PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Δίχαλο εξάτμισης, αλλαγή-φτιάξιμο?

MAG206cc1.6 - Παρ 21 Μάϊ 2004, 13:46:50
Θέμα δημοσίευσης: Δίχαλο εξάτμισης, αλλαγή-φτιάξιμο?
ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΙ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΣΥΝΗΣΤΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΑΠΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΚΑΙ ΠΙΣΩ. ΕΝΑΣ ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΙΔΙΟ + ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΔΙΧΑΛΟ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΛΕΕΙ. ΤΙ ΕΝΟΟΥΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΕΜΕΝΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ? ΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ?
PHSYBORG - Παρ 21 Μάϊ 2004, 13:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
Η καλυτερη μοντιφα ειναι χταποδι new για να παει ο κατ απο κατω + μεταλλικος κατ + σωληνας+τελικο ( στην μαμα διατομη) !
Sidobre - Παρ 21 Μάϊ 2004, 13:54:58
Θέμα δημοσίευσης:
???????

Ε, εντάξει θα μας τρελλάνουν όλοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΡΕ, ΤΟ 1,6 το 206 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΛΟ!!!!!!!


Ημαρτον, τι άλλο θα ακούσουν τα αυτιά μου.

Για να αποκτήσει κανείς δίχαλο θα πρέπει να αλλάξει πολλαπλή, να βάλει πίσω καταλύτη κλπ κλπ κλπ
Sidobre - Παρ 21 Μάϊ 2004, 13:58:48
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Η καλυτερη μοντιφα ειναι χταποδι new για να παει ο κατ απο κατω + μεταλλικος κατ + σωληνας+τελικο ( στην μαμα διατομη) !


Η μαμά διατομή του 1600 είναι Φ45. Αν θα γίνουν μετατροπές πρέπει να γίνει Φ48 (και πάνω αν οι μετατροπές ξεπερνούν τα 150)
Αν τα αλλάξεις όλα αυτά (χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο) το πιο πιθανό (σίγουρο θα έλεγα) είναι το αμάξι να στεγνώσει.
TONY PAP - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή έχουν δίχαλο τα saxoralla το είπε Very happy Very happy

Εντάξει το 206 αρκετά πράγματα έχει ( 2 λ, ηλεκτρονικό γκάζι, χταπόδι με ενσωματωμένο καταλύτη) αλλά όχι και δίχαλο !

Οπως λέει και ο Γεωργίου ΗΜΑΡΤΟΝ.
PHSYBORG - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:01:58
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Η καλυτερη μοντιφα ειναι χταποδι new για να παει ο κατ απο κατω + μεταλλικος κατ + σωληνας+τελικο ( στην μαμα διατομη) !


Η μαμά διατομή είναι Φ45.
Αν τα αλλάξεις όλα αυτά (χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο) το πιο πιθανό (σίγουρο θα έλεγα) είναι το αμάξι να στεγνώσει.


Δηλαδη αν αλαξεις χταποδι κ παει ο κατ απο κατω θα χασεις αντι να παρεις ?
Γιατι να στεγνωσει το αμαξι απο βενζινη αν αλλαξεις Εξαγωγη ?
να στεγνωσει με αλλαγη στην εισαγωγη ναι αλλα στην εξαγωγη?
Sidobre - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:07:14
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:

Δηλαδη αν αλαξεις χταποδι κ παει ο κατ απο κατω θα χασεις αντι να παρεις ?
Γιατι να στεγνωσει το αμαξι απο βενζινη αν αλλαξεις Εξαγωγη ?
να στεγνωσει με αλλαγη στην εισαγωγη ναι αλλα στην εξαγωγη?


Γιατί ελευθερώνεται η εξαγωγή και μετά δεν προλαβαίνει.

Το είδα και με τα μάτια μου που έβγαλα ολόκληρο πρόγραμμα (ούτε καν μαμά) άχρηστο με την αλλαγή της εξάτμισης από Φ45 σε Φ48 με πολλαπλή 4-2-1
PHSYBORG - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:09:08
Θέμα δημοσίευσης:
Μα αυτο λεω! με μαμα διατομη ( 45 ) γιατι να στεγνωσει ?
κ για να προλαβω την ερωτηση γιατι αφου θα ειναι ιδια η διατομη να αλλαξουμε ?ο λογος ειναι να παει ο κατ κατω κ να βαλουμε μεταλλικο !
Sidobre - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:12:27
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Μα αυτο λεω! με μαμα διατομη ( 45)


Μια μέτρηση του λ σε φουλ γκάζι ψηλά θα σε πείσει! Wink
PHSYBORG - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:15:02
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Μα αυτο λεω! με μαμα διατομη ( 45)


Μια μέτρηση του λ σε φουλ γκάζι ψηλά θα σε πείσει! Wink


Ενταξει αφου το χεις δει αλλα στη θεωρια δεν μπορω να καταλαβω γιατι γινεται αυτο αφου θα ειμαστε με ιδια διατομη ! Question
Παντως πριν παω για οποιαδηποτε αλλαγη θελω να βαλω Hallmeter κ πιεση-θερμ λαδιου να μπορω να βλεπω τι γινεται !
pugsang - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:20:06
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα ο Τασος εχει αδικο γιατι δεν θυμαται οτι ειχε τοποθετησει το Halmeter αναποδα και το αμαξι ηταν τερμα πλουσιο απο μιγματα.Αρα μια χαρα θα εισαι..Καντο αφοβα...
MAG206cc1.6 - Παρ 21 Μάϊ 2004, 21:07:27
Θέμα δημοσίευσης: oeoe
παντως οσο πιο ελευθερη ειναι η εξατμιση τοσο πιο γρηγορα βγαζει τα αερια οποτε με το που βγουν αρχιζει η αναπληρωση μιγματος στους κιλινδρους. τωρα το παιρνει πρεφα αυτο ο εγκεφαλος να αναπληρωσει τα παραπανω??? νομιζω ναι , αλλα ισως να υπαρχουν απωλεις για ακομα καλητερη βελτιωση. Π.Χ ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΩΣΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΟΛΟΣΟΜΗ ΣΣΠΡΕΕΝΤ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΥΣΙΦΕΡ. ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΟΥΣΙΦΕΡ Η ΟΠΙΟΣ ΑΛΟΣ ΔΙΑΟΛΑΚΟΣ ΤΑ ΜΙΛΙΜΕΤΡ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡΣΠΡΙΝΤ???
Lucifer - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 00:24:28
Θέμα δημοσίευσης: Re: oeoe
MAG206cc1.6 έγραψε:
παντως οσο πιο ελευθερη ειναι η εξατμιση τοσο πιο γρηγορα βγαζει τα αερια οποτε με το που βγουν αρχιζει η αναπληρωση μιγματος στους κιλινδρους. τωρα το παιρνει πρεφα αυτο ο εγκεφαλος να αναπληρωσει τα παραπανω??? νομιζω ναι , αλλα ισως να υπαρχουν απωλεις για ακομα καλητερη βελτιωση. Π.Χ ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΩΣΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΟΛΟΣΟΜΗ ΣΣΠΡΕΕΝΤ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΥΣΙΦΕΡ. ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΟΥΣΙΦΕΡ Η ΟΠΙΟΣ ΑΛΟΣ ΔΙΑΟΛΑΚΟΣ ΤΑ ΜΙΛΙΜΕΤΡ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡΣΠΡΙΝΤ???

επειδη μπηκα στη σελιδα της Supersprint και δεν γραφει τιποτα θα περασω απο τον μηχανικο μου αυριο να παρω τις απαραιτητες πληροφοριες
206ccsimos - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 08:40:56
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εγώ το έχω κάνει είδη !
Με την αλλαγή του χταποδιού το κατέβασμα του καταλύτη κάτω, μπήκε και
Χειροποίητο δίχαλο.
Το αμάξι πήγαινε πολύ καλά αλλα πιστεύω ότι οφείλετε σε όλα !
Η αλήθεια είναι ότι ψηλά στέγνωνε λίγο.
Αν θέλετε την γνώμη μου, οι 1600 κάντε το άφοβα.
volvos - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 09:50:22
Θέμα δημοσίευσης:
με ιδια διατομη και εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει προβλημα ΑΡΚΕΙ να κρατηθει και ο καταλυτης και το μεσαιο ωστε να υπαρχει το αναγκαιο back pressure... για να μας πει κανα ραλλακι που εγβαλε μεσαιο η καταλυτη τι ειδε.......
οσο αφορα το λαχανιασμα ψηλα πιστευω οτι ειναι και ψυχολογικο διοτι δεν νιωθεις αυτο το ανοιγμα μετα 4000 οπως μαμα αλλα ανοιγει πιο πολυ και απο πιο χαμηλα οποτε ψηλα σου φαινεται να κρεμα....
δεν ειναι τυχαιο οτι τη διαφορα σε δυναμομετρησεις τη βλεπεις στο διαγραμμα στις μεσαιες αλλα ψηλα ποτε δεν ειναι πιο κατω απο μαμα. απλα η διαφορα δεν ειναι οση χαμηλα.....
Lucifer - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 12:07:41
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι αυτο το διχαλο ρε παιδες??
PHSYBORG - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 16:24:47
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Βασικα ο Τασος εχει αδικο γιατι δεν θυμαται οτι ειχε τοποθετησει το Halmeter αναποδα και το αμαξι ηταν τερμα πλουσιο απο μιγματα.Αρα μια χαρα θα εισαι..Καντο αφοβα...


E, πεστο ετσι !
Αφου θα ειναι με τερμα πλουσιο μιγμα θα το κανω αφοβα τοτε !
ΤΗΧ for the tip !
George4 - Κυρ 23 Μάϊ 2004, 10:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
χειροποίητο δίχαλο δοκιμασα να δω μηπως και μπορω να βαλω και εγω αλλα δεν κανει για 1.4. σε 1.6 πιστευω και εγω οτι θα δουλεψει αρκετα καλα
Lucifer - Κυρ 23 Μάϊ 2004, 10:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
τι ειναι ΑΥΤΟ ΤΟ Γ******Ο ΤΟ ΔΙΧΑΛΟ?? ΑΣ ΜΟΥ ΛΕΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ.
ουφ Very happy Very happy
MAG206cc1.6 - Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:34:56
Θέμα δημοσίευσης: oeoeoe
ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΤΡΗΠΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ Γ.Μ.ΣΕΙΣ. Embarassed=ΔΙΧΑΛΟ . ΒΑΣΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΧΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΗΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ.
Lucifer - Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:48:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: oeoeoe
MAG206cc1.6 έγραψε:
ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΤΡΗΠΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ Γ.Μ.ΣΕΙΣ. Embarassed=ΔΙΧΑΛΟ . ΒΑΣΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΧΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΗΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ.

οποτε εγω δεν το χρειαζομαι Twisted evil Twisted evil
ξερω ξερω μεγαλη μαλ***α. αντε ριχτε ελευθερα Splat Splat Splat Splat Splat
PHSYBORG - Κυρ 23 Μάϊ 2004, 13:59:15
Θέμα δημοσίευσης:
ΔΙΧΑΛΟ δεν εχει το 206!
Εχει το 106 rallye που εχει διαφορετικο χταποδι ( 4-2-1)
Το διχαλο ειναι ενας σωληνας -γωνια
Sidobre - Δευ 24 Μάϊ 2004, 10:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το δίχαλο για όσους ψάχνουν αν βρούν τι είναι, είναι το μέρος της πολλαπλής εξαγωγής που κάνει τους 2 σωλήνες σε 1. Η πολλαπλή είναι για να καταλάβετε 2 κομμάτια. Το ένα μπροστά είναι το 4 σε 2 και το δεύτερο από 2 σε 1. Το τελευταίο είναι το δίχαλο.

Ο λόγος που λένε να αντικατασταθεί οι περισσότεροι είναι επειδή ο ένας από τους 2 σωλήνες του δίχαλου είναι μικρότερος (πιο στενός) για να χωράει αφού ο χώρος που έχει από κάτω το 106 είναι περιορισμένος.
-=N4X=- - Τρι 25 Μάϊ 2004, 15:59:57
Θέμα δημοσίευσης:
Για να ριξω λοιπον κ εγω μια ερωτηση.
Πειτε οτι εχουμε σκουπιτσα και θελουμε να αλλαξουμε εξατμιση
α)Απο καταλυτη κ πισω
β)Ολοκληρο απο χταποδι.
Ρωταω λοιπον:
α)τι διατομη πρεπει να εχει η σωληνα για καθε περιπτωση?
β)Το μεσαιο πρεπει να αφαιρειται η οχι?
γ)Αν η εξατμιση ειναι gr.n υπαρχει καποια διαφορα?
Θα ηθελα να απαντησουν ατομα που γνωριζουν σιγουρα και δεν θα πουν στο περιπου.
Γιαννη (kouzman) και η δικια σου γνωμη θα ηταν καλη μια και εισαι ατμοσφαιρικος και εχεις δοκιμασει πολλα.
FRAPEOLE - Τρι 25 Μάϊ 2004, 18:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
Aμα δεν εχεις σκοπο να ξεπερασεις τα 140 αλογα να βαλεις 48αρι σωληνα και το μεσαιο να μην το βγαλεις.

Τελικο οτι και να βαλεις στην παραπαω διαμετρο ειναι σχεδον το ιδιο πραγμα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr