| PHSYBORG έγραψε: |
| Η καλυτερη μοντιφα ειναι χταποδι new για να παει ο κατ απο κατω + μεταλλικος κατ + σωληνας+τελικο ( στην μαμα διατομη) ! |
| Sidobre έγραψε: | ||
Η μαμά διατομή είναι Φ45. Αν τα αλλάξεις όλα αυτά (χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο) το πιο πιθανό (σίγουρο θα έλεγα) είναι το αμάξι να στεγνώσει. |
| PHSYBORG έγραψε: |
|
Δηλαδη αν αλαξεις χταποδι κ παει ο κατ απο κατω θα χασεις αντι να παρεις ? Γιατι να στεγνωσει το αμαξι απο βενζινη αν αλλαξεις Εξαγωγη ? να στεγνωσει με αλλαγη στην εισαγωγη ναι αλλα στην εξαγωγη? |
| PHSYBORG έγραψε: |
| Μα αυτο λεω! με μαμα διατομη ( 45) |
| Sidobre έγραψε: | ||
Μια μέτρηση του λ σε φουλ γκάζι ψηλά θα σε πείσει! |
| MAG206cc1.6 έγραψε: |
| παντως οσο πιο ελευθερη ειναι η εξατμιση τοσο πιο γρηγορα βγαζει τα αερια οποτε με το που βγουν αρχιζει η αναπληρωση μιγματος στους κιλινδρους. τωρα το παιρνει πρεφα αυτο ο εγκεφαλος να αναπληρωσει τα παραπανω??? νομιζω ναι , αλλα ισως να υπαρχουν απωλεις για ακομα καλητερη βελτιωση. Π.Χ ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΩΣΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Η ΟΛΟΣΟΜΗ ΣΣΠΡΕΕΝΤ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΥΣΙΦΕΡ. ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΟΥΣΙΦΕΡ Η ΟΠΙΟΣ ΑΛΟΣ ΔΙΑΟΛΑΚΟΣ ΤΑ ΜΙΛΙΜΕΤΡ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡΣΠΡΙΝΤ??? |
| pugsang έγραψε: |
| Βασικα ο Τασος εχει αδικο γιατι δεν θυμαται οτι ειχε τοποθετησει το Halmeter αναποδα και το αμαξι ηταν τερμα πλουσιο απο μιγματα.Αρα μια χαρα θα εισαι..Καντο αφοβα... |
| MAG206cc1.6 έγραψε: |
| ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΜΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΗΤΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΤΡΗΠΑ ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ Γ.Μ.ΣΕΙΣ. |