PSClub - Hellas

Νέα - Τη Δευτέρα (24/05) η ένωση Ρίου-Αντιρρίου.

chatasos - Παρ 21 Μάϊ 2004, 08:52:49
Θέμα δημοσίευσης: Τη Δευτέρα (24/05) η ένωση Ρίου-Αντιρρίου.
Την ερχόμενη Δευτέρα (24/05) αναμένεται να ολοκληρωθεί η ένωση του Ρίου με το Αντίρριο, μέσω της νέας και μεγαλύτερης καλωδιωτής γέφυρας που έχει κατασκευαστεί ποτέ, η οποία θα ονομάζεται "Χαρίλαος Τρικούπης", θα φέρει δηλαδή, το όνομα του οραματιστή της.

Με την τοποθέτηση και του τελευταίου τμήματος της γέφυρας ολοκληρώνεται και μάλιστα νωρίτερα από τις συμβατικές προθεσμίες, ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο, το οποίο θα αποτελέσει τον "κρίκο" για την ένωση των δύο διευρωπαϊκών οδικών δικτύων της Ελλάδας, της Εγνατίας Οδού και του άξονα Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων (ΠΑΘΕ), με τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Πάτρας, καθώς επίσης με την υπό κατασκευή Ιόνιο οδό, ενώ συνδέεται με το άλλο σημαντικό έργο, την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου – Πρέβεζας.

Τη ζεύξη Ρίου – Αντιρρίου θα... εγκαινιάσει η Ολυμπιακή Φλόγα, τον ερχόμενο Αύγουστο. Αυτός άλλωστε, είναι και ο κύριος λόγος της επίσπευσης των έργων. Με τη λειτουργία της γέφυρας, μήκους 2.252 μέτρων, η απόσταση Ρίου - Αντιρρίου θα διανύεται σε μόλις τέσσερα λεπτά της ώρας, έναντι των 40 λεπτών που χρειάζονται σήμερα με τα πλοία.

Πηγή : autopress.gr
glf - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:50:48
Θέμα δημοσίευσης:
να τι απέμεινε!



http://www.galfas.gr/racing/ournews/news_axaios2004_write.jpg
ΝΙΚΟΣ - Παρ 21 Μάϊ 2004, 14:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
Και 10 ευρα διοδια.....Ερε κρατος.. Shocked
Skull - Παρ 21 Μάϊ 2004, 20:46:22
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
να τι απέμεινε!





Τι απεμεινε απο μαλλια???? Embarassed

Laughing Laughing Laughing
Alex - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 01:52:07
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Και 10 ευρα διοδια.....Ερε κρατος.. Shocked


Ο Σημιτης φταιει για ολα Laughing Laughing Laughing

Χωρις πλακα παντως, ακουσα οτι το εργο κοστισε γυρω στα 750.000.000 Ευρω και οτι τα περισσοτερα ειναι μη-κρατικα. Οι εταιριες θα παιρνουν τα λεφτα για τα διοδια μεχρι το 2039 για αποσβεση + καποιο κερδος.

Αν το σκεφτει κανεις λογικα, γιατι να δωσει καποιος τοσα λεφτα να φτιαξει μια γεφυρα 3.5 χιλιομετρα (απιστευτο) και να μην παιρνει και λεφτα? Εξ'αλλου αυτοι που χρησιμοποιουν το ferry τωρα δεν πληρωνουν? (μη πω για την ωρα που κανουν)

Δεν ξερω αλλα εγω το βρισκω λογικο.
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 03:59:42
Θέμα δημοσίευσης:
Skull έγραψε:
glf έγραψε:
να τι απέμεινε!





Τι απεμεινε απο μαλλια???? Embarassed

Laughing Laughing Laughing


Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Μην το λες ετσι το παιδι ρε.Απλα ο Νικος τοσο καιρο φοραει περουκα ΦΑΛΑΚΡΟΥ Shocked Laughing Laughing Laughing Laughing

Πως λεγετε αυτος που εχει μια τριχα στο κεφαλι Question ....Παρα τριχα φαλακρος Laughing Laughing Laughing Αρα ο Νικος εχει μελλον ακομα Laughing Laughing Laughing
Baphomet - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 11:36:15
Θέμα δημοσίευσης:
το έργο αν δεν κάνω λάθος κατά τεράστιο ποσοστό είναι BOT αυτοχρηματοδοτούμενο. Αυτό σε γενικές γραμμές σημαίνει οτι οι κατασκευαστριες εταιρίες χάνουν απο την κατασκευη του έργου καθώς χρησιμοποιούν τα δικά τους κεφάλαια και δεν παίρνουν πιστοποιήσεις από φορείς όπως το κράτος ή η ΕΕ. Με άλλα λόγια μέχρι να τελειώσει το έργο δεν παίρνουν φράγκα, αντιθετα δινουν, φτιαχνουν την γεφυρα με δικα τους λεφτα. Γι αυτο τον λόγο θα έχουν μετα την εκμετάλευση της γεφυρας ώστε να κάνουν απόσβεση των δαπανηθέντων χρημάτων και να αποκομίσουν και κέρδη. Με άλλα λόγια τα διόδια για πολλά χρόνια δε θα πηγαινουν στο κράτος αλλά σε ελληνικές και γαλλικές κατασκευάστικές εταιρίες.

Για να μη βιαστείτε και πέιτε οτι κάτι τέτοιο μπορει να μη συμφερει τις εταιριες αναρωτηθείτε πρώτα πόσα μεγάλα έργα θα ειναι υπο κατασκευη μετα τους ολυμπιακούς στην Ελλάδα.... πολυ λίγα! Αρα οι εταιρίες που τωρα ασχολουνται με ολυμπιακα εργα θα μεινουν ξεκρεμαστες απο το 2005 και μετα με αποτελεσματα καταστροφικα για τα οικονομικά τους. Οι μονες λύσεις λοιπον ειναι η επέκταση σε ξένες χώρες (που πολλες μεγαλες κατασκευαστικες εχουν κανει, ιδιαιτερα στα βαλκάνια οπου λογω ΕΕ υπαρχει ανθηση της κατασκευαστικης δραστηριοτητας) και τα αυτοχρηματοδοτουμενα εργα τα οποια θα αποφερουν έσοδα για πολλα χρόνια. Wink Wink
Skull - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 19:34:09
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Skull έγραψε:
glf έγραψε:
να τι απέμεινε!





Τι απεμεινε απο μαλλια???? Embarassed

Laughing Laughing Laughing


Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Μην το λες ετσι το παιδι ρε.Απλα ο Νικος τοσο καιρο φοραει περουκα ΦΑΛΑΚΡΟΥ Shocked Laughing Laughing Laughing Laughing

Πως λεγετε αυτος που εχει μια τριχα στο κεφαλι Question ....Παρα τριχα φαλακρος Laughing Laughing Laughing Αρα ο Νικος εχει μελλον ακομα Laughing Laughing Laughing


Ε ενταξη τα παραλες και εσυ!!!!! Very happy


Λιγο πολυ ολοι εχουν ακαλυπτες τις γωνιες..... Razz Laughing Laughing
mick206 - Σαβ 22 Μάϊ 2004, 20:33:16
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αρα ο Νικος εχει μελλον ακομα Laughing Laughing Laughing

Καλά γέλα εσύ...
Κι εσύ κοντά είσαι!! Laughing Laughing Laughing Πρέπει να μιλάς για το κοντινό μέλλον! Twisted evil Laughing Laughing
Ελπίζω να προλάβω να σε ξαναδώ με μαλλιά... Laughing Laughing
George4 - Κυρ 23 Μάϊ 2004, 18:42:00
Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω οτι κυριως εμας τους αθηναιους πιο πολυ μας νοιαζει να ενωθει επιτελους ο κηφισος με την παραλιακη μπας και γλυτωσουμε το κυκλοφοριακο. παντως για το συγκεκριμενο εργο (ριο-αντιριο) εχω ακουσει οτι αμα εχει πανω απο 5-6 μποφορ η γεφυρα θα κλεινει. σημειωστε οτι μεχρι αυτα τα μποφορ μπορουσαν να κινηθουν και τα καραβια.
ΝΙΚΟΣ - Δευ 24 Μάϊ 2004, 01:00:09
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Αρα ο Νικος εχει μελλον ακομα Laughing Laughing Laughing

Καλά γέλα εσύ...
Κι εσύ κοντά είσαι!! Laughing Laughing Laughing Πρέπει να μιλάς για το κοντινό μέλλον! Twisted evil Laughing Laughing
Ελπίζω να προλάβω να σε ξαναδώ με μαλλιά... Laughing Laughing


Και εγω ελπιζω να προλαβω να σε δω παντρεμενο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Recifees - Δευ 24 Μάϊ 2004, 22:16:24
Θέμα δημοσίευσης:
George4 έγραψε:
....... ενωθει επιτελους ο κηφισος με την παραλιακη μπας και γλυτωσουμε το κυκλοφοριακο.............. .


Και αυτό γεφύρι της <<Αρτας>> είναι Evil Evil
Vaggelis - Τρι 25 Μάϊ 2004, 07:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
gskarmou έγραψε:
George4 έγραψε:
....... ενωθει επιτελους ο κηφισος με την παραλιακη μπας και γλυτωσουμε το κυκλοφοριακο.............. .


Και αυτό γεφύρι της <<Αρτας>> είναι Evil Evil


Eυτυχώς, κοντεύει και αυτό.....
Λίγα μέτρα μείνανε, πιστεύω μέσα στον Ιούνιο να τελειώσουν........
Επιτέλους, να γλυτώσουμε και από την σκόνη, όλη την ώρα με το ξεσκονηστήρι στο χέρι είμαι......
Baphomet - Τρι 25 Μάϊ 2004, 08:03:20
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
gskarmou έγραψε:
George4 έγραψε:
....... ενωθει επιτελους ο κηφισος με την παραλιακη μπας και γλυτωσουμε το κυκλοφοριακο.............. .


Και αυτό γεφύρι της <<Αρτας>> είναι Evil Evil


Eυτυχώς, κοντεύει και αυτό.....
Λίγα μέτρα μείνανε, πιστεύω μέσα στον Ιούνιο να τελειώσουν........
Επιτέλους, να γλυτώσουμε και από την σκόνη, όλη την ώρα με το ξεσκονηστήρι στο χέρι είμαι......


έγινε επιτέλους καλη δουλειά απο την κατασκευάστρια εταιρία... δε θα υπάρξει ξανα πρόβλημα στον κηφισσό... τελειώνει όντως πολύ σύντομα Wink
Vaggelis - Τρι 25 Μάϊ 2004, 08:14:17
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
Vaggelis έγραψε:


Eυτυχώς, κοντεύει και αυτό.....
Λίγα μέτρα μείνανε, πιστεύω μέσα στον Ιούνιο να τελειώσουν........
Επιτέλους, να γλυτώσουμε και από την σκόνη, όλη την ώρα με το ξεσκονηστήρι στο χέρι είμαι......


έγινε επιτέλους καλη δουλειά απο την κατασκευάστρια εταιρία... δε θα υπάρξει ξανα πρόβλημα στον κηφισσό... τελειώνει όντως πολύ σύντομα Wink


Ναι, έγινε ...καλή δουλειά......
Αφού πρώτα έπρεπε να πλυμυρίσει το Μοσχάτο (και όσοι δουλεύουμε δίπλα στον Κηφισό) 4 φορές, να αποκτήσουμε αναπνευστικά προβλήματα από την σκόνη, να σπάσουν τα νεύρα μας από το μποτιλιάρισμα λόγω των καθυστερήσεων.......
Όλα θα μπορούσαν να είχαν γίνει πιο γρήγορα και πιο σωστά...
Steve - Τρι 25 Μάϊ 2004, 11:33:57
Θέμα δημοσίευσης:
George4 έγραψε:
νομιζω οτι κυριως εμας τους αθηναιους πιο πολυ μας νοιαζει να ενωθει επιτελους ο κηφισος με την παραλιακη μπας και γλυτωσουμε το κυκλοφοριακο. παντως για το συγκεκριμενο εργο (ριο-αντιριο) εχω ακουσει οτι αμα εχει πανω απο 5-6 μποφορ η γεφυρα θα κλεινει. σημειωστε οτι μεχρι αυτα τα μποφορ μπορουσαν να κινηθουν και τα καραβια.


Splat Splat Splat

Πάρε 3 έτσι για αρχή. Η γέφυρα αυτή θεωρείται η ασφαλέστερη του κόσμου σχεδόν, και βάσει της κατασκευής της, αντέχει σε σεισμό της τάξης των 7 ρίχτερ (και έγινε τόσο ανθεκτική λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας που επικρατεί στην περιοχή), αντέχει σε σύγκρουση με δεξαμενόπλοιο 180.000 τόνων κλπ. κλπ. Επίσης, επέτρεψε μου να στα επιβεβαιώσω όλα αυτά λόγω του ότι κάνουμε και εμείς παρόμοια θέματα στο ΤΕΙ (Πολιτικών Έργων Υποδομής), όπως και επέτρεψε μου να σου σιγουρέψω πως τα 5-6 μποφώρ είναι απαλό αεράκι σε σχέση με τους ανέμους των 270+ χλμ/ώρα που έχει κατασκευαστεί να αντέχει η γέφυρα (τέτοια ταχύτητα έχουν οι τυφώνες Wink )

Αυτό που είπες μάλλον στο είπε κάποιος ναυτεργάτης που θα χάσει την δουλειά του. Επίσης το μέγιστο κύμα που μπορεί να σηκωθεί με αυτά τα μποφώρ είναι 3m το πολύ. Θέλει αρκετά ακόμα μέχρι να βρέξει την γέφυρα Laughing

Όσο για τις ενδεχόμενες ταλαντώσεις και συντονισμούς με ανέμους 5-6 μποφώρ, που θα έχουν πιθανό αποτέλεσμα την κατάρρευση της γέφυρας, διάβασε ξανά αυτό για τα 270 χλμ... Wink
Baphomet - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 08:18:37
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
George4 έγραψε:
νομιζω οτι κυριως εμας τους αθηναιους πιο πολυ μας νοιαζει να ενωθει επιτελους ο κηφισος με την παραλιακη μπας και γλυτωσουμε το κυκλοφοριακο. παντως για το συγκεκριμενο εργο (ριο-αντιριο) εχω ακουσει οτι αμα εχει πανω απο 5-6 μποφορ η γεφυρα θα κλεινει. σημειωστε οτι μεχρι αυτα τα μποφορ μπορουσαν να κινηθουν και τα καραβια.


Splat Splat Splat

Πάρε 3 έτσι για αρχή. Η γέφυρα αυτή θεωρείται η ασφαλέστερη του κόσμου σχεδόν, και βάσει της κατασκευής της, αντέχει σε σεισμό της τάξης των 7 ρίχτερ (και έγινε τόσο ανθεκτική λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας που επικρατεί στην περιοχή), αντέχει σε σύγκρουση με δεξαμενόπλοιο 180.000 τόνων κλπ. κλπ. Επίσης, επέτρεψε μου να στα επιβεβαιώσω όλα αυτά λόγω του ότι κάνουμε και εμείς παρόμοια θέματα στο ΤΕΙ (Πολιτικών Έργων Υποδομής), όπως και επέτρεψε μου να σου σιγουρέψω πως τα 5-6 μποφώρ είναι απαλό αεράκι σε σχέση με τους ανέμους των 270+ χλμ/ώρα που έχει κατασκευαστεί να αντέχει η γέφυρα (τέτοια ταχύτητα έχουν οι τυφώνες Wink )

Αυτό που είπες μάλλον στο είπε κάποιος ναυτεργάτης που θα χάσει την δουλειά του. Επίσης το μέγιστο κύμα που μπορεί να σηκωθεί με αυτά τα μποφώρ είναι 3m το πολύ. Θέλει αρκετά ακόμα μέχρι να βρέξει την γέφυρα Laughing

Όσο για τις ενδεχόμενες ταλαντώσεις και συντονισμούς με ανέμους 5-6 μποφώρ, που θα έχουν πιθανό αποτέλεσμα την κατάρρευση της γέφυρας, διάβασε ξανά αυτό για τα 270 χλμ... Wink


η συγκεκριμενη γέφυρα έχει κατασκευαστει για πολύ μεγαλύτερα ριχτερ (11 αν θυμαμαι καλα...)

και όντως δεν νομίζω οτι θα κλεινει λόγω ανέμων κτλ καθως όλα αυτά έχουν προβλεφθεί απο τους μηχανικους. Η γέφυρα θα ειναι ασφαλής υπο οποιεσδήποτε συνθηκες.
Steve - Πεμ 27 Μάϊ 2004, 20:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
η συγκεκριμενη γέφυρα έχει κατασκευαστει για πολύ μεγαλύτερα ριχτερ (11 αν θυμαμαι καλα...)

και όντως δεν νομίζω οτι θα κλεινει λόγω ανέμων κτλ καθως όλα αυτά έχουν προβλεφθεί απο τους μηχανικους. Η γέφυρα θα ειναι ασφαλής υπο οποιεσδήποτε συνθηκες.


Στην δημοσιότητα βγάλανε 7 ρίχτερ. Αν είχα τα χαρτιά της κατασκευής θα μπορούσα να σου πώ ακριβώς πόσα αντέχει Cool
kovac - Παρ 28 Μάϊ 2004, 02:10:50
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω όλοι έχετε καταλάβει το ότι η γέφυρα δεν πατάει πάνω στους πυλώνες. Very happy
Γι' αυτό άλλωστε λέγεται και κρεμαστή. Wink

Να σας πω και κάτι που ίσως να μη γνωρίζετε:

Οι πυλώνες χτίστηκαν στην επιφάνεια και όσο τους έχτιζαν τόσο βυθίζονταν λόγο του βάρους τους, μέχρι που έφτασαν και κούμπωσαν στις έτοιμες βάσεις στον πάτο της θάλασσας. Shocked Shocked Very happy
Καλό έτσι? Very happy

Το μόνο κακό είναι πως δεν έκαναν μελέτη για να υποστηρίζεται και η διάβαση του τρένου στην όλη υπόθεση. Αλλά απ' ό,τι είπαν θα γίνει "μετατροπή" σε ορισμένα ferry-boat για να μπορούν να μεταφέρουν και τρένα. Very happy
Είχα δει τέτοια ferry-boat σε μια εγκυκλοπαίδεια, αλλά δεν περίμενα να δω και στην Ελλάδα. Smile
Baphomet - Παρ 28 Μάϊ 2004, 13:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
πΕτΡοS έγραψε:
η συγκεκριμενη γέφυρα έχει κατασκευαστει για πολύ μεγαλύτερα ριχτερ (11 αν θυμαμαι καλα...)

και όντως δεν νομίζω οτι θα κλεινει λόγω ανέμων κτλ καθως όλα αυτά έχουν προβλεφθεί απο τους μηχανικους. Η γέφυρα θα ειναι ασφαλής υπο οποιεσδήποτε συνθηκες.


Στην δημοσιότητα βγάλανε 7 ρίχτερ. Αν είχα τα χαρτιά της κατασκευής θα μπορούσα να σου πώ ακριβώς πόσα αντέχει Cool


δε χρειαζεται να μου πεις...σου ειπα εγω. σε κατασκευαστικη δουλευω... Wink
pugsang - Παρ 28 Μάϊ 2004, 13:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
Και για να μην τσακωνεστε παρτε και μια ενημερωση εκ των εσω

http://www.jandp-group.com/uk/projects.asp?sector_id=5&project_id=159&company_id=3&short=1&back=1

http://www.gefyra.gr/framesetbig.htm

Πατήστε Τεχνικα-Μελετη και διαβαστε

Αντε να μας πει και ο Steve την γνωμη του αν το φτιαξαμε καλα
Steve - Δευ 31 Μάϊ 2004, 16:12:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά που λένε στα τεχνικά τα κάναμε στο 3ο εξάμηνο... τώρα είμαι 4ο Wink


Αλλά είμαι σίγουρος πως μπορούσε να κατασκευαστεί η γέφυρα και με τα 3/4 του κόστους που έχει τώρα και να ήταν όλες οι τσέπες χαρούμενες... Το 1/4 έχει φύγει σε μίζες σίγουρα Wink
Baphomet - Τρι 01 Ιούν 2004, 11:56:55
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Αυτά που λένε στα τεχνικά τα κάναμε στο 3ο εξάμηνο... τώρα είμαι 4ο Wink


Αλλά είμαι σίγουρος πως μπορούσε να κατασκευαστεί η γέφυρα και με τα 3/4 του κόστους που έχει τώρα και να ήταν όλες οι τσέπες χαρούμενες... Το 1/4 έχει φύγει σε μίζες σίγουρα Wink


ε, αφου το λες εσυ...
pugsang - Τρι 01 Ιούν 2004, 12:05:54
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:

Αλλά είμαι σίγουρος πως μπορούσε να κατασκευαστεί η γέφυρα και με τα 3/4 του κόστους που έχει τώρα και να ήταν όλες οι τσέπες χαρούμενες... Το 1/4 έχει φύγει σε μίζες σίγουρα Wink


Ποσο σιγουρος εισαι γι αυτο??Πεφτεις και στην φωτια??Τον κοβεις και φετες που λενε??

Αγαπητε φιλε τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα.Οταν με το καλο πιασεις (οταν και αν) δουλεια σε καποια κατασκευαστικη ελα να μου ξαναπεις για μιζες κοστος εργου και πανω απ ολα ποσο χαρουμενη θα ειναι η δικια σου τσεπη
Steve - Τρι 01 Ιούν 2004, 12:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τον κόβω φέτες σαλάμι και τον δίνω στα σκυλιά να τον φάνε Wink

Ξέρω πως η τελευταία τσέπη που θα χαρεί από το έργο θα είναι η δικιά μου και πως θα χαρεί σίγουρα λιγότερο... Ίσως και να αδειάσει αν δεν κάνω σωστά τους υπολογισμούς για τα λεφτά που θα είναι ο προϋπολογισμός... Sad Δυστυχώς όσο περνάνε τα εξάμηνα, τόσο περισσότερο καταλαβαίνω που έμπλεξα! Crying or Very sad
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr