MAG206cc1.6 έγραψε: |
ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500. |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
...TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ. |
TONY PAP έγραψε: |
Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!! |
Παράθεση: |
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus). |
TONY PAP έγραψε: | ||
Τεό που το διάβασες αυτό ? |
teoman έγραψε: | ||||
Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό... |
TONY PAP έγραψε: |
Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου ![]() Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ ![]() και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ... |
TONY PAP έγραψε: |
βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra ![]() Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος. Που είδες χρόνους ? ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?
Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ? Εσύ τι έχεις ????? |
TONY PAP έγραψε: |
Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.
Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο. ![]() |
smaraghi έγραψε: |
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν; |
smaraghi έγραψε: |
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν; |
πΕτΡοS έγραψε: |
... JR ΦΙΛΤΡΟ ΙΣΧΥΣ 117/5700 ΡΟΠΗ 160/4540 ... SEBRING ΤΕΛΙΚΟ ΙΣΧΥΣ 120/5680 ΡΟΠΗ 161/4480 ...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ... |
kaisaras96 έγραψε: | ||
Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη... ![]() ![]() Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα.... ![]() Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε ![]() ![]() Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι.... ![]() Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: |
που χαθηκες εσυ βρε παιδι?? αντε να μας κανεις καμμια αναλυση!! |
volvos έγραψε: |
mag σου απαντω εδω για να μην μπερδεψουμε τα τοπικ....
ειλικρινα φιλε δεν ξερω..... για φιλτρο μαλλον και εδω φαινεται οτι η καλυτερη λυση ειναι στο φιλτροκουτι μεσα φιλτρο και μερικες τροποποιησεις... οσο για εξατμιση....κουκουρουκου.... παντως σε σαξο ξαδερφου μου οταν εμεινε απο καταλυτη εβαλε συρματινο ρεμους με μαμα εξατμιση και το αυτοκινητο πραγματικα γαζωνε. ο μηχανικος του τραβαγε τα μαλλια του και βεβαια λογω μαμα τελικο μηδεν θορυβος!!!!! και καρτα καυσαεριων κανονικα! μηπως πρεπει να εξεταστει και αυτη η περιπτωση????? |
TONY PAP έγραψε: |
Γιώργο γραφουν στο auto sport ότι το τελικό bosal το συνδίασαν μαζί με μεσαίο grapnel και τον σωλήνα του.
Ρώτησα στη festus τελικο 200 + μεσαίο 150 = 350€ με γραπτή εγγύηση 5 ετων! |
TONY PAP έγραψε: |
Γιώργο γραφουν στο auto sport ότι το τελικό bosal το συνδίασαν μαζί με μεσαίο grapnel και τον σωλήνα του.
Ρώτησα στη festus τελικο 200 + μεσαίο 150 = 350€ με γραπτή εγγύηση 5 ετων! |
p206xs2 έγραψε: |
Ρε παιδιά στο 206 XS 1600 16V που βρίσκεται η τρύπα που μπαίνει ο αέρας στην εισαγωγή;
Έχω ψάξει το αμάξι από κάτω αλλά δεν μπορώ να την δω. |
Touristas έγραψε: |
Είναι μέσα στο αριστερό φτερό !!! Άνοιξε την πόρτα του οδηγού πάτα λίγο γκάζι και θα ακούσης από πού τραβάει αέρα !! ![]() |