πΕτΡοS έγραψε: |
4.5 εκατοστα δεν ειναι πολύ...? |
sayras έγραψε: |
![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Τα 307 εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης, αρα και σε σχεση με τα 206 "αντεχουν" και μεγαλυτερο χαμηλωμα χωρις προβληματα!!! ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Μεγαλύτερη διαδρομή μόνο ?
Βλεπω το 307 του αδελφού και είναι σαν 4Χ4 συγκριτικά με το xousou1.6 . Το κενό απο το λάστιχο(195/65-15 παρακαλώ) εώς το φτερό είναι τεράστια ![]() |
netblaster έγραψε: | ||
Τα 307 εχουν μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης, αρα και σε σχεση με τα 206 "αντεχουν" και μεγαλυτερο χαμηλωμα χωρις προβληματα!!! ![]() |
jtheogr έγραψε: |
....FIRESTONE SZ240 έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος οχι σε 307 αλλά σε 306 1.6 16ν.
Ευχαριστώ |
ultra-one έγραψε: | ||||
Ούτε στο όνειρο σου!!! ![]() Τουλάχιστον πίσω το 206 με την παραδοσιακή ανάρτηση έχει πολύ μεγαλύτερες διαδρομές από το 307 με τον άξονα. 307 έχει η μάνα μου και όταν πέσεις σε εγκάρσιο χαντάκι κοπανάει τρελλά εκεί που το 206 περνάει σαν να μην υπάρχει τρύπα΄ ![]() |
tsikis έγραψε: |
Φιλε μου poliths , κρατάς το κέλιφος την μαμας ανάρτησης και αλλάζουν όλα τα υπόλοιπα , είχε 400 e και είναι τύπου koni και με ένα προοδευτικό ελατήριο eibach, ;έφτασα στο κοστούμι των 650 e . ![]() ![]() |
307cc alu έγραψε: |
Καλημέρα παίδες. Καινούργιος στο forum με ένα 307cc 1.6. Θα ήθελα να μου πει αν ξέρει κανείς, για ελατήρια χαμηλώματος (μάρκα - κόστος) γιατί το CC αν το δείτε πιo προσεκτικά το εμπρός του μέρος είναι σηκωμένο γύρω στους 5 πόντους από το πίσω. Επειδή δεν θα ήθελα να αλλάξω τα μαμίσια αμορτισέρ για την ώρα, τι προτείνετε ;;; |
307cc alu έγραψε: |
Δεν γίνεται να το χαμηλώσω μόνο μπροστά γιατί θα χαλάσει η γεωμετρία του αυτοκινήτου, απλά ποντάρω στους ελατηριάκηδες (Eibach H&R κλπ) μήπως έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και τα ελατήριά τους να τα ρυθμίσουν έτσι ώστε χαμηλώνοντας το να έρθει σε μια ισορροπία. Απλά δεν θα ήθελα κάποια σκληρά. Όσο για τις ζάντες σκοπεύω να τις αλλάξω αλλά πάλι με 16'' γιατί ρωτώντας κάποιον που τις άλλαξε σε 17'' το νοιώθει κομμένο στις εκκινήσεις και πίστεψέ με δύο φορές το δικό μου με πρόδωσε όταν το χρειάστηκα - λειτουργώντας βέβαια και ο κλιματισμός. Εμφανισιακά σίγουρα κερδίζει αλλά .............................. |
frixos έγραψε: |
Τελικά επειδή δεν κατάλαβα... του cc η ανάρτηση κάνει για το δικό μας ή όχι και αν κάνει τελικά ξέρουμε αν και πόσο το χαμηλώνει? |
Touristas έγραψε: | ||
|
Touristas έγραψε: |
Καλησπέρα .
Σήμερα τοποθετήθηκε και η ανάρτηση .Πλήρες κιτ της APEX με χαμήλωμα 4 πόντους πλέον . ![]() Το αμάξι είναι λίγο πιο σφικτό από πριν χωρίς να κοπανάει όμως , και συγχρόνως είναι και άνετο. ![]() |
Touristas έγραψε: |
Σήμερα έγινε ξανά αλλαγή αναρτήσεων !
Έβγαλα τα αμορτισέρ τις APEX γιατί τερμάτιζαν και χτύπαγε όλο το αυτοκίνητο ![]() ![]() Τοποθέτησα ξανά τα μαμά αμορτισέρ αλλά με τα ίδια ελατήρια (APEX) ![]() ![]() ![]() |
307Lucifer έγραψε: |
Πρώτο μου βήμα ανάρτηση....
Εννοείτε οτι έχω επιλέξει ίδιας μάρκας ελατήριο - αμορτισέρ.... Πιστεύω ότι θα συνεργάζονται καλύτερα, γιατί έχουν σχεδιαστεί να δουλεύουν μαζί... Τώρα... Επειδή είμαι μάλλον κατά FK Highsport μεριά....(ρυθμιζόμενη καθ' ύψος)...υπάρχει μήπως κανένας που να την έχει τοποθετήσει ή έχει ακούσει κάτι γι' αυτήν??? Είναι αυτή... ![]() Για την KW Variant (αν και έχω γνωστό στον Ακρίτα που θα μπορούσα να ρωτήσω) μάλλον δεν...γιατί ξεφεύγει (1080 έναντι 830 της FK)...... Ξεθολώστε με πλιιζζζ! ![]() |
tirokomos έγραψε: |
Τι λες για το συνδυασμο Bilstein κιτρινο με Eibach ελατηριο?Αν δε κανω λαθος το χαμηλωμα παει 3,5cm μπροστα και κοντα στο 1,5 με 2,0 cm πισω.Το μονο που δε θελω παντως ειναι το αμαξι να κοπαναει και εχω ακουσει οτι αυτος ο συνδυασμος το κανει αυτο....πολυ κοπανημα! ![]() |
tirokomos έγραψε: |
Ξερεις ποσο παει το μαλλι φιλε Dimichri? |
brz20 έγραψε: |
... ![]() ... |
brz20 έγραψε: |
......Δεν θα εχει καλυτερη συνεργασια ενα kit?Τι λετε γι'αυτο?Κατι τετοιο διαβασα παραπανω.Τα αμορτισερ της FK δηλαδη ειναι ρυμθιζομενα σε σκληροτητα και καθ'υψος? |
brz20 έγραψε: |
στα μετρα του αμαξιου που θες αλλα μαλλον θα παει πολυ περισσοτερο. |
Kalxas έγραψε: |
H&R και των αμορτισερ μιασ μαρκας ALKO εαν λεω καλα την ονομασια τησ εταιρείας, η γνώμη σου ποια είναι? |
Touristas έγραψε: |
Μα καλά όταν τα γράφω εγώ δεν τα διαβάζεται.
Τόσο καιρό τη έχω επάνω στο αμάξι ![]() |
Touristas, την Σαβ 19 Μάρ 2005, 14:55:26 έγραψε: |
Καλησπέρα .
Σήμερα τοποθετήθηκε και η ανάρτηση .Πλήρες κιτ της APEX με χαμήλωμα 4 πόντους πλέον . ![]() Το αμάξι είναι λίγο πιο σφικτό από πριν χωρίς να κοπανάει όμως , και συγχρόνως είναι και άνετο. ![]() |
Touristas, την Τρι 29 Μάρ 2005, 12:03:15 έγραψε: |
Σήμερα έγινε ξανά αλλαγή αναρτήσεων !
Έβγαλα τα αμορτισέρ τις APEX γιατί τερμάτιζαν και χτύπαγε όλο το αυτοκίνητο ![]() ![]() Τοποθέτησα ξανά τα μαμά αμορτισέρ αλλά με τα ίδια ελατήρια (APEX) ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Μα καλά όταν τα γράφω εγώ δεν τα διαβάζεται.
Τόσο καιρό τη έχω επάνω στο αμάξι ![]() |
Touristas έγραψε: |
....Αυτή τι στιγμή το αμάξι φοράει εμπρός πίσω αμορτισέρ από 307CC 2.0λιτρο με τα APEX τα οποία δεν είναι 4τράποντα αλλά 5άποντα δυστυχώς..... |
DrJeckyl έγραψε: |
Σκεφτόμουν για καλή λύση στο στήσιμο, αμορτισέρ από 307 CC 2.0 (180) και με Apex ελατήρια που όπως είπες είναι πιο μαλακά....Φτηνή λύση...αλλά είναι καλή???? |
MEMsound έγραψε: |
Αργύρη το 2Λιτρο CC με τα 138ps έχει τα ίδια αμρτισερ με το CC Sport (180) στο οποίο αναφέρεται ο Δημητρης??? |
Miltellas έγραψε: |
Ως γνωστόν είμαι της άποψης ότι για να βρεις αμορτισέρ να δουλέψουν σωστά σε διαφορά ύψους άνω των 3εκ θα ξοδέψεις πολλά λεφτά... Και πάλι αυτό δεν θα σημαίνει ότι στο τέλος θα βγεις αναρτησιακά κερδισμένος. |
Miltellas έγραψε: |
Η Apex πόσα εκ έλεγε ότι χαμηλώνει; |
volvos έγραψε: |
παντως εμενα μου φανηκε σα μαγικο χαλι το 307 του αργυρη μπρος στο δικο μου ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Αααααχχχ ![]() ![]() ![]() Τα 70- 6200 φοράει επάνω το αμάξι και όχι τα70- 6260 Η βόλτα που είχαμε κάνει ήταν με τα Eibach αυτά που έχω τώρα τα έβαλα πιο μετά |
Touristas έγραψε: |
Αααααχχχ ![]() ![]() ![]() Τα 70- 6200 φοράει επάνω το αμάξι και όχι τα70- 6260 Η βόλτα που είχαμε κάνει ήταν με τα Eibach αυτά που έχω τώρα τα έβαλα πιο μετά |
thanasis έγραψε: |
για sw προτεινει κανεις κατι? |
DrJekyll έγραψε: |
Να μοιραστώ και εγω την εμπειρία μου για το απλο σετ της KW...Ύστερα από 3 μέρες συμβίωσης.... ![]() Ότι ακριβώς υπόσχεται η KW...ο συγκεκριμένος συνδυασμός (ελατήρια-αμορτισερ) είναι ισορροπημένος - μεταξύ άνεσης και σπόρ οδήγησης... 1. οι κλίσεις του αμαξώματος μειώθηκαν πάρα πολύ (σε σχέση με την αίσθηση πλοίου που είχε πριν). 2. Ακόμα περισσότερα περιθώρια πρόσφυσης και αίσθησης σε συνεχείς στροφές...Το αυτοκίνητο πλέον δεν με φοβίζει... 3. Δεν κοπανάει - μόνο σε συνεχείς εγκάρσιες ανωμαλίες έχεις την αίσθηση ότι είναι σφιχτή η ρύθμιση - πάντως, σε λογικά πλαίσια, η απόσβεση των αμορτισέρ μπορεί να ανταπεξέλθει στους Ελληνικούς δρόμους... 4. Με 4 άτομα (από 80 κιλά ο καθένας) και σε λακούβα - τα αμορτισέρ δεν τερμάτησαν...βασικό.... ![]() 5. Το χαμήλωμα μόνο δεν με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο...οι μπροστά θόλοι είναι 4 δάκτυλα μακριά από το λάστιχο.... ![]() ![]() Γενικά, η σχέση τιμής/απόδοσης είναι πολύ καλή... Η ανάρτηση τοποθετήθηκε στον Ακρίτα, (Θεσσαλονίκη)... Τελική τιμή για Club (στο 307) - μαζί με τοποθέτηση + ευθυγράμμιση + ζυγοστάθμιση... 580 ευρώ Α!Και η εξυπηρέτησή τους, άψογη... (Η παραπάνω τιμή μπορεί να παίζει +- 20ευρώ /ανάλογα με τις παραγγελίες που έχουν)... |
DrJekyll έγραψε: |
Φοβερή τιμή...όντως..αν το είχες πει λίγο πιο πριν θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρα να τις έβαζα και εγω....
γα**το... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Λευτέρη τό 307 έχει ελατήρια και εμπρός και πίσω.
Η FK Konigsport έχει διπλά ελατήρια (με helpers) και ρυθμιζόμενα πιατέλα για το ύψος σε συνδυασμό με τις μπουλάκες της Koni (ουσιαστικά οι κίτρινες οι ρυθμιζόμενης σκληρότητας) Πόσες λιμπρες είναι (τα βασικά ελατήρια) δεν ξέρω αν μπορούμε να το βρούμε από κάπου. Θα το ψάξω πάντως. ![]() Edit. ![]() Από όσο είδα στο site της FK δεν γράφει κάτι σχετικό: http://www.fk-automotive.com/en/artikelanzeige.php?id=102&sid=ca2edea60c4422498e1d164678ee2295 Λες να στείλουμε κάνα mail να δούμε τι θα μας πουν? (αν θέλουν να πουν... που λογικά δεν, αλλά λέμε τώρα...) |
DrJekyll έγραψε: |
Καλοφόρετες και καλοτάξιδες, Αργυρη!!!
εντυπώσεις??? |
Touristas έγραψε: |
Εχτές πήγα μία βόλτα μέχρι Χαλκίδα και κατέβηκα από Ριτσώνα.
Αν και δεν το πίεσα καθόλου μιας και δεν ήμουν μόνος , το αμάξι στρίβει απίστευτα , και σε προδιαθέτει να πας γρήγορα. |
Παύλος έγραψε: |
Καλησπέρα από Εδεσσα.
Ειμαι νέος στο forum κάτοχος 307sw, και όχι ιδιαίτερα "ψαγμένος" σε ότι αφορά το θέμα, αναρτήσεις. Θέλω να βελτιώσω την ανάρτηση του, χωρίς να καταστρέψω την άνεση, (που είναι απο τα καλύτερα σημεία του αυτοκινήτου μου).Η ερώτηση είναι αν γίνεται με λίγο ή χωρίς χαμήλωμα, και αν υπάρχουν σχετικές εμπειρίες από κάποιους. Διάβασα τις προηγουμενες ανακοινώσεις και θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα για την εμπειρία ορισμένων που τοποθέτησαν το απλό κιτ της KW (παρεπιπτόντως η τρέχουσα τιμή που μου έδωσαν για το απλό σετ -τοποθετημένο σε SW είναι 800 euro). Αναρωτιέμαι αν αξίζει τα (μάλλον αρκετά) λεφτά του λαμβάνοντας υπόψη πάντα ότι δεν είμαι διατεθειμένος να θυσιάσω άνεση, ποιότητα κύλισης. Μήπως είναι καλύτερα να πάω σε ποιοτικά αμορτισέρ κρατώντας τα ελατήρια της Peugeot?. |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
καλησπερα Δημητρη απο τι γραφεισ το κοστοσ τησ KW ειπεσ οτι εχουν στην Θεσσαλονικη 560 ευρω αυτα τα αμορτισερ που λεσ σε τι κατηγορια ειναι? δηλαδη ειναι σπορ? πεσ μου και το αλλο υπαρχει περιπτωση με τα αμορτισερ να εχει χαμηλωσει κανα ποντο το αυτοκινητο?. Σε ρωταω γιατι το προβλημα μου ειναι με το υψοσ του αυτοκινητου ξερω βεβαια οτι το κοστοσ για ελατηρια χαμηλωματος ειναι χαμηλο αλλα δυστυχωσ με τουσ δρομουσ που εχουμε δεν θελω χαμηλωμα αντε μεχρι 2ποντουσ κατι γινεται αλλα για παραπανω δεν παιζει |
brz20 έγραψε: |
Η αληθεια ειναι οτι για εδω δεν ειναι εστω και στο τερμα μαλακο.Στο Ηρακλειο τα εχω βρει σκουρα πραγματικα.
Ευχαριστιεμαι μονο οταν παω Ηρακλειο - Ρεθυμνο οχι γιατι εχει κανεναν δρομο τις προκοπης αλλα εχει στροφες και μπαινω τρενο. |
Touristas έγραψε: |
στο κουτί..
πίσω πριν.. πίσω μετά .. ελατήρια πίσω.. εμπρός... εμπρός μετά.. Δίπλα δίπλα... Δεν γνωρίζω δεν απαντώ... Όσο για φωτογραφίες από το αμάξι σύντομα και αυτές. Όσοι το είδαν εχτές πάντως ξέρουν ![]() |
307__:)(dimitris) έγραψε: |
![]() Μπορει καποιος να μου πει ποιο ειναι το topmount και ποιο το ρουλεμαν? ![]() |
307 S16 έγραψε: |
υπ'οψιν οτι φοραω και 18αρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://briefcases.pathfinder.gr/download/595248 http://briefcases.pathfinder.gr/download/595357 http://briefcases.pathfinder.gr/download/595358 |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
Πηρα τον Φωκα και μου ειπε ενα πακετο κονι ρυθμιζομενα και ειμπαχ ελατηρια 650ευρω δε ξερω εαν ειναι καλη τιμη, παντος δεν διαθετω τοσα λεφτα.
ευχαριστω |
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 έγραψε: |
καλημερα καλο μηνα και χρονια πολλα.
Ηθελα να ρωτησω το εξης ηρθε ο καιρος να ασχοληθω με την αναρτηση και εχω τις εξης αποριες... |
Touristas έγραψε: |
Μου είχε στείλει πμ και του απάντησα.
Η ποιο φτηνή και αξιοπρεπείς λύση για εμένα είναι eibach ελατήρια με αμορτισέρ από 307 CC 2λιτρο. Στην αρχή το είχα έτσι το αμάξι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Όχι πολύ χαμηλό τόσο όσο χρειάζεται για να δείξει , αρκετά άνετο και φιλικό χωρίς να κοπανάει. Επίσης είχα δοκιμάσει και ελατήρια Apex με τα ίδια αμορτισέρ και δεν μου άρεσε τόσο όσο με τα Eibach. Απλά κάποια στιγμή λόγο GTCC αποφάσισα να πληρώσω κάτι παραπάνω και έβαλα KW. Τελικά μία φορά την έβαλα πίστα και ήταν και η τελευταία μιας και το αμάξι δεν θα ξαναμπεί για την ώρα τουλάχιστον , μου έμεινε όμως η ανάρτηση η οποία είναι πάρα πολύ καλή ακόμα και για την οικογένεια. |
drdino έγραψε: |
Top-mounts έχει νόημα να αλλάξω; 60k χλμ έχω... |
drdino έγραψε: |
Το θέμα είναι ότι γίνεται περίεργο όταν πριν δεν τραβούσε καθόλου... ![]() Μήπως αναφέρεσαι σε torque steer; |
MEMsound έγραψε: |
και ίσως λίγο περισσότερα μουτρα σε γλιστερες στροφές
δες αν μπορείς να βάλεις και την πίσω του cc για να γινει ομοιομορφο |
drdino έγραψε: |
Σύγκλιση ή απόκλιση θα δώσεις; |
drdino έγραψε: |
Κάμπερ πώς θα δώσεις; |
drdino έγραψε: |
Αν βάλεις του CC, αλλάζεις απαραίτητα και τα ελατήρια με τα pro-kit της eibach.
Τα 190 είναι κλασσική τιμή αντιπροσωπείας, εννοείται ότι δεν αλλάζεις σε αυτούς. Εγώ σε εξειδικευμένο peugeot έδωσα 100 για τοποθέτηση + ρουλεμαν/τοπ μάουντ. Άλλαξε τα και εσύ αυτά μιας και βγαίνει η ανάρτηση. Σε αμορτισεράδικο μου είχαν ζητήσει για το βγάλε βάλε ένα 50αρι. |
Giannis307 έγραψε: |
Βαλε ολη την αναρτηση απο διλιτρο χωρις χαμηλωματος....Τα μαμα αορτισερ δεν αντεχουν με ελατηρια χαμηλωματος....σε ελαχιστα χλμ θα γιννουν κοματια... |
sayras έγραψε: |
![]() |
Sinanai έγραψε: |
Ο μηχανικός μου, Κωνσταντίνε, για πανομοιότυπο θόρυβο, είπε ότι είναι κρεμαγιέρα. ![]() |
drdino έγραψε: |
Ντουκ με στριμμένο τιμόνι που το νιώθουμε κιόλας σαν μικρο τζογο αριστερα δεξια αν συναντήσουμε λακούβα πάνω στην στροφή; Να κοιτάξω ακρόμπαρα/ημίμπαρα; ![]() |
tsikis έγραψε: |
Σήμερα άλλαξα μπρος πίσω δίσκους και τακάκια ... όταν έβγαλα την πίσω αριστερή ρόδα ... διαπίστωσα ότι το αμορτισερ έχει γίνει χάλια μετά απο 160,000 χλμ !!! έχει ξεράσει τα υγρά του
Οπότε πρέπει να γίνει άμεση αντικατάσταση ! μήπως ξέρουμε κάποιο value for money αμορτισερ χαμηλώματος ? |