PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - AMS-DRIVE: Ποιός μας δουλεύει για το 206 1,6 16ν?

volvos - Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:22:56
Θέμα δημοσίευσης: AMS-DRIVE: Ποιός μας δουλεύει για το 206 1,6 16ν?
λοιπον ανοιγω νέο τοπικ διοτι το θεμα είναι αρκετα σοβαρο κατά τη γνωμη μου.
το drive kai to sport auto εχουν το ιδιο 206 1.6 ΖΜΡ7986 ΠΙΝΑΚΙΔΑ
Το αυτοκινητο προφανως εχει γινει δοκιμη πρωτα από drive και δημοσιυθηκε φεβρουαριο 2004 ενώ το ams είναι μαιος 2004. το μοντελο είναι με μουλτιπλεξ προφανως και γενια τελη 2003 μετα φεις λιφτ……….
στο drive με2250χλμ στο κοντερ εχει 109,5 ps/5600rpm – 14,2kg/4000rpm----exei διαφορα με nm…- Exclamation
to δε auto sport με προφανως περισσοτερα χλμ στη πλατη του 116ps/5720rpm kai 158kg/4690rpm…….. Shocked Shocked Shocked
από δε επιδοσεις 9,3 τα 100 και 30,9 το χλμ το drive
9,8 τα 100 και 31,6 το χιλιομετρο το auto sport!!! εντελως καμια σχεση……. Evil
βεβαια αυτό που ξερω επειδη εχω δουλεψει πολύ παλια στο ams είναι ότι είναι ΚΟΥΛΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ και ότι εχουν δυναμομετρο αρκετα καλο…
αλλα οι ιπποδυναμεις σε σχεση και με επιδοσεις δειχνουν ότι κατι υποπτο γινεται!!!
και βεβαια 6 αλογα επειδη ανοιξε σε ένα μηνα το μοτερ απιθανο!!!Μιλαμε
για 9.5% διαφορα οταν ο νομος της Ε.Ε μιλαει για 2-3% απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο !!!!!!!!!
τελικα ποσα αλογα αραγε να βγαζει αυτό το μοτερ??? τα σχολια για το συγκριτικο χοανες εξατμισεις τα αφηνω για άλλο τοπικ!!!!!

εχω στειλει mail και στους δυο και περιμενω απαντησεις!!!!
gavanas - Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
1)Σκέψου ότι οι ίπποι εξαρτώνται από το δυναμόμετρο
2)Το αμάξι προφανώς το έχουν ψιλοσκίσει, οπότε δεν περιμένω να έχει και τα καλύτερα λάστιχα. Ένα δίωρο στα μέγαρα και το 9,3 γίνεται 9,8 μόνο λόγω φαγωμένων ελαστικών Wink

Σε έπεισα Question
PHSYBORG - Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:38:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αν παρεις ενα καρο σε 10 δυναμομετρα θα βγουν 10 διαφορετικες μετρησεις , αυτο ειναι το μπερδεμα !
Ομως οταν μετρας στο ιδιο πριν κ μετα εκει βλεπεις μια διαφορα !
( πριν -μετα την μοντιφα)
volvos - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
6 αλογα παιδες απο σκισιμο αδυνατο...
απλα δεστε τα αποτελεσματα απο τα τεστ μακρας διαρκειας στα περιοδικα που τα σκιζουν για 1 χρονο και στο τελος αντε οταν ανοιξει το μοτερ να δουν 2-3 αλογα +
τη λυση του μυστηριου τη βρηκα απο αλλου...
ο κολλητος που δουλευει 4τ μου θυμισε οτι το ams εχει ακομα το δυναμομετρο που ειχε και στο παλιο κτηριο το οποιο ειναι διπλου ραουλου
ενω το drive χρεισιμοποιει οπως και αυτοι μονου ραουλου...
τι σημαινει αυτο... γιανα μην σας μπερδεψω αυτο σημαινει οτι και τα δυο δειχνουν περιπου τα ιδια στο τροχο αλλα στα διπλου ραουλου γαμιεται ο διας στις απωλειες αρα συνολικα στροφαλο φουσκωνει η τιμη σε ps...
αρα 110 με το ζορι ειμαι.... Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad
οσο για 0-100 το ειπα πρωτος εγω οτι περα απο λαστιχα κυριο ρολο παιζει ο οδηγος που στο ams ειναι για τον π!@#$ καβαλα οι τυποι....
λογικο βεβαια γιατι αμα μαθετε ποσα πληρωνουν... ουτε αλβανοι δεν πανε!
παντως το 9.4 ειναι εφικτο απο οτι εμαθα μεσα απο 4τ υπο προυποθεσεις
βεβαια και παντα σε συγκριση με το πως μετραν τα περιοδικα και οχι εμεις στο δρομο....
MAG206cc1.6 - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:10:44
Θέμα δημοσίευσης: ΟΚ
ΩΡΑΙΑ ΡΕ volvos εγω τωρα τι φιλτρο και εξατμιση φα βαλω συμφωνα με αυτα που ειπες?
gavanas - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:15:58
Θέμα δημοσίευσης:
Οι 6 ίπποι δεν είπε κανείς ότι βγήκαν από το σκίσιμο. Από τη διαφορά των δυναμόμετρων. Όπως είπες και εσύ, αν και πιστεύω ότι δύο διαφορετικά δυναμόμετρα πρέπει με σωστό καλιμπράρισμα να βγάζουν ίδιες τιμές, άλλο Drive άλλο ΑMS. Όσο για τους χρόνους, ξαναλέω ότι εξαρτάται από πολλές παραμέτρους. Αν κάνεις μετρήσεις 0-100, στο ίδιο σημείο, με βρώμικο οδόστρωμα, και μετά από βροχή, που ο δρόμος καθαρίζει θα βγάλεις άλλες τιμές. Το 0-100 δεν έχει μεγάλη τέχνη. Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να μην βγάλει τον χρόνο που θα βγάλει ο έστω κορυφαίος του Drive αλλά δεν θα χάσει και 5 δέκατα.
volvos - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:27:18
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε επειδη εχω δουλεψει σε περιοδικο τετοιο (ams) διαφωνω... οταν λενε iso 9001 αυτο εννοουν την προσομοιωση τετοιων συνθηκων. για αυτο και παντα στις μετρησεις υπαρχει και ενα αυτοκινητο αναφορας το οποιο συνηθως ειναι long term και με βαση τις μετρησεις αυτου γινονται οι αναλογες διορθωσεις για καιρο θερμοκρασια κλπ....
οσον αφορα τον οδηγο αλλο να το λεμε και αλλο να το βλεπεις...
και οχι τοσο στο δικο μας αλλα σε μοντελα πιο δυνατα...εγω προσωπικα δεν θα μπορουσα να κανω αυτη τη δουλεια και πιστεψε ουτε και αυτοι στο ams ξερουν....
αλλωστε παρατηρησε σε τι στροφες δινει τα νουμερα της δυναμομετρησς το ams δεν σου φαινεται καπως??? σε σχεση με κατασκευαστη και drive kai 4T που συμφωνουν????????
gavanas - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 02:59:35
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θέλω να επεκταθούμε άλλο στις μετρήσεις χρόνων καθώς δεν τις έχω μπροστά μου. Στα διαγράμματα όμως που έχω μπορώ να πω τα εξής:
1) Η ροπή στο μαμά βγαίνει πιο ψηλά από τον κατασκευαστή (περίπου 4600) ενώ με βελτιώσεις παίζει ή περίπου στις 4000 ή στις 4600 (είναι μια περιοχή που είναι σχεδόν ευθεία η ροπή)
2) Οι στροφές της ιπποδύναμης είναι νορμάλ πιστεύω
3) Δεν ξέρουμε κατά πόσο αυτό το πρόγραμμα είναι το ίδιο με αυτό που ίσχυε πριν κάποιο καιρό. Εγώ μετά το update τον περασμένο μάρτη έχασα περίπου 700 στροφές στον κόφτη (ο οποίος τώρα είναι στις 6000 και αισθάνομαι ότι έχω πάρει χαμηλα). Προφανώς έχω αλλού μέγιστες ροπές και ιπποδυνάμεις από αυτές που ανακοινώνει η Peugeot. Τι πιθανότητες έχει το 206 του τέστ να έχει το τελευταίο update?

Τέλος θέλω να θυμίσω ότι το νόημα της δυναμομέτρησης είναι το συγκριτικό αποτέλεσμα και όχι οι απόλυτες τιμές. Μπορεί εκείνη τη μέρα να είχε κ@βλες ο εγκέφαλος και να έβγαλε παραπάνω αλόγατα. Το πρόβλημα είναι πόσα κέρδισε από τις βελτιώσεις. Ή καλύτερα τι ποσοστό.
volvos - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 11:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω φιλε αυτο που μετρα ειναι οι διαφορες στα πραγματα μεταξυ τους....
παντως οι τιμες επιδοσεων σε καποια προιντα ειναι υποπτα διορθωμενες?!@#$
εκει πιστευω οτι κολλαει και αυτο που ειπες περι καυλων....
15 προιντα αρα 30 φορες το 0-100(παντα δυο φορες θηβα για να υπολογιστει η κλιση του δρομου) του πο**τη* κατι θα τσινιξε λαστιχα δισκος.....

παντως το 206 τους ειναι μετα απο νοεμβριο 2003 αρα εχει τελευταιο update για το οποιο ομως δεν ειμαι σιγουρος οτι εχει κοφτες 6000
εγω το δικο μου -2004 1.6- ακομα το στρωνω...δεν μπορω να αποφανθω
ivan - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 22:58:54
Θέμα δημοσίευσης:
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. Onfire

Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες.
Ntinos - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 07:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
ivan έγραψε:
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. Onfire

Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες.


καλα υποθετω οτι υλικα τριβης αλλαχτηκαν πριν το δοσουν στον 'τυχερο' αλλα καλα ολοκληροι 4 τροχοι που διαφημιζονται ως το περιοδικο με την μεγαλυτερη αναγνωσιμοτητα Shocked στην Ελλαδα δοσανε δημοσιογραφικο αμαξι σε διαγωνισμο δωρο?Περιεργο μου φενεται
Οσο για τις μετρησεις αν εβγαζαν 2 δυναμομετρα και 2 περιοδικα ιδιες μετρησεις εμενα θα μου φαινοταν υποπτο και οχι τωρα.σκεψου οτι εκτος απο τις φανερες φθορες ακομα και καποιο ημιαξονιο η κατι αλλο να εχει 'κακομεταχειριστει' δεν προκειται να υπαρξει ιδιος χρονος.Οσο για την ιπποδυναμη απλα τοπες και μονος σου αλλο δυναμομετρο το ενα και αλλο το αλλο.οι Μετρησεις ειναι κυριως για να παρει ο αγοραστης μια ιδεα των δυνατοτητων του κινητηρα και οταν γινονται σε διαφορετικα αμαξια στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια ωρα,η στο ιδιο σημειο την ιδια μερα να φανουν οι διαφορες των συγκεκριμενων αυτοκινητων.Τωρα αν αυτες κυμαινονται σε 2-3 δεκατα τοτε συμπερασματα ασφαλη δεν βγαινουν.Αλλο αν το θυμα ο Ελληνας παει στην αντιπροσοπεια και ο πωλητης του βγαζει το περιοδικο που τον συμφερει να του δειξει οτι το δικο του μοντελο ειναι ποιο γρηγορο απου του αλλου διπλα (ου ρε) Very happy
Το γιατι 2 διαφορετικες δυναμομετρησεις ειναι σημαντικο θεμα εγω δεν καταλαβα η γιατι πρεπει να μας δουλευει καποιος?
volvos - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 08:31:10
Θέμα δημοσίευσης:
to 99 των 4τ με το 101 του drive ειναι μια λογικη διαφορα που δικαολογειτα απο το 2-3% που οριζεται απο E.E δηλαδη οτι μπορει να εχει καποια διαφορα ενα αμαξι με ενα αλλο 2-3% ... αυτο που δεν δικαιολογειται και ειναι παρανομο ειναι το 116 του ams που ειναι 9,5% παραπανω...και παραμυθιαζεται ο κοσμος οτι το αμαξι μας ειναι 115-118 ενω με τα βιας ειναι 110 απο 2003 και μετα. αυτο με εκνευριζει εμενα...και βεβαια οτι το ams χτυπιεται οτι εχει iso 9001 πιστοποιηση μετρησεων.........

μα καλα πως το δωσανε σε αναγνωστη οταν το ειχαν δυο περιοδικα τεστ το φεβρουαριο και το μαιο....και με ποσα χλμ του το εδωσαν... μηπως το παρουσιασαν στην εκδηλωση απειδη δεν ειχαν αλλο εκεινη τη στιγμη ετοιμοπαραδοτο???? η μηπως ειναι ψεματα και δεν το πηρε ποτε ο τυπος!!!!!!
ivan - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 10:15:20
Θέμα δημοσίευσης:
εε... από την αλλη ο διαγωνισμός υποσχόταν ένα 206 XS 1.6.
Δεν έλεγε πουθενά ότι θα ήταν και καινούργιο... Wink
-=N4X=- - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 12:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω θα ηθελα να κανω καποιες παρατηρησεις.
1)ο κοφτης δεν ειναι με τιποτα στις 6.000
2)τα 99 αλογα που αναφερονται ειναι στον τροχο ενω τα 116 κτλ στον στροφαλο.
3)δεν παει να βγαζει οσα αλογα θελει εγω ποτε δεν θα το πηγαινα για δυναμομετρηση τωρα που τελειωσε το στρωσιμο (2613 χλμ) γιατι τα 110 ειναι για μενα το κατωτατο οριο....αν εβλεπα τιποτα 100 θα χρειαζομουν υπογλωσσια!!!!
(μεταξυ μας ξερω βεβαια οτι με τοσα λιγα χλμ αποκλειεται να βγαλει τα κανονικα καθαροαιμα)
Pughell - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 14:08:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
φιλε επειδη εχω δουλεψει σε περιοδικο τετοιο (ams) διαφωνω...


Φιλε μου επειδη και εγω λογο δουλειας ερχομαι συνεχεια σε επαφη με ατομα του ειδικου τυπου,πιστεψε με,μετα απο αυτα που εχω δει αμφιβαλλω 110% για οσα γραφουν και δεν λεω κατι εκτος και αν το δοκιμασω μονος μου...

Αυτο οχι σχετικα με τις μετρησεις των δυναμομετρων,που ετσι και αλλιως μπορουν να σου βγαλουν οσα αλογα θες,αλλα σχετικα με την αξιοπιστια και την παραπληροφορηση απο τα ατομα του χωρου...

...Βλεπετε,αν σου λειπουν καποια χρηματα τον μηνα,απο καπου πρεπει να τα συμπληρωσεις και ο καθενας το κανει με τον τροπο του... Evil
Ntinos - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 15:59:02
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
to 99 των 4τ με το 101 του drive ειναι μια λογικη διαφορα που δικαολογειτα απο το 2-3% που οριζεται απο E.E δηλαδη οτι μπορει να εχει καποια διαφορα ενα αμαξι με ενα αλλο 2-3% ... αυτο που δεν δικαιολογειται και ειναι παρανομο ειναι το 116 του ams που ειναι 9,5% παραπανω...και παραμυθιαζεται ο κοσμος οτι το αμαξι μας ειναι 115-118 ενω με τα βιας ειναι 110 απο 2003 και μετα. αυτο με εκνευριζει εμενα...και βεβαια οτι το ams χτυπιεται οτι εχει iso 9001 πιστοποιηση μετρησεων.........

μα καλα πως το δωσανε σε αναγνωστη οταν το ειχαν δυο περιοδικα τεστ το φεβρουαριο και το μαιο....και με ποσα χλμ του το εδωσαν... μηπως το παρουσιασαν στην εκδηλωση απειδη δεν ειχαν αλλο εκεινη τη στιγμη ετοιμοπαραδοτο???? η μηπως ειναι ψεματα και δεν το πηρε ποτε ο τυπος!!!!!!


το iso 9001 ειναι ενα ποιστοποιητικο ποιοτητας και οχι πανακεια για το αποτελεσμα.Απλα επιβεβαιωνει οτι οι διαδικασιες εγιναν τιρουμενες καποια στανταρ ως προς την εργασια και το αποτελεσμα.
Και στην τελικη το iso το εχει το Ελληνικο ams η το γερμανικο για λογαριασμο και των παραρτηματων?
το αν καποιο απο τα δυο ειναι παρανομο τωρα με την ιδια λογικη μπορουν να ειναι παρανομα τα drive και 4 τροχοι,δεν ειναι λογικη αυτο που αναφερεις,αν εβγαλαν αυτο ταποτελεσμα δηλαδη να γραψουν καποιο αλλο επειδη δεν ειναι σωστο?
Βεβαια υπαρχουν και τα διαφημιστικα τρικ και πολλες φορες ακομα και οι αντιπροσωπειες παραδιδουν πειραγμενα αυτοκινητα ωστε να κανουν διαφημιση (θυμαμαι την φαση το 1999 με τα φιατ που εμοιαζαν με το stilo αλλα ηταν wagon (μοντελο δεν θυμαμαι πως λεγοταν) που δοθηκαν τα 1,6 για δοκιμη και εβγαζαν κατι 9ρακια τα 100 και 200 τελικη και στο δυναμομετρο 120 αλογα Shocked και οταν δοκιμασανε και αλλα ιδια εβγαιναν με 98 αλογα και πολυ χειροτερες επιδοσεις και βγηκε τοτε οτι τα καλα τα ειχαν χαιδεψει οι μηχανικοι της φιατ στην Ελλαδα).
Τελος ο καθενας πιστευει και εμπιστευεται αυτον που θεωρει ποιο αξιοπιστο και για μενα το ams δεν ειναι ουτε καν στους πρωτους 5.
Επισης για την αποδοση γενικα σε πολλα αμαξια περιμεντε να πεσει διοτι οι κατασκευαστες ειναι υποχρεωμενοι σιγα σιγα να εναρμονιστουν με τα ορια ρυπων και οι παλιοτεροι κινητηρες επαναπρογραμματιζονται απο τις εταιριες (αυτο το λεω για τον φιλο που εγραψε οτι αν δεν δει 110 αλογα θα παρει χαπακια)
Steve - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 16:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
Χαπάκια και ένα τσαγάκι για να πάνε κάτω... Very happy Twisted evil


Εγώ επειδή ασχολούμαι και 12 χρόνια με τα pc, στην αρχή διάβαζα περιοδικά για να προσανατολιστώ. Όσο συνέχιζα, μεγάλωνα και μάθαινα πως στα περιοδικά γράφουνε ότι τους πληρώνουνε να γράψουν. Με άλλα λόγια, συγκριτικά για εμένα στα περιοδικά, σε οποιουδήποτε περιεχομένου περιοδικά, είναι άκυρα. Αν δεν πάρεις κάτι να το δοκιμάσεις μόνος σου και να το συγκρίνεις με κάτι άλλο που έχεις στον νού σου, είτε αυτό λέγεται CPU, είτε κάρτα γραφικών, είτε φίλτρο είτε σκούπα είτε αμάξι, τότε απλά δεν μπορείς να έχεις άποψη. Καλό θα ήτανε να προσγειωθούμε όλοι, και να καταλάβουμε πως δεν υπάρχει εγκυρότητα στην ενημέρωση και στην πληροφόρηση, όπως έχουνε γίνει τα πράγματα με τη διαπλοκή.

Εγώ θα πιστέψω περισσότερο γνώμες που θα βγούνε από συζητήσεις εδώ στo forum για οποιοδήποτε θέμα, παρά τις γνώμες και τις απόψεις αυτών των περιοδικών... Wink
volvos - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 17:23:34
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον μου φαινεται δεν με προσεχετε..όπως προειπα το δυναμομετρο του ams είναι διπλου ραολου αρα και παλιας τεχνολογιας όταν πλεον ολοι χρησιμοποιουν μονου ραουλου… η διαφορα του διπλου ραουλου είναι ότι βγαζει περιπου σωστα αλογα στο τροχο αλλα εντελως λαθος στο στροφαλο αφου δεν μπορει να μετρησει σωστα τις απωλειες!!!κοινως πολύ παλια τεχνολογια. το δe iso είναι μεν του ελληνικου όχι γερμανικου αλλα αυτό που πιστοποιει είναι η επαναλληψιμοτητα της μετρησης και όχι το ορθον αυτης.
δηλαδη ότι 100φορες να το μετρησουν θα βγαλει 116 όχι ότι το 116 είναι το σωστο.
αρα τα αποτελεσματα των φιλτρων δεν εχω λογο να μην τα πιστυω οσο αφορα ότι το ένα θα δωσει χ αλογα και το άλλο χ+2….αλλωστε είναι απολυτα λογικα και αναμενομενα τα αποτελεσματα ειδικα για τις χοανες.
τελος για το φιατ επιεδη μπαινοβγαινα εκει τοτε ηταν μαρεα 16 όχι στιλο και απλα θα σου πω να κοιταξεις στα επομενα τευχη όταν καταγαλιασε ο σαλος ποσες διαφημισεις ειχε η φιατ στο εν λογω περιοδικο…………………………………
οσο αφορα τα εξω δυναμομετρα ασε φιλε καλυτερα να μην το ανοιξουμε το θεμα γιατι από ότι εχω καταλαβει υπαρχουν ατομα εδώ που μπορει να εκλαβουν το θεμα λαθος…παντως η βρωμα αυτου του χωρου είναι χειροτερη και από του ποδοσφαιρου!!!
το ερωτημα πλεον που θετω- γιατι νομιζω ότι τα παραπανω τα εξαντλησαμε- είναι το μοτερ μας βγαζει από ότι φαινεται 110 αλογα και ολοι λενε ότι πραγματικα ανοιγει μετα τα 15000χλμ…δηλαδη μετα τα 15000 τι να βγαζει? ροπη η αλογα παραπανω?
Ntinos - Κυρ 09 Μάϊ 2004, 19:23:44
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
λοιπον μου φαινεται δεν με προσεχετε..όπως προειπα το δυναμομετρο του ams είναι διπλου ραολου αρα και παλιας τεχνολογιας όταν πλεον ολοι χρησιμοποιουν μονου ραουλου… η διαφορα του διπλου ραουλου είναι ότι βγαζει περιπου σωστα αλογα στο τροχο αλλα εντελως λαθος στο στροφαλο αφου δεν μπορει να μετρησει σωστα τις απωλειες!!!κοινως πολύ παλια τεχνολογια. το δe iso είναι μεν του ελληνικου όχι γερμανικου αλλα αυτό που πιστοποιει είναι η επαναλληψιμοτητα της μετρησης και όχι το ορθον αυτης.
δηλαδη ότι 100φορες να το μετρησουν θα βγαλει 116 όχι ότι το 116 είναι το σωστο.
αρα τα αποτελεσματα των φιλτρων δεν εχω λογο να μην τα πιστυω οσο αφορα ότι το ένα θα δωσει χ αλογα και το άλλο χ+2….αλλωστε είναι απολυτα λογικα και αναμενομενα τα αποτελεσματα ειδικα για τις χοανες.
τελος για το φιατ επιεδη μπαινοβγαινα εκει τοτε ηταν μαρεα 16 όχι στιλο και απλα θα σου πω να κοιταξεις στα επομενα τευχη όταν καταγαλιασε ο σαλος ποσες διαφημισεις ειχε η φιατ στο εν λογω περιοδικο…………………………………
οσο αφορα τα εξω δυναμομετρα ασε φιλε καλυτερα να μην το ανοιξουμε το θεμα γιατι από ότι εχω καταλαβει υπαρχουν ατομα εδώ που μπορει να εκλαβουν το θεμα λαθος…παντως η βρωμα αυτου του χωρου είναι χειροτερη και από του ποδοσφαιρου!!!
το ερωτημα πλεον που θετω- γιατι νομιζω ότι τα παραπανω τα εξαντλησαμε- είναι το μοτερ μας βγαζει από ότι φαινεται 110 αλογα και ολοι λενε ότι πραγματικα ανοιγει μετα τα 15000χλμ…δηλαδη μετα τα 15000 τι να βγαζει? ροπη η αλογα παραπανω?



Μπραβο πολυ σωστα το marea ηταν και εσπαγα το κεφαλι μου Very happy
οσο για το iso 9001 επειδη τυχαινει και εχω ακομα και κοπια του στα χερια μου δεν αναφερεται συγκεκριμενα σε τιποτα.Εινα ενα ποιστοποιητικο ποιοτητας οπως ειπα και περιλαμβανει τις διαδικασιες, τους χειριστες, τις συνθηκες, ταποτελεσματα ολα ειναι κατι πολυ γενικο το iso και εν συντομια αναλαμβανει να πιστοποιησει οτι μια διαδικασια εγινε με καποιον συγκεκριμενο τροπο και εξοπλισμο ειτε αυτο λεγεται μετρηση επιδοσεων η λεγεται παραγωγη καφε!.
Οσοι θελουν να βρουν μια κοπια μιας και αν ασχολειται καποιος με την τεχνολογια ειναι απο τα must μπορει στο www.bsi-global.com μετα πληρωμης φυσικα εκτος κιαν μεσω πανεπηστημιου η αλλου ιδρυματος εχει προσβαση στα british-european standards οποτε μπορει να παρει μια μη ελεγχομενη κοπια (χωρις updates δηλαδη).
kaisaras96 - Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
ivan έγραψε:
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. Onfire

Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες.


Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα...
Στο προβλεψτε και κερδιστε το 2003 δωσαν καινουργιο ειμαι σιγουρος.... Very happy Wink
Ntinos - Δευ 10 Μάϊ 2004, 02:46:40
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:
ivan έγραψε:
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. Onfire

Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες.


Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα...
Στο προβλεψτε και κερδιστε το 2003 δωσαν καινουργιο ειμαι σιγουρος.... Very happy Wink


ε στανταρ το εδοσαν καινουργιο κιεμενα περιεργο μου φενεται
BTS - Τρι 11 Μάϊ 2004, 09:50:03
Θέμα δημοσίευσης:
kaisaras96 έγραψε:

Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα..


Κώστα, το μόνο που μπορεί να μετρήσει το δυναμόμετρο τροχού, είναι ιπποδύναμη τροχού. Αυτό 'βλέπει',αυτό μετράει. Μπορώ να εξηγήσω αν χρειαστεί, το γιατί οι απώλειες που μετράνε τα περισσότερα δυναμόμετρα, δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές.

Ιπποδύναμη στον στρόφαλο μετράει αξιόπιστα μόνο το δυναμόμετρο πάγκου.

Δουλεύοντας στο εν λόγω περιοδικό, να ξεκαθαρίσω ότι η επιλογή της μη αναγραφής των απωλειών είναι συνειδητή, επειδή ακριβώς δεν θέλουμε να ωθείται ο αναγνώστης σε λάθος συμπεράσματα.
volvos - Τρι 11 Μάϊ 2004, 13:48:47
Θέμα δημοσίευσης:
τα δυναμομετρα μονου ραουλου παντως δινουν αξιοπιστες μετρησεις μεσα στο 2-3% διαφορα απο κατασκευαστη αρκει βεβαια ο κυριος που το χειριζεται να μην θελει να παιξει με τη.....χαρα σου.
speedy100 - Κυρ 06 Ιούν 2004, 04:35:15
Θέμα δημοσίευσης: Δυναμόμετρσ
Γεια και από εμένα,

Επειδή τυχαίνει να ξέρω το θέμα πολύ καλά να διευκρινίσω ότι τα δυναμόμετρα τροχών διπλού ή μονού ράουλου κάνουν την ίδια ακριβώς δουλειά με τα ίδια αποτελέσματα, +-2% σε φουλ κλίμακα, αρκεί να είναι σωστά καλιμπραρισμένα... και φυσικά να μην έχουν κάποια μηχανική βλάβη όπως φθαρμένα ρουλεμάν κλπ.

Το δυναμόμετρο του AMS είναι BOSCH και ελέγχετε και καλιμπράρετε σε τακτά χρονικά διαστήματα από τεχνικό της BOSCH βάσει των ISO προδιαγραφών έτσι ώστε να διατηρεί την ISO πιστοποίηση.
Το καλιμπράρισμα των δυναμόμετρων είναι μια μηχανική διαδικασία που γίνεται με ειδικά εξαρτήματα ( πιστοποιημένα βάρη και μπράτσα - μοχλούς) και δεν είναι κάτι που μπορεί να κάνει κάποιος εργαζόμενος εκεί ώστε να επηρεάσει την μηχανική ακρίβεια του δυναμόμετρου. Φυσικά υπάρχει και το software που είναι άμεσα συνδεδεμένο με το αποτέλεσμα του καλιμπραρίσματος αλλά και εδώ το setup γίνεται από τον τεχνικό της BOSCH και ο έλεγχος από τον εκπρόσωπο του ISO.

Πώς γίνεται λοιπόν και υπάρχουν διαφορές μεταξύ δυναμόμετρων?
Η πιο απλή και σίγουρη απάντηση είναι ότι ο χώρος που είναι εγκατεστημένα τα δυναμόμετρα δεν είναι σωστά μελετημένος και κατασκευασμένος για αυτή την εφαρμογή, και ας μη μπούμε σε λεπτομέρειες εδώ..., με αποτέλεσμα τις γνωστές διαφορές. Αυτό ισχύει και για τα δυναμόμετρα των "βελτιωτών" μας και πιστέψτε με έχω δει πολλά τέτοια...

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

Φιλικά
volvos - Κυρ 06 Ιούν 2004, 10:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
Cool Cool Cool Cool

δηλαδη τα δυναμομετρα διπλου ραουλου δεν δινουν περισσοτερες απωλειες στο τροχο απο οτι τα δυναμομετρα μονου?
speedy100 - Κυρ 06 Ιούν 2004, 14:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα

Το θέμα δεν είναι τι δυναμόμετρο έχει μεγαλύτερες τριβές και κατά συνέπεια απώλειες αλλά απλά να είναι σωστά σεταρισμένο ώστε να τις διαβάζει όποιες και αν είναι αυτές.
Μην ξεχνάμε ότι όλη η φασαρία γίνετε για να έχουμε ίππους στο βολάν και όχι στον τροχό. Η τιμή αυτή είναι το άθροισμα των ίππων στον τροχό + τους ίππους των τριβών ή απωλειών και αν αυτή η δεύτερη τιμή δεν είναι σωστή τότε έχουμε λάθος άθροισμα.
Αυτός είναι και ο λόγος που, για παράδειγμα, αν μετρήσουμε δύο φορές το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά ελαστικά την κάθε φορά το αποτέλεσμα στο βολάν είναι το ίδιο. Δηλαδή δεν αλλάζει επειδή έχουμε διαφορετικές τριβές στην κάθε μέτρηση αλλά μπορεί να είναι διαφορετικό στους τροχούς αφού στην τιμή αυτή δεν "συμμετέχουν" οι τριβές.

Φιλικά
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr