PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Διαφορές RC με GTI 2.0

Qman - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 06:07:17
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Διαφορές RC με GTI 2.0
Γεια σε όλους προσφάτως πούλησα ένα μωράκι 206 1.4 8V και σκέφτομαι σοβαρότατα να ξαναπάρω 206...ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ...
Κατέληξα στο 2.0 κινητήρα και κυρίως στο GTI λόγω διαφοράς χρημάτων με το RC
Ηθελα απλά μια πληροφόρηση για τις διαφορές μεταξύ των 2 και αν μπορεί εύκολα το GTI να γίνει RC και με τι κόστος..
Απ όσο γνωρίζω το RC έχει διπλή εισαγωγή και διαφορετική χαρτογράφηση???Ας με καλύψουν οι γνωρίζοντες
Ευχαριστώ
PoLiThS - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 08:31:43
Θέμα δημοσίευσης:
Απο άπψη κινητήρα το μόνο που τα συνδέει είναι το μπλοκ... και απο εκεί και πέρα αρχίζουν οι διαφορες..

Διαφορετικά εμβολα
διαφορετική κεφαλή
Ενισχυμένες Μπιέλες
Διαφορετικοί εκκεντροφοροι με τον εισαγωγής να είναι μεταβλητού χρονισμού στο RC
Πολλαπλή εισαγωγής Αλουμινίου αντί της πλαστικής του GTi
Όπως καταλαβαίνεις και διαφορετική χαρτογράφηση

Τώρα... έχουμε διαφορά στις αναρτήσεις τα φρένα το σαλόνι.. να συνεχίσω ?


Αν καποιος πάρει το GTi για να κάνει όλα αυτά θα του κοστίσει ο κούκος αηδόνι οπότε... πάμε RC

Απο την άλλη το GTi είναι πολύ ποιο δελεαστικό απο πλευράς τιμής..
Qman - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 01:50:38
Θέμα δημοσίευσης:
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου,πήγα και ρώτησα κι ένα μηχανικό της Peugeot
και η αλήθεια είναι πως ψιλοαπογοητεύτηκα γιατί νόμιζα πως οι διαφορές θα ήταν ελάχιστες...μου έιπε επίσης πως το GTI δεν έχει ούτε καν ESP κατι που γράφει στο προσπέκτους οτι υπάρχει...(για το 2.0)!!!
Επίσης ήθελα να μάθω με Σκούπα Πρόγραμμα Εξάτμιση τι δίνει τελικά το GTI???Επίσης τιμή για τα μπάκετ του RC???Σας έπρηξα με τις ερωτήσεις μου...Ευχαριστώ προκαταβολικά
Touristas - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 08:23:28
Θέμα δημοσίευσης:
Σκούπα σε Gti Δεν μπαίνει από όσο ξέρω δηλαδή τώρα αν κάποιος έχει καταφέρει και έχει βάλει εύγε του!! Τώρα για το ESP αν δεν κανό λάθος τα 2λιτρα πρέπει να το έχουν στάνταρ!! Τα καθίσματα του RC ξεχάσετε καλύτερα μόλις ακούσης τιμή θα θες υπογλώσσια !! Exclamation
Pughell - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 14:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... Wink
BUBA - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... Wink

Surprised Surprised
Στελλιο, μετα την παραπανω "σποντα" νομιζω οτι οφειλεις να πεις περισσοτερα....
Eχεις το λογο και ακουμε με προσοχη Wink
volvos - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:34:57
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα ειναι οτι με αυτα τα λεφτα ισως πρεπει να κοιτα αλλου προς γαλλια......
Δημήτριος - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:38:09
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι περιπου με αλλα 1500-2000 σχεδον ευρω,μπορει το GTi να πηγαινει σε σχεδον αντιστοιχους ρυθμους με ενα RC οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του... Wink


Καλά μην τρελαίνεστε! Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός! Confused Confused

Νομίζω ότι την ομοιογένεια και την σφαιρική απόδοση, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία και την λογική κατανάλωση που έχει ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο, πολύ δύσκολα την έχει ένα πειραγμένο. Για 'μένα αυτά είναι ΠΑΡΑ πολύ σημαντικά, γι' αυτό είμαι και κατά των εκτεταμένων πειραγμάτων, αφού μου αρέσουν πραγματικά τα αυτοκίνητα.
Και το GTI για να πάρει 40 επιπλέον άλογα (και αντίστοιχη ροπή έτσι;), θέλει πολύ εκτεταμένα πειράγματα (εξού και η τιμή).
Χώρια τα καυσαέρια έτσι; Που κάποιος, αν δεν τον ενδιαφέρουν καθόλου οι περιβαλλοντικές συνέπειες, πρέπει να σκεφτεί και τα πιθανά προβλήματα που θα έχει με τις Κ.Ε.Κ.
Pughell - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:39:17
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι..Τα πραγματα ειναι πολυ απλα...Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παρα πολυ πνιγμενο σε αντιθεση με αυτο του RC το οποιο δεν εχει πολλα περιθωρια.
Στο "μικρο" μοτερ,το σετακι της Supersprint μονο του,με αντικατασταση του καταλυτη,δινει σχεδον 150 αλογα αν θυμαμαι καλα(χταποδι,μεσαι,τελικο).Με ενα καλο φιλτρο αερος και μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι,ισως και με ενα προγραμμα αν μπορεσει να βρεθει κατι καλο,τοτε τα 155 αλογα ειναι τουλαχιστον ευκολος στοχος.Και για οποιον δεν θελει να βγαλει τον καταλυτη,τοτε πληρωνει κατι εξτρα και βαζει εναν καλο αγωνιστικο(και δεν εννοω Americat,Vic κ.λ.π.). Wink
Δημήτριος - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 20:49:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Οχι..Τα πραγματα ειναι πολυ απλα...Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παρα πολυ πνιγμενο σε αντιθεση με αυτο του RC το οποιο δεν εχει πολλα περιθωρια.
Στο "μικρο" μοτερ,το σετακι της Supersprint μονο του,με αντικατασταση του καταλυτη,δινει σχεδον 150 αλογα αν θυμαμαι καλα(χταποδι,μεσαι,τελικο).Με ενα καλο φιλτρο αερος και μια μικρη πατεντα στο φιλτροκουτι,ισως και με ενα προγραμμα αν μπορεσει να βρεθει κατι καλο,τοτε τα 155 αλογα ειναι τουλαχιστον ευκολος στοχος.Και για οποιον δεν θελει να βγαλει τον καταλυτη,τοτε πληρωνει κατι εξτρα και βαζει εναν καλο αγωνιστικο(και δεν εννοω Americat,Vic κ.λ.π.). Wink


Και μετά; (δεν φτάσαμε ακόμα τους ρυθμούς του RC...)
Μετά φαντάζομαι ότι πρέπει να ανοιχτεί ο κινητήρας για να αυξηθεί η συμπίεση, να αγριέψουν οι εκκεντροφόροι, κ.τ.λ. Επίσης το εγκεφαλικό πρόγραμμα πρέπει να συμβαδίζει με όλα αυτά. Το τελευταίο όχι μόνο θα εξασφαλίσει την αξιοποίηση των επεμβάσεων, αλλά προφυλάσσει και τον κινητήρα από "στραβοπατήματα", δηλαδή ζημιές (λόγω ανομοιογενών ή φτωχών μειγμάτων ή λόγω κακού avans κ.τ.λ.)
DIMSAV - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:35:30
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΙΔΙΑ ,ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ RC, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 7000στρ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΚΑΡΟΤΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗς ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 190XM.ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΡΕΠΡΙΖ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΑΣ (ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΟΦΑΡΙΣΜΑ)ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΟΙΓΜΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΠΛΑΙ ΠΛΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ RC ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ(ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ).ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΠΡΩΤΗ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΦΤΙΑΣΑ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 70)ΚΑΙ ΤΟ 17ΑΡΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΑΜΑ GTI ΠΟΥ ΕΧΩ,ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΣΑΚΙ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΗΚΑ ΜΕ 3-4 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΥΡΑΥΛΑΚΙ ,ΕΝΑ GTI ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΛΑ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΨΗΝΟΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟΣΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΩ 9000Ε ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΑΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΑ 25000Ε ΤΟΥ RC ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ,ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ GTI ΟΔΗΓΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ 2000Ε ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΟΥΝ,ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΦΥΡΩΤΕΣ,ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΕ 1500Ε ΤΟ ΕΝΑ...
Steve - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:42:10
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Τα καθίσματα του RC ξεχάσετε καλύτερα μόλις ακούσης τιμή θα θες υπογλώσσια !! Exclamation


Twisted evil

DIMSAV έγραψε:
ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΜΕ 1500Ε ΤΟ ΕΝΑ...


Razz

Της Peugeot Sport το κάθισμα έχει €600. Δεν ξέρω όμως αν ταιριάζει ο σιδηρόδρομος του καθίσματος, ή αν πρέπει να μπεί ανάλογος... Rolling eyes

Και δεν παίρνεις κανένα Sparco καλύτερα? Αλλά και αυτά που φοράει "μαμά" το XS, τα full bucket που έχω και εγώ δηλαδή, είναι τέλεια Wink
DIMSAV - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:49:38
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ RC ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ.ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑFTERMARKET H ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΑΙΝΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ RC ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΛΑΙΝΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕ ΑΛΛΑ...
Steve - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 23:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!

Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα Wink
Baphomet - Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:03:03
Θέμα δημοσίευσης:
Dj-Steve έγραψε:
Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!

Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα Wink


μάλλον δεν έχεις τρακάρει ποτέ στην ζωή σου...
δεν είναι κλουβι το bucket να σε κρατάει ακινητο αμα σκασει κατι στην πορτα σου ακομα και με 50χιλιομετρα. Πόσο μάλλον με πολλά περισσότερα. Ουτε θα κρατησει το κεφαλι σου να μην σκασει στο παραθυρο και να ανοιξει σαν καρπούζι. Τα bucket κατα 99% ειναι στηριξη και εμφανιση οχι ασφάλεια...μη τα ισοπεδώνουμε όλα ε?
BUBA - Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:10:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει, λιγο πολυ γνωστα τα παραπανω, απλα ηταν λιγο υπερβολικη η θεωρηση οτι το GTi με ενα εστω και πετυχημενο Α σταδιο μπορει να σταθει διπλα στο RC. Παντως τα 150+ σε ισχυ και τα 20+ σε ροπη μπορει να τα φτασει ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΗ. Το συνολικο κοστος ομως θα ειναι 2000-2500.
Στελλιο παλι αφησες υπονοουμενο ... γιατι λες ΟΧΙ Αmericat/Vic ??? Τι καταλυτη εννοεις ??
BUBA - Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:16:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αναφερω αποψη καθαρα προσωπικη (για να μην παρεξηγηθω) :
Προσωπικα τα περισοτερα extra του RC - καθισματα, λεβιες, λιγο δερματακι στον πινακα οργανων, ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι καθρεπτες, ESP, διπλη απολυξη εξατμισης ακομα και οι ....17αρες με αφηνουν λιγο πολυ αδιαφορο.
Που θελω να καταληξω ?
Θα προτιμουσα μια "υποθετικη" εκδοση του GTi MONO με τον κινητηρα του RC - αντε και τα φρενα για να ειμαι σωστος - και τιμη .... να πουμε 21000-22000 καλα δεν ειναι Cool ???
Ειδικα για τα καθισματα προτιμω την full δερμα επενδηση του GTi απο την Alcadara του RC

Tωρα για να πω και κατι σοβαρο σκεφτηκα και μια αλλη διασταση στη συγκριση. Το GTi 2.0 κραταει ακομα καπως σαν αξια αλλα μετα απο 5-7 χρονια ως μεταχειρισμενο προς πωληση δεν θα το αγοραζει κανεις. Κι αυτο γιατι θα ειναι ενα 2λιτρο (με 323ε τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια 14 φορολογησιμων ιππων, δηλαδη 900-1000ε το χρονο παγια) με επιδοσεις ....γιοκ.
Αντιθετως το RC πιστευω οτι θα εχει την ταση να κρατα αξια...
Alex - Δευ 10 Μάϊ 2004, 05:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
Dj-Steve έγραψε:
Αν βάλεις τέτοιο κάθισμα και μείνεις με την εργοστασιακή ζώνη, τότε είσαι για κλάψιμο!

Πας σε ζώνη 4 (ή και περισσοτέρων) σημείων με αεροπορικού τύπου πόρπη, και ξεχνάς τους αερόσακους, αφού δεν πρόκειται να μετακινηθείς από το κάθισμα όσο σφοδρή και να είναι η σύγκρουση σε κάποιο ατύχημα Wink


μάλλον δεν έχεις τρακάρει ποτέ στην ζωή σου...
δεν είναι κλουβι το bucket να σε κρατάει ακινητο αμα σκασει κατι στην πορτα σου ακομα και με 50χιλιομετρα. Πόσο μάλλον με πολλά περισσότερα. Ουτε θα κρατησει το κεφαλι σου να μην σκασει στο παραθυρο και να ανοιξει σαν καρπούζι. Τα bucket κατα 99% ειναι στηριξη και εμφανιση οχι ασφάλεια...μη τα ισοπεδώνουμε όλα ε?


Βασικα λεει για τη ζωνη, οχι το bucket. Αν και δεν εχω τρακαρει με bucket και φορωντας την ζωνη 4 σημειων, αυτο που καταλαβα γρηγορα μολις την φορεσα ηταν οτι πραγματικα δεν κουνιεσαι εκατοστο. Ουτε το κεφαλι σου πισω δεν μπορεις να γυρισεις για να κανεις οπισθεν. Οποτε λογικα περιμενεις οτι ακομα και αν τρακαρεις ολα θα ειναι ιδια και θα εισαι παλι εντελως ακινητος (και δεν βλεπω κανεναν λογο γιατι να μην ειναι το ιδιο).
Steve - Δευ 10 Μάϊ 2004, 06:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Βασικα λεει για τη ζωνη, οχι το bucket. Αν και δεν εχω τρακαρει με bucket και φορωντας την ζωνη 4 σημειων, αυτο που καταλαβα γρηγορα μολις την φορεσα ηταν οτι πραγματικα δεν κουνιεσαι εκατοστο. Ουτε το κεφαλι σου πισω δεν μπορεις να γυρισεις για να κανεις οπισθεν. Οποτε λογικα περιμενεις οτι ακομα και αν τρακαρεις ολα θα ειναι ιδια και θα εισαι παλι εντελως ακινητος (και δεν βλεπω κανεναν λογο γιατι να μην ειναι το ιδιο).


ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΑΛΕΞ Γ Cussing out Ω ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!

ΠΕΤΡΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ? ΣΤΟ WRC ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ? (έχουν και roll cage βέβαια, αλλά ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΖΩΝΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ...)

ΚΑΙ ΠΕΤΡΟ, ΝΑΙ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑUDI 80 TOY ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 9 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΚΟΨΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΠΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΠΕΣΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΝΤΑΚΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ 2 ΤΟΥΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ, ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΙΣ 4 ΡΟΔΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ... ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΖΩ? ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣΑ ΖΩΝΗ... Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΑΘΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΖΩΝΗ... ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ...

Ζητάω συγνώμη για τα κεφαλαία αλλά το κόλλημα και η αντιλογία του Πέτρου σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κι αν πω με έχει φέρει πλέον στα όρια... Rolling eyes
Baphomet - Δευ 10 Μάϊ 2004, 07:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
αν και όντως δεν κατάλαβα οτι μιλάς για τις ζώνες εγώ επιμένω πως άλλο ο αερόσακος κι άλλο να εισαι ακινητοποιημένος στο κάθισμα (αν εισαι τόοσο ακινητοποιημένος πια...). Όσο για το WRC η συγκριση μάλλον ειναι άσχετη. Αν ειχα αερόσακους πάντως δε θα έβαζα με τιποτα εγω προσωπικά. Τώρα ο καθένας κανει ότι νομίζει...

Όσο για το τελευταίο σου σχόλιο, δε θα απαντησω... Ο πέτρος όπως και ο καθένας ίσως απαντάει σε ποστς όχι σε ανθρώπους... Wink
Ydwr - Δευ 10 Μάϊ 2004, 08:07:44
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη ρε παιδια αλλα...

Το θεμα δεν ειναι αν ποτε γινει το κακο το σωμα να επιβαρυνθει το λιγοτερο δυνατο? Οποτε αν εισαι δεμενος ακλονητα στην ουσια δεν ερχεται ολη η δυναμη απ'ευθειας στο σωμα... Και αντε το σωμα το κρατας μηπως ο λαιμος ομως δεν αντεξει και κανει καρατς.

Το θεμα με τις ζωνες και τους αεροσακους ειναι η ομαλη απορροφηση της επιβραδυνσης Exclamation Exclamation

Αλλιως θα ειμασταν ακομη με τις λαμαρινες του 70 που στουκαρες σε δεντρο και το αμαξι εκανε απλως μια λακουβιτσα. Γιατι παιδευονται λοιπον οι κατασκευαστες για ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης. Ειναι τρελλοι?

Και οσο για το WRC ειναι οπως λετε το roll cage που τους σωζει. Ολο το υπιολοιπο εχετε δει οπως γινεται? Σμπαραλια Exclamation
Ολα τα αλλα ειναι σχεδιασμενα να απορροφουν ενεργεια...

Τι να πω μπορει και να κανω λαθος.

Παντως για ενα ειμαι σιγουρος. ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ Exclamation Embarassed
BUBA - Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ok, lets cool down ...
Επι του θεματος.. ο ανθρωπος ζητησε γνωμες σχετικα με GTi2.0 vs RC
Αλλα, μια που το εφερε η κουβεντα για τους πλαινους αεροσακους ακουστε και κατι ενδιαφερον που νομιζω δεν εχει αναφερθει ακομη στο forum.

Οταν ανοιγουν οι πλαινοι αεροσακοι, το σκληρο πλαστικο καπακι τους στο πλαινο του καθισματος καθως πεταγεται με δυναμη, σκιζει την γκρι Αlcadara ταπετσαρια της πορτας. Κοστος της ταπετσαριας ....κρατηθειτε... 350ε!! Κοστος πλαινου αεροσακου 150ε + κοστος πυροτεχνικου συστηματος ζωνων (αλλα 150 νομιζω).
Και ολα αυτα επειδη απλα βρηκε ο τροχος σε χαμηλο πεζοδρομιο με καμια 40km/h σε "αδεξιο" στροφιλικι της πλακας!!
Steve - Δευ 10 Μάϊ 2004, 12:54:47
Θέμα δημοσίευσης:
πΕτΡοS έγραψε:
αν και όντως δεν κατάλαβα οτι μιλάς για τις ζώνες


Αν είναι έτσι τότε έχεις την συγνώμη μου... αλλά μου φάνηκε τελείως απίθανο να μην δεις κάτι το οποίο τόνισα ιδιαίτερα!

πΕτΡοS έγραψε:
εγώ επιμένω πως άλλο ο αερόσακος κι άλλο να εισαι ακινητοποιημένος στο κάθισμα (αν εισαι τόοσο ακινητοποιημένος πια...).


Φυσικά και είναι διαφορετικά τα πράγματα. Άλλωστε γι αυτό φοράνε και κολάρο ειδικό μαζί με το κράνος, για να αποφευχθει το "κρατς" όπως πολύ σωστά είπε και ο Ydwr... Wink


πΕτΡοS έγραψε:
Όσο για το WRC η συγκριση μάλλον ειναι άσχετη.


Ασχετότατη.

πΕτΡοS έγραψε:
Αν ειχα αερόσακους πάντως δε θα έβαζα με τιποτα εγω προσωπικά.


Δεκτό και σεβαστό!


πΕτΡοS έγραψε:
Όσο για το τελευταίο σου σχόλιο, δε θα απαντησω... Ο πέτρος όπως και ο καθένας ίσως απαντάει σε ποστς όχι σε ανθρώπους... Wink


Μην απαντάς, δικαίωμα σου. Απλά να κοιτάς λίγο σε ποιανού το post απαντάς, κι αν δεις ότι "τυχαίνει" να είναι το ίδιο άτομο συνέχεια, να κρατάς μια λίγο πιο φιλική στάση μεταξύ του, διότι ένα ΜΠΑΜ, ένας εκνευρισμός είναι αναπόφευκτος κάποτε. Θα σου έχει τύχει και εσένα σίγουρα κάποτε!

Και σου ζητάω και πάλι συγνώμη λόγω του ότι δεν κατάλαβες ότι αναφερόμουν στις ζώνες και εκνευρίστικα άδικα επειδή δεν το δέχτηκες... Sad
Ronin - Δευ 10 Μάϊ 2004, 13:07:40
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά,ας προσπαθήσουμε να επανέλθουμε στο θέμα του topic.
Qman - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή πάλι κάποιος έγραψε για το ESP σαν διαφορά του RC με το GTI στο προσπέκτους της Peugeot υπάρχει σαν στάνταρ στο 2.0 αλλά σε όλα τα περιοδικά δεν υπάρχει...ξέρει κανείς στα σίγουρα?????
Αύριο μεθαύριο θα πάω να το κλείσω (GTI) αν έχει και ετοιμοπαράδοτο στο κλασικό χρωματάκι του RC μπλέ μεταλικό στο τέλος του μήνα θα το έχω...
Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες πληροφορίες
Όσον αφορά τις ρεπρίζ ένα φιλαράκι μου είπε πως έχει καλύτερα μπαμ από ραλάκι μαμάτο ισχύει??
PoLiThS - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:16:49
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχει μπαμ.. εχει ΡΟΠΑΚΛΑΑΑΑΑΑΑΑ

το TU5J4 - TU5JP4 ειναι ποιό νευρικό και πολύστροφο μοτερ

Το EW10J4 απο κυβικά και μόνο.. είναι σκέτη ροπη... 'οτι ποιο χρήσιμο στην ελλαδα κακά τα ψέμματα
Qman - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή έχω τρελαθεί με το RC αλλά ας όψονται τα λεφτά θέλω να βάλω τα ζαντολάστιχα του 17" μήπως ξέρει κανείς τιμούλα???Η αν γίνεται ανταλλαγή των 16" του GTI + κάποια χρήματα???Μην πάω στην Peugeot και ρωτάω σαν χάνος...
PoLiThS - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:26:23
Θέμα δημοσίευσης:
Στην Peugeot θα στην κανουν την δουλειά

Απλα ρώτα αν παίρνουν ανταλαγή τα ζαντολάστιχά σου για να βάλεις τις ζαντες τοu RC
Qman - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ανταλλαγή θέλω να κάνω απλά αν κάποιος τις έχει βάλει να ήξερα το κόστος στο περίπου...Τελικά με το ESP κάποια σίγουρη απάντηση???
Thanks anyway
DIMSAV - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:42:05
Θέμα δημοσίευσης:
o ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ(ΒUBA)ειπε ¨ "ηταν λιγο υπερβολικη η θεωρηση οτι το GTI με ενα εστω καλο Α Σταδιο μπορει να σταθει διπλα στο RC... " Αλεξανδρε το ειδα με τα ματια μου και το εννιωσα οσο το οδηγησα το RC, το εντελως μαμα gti που εχω ηταν απο ρολαριστες συνεχως διπλα με το RC ,μονο στην εκκινηση χανει στο πεταγμα και στα πολλα χιλιομετρα 190+.Οσο και αν σου φαινεται απιθανο την ιδια εκπληξη ειχα και εγω αλλα ηταν τοσο αμεση η συγκριση που δεν μου αφησε περιθωρια περεταιρω αμφισβητησης.Βεβαια αν καποιος συνυπολογισει τα 60kg επιπλεον ,τις 17αρες και την παραπλησια ροπη ισως μπορει να δικαιολογησει την παραπανω εικονα της πολυ μικρης διαφορας.Οσο για τα φρενα δεν μπορω να πω ποσο περισσοτερο θα αντεχουν σε παρατεταμενη σκληρη χρηση αλλα σε αποδοση και αισθηση φαινονται τα ιδια.
BUBA - Τρι 11 Μάϊ 2004, 00:48:37
Θέμα δημοσίευσης:
Qman έγραψε:
Επειδή πάλι κάποιος έγραψε για το ESP σαν διαφορά του RC με το GTI στο προσπέκτους της Peugeot υπάρχει σαν στάνταρ στο 2.0 αλλά σε όλα τα περιοδικά δεν υπάρχει...ξέρει κανείς στα σίγουρα?????
Όσον αφορά τις ρεπρίζ ένα φιλαράκι μου είπε πως έχει καλύτερα μπαμ από ραλάκι μαμάτο ισχύει??


Kostantine , εγω εγραψα για το ESP ως αξεσουαρ μονο στο RC και μαλλον ημουν λαθος καθωτι απο οτι ξερω υπαρχει στα καινουργια GTi 2.0. Επισης απο οτι ξερω τα καινουργια GTi 2.0 ερχονται πλεον με την zαντα τη Ouragan 16" την 9ακτινη δηλαδη του GT. Ρωτησε τα , και επισης ρωτησε εαν στο GTi το ESP εχει διακοπτη On/Off oπως στο RC γιατι εχω υποψιες οτι δεν εχει και ειναι μονιμα ΟΝ. Αυτο βεβαια μπορει εσενα προσωπικα να μην σε πειραζει οποτε ...μια χαρα

Μεχρι τις 3000 στροφες το γκαζι δεν εχει αποκριση με 2α ή 3η, το πατας και αυτο απλα δεν αντιδρα, ανεβαζει σε δικους του ρυθμους αργα. Απο 3-3,5 και πανω με αποκορυφωμα στις 4000 ξυπναει και εκει εχει πραγματικα αρκετη δυναμη για να παιξεις μεχρι και 5500 οπου αρχιζει η πτωση

Αντε και καλη αγορα!!
Ronin - Τρι 11 Μάϊ 2004, 08:38:46
Θέμα δημοσίευσης:
BUBA έγραψε:

Μεχρι τις 3000 στροφες το γκαζι δεν εχει αποκριση με 2α ή 3η, το πατας και αυτο απλα δεν αντιδρα, ανεβαζει σε δικους του ρυθμους αργα. Απο 3-3,5 και πανω με αποκορυφωμα στις 4000 ξυπναει και εκει εχει πραγματικα αρκετη δυναμη για να παιξεις μεχρι και 5500 οπου αρχιζει η πτωση


Αλέξανδρε,με ψιλομπερδεύεις λιγο...

Βασικά το δικό σου έχει ηλεκτρονικό γκάζι?Αν ναι,τοτε μαλλον έχεις δίκιο...
Στα 2.0λιτρα μοντέλα πάντος ,με έτος κατασκευής '99-'00-'01, (τα οποια έχουν μηχανικό γκάζι) ,απο τις 2.000-2.500 rpm αισθάνεσε την ώθηση για τα καλά (ειδικά με 2ερα στο κιβώτιο).

Qman έγραψε:

Όσον αφορά τις ρεπρίζ ένα φιλαράκι μου είπε πως έχει καλύτερα μπαμ από ραλάκι μαμάτο ισχύει??


Κωσταντίνε μου,δεν έχει και τόσο σημασία αν έχει καλύτερα μπαμ απο το 106.Η ουσία είναι οτι πρόκειτε για ένα πολυ καλο αυτοκίνητο,ποιοτικό,φιλικό στην οδήγηση ,που θα χαίρεσε να το οδηγάς...
Με το καλό λοιπών... Wink
Daloup-man - Τρι 11 Μάϊ 2004, 09:28:48
Θέμα δημοσίευσης:
Qman έγραψε:
Επειδή έχω τρελαθεί με το RC αλλά ας όψονται τα λεφτά θέλω να βάλω τα ζαντολάστιχα του 17" μήπως ξέρει κανείς τιμούλα???Η αν γίνεται ανταλλαγή των 16" του GTI + κάποια χρήματα???Μην πάω στην Peugeot και ρωτάω σαν χάνος...

Δεν γνωρίζω απλά ρωτάω και λέω!
Αν οι ζάντες του RC είναι πενταμπούλονες και του Gti τετραμπούλονες κατά 99% δεν μπαίνουν του RC στο Gti ούτε τα αντίστροφο βέβαια!
Και το λέω αυτό γιατί ένας φίλος που έχει το νέο civic ήθελε να βάλει τις ζάντες του type-r(5μπούλονες) αντί τις δικές του 16αρες(4μπούλονες) και δεν γίνεται!
kovac - Τρι 11 Μάϊ 2004, 11:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
Qman έγραψε:
Επειδή έχω τρελαθεί με το RC αλλά ας όψονται τα λεφτά θέλω να βάλω τα ζαντολάστιχα του 17" μήπως ξέρει κανείς τιμούλα???Η αν γίνεται ανταλλαγή των 16" του GTI + κάποια χρήματα???Μην πάω στην Peugeot και ρωτάω σαν χάνος...

Δεν γνωρίζω απλά ρωτάω και λέω!
Αν οι ζάντες του RC είναι πενταμπούλονες και του Gti τετραμπούλονες κατά 99% δεν μπαίνουν του RC στο Gti ούτε τα αντίστροφο βέβαια!
Και το λέω αυτό γιατί ένας φίλος που έχει το νέο civic ήθελε να βάλει τις ζάντες του type-r(5μπούλονες) αντί τις δικές του 16αρες(4μπούλονες) και δεν γίνεται!


Ανδρέα, απ' ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας εδώ http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=2688&start=140 πρέπει να μπαίνουν κανονικά (με προσθήκες), αλλά δεν είναι ό,τι καλύτερο. Wink
Daloup-man - Τρι 11 Μάϊ 2004, 11:09:19
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι οτι καλύτερο οι προσθήκες,αλλά εγώ που φόραγα προσθήκες για 35.000χλμ δεν υπήρξε απολύτως κανένα πρόβλημα!
Πάντως αν είναι 5μπούλονες οι μεν και οι δε 4μπούλονες δεν πρέπει να μπαίνουν!
BUBA - Τρι 11 Μάϊ 2004, 11:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
BUBA έγραψε:

Μεχρι τις 3000 στροφες το γκαζι δεν εχει αποκριση με 2α ή 3η, το πατας και αυτο απλα δεν αντιδρα, ανεβαζει σε δικους του ρυθμους αργα. Απο 3-3,5 και πανω με αποκορυφωμα στις 4000 ξυπναει και εκει εχει πραγματικα αρκετη δυναμη για να παιξεις μεχρι και 5500 οπου αρχιζει η πτωση


Αλέξανδρε,με ψιλομπερδεύεις λιγο...

Βασικά το δικό σου έχει ηλεκτρονικό γκάζι?Αν ναι,τοτε μαλλον έχεις δίκιο...
Στα 2.0λιτρα μοντέλα πάντος ,με έτος κατασκευής '99-'00-'01, (τα οποια έχουν μηχανικό γκάζι) ,απο τις 2.000-2.500 rpm αισθάνεσε την ώθηση για τα καλά (ειδικά με 2ερα στο κιβώτιο).


Χμ.. μαλλον το ηλεκτρονικο γκαζι θα ειναι γιατι ειμαι σχεδον κατηγορηματικος για την συμπεριφορα που περιεγραψα.
Να το πω και αλλιως : Στις 2000 με 2α ειται πατησω γκαζι τερμα ειται μεχρι την μεση το αμαξι επιταχυνει με τον ιδιο δικο του ρυθμο.
Ειναι μοντελο 05/2002.
Κανας αλλος με GTi2.0 απο 2002 και μετα να πει κατι επ αυτου ???
Εχω αισθητηρα "λ" μετα τον καταλυτη εαν αυτο λεει κατι

Ζαντα RC 17" ειναι 4μπουλονη.
Πρεπει να τιμαται στα 230-250ε η μια
Steve - Τρι 11 Μάϊ 2004, 11:35:23
Θέμα δημοσίευσης:
kovac έγραψε:
Ανδρέα, απ' ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας εδώ http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=2688&start=140 πρέπει να μπαίνουν κανονικά (με προσθήκες), αλλά δεν είναι ό,τι καλύτερο. Wink


Επειδή το προαναφερθέν θέμα το άνοιξα εγώ, έχω να πω το εξής:

Διαφορές στο καρέ της ζάντας μεταξύ εκδόσεων του 206 δεν νομίζω να υπάρχουν. Άρα λογικά θα μπούνε οι ζάντες του RC στο GTi και τούμπαλιν. Αν όμως όντως υπάρχει διαφορά στο καρέ, τότε πας αναγκαστικά για προσθήκες, πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο, διότι από οτιδήποτε υλικό και να είναι φτιαγμένες, θα μεταδίδεται όλη η ροπή εκεί για να κινηθεί το αμάξι και μετά στην ζάντα. Αν και άλλοι έχουν φορέσει προσθήκες χωρίς να τους έχει παρουσιαστεί πρόβλημα, εγώ προτείνω να τις αποφύγεις Wink

(λίγο μπακάλικα τα είπα αλλά ελπίζω να κατάλαβες Daloup-man και kovac Wink και οι υπόλοιποι Razz )
Daloup-man - Τρι 11 Μάϊ 2004, 11:41:16
Θέμα δημοσίευσης:
Dj-Steve έγραψε:
kovac έγραψε:
Ανδρέα, απ' ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας εδώ http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=2688&start=140 πρέπει να μπαίνουν κανονικά (με προσθήκες), αλλά δεν είναι ό,τι καλύτερο. Wink


Επειδή το προαναφερθέν θέμα το άνοιξα εγώ, έχω να πω το εξής:

Διαφορές στο καρέ της ζάντας μεταξύ εκδόσεων του 206 δεν νομίζω να υπάρχουν. Άρα λογικά θα μπούνε οι ζάντες του RC στο GTi και τούμπαλιν. Αν όμως όντως υπάρχει διαφορά στο καρέ, τότε πας αναγκαστικά για προσθήκες, πράγμα που δεν είναι ότι καλύτερο, διότι από οτιδήποτε υλικό και να είναι φτιαγμένες, θα μεταδίδεται όλη η ροπή εκεί για να κινηθεί το αμάξι και μετά στην ζάντα. Αν και άλλοι έχουν φορέσει προσθήκες χωρίς να τους έχει παρουσιαστεί πρόβλημα, εγώ προτείνω να τις αποφύγεις Wink

(λίγο μπακάλικα τα είπα αλλά ελπίζω να κατάλαβες Daloup-man και kovac Wink και οι υπόλοιποι Razz )

Εγώ κατάλαβα φίλε μου γιατί όπως προείπα είχα προσθήκες! Βέβαια ήταν OZ και με εγγύηση δεν ήταν κάποιες του εμπορίου! Μπορεί γι'αυτό να μην μου παρουσίασαν πρόβλημα παρά την κανιβαλίστικη χρήση!
Το θέμα είναι οτι και ίδιο καρέ να έχουν οι ζάντες του RC και του Gti-πράγμα που δεν το γνωρίζω-αν δεν έχουν και ισάριθμα μπουλόνια ΔΕΝ πρέπει να μπαίνουν!
Daloup-man - Τρι 11 Μάϊ 2004, 11:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ουπς!!!!!! Embarassed Embarassed Embarassed
Δεν είδα το παραπάνω topic του BUBA που λέει οτι είναι 4μπούλονες οι ζάντες του RC! Τότε τέτοιο θέμα δεν υφίσταται! Πάτε για το καρέ λοιπόν!
Touristas - Τρι 11 Μάϊ 2004, 19:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
Και το καρέ ίδιο είναι !!! είναι δυνατόν να αλλάζει από 206 σε 206 για σκεφτείτε το λιγάκι!! Confused
Steve - Τετ 12 Μάϊ 2004, 00:27:52
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Και το καρέ ίδιο είναι !!! είναι δυνατόν να αλλάζει από 206 σε 206 για σκεφτείτε το λιγάκι!! Confused


γκούχου Confused Shocked

Dj-Steve έγραψε:
Διαφορές στο καρέ της ζάντας μεταξύ εκδόσεων του 206 δεν νομίζω να υπάρχουν. Άρα λογικά θα μπούνε οι ζάντες του RC στο GTi και τούμπαλιν.


Wink
PoLiThS - Τετ 12 Μάϊ 2004, 03:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
Με βάζετε να γράφω τα ιδια και τα ιδια πράγματα...


Ολα τα Peugeot 106 206 306 307 309 205 405 406 τα οποια είναι τετραμπούλονα έχουν καρέ 4 Χ 108, οπου 4 ο αριθμός των μπουλονιών οπου 108 τα χιλιοστά απο μπουλόνι σε μπουλόνι με τρόντας απο το υποθετικό κέντρο της μπουλονότρυπας...


βγαίνει και με άλλο απλό συλλογισμό το αποτέλεσμα..


Στα 206 μπάινουν οι ζάντες του 307 και 307cc με κωδικό Arianne
στα 307 μπαίνουν και οι ζάντες του RC

Aρα.. ολα τα παραπάνω μοντέλα έχουν κοινό καρέ και κοινό offset ΕΤ27
Steve - Τετ 12 Μάϊ 2004, 09:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω να σε πιστέψουν εσένα τουλάχιστον διότι εγώ έφαγα κλάσιμο Confused Razz Sad
Qman - Δευ 17 Μάϊ 2004, 12:40:00
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σε όλους και πάλι...πήγα στην Πεζο και έκλεισα το διλιτράκι αλλά θα το έχω σε ενάμιση μήνα..Γκρρρ μέχρι τότε θα λυσσάξω την BMW του DAD μην χαρώ και πολύ Ε30 316 του 84...Αλλα ας όψεται η πίσω κίνηση
Ο DAD πήρε ένα αμάξι απ την αντιπροσωπεία που δουλεύω και εγώ ξαναπήρα Πεζάκι (με έβρισε λίγο το αφεντικό αλλα οι έρωτες δεν κρύβονται)...GTI τελικά και ξερό ψωμί...Μήπως έχει κανείς ιδέα πότε θα σταματήσει η παραγωγή των 206??Μήπως τα βγάλουν στο σφυρί σε καμιά προσφορά???
Ronin - Δευ 17 Μάϊ 2004, 12:45:32
Θέμα δημοσίευσης:
Qman έγραψε:
Γεια σε όλους και πάλι...πήγα στην Πεζο και έκλεισα το διλιτράκι


Thumb right ...Σωστός...Καλορίζικο απο τώρα... Wink
Δημήτριος - Δευ 17 Μάϊ 2004, 16:57:45
Θέμα δημοσίευσης:
Qman έγραψε:
Γεια σε όλους και πάλι...πήγα στην Πεζο και έκλεισα το διλιτράκι


Την διλιτράρα (το RC δηλαδή) ή το διλιτράκι (το 140hp); Very happy Wink
Ghost Dog - Τρι 18 Μάϊ 2004, 03:47:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Qman έγραψε:
Γεια σε όλους και πάλι...πήγα στην Πεζο και έκλεισα το διλιτράκι


Την διλιτράρα (το RC δηλαδή) ή το διλιτράκι (το 140hp); Very happy Wink

Αφου το λεει καλε το παιδι:
Qman έγραψε:
...GTI τελικά και ξερό ψωμί...
Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr