volvos έγραψε: |
.....ωχ η μεση μου.
------------------------- το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει.... |
volvos έγραψε: |
συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι. το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........ |
volvos έγραψε: |
το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο... |
Steve έγραψε: |
Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό ![]() ![]() ![]() Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ. ![]() ![]() |
Makis77 έγραψε: |
συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο. |
Παράθεση: |
Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές. |
Makis77 έγραψε: |
Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ. Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ; Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει. PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα; |
volvos έγραψε: |
για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein..... |
PHSYBORG έγραψε: |
Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2? |
Sidobre έγραψε: |
Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελλατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:
Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V) Εκδοση ΧS Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG Ελλατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό Εκδοση ΧT Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE Ελλατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V) Εκδοση ΧS Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW Ελλατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v) Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG Ελλατήρια: 5002 T1 Κινητήρας EW10J4 (2,0) Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG Ελλατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c) 206cc Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ Ελλατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ) Ελπίζω να βοήθησα... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)
Ελπίζω να βοήθησα... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... ![]() |
netblaster έγραψε: |
Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... ![]() |
Steve έγραψε: |
Σκέφτομαι για αντιστρεπτική 2λιτρου... αλλά δεν ξέρω τι θα κερδίσω αλλάζοντας την! ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης... |
volvos έγραψε: |
για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης... |
Steve έγραψε: |
Δηλαδή πιο δυνατές σφαλιάρες στις στροφές? ![]() |
Steve έγραψε: |
Έ ρε φράγκα που έχουνε να φύγουνε... Με βλέπω να παίρνω το RC ![]() ![]() |