: ...για δέσιμο
vini έγραψε:
Τώρα όσο για το δικό σου χαμήλωμα...3,5εκατοστά δεν είναι πολλά? Το POWER DRIVE για το δικό μας δηλώνει καθαρά ότι απαγορεύεται το χαμήλωμα πάνω από 2,5 με 3 εκατοστά...

Για πείτε ρε παίδες απόψεις.....


Vini τα 3cm χαμηλώματος ισοδυναμούν σε τελικό χαμήλωμα περίπου στους 4! Eχει να κάνει με το βάρος του αυτοκινήτου αλλά και την σκληρότητα του ελλατηρίου.

Πάντως για μένα το ιδανικό χαμήλωμα είναι αυτό που σε καμμία περίπτωση να μην ξεπεράσει η ρόδα το ύψος του φτερού. Eκτός το ότι το θεωρώ αντιαισθητικό καταντάει και επικίνδινο ιδιέταιρα μπροστά.

Oσο αφορά την εγγύηση αν στα τοποθετήσουν αυτοί δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Πάντως είναι από τα αναλώσιμα σημεία του αυτοκινήτου και σε καμμία περίπτωση δεν επιβαρύνεται η εγγύηση.
Miltellas - Δευ 03 Ιούν 2002, 01:42:22
Θέμα δημοσίευσης: Η εγγύηση έληξε
Με την λήξη της εγγύησης τα έβαλα. Δεν εμπιστεύομαι τις αντιδράσεις της αντιπροσωπείας. Εδώ τους έλεγα να μου πειράξουν τον κατανεμητή φρένων και μου έλεγαν ότι με κάτι τέτοια θα χάσει η εγγύηση την ισχύ της γιατί με την άνιση κατανομή φρεναρίσματος θα δημιουργηθούν κάποιοες εξωγήινες δυνάμεις και θα προκαλέσουν πρόβλημα σε διάφορα υποσυστήματα, μπλα-μπλα, στο τέλος μου είπαν ότι δεν υπάρχει κατανεμητής και το βούλωσα έκπληκτος. Όπως όμως έχω ήδη πει το 206 χωρίς ABS έχει τον κατανεμητή πάνω από το πίσω δεξιά ψαλίδι και το 206 με ABS έχει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο κατανεμητή που δεν πειράζεται με συμβατικές μεθόδους αλλά και που υποτίθεται ότι δεν θα έχει και πρόβλημα αυτορύθμισης εάν χαμηλώσεις το αμάξωμα.

Όσον αφορά τα ελατήρια και η Eibach αλλά και η Ventura λένε ότι τα ελατήριά τους φτιάχνονται για να ταιριάζουν και με τα μανίσια αμορτισέρ. Με 3,5εκ ελατήρια το αμάξι μου έκατσε εκεί ακριβώς που θέλει κι ο Sidobre, που και για μένα είναι ακριβώς στο όριο που θα μπορούσα να ανεχτώ. Το αυτοκίνητο δεν είναι κούτσουρο αλλά έχασε σαφώς σε άνεση και κέρδισε όμως αναλογικά με το χάσιμο πολύ σε κατευθυντικότητα και σε συνολική οδική συμπεριφορά. Μοναδική μέχρι τώρα ένσταση: κατά την έκταση τα αμορτισέρ αδυνατούν να συγκρατήσουν επαρκώς τα ελατήρια με αποτέλεσμα η μούρη να επανέρχεται λίγο πιο έντονα από το ιδανικό στη θέση της ("φλυαρεί" που λένε). Από κει και πέρα, υπάρχει και η αρνητική πλευρά για κάποιους που θα τους ενδιαφέρει: τώρα το κράτημά του είναι σχεδόν απόλυτο δηλ. θέλει μυαλό και χέρια, δεν στρίβει πλέον "μόνο" του αλλά έκει που θα του πεις, κι αν του πεις λάθος.... Αλλά αυτό υποτίθεται ότι το γνωρίζουμε πριν το χαμηλώσουμε και σκληρύνουμε, γιατί κανένας βελτιωτής δεν το λέει. Ή μήπως αυτοί οι βελτιωτές που γνώρισες λένε κάτι τέτοιο (θα το ευχόμουν), Vini; Δοκίμασέ τους και πες μου τί σου είπαν. Το τίμημα δεν είναι μόνον η άνεση... (ο δικός μου έλεγε ότι από άνεση στις χαμηλές ταχύτητες δεν θα χάσω, όχι αυτό δεν το πίστεψα).

Πάντως Vini, θυμήθηκα ότι ο βελτιωτής μου είχε δείξει κάτι 3εκ της H&R και ήταν όντως γραμμικά, γι αυτό και ασπάστηκα τον ισχυρισμό του.
Vini - Δευ 03 Ιούν 2002, 14:24:59
Θέμα δημοσίευσης: οκ...
προς PUGSANG...
Μάκη οκ. με το πρόβλημα....σύντομα θα ενημερωθείτε για τα τυχόν προβλήματα στο BOARD.....


προς Μiltellas

Πριν από μισή ώρα μίλησα με τον ΤΟΨΗ (αντιπροσωπεία Η&R - ΘΕΣ/ΚΗ) και μου είπε ότι τα 3ποντα είναι προοδευτικά και μπαίνουν πάνω στα μαμά αμορτισέρ ή σε άλλα ποιο σκληρά...είναι η 1η λύση της H&R....ΟΕΜ Sport...

Aυτά προς ενημέρωση
Miltellas - Δευ 03 Ιούν 2002, 22:19:57
Θέμα δημοσίευσης: Γμτ!!!!!!!!
Τί να σου πω; Είσαι απίστευτος!

Ο βελτιωτής μου Evil από τον Τοψή τα παίρνει. Και τηλεφώνησε και μπροστά μου επειδή επέμενα σε λιγόποντα προοδευτικά ελατήρια. Τέλος πάντων, και τα Ventura καλά μου φαίνονται, αλλά δεν έχω και άποψη για άλλες μάρκες.
DimiP - Παρ 07 Ιούν 2002, 16:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
:D :D :D

προς pugsang kai λοιπες δυναμεις :

ΒΡΗΚΑ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ DE CARBON.
σε περιοδικο του χωρου :
- ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ 9010630,9013983
- ΚΟΜΙΩΤΑΚΗΣ Θ. ΕΠΕ 9228511-12
- ΑΜΟΡΤΕΑΜ 4205521
- ΓΙΑΡΙΜΟΥΣΤΑΣ 4934973,4933967

Αυτοι λοιπον φερνουν τα περιφημα decarbon στην Ελλάδα.
θα επικοινωνησω μαζι τους και θα δω τι εχουν να μου πουν.
Οποιος θελει να μιλησει μαζι τους ας παρει στα τηλεφωνα αυτα.
θα επανελθω μολις μαθω περισσοτερα.


:D :D :D

-βρε λες να βαλω decarbon?
Nikel - Σαβ 08 Ιούν 2002, 02:17:20
Θέμα δημοσίευσης:
Re magkes gia doste merikes plirofories gia tis anartisis decarbon: Kaliteres apo Bilstein & Koni? Times? Iparxoun rithmizomenes kathipsos? Kana site pezi giati psaxno kai den vrisko....
DimiP - Κυρ 09 Ιούν 2002, 01:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΗΚΑ ΤΟ SITE TΩΝ DE CARBON AMΟΡΤΙΣΕΡ. ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!
Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ : http://www.delphiauto.co.uk/
ΟΠΟΙΟς ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ας ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ
DimiP - Κυρ 09 Ιούν 2002, 02:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
BΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ :
With more than 20% of the European original equipment market, Delphi is one of the world&#8217;s largest manufacturers of shock absorbers. Delphi&#8217;s de Carbon brand is the world&#8217;s largest producer of monotube high-pressure gas shock absorbers. Delphi&#8217;s Hydro range is also at the forefront of twintube shock absorber technology. Delphi Hydro
&#8226; Twintube hydraulic shock absorbers

&#8226; A comprehensive range including over 300 part numbers

&#8226; Risk Free Reliability, Dependability, and Quality

&#8226; 2 year unlimited mileage warranty

&#8226; Maintains original ride quality and handling Delphi de Carbon Comfort

&#8226; Monotube or twintube gas shock absorbers

&#8226; A comprehensive range including over 600 part numbers

&#8226; Improved original equipment comfort and excellent road holding

&#8226; Enhances original ride quality and handling

&#8226; 2 year unlimited mileage warranty Delphi de Carbon Performance

&#8226; Monotube high pressure gas shock absorbers

&#8226; A comprehensive range including over 300 part numbers

&#8226; Leading Edge quality product suited to luxury, sport and off-road vehicles

&#8226; Enhances original handling and performance

&#8226; Monotube technology which eliminates foaming and cavitation in the damper

&#8226; Longer working life and better cooling compared with twintube designs

&#8226; Up to 30% weight reduction compared with twin tube designs
oberst - Κυρ 23 Ιούν 2002, 11:53:14
Θέμα δημοσίευσης: What about Boge
Idea Γεια σας! Ειμαι κάτοχος ενός 206 1.4 ΧΤ απο το 1999 και αφού του έβγαλα τα μάτια (αλλαγή όλο το σαλόνι με το αντίστοιχο απο το GT, μάσκες μπρός πίσω, φανάρια εμπρός -απο GT φυσικά-, ζαντολάστιχα της πεζό -τις πεντάκτινες ζάντες απο το 2λιτρο-) θα'θελα να σας πω την δικιά μου εμπειρία όταν αλλαξα και τις αναρτήσεις.
O λόγος που θέλησα να αλλάξω την ανάρτηση ήταν οι κλήσεις που έπαιρνε το αυτοκίνητο στις στροφές. Ήξερα ότι θα έχανα από την άνεση αλλά (πίστευα) ότι ήμουν έτοιμος να το δεχτώ. Έβαλα λοιπόν αμορτισέρ διπλής ενέργειας (αέρος /λαδιού) της BOGE, μια γερμανική εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με την SACHS και ελατήρια της Ολλανδικής G&Μ. Με την χρήση των ελατηρίων το αυτοκίνητο χαμήλωσε κατά 2,5-3 εκ. Αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μπαίνει στις στροφές με μεγάλες ταχύτητες (πάνω από 120-130 χαω) χωρίς κανένα πρόβλημα , χωρίς να παίρνει την παραμικρή κλίση στους εθνικούς δρόμους , αλλά στην κίνηση, μέσα στην πόλη, σε κάθε μικρή λακκούβα και σε κάθε μικρό «σαμαράκι» βογκούσε το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ μαζί. Έτσι αποφάσισα να ξαναβάλω τις μανήσιες αναρτήσεις γιατί μπορεί το 206 μου να είναι από το εργοστάσιο αρκετά ψιλά το κέντρο βάρους του, μπορεί να έχει μαλακές αναρτήσεις που δίνουν κλίσης στις στροφές, αλλά πάνω απο όλα σέβομαι (και θέλω) τα νεφρά μου και σέβομαι τις αποφάσεις των ανθρώπων που δούλεψαν μέσα σε κάποια εργαστήρια πριν βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Άλλωστε δεν θα ξεχάσω όταν αγόρασα το 206 μου και έκανα τα πρώτα μεγάλα ταξίδια μαζί του την παρατήρηση κάποιων φίλων μου που συνταξιδέψαμε : ότι πρώτη τους φορά έκαναν τόσο μεγάλο ταξίδι με τόσο μικρό αυτοκίνητο και τόσο άνετα. Exclamation Όποιος θέλει Πεζό που να είναι βολίδα και τραίνο ας πάει να πάρει το 106 το Rallye.
Miltellas - Κυρ 23 Ιούν 2002, 23:30:48
Θέμα δημοσίευσης:
Κι όποιος θέλει Peugeot μεγαλύτερο από το 106 Rallye, πιο όμορφο ( υποκειμενικό; ), αλλά επίσης γρήγορο και με λίγα λεφτά; Τί θα πάρει;
Wink
Γι αυτό κατέληξα στο 206 1.6 16V που με 60-200 χιλιάρικα επιπλέον το κάνεις και καλύτερο από τουλάχιστον εργοστασιακό Rallye στην οδική συμπεριφορά. Υπάρχουν και λύσεις που δεν σπάνε νεφρά (ελατήρια Eibach με μανίσια αμορτισέρ). Είπες ότι είχες βάλει ελατήρια G&M που είναι Ολλανδικά. Προφανώς οι Ολλανδοί θα έχουν αρκετά "σκληρή" άποψη σε θέματα κατασκευής ελατηρίων, γιατί κι εγώ έβαλα τα Ολλανδικά Ventura Sport και παθαίνω αυτό που έπαθες κι εσύ στα νεφρά σου. Αλλά, επειδή είμαι λίγο μαζόχας θα τα κρατήσω για να ανακαλύψω ποιά αμορτισέρ τους πάνε. Ερώτηση: Τα Boge που έβαλες θεωρούντο σκληρά, μέτρια, ή μαλακά; Θεωρητικά, γιατί πρακτικά μάλλον δεν θα καταλάβαινες και πολλά λόγω σκληρών ελατηρίων. Εκτός κι αν πιάνεις πουλιά στον αέρα.... Χρειάζομαι την απάντησή σου (εάν ξέρεις) για να βγάλω κάποια συμπεράσματα για τις επιλογές μου. Smile

Όπως θα διαπιστώσεις εάν διαβάσεις όλα τα του Forum, αλλά και τις παρουσιάσεις που θα διαβάσεις αργότερα σε ειδικό χώρο στο site, μέσα από το Club θα μπορείς να καταλήξεις σε ασφαλή συμπεράσματα για επιτυχημένη βελτίωση του 206 σου σε τομείς που σε ενδιαφέρουν.
Wink
Miltellas - Κυρ 23 Ιούν 2002, 23:46:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο Dimip, για την έρευνά σου για τα De Carbon. Wink
Δεν θα έβρισκα το Site τους ούτε του χρόνου!
Vini - Δευ 24 Ιούν 2002, 08:22:41
Θέμα δημοσίευσης: Re: What about Boge
oberst έγραψε:
Idea Γεια σας! Ειμαι κάτοχος ενός 206 1.4 ΧΤ απο το 1999 και αφού του έβγαλα τα μάτια (αλλαγή όλο το σαλόνι με το αντίστοιχο απο το GT, μάσκες μπρός πίσω, φανάρια εμπρός -απο GT φυσικά-, ζαντολάστιχα της πεζό -τις πεντάκτινες ζάντες απο το 2λιτρο-) θα'θελα να σας πω την δικιά μου εμπειρία όταν αλλαξα και τις αναρτήσεις.
O λόγος που θέλησα να αλλάξω την ανάρτηση ήταν οι κλήσεις που έπαιρνε το αυτοκίνητο στις στροφές. Ήξερα ότι θα έχανα από την άνεση αλλά (πίστευα) ότι ήμουν έτοιμος να το δεχτώ. Έβαλα λοιπόν αμορτισέρ διπλής ενέργειας (αέρος /λαδιού) της BOGE, μια γερμανική εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με την SACHS και ελατήρια της Ολλανδικής G&Μ. Με την χρήση των ελατηρίων το αυτοκίνητο χαμήλωσε κατά 2,5-3 εκ. Αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μπαίνει στις στροφές με μεγάλες ταχύτητες (πάνω από 120-130 χαω) χωρίς κανένα πρόβλημα , χωρίς να παίρνει την παραμικρή κλίση στους εθνικούς δρόμους , αλλά στην κίνηση, μέσα στην πόλη, σε κάθε μικρή λακκούβα και σε κάθε μικρό «σαμαράκι» βογκούσε το αυτοκίνητο αλλά κι εγώ μαζί. Έτσι αποφάσισα να ξαναβάλω τις μανήσιες αναρτήσεις γιατί μπορεί το 206 μου να είναι από το εργοστάσιο αρκετά ψιλά το κέντρο βάρους του, μπορεί να έχει μαλακές αναρτήσεις που δίνουν κλίσης στις στροφές, αλλά πάνω απο όλα σέβομαι (και θέλω) τα νεφρά μου και σέβομαι τις αποφάσεις των ανθρώπων που δούλεψαν μέσα σε κάποια εργαστήρια πριν βγει το αυτοκίνητο στην παραγωγή. Άλλωστε δεν θα ξεχάσω όταν αγόρασα το 206 μου και έκανα τα πρώτα μεγάλα ταξίδια μαζί του την παρατήρηση κάποιων φίλων μου που συνταξιδέψαμε : ότι πρώτη τους φορά έκαναν τόσο μεγάλο ταξίδι με τόσο μικρό αυτοκίνητο και τόσο άνετα. Exclamation Όποιος θέλει Πεζό που να είναι βολίδα και τραίνο ας πάει να πάρει το 106 το Rallye.


Οberst σε καλωσορίζουμε στο board....

Οπως είπε και ο MILTELLAS δεν μας αναλύεις λίγο τα χαρακτηρηστικά των αμορτισέρ/ελατηρίων που έβαλες....για να δουμε για τι πρόκειται?

Πάντως θα ήθελα να μπω σε ένα 206 που να κοπάνει όπως λες....για να δω πως είναι....είμαι πολύ περίεργος... Question Question Confused Confused
oberst - Δευ 24 Ιούν 2002, 20:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
Για το θέμα ομορφιάς του 206 δεν το συζητάμε!Ακόμη να συνέλθω απο το πατατράκ που έπαθα όταν το είδα στις διαφημίσεις αρχές του 1999 και στην αντιπροσωπεία της Lion Hellas λίγο αργότερα. Τα Boge που έχω βάλει είναι της σειράς &#8220;Turbo&#8221; διπλής ενέργειας και θεωρούνται ως μέτρια σε σκληρότητα. Υπάρχει κι άλλη σειρά (μόνο αέρος) η οποία είναι συγκρίσιμα με τα Bilstein (τα κίτρινα) ή τα αντίστοιχα Koni & kayaba.Πάντως ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη της Lion Hellas και συγκεκριμένα του τμήματος Peugeot Sport οι οποίοι μετά από έρευνα και με την έγκριση πιστοποίησης της Peugeot Γαλλίας έχουν ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο (με ρυθμιζόμενα μπροστινά αμορτισέρ) το οποίο όμως δεν γνωρίζω πόσα χρήματα χρειάζεται για να το εγκαταστήσει κανείς. Αν θέλετε να το παρακάνετε μπορείτε να αλλάξετε και την κεντρική (από τις τρεις) ράβδους στρέψης από 18-19 mm σε 22άρα για να γίνει η «ουρά» σας εντελώς άκαμπτη. Η οιαδήποτε αλλαγή μηχανικών μερών στο αυτοκίνητο μας είναι καθαρά υποκειμενική. Δεν τα αναφέρω αυτά φίλοι μου (και σας θεωρώ φίλους γιατί είστε βαρεμένοι όπως κι εγώ με το 206 σας) για να σας αλλάξω γνώμη αλλά απλά για να μεταφέρω και σε άλλους τις εμπειρίες μου. Και μιας που είπα εμπειρίες να επισημάνω ότι είμαι περισσότερο «καμένος» από τα εκάστοτε μαστόρια :mad: που κυκλοφορούν στην πιάτσα παρά από τις προσωπικές μου επιλογές στο τι θα βάλω πάνω στο αυτοκίνητο μου. Να&#8217;χουμε χρόνο να σας αφηγούμαι ιστορίες απείρου κάλους!! Όσο για οποιαδήποτε καλαισθητική αλλαγή μέσα στο αυτοκίνητο σας μπορείτε να με ρωτήσετε ότι θέλετε. Το δικό μου μέσα είναι ακριβός όπως το 2λιτρο με τα δερμάτινα-αλκαντάρα καθίσματα, τιμόνια, φανάρια προφυλακτήρες, κεραίες (ακόμη και την μπούκα από το 2λιτρο στην εξάτμιση!) . Πρόβατο με προβιά λύκου!!!!Μπορώ να σας πω και πόσο πάει το οποιοδήποτε εξάρτημα είτε καινούργιο είτε μεταχειρισμένο&#8230;Η ακόμη που θα βρείτε (στο INTERΝΕΤ) διάφορα όπως πίσω διαφανή φανάρια για το 206 στιλ LEXUS κλπ&#8230;
Miltellas - Τρι 25 Ιούν 2002, 01:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον τα Boge είναι μέτρια, συμπεραίνω από το αποτέλεσμα (κοπανάει) ότι τα ελατήρια είναι πολύ δυνατά για τα αμορτισέρ αυτά, οπότε μάλλον θέλεις αμορτισέρ απλής ενεργείας, αέρος, ειδικά για σπορ χρήση, κι όχι γενικής χρήσεως.

oberst έγραψε:

Αν θέλετε να το παρακάνετε μπορείτε να αλλάξετε και την κεντρική (από τις τρεις) ράβδους στρέψης από 18-19 mm σε 22άρα για να γίνει η «ουρά» σας εντελώς άκαμπτη.

Εδώ αναφέρεσαι στην αντιστρεπτική ράβδο (που δεν φαίνεται). Οι άλλες δύο ράβδοι παίζουν το ρόλο που παίζουν σε άλλα αυτοκίνητα τα ελατήρια. Γαλλική συνταγή...

oberst wrote:
Δεν τα αναφέρω αυτά φίλοι μου (και σας θεωρώ φίλους γιατί είστε βαρεμένοι όπως κι εγώ με το 206 σας) για να σας αλλάξω γνώμη αλλά απλά για να μεταφέρω και σε άλλους τις εμπειρίες μου. Και μιας που είπα εμπειρίες να επισημάνω ότι είμαι περισσότερο «καμένος» από τα εκάστοτε μαστόρια που κυκλοφορούν στην πιάτσα παρά από τις προσωπικές μου επιλογές στο τι θα βάλω πάνω στο αυτοκίνητο μου. Να&#8217;χουμε χρόνο να σας αφηγούμαι ιστορίες απείρου κάλους!!


Εάν θέλεις να μας λες οδηγικές ιστοριούλες ή φιλοσοφίες ή τον πόνο σου, εκτός από τις ευκαιριακές αναφορές που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε βρεις ερέθισμα, έχω ανοίξει στις Γενικές Συζητήσεις το Οδηγικές Αναζητήσεις για να ξεδιπλώνεσαι όποτε θέλεις να προκαλέσεις σκέψεις ή απλώς να εκφραστείς για οποιοδήποτε θέμα χωρίς να κινδυνεύεις να παρεκτρέψεις ένα topic από το θέμα του, και να χαθεί ο γενικός ειρμός των συζητήσεων. Εάν και πάλι νομίζεις ότι ένα topic δεν εκφράζει τις σκέψεις ή απόψεις ή απορίες σου φτιάξε εσύ ένα.


oberst wrote:
Τα Boge που έχω βάλει είναι της σειράς &#8220;Turbo&#8221; διπλής ενέργειας ...
...Να&#8217;...
...&#8230;...


Τι σημαίνουν αυτά; Είναι κανένα bug σχετικό μα τις φατσούλες; Ξαναγράφεις και τον τύπο των αμορτισέρ γιατί μπερδεύτηκα με τα συμβολάκια;

Καλώς όρισες φίλε και συν-οδηγέ Oberst στο 206 Club!! Wink
Anonymous - Τετ 03 Ιούλ 2002, 14:49:21
Θέμα δημοσίευσης: H & R
8)

Gia sas , Paidia
ego ime kainourios edo pera , alla kitazontas ta posts pou exete vali , thelo na kano mia erotisi...

Mou exoun protini elatira H & R , 3 Cm xamila. apo oti katalavaino afta ine ta kalitera gia ta amortiser pou idi forai.

esis ti lete ? posos tha kratisoun ta amortiser prin xriastou na ta allaxo?
oti dipote boithia borite na mou dosete , giati den exo idea apo afta .

thanx
konstantinos - Τετ 03 Ιούλ 2002, 15:40:33
Θέμα δημοσίευσης: Re: H & R
kalws hlthes sthn parea mas...

gia poia amortiser milas ???
an milas gia ta mama tote as apanthsoyn ep aytoy oi alloi.
Egw eimai antithetos sthn efarmogh elathria hamhlwmatos + mama amortiser.

"esis ti lete ? posos tha kratisoun ta amortiser prin xriastou na ta allaxo?"

ante to poly 3 mhnes meta pas gia nea...

"oti dipote boithia borite na mou dosete , giati den exo idea apo afta ."

pistevw oti ston xwro ayto tha breis tis apanthseis poy zhtas...

kalh diamonh loipon
Nikel - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 01:36:51
Θέμα δημοσίευσης:
Kalosirthes Kamelos (grigoros eisoun Wink ) To mono pou mporo na po kai na antiparatheso ston filo p206cfu einai pos forao EIbach elatiria xamilomatos 3.5 cm me mama anartisi edo kai 6 mines peripou kai fenonte na doulevoun mia xara. Tora an exeis ta lefta too idaniko tha itan na paris ena kit amortiser-elatiria ta opoia na einai kai rithmizomena kai na exei to kefali sou isixo. Omos an exeis valthi toso poli na xamilosis to autokinito skeptomenos akoma kai ena kit amortiser apo toso noris e tote re adefe vale ena zeugari elatiria kai akoma kai an spasoun ti eigine pires paratasi 3-4-5-6...mines gia na valis nea amortiser.
DimiP - Πεμ 04 Ιούλ 2002, 18:04:05
Θέμα δημοσίευσης:
καλως ορισες kamelos,
κι εγω εχω χαμηλωσει το 206 κρατωντας τα μαμα αμορτισερ, εδω κι 7 μηνες περιπου.
Παρατηρησα ενα εντονο "μαλακωμα" της αναρτησησς που την κανει ιδιαιτερα ανετη οχι τοσο στιβαρη ομως.
επισης σε μεγαλες ταχυτητες >70χλμ/ω αν πεσεις σε "κενο" δηλ καποια ανωμαλια στο δρομο και μετα αμεσως λακουβα (αν δηλ το 206 σου "πεταξει") μπορει ευκολα να τερματισουν τα αμορτισερ με δυσαρεστα αποτελεσματα.
Το φαινομενο αυτο στην εθνικη οπου εχουμε μεγαλες γενικα ταχυτητες μπορει να καταντησει αρκετα επικινδυνο.
ια μεσα στην πολη με μικρες σχετικα ταχυτητες σε νορμαλ δρομους το χαμηλωμα με μαμα αμορτισερ μεχρι να κανεις μερικα χλνμ και να τα πεταξεις ειναι ενταξει για μενα.
Αλλα σιγουρα δεν ειναι η ενδεδιγμενη λυση και πρεπει να βαλεις μια σωστη αναρτηση που θα ειναι "πακετο" και θα οδηγεις ήσυχος.
Αυτα.
broylis - Παρ 05 Ιούλ 2002, 02:10:17
Θέμα δημοσίευσης: αμορισέρ
Γειά και από 'μένα :D Θα συμφωνήσω με τον DIMIP...Καλό θα είναι ν'αλλαξεις και αμορτισέρ σε περιπτωση που θες να χαμηλώσεις το αυτοκίνητο σου...Σιγουρα είναι πιο ακριβή λύση, αλλά θα κερδίσεις σε οδική συμπεριφορά.Επίσης τις περισσότερες φορές (ακόμα και αν ο εκάστωτε έμπορος μας διαβεβαιώνει )τα νέα ελατήρια που βάζουμε στ'αμάξι μας δεν ταιριάζουν με τα μαμά αμορτισέρ και έτσι παρατηρούνται διάφορα φαινόμενα όπως...
-το αυτοκίνητο γίνεται πολύ σκληρό και χτυπάει
- γίνεται πολύ απότομο και απρόβλεπτο
-τα μαμά αμορτισέρ υπολειτουργούν και σε λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα καταστρέφονται...
Μετά απο ολα αυτά πιστεύω να βοήθησα λίγο ως προς την απόφαση σου :D
Anonymous - Παρ 05 Ιούλ 2002, 12:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
Sas efxaristo poli paidia , nomizo oti tora exo kapia idea to ti tha kano . malon tha paro ena kit (elatiria & amortiser).Alla tora exo tin eksis erotisi..

Ti marka na paro k poso pane afta ?

thanx
Nikel - Σαβ 06 Ιούλ 2002, 02:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
kamelos έγραψε:
Ti marka na paro k poso pane afta ?


File Kamelo nomizo pos to pianis apo lathos optiki gonia to thema...Markes iparxoun polles, Nounou omos...oops lathos Mr. Green ...To thema einai esi posa xrimata eisai diathetimenos na ksodepsis Question
Nikel - Σαβ 06 Ιούλ 2002, 02:52:17
Θέμα δημοσίευσης:
kamelos έγραψε:
Ti marka na paro k poso pane afta ?


File kamelo as to doume ligo diaforetika to thema...Esi possa xrimata eisai diatethimenos na dosis Question Question Question
DimiP - Σαβ 06 Ιούλ 2002, 06:50:28
Θέμα δημοσίευσης:
τωρα βαζεις δυσκολα.
πολλες οι γνωμες κι οι αποψεις.
Δεν εβγαλες κανενα συμπερασμα απο αυτο το topic "αναρτησεις"?
Aς μιλησουν οι ειδικοι , αν δεν βαριουντε να τα ξαναλενε ...
Miltellas - Δευ 08 Ιούλ 2002, 01:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
Προς Κάμελος:

Απ' ότι κατάλαβα θέλεις την οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη λύση, για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς χωρίς παρατράγουδα! Εν συντομία λοιπόν:

Εφόσον έχεις τα αμορτισέρ του 1.6 που είναι ίδια με του 2.0:

1η λύση: Βάζεις Eibach, τα ίδια με του Vini (και αρκετών άλλων) που δήλωσε ευχαριστημένος χωρίς να αλλάξει τα αμορτισέρ

2η λύση: Βάζεις τα H&R 3εκ. Δεν έχω την μαρτυρία κάποιου με 206, αλλά έχω την μαρτυρία κάποιου με Focus 1.6 που δεν άλλαξε αμορτισέρ. Άριστη συνεργασία με τα μανίσια αμορτισέρ. Και επειδή η H&R κυκλοφορεί και άλλες δύο πιο ενισχυμένες εκδόσεις, πιστεύω ότι αυτά τα ελατήρια (τύπος OEM) είναι μάλλον η ιδανικότερη λύση για χαμηλού κόστους βελτίωση. Ίσως και γι αυτό τα έβγαλε 3ποντα η H&R, για την άψογη συνεργασία με τα μανίσια αμορτισέρ, στη σωστή ζώνη λειτουργίας.

Εγώ παρασύρθηκα από τον βελτιωτή (τά 'θελε ο κ*λος μου βέβαια, δε λέω...) και έβαλα Ventura Sport. Να μην επαναλαμβάνομαι... Τώρα απλώς, περιμένω να χαλάσουν τα αμορτισέρ για να τ' αλλάξω. Αχ, η τσέπη μου...
Anonymous - Δευ 08 Ιούλ 2002, 11:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ok avrio baini synergio to aftokinito gia na valoume tha H & R elatiria 3 cm.

lipon, to savatto vradi ida ena 206 cc asimi sto porto rafti beltiomeno apsoga. diladi giro giro fouskoumeno me spoilers ke kati ble fota mikra brosta . epatha plaka. 8O .. milame poli oreo.

An o kirios aftos ine edo ke diavasi afto to minima , please ... pes mou pou to ekanes afto .. thelo k ego.

gia,,,
Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr