Vini έγραψε: |
Πόσο διαρκεί μία μπουκάλα ΝΙΤΡΟ σε λειτουργία?
Δηλ. όταν αδειάσει μετά το 206 είναι "μαμά" πάλι ??? |
Mix206cc έγραψε: |
Γεια σας παιδιά. Χαίρομαι που μπήκα και γω στην παρέα σας και σας αξίζουν συγχαρητήρια που δημιουργήθηκε αυτό το club( που είναι και το καλύτερο εννοείται) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχουν πάθει οι CCέδες με το νίτρο 8O 8O 8O
Mετατροπή μόνο για τα φανάρια, μου ακούγεται με ένα σωρό λεφτά και στο πρώτο στροφιλίκι κινδυνεύεις να τα πάρεις στο χέρι από το πρώτο Seicento Sporting ![]() ![]() ![]() ![]() Ή κάνω λάθος ![]() ![]() ![]() |
DIMIP έγραψε: |
ναι αλλα επειδη υπαρχουν πολλοι περιεργοι εδω μεσα, ακου και αυτα:
1. Τι γίνεται αν σε υποτιθεμενη κοντρα (που εμεις δεν κανουμε γιατι ειναι παρανομες...χμ...ναι καλα...) δεν πληρείται καποια απο τις προυποθεσεις που εθεσες ώστε να δουλεψει το ΝΟΣ ; σε αφηνει ξεκρεμαστο; δηλ. γινεται εκει που παει να ανοιξει να κανει κανα τσαφ και να μεινεις εκει; για να γινω πιο κατανοητος πες οτι στιγμιαια αφηνεις το ποδι σου απο το γκαζι γιατι π.χ. κατι ειδες μπροστα και μετα ξαναπατας τι γινεται; |
DIMIP έγραψε: |
Αν και δεν πηρα (ολες) τις απαντησεις που ήθελα (βασικα μονο 1 πηρα ,thanks nikel) αρχιζω να καταλαβαινω οτι το νιτρο ταιριαζει γαντι σε κοντρες ανοιχτου δρομου και σε κοντρες τυπου 0-100 |
DIMIP έγραψε: |
Κι επειδη καλως΄ή κακως αυτο μου θυμηζει τα χαζο-αμερικανακια που στηνονται για να δουν πιανου το νιτρο θα κρατησει περισσοτερα δευτερολεπτα, αρχιζω να απεχθανομαι το ΝΟΣ. |
DIMIP έγραψε: |
Τελος παντων για να μη σας πριζω λεω : ΑΠΕΤΑΞΑΜΗΝ το ΝΙΤΡΟ.! |
DIMIP έγραψε: |
ναι αλλα επειδη υπαρχουν πολλοι περιεργοι εδω μεσα, ακου και αυτα:
1. Τι γίνεται αν σε υποτιθεμενη κοντρα (που εμεις δεν κανουμε γιατι ειναι παρανομες...χμ...ναι καλα...) δεν πληρείται καποια απο τις προυποθεσεις που εθεσες ώστε να δουλεψει το ΝΟΣ ; σε αφηνει ξεκρεμαστο; δηλ. γινεται εκει που παει να ανοιξει να κανει κανα τσαφ και να μεινεις εκει; για να γινω πιο κατανοητος πες οτι στιγμιαια αφηνεις το ποδι σου απο το γκαζι γιατι π.χ. κατι ειδες μπροστα και μετα ξαναπατας τι γινεται; Μηπως το ΝΟΣ ειναι για ανοικτο αγωνα σε ευθειες; 2. Ποσο κοστιζει η αναγομωση (καλα το λεω;) της νιτρομπουκαλας; 3. που γεμιζουν μπουκαλες; 4. ειναι ειδικο το μιγμα αυτο ή χυμα νιτρο οπου βρεθει; 5. ποσο κοστιζει η αγορα νιτρομπουκαλας και ποσο το γεμισμα; 6. που φιλοξενεις τη μπουκαλα δεδομενου οτι το cc εχει μικρο έως καθολου πορτ-μπαγκαζ; 7. ποσο κραταει μια νιτρομπουκαλα; για ποσα ανοιγματα; αυτα τα ολιγα για αρχη . Α! σε καλοσορισα ή μήπως το ξεχασα; καλως ήρθες νιτρενιε φιλε ! |
Nikel έγραψε: |
Παντως φιλε Μιχ αν εσυ εισαι αυτος για τον οποιο μιλαγα με τον Βικτωρα τοτε η μπουκαλα χωρεσε κανονικα κατω απ'την κουρτινα στο πορτ-μπαγκαζ σωστα ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: |
Γιατρε μου μου το NOS ειναι τρελλα...και οχι μονο για CC ![]() H μετατροπη αυτη δεν ειναι μονο για φαναρια ειναι και για εθνικες ![]() |
Mix206cc έγραψε: |
Η θεώρια ότι το νίτρο είναι μόνο για ευθείες και αμερικανάκια είναι λάθος και εξήγησα πιο πάνω γιατί... |
Mix206cc έγραψε: |
Το νίτρο μπορεί να δίνει απότομα τα άλογα του και να είναι δύσκολο στις στροφές αλλά σε εμένα προσωπικά επειδή έχω βαρύ αμάξωμα το βάζω όπου θέλω και με λίγη προσοχή και αν μάθεις καλά το ότι αν αφήσεις το γκάζι ένα εκατοστό απενεργοποιείται μπορείς να το χρησιμοποιείς παντού (ώστε να μην έχεις πρόβλημα με το Sporting christhehealer). |
christhehealer έγραψε: |
Nikelάκο μου θρη μίνιτς!!!!!! Σαν πρώορη εκσπ@@@#$%^ση, μου ακούγεται 8) |
christhehealer έγραψε: |
Μετά τα τρία λεπτά, εάν σε περάσει κάτι μικρό, κόκκινο, χαμηλό και πολύ γρήγορο από πάνω, εγώ θα είμαι... 8O 8O ![]() ![]() ![]() |
Mix206cc έγραψε: | ||
Εγώ είμαι και η μπουκάλα χώρεσε μια χαρά. Τον Βίκ τον γνώρισα αφού το πήρα. Για πες τι σου έλεγε για το cc; |
DIMIP έγραψε: |
Νιkel, αν νομιζεις οτι θα σε εχω στην "ουρα μου" και να γκαζωνεις και να φρεναρεις αποτομα στην Εθνικη και μετα να λες οτι δεν φταις εσυ αλλα το ....νιτρο που ανοιγε μονο του ...γελιεσαι.!!!! |
DIMIP έγραψε: |
ΛΟΙΠΟΝ, ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΝ! |
Nikel έγραψε: | ||||
Καταρχην να σου πω πως την μερα που το δοκιμασατε ηταν να ερθω και εγω αλλα κατι ετυχε και δεν μπορεσα. Εμαθα ομως πως ξυριζει στον δρομο παει πολυ καλα. Μην στεναχωριεσαι και θα δω και φωτο απ΄το αμαξι σου. Να ρωτησω τωρα τα 650 που εδωσες ηταν μετροιτης ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Εχεις δει Seicento να κατεβαίνει...γκρεμό; ![]() ![]() ![]() Σιγά μην το προλάβεις! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mix206cc έγραψε: |
Υ.Γ. Ρε συ christhehealer ποιο ειναι αυτο το Seicento που θα κερναει τσαι κανενα με 130 αλογα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: |
Ρε γιατρε να το θεσω καπως φιλοσοφικα το ζητημα...Τι να το κανω να ειχα μια γκομενα στο κρεβατι για μιση ωρα μπροστα στην Andriana και ας ηταν και για 3 λεπτα...Τετοια κ@υλα ειναι το NOS |
Mix206cc έγραψε: |
...Τωρα τα +60 ειναι οκ ( η NOS λεει οτι μπορεις να αυξησεις ιπποδυμανη 50& χωρις κανενα φοβο). |
Nikel έγραψε: |
Φιλε Μιχ πες με φοβιτσιαρη, η χεστη η οπως θες ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mix206cc έγραψε: |
Τελικα το αποφασισα μεχρι να βελτιωσω και να στυσω το 206 με αναρτηση θα μεινω στα +50 που δεν νομιζω οτι θεωρουνται και λιγα ![]() ![]() ![]() Ημουν την προηγουμενη βδομαδα στο Carefour και μιλουσα με εναν που εχει το Xsara 1.6 (0-100 λιγοτερο απο 10 sec) και μου λεει σε μια φαση δεν παμε να τα στησουμε (χωρις να με ρωτησει ο καημενος ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Και μετα μου λες πως απλα ηθελες το νιτρο για ενα extra boost οποτε στην πεσει κανενας μανιακος και οχι για να το σκιζεις καθημερινα ![]() ![]() ![]() |
overgr έγραψε: |
Φοβάμαι ότι από το πολύ τσάι που κερνάς τον κόσμο με τον NOS, πολύ σύντομα το μοτεράκι θα σε στείλει για βρούβες!
![]() Δεν γ....ται, άμα γουστάρεις, μη το λυπασαι. Μια ζωή την έχουμε και οι παλιατζήδες να είναι καλά να αγοράζουμε μοτέρια ![]() |
p206mike έγραψε: |
ΦΙΛΕ ΜΙΧ206cc Με έχεις πορώσει πραγματικά και θα σε παρακαλούσα να κανεις τα αδυνατα δυνατά ωστέ να βρισκεσαι την Κυριακή στο meeting !!!!
Θερμή παράκληση!!!! |
christhehealer έγραψε: | ||
Έχεις δίκιο mike, σέρνεται το δικό σου. Tι να το κάνεις το αυτοκίνητο άμα δεν κερνάς τσάγια τις 911 Turbo και τα Sti 330hp... Eίναι όλοι τρελλοί εδώ μέσα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slash έγραψε: |
Εγώ δίνω και κουλουράκια ![]() |
Mix206cc έγραψε: |
Υ.Γ. Sorry παιδια αλλα λιγο δυσκολο να κατεβω βλεπετε οι σπουδες θελουν και θυσιες ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: | ||
Ετοιμάσου για την Βόρεια συνάντηση Mix, δεν αργεί. |
Rally έγραψε: |
tha hthela kai egw na parathesw thn apopsh mu gia to nos.einai mia apo tis kaluteres metatropes pou mporei na kanei kapoios sto amaksi tou prepei omws na anarwththei ta parakatw.
einai mia asfalh metatroph? sigoura einai mia apo tis asfalesteres me kapoies proupotheseis bebaia oi opoies kathorizoun kuriws to kostos ths metatrophs. to na dvseis sto pezouli 1600cc 30 alogakia den einai tipota h sygkekrimenh mhxanh xwris idiaiteres allages dexetai aneta mia tetoia metatroph, ta 50 alogakia omws isws metatrepsoun to kostos to 500-600 xil drax. se kanena ekatommuriakh giati ta pistonakia mallon den ua anteksoyn sto xrono. aksizei loipon tosa polla lefta? to kostos omws den periorizetai se auta ta epipeda. metatropes tetoiou eidous kai megethous apodoshs theloun kai apaitoun kai alla kosth. h mpoukala den gemizei monh ths kai to meigma mas tha thelame na einai plousio epomenws benzinh opvws v-power 99+ *(1.009 eurw/lt.) tha htan kati parapanw apo epithumitaia. mpainoume loipon se oikonomikous mpelades.(h mpoukalitsa kalo tha einai na diathreitai psilogemath.oso peftei h stathmh analogoka meiwnetai kai h apodosh.) ena allo thema einai to stil ths odhghseis pou o kathenas epithumei. mhpws einai ligo trabhgmeno ena autokinhto me molis 110ps na dexetai nos. synuthos auth h metatroph ginetai se autokinhta me pollaaaa aloga pou anazhtoun to kati parapanw sthn EUTHEIA gia thn kontritsa. h mageia ths odhghseis omvw sigoura den brisketai sthn eutheia kai eidika stous elloinikous dromous. kai teleiwnontas me 3000 eurw kai me ligotera fusika mporeis na kaneis magika se mhxanes san kai autes. den eimai o dikhgoros tou diabolou apla kalo einai na mhn kanoume metatropes pou tha mas apogohteusoun h na to thesw kai diaforetika metatropes oi opoies erxontai se epomena stadia. |
Nikel έγραψε: |
1ον Για ηρεμηστε λιγακι...ρε black&fast πολυ fast πας chill out a bit
2ον Ο φιλος Μιχ μιλαει (αν καταλαβα καλα) για rallye μαμα και οχι φτιαγμενο. Διοτι αν υποθεσουμε πως εχουμε ενα CC με 160 αλογα και ενα rallye με 150 μαλλον το rallye θα ειναι μπροστα λογο βαρους μεχρι το CC να κουμπωσει την τριτη με NOS. 3oν Το NOS ειναι safe 100% σε μαμα PSA engine (110-120 hp) up to 50 shots (αλογα) ισως και λιγο παραπανω. Και δεν το λεω εγω αλλα τα διαφορα σαξοραλα που το φορανα εδω και 2-3 χρονια. 4ον Διορθωστε με αν κανω λαθως αλλα ακομα και αν τρυπησει πιστονια αυτα δεν κοστιζουν παραπανω απο 200-300 χηνες (αναλογα φυσικα τι θα βαλεις). Το θεμα ειναι να αποφυγουμε τετοια περιπτωση το οποιο γινεται με σωστη μελετη-τοποθετη και τα καταλληλα ηλεκτρονικα βοηθηματα. Σημαντικα ειναι και η χρηση (αμα αδειαζεις μια μπουκαλα την ημερα ε τοτε ![]() 5ον 92+ βενζινη ειναι μια χαρα οποτε η V-power θα κανει μια χαρα την δουλεια της 6ον Το νιτρο πραγματι ειναι για ευθυες αν και ο φιλος Μιχ μπορει να σας επιβεβαιωσει πως μεχρι ενα σημειο μπορει να το δαμασει (η τουλαχιστον προσπαθει ![]() 7oν Τα αλογα που προσφερει μια νιτρο-μετατροπη ειναι τα πιο value-for-money απ'ολες τις μετατροπες που κυκλοφορουν 8ον Welcome Rally |
Mix206cc έγραψε: | ||
Ανοιχτε μου φιλε Νικελενιε :D ![]() Το NOS το πατας και στην πρωτη αν θες, δηλαδη οχι να ξεκινησεις κατευθειαν με NOS αλλα μολις φτασεις στις 4000 σ.α.λ. περιπου το πατας και πετας ![]() ![]() Τωρα ο μακρυνος μας ξαδερφος Rallye δεν ειπε για αλλους εκκεντροφορους ,καπακι, full εξατμιση και προγραμμα ειπε απλα ρυθμιστη βενζινης σκουπα και ρυθμισμα εκκ. αντε βαλε δηλ. 140 ΗΡ και εγω με 115 μαμα +56 ΗΡ που μου εδωσε το +50 δεν νομιζω να κλαιω τα λεφτα μου. Και κατι ακομα πες πως εκανα ατμοσφαιρα-βελτιωση οταν θα πουλησω το 206 δεν νομιζω να πιασει τιποτα παραπανω απο την βελτιωση αυτη. Το NOS ομως φιλε μου το βγαζω σε μιση ωρα το πουλαω και χανω 100,000. Αυτα ειχα να πω..... |
Mix206cc έγραψε: |
Ανοιχτε μου φιλε Νικελενιε :D ![]() Το NOS το πατας και στην πρωτη αν θες, δηλαδη οχι να ξεκινησεις κατευθειαν με NOS αλλα μολις φτασεις στις 4000 σ.α.λ. περιπου το πατας και πετας ![]() ![]() Τωρα ο μακρυνος μας ξαδερφος Rallye δεν ειπε για αλλους εκκεντροφορους ,καπακι, full εξατμιση και προγραμμα ειπε απλα ρυθμιστη βενζινης σκουπα και ρυθμισμα εκκ. αντε βαλε δηλ. 140 ΗΡ και εγω με 115 μαμα +56 ΗΡ που μου εδωσε το +50 δεν νομιζω να κλαιω τα λεφτα μου. Και κατι ακομα πες πως εκανα ατμοσφαιρα-βελτιωση οταν θα πουλησω το 206 δεν νομιζω να πιασει τιποτα παραπανω απο την βελτιωση αυτη. Το NOS ομως φιλε μου το βγαζω σε μιση ωρα το πουλαω και χανω 100,000. Αυτα ειχα να πω..... |
Rally έγραψε: |
4. ποιος ειπε οτι εμενα δεν με συναρπαζει το νος ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Ρε rally στο εχω πει και θα στο ξαναπω...σε αμαξι με μηχανη του PSA Group 1600 110-120 hp η αυξηση αλογων με νος ειναι στανταρ 50 ατια. Γιατι??? Απλα διοτι ειναι τεσταρισμενο πως τα 50 αλογα τα αντεχει safely 100% Εδω υπαρχουν αλλοι που εχουν ανεβασει 60 και 70 αλογα με νος σε μαμα μηχανη και δουλευει οκ εσυ γιατι να το ρυθμισεις να σου δινει μονο 30??? |
Rally έγραψε: |
δεν νομιζω παντως οτι διαφωνουμε απλα ειναι θεμα προτιμησεων και φιλοσοφιας. ![]() |
Rally έγραψε: | ||||
1.καταρχην ναι φιλε μαυρε και γρηγορε ηρεμησε λιγο δεν θα τα στησουμε και απο το site κιολας, μπηκες αρκετα δυναμικα θα ελεγα, και επι την ευκαιρια δωσε μας και την απαντηση που ολοι περιμενουμε περι του τουρμπο σου. 2. επειτα απλα να πω οτι δεν εχω καμια διαθεση αντιπαλοτητας περι 206 και 106 μακρινα ξαδελφακια, εγω απλα ανταλλαγη αποψεων προσδοκω και δεν πιστευω να εχω δωσει σε καμια περιπτωση τετοια εντυπωση. 3.σε ευχαριστω φιλε νικελ για το καλοσορισμα. 4. ποιος ειπε οτι εμενα δεν με συναρπαζει το νος ![]() 5. οσο για τα λεφτα σου φιλε μιχ ναι αν ειναι ετσι δεν θα τα κλαψεις και σιγουρα θα τα εχεις καταευχαριστηθει, αλλα και εγω απο την αλλη δεν θα εχω δωσει πανω απο 150-180 χιλ για τα 135-140 αλογακια και θα τα εχω μονιμα κατω απο το καπο μου. 6.ποσο θα ηθελα να δω την φατσα αυτου με το s-2000!!!!! ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Συγνώμη που επεμβένω στην ανα μεταξύ σας φιλική κοντρίτσα :D ,
αλλά το 206 1.6 16v XS έχει 118Hp μαμά και όχι 110. Τα (εξεπίτηδες) λάθος νούμερα της μαμά να μην τα διαιωνίζουμε ![]() |
DaSoP έγραψε: |
Τελικα το κιτ ειναι της NITROUS WORKS με ηλεκτροβαλβιδα για τελεια απομονωση υγρου τυπου! Για αρχη θα βαλω 25Hp για δοκιμη και βλεπουμε! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω λεω οτι θα το παρεις στα χερια το μοτερ με δαυτο.Ουτε ελατηρια πιστονιου θα αντεξουν ουτε βαλβιδες ουτε τα πιστονια.Γνωμη μου ειναι.....ΜΑΚΡΙΑ ![]() |
Steve έγραψε: |
Αυτό το μπουκαλάκι θέλει γέμισμα κάθε φορά που αδειάζει!
Και όπως σωστά είπε ο volvos, οι τιμές παίζουν από €30-50 για γέμισμα, ανάλογα την μάρκα που θα βάλεις μέσα και ανάλογα το μέγεθος της μπουκάλας! Αυτός που το έχει ας καπνίζει... αρκεί να κρατάει το χέρι έξω από το παράθυρο ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: |
Nitro= άζωτο...όχι νιτρογλυκερινη....ελεος!! σιγα μη πάρει φωτια... |
gskarmou έγραψε: | ||
Χαλαρά ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: | ||||
στην χημεια ημουν παντα σκραπας αλλα θυμαμαι όταν κοιταζα για το αζωτο στα ελαστικα οτι διαβασα πως ενα πλεονεκτημα ειναι οτι αμα τρακαρεις και παρει φωτια καπου δεν σκανε τα λαστιχα. Αυτο γινεται διοτι το οξυγονο ειναι ακρως ευφλεκτο (απλός αερας μεσα στα λαστιχα) ενω το άζωτο όχι. Άρα υποθέτω πως και την νιτρομπουκαλα αγκαλια να πάρεις και να κανεις τσιγαρακι δε θα γινει τιποτα. Ισως και να λανθανω βέβαια. |
Tomcat έγραψε: |
Ελεος ρε μάγκες !!! Τι ΑΤΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ![]() ![]() ![]() ![]() To ΟΞΥΓΟΝΟ ειναι άκρως εύφλεκτο!!! ![]() ![]() Η υπεραπλουστευμένη εξήγηση του ΝΟS: NOS = Ν02 28% Ν2 , 72% Ο2 Ατμοσφαιρικός αέρας 79% Ν2 , 21% Ο2 (Παίζουν και κάτι.. ψιλά αδρανή ) |
πΕτΡοS έγραψε: |
στην χημεια ημουν παντα σκραπας αλλα θυμαμαι όταν κοιταζα για το αζωτο στα ελαστικα οτι διαβασα πως ενα πλεονεκτημα ειναι οτι αμα τρακαρεις και παρει φωτια καπου δεν σκανε τα λαστιχα. Αυτο γινεται διοτι το οξυγονο ειναι ακρως ευφλεκτο (απλός αερας μεσα στα λαστιχα) ενω το άζωτο όχι. Άρα υποθέτω πως και την νιτρομπουκαλα αγκαλια να πάρεις και να κανεις τσιγαρακι δε θα γινει τιποτα. Ισως και να λανθανω βέβαια. |
πΕτΡοS έγραψε: | ||
κε γατε: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: | ||
κε γατε: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Kαλά μιας και μιλήσαμε για χημεία,αέρια κλπ να προσθέσω ότι την ερώτηση για το ποσο εύφλεκτο είναι το ρημάδι το Ν2Ο την έκανα γιατί μικρό παιδί και εγώ ανακάτευα αθώα υλικά και έφτασα να δημιούργησω το "υγρό πυρ" ![]() ![]() |
gskarmou έγραψε: |
Kαλά μιας και μιλήσαμε για χημεία,αέρια κλπ να προσθέσω ότι την ερώτηση για το ποσο εύφλεκτο είναι το ρημάδι το Ν2Ο την έκανα γιατί μικρό παιδί και εγώ ανακάτευα αθώα υλικά και έφτασα να δημιούργησω το "υγρό πυρ" ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Σκίσε σκίσε, είτε με νίτρο είτε χωρίς, το αμάξι σου θα το κλάψεις. Απλά όσο περισσότερο το σκίζεις, τόσο νωρίτερα θα παρουσιάσει προβλήματα! ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Έγραψα ότι οι φθορές από το Νιτρο αναλογικά δείχνουν να είναι μικρότερες αφού ο κινητήρας δεν ζορίζεται στο σύνολο της χρήσης του , αλλά μόνο όταν χρειάζεται.
Τώρα η λογική η δικια μου (πρωσοπική άποψη) , λέει ότι η παρατεταμένη χρήση δηλ. πολλά συνεχόμενα ανοίγματα του Νίτρο μπορεί να ανεβάσει πολύ την θερμοκρασία μέσα στον θάλαμο καύσης.Τώρα υπάρχει υπάρχει βέβαια και ο παράγοντας ψύξη κατά την είσοδο του Νίτρο ... Το νίτρο έχει συγκεκριμένη λογική ... ανοίγματα σε ευθείες (να δω ποιος κουλός θα το ανοίξει σε στροφή) όταν θέλεις δύναμη έναντι κάποιου άλλου!!Δεν είναι για χόρταση , δεν είναι για ταξίδια , δεν είναι για αναβάσεις , δεν ...δεν... δεν... Τωρα τα 15 sec που συνήθως βάζουν σαν όριο οι κατασκευαστές πρέπει να σε ικανοποιήσουν στο σκοπό που ζητάς ....πες ότι σε βγάζουν καμια 400m πάνω κάτω .... από εκκίνηση (1.6+) . Το ποιο πιθανό πέρα από την κατάσταση του κινητήρα , είναι για να μπορούν οι χρήστες τους να χαίρονται την κατάσταση ... και να μην την αδειάζουν σε χρόνο Dt!!! Δυστυχώς ο φόβος είναι φυσιολογικός , ειδικά όταν ακούγονται μόνο περιστατικά για καψίματα κινητήρων από μ@λ@κες .......που ζήτησαν πολλά παραπάνω!! ΤΑ ΠΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!! |
lucifer έγραψε: |
καλα εσυ ακομα το στρωνεις ![]() nobody lives forever ακομα περιμενω πμ για την διωργανωση ![]() |
lepou έγραψε: |
Αν ηταν τοσο καλο θα το ειχαν βαλει ολοι γιατι και φτηνο σχετικα ειναι αλλα και αποδιδει πολυ.... |
Παράθεση: |
Παιδια κολλητοσ μου εβαλε ΝΟς σε ιμπιζα .Το μοτερ αντεξε 5000 χλμ.μετα καπουτ.
Αν ηταν τοσο καλο θα το ειχαν βαλει ολοι γιατι και φτηνο σχετικα ειναι αλλα και αποδιδει πολυ. Ειδησεις δεν ακουει κανεις? Δεν μαθατε για τα αμαξι που πειρε φωτια και καηκε ολοκληρι εξαιτιας του νιτρο? Τελος εχω ακουσει για πολλες κλησεις να εχουν πεσει σε οσους τους σταματησει και βρηκαν την μπουκαλα. Λοιπον αξιζει? εγω παντως λεω οχι |
307 turbo-nos έγραψε: |
παιδια το νιτρο ειναι καλο αλλα εχει και τα κακα του. Τα καλα του ειναι οτι μπορεις να εχεις μια προσωρινη δυναμη που με σωστη χρηση μπορεις να το διατηρησεις για πολλη καιρο. Εγω το εχω στο αμαξι μου δυο χρονια και τωρα που το τουρμπισα το χρησιμοποιω ακομα! Τα κακα του ειναι οτι αν δεν προσεχεις πως το χρησιμοποιεις και δεν εχεις κανει σωστη εγκατασταση μπορεις να παρεις την μηχανη στα χερια. |
MEMsound. έγραψε: |
Θα πρότεινα η όποια "τουρμποσυζήτηση" να γίνει στο αντίστοιχο τόπικ και όχι εδώ για να μην μπερδευτεί το θέμα.
Ας προσπαθήσουμε να μην επαναληφθεί το "μικροχάος" που επικρατεί σε μερικά άλλα τόπικ.... ![]() |
AlienHack έγραψε: |
Εγω σκοπεύω να το 'εχω για ξεγκάβλομα. να τρ'οω οπως ειπατε καμια μπουκάλα τον μήνα, και να το εχω σε φάσμα ενεργοποίησης απο 2.000 στροφες μέχρι 5.800 (το μαμα μοτέρ μου εχει κόφτη στις 6.200 νομίζω).
Δεν στηνω με αλλα αμάξια ειδικα με χρηματα, απλός γουστάρω να τις δίνω σε κανενα φανάρι που και που μόνο9ς ή αν ειναι και κανας που ξύνεται απο διπλα μαζι του. Pughell εσυ εχεις νιτρο πανω? εισαι και απο θεσνίκη? |
volvos έγραψε: |
στελιο σε παρακαλω γραψε το μοτο μας...που εχεις υπογραφη στο 106κλαμπ... ![]() |
kane έγραψε: |
Πληρωστε για να μαθετε κοροιδα... |
soler έγραψε: | ||
Το αυτό. |
plaketokofths έγραψε: |
Υποτίθεται οτι ενας από τους λόγους που είσαι δω είναι για να μην πληρώσεις κάτι παραπάνω πιάνοντας σε κορόιδο (νομίζω)... εκτός αν τα ξέρεις όλα ![]() (Αν δεν εχω καταλάβει κάτι λάθος εγώ δλδ...) |
soler έγραψε: | ||
Κάτι έχεις καταλάβει λάθος Γιάννη ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
Δεκτόν, τι ακριβώς όμως να πληρώσουμε για να μάθουμε? |
pughell έγραψε: |
Δυο καλους φιλους που ειχα,εβαλαν αλλα σταδιακα και οι δυο κατεληξαν στην ατμοσφαιρικη οδο. |
volvos έγραψε: |
...
α ρε και να κλειδωθει τελος του μηνα το 106 κλαμπ τι εχει να γινει εδω μεσα....συσσωρευση πορδομαγκοκλανομαλακιας.... |
volvos έγραψε: |
ΚΑΝΤΕ ΤΟ STEVE ΜΟΔΕΡΕΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ |
Steve έγραψε: |
Όχι ρε συ, έχεις πολύ καλό setup, γιατί να έχεις προβλήματα;
Δε νομίζω να κάνεις τίποτα φλωριές με +50 άλογα μόνο... |
dimitris7 έγραψε: | ||
όχι ρε +100 θα ξεκινησω |