Steve έγραψε: |
Για εμένα οι Green δεν μετράνε δυστηχώς ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να δοθεί στο φίλτρο που θα χρησιμοποιηθεί όπως και η σωστή συντήρηση αυτού.. γιατί ναί το πλένουμε? Ποσοι το λαδώνουνε μετά ? Το φιλτράρισμα δέν το κάνει η χοάνη αλλα το λάδι επάνω της. |
Marellios έγραψε: | ||
Νικο εγω εχω μια σκουπα Peugeot Sport(φιλτρο Ramair-το αριστερο στη Photo του Μακη).Χρειαζεται κι αυτο λαδωμα ή αρκει το πλυσιμο? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Αααα και κατι τελευταιο.....Ποσο σε ειπε ο CONDOR ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Η σκουπα της simota που ειναι λουκ ανθρακονηματα και αυτην τι ειναι?Πλαστικη η πολυεστερικη? |
Steve έγραψε: |
Όλοι μας το εμπιστευόμαστε αλλά:
1) Πολλές φορές το κόστος μας κάνει να πάμε σε κάτι άλλο 2) Όσο για την συγκεκριμένη σκούπα, το έχουμε πει. Σκούπες, φίλτρα, σκουπόξυλα, καυσόξυλα, φαράσια, δεν κάνουν τόσο διαφορά στο αμάξι. Εγώ ύστερα από μελέτη και για οικονομικούς λόγους πάω για φιλτρο ελευθέρας στο μαμά φιλτροκούτι, με αφαίρεση πνίχτη και πατέντα για να τραβάει κρύο αέρα... (και μάλλον θα προηγηθεί ένα Hallmeter πρώτα για να δώ διαφορές πριν και μετά την "ελευθέρωση" της εισαγωγής... ![]() |
Steve έγραψε: |
Όλοι μας το εμπιστευόμαστε αλλά:
1) Πολλές φορές το κόστος μας κάνει να πάμε σε κάτι άλλο 2) Όσο για την συγκεκριμένη σκούπα, το έχουμε πει. Σκούπες, φίλτρα, σκουπόξυλα, καυσόξυλα, φαράσια, δεν κάνουν τόσο διαφορά στο αμάξι. Εγώ ύστερα από μελέτη και για οικονομικούς λόγους πάω για φιλτρο ελευθέρας στο μαμά φιλτροκούτι, με αφαίρεση πνίχτη και πατέντα για να τραβάει κρύο αέρα... (και μάλλον θα προηγηθεί ένα Hallmeter πρώτα για να δώ διαφορές πριν και μετά την "ελευθέρωση" της εισαγωγής... ![]() |