Παράθεση: |
Auto to onomazoun serial programming.
Peugeot 206 Gti/S16 +10 bhp £293.75 Peugeot 206 1.6 +8 bhp £293.75 Peugeot 206 1.4 +6 bhp £293.75 Mporei kapoios na moy dwsei ta fwta toy ![]() |
zuper206 έγραψε: |
DIMIP oxi 137 alla 146.5 prin balw to messaio 8) ![]() ![]() ![]() |
zuper206 έγραψε: |
Exw dei megalh diafora se epitaxynsh (milame gia polla G ![]() ![]() Arage h mhxanh toy RC na mpainei sto diko mou ![]() ![]() ![]() ![]() |
pduke έγραψε: |
Παιδιά ψαχνω το θεμα πολύ καιρό και μόνο στο ψάξιμο μένω!Η λύση είναι μια 8O 8O
εδώ στο ελλάντα όλοι ειναι πιασοκώληδες και εμείς σαν παπάρες τους τα χώνουμε γιατί δεν έχουμε άλλους.σε αυτό εδώ το forum όμως είμαστε πολλοί (και καλοί ![]() ![]() ![]() ε; ιδεάρα; λοιπόν περιμένω γνώμες και λεμονόκουπες!! ![]() οι πρώτοι τρείς που θα απαντήσουν θετικά κερδίζουν ενα σετ λαδοξυδο αλτιςΤΟΡ για να περιποιούντε το νέο τους devil χταποδάκι!!! ![]() ![]() |
fpug έγραψε: |
Emena pantws pou esteila ta stoixeia mou mesw internet stin superchips Agglias meta apo dyo meres me piran tilefwno apo tis r&s (ag.paraskeyi) kai mou edwsan plirofories. Episis mou esteilan kai e-mail me oles tis plirofories. |
konstantinos έγραψε: |
Δημήτρη, το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε απο εδώ μέχρι να το καταλάβουμε όλοι, οτι ο καθένας επιλέγει ότι του ταιριάζει, η τσέπη είναι δική του το αυτοκίνητο δικό του και φυσικά οι επιλογές δικές του. Οταν λοιπόν ξανα-αλλάξεις λάστιχα μην ζητήσεις χρήματα απο κανέναν μας γιατί δεν θα σου δώσουμε, καθότι κάνεις λάθος επιλογές... ο νοών νοείτω. |
DIMIP έγραψε: |
ιδιοκτητης 1.4 με λαστιχο 195/50/15 speaking :
Εκτος του οτι το 206 εχει γινει τερας με τα λαστιχα 195, εκτος του οτι εχω καλυτερο κρατημα παντου, εκτος του οτι δεν σπιναρει ευκολα αρα δεν μπαινω στον πειρασμο να το σπιναρω και να χαλασω το πελμα μου μια ωρα αρχύτερα, εκτος του οτι μου αρεσει το 195/50/15, τελικα εχασα στα εξης και μονον στα εξης: 1.ισως τελικη ταχυτητα ....... αδιαφορο (για μενα) αν τελικιαζει στα 168 αντι στα 173 χλμ/ω 2.βαρυτερο υδρ. τιμονι .........αδιαφορο (για μενα) γιατι το συνηθιζεις και ουτως η αλλως το 206 δεν ειχε ποτε το σθπερ τιμονι τυπου saxo που το φερνεις γυρα με την καρδια ενος μαρουλιου. αυτα παρατηρησα εγω τους τελευταιους 8 μηνες. Ομως θελω να πω πως το 185/55/15 ειναι οντως σωστοτερο για το 1400, και για οποιον εχει ενδιασμους. |
Alex έγραψε: |
Twra kati sxetiko me CHIPPAKIA gia na mhn ksefevgoume kai apo ta topic.. eixa skeftei palia oti afou ta chipakia einai EPROM flash chips me kostos kana 500ariko/xiliariko to ena giati den paei enas sth superchips na parei to programma kai meta na to kanei 10 antigrafa me ena flash-copier opote na pesei to kostos 10 fores, poulontas to chipaki se alla 9 atoma me to idio montelo. Thewritika kapoios, me afton ton tropo mporei na bgalei mexri kai trello kerdos. Giati px tou to dinei h SuperChips 120 xhnes (toso mou xan pei gia to 1.4) kai meta paei to kanei epipleon 5 kopies kai poulaei thn kathe mia 50. Etsi exei kanei 250 xhnes tziro - 120 eksoda = 130 xhnes kerdos + chipwmeno amaksi!
Palia eixa antigrapsei ena BIOS ypologisth etsi katw sth stournara opou kai eixan eprom copiers.. Ebgala me ta pins tou me ena katsabidi to makrosteno to chip to katebasa katw kai mou to antegrapsan se ena adeio me kostos 1-2 xiliarika. Ola afta AN ginetai kai den einai "kleidwmena" opws exw akousei.. Alla kai pali re paidia TI NA KLEIDWSOUN? Den einai ena chippaki pou aplws exei plhrofories xartografrhshs, trofodothshs kafsimou kai tetoia?.. ti einai kana leitourgiko systhma sa ta windows? SETTINGS exei mesa ti sk@ta...? To programma leitourgias to exei h ECU... Basika epeidh oi perissoteroi computerades eimaste pistebw an ginetai kai den yparxei texniko problhma MPOROUME na to kanoume. Kai akribws epeidh eimai computeras - gi'afto den anexomai na mou poulane AERA (software) mesa se ena chippaki pou kanei 500drx kai na mou lene "PARE PROGRAMMA" kai na mou to dinoun 120 xhnes. Afta isws na ta anexetai kapios asxetos pou den kserei ti agorazei alla egw paidia sorry ![]() |
Slash έγραψε: | ||
Φίλε σε λίγο καιρό μάλλον θα βρίσκομαι στη δική σου θέση με 195/50/15 σε 1400,και εκτός του οτι το αυτοκίνητο θα γίνει πολύ κακό (χεχε!) μου έδωσες λύση σε πολλά ερωτήματα. Thanks! Αλήθεια άφησες την ίδια ανάρτηση; Μήπως φαίνεται λίγο άσχημο με τόσο χαμηλό προφίλ χωρίς χαμήλωμα; Πίσω οκ έχει πιο μικρή απόσταση από το ελαστικό αλλά μπροστά ίσως δείξει λίγο άσχημο. Και αυτό γιατί δεν είμαι έτοιμος να αλλάξω αναρτήσεις στο αυτοκίνητο μου γιατί οι μανίσιες μου είναι πολύ καλές σε στροφές όσο και λακούβες όπως τις θέλω. |
chatasos έγραψε: |
Μόνο με αλλαγή διάστασης ελαστικού (χωρίς extra χαμήλωμα) από
175/65/14 σε 195/50/15 η μεταβολή (σύμφωνα με τον Υπολογιστή Διαστάσεων Ελαστικών) είναι 583.1 - 576 = 7.1 mm (στην διάμετρο του ελαστικού) οπότε το αμάξι είναι χαμηλωμένο κατά 7.1/2 = 3.55 mm δηλαδή κατά 3μιση χιλιοστά !!! Όλα τα παραπάνω εφόσον δεν πάρουμε υπόψιν τυχόν παραμορφώσεις λόγω του βάρους... Και εννοείται ότι πάντα εξαρτάται και από το πλάτος της ζάντας. Αμάξι με 15x7 είναι πιο χαμηλωμένο (έστω και ελάχιστα) από το αντίστοιχο με 15Χ6.5 κι ας φοράνε τις ίδιες διαστάσεις ελαστικών (195/50/15). |
DIMIP έγραψε: |
το χαμηλωσα 3.5 cm με mad ελατηρια αφηνοντας τα μαμα αμορτισερ για την ωρα, ηδη θελουν πεταμα. το αν ειναι ασχημο η ομορφο θα το κρινεις αν δεις τις φωτογραφιες που εχω στειλει στο club (gallerie). Απο κοντα ειναι ακομη πιο ομορφο. |
BUBA έγραψε: |
Ξεχασα επισης να πω οτι ο κοφτης παει στις 7000 rpm
Το site της superchips http://www.superchips.co.uk/car/frameset.htm εχει ειδικα για 2.0 και ενα PDF με τις καμπυλες ισχυως/ροπης πριν και μετα |
Pughell έγραψε: |
Παιδια η Vamag οντως κανει προγραμματα πανω σε δυναμομετρο αλλα ειναι επιεικως κακα...Εως απαραδεκτα...Ρωτηστε τον παππου με το μπλε 106 ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το δυναμομετρο το κανει ο καθενας οτι θελει χωρις να παρεις πρεφα τιποτα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μωρε και τα παιδια απο το Clio Club ειναι ευχαριστημενα αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο καλυτερο μπορει να γινει,οχι απλα να λειτουργει...
Σχετικα με το τι εδειξε το δυναμομετρο μην τα πιστευεις ρε Γιωργο.Το δυναμομετρο το κανει ο καθενας οτι θελει χωρις να παρεις πρεφα τιποτα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Και ο Pugsang στην αρχη ηταν πολυ ευχαριστημενος αλλα μετα... ![]() |
DaSoP έγραψε: |
χμ... αμφιλεγομενες οι αποψεις... Τιμη περιπου? |
pugsang έγραψε: |
Κατ αρχην το προγραμμα δεν ειναι της Vamag ειναι ενος προγραμματιστη που συνεργαζεται με τα παιδια της Vamag |
pugsang έγραψε: |
Τελος παντων για να καταληξω θελω να πω οτι δεν φταιει η Vamag ή καποιος αλλος ιδιοκτητης δυναμομετρου αλλα ο προγραμματιστης που συνεργαζεται μαζι τους |
Kouzman έγραψε: |
Με 1650 ευρω βαζουμε αγραφο εγκεφαλο της Lumenition με ολα του τα παρελκομενα, και προγραμματισμενο σε δυναμομετρο οπου ρυθμιζεται κατα βουληση οτι και να κανουμε στο μοτερ... |
speedy100 έγραψε: |
Γεια σας,
Μια ερώτηση παρακαλώ. Ολες αυτές οι αλλαγές στο πρόγραμμα της ECU που αναφέρονται σε αυτό το topic, λές και μιλάμε για αλλαγή μπουζί..., γίνονται σειριακά από OBDII ή ξεκόλλα-κόλλα EPROM? Φιλικά |
speedy100 έγραψε: |
Καλησπέρα,
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά μάλλον δεν διατύπωσα σωστά την ερώτηση μου. Και εγώ απαγγελματίας του χώρου είμαι και ξέρω πολύ καλά πως γίνεται , αν γίνεται κλπ. Η απορία μου είναι σχετικά με το post του Bagus όπου λέει ότι "μετά από 8 δυναμομετρήσεις για να βρούν το σωστό setup... κατέληξαν". Καταλαβαίνεις ότι αυτό γίνεται μόνο με Real time Emulator ή μέσω OBDII... και η απορία μου είναι πώς τελικά έγινε ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Φιλικά |
speedy100 έγραψε: |
Bagus ευχαριστώ για την απάντηση αλλά η ECU του αυτοκινήτου σου έχει Flash Rom PSOP 29F200 και αυτο που περιγράφεις δηλαδή βάση δεν γίνεται. Αν σου βάλανε αντάπτορα και αλλάξανε απο Flash Rom σε EPROM παλαιού τύπου τότε η επεξεργασία των δεδομένων απο τον MPU έχει γίνει ΠΟΛΥ ΑΡΓΗ ![]() Καθόλου καλή ιδέα... αν είναι έτσι. Φιλικά |
speedy100 έγραψε: |
Γεια σου Kaisaras ![]() OBD προγραμματισμός είναι μια λύση αλλά όχι η μόνη σωστή. Οι Flash Rom τύπου PSOP που έχουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα προγραμματίζονται επάνω σε ειδική βάση που συνδέεται με τον programmer. Το πρόβλημα με τις σύγχρονες πλακέτες που υπάρχουν μέσα στις ECU είναι ότι δεν έχουν τρύπες όπως παλιά για το μοντάρισμα-συγκόλληση των εξαρτημάτων επάνω τους αλλά χρησιμοποιούν επιφανειακή (SMD) συγκόλληση η οποία όμως είναι πολύ ευαίσθητη σε αποκολλήσεις. Έτσι λοιπόν οι βάσεις που χρησιμοποιούνται στους programmers δεν είναι δυνατόν να κολληθούν εγγυημένα ότι δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύντομο μέλλον... Επίσης ο τρόπος με τον οποίο ασφαλίζουν οι Flash ROMs μέσα σε αυτές είναι ΟΚ για τον programmer που δεν κουνιέται αλλά σε συνθήκες εντός αυτοκινήτου όπου υπάρχουν τόσοι κραδασμοί, συντονισμοί κλπ. είναι σίγουρο ότι θα ξεκουμπώσουν. Φαντάζεσαι να κινείσαι σε προσπέρασμα στη εθνική και να σου ξεκουμπώσει η Flash Rom ![]() ![]() ![]() Το θέμα της ταχύτητας της επεξεργασίας είναι απλό. Οι ECU ξεκίνησαν από 8-μπιτες έγιναν 16-μπιτες και τώρα 32-μπιτες μόνο και μόνο για το λόγο της ταχύτητας επεξεργασίας έτσι ώστε αφ' ενός να προλαβαίνουν τα όλο και περισσότερα παρελκόμενα που καλούνται να επεξεργαστούν (βλέπε clima κλπ), αλλά και από την ανάγκη μεγαλύτερου "δείγματος" δεδομένων προς επεξεργασία ανά στιγμή έτσι ώστε να υπάρχει άριστος έλεγχος της λειτουργίας του κινητήρα με στόχο κατανάλωση και καυσαέρια. Παράλληλα με τους γρήγορους επεξεργαστές εξελίχθηκαν και οι ανάλογες μνήμες (κυρίως Flash ROMs) για να προλαβαίνουν να ακολουθούν τους γρήγορους ρυθμούς του επεξεργαστή. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να αλλαχθεί μια γρήγορη Flash Rom με μια αργή EPROM... γιατί είναι κάτι ανάλογο με το να βάλουμε λάστιχα rally σε μια F1. ![]() Για τους χάρτες δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο ή διαφορετικό ως προς την διαδικασία του chip tuning. Αυτός που θέλει πολύ προσοχή είναι αυτός του ηλεκτρονικού γκαζιού που αν γίνει λάθος το αυτοκίνητο δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά. Στα αγωνιστικά το ηλεκτρονικό γκάζι μετατρέπεται σε παλαιού τύπου με ντίζα αλλά βέβαια αλλάζει και η ECU... Για το αυτοκίνητο σου αν μου πεις τον κωδικό αριθμό της ECU μπορώ να σου πω αν γίνεται chip tuning. Φιλικά |
Παράθεση: |
Αν γινει πολυ αργη η επεξεργασια σε τι χανουμε πρακτικα?
|
Παράθεση: |
Στις εντυπώσεις τώρα: Το ESP απενεργοποιήται πλήρως πλεον. |
brz20 έγραψε: |
Mιλαμε εκανα δυναμομετρηση πριν(οταν ηταν εργοστασιακο)και μετα.Οποτε και να εχανε το δυναμομετρο θα εχανε και στις δυο μετρησεις.Αρα τα 7 ειναι συγουρα. |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Ακριβώς ![]() |
red206rc έγραψε: |
μια καλη (αλλα ΚΑΛΗ) χαρτογράφιση,στα ατμοσφαιρικα, μπορει να δόσει περίπου ένα 5% απο την εργοστασιακή ισχυ...και αυτο όχι πάντα.
Το καλό είναι πως έχει κανεις τη δυνατότητα να βελτιώση απόκριση και ροπή από ΄΄χαμηλα΄΄ αυξάνοντας κύρίως το εμβαδόν της καμπύλης ισχύος και ροπής. Ετσι μπορει να βελτιώσει αισθητα τις επιδόσεις, όχι όμως και τις μέγιστες τιμές...... |
red206rc έγραψε: |
Ο συνδιασμός μιας αξιόπιστης δυναμομέτρησης, πριν και μετα, αλλα κυρίως η μέτρηση και σύγκριση επιδόσεων στο δρόμο μπορουν να δείξουν το αποτέλεσμα.......... |
red206rc έγραψε: |
Τα πράγματα σε μια ECU είναι πολύ σύνθετα και υπάρχουν πολλοι χάρτες...
Γενικά, για μια κάλη χαρτογράφιση, εκτος απο γνώση των χαρτών πλήρους φορτίου ειναι απαραιτητος μετρητής καυσαερίων και ένα καλό δυναμόμετρο ίσως και disassembler ΄ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ της assembly για ρύθμιση και πληρέστερη γνώση του κάθε χαρτη. (Μπορεί αυτο που νομίζει ο ΄΄μαστορας΄΄ οτι είναι χάρτης να κάνει άλλη δουλεια!!!)..... |
red206rc έγραψε: |
Ακόμη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ γνώση βασικών μηχανολογικών αρχων και της φιλοσοφίας που είναι κατασκευασμένο το κάθε μοτερ.
Για παραδειγμα εστω οτι βρήκε ενα χαρτη διαχειρησης...ειναι πλήρους φορτιίου ? Είναι κανονικός ΄΄η ενας απο τους safe mode? Εστω οτι βρίκε το ζητόυμενο... Ξέρει τι πρέπει να κάνει???? Υπάρχει για κάθε μοτερ με δεδομένα χαρακτηριστικά και εισαγωγή και εξαγωγή μια ιδανική συνάρτηση-σχέση avans-μείγματος στο εκάστοτε φορτίο και ρυθμό περιστροφής.... Τί παροχή αέρα έχει το μοτέρ? Πολλοι φλωμώνουν παντού το καύσιμο (και μάλιστα χωρίς να ξέρουν πόσο!!!) και....μα για να καεί θελει ΟΞΥΓΟΝΟ-αερα και για να καει ΚΑΛΑ στην κατάλληλη στοιχειομετρία! Και έστω οτι αυξάνεις και το αέρα με χ τρόπους... όλο αυτο το μείγμα έχει την κατάλληλη αναλογία και είναι ΣΩΣΤΟ για δεδομένη ογκομετρία μοτέρ??? Άφήστε το avans που..... Θαρρω μετα απο δοκιμές στο rc αλλα και σε 106 ότι για να γίνει σωστη δουλεια με ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ πρέπει να γίνει ρύθμιση στο εκάστοτε όχημα με τα κατάλληλα εργαλεία και απο γνώστη και μάλιστα με αλλεπάληλες δοκιμές! Νομίζω οτι θέλει προσοχή..... |
Steve έγραψε: |
brz20 , πάλι έφαγες 2 post, και αποτέλεσμα δεν είδαμε. Θα μας δώσεις καμιά φωτό της δυναμομέτρησης σου? |
206xs έγραψε: |
Επίσης σημασία έχουν και οι στροφές. Δηλαδή το εργοστασιακό βγάζει 138-140 στις 5500 το να βγάλει άλλα 12 εκεί είναι πάνχλωμο αλλά στις 6800 που λέει ο βελτιωτής είναι εφικτό. |
MEMsound έγραψε: |
εμένα με ενδιαφέρει το ξεκόλλημα στην έξοδο μιας στροφής που δεν θα είμαι απαραίτητα στις +5500rpm. |
ultra-one έγραψε: |
Αυτό ακριβώς θα ήθελα να κάνω στο 206 1.6 16v.
Καλύτερη ροπή και απόκριση από χαμηλά και αν έρθουν και κάποια άλογα στις ψηλές στροφές είναι ευπρόσδεκτα.... |
Sidobre έγραψε: | ||
Δεν θες πρόγραμμα, διαφορικό θέλεις. |
ultra-one έγραψε: |
[ΡΟΠΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!
Δεν φτάνει που 1η και 2α είναι θεόκοντες από τη μάνα τους, το κ/π θα τις κάνει ακόμα χειρότερες! |
ultra-one έγραψε: |
Οφ τόπικ εδώ αλλά το έχω ξαναπεί σε άλλο τόπικ ότι η 3η, 4η και 5η έχουν οκ κλιμάκωση από μαμά, αλλά η 1η και 2α είναι πολύ κοντές και θα τις ήθελα πιο μακριές από ότι είναι τώρα....... |
Sidobre έγραψε: | ||||
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() 5η με 6.500 στα 227χλμ είναι ΟΚ? ![]() Αν μακρύνεις και την 1η/2α μετά δεν θα σε περνάνε μόνο τα Audi 80... KAI TA SEICENTO ΘΑ ΣΕ ΡΑΒΟΥΝΕ!!!! Βάλε μυαλό Χάρη. Μυαλό και ένα 14/60 να κάνεις την δουλειά σου!!! |
Sidobre έγραψε: |
Αν μακρύνεις και την 1η/2α μετά δεν θα σε περνάνε μόνο τα Audi 80... KAI TA SEICENTO ΘΑ ΣΕ ΡΑΒΟΥΝΕ!!!! |
brz20 έγραψε: |
Αν μακρυνεις μονο την 5η τοτε μπορεις να μιλας για 200+? |
Sidobre έγραψε: |
Πόσοι (και πόσο) τα πάμε μέχρι εκεί; |
pugsang έγραψε: | ||
![]() |
Sidobre έγραψε: | ||
Με 14/60 στον κόφτη βλέπεις 200. Πόσοι (και πόσο) τα πάμε μέχρι εκεί; Αλλά ναι, μπορείς να αλλάξεις και την 5η |
Sidobre έγραψε: |
5η με 6.500 στα 227χλμ είναι ΟΚ? ![]() |
ultra-one έγραψε: |
Στο παρελθόν η Peugeot έβαζε παραδοσιακά πιο μακρίες 1ες και 2ες από τη χάλια κλιμάκωση που έβαλε στο 206 1.6 16v. (Σχεδόν όλα τα μοντέλα 205 έπιαναν 100+ χαω με 2α για παράδειγμα) |
red206rc έγραψε: |
Να Τονίσω παλι πως απο τις λίγες γνώσεις και εμπειρίες που έχω ότι
1) Οι χάρτες διαχείρησης κάυσης είναι ίσως απο τα πίο δύσκολα αντικείμενα ρύθμισης σε ένα κινητήρα, και σε πολλα πανεπιστήμια αποτελεί αντικείμενο διπλωματικής μεταπτυχιακού επιπέδου!!! ![]() 2) Η εύρεση του ιδανικού avans απαιτει το μοτέρ στον πάγκο και χρήση ειδικών οργάνων όπως πιεζοηλεκτρικό μπουζί, παλμογράφος αυτοκινήτου κτλ. 3) Οι χάρτες είναι με διαφορετικό αλγόρυθμο σε κάθε εγκέφαλο και μπορει ο λόγος λ να είναι αντεστραμένος!! Οπότε να απαιτούνται άνάποδες ρυθμίσεις στο λ μείγματος για καλή καύση. 4) Κάποιοι επεξεργαστές έχουν άλλους χάρτες για safe λειτουργεία και κάποιοι δεν μπορούν να κάνουν ποιοτηκή ρύθμιση...... 5) Το avans έχει ποσοτική ρύθμιση από χάρτη και καλό θα ήταν να υπάρχει η δέουσα προσοχή και η γνώση αν υπάρχει αλγόρυθμος αυτορύθμισης ή όχι. 6)Εφόσον οι χάρτες είναι ποιοτικοι και είναι οι ζητούμενοι, κααι εφόσον υπάρχουν οι κατάλληλοι αισθητήρες(maf, map) μπορούν να γίνουν προσαρμογές-ρυθμίσεις βελτίωσης της απόδοσης.(Εμπειρικές και λίγο του ποδαριού) 7) Για τις προσαρμογές αυτές-νέες ρυθμίσεις απαιτούνται γνώσεις θεμελειώδεις για τη λειτουργία και τον έλενχο της καύσης και μή απόκλιση ανω ενός ποσοστού απο τις εργοστασιακές τιμές(Κάθε κινητήρας απαιτει μια συγκεκριμένη συνάρτηση καύσης για την ομαλή ευρυθμη και αξιόπιστη λειτουργία του που μπορείς να αυξήσεις τις τιμές της αλλα τη μορφή της την ξέρει καλα ΜΟΝΟ ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ!!!!). Ακόμη απαιτείται έλενχος της ποιότητας καύσης συνήθως μέσω αισθητήρα λ και μετατροπαία σήματος με ενσοματωμένα μοντέλα για τα ΝΟχ (wideband). 8) Α!! Για το δύσκολο κομμάτι το...avans Χριάζεται και καλή τύχη!!!!! Διορθωστε με αν ξεχνω ή λεω κάτι που είναι λάθος Κατεπέκτασην καλό θα ήταν να αποφύγετε τις έτοιμες λύσεις. Επειδή μαίνεται μία ψηφοφορία χωρίς να μπορώ να επιβεβαιώσω προσωπικά έχω ακούσει ότι ο Δημητριάδης ακολουθει ![]() Δεν είμαι σίγουρος. Ουτε προτείνω κάτι. Προσοχή λάθος avans σε σκληρή χρήση και χωρίς προστατευτικούς χάρτες σημαινει..... Φιλικα ![]() |
Lef205 έγραψε: |
γενικα ειναι καλυτερο να κανεις πρωτα οσα περισσοτερα μπορεις και μετα να πηγαινεις για προγραμμα ωστε να αποφευγεις επαναπρογραμματισμους κλπ αρα και επιπλεον χρημα.
|