seridim έγραψε: |
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω αν αυτό που θα ρωτήσω είναι σχετικό με το topic Γνωρίζει κανείς εάν ταιριάζει στο 206 1.4 η μηχανή από το rally 1.6 8V; Εννοώ στις βάσεις. Με την πλεξούδα τι γίνεται; Μπορεί να υπάρξει κάποιο άλλο πρόβλημα; Περιμένω κάποια απάντηση γιατί είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω ένα μοτέρ από rally 1.6 8V |
seridim έγραψε: |
Vini,
Το 1.000.000 δρχ. που αναφέρεις τι περιλαμβάνει; Μόνο τα περαστικά ή και τον κινητήρα; Γιατί αν περιλαμβάνει μόνο τα περαστικά ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. |
pezomania έγραψε: |
Το 1.6 μπαίνει κουτί! Ήτε το 8v ήτε το 16v! Η επιλογή είναι δικιά σου ![]() Θεωρώ ότι η επιλογή του 8v έγεινε με γνώμονα την τιμή και ίσως την αξιοπιστία. Πάντως ότι και να βάλεις ο λέοντάς σου θα βγάλει δόντια ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Ήδη έχω τον εκκεντροφόρο της Peugeot Sport και τον εγκέφαλο GR.N που ανεβάζει τον κόφτη στις 7,800 rpm |
PoLiThS έγραψε: |
....Για 1,4 εγκέφαλο ψάξτε και ρωτήστε το Group T.E.A. στην Αθήνα αυτός ασχολείται με τέτοια πράγματα:) |
pughell έγραψε: |
...Οσο για αυτο που λες για την ροπη του 16v,ενημερωτικα,απο τις 2500 και μετα εχει καλυτερο τραβηγμα παντου απο τον 8v...
|
kanelj έγραψε: |
και πως σου φαινεται???
δεν με καλυπτει το --------> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΗΓΕ;;; ΕΧΩ ΒΡΕΙ 16ν ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ ΤΟ 8ν ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΟ 16ν ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ (ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΛΠ). ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΑΡΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΣΕΙΡΑ;;;;; |
Tomcat έγραψε: | ||
Στα 1700 πρέπει να υπολογίσεις τα σχεδόν 250 Euro της Εξάτμισης , και τα 300 ευρω του καινούργιο τρίφυσου Magneti Marelli.. Όσο για τον εγκέφαλο που λές ότι δεν χρειάζεται μετατροπή.... αν έχει τρίφυσο .. μάλλον θα χρειαστείς μετατροπή γιατι το αμάξι δεν θα πηγαίνει μια ....... άσε που θα ψήνεις Μπριζόλες Φλαμπέ στο ΚΑΠΩ Έτσι γίαννη???????? ![]() ![]() ![]() ![]() ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΑΓΟΡΙΝΑ!!! |
kanelj έγραψε: |
Λοιποοοον....
ο κινητηρας μπηκε,βαλαμε και καινουργιο εγκεφαλο τριφυσο,προγραμματιστηκε.... κανενας γρηγορος για πειραμα??? ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
ως τωρα ειναι ολα καλα με τον εγκεφαλο,δεν βλεπω καμια διαφορα λειτουργιας ηλεκτρικων με πριν.
η εξατμιση ειναι χειροποιητη group N οσο για τα φρενα.... ![]() σε μια βδομαδουλα γιατι μου τα πηραν ολα τα ευρα ![]() ![]() ![]() |
kanelj έγραψε: |
οχι ρε παιδια.το multiplex εχω.αλλαξαμε εγκεφαλο και βαλαμε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΙΦΥΣΟ.Tον προγραμματισαμε και ολα ειναι ΟΚ.
ο κινητηρας ειχε 40.000 και ηταν του 96΄ μου φαινεται. αλλος..... ![]() ![]() ![]() |
Daloup-man έγραψε: |
Η εξάτμιση έχει τη κλασική όψη της group Ν?
Πόσο σου πήγε και απο ποιόν? |
kaisaras96 έγραψε: |
Χαιρομαι οταν ακουω χοντρες μετατροπες σε πολυπλεξικα και δουλευουν απροβληματιστα ![]() ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
Καλορίζικο κι από μενα Γιάννη και διαδικτυακα. Χαίρομαι που όλα πανε καλά για την ώρα!
Άντε να σε πετυχω κι εγώ σε καμμια καποδιστρίου να δω πως πάει το μηχάνημα σου! ![]() |
kanelj έγραψε: |
Λοιποοοον....
ο κινητηρας μπηκε,βαλαμε και καινουργιο εγκεφαλο τριφυσο,προγραμματιστηκε,μπηκε και εξατμιση που κανει ενα πολυ πολυ ερωτικο ηχο για τα δικα μου αυτια και οι εντυπωσεις μου ειναι η εξης: το αυτοκινητο δεν εχει καμμια σχεση με πριν,δινει τρομερα σε ολο το φασμα των στροφων,αν εξαιρεσεις ενα ,ας το πουμε "μπουκωμα" που μου κανει οταν παταω τερμα πατωμα γκαζι στις 1600 με 2000 στροφες.δεν ειναι κατι που ενοχλει ιδιαιτερα αλλα θα το κοιταξω για να μου πουν αν ειναι λογικο ή οχι.ο κοφτης ειναι τελικα στις 6900 και μου ειπε πως τον αφησε εκει γιατι δεν ηξερε τι ελατηρια εχουν οι βαλβιδες.μου ειπε επισης πως αν θελω ξαναπαω και τον ανεβαζω κι αλλο.το αυτοκινητο δειχνει την μεγιστη διαφορα του απο τις 3500 εως και τις 6500.Η μεν εξατμιση τρελαινεται στα σκασιματα ,χωρις κανεναν εκνευριστικο μπασο θορυβο οπως συνηθιζεται σε group N, λογω εγκεφαλου. Εθνικη που το εβγαλα εφτασα τα 195 και απ'οτι καταλαβα πηγαινε και λιιιγο παραπανω. το μονο που θελω ειναι να αλλαξω τα λαδια γιατι οταν το πιεζω ο μετρητης φτανει στην μεση και τεινει για παραπανω. κατα τα αλλα....ολα καλα! αυτο που εχει σημασια ειναι πως ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! ΥΓ: τα τσαγακια αρχισαν ηδη αφου ενα golf 1.6 ακουσε τα σκασιματακια μου σε ενα φαναρι και εκανε το λαθος να σχολιασει το αυτοκολλητο του quiksilver στον συνοδηγο και να χαμογελασει!!! ![]() ![]() Ακομα με ψαχνει και ουτε που το ζορισα! οπως και για ενα avensis που του εφυγα κατα πολυ αλλα δεν το τραβηξα πολυ αφου ο οδηγος ηταν νεαρος και απ'οτι φανηκε το αυτοκινητο το ειχε παρει απο τον πατερα του και δεν το . . . πηγαινε οπως επρεπε ! ! ! κανενας γρηγορος για πειραμα??? ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Μιας και φοράω το 1,4 τωρα και μετά απο χθεσινή επίσκεψη στο συνεργείο κατέληξα στα εξής
1ον¨Εγκατέστησα την σκούπα που φορούσα στο 1,6 8V Rallye και είδα μεγάλη διαφορά 2ον Οι έχοντες 1,4 να κάνουν έναν καλό έλεγχο στην φουρκέτα που κρατάει την ντίζα του γκαζιου γιατι διαπιστωσα οτι έχει την συνηθεια να πηδάει δοντια οποτε να μην αφηνει ολη την πεταλούδα να ανοίξει 3ον Την αλλη εβδομάδα μόλις βάλω και τον ρυθμιστή πιεσης καυσίμου θα σας πώ τί ακριβώς έγινε και πωσ παει η "ΚΟΥΛΑ" 4ον και ασχετο βρηκα πισινά φαναρια για 206 ΤΕΛΟΙΑ ειδικά αν ειναι μαυρο το αυτοκινητο παρακαλω να μου πεί καποιος πώς μπορώ να κάνω upload photo σε post για να το φωτογραφήσω και να το δείτε |
PoLiThS έγραψε: |
Μιας και φοράω το 1,4 τωρα και μετά απο χθεσινή επίσκεψη στο συνεργείο κατέληξα στα εξής
1ον¨Εγκατέστησα την σκούπα που φορούσα στο 1,6 8V Rallye και είδα μεγάλη διαφορά 2ον Οι έχοντες 1,4 να κάνουν έναν καλό έλεγχο στην φουρκέτα που κρατάει την ντίζα του γκαζιου γιατι διαπιστωσα οτι έχει την συνηθεια να πηδάει δοντια οποτε να μην αφηνει ολη την πεταλούδα να ανοίξει 3ον Την αλλη εβδομάδα μόλις βάλω και τον ρυθμιστή πιεσης καυσίμου θα σας πώ τί ακριβώς έγινε και πωσ παει η "ΚΟΥΛΑ" 4ον και ασχετο βρηκα πισινά φαναρια για 206 ΤΕΛΟΙΑ ειδικά αν ειναι μαυρο το αυτοκινητο παρακαλω να μου πεί καποιος πώς μπορώ να κάνω upload photo σε post για να το φωτογραφήσω και να το δείτε |