PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Αλλαγές στην ανάρτηση στα νεα 206

volvos - Σαβ 29 Μάϊ 2004, 18:37:47
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Αλλαγές στην ανάρτηση στα νεα 206
εχω ένα 206 1,6 gti 04 μοντελο και εχω προβληματιστει αρκετα με αυτά που διαβαζω.
το δικο μου εχει από ότι λενε 20αρα αντιστρεπτ εμπρος και μαλλον άλλο setup-- από 11-03 όλα τα μοντελα--.το δικομου μετα από ένα μηνα και 3500χλμ –στρωνω αλλα όχι φανατικα- βλεπω ότι δεν γερνει ιδιαιτερα, η αναρτηση είναι αρκετα σφιχτη αλλα σε καμια περιπτωση δεν κοπαναει και το αυτοκινητο είναι αρκετα καλυτερο από ότι περιμενα και διαβαζα εδώ.βεβαια είναι πολύ νωρις ακομα και οι ταρζανιες που εχω κανει λιγες και αναρωτιεμαι αν οντως εχουν γινει αλλαγες στα 04 μοντελα η ετσι λενε.
εχει οδηγησει κανεις 1.6-04 και πιο παλια μοντελα 1.6 για να συγκρινει? δεν θεωρω τον εαυτο μου φλωρο δοξα το θεο εχω τρακαρει αρκετες φορες και ισως για αυτό το προσεχω ακομα αλλα από τα τοπικ που εχω διαβασει περιμενα ένα αμαξι χαρβαλο που γερνει, πλεει τραγικα εθνικη, δεν στριβει με πολλα χλμ κτλ…
το μονο που τραβαω τα μαλλια μου είναι το μοτερ…αρκετα ψοφιο και δεν νομιζω να ανοιξει και πολύ…
εχει κανενας αποψη για τις αλλαγες?
Recifees - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 08:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
Οι αλλαγές στην ανάρτηση μάλλον είναι απο ελατήρια -αμορτισέρ (μπορεί να είναι απο το δίλιτρο -το έχουν κάνει και με τα φρένα του άλλωστε Wink )και όχι απο αντιστρεπτικές Γαλλοι είναι αυτοί ότι θέλουν κάνουν .Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι λόγω διαδρομών της ανάρτησης παίρνει κάποιες κλίσεις στα ανάποδα Very happy αλλα σε καθημερινή χρήση είναι πιο σκληρή απο τα προηγούμενα .Εχω παρατηρήσει εν κινήσει κανα δυό ,ακολούθησα τις γραμμές τους -δεν τα κυνήγησα - και αυτό που κατάλαβα ήταν ότι με κοροιδεψαν περι της γαλλικής άνεσης .Τελικά κατέληξα να κατεβάσω τις πιέσεις απο 34 σε 32 τουλαχιστον στην πόλη και ανακάλυψα ένα άλλο αυτοκίνητο πιο άνετο και με λιγότερους τριγμούς Wink Wink

Το δικό μου είναι το XS3(8ος 2003- απο τα πρώτα πρώτα γιατι με κοίταζαν με αρκετή απορία) οπότε απο setup αναρτήσεων είμαστε στα ίδια.
Για το κινητήρα θα διαφωνήσω έχει μπόλικη δ'υναμη πλήν όμως ηλεκτρονικό γκάζι Evil και τον περιμένω να δείχνει την δυναμή του αρκετά αργότερα 30-40 χιλ χλμ
Οτι είναι καραπνιγμένος , αδιαμφησβήτητο γεγονός μετά τις 5500σαλ δείχνει να ψοφάει με τις 4η-5η και όχι με 3η (1η εώς 2,500σαλ και 2α εώς 3,500σαλ την μετάδοση την προστατέυω σε επίπεδο γιαγιάς ).
volvos - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 10:23:43
Θέμα δημοσίευσης:
για αμοτρισερ εχει στανταρ απο 2.0 ελατηρια χλωμο...ειναι θεμα παραπανω βαρους του 2.0
δηλ εγω που εχω οσο λεει ο κατασκευαστης πιεση .....ωχ η μεση μου.
το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει....
Recifees - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 11:57:39
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
.....ωχ η μεση μου.
-------------------------
το μοτερ αμα ειναι να περιμενω 30000χλμ θα το εχω πουλησει....


Ωχ η μέση μου Very happy Laughing Το είπα πολύ πρίν λόγω του ότι η δουλεία μου προυποθέτει το πέρασμα απο περιοχή Εργων Evil και το αυτοκίνητο το ληπήθηκα Sad
Με την πιο χαμηλή πίεση κάτι γλυτώσαμε .
Για τον κινητήρα είναι προσωπική άποψη ,σκέψου όμως ότι κάποια Χοντα <<ανοίγουν>> μετά τα 60-70χιλ χλμ.
gavanas - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 13:34:38
Θέμα δημοσίευσης:
9os 2003 εδώ. Λοιπόν ελατήρια αμορτισέρ φρένα είναι από το δίλιτρο. Οι αντιστρεπτική μπροστά είχε γραφτεί ότι είναι η 20άρα από το cc από κάποιο serial number και μετά. Επίσης δεν έχω δει σίγουρα αλλά σε μια υποθετική διαφορά βάρους του δίλιτρου από το δικό μας των 50 κιλών, δεν πιστεύω ότι δικαιολογεί διαφορετικές ιδιότητες ανάρτησης. Μιλάμε για κάτω του 5% διαφορά.

Παιδιά προσοχή με τις πιέσεις. Είπαμε να παίζουμε για να βρούμε την σωστή ρύθμιση αλλά με μέτρο. Το εργοστάσιο λέει 36. Κι εγω κι εσύ βάλαμε 32 για άνεση. Αποτέλεσμα χαμηλές θερμοκρασίες στο μέσο του πέλματος υψηλές στα άκρα, και τελικά μειωμένο κράτημα βραχυπρόθεσμα και τραγικά φαγωμένα πλαινά μακροπρόθεσμα. Μια φορά δεν άλλαξα πιέσεις πριν πάω για σοβαρή βόλτα (συνήθως με βολεύει 38 - 36) και είχα υπερβολική φθορά.
gavanas - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 13:41:12
Θέμα δημοσίευσης:
Προς volvos: Είναι εύκολο να μου πεις που έχεις κόφτη Question Εκτός άν στρώνεις ακόμα οπότε οκ.
volvos - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 16:43:23
Θέμα δημοσίευσης:
εχω 4000χλμ και αποφευγω κοφτες... αλλα εχω αισθηση οτι ειναι αρκετα πανω απο 6000
στο drive που ειχν 04 μοντελο το φλεβαρη πηγαινε λιγο πανω απο 6500 γυρω 6700 στο διαγραμμα....
ρωτας για την αναβαθμιση που λενε??

το μοτερ τραβαει δεν ειμαι και εντελως αχαριστος απλα σε σχεση με σαξο και 106 εστω και 03 μοντελα που εχω οδηγησει που ειναι +8 αλογα και -100 κιλα η αισθηση - δεν ξερω νουμερα- ειναι χαωδης. ισως τελικα να ειναι αυτη η πεταλουδα...
παντως παιδες αν μπειτε σε ιμπιζα 1.4 θα καταλαβετε τι σημαινει ηλεκτρικο γκαζι........χαλια μαυρα

για αναρτηση ουσιαστικα πρεπει να εχουμε αλλα ελατηρια,ραβδους και πισω αντιστρεπτικη απο 2.0 οπως εχει ειπωθει και σε αλλο τοπικ. αυτο που δεν ξερω ειναι αν εχουν αλλαξει ρυθμισεις - καμπερ κτλ
PHSYBORG - Κυρ 30 Μάϊ 2004, 18:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ερωτηση του Πετρου με το 1.4 16V προς την Λιον του χε ερθει η απαντηση οτι φοραει οτι κ το 2λιτρο αρα λογικα κ το 1.6 GT ιδιο setup (αμορτισερ-ελατηρια + αντιστρεπτικες ραβους - ραβδους στρεψης ) φοραει !
Steve - Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:32:58
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα και εγώ φοράω ότι και το 2λιτρο?!! Shocked Shocked Shocked Shocked Oh My God! Very happy Cool
volvos - Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:34:45
Θέμα δημοσίευσης:
χλωμο......ειδικα αυτο εχει ξανασυζητηθει...αντιστρ, ραβδοι ειναι αλλο 1.4 1.6 2.0


το μοτερ μου εχει τελικα πανω απο 6500 κοφτη οπως υποψιαζομουν.....
μια ατυχη...στιγμη με σε νερα με εκανε να το δω...αχ παει το στρωσιμο!!!
Steve - Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ε τότε τί του είπανε του πΕτΡοΥ? Rolling eyes Sad

Πάντως με τον -=N4X=- πρέπει να έχουμε τα ίδια δισκόφρενα (εμένα έτσι μου φαίνεται)... και είναι 1.6 GTi το δικό του και έχουμε διαφορά μόνο 1 μήνα που πήραμε τα αμάξια!
volvos - Δευ 31 Μάϊ 2004, 17:47:56
Θέμα δημοσίευσης:
το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο...
Steve - Δευ 31 Μάϊ 2004, 18:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό Cool Razz Laughing

Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ. Twisted evil Wink
Δημήτριος - Δευ 31 Μάϊ 2004, 23:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
παιδιά, εγώ που έχω του 2001 μοντέλο, ξέρω τα εξής.
Τιμόνι και φρένα είναι ίδια με αυτά του δίλιτρου GTI (137 hp). Για τα φρένα απλά το έχω ακούσει, αλλά για το τιμόνι είμαι σίγουρος, μιας και έχω οδηγήσει το δίλιτρο (137 hp).
Επίσης μερικά στοιχεία από την ανάρτηση είναι κοινά, αλλά δεν ξέρω ποια.

Για τον κινητήρα έχω να πω μόνο μελιστάλακτα λόγια!!!
Δεν έχω μπει σε Rallye, αλλά έχω μπει σε άλλα "ήπια" 1600άρια και νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Νομίζω ότι δεν έχω δει πιο ελαστικό αλλά συνάμα στροφάτο και δυνατό 1600άρι μοτέρ σε άλλο αμάξι... (δεν μιλάμε για Rallye κ.τ.λ. εξάλλου το αμάξι αυτό δεν στοχεύει στο Rallye)

Όσο για τις αναρτήσεις, έχω να πω το εξής. Το αυτοκίνητο δεν είναι "πισταδόρικο" δε καμιά περίπτωση, αλλά με το παρόν set up είναι πολύ παιχνιδιάρικο και εξαιρετικά ρυθμίσιμο (εδώ ο εξαιρετικός κινητήρας βάζει το χεράκι του Very happy Very happy ). Νομίζω ότι ικανοποιεί τις τωρινές δυνατότητές μου.
Εξάλλου δεν είμαι καθόλου σίγουρος για το αν θέλω να φτάσω παραπέρα...

Συν τοις άλλοις είμαι και πολύ μιγιάγγιχτος. Το αυτοκίνητο το προσέχω σαν να ήταν κάτι εύθραυστο! Έχω κάνει ΤΙΣ πατέντες για να ελαχιστοποιήσω τους τριγμούς (με πολύ καλά αποτελέσματα Very happy Very happy ). Μόλις ακούω κάποιο "τσικ" μου πέφτουν και από μερικές τρίχες...
Έτσι, αν βάλω ανάρτηση, σίγουρα θα μείνω φαλακρός εν ρυπεί οφθαλμού!! Very happy Very happy
volvos - Τρι 01 Ιούν 2004, 00:02:32
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι.
το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........
Δημήτριος - Τρι 01 Ιούν 2004, 00:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
συμφωνω απλυτως μακραν απο τα καλυτερα μοτερ στη κατηγορια του αν οχι το καλυτερο....
απλα οταν η ιδια εταιρεια εχει το ιδιο μοτερ τοσα χρονια και αντι να το βελτιωσει το κανει χειροτερο ειναι να τρελαινεσαι.
το δε παραλλογο ειναι οτι το δικο μας επρεπε θεωρητικα να στοχευει σε καλυτερη ελαστικοτητα και οχι μεγιστη ιπποδυναμη αλλα φαινεται καπου στο δρομο χαθηκανε........


Μα νομίζω ότι εκεί στοχεύει (στην ελαστικότητα) σε σχέση με τον κινητήρα του Rallye. Αλλά ο κύριος στόχος είναι η μείωση των εκπεμπόμενων καυσαερίων... Rolling eyes Rolling eyes

Αλλά στο θέμα μας!!! Οι αλλαγές στην ανάρτηση!!!
Recifees - Τρι 01 Ιούν 2004, 07:35:08
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το θεωρεις λογικο με 90 αλογα να φορας τις ιδιες αντιστρ και ραβδους με το 2.0 που ειναι 140 και +50 κιλα στον εμπρος αξονα......................
αμορτισερ και φρενα πιθανο...


Εντός των ημερών θα πέσω στις ρόδες του με μεζούρα ,Θα τις μετρήσω τις άτιμες τις αντιστρεπτικές να μου φύγει η απορία Twisted evil Twisted evil

Κόφτης 6800σαλ Wink Very happy
Baphomet - Τρι 01 Ιούν 2004, 08:41:09
Θέμα δημοσίευσης:
ρε...χωρις τον ξενοδοχο μιλατε???

το 1.4 16V εχει μπροστα αντιστρεπτικη 20μμ και πισω 19μμ.
δισκόφρενα 266Χ22 μπροστα και 247Χ18 πισω

για αμορτισερ δεν εχω ρωτησει και δεν ξερω...αλλα οι διαφορες με το 1.4 8V ειναι εμφανείς οπότε υποθέτω πως ειναι απο το 2.0

επίσης δεν ξέρω ρ.σ τι εχει το αμαξι μου... θα τα μαθουμε σιγά σιγά αυτα... Wink
Recifees - Τρι 01 Ιούν 2004, 09:37:20
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Για εμένα που είμαι τόσο γρήγορος, ναι το θεωρώ λογικό Cool Razz Laughing

Επίσης, όσο γι αυτά που είπες στο 1ο post, ύστερα από το 1ο μου ταξίδι σε Λάρισα-Αθήνα, το κάρο μου ούτε έπλεε στην εθνική, και μάλιστα έμπαινα με 150 άνετα σε σχεδόν όλες τις στροφές. Σε ελάχιστες απαιτήθηκε να κόψω λόγω του ότι ήτανε εντός πόλης (Στυλίδα-Καμμένα βούρλα). Και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι και με 170 χαλαρά θα έμπαινα στις ίδιες στροφές. Αλλά εν όψει στρωσίματος, έχω ήδη αλλάξει τα πρώτα λάδια στα 1.500 χλμ, και τώρα το κάνω μόνο ανοίγματα με 4η-5η στις 4-5.000 σ.α.λ. (=150χλμ/ώρα) και 1η-2α-3η μέχρι 3.500 σ.α.λ. Twisted evil Wink


Σε ανοικτές καμπές εθνικής τα 170 χαλαρά μόλις το στρώσεις όμως έτσι? Wink
Απλά έχε υπόψη ότι τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ότι είναι αρκετά κοντό για να αλλάξεις απότομα γραμμές σε αυτές τις ταχύτητες Exclamation Για αυτό όταν τα χώσεις φρόντισε να έχεις και ορατότητα άνω των 500μ -1000μ
Το λέω γιατί είναι αρκετοι οι στόκοι που πάνε με 100 -90 τέρμα αριστερα ή είναι ικανοί να κάνουν εντελώς αριστερα για να πάρουν την στροφή καλύτερα σαν το Σουμάχερ ένα πράγμα -το ότι το αυτοκίνητό τους μπορεί και καλύτερα μόνο του είναι ένα αλλο πράγμα Silly
-Απο τα φρένα μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα το σταματάνε πολύυυυ γρήγορα Wink Σε 100-0 η απόσταση ακινητοποίησης είναι de facto κάτω απο 50μ και σε φρενάρισμα πανικού ανάβουν και τα αλάρμ μόνα τουςσπιτικό τέστ αυτό Very happy

υ.γ Σε καμπές εθνικής το αυτοκίνητο μου ενέπνεε και μου εμπνέει εμπιστοσύνη μέχρι τα 180 και λίγο πιο πάνω (190χλμ το ρεκόρ).
Δεν το παίζω χεράς απλά καταλαβαίνω το αυτοκινητό μου πότε πλησιάζει τα όρια του πότε πλησιάζει το δικό μου το όριο και πότε μου δίνει τα περιθώρια ο δρόμος Wink
Makis77 - Τρι 01 Ιούν 2004, 11:53:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αν όντως ισχύουν αυτά περί ίδιας ανάρτησης με του 2λιτρου, τότε η ιδέα "αλλαγή των μαμά ελατηρίων με 3ποντα eibach ή h&r" μου φαίνεται ακόμα πιο ελκυστική. Rolling eyes Τι λέτε; Question
Recifees - Τρι 01 Ιούν 2004, 12:14:36
Θέμα δημοσίευσης:
Mάκη αυτό είναι ένας πειρασμός Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Makis77 - Τρι 01 Ιούν 2004, 12:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
Θα περιμένω τις διακοπές όπου θα το τεστάρω σε μεγάλο ταξίδι στην εθνική και σε επαρχιακό δρόμο με στροφές (ανυπομονώ για το τελευταίο). Αν δεν μείνω ικανοποιημένος μάλλον θα αλλάξω τα ελατήρια στο 1o service χρόνου το Σεπτέμβρη μέσα στην αντιπροσωπεία. Βέβαια με βλέπω να τα αλλάζω ούτως ή άλλως... Smile Είναι πολύ ψηλό ρε γα**το Twisted evil
Steve - Τρι 01 Ιούν 2004, 14:28:03
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά για την ιστορία, το 16ν 1.400 έχει τα ίδια δισκόφρενα με το GTi 1.600 Wink Το επιβεβαίωσα σήμερα. Wink

Μάκη, αν αλλάξεις τα ελατήρια μαμά και βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, τότε το μόνο που θα πετύχεις είναι να τα βγάλεις πιο γρήγορα off μαζί με τις μπουκάλες λόγω του ότι μικραίνεις την διαδρομή τους καταπονώντας τα περισσότερο. Γνώμη μου : προσπάθησε να χαρείς την οδηγική απόλαυση που σου χαρίζουνε τα "μαμά" όσο μπορείς και αν χρειαστεί να τα αλλάξεις πήγαινε για ένα κομπλέ πακέτο μπουκάλες/ελατήρια (ρυθμιζόμενα καλύτερα για να τα φέρεις στα μέτρα σου π.χ. Bilstein PSS ρυθμιζόμενα). Μιλάμε για €1.500 στην καλύτερη περίπτωση Cool
PHSYBORG - Τρι 01 Ιούν 2004, 14:32:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2?
Makis77 - Τρι 01 Ιούν 2004, 15:09:15
Θέμα δημοσίευσης:
Από προηγούμενες απαντήσεις στο θέμα "χαμήλωμα με μαμά αμορτισέρ", συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο.

Μπορεί όμως κάποιος να μου εξηγήσει τι συμβαίνει και μειώνεται η διάρκεια ζωής τους;
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το έμβολο του αμορτισέρ ξεκινά τη διαδρομή του από πιο χαμηλά μέσα στην μπουκάλα.
Από εκεί και μετά όμως γιατί να είναι κακό αυτό;

Επειδή δε θέλω να αλλάξω καινούρια αμορτισέρ και κάνω γύρω στα 10000χλμ το χρόνο, μου φαίνεται σωστή λύση να βάλω πρώτα μόνο ελατήρια και μετά και αμορτισέρ.
Εξάλλου στα site της eibach και της h&r τα 3ποντα αναφέρονται σαν συνεργαζόμενα με τα μαμά αμορτισέρ (βέβαια λένε ότι κάποια πιο σπορ αμορτισέρ ταιριάζουν καλύτερα).
Sidobre - Τρι 01 Ιούν 2004, 15:19:26
Θέμα δημοσίευσης:
Makis77 έγραψε:
συμπέρανα ότι τα αμορτισέρ του τότε 1.6 κρατάγανε χαμηλωμένα για περίπου 30000-40000 χλμ. ανάλογα με τη χρήση.
Φαντάζομαι του 2λιτρου θα κρατάνε ακόμα περισσότερο.


Αντε ξανά.

1. Από το 2001 τα 1600 (16v) φοράνε τα ίδια αμορτισέρ με τα 2.000 κ.εκ.

2. Οταν μπει ελατήριο πιο σκληρό απ'όσο μπορεί να αποσβέσει το αμορτισέρ (να μετατρέψει από κινητική ενέργεια σε θερμική) τότε ανεβοκατεβαίνει με μεγαλύτερη ευκολία και μετά από λίγο καταστρέφεται.

3. Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές.
Makis77 - Τρι 01 Ιούν 2004, 15:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Οταν βάλουμε μόνο ελατήρια τότε δημιουργούμε δυναμική ανισορροπία στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να δείχνει πιο σκληρό αλλά στην οδηγική του συμπεριφορά να είναι πιο ασταθές.


Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ.
Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ;
Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει.

PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα;
Sidobre - Τρι 01 Ιούν 2004, 16:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
Makis77 έγραψε:
Δηλαδή Τάσο το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο και με ποιο τρόπο πρακτικά;
Αν όντως υπάρχει ζήτημα ασφάλειας τότε δεν τίθεται θέμα χαμηλώματος με μαμά αμορτισέρ.
Γιατί όμως τα μέλη που το έχουν κάνει το μόνο κακό που ανέφεραν ήταν η μείωση της διάρκειας ζωής των αμορτισέρ;
Δε θέλω να κουράσω αλλά έχω μπερδευτεί με όλα αυτά που έχω διαβάσει.

PS: Πώς γίνεται αντί για "Παράθεση:" να γράφει το όνομα του συγγραφέα;


Ξεκινώ αντίθετα. Οταν κάνεις παράθεση (ή Quote) αν αφήσεις το όνομα με την μορφή [ quote = "Makis77" ] τότε θα σου βγάλει "Makis77 έγραψε:"

Για το δεύτερο κομμάτι, όταν πρόκειται για πιο σκληρό ελατήριο και πιο μαλακό αμορτισέρ, τότε πολύ απλά όταν συμπιέζεται το ελατήριο από μια ανωμαλία, τότε το αμορτισέρ δεν μπορεί να το "κρατήσει" ώστε να αποσβέσει την συμπίεσή του ομαλά με αποτέλεσμα να "χοροπηδήσει".

Ετσι για να το κάνω ακόμα πιο λιανά, αν θα πέσεις πάνω σε ένα σαμαράκι στην εθνική, μετά το αυτοκίνητο θα χοροπηδήσει και θα ταλαντωθεί αντί το αμορτισέρ να μαζέψει αμέσως την ταλάντωση του ελατηρίου, αφού το ελατήριο θα είναι πιο "δυνατό" από το αμορτισέρ.

Χειρότερο γίνεται στις στροφές όπου σε μια ανωμαλία μπορεί το αυτοκίνητο να ταλαντωθεί και να χάσει μέρος της πρόσφυσής του.

Επειδή όμως δεν μιλάμε για τραγικά νούμερα διαφοράς σκληρότητας οι περισσότεροι δεν το παρατηρούν παρά μόνο όταν φτάνεις το αυτοκίνητο στο πραγματικό όριό του που αυτοί ανήκουν στο 5-10% των οδηγών.
volvos - Τρι 01 Ιούν 2004, 16:18:07
Θέμα δημοσίευσης:
ξεφυγαμε λιγο...
εχω τη την εντυπωση αν θυμαμαι καλα οτι τα ελατηρια εμποριου ειναι κατα
15-10 % το πολυ σκληροτερα απο τα μαμα ειδικα στην περιπτωση μας που το 1.6 ειναι σκληρο... το προβλημα ειναι στην μειωση της διαδρομης της αναρτησης...... για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein.....
Sidobre - Τρι 01 Ιούν 2004, 17:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
για αυτο και κανενας μηχανικος δε συνιστα αλλαγη ραβδων πισω αν βαλεις απλα ενα σετακι eibach-bilstein.....


Θα στο θέσω διαφορετικά.... Ξέρεις πολλούς που να μπορούν να τοποθετήσουν σωστά τις ράβδους στέψης;;;;

Wink Wink

Εχουν γίνει όλοι ειδήμονες στο να ξεφουσκώνουν το πορτοφόλι χωρίς ωστόσο να μπορούν να παρουσιάσουν κάτι σωστό.

Και για να σου ενισχύσω το επιχείρημά μου, ζήτα τους να βάλεις Coilover που τα περισσότερα ξεπερνούν τις 230-250 λίμπρες (τα ελατήρια).

Η ακόμα και γραμμικά ελατήρια 250 λιμπρών με ανάλογο αμορτισέρ.

Ε, Ρώτα τους... "ρε μάστορα μήπως πρέπει να βάλουμε και ράβδους στρέψης;;"

Αμα η απάντησή τους δεν είναι ίδια, τότε να μου τρυπήσεις την μύτη.

Για να ξέρει κάποιος καλά την ανάρτηση και ιδιαίτερα σε PSA πρέπει να έχει φάει πολλά ψωμιά πάνω σε αυτά τα αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι αρκούνται στο να αδειάζουν τα ράφια τους.
Steve - Τρι 01 Ιούν 2004, 18:00:13
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Ρε μαστορη 1500 για Bilstein?
Aν περασεις τα 1000 γιατι να μην βαλεις KW Variant 2?
\\

€1500 για Bilstein πλήρως ρυθμιζόμενα Wink Θα τα έδινα ευχαρίστως αν κοιτούσα για αλλαγή αμορτισέρ! Cool
FRAPEOLE - Τρι 01 Ιούν 2004, 20:23:17
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως το δικα μου αμαξι ειναι η μερα με τη νυχτα και ας εχω τα μανισια αμορτισερ. Το προβλημα δεν ειναι τοσο τα αμορτισερ οσο το να βαλεις ελατηρια χωρις ραβδους και αντιστρεπτικη.

Παρεπιπτωντος τα αμορτισερ εχουν 23000χλμ [18000 χαμηλωμενα] και δοξα το θεο μια χαρα κρατουν. Και δεν μπορω να πω οτι δεν τα ζοριζω...
Sidobre - Τρι 01 Ιούν 2004, 21:38:00
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:

Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό

Εκδοση ΧT
Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE
Ελατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό

Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW
Ελατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση

Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 T1

Κινητήρας EW10J4 (2,0)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c)

206cc

Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ
Ελατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση


Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα... Wink
Recifees - Τετ 02 Ιούν 2004, 07:30:15
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Λοιπόν, μετά από έρευνα στους κωδικούς αμορτισέρ/ελλατηρίων της Peugeot έχουμε και λέμε:

Κινητήρας ΤUJ5P4 (1,6 16V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 Τ1, 5002 Τ3, 5002 Ρ5, ανάλογα τον εξοπλισμό

Εκδοση ΧT
Aμορτισέρ: 5202 NC, 5202 NE
Ελλατήρια: 5002 Τ2, 5002 Τ3, 5002 Ρ3, ανάλογα τον εξοπλισμό

Κινητήρας ΤU3JP (1,4 8V)

Εκδοση ΧS
Aμορτισέρ: 5202 LS, 5202 LV, 5202 LT, 5202 LW
Ελλατήρια: 5002 S9, 5002 T0, 5002 T1, ανάλογα τον εξοπλισμό και την έδκοση

Κινητήρας ET3J4 (Nομίζω ο 1,4 16v)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 T1

Κινητήρας EW10J4 (2,0)

Aμορτισέρ: 5202 NF, 5202 NG
Ελλατήρια: 5002 W6, 5002 Y5, ανάλογα τον εξοπλισμό (a/c)

206cc

Aμορτισέρ: 5202 NH, 5202 NJ
Ελλατήρια: 5002 P3, 5002 P4, 5002 P5, 5002 P6, ανάλογα την έκδοση


Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα... Wink

Aρκετότατα Wink Very happy Very happy Very happy
Steve - Τετ 02 Ιούν 2004, 11:58:40
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Ετσι με λίγα λόγια, τα 1,6 και τα 2,0 φοράνε τα ίδια αμορτισέρ όπως και τα 1,4 16v, ενώ ελλατήρια θα συναντήσουμε ίδια στα 1,6 16v και 1,4 16v και κάποια 1,4 8v που ο εξοπλισμός τους είναι βαρύς (ABS, A/C, ηλιοροφή κλπ)

Ελπίζω να βοήθησα... Wink



Ελπίζω να το δει ο -=Ν4Χ=- και να με πιστέψει επιτέλους! Ευχαριστούμε Τάσο! Cool
-=N4X=- - Τετ 02 Ιούν 2004, 15:20:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πιστεψω?
Ειχαμε ποτε διαφωνια για τα αμορτισερ και τα ελατηρια?
Εγω για τα φρενα ελεγα κ παραδεχτηκα οτι ειχα λαθος οταν μας ειπαν οτι ειναι ιδια αν και ακομα μου φαινεται κουλο.
Γιατι αν εσυ χρειαζεσαι τα δικα μου τα φρενα επειδη εισαι γρηγορος εγω πρεπει να παω για κανα σετακι 4πιστονες!!! Razz
netblaster - Τετ 02 Ιούν 2004, 15:40:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... Wink
Sidobre - Τετ 02 Ιούν 2004, 15:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Οπως ειπε και ο Steve παραπανω, το 1.4 16ν εχει τα ιδια ακριβως φρενα με το 1.6 16ν και επισης ιδιες διαστασεις ελαστικων-ζαντας και ιδιες αντιστρεπτικες-ραβδους!!! Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... Wink


ΔΕΝ έχει ίδιες ράβδους στρέψης.

Το 1,4 16v έχει 19 mm ράβδους στρέψης ενώ το 1,6 16v έχει 19,5 mm.

Φοράνε όμως την ίδια αντιστρεπτική.
Steve - Τετ 02 Ιούν 2004, 17:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Ολα αυτα ομως, μονο στις εκδοσεις XS και Quicksilver του 1.4 16ν που ειναι πιο σπορτιφ και πιο ακριβες... Wink


Ε ναι, και εγώ ο καπίταλος πήρα το XS Razz Twisted evil

Σκέφτομαι για αντιστρεπτική 2λιτρου... αλλά δεν ξέρω τι θα κερδίσω αλλάζοντας την! Rolling eyes Razz
volvos - Τετ 02 Ιούν 2004, 18:14:39
Θέμα δημοσίευσης:
επιτελους μια ακρη...
δηλαδη το 2.0 εχει πισω 20αρα ραβδο και 21 αντιστρεπτ και το 1.6 19.5 ραβδο και 19 αντιστρεπτ
και εμπρος 20αρα και τα δυο????????????????????????????????????????????

sidobre δεν λεω κατι διαφορετικο απο εσενα. οταν αλλαζεις απο 160-170 λιμπρες που νομιζω οτι παιζουν στα πιο πολλα καρα τα ελατηρια μαμα σε 190 που ειναι τα eibach και κουρδισεις σωστα τη ραβδο πισω σε μηχανικο σωστο οχι απο το κουρδο του αναρτησα δεν νομιζεις οτι η πισω ραβδο ειναι υπρεβολικη???
αν βεβαια παμε σε 230 λιμπρες εμπρος με στενοπιατελο ειναι παρανοια να μην αλλαξει καποιος πισω τιποτα...

επι της ουσιας αν οντως εχω πισω 19,5 οπως τα παλια διλιτρα μηπως ειναι μαλ***α να βαλω 21αρα αντιστρεπτ πισω- που επιδρα εμπροσ- με ολα τα αλλα μαμα...
υπενθιμιζω το αμαξι ειναι καινουργιο και δεν θελω τρεξιματα με εγγυηση αν βαλω μαμα 21αρα δεν προκειται να το παρει κανεις ειδηση..
netblaster - Πεμ 03 Ιούν 2004, 11:24:20
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

Σκέφτομαι για αντιστρεπτική 2λιτρου... αλλά δεν ξέρω τι θα κερδίσω αλλάζοντας την! Rolling eyes Razz


Εννοειται οτι μαζι με τις ραβδους θα βαλεις και ελατηρια-αμορτισερ σκληροτερα ετσι!?!?! Γιατι αν αλλαξεις μονο τις ραβδους πισω, χωρις να σκληρυνεις το αυτοκινητο και μπροστα, τοτε θα αυξηθουν κατα πολυ οι (ηδη αυξημενες για προσθιοκινητο) υπερστροφικες τασεις!!!
volvos - Πεμ 03 Ιούν 2004, 17:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης...
Steve - Πεμ 03 Ιούν 2004, 18:06:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης...


Wink


netblaster, Εννοείται πως θα φύγει και κομπλέ πακέτο αμορτισέρ Wink
netblaster - Παρ 04 Ιούν 2004, 15:04:19
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
για τη πισω αντιστρεπτικη μιλαμε οχι για τις πισω ραβδους σρεψης...


Ειχα στο μυαλο μου τις ραβδους και δεν το προσεξα... Embarassed

Παντως καλο ειναι στην αναρτηση να γινονται σωστες κινησεις και οχι λιγο απο δω και λιγο απο κει!!! Ή με το σκεπτικο, οτι ειναι σκληροτερο ειναι και καλυτερο!!! Ολα εξαρτωνται απο τις απαιτησεις που εχουμε!!! Wink

Παντως, Σταυρο, αλλαγη θα δεις σιγουρα με αλλαγη της αντιστρεπτικης σε παχυτερη σε τομεις οπως η στιβαροτητα του πισω μερους που θα ενισχυθει!!!! Η ουρα θα γινει επισης πιο ρυθμισιμη, αλλα και πιο αποτομη στις αντιδρασεις στο οριο!!! Wink
Steve - Παρ 04 Ιούν 2004, 21:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή πιο δυνατές σφαλιάρες στις στροφές? Rolling eyes
netblaster - Παρ 04 Ιούν 2004, 23:30:47
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Δηλαδή πιο δυνατές σφαλιάρες στις στροφές? Rolling eyes


Ενταξει, το πιο δυνατες ειναι σχετικο!!! Η αλλαγη μιας αντιστρεπτικης δεν κανει τι μερα νυχτα, αλλα συνδιαστει με αμορτισερ-χαμηλωμα σιγουρα θα εχεις πιο αποτομες αντιδρασεις στο οριο και μονο σαυτο!!! Μεχρι εκει το αυτοκινητο θα ειναι πιο ρυθμισιμο ομως!!! Wink
volvos - Σαβ 05 Ιούν 2004, 12:53:22
Θέμα δημοσίευσης:
sory αλλα εγω ειχα την εντυπωση πως η αντιστρεπτικη επιδρα στον αντιθετο αξονα δηλαδη η μεγαλυτερη πισω βοηθα την υποστροφη εμπροσ δηλαδη....
το ερωτημα παντωσ παραμενει και περιμενω απαντηση απο καποιον που το εχει δοκιμασει πισω απο 2.0
διοτι στο κορσα εβαλα απο 20 εμπροσ 18 πισω- 22εμπροσ 20 πισω απο 1.6 και οι διαφορες ηταν λιγες εωσ μηδενικεσ για τα λεφτα που τοτε εδωσα και σημειωνω οτι δεν ειμαι φλωρος του επινα το αιμα... οι κλισεισ δεν μειωθηκαν - ειχα ηδη αναρτηση- και απλα εγινε ελαχιστα πιο απολυτο αλλα χωρισ να στριβει με πιο πολλα.......
βεβαια αν δειτε τα συνεμπλοκ τησ αντιστρεπτικησ στο κορσα θα καταλαβετε πολλα για το ποσο βοηθουν....σα σαμπρελα
για αυτο ρωτω τι επιδραση εχει στο 206
netblaster - Κυρ 06 Ιούν 2004, 15:08:28
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Παναγιωτη, οι αντιστρεπτικες ελεγχουν τις ταλαντωσεις κατα τον οριζοντιο εμπρος ή πισω αξονα αλλα δεν εχουν αλληλεπιδραση οπως το εννοεις!!! Φαντασου ενα αυτοκινητο, οπως πχ το προηγουμενο Ibiza, που εχει μονο μπροστα αντιστρεπτικη και μουτρα στο Θεο!!! Στις εκδοσεις με πισω αντιστρεπτικη η κατασταση γινοταν σαφως καλυτερη, μειωνοντουσαν οι υποστροφικες τασεις και πολυ σπανια εμφανιζονταν και υπερστροφικες (ενω πριν καθολου)!!! Οσο για τη μειωση των κλισεων στις στροφες μην περιμενεις θαυματα, και τις αντιστρεπτικες του RC να βαλεις παλι θα εχεις καποιες κλισεις!!! Το θεμα ειναι οτι βελτιωνεται η αισθηση που παιρνεις απο το αυτοκινητο, το οποιο γινεται πιο ρυθμισιμο!!! Παραλληλα βελτιωνεται και η ακαμψια, που σημαινει πιο στιβαρη αισθηση!!! Στις κλισεις παιζει ρολο και το ποσο σκληρη ειναι η αντιστρεπτικη!!! Αυτες που μπαινουν απο το εργοστασιο δεν ειναι φτιαγμενες για βελτιωση!!! Αν παρεις μια αντιστοιχου παχους H&R πχ, θα δεις αρκετα μεγαλη διαφορα!!! Αυτο εκμεταλλευονται τα συστηματα ενεργων αντιστρεπτικων, μεταβαλλουν τη σκληροτητα, αρα και τις κλισεις!!! Οσο για τα σινεμπλοκ παιζουν κιαυτα το ρολο τους... Wink
Steve - Τετ 09 Ιούν 2004, 01:39:51
Θέμα δημοσίευσης:
Έ ρε φράγκα που έχουνε να φύγουνε... Με βλέπω να παίρνω το RC Sad Razz
netblaster - Τετ 09 Ιούν 2004, 09:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Έ ρε φράγκα που έχουνε να φύγουνε... Με βλέπω να παίρνω το RC Sad Razz


Ετσι ειναι φιλε Σταυρο!!! Αν αρχισεις δεν τελειωνεις, το ενα φερνει το αλλο... Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr