Dj-Steve έγραψε: |
Δεν μας εξήγησες την λύση που σου πρότεινε... ![]() |
Dj-Steve έγραψε: |
Ψιλοπατάτα μου φαίνεται αυτή η λύση, και μάλλον σε βλέπω με τεράστια συμπίεση των καυσαερίων πίσω, πυράκτωση του όλου σωλήνα εξαγωγής με τις διαφορετικές διαμέτρους στα 3 σημεία, και ως συνέπεια, την πρόωρη αχρήστευσή του. ![]() |
George4 έγραψε: |
αυτη τη πατεντα 1η φορα την ακουω και δε μου φαινεται και πολυ καλη αν και δεν ειμαι και ο super ειδικος. απο εκει και περα για μενα πηγαινε και αλλαξε απο τον καταλυτη και πισω το σωληνα με εναν που θα ειναι 2 ποντους μεγαλητερος και βαλε και ενα καλο χειροποιητο τελικο απο τον ποπαι για παραδειγμα (γυρω στα 230 ευρω). βεβαια και εργοστασιακο τελικο ειναι καλο και απο οτι εχουν γραψει τα παιδια το τελικο της bosal ειναι πολυ καλο αλλα φανταζομαι και πιο ακριβο. η επιλογη και τα χρηματα ειναι δικα σου. |
Dj-Steve έγραψε: |
Ψιλοπατάτα μου φαίνεται αυτή η λύση, και μάλλον σε βλέπω με τεράστια συμπίεση των καυσαερίων πίσω, πυράκτωση του όλου σωλήνα εξαγωγής με τις διαφορετικές διαμέτρους στα 3 σημεία, και ως συνέπεια, την πρόωρη αχρήστευσή του. ![]() |
Dj-Steve έγραψε: |
Ότι κάνεις, γράψτο εδώ μαζί με αποτελέσματα και εντυπώσεις, διότι και εγώ έχω το XS 1.4 16v ![]() |
Dj-Steve έγραψε: |
Αισίως έκλεισα 2 βδομάδες κατοχής του 206 μου. Είναι το XS 16v με τα 90+ άλογα ![]() |
GEORGE_1 έγραψε: | ||
![]() ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: | ||||
εχει και κλιματισμό, εχει και πισω δισκοφρενα, εχει και υπολογιστή ταξιδίου, έχει και τα φουσκώματα του 1.6 στα φτερα...εχει, εχει, εχει... ![]() ![]() |
GEORGE_1 έγραψε: | ||||||
|
πΕτΡοS έγραψε: | ||||||||
ευτυχως για μενα που εχω 16V δε κανω καθολου πλάκα... ειναι πέρα για περα αληθεια... δες και στο site της peugeot αν δε με πιστευεις... ![]() |