PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - 206 - AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων

Baphomet - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 17:54:54
Θέμα δημοσίευσης: 206 - AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων
ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ AUTO MOTO UND SPORT ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑ ΤΕΥΧΟΣ ΠΕΡΙ ΦΙΛΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ PEUGEOT 206 1.6 KAI ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ... ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ...ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΙΣΩΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΑΠΟΨΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ... Wink


ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ 206
ΙΣΧΥΣ 116/5720
ΡΟΠΗ 158/4690

ΒΜC ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 162/3980

BMC ΒΑΡΕΛΑΚΙ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 160/3970

GREEN KIT ΧΟΑΝΗΣ
ΙΣΧΥΣ 118/5710
ΡΟΠΗ 163/4010

GREEN ΣΚΟΥΠΑ
ΙΣΧΥΣ 120/5650
ΡΟΠΗ 164/4470

GREEN ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5660
ΡΟΠΗ 163/3980

GREEN ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 119/5660
ΡΟΠΗ 161/3960

JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540

MAX FLOW ΚΙΤ ΧΟΑΝΗΣ
ΙΣΧΥΣ 119/5650
ΡΟΠΗ 164/4000

MAX FLOW ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5740
ΡΟΠΗ 160/4550

Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 118/5670
ΡΟΠΗ 161/4540

Κ&Ν ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 117/5660
ΡΟΠΗ 158/4620

PIPERCROSS ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ
ΙΣΧΥΣ 118/5680
ΡΟΠΗ 163/4600

BOSAL ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5650
ΡΟΠΗ 163/3900

REMUS ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5740
ΡΟΠΗ 163/4530

DRAGON ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5660
ΡΟΠΗ 163/4630

SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480

REMUS ΤΕΛΙΚΟ & ΦΙΛΤΡΟ GREEN
ΙΣΧΥΣ 122/5730
ΡΟΠΗ 163/3970

REMUS ΤΕΛΙΚΟ & ΣΚΟΥΠΑ GREEN
ΙΣΧΥΣ 123/5650
ΡΟΠΗ 166/4510

REMUS ΤΕΛΙΚΟ & KIT XOANHΣ MAX FLOW
ΙΣΧΥΣ 121/5650
ΡΟΠΗ 164/4040


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ:
1/ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΟΣΕΣ ΑΝΑΛΥΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΝΣΥΑΣΜΟΣ ΣΚΟΥΠΑΣ GREEN ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ REMUS. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΗΡΞΕ ΑΥΞΗΣΗ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΣ ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΣΤΡΟΦΩΝ ΟΜΟΙΜΟΡΦΑ
2/ Η ΣΚΟΥΠΑ ΕΔΕΙΞΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΜΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ 4-5.000 ΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ
3/ ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ.
4/ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ BOSAL ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΤΕΣ. Η ΚΑΜΠΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΜΑΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ.
5/ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΕΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΛΟΓΙΚΟ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΧΗ ΑΕΡΑ ΜΕΤΑΒΑΛΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΕΡΑ/ΚΑΥΣΙΜΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 10/2004 Wink Wink Wink
MAG206cc1.6 - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:06:16
Θέμα δημοσίευσης: γεια
ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500.
Baphomet - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:08:51
Θέμα δημοσίευσης: Re: γεια
MAG206cc1.6 έγραψε:
ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ Π.Χ ΦΙΛΤΡΟ GREEN.= ΕΝΟΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΦΙΛΤΡΟ ΜΕΣ ΣΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ 1,2,3? 1, 163 ΡΟΠΗ ΣΤΙΣ 3950 ΣΤΡΟΦΕΣ Η 2, 163 ΣΤΙΣ 4300, Η 3, 166 ΣΤΙΣ 4500.


κατ'εμε καλυτερο ειναι 163 στις 3950 στροφες... Wink οταν λεω απλο φιλτρο εννοω αντικατασταση του εργοστασιακου,μεσα στο μαμα φιλτροκουτι.
MAG206cc1.6 - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 20:26:29
Θέμα δημοσίευσης: ΩΡΑΙΟΣ
ΜΕ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΩΡΑ. ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΒΑΛΩ ΦΙΛΤΡΟ GREEN ME TELIKO BOSAL
= ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΜΗΣ ΚΙΟΛΑΣ. ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΣ SUPER COMPETITION 80E TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ.
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:36:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρο είναι το τεύχος που κυκλοφορεί οπότε θα το βρω σήμερα ?

Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!!
Επειδή η δουλειά μου είναι να ασχολούμαι με νούμερα Very happy καταλαβαίνω πχ ότι υπάρχουν στρογγυλοποιήσεις και επίσης ότι τα νούμερα απο μόνα τους δεν λένε όλη την αλήθεια.

Πάντως το τεύχος θα το αγοράσω για να το μελετήσω το ΠΣΚ.
Ronin - Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:46:57
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΩΡΑΙΟΣ
MAG206cc1.6 έγραψε:
...TO OPOIO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ.


Tel το λάδι που υπάρχει σε όλα τα after-market φίλτρα ,βοηθάει στην κατακράτηση σκόνης,και δεν προορίζετε για να καταστρέφει αισθητήρες.
Απο τη στιγμή που θα επιλέξεις κάποιο κατάλληλο φίλτρο για το αυτοκίνητο σου,και εφαρμόσεις την συντήρηση (του φίλτρου) σωστά,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα Wink
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 08:56:59
Θέμα δημοσίευσης:
Συνήθως η ''ζημιά'' γίνεται όταν πλένουμε το φίλτρο και μετά του ψεκάζουμε πολύ λάδι. Το ψέκασμα είναι το κλειδί για σωστή απόδοση. Wink
teoman - Παρ 07 Μάϊ 2004, 09:15:13
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:

Οι δυναμομετρήσεις είναι μια ένδειξη αλλά δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την αίσθηση που έχει κάποιος όταν οδηγει σε πραγματικές συνθήκες. Εντύπωση μου κάνει το ίδιο νούμερο (118 hp) στην ιπποδύναμης με 7 διαφορετικά φίλτρα !!! όπως επίσης και τα 120hp από 4 διαφορετικά καζανάκια!!!


Με JR έβγαλε ένα ίππο λιγότερο...

Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).
Αν και είναι καλό το test,φοβάμαι μην έχουν γίνει πολλές "κατά προσέγγιση" μετρήσεις.
Τέλος,δεν διευκρινίζεται αν είναι xs1 ή xs2.Αν μιλάμε για το 1ο,όπου σε κάποια μοντέλα το ίδιο περιοδικό δίνει 118 άλογα,τότε μιλάμε με Φ-Ε να φτάνει τα 125?Μου φαίνεται υπερβολικό νούμερο τα 7 άλογα μόνο με αυτή την μετατροπή!
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:46:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).


Τεό που το διάβασες αυτό ?
teoman - Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Παράθεση:
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).


Τεό που το διάβασες αυτό ?


Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό...
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 12:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Παράθεση:
Επειδή διάβασα το συγκριτικό,σε κάθε περίπτωση οι φιλτροχοάνες/βαρελάκια "ρίχνουν" τις επιδόσεις.Με κάποια μάλιστα,του δίνουν επιτάχυνση 0-100 στα 10,5''.
Επίσης,σε κάποια περίπτωση δίνει καλύτερη επιτάχυνση 0-100 με μόνο τελικό από ότι με φίλτρο-ίδιο τελικό (νομίζω με την remus).


Τεό που το διάβασες αυτό ?


Δεν ξέρω αν έχει συγκριτικούς και συγκεντρωτικούς πίνακες το AMS αλλά ένα άλλο περιοδικό που κυκλοφορεί αυτό το μήνα (auto κάτι) και έχει το ίδιο ακριβώς test,έχει πίνακες με επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση.Σε αυτούς φαίνεται καθαρά ότι με βαρελάκι ρίχνει τις επιδόσεις.Ισχύει και αυτό που γράφω για το τελικό...


Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου Idea για να το πάρουμε ...
Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ Smile
και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ...
teoman - Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:04:14
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:

Τεό ποιό περιοδικό είναι αυτό - Θυμίσου Idea για να το πάρουμε ...
Να δω τι θα πρωτοδιαβάσω αυτό το ΠΣΚ Smile
και έχει και formula και τελικό κυπέλου και Αχαιός και ...


Το ίδιο test είναι,θεωρώ απίθανο να μην έχει μέσα και τους συγκεντρωτικούς πίνακες.Προφανώς έχει δοθεί και σε άλλο έντυπο...
Πάντως το εξώφυλλο (του test) είναι όμοιο.

edit: Πρέπει να είναι το burn-out
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:39:16
Θέμα δημοσίευσης:
βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra Shocked

Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος.

Που είδες χρόνους ?

ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. Laughing
teoman - Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:46:51
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
βρε Τεο χρόνοι δεν αναφέρονται στο AUTO MOTOR SPORT Extra Shocked

Mόνο ισχύς- ροπή- εσωτερικός θόρυβος.

Που είδες χρόνους ?

ΘΕΛΩ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ. Laughing


Τότε κακώς δεν αναφέρονται.Σε αυτό που διάβασα αναφέρονται τα πάντα (0-60,0-100,80-120,με 3η,με 4η,θόρυβοι).... παπάδες... Laughing
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?

Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ?

Εσύ τι έχεις ?????
teoman - Παρ 07 Μάϊ 2004, 13:58:28
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
ΤΕΟ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ?

Εχω στα χέρια μου το extra περιοδικάκι του AMS 15 σελίδων που γραφει
ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ Πόσα άλογα δίνουν ?

Εσύ τι έχεις ?????


Στο δεξί το mouse και στο αριστερό τον φραπέ Laughing Laughing

Μέσα στο ένθετο δεν έχει πίνακες με μετρήσεις?Αν όχι,αγόρασες λάθος περιοδικό Laughing
PHSYBORG - Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:00:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα....να μην πεταξω την σκουπα.ε ? Wink Wink Wink
gavanas - Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:17:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες, μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς.

Η σκούπα ΔΕΝ δουλεύει στο δυναμόμετρο. Είναι σαν ένα απλό φίλτρο. Η σκούπα χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα αέρα για να δουλέψει την οποία δεν μπορούν να εξομοιώσουν οι ανεμιστήρες στο δυναμόμετρο. Στην πράξη οι διαφορές φαίνονται με τρίτη και πάνω από 60χλμ/ώρα.

Όσο περισσότερα τα χλμ/ώρα τόσο πιο πολύς αέρας, και επομένως τόσο πιο φτωχό μίγμα. Μια δυναμομέτρηση με τετάρτη δεν μπορεί να εξομοιώσει αέρα ταχύτητα 170χλμ/ώρα που αναγκάζεται να μπεί στην σκούπα.

Εννοείται οτι ήδη πάω να αγοράσω το περιοδικό. Συνολικά πάντως φαίνεται τα τελικά να δουλεύουν ενώ κάποιος μπορούσε να πει ότι χάνουμε
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:25:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.

Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο. Crying or Very sad
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 14:33:42
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχουν μετρήσεις σε χρόνους.

Υπάρχουν μετρήσεις σε ισχυ - ροπή - θόρυβο. Crying or Very sad


Πέτρο εσύ είδες τίποτα χρόνους ???
Vaggelis - Παρ 07 Μάϊ 2004, 15:20:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το περιοδικό που λέει ο Τέο, πρέπει να λέγεται Auto Sport....
Απλά αυτό το περιοδικό, έχει περισσότερη ανάλυση, με χρόνους κλπ
TONY PAP - Παρ 07 Μάϊ 2004, 15:26:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο ρε Βαγγέλη οπότε full για AUTO SPORT Wink
Baphomet - Παρ 07 Μάϊ 2004, 17:31:31
Θέμα δημοσίευσης:
το auto sport ειναι "θυγατρικο" του ams στην ουσια. Η ερευνα ειναι η ιδια απλως το auto sport εχει πιο πολλά πραγματα μεσα...θα το παρω κι εγω για να δω τους χρονους...εχει ενδιαφερον παντως!! Wink

ΥΓ φιλιππε κρατα την τελικα την σκούπα... Wink
gavanas - Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσεξε κανείς ότι στα διαγράμματα φαίνεται ο κόφτης στις 6000?
Γεννάται το ερώτημα αν το update της μαμάς Peugeot μου έχει δώσει αυτό το διάγραμμα Rolling eyes

Το ξεζούμισα το ένθετο ενώ ο πέζουλας έπαιρνε το μπανάκι του μετά από τις λασποβροχές.
George4 - Παρ 07 Μάϊ 2004, 19:33:59
Θέμα δημοσίευσης:
θα συμφωνησω απολυτα με τον ganavas. αν και σκουπες και βαρελακια και απλα φιλτρα κανανε την ιδια δουλεια γιατι να δινουμε τοσα παραπανω χρηματα. θα περναμε ολοι απλα φιλτρα και θα ειχαμε την αποδοση που εχει μια σκουπα ή ενα βαρελακι με το 1/3 των χρηματων. τελος οσο αφορα την δυναμομετρηση μην ξεχνατε οτι ο αερας που προσφερεται απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου αντιστοιχει σε περιπου 80km/h
Skull - Παρ 07 Μάϊ 2004, 20:26:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει κανεις ιδεα τι γινετε με τα 14αρια 8v????


Λετε να γινει και ενα εχουμε παρει κανα αλογακι απο REMUS-K&N???

(Ο πεινασμενος καρβελια ονειρευετε.... Crying or Very sad )
sps - Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις να εχω διαβασει το τεστ,εχω να πω τα εξης!
Παιδες,προσοχη στο πως θα ερμηνευσουμε τα αποτελεσματα.

Το εδαφιο 1 του gavana ειναι πολυ σωστο.
Επισης ειναι λογικο να πεφτουν οι επιδοσεις με χοανη αφου σε πραγματικες συνθηκες θα ρουφα ζεστο αερα και θα βαρα πυρακια(προσωπικη εμπειρια)
Αρα τα αποτελεσματα στο δυναμομετρο για τις χοανες κρυβουν παγιδες αφου μετριεται το αμαξι με ανοιχτο καπω και αεριζεται.
Στην πραξη ομως??????/

Τα φιλτρα πρεπει να βγαζουν αληθη συμπερασματα.
Για τις σκουπες ακομα δεν εχω καταληξει τοσα χρονια σε συμπερασμα.

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι καθε εξαρτημα προσφερει ξεχωριστα:
2 ιππους το φιλτρο + 4 η εξαμιση = 6

Ενω στην πραξη ενα Φ + Ε δινει 3-4 το πολυ αλογα.
smaraghi - Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:24:39
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά έχω ζαληστεί με όλα αυτά που διαβάζω (για εξατμίσεις και σκούπες),είμαι και άσχετη. Έχω επιλέξη μία Remus με 390 € (για peugeot 1.1,) και σκούπα 160 € αλλά δεν ξέρω μάρκα είναι καλά;
gavanas - Παρ 07 Μάϊ 2004, 22:37:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζεις ότι είναι πολλά 390 για ένα τελικό? Εδώ κυκλοφορούν χειροποίητα με 80 που μπορεί να κάνουν την ίδια δουλειά. Έστω ένα Sebring που παίζει στα 200κάτι

Στην ουσία το ΑΜS μας λέει ότι με 100 χιλιάρικα μπορούμε να πάρουμε 7 ίππους. Πιστεύω πως δεν είναι απρόσιτο νούμερο. Δηλαδή αν το έλεγε αυτό ένα rallye δεν θα το πίστευε εύκολα κάποιος? Άλλωστε είναι μια αύξηση της τάξης του 6%. Πιστεύω λογική.

Αυτό που σίγουρα έχουν κάνει λάθος στο περιοδικό είναι ο θόρυβος. Ο τύπος που το έγραψε ισχυρίζεται ότι όλα τα φίλτρα και τα καζανάκια είναι πιο αθόρυβα από τα μαμά Shocked . Μήπως είχε κανένα παράθυρο ανοιχτό όσο μετρούσε θόρυβο στό μαμά Laughing ?
smaraghi - Παρ 07 Μάϊ 2004, 23:32:45
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν;
Baphomet - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
smaraghi έγραψε:
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν;


ειναι πολλά τα λεφτα άρα δεν αξίζει συγκριτικά με αυτά που θα σου δώσουν... γενικά στο 1.1 θα έλεγα οτι δεν υπάρχει καμμία βελτίωση που να αξίζει τα λεφτά της...
παρόλα αυτα επειδή καταλαβαίνω πως ειναι το μικρόβιο του να βάζεις πραγματα στο αμαξι σου θα σου έλεγα να βάλεις την σκούπα και ενα πιο φθηνό τελικο...400ευρω για ενα τελικο ειναι υπερβολικά πολλα θα έλεγα. Ειδικά όταν πιθανοτατα θα δωσει μονο look και ήχο...
volvos - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 00:43:13
Θέμα δημοσίευσης:
διαβαζοντας το αρθρο στο auto sport δεν ειδα πουθενα διαγραμματα.
επισης οπως αναλυω σε αλλο τοπικ το δυναμομετρο του ams ειναι για το
π!#$ καβαλα...
τα νουμερα +6 ps απο drive k 4T.
απλα δεστε σε τι στροφες δινει τα νουμερα στο μαμα σε σχεση με εργοστασιο...εντελως καμια σχεση.
το μονο σιγουρο απο το τεστ ειναι οι μεταξυ τους διαφορες. δηλαδη αν το ενα π.χ
χ αλογα το αλλο χ+1. το οποιο ομως ειναι αναμενομενο ολοι ξερουμε οτι λιγο πολυ ολα τα ιδια ειναι....
αυτο που δεν ειδα ειναι η λυση που ειχα εγω στο κορσακι οπως και αλλοι
με φιλτροκουτι βγαλσιμο τα διαφραγματα μεσα και ανοιγμα μερικες τρυπες στο εμπρος μερος.... τουλαχιστον στο κορσα απεδωσε καλυτερα απο χοανη.
βεβαια ειναι εντελως αλλα αυτοκινητα και σε αλλη θεση τα φιλτροκουτια...
οσο αφορα την εξατμιση θα το πω ξανα ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ
στα 2 χρονια σπανε τα διαφραγματα και 1.μπουκωνουν 2. κανουν πολυ θορυβο....ειχακ και εγω ελευθερο χειροποιητο και το εζησα αυτο... ας ερθει
καποιος να μου πει οτι εχει χειροποιητο πανω απο δυο χρονια και δεν εχει δει αλλαγη σε αποδοση και θορυβο και θα του βγαλω το καπελο...
βεβαια καποιος θα πει οκ θα αλλαζω τελικο χειροποιητο που ειναι πολυ φτηνα καθε 2 χρονια.......τι να πω? η σιγουρη λυση ειναι επωνυμο και με επιμονη και προσοχη στα χαρτια
εχω δει μαιμου σεπρινγκ απο ζαπατινα που χαλασε σε 1.5χρονο και του το ετριψε στα μουτρα το παιδι.πληρωνεις παραπανω αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο για τα διπλασια χρονια........
MAG206cc1.6 - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:06:18
Θέμα δημοσίευσης: γεια
smaraghi έγραψε:
Δεν ρώτησα αν είναι πολλά, ρώτησα αν αξίζουν;
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΣΟΥ. ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΚ ΤΟΥ ΑΜΑΞΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΗ ΜΕΤΑ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ 1ΦΙΛΤΡΟ , 2ΕΞΑΤΜΙΣΗ,3ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ 1,2,3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΙΑ αΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΟΥ+ ΜΙΑ βΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΣΟΥ ΚΑΘΩΣ ΟΣΟ ΠΑΛΙΩΝΕΙ >10000ΚΛΜ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΟΥ. ΟΠΟΤΕ αΜΙΚΡΗ+βΜΙΚΡΗ=ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
volvos - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 01:19:39
Θέμα δημοσίευσης:
mag σου απαντω εδω για να μην μπερδεψουμε τα τοπικ....
ειλικρινα φιλε δεν ξερω.....
για φιλτρο μαλλον και εδω φαινεται οτι η καλυτερη λυση ειναι στο φιλτροκουτι μεσα φιλτρο και μερικες τροποποιησεις...
οσο για εξατμιση....κουκουρουκου....
παντως σε σαξο ξαδερφου μου οταν εμεινε απο καταλυτη εβαλε συρματινο ρεμους με μαμα εξατμιση και το αυτοκινητο πραγματικα γαζωνε. ο μηχανικος του τραβαγε τα μαλλια του και βεβαια λογω μαμα τελικο μηδεν θορυβος!!!!! και καρτα καυσαεριων κανονικα!
μηπως πρεπει να εξεταστει και αυτη η περιπτωση?????
George4 - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 02:58:24
Θέμα δημοσίευσης:
εγω το εγραψα και σε αλλο topic, οταν εβαλα τον καταλυτη ειδα σημαντικη διαφορα, και καρτα εβγαλα κανονικα οποτε πιστευω και εγω οτι αξιζει αρκετα. μεχρι εδω ομως για τον καταλυτη γιατι ειδη βγηκαμε αρκετα εκτος θεματος
gavanas - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 03:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ από αυτά που διαβάζω βλέπω πως η σκούπα έχει πλεονέκτημα αν και δεν παίρνει τον αέρα όπως πρέπει. Μπορεί για κάποιον το value for money να μην είναι καλό, αλλά ...

Επίσης πόσοι ξέρουν ακριβώς από που παίρνει αέρα το φιλτροκούτι?

Ρωτάω επειδή οι περισσότεροι άντε να έχουν παρατηρήσει τη διαδρομή από την πεταλούδα στο φιλτροκούτι και μετά κάτω...

Επειδή λοιπόν μέχρι την άκρη του αυτός ο σωλήνας έχει μήκος υπερδιπλάσιο και το σημείο (μέσα στο φτερό πάνω από το θόλο και πίσω από τη ρόδα) από όπου τραβάει αέρα, δεν είναι και ότι καλύτερο ροϊκά προβληματιστείτε με τις απώλειες που έχει σε σχέση με ένα κιτ φιλτροχοάνης ή σκούπα Wink
volvos - Σαβ 08 Μάϊ 2004, 11:04:46
Θέμα δημοσίευσης:
υπολογιστε βεβαια 0,8-1lt/100χλμ αυξηση καταναλλωσης απο σκουπα...
διαπιστωμενο απο πολλα αμαξια κοντα στα 1600 αυτο και ασχετα με το γεγονος οτι σκατοκαυ!@$!@ και το πατας για να ακους αρα κι αλλο πανω...
για μενα που κανω γυρω 20000χλμ το χρονο ειναι μια σημαντικη επιβαρυνση για 2 αλογα........
ενω τελικο δεν ανεβαζει καταναλλωση. αλλο αμα το πατας για να ακους
kaisaras96 - Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:31:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων
πΕτΡοS έγραψε:

...
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
...
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480

...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ...


Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη... Question Question
Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα.... Very happy

Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε Very happy Very happy

Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι.... Crying or Very sad

Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα Exclamation
Baphomet - Δευ 10 Μάϊ 2004, 00:34:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων
kaisaras96 έγραψε:
πΕτΡοS έγραψε:

...
JR ΦΙΛΤΡΟ
ΙΣΧΥΣ 117/5700
ΡΟΠΗ 160/4540
...
SEBRING ΤΕΛΙΚΟ
ΙΣΧΥΣ 120/5680
ΡΟΠΗ 161/4480

...ΚΑΙ ΤΑ 4 ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥ ΜΕ ΤΟ SEBRING ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΜΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΝΑΝ ΣΠΟΡ ΜΠΑΣΣΟ ΗΧΟ...


Eγω που εχω βαλεια αυτα λετε να εχω 120 με 121 αλογα και 161 ροπη... Question Question
Μακαρι,παντως διαφορα ειχα δει οταν τα εβαλα.... Very happy

Το αρθρο ειναι απαραδεκτο,μαθαμε και οτι με ενα απλο τελικο πειραζεις την συμπιεση,μεγαλος επιστημονας το εγραψε Very happy Very happy

Αυτα για τον θορυβο ισχυουν και στην πραξη στο δικο μου αμαξι.... Crying or Very sad

Αυτα τα περι σκουπας-χοανης,αφου δεν αναφερουν συνθηκες δυναμομετρησης(ανοικτο καπο κτλ) δεν ειναι αξιοπιστα Exclamation


που χαθηκες εσυ βρε παιδι?? αντε να μας κανεις καμμια αναλυση!!

ευκαιρια κωστα να κανεις μια δυναμομετρηση στο αμαξι σου να δουμε τι πηρες και τι οχι...όσο για την συμπιεση το ειδα κι εγω κι εξυνα το κεφαλι μου κι ας μην εχω τις δικες σου γνωσεις... Wink
voudas - Τρι 11 Μάϊ 2004, 20:07:30
Θέμα δημοσίευσης:
αρχικά όσοι πήραν το ams, θα αναγκαστούν να πάρουν και το αδελφό αθτο σπορτ για τις υπόλοιπες σελίδες... ψιλοκοροϊδία...

χωρίς να είμαι και πολύ σχετικός, το συγκριτικό έχει πολλά μείον...

αρχικά στα λόγια κάθε φίλτρου, λέει ότι το K&Ν είναι το καλύτερο αλλά μετά στα συνολικά βάζει το green.

επίσης ασχολείται μόνο με τα νούμερα των κορυφών των μετρήσεων και όχι με τη γενική συμπεριφορά. επίσης κάποια φίλτρα που εμφανώς έχουν ίδια σχεδόν ροπή απλά πιο ευθεία, και κάνουν ένα πεακ με παραπάνω Nm, δεν το λέει σαν αρνητικό απλά εκθειάζει ότι διορθώνουν τη ροπή...

εγώ από τα σχήματα και μόνο από το 16σέλιδο τεστ (δεν έχω πα΄ρει ακόμα το άλλο τεύχος) θα έπαιρνα φίλτρο green με το τελικό bosal... όχι το ρέμους που προτείνει...

δεν το έχω μπροστά μου να γράψω και κάποια άλλα σημεία που με ξένισαν...
kaisaras96 - Τετ 12 Μάϊ 2004, 02:07:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: AMS Δοκιμές φίλτρων-εξατμίσεων
πΕτΡοS έγραψε:


που χαθηκες εσυ βρε παιδι?? αντε να μας κανεις καμμια αναλυση!!


Δεν χαθηκα απλα διαβαζα και δεν εγραφα,μπλεξιματα... Love Δυναμομετηση θα κανω το καλοκαιρι πριν βαλω χταποδι και μετα,αλλα η διαφορα απο τελειως νορμαλ θα παραμεινει μυστηριο φοβαμαι Sad .
Ακομα κι ο πατερας μου ειχε δει μικρη διαφορα με τη εξατμιση παντως,οσο περναει ο καιρος ο θορυβος αυξανεται λιγο(χωρις να ξεφευγει απο τα νορμαλ πλαισια) και εχει ωραια χροια.Οτι και να κανω θα το κρατησω το τελικο,τα αξιζε τα λεφτα του τελικα....
Οσο για το φιλτρο σκοπευω να φτιαξω χειροποιητο φιλτροκουτι αλλα Peugeot Sport,με το παρον φιλτρο.Το καλοκαιρι που θα χω χρονο και οχι εγγυηση εχω μεγαλα σχεδια Laughing
TONY PAP - Τετ 12 Μάϊ 2004, 08:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
Παρατηρήσεις:
1ον το τελικό bosal το συνδιάζουν με μεσαίο grapnel & τη σωλήνα του.
2ον Λάστιχα 185/55/15 σε μοντέλο 2003 ?
3ον Από τους χρόνους φαίνεται οτι με 5η ταχύτητα υπερταιρούν τα φίλτρα απο σκούπες-χοάνες. Την αίσθηση αυτή εχω και εγω στο δικό μου γιατί ενω με την σκούπα η 2α και η 3η κοφτιάζουν σε χρόνο dt ενω στην Εθνική με 5η τα πράγματα είναι αντιστρόφως ανάλογα.
4ον Δυστυχώς δεν έχουν συγκρίνει και την supersprint
5ον Πάντως σίγουρα μπορούμε να βγάλουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα χωρίς όμως να παίρνουμε τις μετρήσεις τοις μετρητοίς.
MAG206cc1.6 - Τετ 12 Μάϊ 2004, 14:22:41
Θέμα δημοσίευσης: oooooooo
volvos έγραψε:
mag σου απαντω εδω για να μην μπερδεψουμε τα τοπικ....
ειλικρινα φιλε δεν ξερω.....
για φιλτρο μαλλον και εδω φαινεται οτι η καλυτερη λυση ειναι στο φιλτροκουτι μεσα φιλτρο και μερικες τροποποιησεις...
οσο για εξατμιση....κουκουρουκου....
παντως σε σαξο ξαδερφου μου οταν εμεινε απο καταλυτη εβαλε συρματινο ρεμους με μαμα εξατμιση και το αυτοκινητο πραγματικα γαζωνε. ο μηχανικος του τραβαγε τα μαλλια του και βεβαια λογω μαμα τελικο μηδεν θορυβος!!!!! και καρτα καυσαεριων κανονικα!
μηπως πρεπει να εξεταστει και αυτη η περιπτωση?????
ΤΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟΥΣ ΠΝΗΧΤΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΒΟΣΑΛ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΛΙΙΝΑ. ΤΙ ΣΩΛΗΝΑ 48?
netblaster - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 09:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
Πνιχτες και λοιπα δεν βγηκαν κατα την αλλαγη του απλου φιλτρου!!! Οσον αφορα το τελικο της Bosal, ηταν μονο το τελικο χωρις τιποτα αλλο (ουτε μεσαια, ουτε σωληνες...)!!! Παντως, με μια προσεκτικη ματια, τα ελευθερα φιλτρα εχουν την καλυτερη σχεση τιμης-αποδοσης-αξιοπιστιας!!!
TONY PAP - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 09:47:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο γραφουν στο auto sport ότι το τελικό bosal το συνδίασαν μαζί με μεσαίο grapnel και τον σωλήνα του.

Ρώτησα στη festus τελικο 200 + μεσαίο 150 = 350€ με γραπτή εγγύηση 5 ετων!
netblaster - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 10:20:23
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Γιώργο γραφουν στο auto sport ότι το τελικό bosal το συνδίασαν μαζί με μεσαίο grapnel και τον σωλήνα του.

Ρώτησα στη festus τελικο 200 + μεσαίο 150 = 350€ με γραπτή εγγύηση 5 ετων!


Στο auto sport ναι!!! Εγω εχω το ενθετο του ams που στη δοκιμη ειχαν μονο το τελικο!!!
teoman - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 10:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Γιώργο γραφουν στο auto sport ότι το τελικό bosal το συνδίασαν μαζί με μεσαίο grapnel και τον σωλήνα του.

Ρώτησα στη festus τελικο 200 + μεσαίο 150 = 350€ με γραπτή εγγύηση 5 ετων!


Είναι αξιόπιστη λύση,μου είχαν δώσει και καλή τιμή για χταπόδι/καταλύτη.Την τιμή τελικού την τσίμπησαν λίγο (προ 2ετίας -40Ε)
MAG206cc1.6 - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 14:12:08
Θέμα δημοσίευσης: oeoeoeooa
παντως ΕΜΕΝΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΝΗΧΤΕΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΜΕΣΑΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΙΓΑΣΤΗΡΕΣ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ . ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΜΙΖΩ.
volvos - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 19:33:53
Θέμα δημοσίευσης:
προσοχη οταν βγαζουμε πνιχτες... δεν εχω δει στο 206 πως ειναι αλλα σε αλλα αμαξια τραβουν ζεστο αερα βγαζοντας τους σωληνες απεξω η κανοντας χυμα τρυπες...για ρωτηστε μηχανικο πως και που????
TONY PAP - Παρ 14 Μάϊ 2004, 08:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μιά που είπατε για τρύπες στο φιλτροκούτι θυμήθηκα τα δικά μου παλαιότερα τεστ...
Λοιπόν είχα Punto GT ΙΙ και είχα δοκιμάσει 2 διαφορετικές χοάνες, 2 διαφορετικά φίλτρα και μαμά ή τρυπημένο φιλτροκούτι.
Λοιπόν απο Οκτώβριο ως αρχές Μαιου οι χοάνες ήταν ότι καλύτερο σε ήχο και απόδοση με ένα πολύ μικρό κενό πολύ χαμηλά.
Τους υπόλοιπους μήνες το φιλτροκούτι ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αλλιώς μόλις ζεσταινόταν πολύ ο κινητήρας η απόδοση πήγαινε περίπατο...
Προσωπικά με τρυπημένο κουτί κέρδισα μόνο πιό ωραίο ήχο και πήγαινε χειρότερα από οτι με κλειστό μαμά κουτί.

Εντύπωση μου είχε κάνει η χοάνη foam της ITG (που ήταν και πανάκριβη)που το αμάξι μέχρι να το οδηγήσω σε χώματα πήγαινε τον κ@λ@ του Very happy
p206xs2 - Παρ 14 Μάϊ 2004, 16:05:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά στο 206 XS 1600 16V που βρίσκεται η τρύπα που μπαίνει ο αέρας στην εισαγωγή;
Έχω ψάξει το αμάξι από κάτω αλλά δεν μπορώ να την δω.
BUBA - Παρ 14 Μάϊ 2004, 17:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
p206xs2 έγραψε:
Ρε παιδιά στο 206 XS 1600 16V που βρίσκεται η τρύπα που μπαίνει ο αέρας στην εισαγωγή;
Έχω ψάξει το αμάξι από κάτω αλλά δεν μπορώ να την δω.


Mηπως ο σωληνας διαπερναει τον πλαστικο θολο και καταληγει μεσα στο φτερο οπως στο 2.0 ??
Αμα δεν το σηκωσεις να το δεις απο κατω δεν φαινεται
Touristas - Παρ 14 Μάϊ 2004, 19:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι μέσα στο αριστερό φτερό !!! Άνοιξε την πόρτα του οδηγού πάτα λίγο γκάζι και θα ακούσης από πού τραβάει αέρα !! Wink
volvos - Παρ 14 Μάϊ 2004, 19:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
αρα αν ανοιξουμε το ακριανο τμημα της σιτας μπροστα και βαλουμε εναν νεο αεραγωγο κατευθειαν εκει Rolling eyes Question Question Question
gavanas - Σαβ 15 Μάϊ 2004, 11:31:15
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Είναι μέσα στο αριστερό φτερό !!! Άνοιξε την πόρτα του οδηγού πάτα λίγο γκάζι και θα ακούσης από πού τραβάει αέρα !! Wink


Ακούστε και προβληματιστείτε! Σκούπα και πάλι σκούπα. Όταν είδα όλο το φιλτροκούτι (από την πεταλούδα, το κουτί, τη νεροπαγίδα, και το τελευταίο κομμάτι μέσα στο φτερό) λέω είναι φανερό ότι η peugeot προσπαθεί να μας κόψει άλογα. Είναι πάνω από 2 μετρα μήκος...
Μήπως έχει δεί κανείς μαμίσια εισαγωγή σε 306? Παίρνει κατευθείαν από τη μετώπη διπλα από το ψυγείο. Όχι από το φτερό που Α) δεν μπαίνει αέρας από πουθενά Β) είναι αντιθετα στη κατευθυνση του αυτοκινήτου άρα και στη ροή του αέρα.
p206xs2 - Σαβ 15 Μάϊ 2004, 16:59:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη για κατατόπισε λίγο περισσότερο την ακριβή θέση της εισαγωγής(τρύπας) αέρα.
Όταν λες στο αριστερό φτερό εννοείς από την πλευρά που κοιτάζουμε το αυτοκίνητο με ανοιχτό το καπό της μηχανής ή από την θέση του οδηγού;
Ρε παιδιά πως γίνεται να έχει μήκος πάνω από 2m σύμφωνα με τον Γιώργο;
Δηλαδή είναι μέσα στο θόλο και μπροστά από τον τροχό;
Touristas - Σαβ 15 Μάϊ 2004, 20:44:50
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι όπως κοιτάς το αμάξι αλλά όπως οδηγάς !!!!
Άνοιξε την πόρτα του οδηγού όπως σου είπα πάτα λίγο βαθιά το γκάζι και θα ακούσης το θόρυβο που κάνη την ώρα που ρουφάει.

Είναι μέσα στο φτερό εμπρός από τον τροχο,για να καταλάβεις είναι ακριβός εκεί που τελειώνει ο προφυλακτήρας !!
gavanas - Κυρ 16 Μάϊ 2004, 11:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά τελειώνει μέσα στο φτερό πάνω από τον τροχό. Εμπρός από τον τροχό πίσω από το πλαστικό θολάκι είναι η νεροπαγίδα.
volvos - Κυρ 16 Μάϊ 2004, 11:47:36
Θέμα δημοσίευσης:
επαναλαμβανω την ερωτηση.... μπορουμε να τα παρακαμψουμε ολα αυτα βγαζοντας καπου εμπρος την εισαγωγη ;αυτου η αλλου νεου σωληνα???
αν γινεται αυτο π.χ ανοιγμα σιτας προφυλατηρα στην ακρη και σωληνα απο εκει πιστευω οτι μετα η σκουπα γινεται αχρειαστη.....
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr