Pughell έγραψε: |
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οχι..Τα πραγματα ειναι πολυ απλα...Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παρα πολυ πνιγμενο σε αντιθεση με αυτο του RC το οποιο δεν εχει πολλα περιθωρια.
Στο "μικρο" μοτερ,το σετακι της Supersprint μονο του,με αντικατασταση του καταλυτη,δινει σχεδον 150 αλογα αν θυμαμαι καλα(χταποδι,μεσαι,τελικο).Με ενα καλο φιλτρο αερος και μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι,ισως και με ενα προγραμμα αν μπορεσει να βρεθει κατι καλο,τοτε τα 155 αλογα ειναι τουλαχιστον ευκολος στοχος.Και για οποιον δεν θελει να βγαλει τον καταλυτη,τοτε πληρωνει κατι εξτρα και βαζει εναν καλο αγωνιστικο(και δεν εννοω Americat,Vic κ.λ.π.). ![]() |
Touristas έγραψε: |
Τα καθίσματα του RC ξεχάσετε καλύτερα μόλις ακούσης τιμή θα θες υπογλώσσια !! ![]() |
DIMSAV έγραψε: |
ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΕ 1500Ε ΤΟ ΕΝΑ... |
Dj-Steve έγραψε: |
Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!
Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: | ||
μάλλον δεν έχεις τρακάρει ποτέ στην ζωή σου... δεν είναι κλουβι το bucket να σε κρατάει ακινητο αμα σκασει κατι στην πορτα σου ακομα και με 50χιλιομετρα. Πόσο μάλλον με πολλά περισσότερα. Ουτε θα κρατησει το κεφαλι σου να μην σκασει στο παραθυρο και να ανοιξει σαν καρπούζι. Τα bucket κατα 99% ειναι στηριξη και εμφανιση οχι ασφάλεια...μη τα ισοπεδώνουμε όλα ε? |
Alex έγραψε: |
Βασικα λεει για τη ζωνη, οχι το bucket. Αν και δεν εχω τρακαρει με bucket και φορωντας την ζωνη 4 σημειων, αυτο που καταλαβα γρηγορα μολις την φορεσα ηταν οτι πραγματικα δεν κουνιεσαι εκατοστο. Ουτε το κεφαλι σου πισω δεν μπορεις να γυρισεις για να κανεις οπισθεν. Οποτε λογικα περιμενεις οτι ακομα και αν τρακαρεις ολα θα ειναι ιδια και θα εισαι παλι εντελως ακινητος (και δεν βλεπω κανεναν λογο γιατι να μην ειναι το ιδιο). |
πΕτΡοS έγραψε: |
αν και όντως δεν κατάλαβα οτι μιλάς για τις ζώνες |
πΕτΡοS έγραψε: |
εγώ επιμένω πως άλλο ο αερόσακος κι άλλο να εισαι ακινητοποιημένος στο κάθισμα (αν εισαι τόοσο ακινητοποιημένος πια...). |
πΕτΡοS έγραψε: |
Όσο για το WRC η συγκριση μάλλον ειναι άσχετη. |
πΕτΡοS έγραψε: |
Αν ειχα αερόσακους πάντως δε θα έβαζα με τιποτα εγω προσωπικά. |
πΕτΡοS έγραψε: |
Όσο για το τελευταίο σου σχόλιο, δε θα απαντησω... Ο πέτρος όπως και ο καθένας ίσως απαντάει σε ποστς όχι σε ανθρώπους... ![]() |
Qman έγραψε: |
Επειδή πάλι κάποιος έγραψε για το ESP σαν διαφορά του RC με το GTI στο προσπέκτους της Peugeot υπάρχει σαν στάνταρ στο 2.0 αλλά σε όλα τα περιοδικά δεν υπάρχει...ξέρει κανείς στα σίγουρα?????
Όσον αφορά τις ρεπρίζ ένα φιλαράκι μου είπε πως έχει καλύτερα μπαμ από ραλάκι μαμάτο ισχύει?? |
BUBA έγραψε: |
Μεχρι τις 3000 στροφες το γκαζι δεν εχει αποκριση με 2α ή 3η, το πατας και αυτο απλα δεν αντιδρα, ανεβαζει σε δικους του ρυθμους αργα. Απο 3-3,5 και πανω με αποκορυφωμα στις 4000 ξυπναει και εκει εχει πραγματικα αρκετη δυναμη για να παιξεις μεχρι και 5500 οπου αρχιζει η πτωση |
Qman έγραψε: |
Όσον αφορά τις ρεπρίζ ένα φιλαράκι μου είπε πως έχει καλύτερα μπαμ από ραλάκι μαμάτο ισχύει?? |
Qman έγραψε: |
Επειδή έχω τρελαθεί με το RC αλλά ας όψονται τα λεφτά θέλω να βάλω τα ζαντολάστιχα του 17" μήπως ξέρει κανείς τιμούλα???Η αν γίνεται ανταλλαγή των 16" του GTI + κάποια χρήματα???Μην πάω στην Peugeot και ρωτάω σαν χάνος... |
Daloup-man έγραψε: | ||
Δεν γνωρίζω απλά ρωτάω και λέω! Αν οι ζάντες του RC είναι πενταμπούλονες και του Gti τετραμπούλονες κατά 99% δεν μπαίνουν του RC στο Gti ούτε τα αντίστροφο βέβαια! Και το λέω αυτό γιατί ένας φίλος που έχει το νέο civic ήθελε να βάλει τις ζάντες του type-r(5μπούλονες) αντί τις δικές του 16αρες(4μπούλονες) και δεν γίνεται! |
Judger έγραψε: | ||
Αλέξανδρε,με ψιλομπερδεύεις λιγο... Βασικά το δικό σου έχει ηλεκτρονικό γκάζι?Αν ναι,τοτε μαλλον έχεις δίκιο... Στα 2.0λιτρα μοντέλα πάντος ,με έτος κατασκευής '99-'00-'01, (τα οποια έχουν μηχανικό γκάζι) ,απο τις 2.000-2.500 rpm αισθάνεσε την ώθηση για τα καλά (ειδικά με 2ερα στο κιβώτιο). |
kovac έγραψε: |
Ανδρέα, απ' ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας εδώ http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=2688&start=140 πρέπει να μπαίνουν κανονικά (με προσθήκες), αλλά δεν είναι ό,τι καλύτερο. ![]() |
Dj-Steve έγραψε: | ||
Επειδή το προαναφερθέν θέμα το άνοιξα εγώ, έχω να πω το εξής: Διαφορές στο καρέ της ζάντας μεταξύ εκδόσεων του 206 δεν νομίζω να υπάρχουν. Άρα λογικά θα μπούνε οι ζάντες του RC στο GTi και τούμπαλιν. Αν όμως όντως υπάρχει διαφορά στο καρέ, τότε πας αναγκαστικά για προσθήκες, πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο, διότι από οτιδήποτε υλικό και να είναι φτιαγμένες, θα μεταδίδεται όλη η ροπή εκεί για να κινηθεί το αμάξι και μετά στην ζάντα. Αν και άλλοι έχουν φορέσει προσθήκες χωρίς να τους έχει παρουσιαστεί πρόβλημα, εγώ προτείνω να τις αποφύγεις ![]() (λίγο μπακάλικα τα είπα αλλά ελπίζω να κατάλαβες Daloup-man και kovac ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Και το καρέ ίδιο είναι !!! είναι δυνατόν να αλλάζει από 206 σε 206 για σκεφτείτε το λιγάκι!! ![]() |
Dj-Steve έγραψε: |
Διαφορές στο καρέ της ζάντας μεταξύ εκδόσεων του 206 δεν νομίζω να υπάρχουν. Άρα λογικά θα μπούνε οι ζάντες του RC στο GTi και τούμπαλιν. |
Qman έγραψε: |
Γεια σε όλους και πάλι...πήγα στην Πεζο και έκλεισα το διλιτράκι |
Qman έγραψε: |
Γεια σε όλους και πάλι...πήγα στην Πεζο και έκλεισα το διλιτράκι |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Την διλιτράρα (το RC δηλαδή) ή το διλιτράκι (το 140hp); ![]() ![]() |
Qman έγραψε: |
...GTI τελικά και ξερό ψωμί... |