ivan έγραψε: |
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. ![]() Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες. |
volvos έγραψε: |
φιλε επειδη εχω δουλεψει σε περιοδικο τετοιο (ams) διαφωνω... |
volvos έγραψε: |
to 99 των 4τ με το 101 του drive ειναι μια λογικη διαφορα που δικαολογειτα απο το 2-3% που οριζεται απο E.E δηλαδη οτι μπορει να εχει καποια διαφορα ενα αμαξι με ενα αλλο 2-3% ... αυτο που δεν δικαιολογειται και ειναι παρανομο ειναι το 116 του ams που ειναι 9,5% παραπανω...και παραμυθιαζεται ο κοσμος οτι το αμαξι μας ειναι 115-118 ενω με τα βιας ειναι 110 απο 2003 και μετα. αυτο με εκνευριζει εμενα...και βεβαια οτι το ams χτυπιεται οτι εχει iso 9001 πιστοποιηση μετρησεων.........
μα καλα πως το δωσανε σε αναγνωστη οταν το ειχαν δυο περιοδικα τεστ το φεβρουαριο και το μαιο....και με ποσα χλμ του το εδωσαν... μηπως το παρουσιασαν στην εκδηλωση απειδη δεν ειχαν αλλο εκεινη τη στιγμη ετοιμοπαραδοτο???? η μηπως ειναι ψεματα και δεν το πηρε ποτε ο τυπος!!!!!! |
volvos έγραψε: |
λοιπον μου φαινεται δεν με προσεχετε..όπως προειπα το δυναμομετρο του ams είναι διπλου ραολου αρα και παλιας τεχνολογιας όταν πλεον ολοι χρησιμοποιουν μονου ραουλου… η διαφορα του διπλου ραουλου είναι ότι βγαζει περιπου σωστα αλογα στο τροχο αλλα εντελως λαθος στο στροφαλο αφου δεν μπορει να μετρησει σωστα τις απωλειες!!!κοινως πολύ παλια τεχνολογια. το δe iso είναι μεν του ελληνικου όχι γερμανικου αλλα αυτό που πιστοποιει είναι η επαναλληψιμοτητα της μετρησης και όχι το ορθον αυτης.
δηλαδη ότι 100φορες να το μετρησουν θα βγαλει 116 όχι ότι το 116 είναι το σωστο. αρα τα αποτελεσματα των φιλτρων δεν εχω λογο να μην τα πιστυω οσο αφορα ότι το ένα θα δωσει χ αλογα και το άλλο χ+2….αλλωστε είναι απολυτα λογικα και αναμενομενα τα αποτελεσματα ειδικα για τις χοανες. τελος για το φιατ επιεδη μπαινοβγαινα εκει τοτε ηταν μαρεα 16 όχι στιλο και απλα θα σου πω να κοιταξεις στα επομενα τευχη όταν καταγαλιασε ο σαλος ποσες διαφημισεις ειχε η φιατ στο εν λογω περιοδικο………………………………… οσο αφορα τα εξω δυναμομετρα ασε φιλε καλυτερα να μην το ανοιξουμε το θεμα γιατι από ότι εχω καταλαβει υπαρχουν ατομα εδώ που μπορει να εκλαβουν το θεμα λαθος…παντως η βρωμα αυτου του χωρου είναι χειροτερη και από του ποδοσφαιρου!!! το ερωτημα πλεον που θετω- γιατι νομιζω ότι τα παραπανω τα εξαντλησαμε- είναι το μοτερ μας βγαζει από ότι φαινεται 110 αλογα και ολοι λενε ότι πραγματικα ανοιγει μετα τα 15000χλμ…δηλαδη μετα τα 15000 τι να βγαζει? ροπη η αλογα παραπανω? |
ivan έγραψε: |
Για την ιστορία να προσθέσω ότι το ίδιο αυτοκίνητο χρησιμοποιήσαν και οι 4Τ για το συγκριτικό με την τρίωρη δοκιμή στο τεύχος του Φεβρουάριο 2004. Οι τότε δυναμομέτρηση είχε δείξει 99,4 ίππους στον τροχό (τη χαμηλότερη απ’όλους αν δεν κάνω λάθος). Οπότε... παρ’τ’αυγό και κούρευ τω. ![]() Το κερασάκι της υπόθεσης είναι ότι το αυτοκίνητο κατέληξε τελικό στον νικητή του διαγωνισμού «Προβλέψτε και Κερδίστε» των 4Τ και της Lion Hellas (βλ. ίδιο τεύχος σελ 187). Οποιος θέλει ας προβλέψει πόσα θα δώσει ο νικητής στο πρώτο service για λάστιχα, αναρτήσεις, δίσκο, σασμάν και ότι άλλο «έλιωσε» από τους δημοσιογράφους όλους αυτούς τους μήνες. |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα... Στο προβλεψτε και κερδιστε το 2003 δωσαν καινουργιο ειμαι σιγουρος.... ![]() ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Η δυναμομετρησεις των 4τροχων ειναι τελεις απαραδεκτες,ουτε απωλειες δινουν ουτε τιποτα.. |