PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - Peugeot sport Vs K&N

-=N4X=- - Δευ 31 Μάϊ 2004, 16:18:30
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Peugeot sport Vs K&N
Παιδια τα φωτα σας...
Αυτη τη βδομαδα πηρα την μεγαλη αποφαση να παω για σκουπα.
Βεβαια κοβω τσιγαρο Rolling eyes , καφεδες Mad , junk food Razz , προφυλακτικα Embarassed και λοιπα εξοδα αλλα τι να κανω? Sad
Λοιπον....η ερωτηση μου ειναι να παω για ps σκουπα η της K&N???
H διαφορα ειναι 10 ευρω οποτε τα λεφτα ειναι ιδια.
Περιμενω γνωμες.
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Δευ 31 Μάϊ 2004, 19:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεκο γιατι μονο αυτες τις δυο σκουπες; Καμια αλλη δεν εχεις υποψιν σου; Για τη τιμες μιλαμε;
MAG206cc1.6 - Δευ 31 Μάϊ 2004, 19:58:01
Θέμα δημοσίευσης: oeoe
λοιπον η καλητερη και πιο ωραια σκουπα ειναι τησ γκρεεν με ανθρακονημα και στη πουλαω 140ε μιασ εβδομαδος . παει καλα αλα τελικα δεν γουσταρω το θορυβο. προσεχε τησ πεζο σπορτ ειναι με σφουγγαρι και δεν ειναι καλο στη βροχη ενω η χοανη που χει η κ&ν ειναι λιγο χειροτερη απτισ γκρεεν . στο λεω επειδη το ψαξα 2 μηνες. απλα το αμαξι κανει θορηβο πωροτικο και ολοι στα φαναρια θελουν κοντρες . εγω θελω να ακουω μονο τον αερα τελικα με λιγο απο μπασακι. απλα μην παρεισ σιμοτα και προσεχε ποιοσ θα στη βαλει και καληψε τισ βιδεσ να μη σου φανε κανα λαστιχο.
Steve - Δευ 31 Μάϊ 2004, 20:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
Άλεξ τέκνον μου, όρμα για σκούπα όπως είσαι, στα 4.500 χλμ... μην περιμένεις να πας 10.000+ χλμ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...

By the way, βάλε της Peugeot Sport να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... κάτι ξέρει ο Γάλλος Wink

Επίσης αναθεώρησε λίγο την άποψη σου για την Simota (περί σπασίματος βάσεων κλπ.). Είναι αρκετά καλή σκούπα, όχι όμως σαν την J&R της Peugeot Sport. Wink
volvos - Δευ 31 Μάϊ 2004, 20:11:09
Θέμα δημοσίευσης:
mag ειναι λοοκ ανθρακονημα ειναι ολη απο αυτο το υλικο εχουν αρκετη διαφορα τιμης αυτα τα δυο μοντελα....
MAG206cc1.6 - Δευ 31 Μάϊ 2004, 21:08:17
Θέμα δημοσίευσης: οεοεοε
ολο ανθρακονημα 210ε . τι ανοεισ εσυ? παντος το φιλτρο τησ τζειαρ ειναι τεσταρισμενα απο περιοδικο αρκετα πισω . για μενα η πεζο βγαζει πολα γι αυτα που δινει ετσι και με τη σκουπα με το κολοσφουγγαρι φιλτρο τζειαρ οπως και με τη φυμομενη ντεβιλ 450ε. θα τα πουμε οταν πασ να πληνεισ το σφουγγαρι τησ τζειαρ που εχει η σκουπα τησ πεζο και μετα αμα το ψαξεισ πολυ θα βαλεισ μια ωραια χοανη τησ γκρεεν. γιαυτο συνεργαζεται η πεζο με τη μουφιτσα τζειαρ για το κερδος οπωσ και με τα λαστιχα τα κοντινεταλ που με βλεπω σε κανα τειχο οπωσ σπινιαρουν.
sps - Δευ 31 Μάϊ 2004, 21:46:52
Θέμα δημοσίευσης:
Προτεινω να βρεις μια χειροποιητη με 100 ευρω!
Steve - Δευ 31 Μάϊ 2004, 22:02:36
Θέμα δημοσίευσης:
MAG206cc1.6 Αν μπορείς συμπλήρωσε και το όνομα σου στο "Προφίλ", δε λέει να είσαι ανώνυμος! Cool Επίσης, μπαίνεις που μπαίνεις στον κόπο να γράψεις στο forum, κάντο σωστά. Ήδη διάβασα τα 2 post σου και ειληκρινά κουράστικα! Sad

volvos, διόρθωσε λίγο το post σου γιατί άκρη δεν μπορώ να βγάλω (ούτε νομίζω πως υπάρχει κανένας που να μπορεί Sad )

Επίσης, MAG206cc1.6 δε λέω, απώτερος σκοπός πάντοτε είναι το κέρδος, αλλά δεν νομίζω η Peugeot Sport να μην κοιτάει τις επιδόσεις πρώτα... Wink
REDRC - Δευ 31 Μάϊ 2004, 22:43:32
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΣΚΟΥΠΕΣ Κ&Ν Η GREEN ΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ. "PATROS" ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ 1 ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
volvos - Δευ 31 Μάϊ 2004, 23:57:42
Θέμα δημοσίευσης:
αν θυμαμαι καλα η γκριν εβγαζε ενα μοντελο με λουκ ανθρακονημα το οποιο ειναι απο αλλο υλικο σε σχεση με τη σκουπα την αντιστοιχη για 106 1.6 και ηταν ειδικα για να αντεχει στις υψηλες θερμοκρασιες δηλαδη να μην ζεσταινεται η χοανη στο εσωτερικο της... αν ειναι αυτο το μοντελο ειναι καλη ιστορια... αλλα φοβαμαι οτι εχει δυο εκδοσεις για σκουπα για 206.....
κατανοητο τωρα?
Steve - Τρι 01 Ιούν 2004, 00:21:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κατανοητό, άν και θα μπορούσες να κάνεις edit το παραπάνω post σου Wink


Για εμένα οι Green δεν μετράνε δυστηχώς Rolling eyes Για τα Honda ίσως... Rolling eyes
Baphomet - Τρι 01 Ιούν 2004, 08:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
αν οι green κανουν για καποια αμαξια τοτε αυτα ειναι τα γαλλικα και ειδικοτερα τα peugeot! Όχι τα honda!!!

Η simota ειναι μια χαρά σκουπιτσα και δεν υστερει σε τιποτα απο τις άλλες.

Το θέμα ειναι η χοάνη που θα βάλεις στην σκούπα καθώς το περιβλημα ειτε γραφει peugeot sport ειτε green ειτε KN ειτε simota το ίδιο πραγμα ειναι ουσιαστικά με αλλη εμφανιση απλώς. Την ιδια δουλεια κανουν τα περιβληματα.

Κατ'εμε βάζεις την φθηνοτερη σκουπα που θα βρεις στην αγορα (ειτε μεταχειρισμενη, ειτε καινουρια) και πετας επανω μια καλη χοάνη (π.χ. ΚΝ) και εισαι κομπλε.

Και το θεμα με τις σκουπες πια εχει εξαντληθει να συζητιέται... απορώ γιατι δεν κλειδώθηκε ακομα το παρόν...
Daloup-man - Τρι 01 Ιούν 2004, 11:16:25
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Για εμένα οι Green δεν μετράνε δυστηχώς Rolling eyes

Απλά βρες μια φώτο από το 206 όταν έτρεχε στο WRC και θα δεις πάνω του διαφημιστικό της Green και όχι της Κ&Ν!
Το θέμα με τις σκούπες είναι . . . η φιλτροχοάνη όπως λέει και ο Πέτρος!
Προσοχή στην εγκατάσταση της σκούπας γιατί σπάνε οι βάσεις αν δεν μπει σωστά!
Περισσότερα έχουν αναφερθεί σε άλλο topic! Wink
Kouzman - Τρι 01 Ιούν 2004, 13:17:45
Θέμα δημοσίευσης:
για να μην μπερδευομαστε... η Green ειναι η γαλλικη Κ+Ν... τα φιλιτρα τους ειναι παρομοιας ποιοτητας και οι διαφορες τους ελαχιστες...
μαζι με τις JR επειδη ειναι γαζα με μεταλλικο πλεγμα και οχι σφουγγαρι εκπεμπουν εναν μοναδικο ηχο...

εμεις θα αλλαξουμε την χοανη μεσα στην σκουπα που ειναι τωρα της Pipercross μα καποια απο αυτες τις τρεις και φυσικα στο μεγαλυτερο μεγεθος που μπορει να χορεσει μεσα στην σκουπα... βλεπετε ο αερας που χρειαζομαστε πια ειναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΣΣΣ... Laughing Laughing Laughing

επισης μαλλον θα κοπουν και κατι πλαστικα στην μετωπη για καλυτερη ροη και αερισμο...
pugsang - Τρι 01 Ιούν 2004, 13:29:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα η φιλτροχοανη που δινει η Condor μαζι με την σκουπα της δεν ειναι τυχαία.Ειναι η Ramrair RP101 απο τη σειρα RP-SERIES - RACE PODS

This is a special series of filters designed to clamp on to the air intake. The filter body is dimensionally suited to specific housings (typically on Formula 3 cars) and all products in this range are engineered to the customer?s requirements. The construction is one or two stage filter material, supported on a lightweight stainless steel cage, with an elastomer collar to fit the air intake.


Ramair Race Pod filters are used by F3 competitors worldwide




Δεν ειναι λοιπον ουτε τζειαρ ούτε μουφίτσα.Απο εκει και περα καντε τις επιλογες σας.Στον δρομο παντως οι διαφορες ειναι πολυ μικρες εως αμελητεες οτι φιλτρο και να χρησιμοποιησεις.
Steve - Τρι 01 Ιούν 2004, 14:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
Όμορφο το φιλτράκι με τον σωλήνα... Τίμή έχουμε γι αυτό το πακέτο της Condor? Rolling eyes
-=N4X=- - Τρι 01 Ιούν 2004, 14:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια ευχαριστω για τις γνωμες σας.
Τελικα αυριο παω να βαλω της ps με κοστος 210 ευρα με τοποθετηση.
Οσο αφορα διαφορα που ακουστηκαν για την jr εγω ξερω οτι θεωρουνται απο τις καλυτερες για πεζο και μαλιστα σε ενα τευχος του power που ειχαν συγριτικο σκουπες αυτη της jr εβγαλε την μεγαλυτερη αποδοση κ στο δυναμομετρο αλλα και αισθηση στον δρομο.
Το μονο "αρνητικο" αν μπορει να το πει κανεις ετσι ειναι η υπερβολικη βαβουρα που κανει πραγμα βεβαια που δεν με χαλαει καθολου.
Για καθε απορεια η σκουπα της k&n με φιλτρο διπλής ροής εχει 230 ευρω
MAG206cc1.6 - Τρι 01 Ιούν 2004, 19:49:57
Θέμα δημοσίευσης: oeoe
για μενα παντως καλη η επιλογη σου. λιγο στο πλησιμο θα φας πακετο. παντοσ μην ακουω και καλα η χοανη μονο παιζει ρολο. δηλαδη αν παει και βαλει το πολυεστερικο εξωτερικο σκουπες νομιζεται θα ναι καλο? δεν εχετε ακουσει για τισ σκουπεσ που κρεμοντε μετα απο μια μεγαλη λακου βιτσα. λοιπον 210ε + σε κοβω να βαζεισ και κανα τελικο 300ε = 550ε γιατι? καλοριζικη παντως.
PoLiThS - Τρι 01 Ιούν 2004, 21:28:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν να έχετε μπερδέψει λιγάκι τις βούρτσες με τις βούρτσες (για να μήν πώ κατι άλλο..

Θα κάνω την εξής απλή ερώτηση.. Καλά η σκούπα.. Σωλήνα έως την πεταλούδα? την εργοστασιακή ? (απαντάει όπως νομίζει ο καθένας εδώ)

Προτίμισα προσοπικά σιλικονούχο κολάρο "γωνία" νταλίκας για αυτή την δούλειά και ας μήν λέει μάρκα επάνω (αντέχει σε νταλικα δεν θα αντέξει στο ΙΧ??)

Η σκούπα όπως το λέει και το ονομά της απλά μαζευει τον αέρα

Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να δοθεί στο φίλτρο που θα χρησιμοποιηθεί όπως και η σωστή συντήρηση αυτού.. γιατί ναί το πλένουμε? Ποσοι το λαδώνουνε μετά ?

Το φιλτράρισμα δέν το κάνει η χοάνη αλλα το λάδι επάνω της.
Steve - Τετ 02 Ιούν 2004, 11:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν βάλω σκούπα έχω σκοπό να βάλω θερμομονωτικό τάπητα στη βάση της για να μην την επηρεάζει τόσο πολύ ο αέρας του ψυγείου Cool

Ίσως να κάνω το ίδιο και στο κολάρο... Rolling eyes Ακόμη κι αν βάλω σιλικόνης Wink

Νίκο, το κολάρο που έβαλες γαλάζιο δεν είναι? Άντε να κάνουμε κανένα meeting στην Λάρισα να δούμε πόσο έχεις προοδεύσει Cool Very happy
Marellios - Τετ 02 Ιούν 2004, 14:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:

Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να δοθεί στο φίλτρο που θα χρησιμοποιηθεί όπως και η σωστή συντήρηση αυτού.. γιατί ναί το πλένουμε? Ποσοι το λαδώνουνε μετά ?

Το φιλτράρισμα δέν το κάνει η χοάνη αλλα το λάδι επάνω της.


Νικο εγω εχω μια σκουπα Peugeot Sport(φιλτρο Ramair-το αριστερο στη Photo του Μακη).Χρειαζεται κι αυτο λαδωμα ή αρκει το πλυσιμο?
-=N4X=- - Τετ 02 Ιούν 2004, 14:55:06
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως παντα οταν θελω κατι πολυ η γκαντεμια βαραει την πορτα.
Η τοποθετηση αναβαλλεται για την Δευτερα λογω ελλειψης στοκ!!!!!
Γκαντεμια γκαντεμια γκαντεμια!!! Evil Evil
Ασχετο αλλα σημερα πηρα ενα καλο μαθημα:
Πηγα στο πιο γνωστο ισως μαγαζι εδω την Λαρισα με αξεσουαρ που κανει κ βελτιωσεις....η απαντηση τους ηταν οτι ΔΕΝ μπαινει σκουπα στο 206!!!!
Ας εχουν μερικοι τα κοτσια (για να μην πω και εγω τιποτα αλλο) να λενε οτι δεν εχουν ιδεα στο τι τους γινεται και να αφησουν τις π@π@ριες γιατι οταν αμεσως μετα πηγα στην peugeot που ξερω τον αρχιμηχανικο και του το ειπα αυτο κοντεψε ο ανθρωπος να μου μεινει στα χερια απο το γελιο!!!
Ενα εχω λοιπον να πω.....πολυ προσοχη ακομα και οταν ειναι ονοματα στην πιατσα μερικοι γιατι πουλαν οχι φιδια αλλα ανακοντα (απο τα μεγαλα κιολας).
Steve - Τετ 02 Ιούν 2004, 16:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είχε βγάλει η Peugeot Sport (JR δηλαδή) σκούπα και για μένα, θα έβαζα... προς το παρόν έχει μόνο η Simota Rolling eyes

Alex αν περίμενες 7.000 χλμ περίπου, θα πηγαίναμε μαζί για σκούπα Razz
PHSYBORG - Τετ 02 Ιούν 2004, 17:24:09
Θέμα δημοσίευσης:
Marellios έγραψε:
PoLiThS έγραψε:

Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να δοθεί στο φίλτρο που θα χρησιμοποιηθεί όπως και η σωστή συντήρηση αυτού.. γιατί ναί το πλένουμε? Ποσοι το λαδώνουνε μετά ?

Το φιλτράρισμα δέν το κάνει η χοάνη αλλα το λάδι επάνω της.


Νικο εγω εχω μια σκουπα Peugeot Sport(φιλτρο Ramair-το αριστερο στη Photo του Μακη).Χρειαζεται κι αυτο λαδωμα ή αρκει το πλυσιμο?


Απ οτι βλεπω στην φωτο Κωστα το φιλτρο αυτο δεν ειναι γαζας αλλα αφρου αρα δεν θελει λαδακι!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 02 Ιούν 2004, 18:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ρε θα με τρελλανετε Question Ποιος εκανε συγκριση του φιλτρου του WRC και λεει για JR Question Τι σχεση εχουν τα βολτισια με τα εργοστασιακα WRC Question Και δηλαδη επειδη φορανε τα WRC JR σημαινει οτι και στο δικο σας θα κανει καλυτερη δουλεια Question Αλλα μοτερ εκεινα και αλλα τα βολτισια.Απο εκει και περα ειναι σαν την διαφημιση με το GOLF που ελεγε...''Αυτοκινητο ή GOLF Question ''......Μα και φυσικα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ θα ελεγα εγω Laughing Laughing Laughing

PEUGEOTSPORT φυσικα.Τωρα λετε για LOOK ανθρακονηματα κτλ....Και ερωτω εγω....Θα πηγαινετε με βγαλμενο καπο και θελετε LOOK ανθρακονηματα Question

Μια καλη ιδεα ειναι να αρχισετε να κοιτατε την ουσια παρα την ομορφια.Γνωμη μου παντα Wink

Αντε και καλα γκαζια Wink

Αααα και κατι τελευταιο.....Ποσο σε ειπε ο CONDOR Question ΠΟΣΟ Question Question Question Ελα Αλεκοοοοοοοοοοοοοο Laughing Αχ εσεις οι νεοι δεν κοιτατε καθολου το παλιο καλο FOROUM.Τεσπα δεν θα ξαναπω τιποτα γιατι θα αρχισετε να με λετε κολλημενο κτλ....Αφου θελετε να σας τσακωνουν τον........Βολο ας ειναι Laughing Laughing Laughing
Steve - Τετ 02 Ιούν 2004, 19:53:54
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αααα και κατι τελευταιο.....Ποσο σε ειπε ο CONDOR Question ΠΟΣΟ Question Question Question Ελα Αλεκοοοοοοοοοοοοοο Laughing


Πόσο είπε? Rolling eyes
-=N4X=- - Τετ 02 Ιούν 2004, 21:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο εννοεις για την τιμη που ειπα εγω για την ps?
Γιατι τα 210 δεν μου φαινονται και πολλα οταν της k&n exei 235.
Και μια διευκρινηση γιατι μπερδευτηκα...περα απο το οτι τα wrc εχουν green και οχι jr της peugeot τελικα τι εχει μεσα?JR ή ramair?????
Ειδα στο Power που δινει την σκουπα της jr να εχει τον καλυτερο χρονο σε καποιες ρεπριζ αλλα να βγαζει 128 αλογα και της ramair να βγαζει μεν 130 αλλα να ειναι πισω σε χρονο....και ως γνωστον το καλυτερο δικαστηριο ειναι ο δρομος.
Baphomet - Πεμ 03 Ιούν 2004, 09:30:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον οι Λαρισαίοι φίλοι μας δε διαβάζουν τα ποστς των υπολοιπων...

Η σκούπα της condor (peugeot sport ας την πουμε) εχει ramair φιλτρο όπως είπε ο μακης. Και δεν κανει μονο για τα 1.6 κάνει και για τα 1.4. Και τα 16V Και τα 8V. Όπως και οι άλλες σκουπες green,simota Και KN.

Απο εκει και περα αν πιστευετε πως θα δείτε καμμια τραγικη διαφορα με το φιλτρο ειστε βαθεια νυχτωμενοι! Ειπαμε πανω κατω ολα τα ιδια ειναι!! Και το αν η σκουπα θα ειναι ανθρακονηματα λουκ ή ροζ με κορδελιτσες δεν εχει καμμια μα καμμια σημασια! Ξεκολλατε λιγο! Σκουπες ειναι όλες... μη το σκαλιζουμε πολυ... ΚΝ και GREEN ειναι απο τα κορυφαια φιλτρα και εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Για το ramair δεν γνωριζω πολλα αλλα αφου το εμπιστευεται η peugeot, ποιοι ειμαστε εμεις να πουμε οχι...?
volvos - Πεμ 03 Ιούν 2004, 17:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
kapoioi εχουν γινει πολυ κακοι ....
λοιπον η γκριν που ειχα ρωτησει περυσι βγαζει ΑΝ ΔΕΝ κανω λαθος δυο τυπους μια πολυεστερικη που ιδιο μοντελο εχει και για το 106 και μια με λοοκ ......ανθρακονηματα η οποια ομως ειναι πλαστικη................
το θεμα δεν ειναι το λοοκ λοιπον αλλα το υλικο αν ουτε αυτο δεν το πιανουν μερικοι δε φταιω εγω....
ROLAND GARROS - Δευ 05 Ιούλ 2004, 14:12:27
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά, εγω μπερδεύτικα... Θέλω να βάλω μια σκουπίτσα (όλα τα είχε η Μαργιωρη η σκουπίτσα της ελείπε, αναφέρομαι στις βλάβες που έχει το τουτου μυ).

Πήγα στον Κρασούλη και μου είπε μια με 180,00 Ευρώ.

Σε ότι μου έχει πεί μέχρι τώρα έχει βγεί άρχοντας και μάλλον θα τον εμπιστευθω... μου δίνει εγγύηση για ότι πρόβλημα και αν έχω. Μου είπε ακόμη οτι αν δεν μου αρέσει να τη βγάλω...


ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

στο τέλος θα βάλω καμια σκούπα siemens και οτι σκόνη πηρε... πήρε!
volvos - Δευ 05 Ιούλ 2004, 15:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που πρεπει να προσεξεις πανω απο ολα ειναι το υλικο της κατασκευης της σκουπας να ειναι πλαστικο-οπως η γκριν με λοοκ ανθρακονημα- και οχι πολυεστερας οπως ειναι οι χειροποιητες - no name- η οι πιο φτηνες λυσεις ..... η εξηγηση ειναι στη θερμικη αγωγιμοτητα του πλαστικου σε σχεση με το πολυεστερα.......
συν μια προσοχη στο φιλτρο οπως λενε τα παιδια συνεχεια.....
-=N4X=- - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Η σκουπα της simota που ειναι λουκ ανθρακονηματα και αυτην τι ειναι?Πλαστικη η πολυεστερικη?
PHSYBORG - Τρι 06 Ιούλ 2004, 14:56:32
Θέμα δημοσίευσης:
-=N4X=- έγραψε:
Η σκουπα της simota που ειναι λουκ ανθρακονηματα και αυτην τι ειναι?Πλαστικη η πολυεστερικη?


H simota ειναι πλαστικη!
ROLAND GARROS - Τρι 06 Ιούλ 2004, 15:00:38
Θέμα δημοσίευσης:
h ergostasiaki telika leei ? sorry gia ta agglika kollhse to pc sta agglika
ROLAND GARROS - Τρι 06 Ιούλ 2004, 15:01:46
Θέμα δημοσίευσης:
ths peugeot sport lew...
ΝΙΚΟΣ - Τρι 06 Ιούλ 2004, 15:51:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω στην θεση σου οτι εχει σχεση με PEUGEOTSPORT θα το εμπιστευομουνα Wink
Steve - Τρι 06 Ιούλ 2004, 16:45:27
Θέμα δημοσίευσης:
Όλοι μας το εμπιστευόμαστε αλλά:

1) Πολλές φορές το κόστος μας κάνει να πάμε σε κάτι άλλο

2) Όσο για την συγκεκριμένη σκούπα, το έχουμε πει. Σκούπες, φίλτρα, σκουπόξυλα, καυσόξυλα, φαράσια, δεν κάνουν τόσο διαφορά στο αμάξι. Εγώ ύστερα από μελέτη και για οικονομικούς λόγους πάω για φιλτρο ελευθέρας στο μαμά φιλτροκούτι, με αφαίρεση πνίχτη και πατέντα για να τραβάει κρύο αέρα... (και μάλλον θα προηγηθεί ένα Hallmeter πρώτα για να δώ διαφορές πριν και μετά την "ελευθέρωση" της εισαγωγής... Wink )
ΝΙΚΟΣ - Τετ 07 Ιούλ 2004, 17:11:00
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Όλοι μας το εμπιστευόμαστε αλλά:

1) Πολλές φορές το κόστος μας κάνει να πάμε σε κάτι άλλο

2) Όσο για την συγκεκριμένη σκούπα, το έχουμε πει. Σκούπες, φίλτρα, σκουπόξυλα, καυσόξυλα, φαράσια, δεν κάνουν τόσο διαφορά στο αμάξι. Εγώ ύστερα από μελέτη και για οικονομικούς λόγους πάω για φιλτρο ελευθέρας στο μαμά φιλτροκούτι, με αφαίρεση πνίχτη και πατέντα για να τραβάει κρύο αέρα... (και μάλλον θα προηγηθεί ένα Hallmeter πρώτα για να δώ διαφορές πριν και μετά την "ελευθέρωση" της εισαγωγής... Wink )


Τωρα το ειπες καλα Wink Καλυτερα να κανεις αναρτηση που θα πιασει και τοπο στο κατω κατω παρα να αδειαζει η τσεπη του καθενος γιαυτου του ειδους τις μετατροπες Wink
rallye man - Τετ 08 Δεκ 2004, 19:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια η σκουπα που εβαλα στην condor ( peugeot sport /ramair) μεχρι στιγμης ειναι μια χαρα. τωρα αν θα εχει προβλημα στο καθαρισμα μαλλον το μελλων θα δειξει Smile
frixos - Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:05:44
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Όλοι μας το εμπιστευόμαστε αλλά:

1) Πολλές φορές το κόστος μας κάνει να πάμε σε κάτι άλλο

2) Όσο για την συγκεκριμένη σκούπα, το έχουμε πει. Σκούπες, φίλτρα, σκουπόξυλα, καυσόξυλα, φαράσια, δεν κάνουν τόσο διαφορά στο αμάξι. Εγώ ύστερα από μελέτη και για οικονομικούς λόγους πάω για φιλτρο ελευθέρας στο μαμά φιλτροκούτι, με αφαίρεση πνίχτη και πατέντα για να τραβάει κρύο αέρα... (και μάλλον θα προηγηθεί ένα Hallmeter πρώτα για να δώ διαφορές πριν και μετά την "ελευθέρωση" της εισαγωγής... Wink )


και πατέντα για να τραβάει κρύο αέρα...

Δηλαδή πως? Δεν μας το κάνει και λίγο πιο λιανά να το καταλάβουμε και εμείς? Sad
Steve - Πεμ 09 Δεκ 2004, 18:49:53
Θέμα δημοσίευσης:
Φρίξο αγόρι μου δες εδώ Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr