PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Γενική συζήτηση για 307 (και όχι μόνο)

nikapos - Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:16:55
Θέμα δημοσίευσης: Γενική συζήτηση για 307 (και όχι μόνο)
Ξεκινώ αυτό το τόπικ για τον εξής λόγο..
υπάρχει τοπικ σε άλλο φόρουμ, κι επειδή με τα παιδιά είπαμε ότι οι απορίες αλλά και οι γνώσεις κάποιων από εμάς αφορούν κι άλλους πεζάκηδες, μαζευτήκαμε εδώ. Δεν είμαστε πολλοί, αλλά αγαπάμε τα πεζώ μας, κι οι περισσότεροι έχουμε περάσει και από 106, και από 206, οπότε εδώ αισθάνομαι στο φυσικό μου χώρο.

Εγώ αν και δεν είμαι ο πιο μεγάλος είχα ένα 104 ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 (οκ, ειχε σαπίσει το πάτωμα αλλά αν δείτε πόσο επιτάχυνε αυτό το διαολάκι των 950 cc!!) Μήπως είμαι πρωτοπόρος (Μιχάλη σ έσκισα)

Σ αυτό το τόπικ που είχε ανοιχτεί είχαν ακουστεί πολλά χρήσιμα πράγματα, όμως επειδή πλησίαζε με γρήγορους ρυθμούς τις 200 σελίδες, ήταν αδύνατον να εντοπίσεις κάτι συγκεκριμένο μέσα σε αυτές μετά από λίγο καιρό. Γι αυτό και ερχόμενοι εδώ θα ανοίγονται τόπικ σχετικά με τα διάφορα θέματα, τα οποία στην πλειοψηφία τους αφορούν και τα υπόλοιπα πεζώ και προφανώς και το 206 - όπως γίνεται με αυτά που αφορούν π.χ. το 106.

Στο τόπικ που ανοίγω τώρα, ευελπιστώ να συνεχίσει μια γενικότερη κουβέντα που είχε αρχίσει εκεί και αφορούσε σε πράσινες λαμιώτικες σαύρες, τσίπουρα στα γιάννενα , κουλούς με μπορντώ αυτοκίνητα με 17άρες ζάντες και άλλα τινά...
MDVQ1 - Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:27:56
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συνεχισει...Θα συνεχισει.....
Το θεμα ειναι οτι εχουμε γραψει τοσα πολλα στο αλλο μας "σπιτι" που οσο και να ειναι εχουμε "στερεψει" Exclamation
Παμε απο την αρχη λοιπον.....
MDVQ1 - Τρι 11 Μάϊ 2004, 16:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγα-σιγα ρε σεις.....Ενας ενας ......Μην στριμωχνεστε.......Θα ριξουμε το συστημα........
Τοοοοσο πολυ εχουμε στερεψει Question Very happy
Touristas - Τρι 11 Μάϊ 2004, 20:19:41
Θέμα δημοσίευσης:
Κύριοι μην σπρώχνεστε όλοι θα πάρετε !!!
Μην ανησυχείτε σιγά σιγά θα μαζευτούμε
Very happy
nikapos - Τετ 12 Μάϊ 2004, 12:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα προβλημα με ιους στο εργαστήριο κι έτσι έλειψα για λίγο καιρό. επανέρχομαι δρυμύτερος
pugsang - Τετ 12 Μάϊ 2004, 13:29:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον ακουστε την προταση μου

Τα αυτοκινητα μας διαφερουν απο λιγο εως καθολου.Αλλωστε το 307 με το 206 εχουν ιδια μηχανικα μερη,διαφερουν σιγουρα στην αναρτηση.

Για να μην γινει και εδω οτι εγινε στους 4Τ που φτασατε αισιως τις 125 σελίδες και αμα θελετε κατι δεν υπαρχει περιπτωση να το βρειτε προτείνω να χρησιμοποιησετε τα section οπως εχουν πχ Αν εχετε μια ερωτηση για το κιβωτο πατε στις Μηχανικες βλετιωσεις και ανοιγετε ενα θεμα εκει αν εχουμε προβλημα στα προβληματα κλπ ακομα και αν θελετε με την ενδειξη στο τελος 307. πχ Προβλημα σασμαν σε 307 1.6 16V.Ετσι μπορειτε να εχετε την επιλογη search ολα τα θεματα που αφορουν το 307.Φυσικα για τα κοινα μπορειτε να απανατε στα ηδη ανοιγμενα θεματα και να χρησιμοποιείται αυτα.Ετσι και θα εμπλουτιστουν οι γνωμες και οι δικες σας με τα 307 αλλα και των υπολοιπων με αλλα μοντελα.Μπορει καποιος που εχει 307 αλλα παλιοτερα ειχε 106 να ξερει ποια ειναι η ιδανικη αναρτηση για 106 και να μην το ξερι κανεις αλλος.

Αυτο το topic λοιπον προτεινω αν διαγραφει και να ενταχθείτε μεσα στην κοινοτητα του 206club
MDVQ1 - Τετ 12 Μάϊ 2004, 15:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ σωστα απλα προτεινω και γω με την σειρα μου να το αφησουμε λιγο ακομα και να ειναι αυτο εδω το τοπικ σαν μια αφετηρια για να "ξεστραβωνονται" οι νεοι !!!!.
Ισως μαλιστα να μπορειτε γραψετε και με εντονα γραμματα στην αρχη του καποιες οδηγιες για τους νεοεισερχομενους...
sotamax - Παρ 14 Μάϊ 2004, 19:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
Σας βρήκα τυχαία τώρα και πολύ μου αρέσει...
nikapos - Τρι 18 Μάϊ 2004, 08:36:21
Θέμα δημοσίευσης:
καλημέρα σας , και τι ωραία μέρα που είναι σήμερα...

χθες ήμουν Μέγαρα κι έβαλα μέσα το 307...

Σκέτη τρέλλα...

Το αυτοκίνητο πάει μόνο του, εγώ αισθάνθηκα λίγο διακοσμητικός. Το αυτοκίνητο διορθώνει μόνο του την πορεία και είναι πολύ δύσκολο να βγεις έξω εκτος κι αν το παρακάνεις

Οι χρόνοι έφτασαν το 1.21
Φθορές χμμμ... τακάκια μάλλον και σίγουρα λάστιχα. Τα λάστιχα καραφαγώθηκαν τα πλαινά. λόγω του μεγάλου προφίλ μάλλον. Σε κάποιο κερμπ χάλασα τη ζυγοστάθμιση του αριστερού ελαστικου΄. Μετά σταμάτησα γιατί είχα αρχίσει να ξεφεύγω από τον ενθουσιασμό και ελλόχευε κίνδυνος μεγαλύτερης ζημιάς.

ήμουν μόνος κι έρημος, καθότι καθημερινή. Ο καιρός ήταν τέλειος. Συννεφιά και κανονικές θερμοκρασίες.

κοστος πιστας 40 ευρώ αλλά αυτά είναι τα λιγότερα.
MDVQ1 - Τρι 18 Μάϊ 2004, 10:53:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μπραβο Νικολη μας ,μας εβγαλες ασπροπροσωπους!!!!
Θα ηθελα να μου πεις αν μπορουσες να κατεβασεις αλλο η ησουνα οριακος γαιτι ο takinen θυμασαι οτι εσκιζε τα ιματια του για 1,20 σαν οριο.
Τ σαζμαν χτυπουσε καθολου???Τα φρενα αντεξαν????Για λεγε για λεγε Exclamation
nikapos - Τρι 18 Μάϊ 2004, 12:10:25
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα.. δε λέω ότι είμαι χεράς, ούτε ιδιαίτερη εμπειρία έχω, κάποιος που το κατέχει το άθλημα ίσως να μπορεί να κατεβάσει κι άλλο το χρόνο, εγώ πολύ δύσκολα θα πιάσω και το 1.20 κι ούτε έχω σκοπό να λιώσω το 307 για να το επιτύχω.

κάτι γκρουγκ ακούστηκαν στις αλλαγές 2-3η, αλλά μόνο όταν το έκανα πιο βιαστικά απ΄ότι έπρεπε.

Τα φρένα τα κρύωνα ανά 2 γύρους, και γενικά ήμουν προσεκτικός διότι δεν ήθελα να διακινδυνεύσω έξοδο. Επιπλέον, τα λάστιχα 65άρια ήταν εντελώς ακατάλληλα γι αυτή τη δουλειά.

Γενικά το αυτοκίνητο δεν έχει προδιαγραφές πίστας, κι ούτε και θά θελα να έχει μιας και κάνω πολλά χιλιόμετρα στον εθνικό και προέχει η άνεση στα μεγάλα ταξίδια.

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά έχει μόνο 8.500 χιλιόμετρα πάνω, οποτε το μοτέρ δεν έχει ανοίξει εντελώς.

Πάντως το διασκέδασα πολύ, χάρηκα που το έκανα κι είδα μια πλευρά του αυτοκινήτου που δεν θα έβλεπα αλλιώς. Μπορεί να μη βάζει φωτιά, αλλά από την άλλη δε σέρνεται κι όλας.

ενδεικτικά οι χρόνοι για ραλλύ μαμα είναι 1.16 και για γιάρις t-spost 1.19. Οπότε το 1.20 είναι μια χαρά. (μετρήσεις 4Τ)
MDVQ1 - Τρι 18 Μάϊ 2004, 15:50:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλος εισαι ......
Τα υπολοιπα στο τηλεφωνο να μην πρηζουμε και τους υπολοιπους που τους ειναι αδιαφορο το θεμα Wink
Touristas - Τρι 18 Μάϊ 2004, 17:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
Να ξέρεις ότι τα τακάκια και γενικά τα φρένα του είναι σκυλιά. Σε αγώνα αντοχής που είχαν κάνει στα Μέγαρα όταν είχε πρώτο έρθει το307 και με σχεδόν αγωνιστική οδήγηση το μόνο που χρειαζόταν σε κάθε είσοδο στα πιτ ήταν μόνο λάστιχα και βενζίνη !!
Thumb right
Τώρα δεν νομίζω ότι ενοχλούνται τα παιδιά όλοι μια παρέα είμαστε με την ίδια τρέλα ….φαντάσου κόντρα στην πίστα 206 307 Smile colors
Ronin - Τετ 19 Μάϊ 2004, 16:21:55
Θέμα δημοσίευσης:
MDVQ1 έγραψε:
Πολυ καλος εισαι ......
Τα υπολοιπα στο τηλεφωνο να μην πρηζουμε και τους υπολοιπους που τους ειναι αδιαφορο το θεμα Wink



Φίλε MDVQ1 κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.Υπάρχουν πολλά μέλη που θα τα ενδιέφερε να ακούσουν λεπτομέρειες για
την χρήση του προσωπικού τους αυτοκινήτου ,στην πίστα.
Γι αυτό άλλωστε είχα προτρέψει και τον Νίκο να συνεχίσει ,στο αντίστοιχο topic που άνοιξε.

Φυσικά και δεν πρόκειτε να ''πρήξετε'' κανέναν,φυσικά και ΔΕΝ είναι αδιάφορο στους υπόλοιπους το θέμα... Wink
MDVQ1 - Παρ 21 Μάϊ 2004, 10:57:03
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:

Φίλε MDVQ1 κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.


Ειναι απο τις λιγες φορες στην ζωη μου που χαιρομαι που εχω κανει λαθος Very happy
Αν και την πιστα την σιχαινομαι σαν τις αμαρτιες μου ειναι πολυ μεγαλο σχολειο και θα πρεπει οσοι μορουν να πανε για μερικους γυρους.
Στα Μεγαρα εχω μπει με δυο τρια αυτοκινητα αλλα ουδεποτε κρατησα χρονους γιατι δεν με ενδιεφεραν...(αυτο κατα την γνωμη μου ειναι αγνο παθος για την οδηγηση...Απαντω ετσι εμμεσα σε φιλο που καποτε μου ειχε πει οτι δεν τον ενδιαφερει ο ανταγωνισμος αλλα κρατουσε χρονους...)
Με ενδιαφερει παρολα ταυτα ο χρονος οταν και μονο οταν εχω ανταγωνιστικο αυτοκινητο και συγκρισιμο.
Τι εννοω????
Οταν θελω να δω τι κανω σε συγκριση με τους καλους και αναγνωρισμενους οδηγους.
Ετσι θα καταλαβω αν ειναι για να αρχισω να εχω ελπιδες να παω πραγματικα γρηγορα η καλυτερα να ασχοληθω με το ...ταβλι.!!
Δηλαδη για να γινω κατανοητος οταν αρχισω να εχω αγωνιστικες βλεψεις
Σε ολες τις αλλεσ περιπτωσεις παω να κανω την πλακα μου και να τραβηξω καμμια παντα με ασφαλεια(και οπως ξερετε παντες και καλος χρονος δεν πανε μαζι)
Με το 307 δεν θα κανω και τιποτα το ιδιαιτερο γιατι δεν εχω καμμια ορεξη να παρω τιποτα στο χερι και να τρεχω και να μην φτανω!!!!
Τι θελει να πει ο ποιητης με ολα τα παραπανω....
Να πατε στα Μεγαρα, να πατε γρηγορα, αν θελετε κρατηστε και χρονους ΑΛΛΑ...
σε καμμια περιπτωση μην ενθουσιαστητε η απογοητευτητε απο τον οποιοδηποτε χρονο...
Δυστυχως δεν ειμαι και πολυ καλος στο γραψιμο και αυτα που θελω να σας πω ειναι τοσα πολλα που το μονο που απομενει ειναι να σας δωσω με pm ενα τηλεφωνο η να κανουμε μια συναντηση στα Μεγαρα να τα πουμε ζωντανα....
Γιατι αλλο καμμια φορα λες με τα γραπτα και αλλιως το καταλαβαινει ο αλλος.
MDVQ1 - Παρ 09 Ιούλ 2004, 10:02:43
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:


Φίλε MDVQ1 κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.

Φυσικά και δεν πρόκειτε να ''πρήξετε'' κανέναν,φυσικά και ΔΕΝ είναι αδιάφορο στους υπόλοιπους το θέμα... Wink


Tελικα δεν εκανα και τοοοσο μεγαλο λαθος Laughing
pugsang - Παρ 09 Ιούλ 2004, 10:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ε αφου ποτε δεν μεταφερθηκατε εδω ποιος θελετε να μιλησει για το 307 οταν το 99% των μελων εχουν 206?

Ελατε και αναπτυξτε την κουβεντα σας
sayras - Παρ 09 Ιούλ 2004, 11:15:33
Θέμα δημοσίευσης:
Οι συμβουλες για το 307 ειναι πολυ καλες. Συνεχιστε ετσι ειτε σε αυτο το topic ειτε σε αλλο. Επειδη πριν ειχα 106 rallye (για 5 χρονια) και τωρα εχω 307 Xsi νομιζω οτι το 307 στριβει καλυτερα οταν ειναι φτιαγμενο με αναρτησεις. Ισως λογω μεταξονιου. Δεν ξερω. Το rallye (επισης φτιαγμενο) δεν "εφευγε" ευκολα αλλα αν αυτο γινοταν δεν ερχοταν πισω με τιποτα. Δεν λεω οτι εχω χερια απλα εκφραζω προσωπικη εμπειρια. Ομως το ραλακι "ξεκολαγε" καλυτερα στις στροφες. Το 307 διορθωνει πιο ευκολα. Δεν ξερω για πιστα αλλα μιλαω για δρομους με πολλα στροφιλικια (π.χ. Καταρα).Πες μας και αλλα για την πιστα και κυριως αν το 307 σου ειναι πειραγμενο η απλο. Συνεχιστε σε οποιο topic και αν ειναι χωρις να ενοχλουμε κανεναν.
Ronin - Παρ 09 Ιούλ 2004, 11:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
MDVQ1 έγραψε:
Judger έγραψε:


Φίλε MDVQ1 κάνεις πολύ μεγάλο λάθος.

Φυσικά και δεν πρόκειτε να ''πρήξετε'' κανέναν,φυσικά και ΔΕΝ είναι αδιάφορο στους υπόλοιπους το θέμα... Wink


Tελικα δεν εκανα και τοοοσο μεγαλο λαθος Laughing


Να υποθέσω οτι αυτες τις 40+ μερες,που έχει μείνει ανενεργό το topic,αυτό
σκεφτόσουν ε?

Το αν έκανες ή δεν έκανες λάθος... Very happy Very happy Very happy
MDVQ1 - Δευ 12 Ιούλ 2004, 09:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλα δεν ειχατε καταλαβει οτι εμεις οι 307ακηδες ειμαστε ανθρωποι που σκεφτομαστε πολυ πριν πουμε μια κουβεντα........
Αληθεια ρε παιδι μου πως περασαν 40 μερες τοσο γρηγορα.... Laughing
pugsang - Δευ 12 Ιούλ 2004, 09:50:11
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν το αμαξι σας ενα παγμα

Το σκεφτεται και αυτο πολυ πριν αποφασισει να επιταγχυνει/κορναρει/αναψει φωτα κλπ κλπ

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
MDVQ1 - Δευ 12 Ιούλ 2004, 13:56:30
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:


Το σκεφτεται και αυτο πολυ πριν αποφασισει να επιταγχυνει/:


Αυτο τωρα τι το ηθελες και το εγραψες?????
στα αλλα συμφωνουμε.....
Δηλ πρεπει να σας κυρυξουμε και σας το πολεμο και να σας περναμε οπου σας βρισκουμε?????? Laughing Razz Laughing
nikapos - Τετ 14 Ιούλ 2004, 11:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
ειρηνη ημιν αδερφια!
ειχα θεωρησει το τοπικ πεθαμενο, ειχα σταματησει να γραφω και στους 4τροχους μπας και ξεκουνηθουμε κι ερθουμε απο εδω, και με μεγαλη μου χαρα σημερα που μπηκα ειδα "φως".

λοιπον, το λιονταρακι μου μ εχει φερει απροωληματιστα μεχρι εδω, 6 μηνες και 8.500 χιλιόμετρα απο τη μέρα που το πήρα. μονη ενσταση καποια σκουξιματα απο τα καθισματα που ελπιζω να διορθωθουν στο πρωτο σερβις.

δεν μου έκανε κανένα από τα συνηθισμένα για 307 τετίπια ( ζουαν μουλτιπλέξινγκ φλασ και κορνα) κι ειμαι πολύ χαρούμενος γι αυτό. έχει κνομίσει και τις πρώτες του ψιλογρατζουνιές από απρόσεχτους, αλλά κι αυτές αναμενόμενες.

μπαίνω καμιά φορά και στους 4Τ και βλέπω τι γράφουν τα παιδιά, κι ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουμε μαζευτεί εδω. Το τοπικ εκει δεν μπορει να διαβαστεί από κάποιον που πρψτομπαίνει μιας κι έχει φτάσει τις 200 σελίδες.
pugsang - Τετ 14 Ιούλ 2004, 12:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικα και ειρηνη ημιν

Δεν νομιζω οτι τιθεται ζητημα διαμαχης...εκανα ενα αστειο για να σπασει ο παγος που λενε.

Ευχομαι και αλλα απορβληματιστα χιλιομετρα στο αμαξι σου

Οσο για το topic τα ειπα μια φορα.Ελατε και ενσωματωθειτε μεσα στις επι μερους κατηγοριες (Κινητηρας,Αναρτηση κλπ) με το διακριτικο στον τιτλο 307.

Μην τα ξαναλεμε....αν δεν ερχεται ο λαος αυτον ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.Ξαναλεω ομως μην περιμενετε να ξεκινησει καποιος με 206 κουβεντα για την αναρτηση του 307 Confused
nikapos - Πεμ 15 Ιούλ 2004, 10:53:14
Θέμα δημοσίευσης:
μα βρε μακη μου, αυτο το τοπικ δεν ανοιξε για να γίνει σαν το 307 τοπικ των 4Τ που λέγαμε μέσα απο το "τι κάνεις" μεχρι "ζουαν". Τα επιμερους θέματα και βέβαι θα συζητούνται σε άλλα τόπικσ, και πολλά απο αυτά δεν χρειάζεται καν να έχουν το διακριτικό 307: συνεργεια, δικτυο, εκδρομές, ζουαν, κινητήρες κλπ. δεν διαφέρουν απο 206 σε 307.

μιχάλη, η λαμιώτικη σαύρα πώς και δεν μπαίνει εδώ? ή πρόκειται για πολιτική της εταιρείας?

απο βδομάδα αρχίζει η άδεια μου... θα μου λείψετε παλιόπαιδα...
pugsang - Πεμ 15 Ιούλ 2004, 11:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι για που με το καλο??
nikapos - Παρ 16 Ιούλ 2004, 10:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
γι αρχή θα πάμε σημερα βωβούσα με το χορευτικό του πολυτεχνειου για να χορέψουμε σε μια εκδηλωση του αρχειου ελληνικής μουσικής. Το πρόγραμμα στη συνέχεια λέει κρήτη και ίσως σκοτία. Μια οδική εκδρομή που ήταν προγραμματισμενη για παρίσι αναβλήθηκε.

κατά τα άλλα βλέπουμε...
sayras - Παρ 16 Ιούλ 2004, 10:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
Βωβουσα Ιωαννινων? Θα σου αρεσει πολυ σαν περιοχη. Αντε να δουμε και κανεναν "ξενο πεζουλα" εδω πανω!! Α! Μακη φτιαξτε και το topic για 307 να δουμε και εμεις καμια ασπρη μερα!! Δυο μιση χρονια το εχω με 33000 χλμ και ουτε ενα προβλημα!! Φτου να μην το ματιαξω!!! Μονο λιγο τα καθισματα και εμενα αλλα δεν με χαλαει!!!
pugsang - Παρ 16 Ιούλ 2004, 10:24:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο με την Σκωτια πολυ μου αρεσε.....


Ενα ταξιδι για τα Highlands ειναι το δικο μου ταξιδι στα Κύθηρα...


Καλα να περασεις οτι και αν κανεις

Topic παιδια ανοιγετε κατα βούληση και υπο την προυποθεση οτι δεν υπαρχει αντιστοιχο.

Τα γενικα θα τα λεμε απο εδω
nikapos - Παρ 16 Ιούλ 2004, 13:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
το ξέρω ότι θα μ αρέσει , έχω ξαναπάει δύο φορές, μια βόλτα και τη δεύτερη το χειμώνα είχα μείνει στο βίκτωρα για 4 μέρες. είχε πολύ χιόνι και το 307 είχε κάτσει με την κοιλιά στο χιόνι και σκάβαμε με τα τάσια για να ξεκολήσουμε, στο διάσελο. άλλος ένας λόγος που το τάσι είναι καλύτερο από την αλουμινένια ζάντα.

τώρα θα μείνουμε στο καταφύγιο, λίγο πριν την πρώτη γέφυρα (την ασφάλτινη, όχι του χωριού την παλιά). το 307 δεν θα το έχω μαζί γιατί θα έρθουμε με πούλμαν σαν ομάδα (χορευτικός τομέας ΕΜΠ). Θα φοράμε μπλουζάκια και το όνομά μου - αν με ψάξει κανείς - είναι νίκος αποστολάκης και όλα τα παιδια του χορευτικού με ξέρουν.
Σε 1 ώρα έχουμε αναχώρηση. Μας βλέπω να φτάνουμε κατά τις 12.
MDVQ1 - Δευ 19 Ιούλ 2004, 12:52:24
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλοι μας φιλοι το θεμα ειναι απλουστατο...
Οπως σας ειχα πει ειμαστε καμμια 20 ατομα(και αν..) που αρχισαμε να γραφουμε στο 4Τ φορουμ και απο κει μεσα γνωριστικαμε.
Το θεμα με το αυτοκινητο μας ειναι σχεδον εξαντλημενο και αν πατε και δειτε αναλωνομαστε σε περιπου ανουσιες συζητησεις που θεμα εχουν την γνωριμια μας και τον ψιλοχαβαλε.
Οποτε θα ηταν αδικο να μεταφερουμε αυτες τις προσωπικες, περιπου,συζητησεις εδω.
Οταν με το καλο γινει γενικο το σαιτ για τα Πεζω και μπορουμε να βοηθησουμε τοτε θα κανουμε αισθητη την παρουσια μας.
Παντως σας παρακολουθουμε τακτικοτατα απλα δεν εχουμε κατι σπουδαιο να γραψουμε.
gr_nrg - Τετ 21 Ιούλ 2004, 14:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
ε!! μαγκες! Υπαρχουμε κι αλλοι εδω 307ακηδες που δεν γνωριζομασταν απο το 4τ... Θα μαζευτουμε κι αλλοι πιθανοτατα. Αφου λεει και ο μακης οτι το club ειναι για τους απανταχου πεζακηδες και δεν ενοχλουμε! Very happy
Καιρο τωρα ολο εψαχνα στα διαφορα search engines για να διαβασω κατι σχετικα με το τουτου μου ή την peugeot και εβρισκα διαφορα αρθρακια φωτο κτλ. ΕΔΩ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ! Εχει τοσο υλικο και peugeotmania που δεν χορταινω να αλλαζω σελιδες στα διαφορα topic! Πολυ καλη πρωτοβουλια απο τους ιδρυτες, αν και πιστευω πως ενα Peugeot club γενικοτερα (και τοσο οργανωμενο) ηταν απαραιτητο...
shark_zak - Τετ 21 Ιούλ 2004, 22:21:57
Θέμα δημοσίευσης:
nikapos έγραψε:
γι αρχή θα πάμε σημερα βωβούσα με το χορευτικό του πολυτεχνειου για να χορέψουμε σε μια εκδηλωση του αρχειου ελληνικής μουσικής. Το πρόγραμμα στη συνέχεια λέει κρήτη και ίσως σκοτία. Μια οδική εκδρομή που ήταν προγραμματισμενη για παρίσι αναβλήθηκε.

κατά τα άλλα βλέπουμε...


χορευης.... Question

και εγω, εισαι σε καποιο συλλογο...(εκτος πολυτεχνειου) Question
nikapos - Τρι 31 Αύγ 2004, 11:39:13
Θέμα δημοσίευσης:
μόνο στο χορευτικό του πολυτεχνείου....

λοιπόν το καλοκαίρι πέρασε υπέροχα, περι τα 2500 χμ.
εξωτερικό τελικά δεν πήγα, αλλά παρέα με το 307 αλωνίσαμε τη δυτική ελλάδα.

λευκάδα, πάργα, σύβοτα, γλυκύ, ζάκυνθος, ζαχάρω.

είναι πολλά αυτά που μπορώ να γράψω και δεν θέλω να σας κουράσω.
αυτοκινητιστικά, πηγαίνοντας από μεσολόγγι προς λευκάδα, από το δρόμο που περνά από αστακό, αφέθηκα σε ανωριμότητες με τα λάστιχα να στριγγλίζουν και την ουρά να παίζει.
το 307 μπορεί να μην έχει τα κρατήματα του ραλλύ αλλά προειδοποιεί κι αυτό με βοήθησε πολύ.
Για χώρους να μη μιλήσω, έφτασα να μη στήνω τη σκηνή στα κάμπινγκ κι απλά να απλώνω το φουσκωτό στρώμα στο προρτμπαγκάζ με ριγμένα τα καθίσματα και να κοιμάμαι εκεί.
Ταξίδι άνετο, αλλά αυτά τα ξέρετε...
Από δύναμη πολύ ικανοποιητικό, μάλλον από τα πιο γρήγορα της κατηγορίας, αν και δεν βρήκα κόποιο μεγκάν να δω εκεί τι παίζει. Οι κορόλλες δεν πιάνονται γιατί οι περισσότερες είναι 1.4 αλλά κι οι 1.6 αυτοι που τις έχουν δεν τις πατάνε.

Προβλήματα...χμ... κάτι ψιλά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά, κάτι σαν ανεμιστηράκι, θα το ψάξω. Το δερμάτινο κάθισμα θέλει μια μικροεπισκευή κι από την πόρτα του οδηγού,πίσω, από τα 100 και πάνω ακούγεται ένα ελαφρό σφύριγμα.
Το πιο σημαντικό είναι ότι πριν το ταξίδι, στα 8500 χμ. άρχισε να πατινάρει ο δίσκος, χωρίς λόγο και αιτία και μου τον άλλαξαν εντός εγγύησης.
Touristas - Τρι 31 Αύγ 2004, 16:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ζήτω εύγε μπράβο το τουτου !!!! Καλό χειμώνα λοιπών και σε ακόμα περισσότερα απροβλημάτιστα χλμ!!! Φτου φτου μην το ματιάσω!!!
sayras - Τετ 01 Σεπ 2004, 09:35:49
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω με ολα οσα λεει ο Νikapos. Τα μερη που ανεφερες τα ξερω πολυ καλα και ειναι οντως ετσι. Αντε και καλα χιλιομετρα στην συνεχεια. Και να θυμασαι οτι το 307... στριβει και αλλο και αλλο και αλλο..........!!!!!! Στριβειειειειει!!!!
nikapos - Δευ 06 Σεπ 2004, 08:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
sta λιμανάκια την παρασκευή γινόταν πανηγύρι. Ειδικά ένα ραλλάκι μάγεψε μπάινοντας με πολλά, αφήνοντας γκάζι έστριψε στιγμιαία δύο φορές τον κώλο για να διορθώσει και πέρασε χωρίς να ιδρώσει.

Ένας καραγκιόζης μας κοψοχώλιασε που μπήκε στο δεύτερο κομάτι του πετάλου στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει δύο άλλους χωρίς να έχει καθόλου ορατότητα. ΑΑΑΑ...

Το 307 με 5 άτομα την κυριακή υπέρστρεψε υποδειγματικά στην ανηφορική παρατεταμένη στο ναύπλιο πριν το παλαμίδι.
PHSYBORG - Δευ 06 Σεπ 2004, 08:09:26
Θέμα δημοσίευσης:
nikapos έγραψε:
sta λιμανάκια την παρασκευή γινόταν πανηγύρι. Ειδικά ένα ραλλάκι μάγεψε μπάινοντας με πολλά, αφήνοντας γκάζι έστριψε στιγμιαία δύο φορές τον κώλο για να διορθώσει και πέρασε χωρίς να ιδρώσει.

Ένας καραγκιόζης μας κοψοχώλιασε που μπήκε στο δεύτερο κομάτι του πετάλου στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει δύο άλλους χωρίς να έχει καθόλου ορατότητα. ΑΑΑΑ...

Το 307 με 5 άτομα την κυριακή υπέρστρεψε υποδειγματικά στην ανηφορική παρατεταμένη στο ναύπλιο πριν το παλαμίδι.


Shocked Shocked
Recifees - Δευ 06 Σεπ 2004, 14:39:31
Θέμα δημοσίευσης:
nikapos έγραψε:
sta λιμανάκια την παρασκευή γινόταν πανηγύρι. Ειδικά ένα ραλλάκι μάγεψε μπάινοντας με πολλά, αφήνοντας γκάζι έστριψε στιγμιαία δύο φορές τον κώλο για να διορθώσει και πέρασε χωρίς να ιδρώσει.

Ένας καραγκιόζης μας κοψοχώλιασε που μπήκε στο δεύτερο κομάτι του πετάλου στο αντίθετο ρεύμα για να προσπεράσει δύο άλλους χωρίς να έχει καθόλου ορατότητα. ΑΑΑΑ...

Το 307 με 5 άτομα την κυριακή υπέρστρεψε υποδειγματικά στην ανηφορική παρατεταμένη στο ναύπλιο πριν το παλαμίδι.


Eίναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες Very happy
MDVQ1 - Σαβ 11 Σεπ 2004, 14:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο περασα απο λιμανακια την Πεμπτη για να παω Καλυβια και ειχε καργα κοσμο...Παντως το 90% απο τα παιδια που ειναι εκει δεν πρεπει να εχουν και μεγαλη σχεση με την γρηγορη οδηγηση γιατι πηγαινοντας με σβελτους ρυθμους περασα τουλαχιστον 5-6 με ανεση...Το μονο που κανουν να κατεβαζουν δευτερες και να πατουν τερμα το γκαζι...Αντιμετωπιζουν τις στροφες σαν φουρκετες!!!
Και ειναι κριμα τοσα ατομα που δειχνουν οτι αγαπανε το αυτοκινητο να αναλωνονται σε ανουσιες πραξεις που δεν εχουν κανενα μα κανενα αποτελεσμα....
Φυσικα υπαρχουν και καποιοι πυραυλοι εκει που πανε ανεμος αλλα ειναι η μειοψηφια και βεβαια χαραμιζονται, κανοντας δυσφημηση στους αγωνες, ασε δε το ρισκο για αυτους και το κυριοτερο για τους απεναντι.....
Recifees - Τετ 22 Σεπ 2004, 20:45:57
Θέμα δημοσίευσης:
Υπερστροφή για 307 εγγυημένα
Ολα μαζί τα παρακάτω
λίγο παραπάνω αέρα πίσω και πιο αργό και δυνατό φρενάρισμα σε συνδυασμό με τιμονιά για να ξυπνήσει το πίσω μέρος -αλληλούια -και να αρχίσουμε τα παιχνίδια της ουράς Very happy Very happy Very happy Very happy Εννοείται πως όλα αυτά γίνονται με πάνω απο 3000χιλ στροφές για να μην ξεμείνουμε απάνω στο ανάποδο Very happy Very happy Very happy Very happy και το κοντέρ μετά τα 80...
Αν δοκιμάσετε κάτι αντίστοιχο με αντίστοιχες ποσότητες στο 206 σας θα σβουρίζει και το 206 αυτουνού που έρχεται 4 αυτοκίνητα πίσω Shocked Very happy
MDVQ1 - Πεμ 23 Σεπ 2004, 14:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:

λίγο παραπάνω αέρα πίσω και πιοD


Θα διαφωνησω φιλε σε αυτο το σημειο.
Οταν θελεις να αποσταθεροποιησεις καποιο ακρο μειωνεις τις πιεσεις ωστε το λαστιχο να "διπλωνει" πιο πολυ.
Ολα τα αλλα που ανεφερες απολυτα σωστα.
Επισης να συμπληρωσω οτι και με αριστερο ποδι στο φρενο γυρναει οχι ομως με λιγα γιατι επεμβαινει το ABS(και το χειροφρενο τι τοχουμε?? Very happy )
Recifees - Πεμ 23 Σεπ 2004, 14:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαφωνώ αλλά με την αυξηση της πίεσης σε ελαστικά αφαιρείται ένα ποσοστό απο την ενδτικότητα τους με αποτέλεσμα να αντιδρούν πιο απότομα στις όποιες κινήσεις θα χρειαστεί να κάνουν ..Τουλάχιστον στις δοκιμές που έχω κάνει αυτό έχω παρατηρήσει .θα δοκιμάσω και αυτό που λές Wink Χειρόφρενο δεν μου πολυαρέσει προτιμώ να το πλασάρω χωρίς τέτοιους "εκβιασμούς" Very happy Αριστερό πόδι και φρένο απαιτεί πολύ προπόνηση και γ...το δεν έχω χρόνο .
Συγκριτικα πάντως με το 206 που κατέχω -το 307 είναι της οικογενείας Cool -οι όποιες αντιδράσεις ιδαίτερα του πίσω μέρους είναι αρκετά ήπιες και ομαλές ..Ενα πιο σκληρό setup αναρτήσεων θα μείωνε τις όποιες κλίσεις και το αποτέλεσμα σε χλμ αρκετά ζόρικο
sayras - Πεμ 23 Σεπ 2004, 18:34:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το 307 μου που έχει καλό σετ αναρτήσεων "μετατοπίζει" το πίσω μέρος στα στροφιλίκια μόνο όταν έχει παραπάνω αέρα στα πίσω ελαστικά. Κτα τα άλλα δυσκολα "κουνιέται" αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα στην στροφή. Άλλωστε έχει και αρκετό βάρος. Κατα τα άλλα συμφωνώ με τον Γιάννη.
MDVQ1 - Παρ 24 Σεπ 2004, 13:48:03
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητοι φιλοι εμπιστευτητε ενα ανθρωπο που τρεχει στα ραλλυ αρκετα χρονια και αυτος ειναι ο τροπος που χρησιμοποιουν ολοι οι αγωνιζομενοι.Σημειωστε οτι δεν μιλαμε για τεραστιες διαφορες στις πιεσεις .
Απλα βαζουμε πιο πολυ πιεση μπροστα για να κραταει καλα η μουρη και αφηνουμε πισω την ιδια.Καθολου δεν θα συνιστουσα να αφαιρεσουμε πιεση στα πισω γιατι βγαζουμε εκτος εργοστασιακων προδιαγραφων τα λαστιχα και το αποτελεσμα ειναι απροβλεπτο.
Δεν νομιζω οτι θα θελατε εσεις να διαπιστωσετε στο δικο σας αυτοκινητο τι συμβαινει στην αναλογη περιπτωση Very happy
Recifees - Παρ 24 Σεπ 2004, 15:20:07
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είπαμε ότι είναι ο νόμος αυτό που λέμε Wink Συζήτηση γίνεται άλλωστε
δεν έχω ασχοληθεί με στήσιμο του αυτοκινήτου για αγώνες οπότε δεν μπορώ να πώ τίποτα επ'αυτού .
Τις δοκιμές και την "λύση" του επιπλέον αέρα πίσωτην ξεκίνησα ελέγχοντας τις πιέσεις κατασκευαστή για άδειο και φορτωμένο όχημα

΄Στο 307 για Continental άδειο δίνει 24εμπρός-24πίσω και φορτωμένο πλήρης 24εμπρός -30πίσω αν θυμάμαι καλά Rolling eyes
Ετσι αφήνω τους εμπρός ύσηχους και παίζω με την πίεση των πίσω μέχρι να βρώ το επιθυμητό "αεροζύγισμα"

Σε αλλο αυτοκίνητο είχα εξαλείψει τα μόνιμα μούτρα με αυτή την τακτική.
΄
MDVQ1 - Παρ 24 Σεπ 2004, 16:24:22
Θέμα δημοσίευσης:
Mα γιαυτο ειμαστε εδω...
Για κουβεντουλα και ανταλλαγη αποψεων.
Εγω στο δικο μου που εχει 225/45/17 βαζω 34 γυρω γυρω.(η Πεζω νομιζω οτι δινει 32)
Εσεις τι βαζετε???
ΥΓ
γιαυτο δινει πιο πολυ πισω οταν ειναι φορτωμενο.Για να σιγουρεψεις το πισω μερος.Πιο πολυ φουσκωμενο λαστιχο=καλυτερο κρατημα
sayras - Παρ 24 Σεπ 2004, 18:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου με 205/55/16 Michelin Pilot Sport βάζω 30 σε όλα. Αλλα και το σετ ανάρτησεις (KONI κίτρινα και Ventura 4.5 εκ. χαμήλωμα) παίζουν τον δικό τους ρόλο. Πάντως, όπως έχω ξαναγράψει, το αμάξι στρίβει και έχει τα όριά του αρκετά ψηλά. Απλά θεωρώ ότι όλα όσα λέμε βασίζονται σε έναν πολύ βασικό παράγοντα: τον οδηγό και τα "χέρια" που ο καθένας έχει.
Recifees - Παρ 24 Σεπ 2004, 19:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
195/55-15 και 2,4bar-2,4bar αυτά που δίνει η Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27
Touristas - Παρ 24 Σεπ 2004, 19:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ με 205/50/17 βάζω 2.2 bar γύρω γύρω βέβαια είμαι και χαμηλωμένος με eibach 3ποντα και αμορτισέρ από CC 2.0L!!μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος αν και δεν το έχω συνηθίσει ακόμα ….αααχχχχχ 205 σνιφ σνιφ….!!!
MDVQ1 - Δευ 27 Σεπ 2004, 11:33:55
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Εννοεις 2.4 - 2.7?????

Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας?????
volvos - Δευ 27 Σεπ 2004, 22:23:39
Θέμα δημοσίευσης:
2.5 2.5 δινει σε μενα 04 μοντελο 1.6 195-55-15
sayras - Τρι 28 Σεπ 2004, 09:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικο μου ο κατασκευαστης δινει μπρος και πισω 2.2.
Recifees - Τρι 28 Σεπ 2004, 19:55:55
Θέμα δημοσίευσης:
MDVQ1 έγραψε:
Recifees έγραψε:
Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Εννοεις 2.4 - 2.7?????

Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας?????

Σωστα 2.4 και 2.7 bar Embarassed
Eυθεία δυνατό φρενάρισμα μικρές αστάθειες πίσω οι οποίες δεν υπάρχουν με τις πιέσεις στα κανονικά τους
Επίσης στις στροφές με σβέλτη οδήγηση και φρεναρισμα πριν την στροφή(ψιλοκυριλε δηλαδη ) υπάρχουν μούτρα !! .... αλλίως εκτελώντας την "συνταγή " πάμε για ανάποδο ... Very happy

=============
Εξαρτάται στην τελική τι προσπαθείς να κάνεις ,το αυτοκίνητο πλάκα πλάκα έχει τεράστιους χώρους (το SW δηλαδή τί έχει ?) και κρατάει υποδειγματικά με στρωτή οδήγηση και χωρίς περιττές κινήσεις - δεν δίνει την αίσθηση όμως ότι θέλει να ΄παίξεις μαζί του για να βρείς όρια . Rolling eyes Αυτήν την εντύπωση μου έδωσε Rolling eyes
Touristas - Τετ 29 Σεπ 2004, 16:37:12
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
MDVQ1 έγραψε:
Recifees έγραψε:
Conti και στις αθλοπαιδίες 24-27


Εννοεις 2.4 - 2.7?????

Αν ειναι ετσι το Πεζω πρεπει να πηγαινει συνεχεια με τα μουτρα.
Για πες μας?????

Σωστα 2.4 και 2.7 bar Embarassed
Eυθεία δυνατό φρενάρισμα μικρές αστάθειες πίσω οι οποίες δεν υπάρχουν με τις πιέσεις στα κανονικά τους
Επίσης στις στροφές με σβέλτη οδήγηση και φρεναρισμα πριν την στροφή(ψιλοκυριλε δηλαδη ) υπάρχουν μούτρα !! .... αλλίως εκτελώντας την "συνταγή " πάμε για ανάποδο ... Very happy

=============
Εξαρτάται στην τελική τι προσπαθείς να κάνεις ,το αυτοκίνητο πλάκα πλάκα έχει τεράστιους χώρους (το SW δηλαδή τί έχει ?) και κρατάει υποδειγματικά με στρωτή οδήγηση και χωρίς περιττές κινήσεις - δεν δίνει την αίσθηση όμως ότι θέλει να ΄παίξεις μαζί του για να βρείς όρια . Rolling eyes Αυτήν την εντύπωση μου έδωσε Rolling eyes
Κι εμένα αυτή την εντύπωση μου δίνη λες και δεν θέλει παιχνίδια !! Αν κρατήσεις γραμμές και σταθερό γκάζι στην στροφή όπως μπαίνει βγαίνει χωρίς πρόβλημα .
Πάντως όσες φορές έχω προσπαθήσει να αποσταθεροποιήσω τον κώλο αυτό γίνεται δύσκολα.
sayras - Τετ 29 Σεπ 2004, 19:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτός ο "κώλος" κουνιέται μόνο με πολλά χιλιόμετρα.
Recifees - Τετ 29 Σεπ 2004, 21:24:19
Θέμα δημοσίευσης:
sayras έγραψε:
Συμφωνώ και επαυξάνω. Αυτός ο "κώλος" κουνιέται μόνο με πολλά χιλιόμετρα.


Η αρκετά δυνατότερο μοτέρ κατα 200 άλογα μεριά Wink Wink RC ή τον 2,2 με 6αρι Rolling eyes
MDVQ1 - Τρι 05 Οκτ 2004, 11:00:42
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
Σωστα 2.4 και 2.7 bar Embarassed
:


Ok
H γνωμη μου ειναι οτι κανεις τελικα αυτο που προσπαθουμε (δηλ αποσταθεροποιηση του πισω μερους) αλλα με λαθος τροπο.
Παραφουσκωνεις, βγαζοντας εκτος προδιαγραφων τα λαστιχα,(το 2,7 ειναι 40 psi!!!φαντασου ποσο γινεται οταν τα ζορισεις.Αν μετρησεις μετα την πιεση μαλλον θα παθεις και συ εγκαφαλικο απο την πιεση Laughing ) με αποτελεσμα να μπαλονιαζει το λαστιχο και να μην κραταει.
Για δοκιμασε και αυτο που προτεινω εγω(δηλ ασε το 2,4 μπροστα και κατεβα στο 2,0 πισω) και θα δεις οτι ειναι το ιδιο ,με δουλεμα των ελαστικων εντος προδιαγραφων.
Αν και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να κανουμε τετοια κολπα γιατι μετα δυσκολα το θυμομαστε να επαναφερουμε τα λαστιχα στις κανονικες τους πιεσεις οποτε με το αυτοκινητο αλλου για αλλου στο κανονικο δρομο αν μας τυχει καμμια δυσκολη τοτε.......
Recifees - Τετ 06 Οκτ 2004, 08:35:30
Θέμα δημοσίευσης:
MDVQ1 έγραψε:
...........
Παραφουσκωνεις, βγαζοντας εκτος προδιαγραφων τα λαστιχα,(το 2,7 ειναι 40 psi!!!φαντασου ποσο γινεται οταν τα ζορισεις.Αν μετρησεις μετα την πιεση μαλλον θα παθεις και συ εγκαφαλικο απο την πιεση Laughing ) με αποτελεσμα να μπαλονιαζει το λαστιχο και να μην κραταει.
Για δοκιμασε και αυτο που προτεινω εγω(δηλ ασε το 2,4 μπροστα και κατεβα στο 2,0 πισω) και θα δεις οτι ειναι το ιδιο ,με δουλεμα των ελαστικων εντος προδιαγραφων.
Αν και κατα την γνωμη μου ειναι λαθος να κανουμε τετοια κολπα γιατι μετα δυσκολα το θυμομαστε να επαναφερουμε τα λαστιχα στις κανονικες τους πιεσεις οποτε με το αυτοκινητο αλλου για αλλου στο κανονικο δρομο αν μας τυχει καμμια δυσκολη τοτε.......


Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών . Wink
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα..
MDVQ1 - Τετ 06 Οκτ 2004, 09:18:21
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:


Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών . Wink
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα..


Φιλε Γιαννη οι πιεσεις αυτες εινα οπως και συ λες για πληρες φορτιο με αποτελεσμα το λαστιχο, οταν ειναι γεματο το αυτοκινητο, να "καθεται" και να ερχεται στα συγκαλα του Laughing
Αν δοκιμασεις 3,0 με αδειο αυτοκινητο θα δεις(το εχω κανει και εγω ) οτι δεν μπορει να πατησει στο δρομο και ειδικα με τον αξονα που εχουμε πισω πηδαει σαν κατσικι.Και υποτιθεται οτι με πληρες φορτιο δεν μπορουμε να κανουμε "αθλοπαιδιες" οποτε δεν τα ζοριζουμε κιολας ωστε να ζεσταθοπυν και να ανεβασουν υπερβολικες πιεσεις.
Αν ομως βεβαια σε βολευει εσενα αυτος ο τροπος τον ακολουθεις και αστους αλλους(δηλ. εμενα Laughing ) να λενε οτι θελουν.
Παντως δεν χανεις και τιποτα να δοκιμασεις και το παραδοσιακο τροπο που σου προτεινω.Μπορει να σε βολεψει καλυτερα και το 307 να ειναι και πιο προοδευτικο στις αντιδρασεις του.
Αν το δοκιμασεις πες μας σε παρακαλω τις παρατηρησεις σου.
Φιλικα
Μιχαλης.
Recifees - Τετ 06 Οκτ 2004, 11:24:19
Θέμα δημοσίευσης:
MDVQ1 έγραψε:
Recifees έγραψε:


Για πλήρες φορτίο δίνει 3,0 bar οπότε μα 2,7 δεν βγαίνω εκτός προδιαγραφών . Wink
Κατα τα άλλα οι πιέσεις είναι στα κανονικά επίπεδα..


Φιλε Γιαννη οι πιεσεις αυτες εινα οπως και συ λες για πληρες φορτιο με αποτελεσμα το λαστιχο, οταν ειναι γεματο το αυτοκινητο, να "καθεται" και να ερχεται στα συγκαλα του Laughing
Αν δοκιμασεις 3,0 με αδειο αυτοκινητο θα δεις(το εχω κανει και εγω ) οτι δεν μπορει να πατησει στο δρομο και ειδικα με τον αξονα που εχουμε πισω πηδαει σαν κατσικι.Και υποτιθεται οτι με πληρες φορτιο δεν μπορουμε να κανουμε "αθλοπαιδιες" οποτε δεν τα ζοριζουμε κιολας ωστε να ζεσταθοπυν και να ανεβασουν υπερβολικες πιεσεις.
Αν ομως βεβαια σε βολευει εσενα αυτος ο τροπος τον ακολουθεις και αστους αλλους(δηλ. εμενα Laughing ) να λενε οτι θελουν.
Παντως δεν χανεις και τιποτα να δοκιμασεις και το παραδοσιακο τροπο που σου προτεινω.Μπορει να σε βολεψει καλυτερα και το 307 να ειναι και πιο προοδευτικο στις αντιδρασεις του.
Αν το δοκιμασεις πες μας σε παρακαλω τις παρατηρησεις σου.
Φιλικα
Μιχαλης.

Δεν είπα ότι δεν θα δοκιμάσω τις μειωμένες πιέσεις πίσω ,άλλωστε εγώ με την περιέργεια έχουμε πολύ καλές σχέσεις ,δεν θα μπορέσει να γίνει σύντομα γιατί κάποιος αποφάσισε να πέσει πάνω του σε φανάρι -ο αδελφός οδηγούσε ευτυχώς κανένα πρόβλημα - με αποτέλεσμα ένα πίσω προφυλακτήρα off -ο άλλος πάει για μετώπη ..

μη λές κατσίκι θα κουβαληθεί εδώ αυτός που βλέπει απο τα παράθυρα τον δρόμο Wink Laughing Laughing Laughing και είναι ο "κακός δαίμονας " των οδηγών του 307 κατα 4τ μεριά Laughing Laughing Laughing
MDVQ1 - Τετ 06 Οκτ 2004, 11:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
1) κάποιος αποφάσισε να πέσει πάνω του σε φανάρι -ο αδελφός οδηγούσε ευτυχώς κανένα πρόβλημα - με αποτέλεσμα ένα πίσω προφυλακτήρα off -ο άλλος πάει για μετώπη ..

2)μη λές κατσίκι θα κουβαληθεί εδώ αυτός που βλέπει απο τα παράθυρα τον δρόμο Wink Laughing Laughing Laughing και είναι ο "κακός δαίμονας " των οδηγών του 307 κατα 4τ μεριά Laughing Laughing Laughing


1)Ωχ ...κριμα ρε παιδι μου. Crying or Very sad ...Αντεξε ομως το πραγμα!!!!Ποσο κοστισε η ιστορια φιλε Γιαννη???

2)Αν εννοεις αυτον που εννοω και γω μην φοβασαι...Στη λεξη προβατινα του ξυπνανε τα αγρια ενστικτα... Laughing
Recifees - Τετ 06 Οκτ 2004, 12:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
MDVQ1 έγραψε:
Recifees έγραψε:
1) κάποιος αποφάσισε να πέσει πάνω του σε φανάρι -ο αδελφός οδηγούσε ευτυχώς κανένα πρόβλημα - με αποτέλεσμα ένα πίσω προφυλακτήρα off -ο άλλος πάει για μετώπη ..

2)μη λές κατσίκι θα κουβαληθεί εδώ αυτός που βλέπει απο τα παράθυρα τον δρόμο Wink Laughing Laughing Laughing και είναι ο "κακός δαίμονας " των οδηγών του 307 κατα 4τ μεριά Laughing Laughing Laughing


1)Ωχ ...κριμα ρε παιδι μου. Crying or Very sad ...Αντεξε ομως το πραγμα!!!!Ποσο κοστισε η ιστορια φιλε Γιαννη???

2)Αν εννοεις αυτον που εννοω και γω μην φοβασαι...Στη λεξη προβατινα του ξυπνανε τα αγρια ενστικτα... Laughing


Δεν έχει βγεί το κονδύλι ακόμα αλλά δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 250 ..είδομεν

Αυτόν ακριβώς εννοώ Very happy Laughing
nikapos - Παρ 08 Οκτ 2004, 09:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
ελπίζω τώρα που λεγόμαστε ps club να διευρυνθεί ο κύκλος...
ετοιμάζομαι για θεσσαλονικη το ΣΚ κι έχω περιέργεια να δω τι παίζει από μπλόκα... στο bloka.com φυσικα!!!
nikapos - Δευ 11 Οκτ 2004, 11:10:31
Θέμα δημοσίευσης:
γύρισα. η θεσσαλονίκη είναι ο παράδεισσος των πεζώ. Κυκλοφορούν απίστευτα πολλά.
MDVQ1 - Παρ 17 Δεκ 2004, 11:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα τοοοοσοι λιγοι ειμαστε ρε παιδι μου!!!!!!!!!! Laughing
Η μηπως δεν μπαινω σε σωστο σημειο????
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr