PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν;

Miltellas - Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:15:03
Θέμα δημοσίευσης: 1.6 16V (206) vs 1.6 16V (106)
Η Peugeot έχει βγάλει (και συνεχίζει να βγάζει) δύο μηχανές 1.6 16V. H μία τοποθετείται στο 106 (TU5J4) και η άλλη στο 206 (TU5JP4).
Θεωρητικά είναι σχεδόν ίδιες και στην πράξη φέρνουν διαφορετικό αποτέλεσμα.

Γνωρίζουμε τις πραγματικές διαφορές των δύο αυτών μηχανών;
Αν ναι, ποιές είναι; H Peugeot δίνει πληροφορίες;
(Πιστόνια-μπιέλλες, εισαγωγή-εξαγωγή, εγκέφαλος, βαλβίδες, στρόφαλος, καπάκι κλπ)
Μήπως με κάποια συγκεκριμένα βήματα,μπορεί ο ένας κινητήρας να γίνει σαν τον άλλο;
pezomania - Πεμ 28 Νοέ 2002, 08:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Μίλτο, νομίζω τα είχαμε ξανα πεί. Οι βασικές διαφορές τους είναι οι εξείς:

1) Διαφορετική Εισαγωγή
2) Διαφορετική Εξαγωγή (καταπληκτικό χταπόδι)
3) Αγριότερους εκκεντροφόρους

Σε όλα τα παραπάνω "καλύτερο" είναι του rallye!

Το καλύτερο το εννοώ σε απόδοση που φτάνει τα +8 άλογα παραπάνω.
Ivang - Πεμ 28 Νοέ 2002, 09:25:00
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε και κατάφερες να κάνεις τον έναν κινητήρα ίδιο με τον άλλον !

Απο εγκέφαλο τι κάνεις, μην ξεχνάς ότι θα χρειαστείς περισσότερο καύσιμο
και άλλες ρυθμίσεις, κόφτες κτλ.

Κι εκτός αυτού έχεις και το multiplexing !!!!!
peugeot206cc - Πεμ 28 Νοέ 2002, 11:04:42
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι δύο μηχανές κατάλληλες για το κάθε αυτοκίνητο.
Του 206 είναι πιο οικονομική και σαφώς πιο αθόρυβη. Επίσης έχει αρκετά χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.
christhehealer - Πεμ 28 Νοέ 2002, 13:31:14
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν μόλις το έγραψα αλλά να το ξαναγράψω.

H ευρωπαϊκή ένωση θέτει κάποιους περιορισμούς στην εκπομπή ρύπων. οι κατασκευαστές πρέπει να τους πληρούν για να πάρουν έγκριση κυκλοφορίας (δεν λέγεται έτσι αλλά δεν μπορώ να βρω αυτή τη στιγμή πως λέγεται).

Oι εταιρίες τώρα έχουν δύο δρόμους. Ή σχεδιάζουν νέο κινητήρα (χλωμό από άποψη κόστους) ή εξελίσουν έναν ήδη υπάρχοντα.

Eξού και οι διαφορές των δύο κινητήρων.
GIANNIS206 - Δευ 09 Δεκ 2002, 20:18:59
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΑ 206 XS 1.6 16V ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ MULTIPLEX ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ "ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ";
Miltellas - Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:30:53
Θέμα δημοσίευσης:
Συνοδηγέ Γιάννη206, ας βρούμε καλύτερα ποιά 1.6 16V πειράζονται δύσκολα, γιατί εμείς εδώ δεν μπορούμε να βρούμε ποιά 1.6 16V πειράζονται εύκολα...
GIANNIS206 - Πεμ 12 Δεκ 2002, 02:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
θα το δουμε το θεμα φιλε μιλτο την παρασκευη αν κανουμε την συναντηση που λεμε.
Δημήτριος - Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:50:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή δεν φτάνει μόνο να επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο του κινητήρα του 206 και να του εγκαταστήσεις το λογισμικό απο αυτόν του 106 Gti όπως νόμιζα Crying or Very sad Κρίμα...
alxdr74 - Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:58:06
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
ΤΑ 206 XS 1.6 16V ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ MULTIPLEX ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ "ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ";

Απο οσο ξερω απο οσες φορες ρωτησα εαν ο κινητηρας δεν ειναι multiplex "πειραζεται" πολυ ποιο ευκολα!!! Το multiplex δημιουργει καποια προβληματακια...Τωρα τι ακριβως δεν ρωτησα..
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 30 Ιαν 2003, 18:35:26
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου Μιλτο......Ειναι απλο....Αγωραζεις μια μηχανη απο Rallye και βγαζεις τα κοματια και τα βαζεις στην δικια σου.
Οτι ακριβως δηλαδη θα κανω και εγω.Θα βγαλω την 1600 8v θα την κανω βιδες,και θα παει στην αθηνα για μετατροπη σε 16v.Ετσι κραταω τα νουμερα του κινητηρα μου τα οποια ειναι πανω στο μπλοκ και δεν χρειαζετε να την δηλωσω Wink
Ronin - Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτο ακου με προσοχη Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye

Ωοστηρια βαλβιδων

Σειριακος προγραμματισμος του sagem

Ελευθερη εξατμιση

Σκουπα

Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.

Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!!
chatasos - Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.


Από αξιοπιστία?
Γιατί αυτός είναι μηχανικός. Ότι και να γίνει την επόμενη μέρα το έχει φτιάξει.
Εσύ όμως τι θα κάνεις? Θα τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι σε αυτόν?
alemao - Πεμ 30 Ιαν 2003, 22:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
Μιλτο ακου με προσοχη Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye

Ωοστηρια βαλβιδων

Σειριακος προγραμματισμος του sagem

Ελευθερη εξατμιση

Σκουπα

Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.

Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!!

δεν νομίζω να φτάσει τα 140 άλογα, μάλλον 130.
Miltellas - Παρ 31 Ιαν 2003, 03:23:19
Θέμα δημοσίευσης:
Βρισκόμαστε πολύ κοντά σε λύση του προβλήματος, αν και τα νέα δεν είναι και τόσο καλά. Το πρόβλημα είναι ο δεύτερος αισθητήρας, ο οποίος καταστρέφει ό,τι "βελτίωση" και να κάνετε. Σκούπα, βαρελάκια, εξατμίσεις, όλα πάνε χαμένα στο βωμό των χαμηλών ρύπων που επιβάλλει ο πολύ αυστηρά ελεγχόμενος δεύτερος "λάμδα". Ο σειριακός προγραμματισμός, εάν είναι πράγματι εφικτός, αποτελεί μεγάλο ρίσκο... Ποιός θα το αναλάβει υπεύθυνα; Ο εγκέφαλος πλέον είναι η "ψυχή" και το πολυπλοκότερο εξάρτημα του αυτοκινήτου..

Λύσεις έχει η Peugeot Sport, ήρθαν μαζί με το νέο 206Cup και είναι 100% αξιόπιστες αλλά είναι πανάκριβες και καταργούν τον δεύτερο "λάμδα", που σημαίνει ΚΤΕΟ δεν θα περνάμε, η ιπποδύναμη ανεβαίνει ατμοσφαιρικά στους 167 ή 200PS ανάλογα, και το κόστος φτάνει μέχρι και τα 6000Ε(!) μόνο για μηχανικά. Δεν υπάρχει ουδεμία παρέμβαση εντός του κινητήρα για τους 167PS! Shocked
Μελετάται και μία φθηνότερη και επίσης αξιόπιστη λύση και χωρίς παρενέργειες, για ανέβασμα στους 130-135PS. Θα ενημερώσω μόλις μάθω περισσότερα.

Νίκο, τα έμαθα (και θα μάθω περισσότερα) από κάποιους που τρέχουν σε αγώνες και σε ξέρουν, μετά από συνάντηση που είχαμε μαζί του μαζί με τον PDuke και τον Γιάννη206 που κανόνισε και την συνάντηση...
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 08:36:14
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΤΕΟ περνας μολις ξανακουμποσεις τον παλιο σου εγκεφαλο...
George - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:05:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ειναι τοσο ευκολο να ξανακουμπωσεις τον παλιο εγκεφαλο?
Και παλι αλλαγη στις ρυθμισεις μονο για το ΚΤΕΟ?
pezomania - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:18:28
Θέμα δημοσίευσης:
alemao_rallye έγραψε:
Judger έγραψε:
Μιλτο ακου με προσοχη Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye

Ωοστηρια βαλβιδων

Σειριακος προγραμματισμος του sagem

Ελευθερη εξατμιση

Σκουπα

Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.

Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!!

δεν νομίζω να φτάσει τα 140 άλογα, μάλλον 130.


Σε γνωστό βελτιωτή στο Περιστέρι που ρώτησα, μου είπε 1ο Στάδιο εξέλιξης 137 άλογα!! Δυναμομέτρηση πρίν (μαμά) και μετά! Άν βγάλει κάτω από 137 το παίρνω τσάμπα!! Α! 2 χρόνια εγγύηση!!
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:23:43
Θέμα δημοσίευσης:
George έγραψε:
Καλα ειναι τοσο ευκολο να ξανακουμπωσεις τον παλιο εγκεφαλο?
Και παλι αλλαγη στις ρυθμισεις μονο για το ΚΤΕΟ?



Οι ρυθμισεις ειναι μεσα στον εγκεφαλο εσυ δεν ρυθμιζεις τιποτα..
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:34:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 09:56:24
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.

Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...

Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης;
Sidobre - Παρ 31 Ιαν 2003, 10:00:52
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.

Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...

Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης;


????? Ε?

Καλά τους αισθητήρες τους κατάλαβα (λογικό) άντε και τον πολλαπλασιαστή γιατί παίρνει από τον εγκέφαλο.... ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ???
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 10:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επειδη αυτη η μετατροπη τελειωσε χτες το βραδυ στο δικο μου 106 θελω να σου πω οτι δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.




Δεν αρκει μονο η αντικατασταση της πλεξουδας ,πρεπει να αλλαχτουν ολοι οι αισθητηρες της μηχανης, ο πολλαπλασιαστης,το ψυγειο και η κεντρικη φυσα που παει στην ασφαλειοθηκη...

Μηπως θελεις να σου υπολογησω το ΚΟΣΤΟΣ αγορας και εγκαταστασης;


????? Ε?

Καλά τους αισθητήρες τους κατάλαβα (λογικό) άντε και τον πολλαπλασιαστή γιατί παίρνει από τον εγκέφαλο.... ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑΤΙ???


Το ψυγειο που φοραει το τριφυσο δεν εχει πανω του την βαλβιδα που δινει
εντολη στο βεντιλατερ να ανοιξει την πρωτη η την δευτερη σκαλα , την παιρνει απο αλλου..
Ο μονοφυσος εγκεφαλος την θελει απο το ψυγειο..
Οποτε οπως καταλαβαινεις θελει το ψυγειο απο το προηγουμενο μοντελο.
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 10:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει.....Δεν ειπα οτι ειναι απλα τα πραγματα παντως πεσ μου λιγο τι πλεξουδα εβαλες Question Question
Ειναι της PEUGEOTSPORT σιγουρα Question Question
Γιατι ο Ντινος στην Θεσσαλονικη δεν μου ανεφερε τιποτα περι αισθητηρων.
Απο οσο ξερω η PEUGEOTSPORT εχει 2 ειδων πλεξουδες.Η μια απο αυτες πρεπει να κανει ακριβως για το συγκεκριμενο εγκεφαλο.Για πες μου λιγο απο που τα πηρες τα πραγματα,γιατι μπορει να εχεις πεσει και θυμα εκμεταλευσης.Υπαρχουν τετοια κρουσματα παρα πολλα πιστεψε με
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 10:51:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ολη η μετατροπη εγινε στο συνεργειο του κρασουλη και το κοστος των ανταλλακτικων μοιραστηκε κρατωντας τα δικα μου .
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 11:32:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δικαιο.....Μιλησα πριν απο λιγο με Θεσσαλονικη και μου ειπε το ιδιο πραγμα που αναφερες παραπανω.

Παντως δεν πιστευω να εχει μεγαλη διαδηκασια.Ετσι και αλλιως τουλαχιστον απο εμενα ειναι αποδεκτο οτι σε τετοιου ειδους μετατροπες χρειαζετε καποια διαδικασια.Για πες μου λιγο τωρα πως παει το εργαλειο με τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT Question Question
Εχεις και τιποτα αλλο επανω Question Παντως λενε οτι με εγκεφαλο και καλη εξατμιση χωρις εκεντροφορους παει παρα πολυ καλα.Φαντασου δηλαδη και να βαλεις εκεντροφορους.Αξιζει πιστευω...
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 12:05:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εξαιρεσουμε τις ασθενειες της παιδικης ηλικιας , το αυτοκινητο παει παρα πολυ καλα , εχει αυξηθει η δυναμη σε ολη την κλιμακα των στροφων,
μεχρι τον κοφτη στις 7800 περιπου.
Αργοτερα θα μπουν οι εκκεντροφοροι της PS οποτε θα ανεβει ακομη.
Το μονο προβλημα που εχω αυτη τη στιγμη ειναι οτι δεν κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο.
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 12:13:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως πρεπει να εχει βαρβατο δουλεμα ετσι Question Question Question

Δεν μου λες ποσα αλογα υπολογιζεις τωρα Question Question
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 12:36:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου αρεσει να λεω πολλα λογια , ουτε εμπιστευομαι τα δυναμομετρα και τα περιδικα , αλλα ειδα πραγματι μεγαλη διαφορα το δουλεμα της μηχανης ειναι λιγο πιο αγριο αλλα δεν μπερδευει καθολου.
Sidobre - Παρ 31 Ιαν 2003, 12:47:44
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω και εγώωωωωωωωω

Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; Rolling eyes Rolling eyes
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:18:11
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Θέλω και εγώωωωωωωωω

Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; Rolling eyes Rolling eyes


Πλεξουδες ....για πιο αυτοκινητο φωναζεις;
Sidobre - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Θέλω και εγώωωωωωωωω

Ο Nτίνος τις έφερε τις πλεξούδες άραγε; Rolling eyes Rolling eyes


Πλεξουδες ....για πιο αυτοκινητο φωναζεις;


206 1,6 16v.... χωρίς multiplex

Με multiplex υπάρχει... χωρίς είναι το πρόβλημα
Sidobre - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:24:18
Θέμα δημοσίευσης:
Και στο 206 είναι λίγο πιο σύνθετο....

Αλλάζει και η πεταλούδα που θέλει μηχανική και όχι ηλεκτονική...
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:32:37
Θέμα δημοσίευσης:
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου Exclamation
Sidobre - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:37:15
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου Exclamation


... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία......
ΝΙΚΟΣ - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
Για ολα υπαρχει λυση.Μην το βαζεις κατω Τασο Wink
KASFIKIS NIKOS - Παρ 31 Ιαν 2003, 13:45:13
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα παλικαρι μου Exclamation


... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία......



Αυτο δεν το συζηταμε.....

Για ολα υπαρχει λυση.
ntzoan - Τετ 05 Μάϊ 2004, 09:50:09
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν;
Μια ερώτηση θέλω να κάνω. Ξέρει κανείς αν το 1.6 16ν με τα 110 άλογα μοτέρ έχει καμία σχέση με το γνωστό μοτέρ του rallye 1.6 16ν με τα 120 άλογα; Γιατί διάβασα ότι το μοτέρ του RC με τα 180 είναι βελτιωμένη έκδοση του γνωστού 2λιτρου με τα 137.
Recifees - Τετ 05 Μάϊ 2004, 15:46:25
Θέμα δημοσίευσης:
Απο το προηγούμενο Power Techniques γινόταν αναφορά στις διαφορές των δύο κινητήρων (η αναφορά έγινε στην Δοκιμή διαρκείας του C2)

O κινητήρας των Rallye/Saxo έχει μικρότερες βαλβίδες και πιο άγριους εκκεντροφόρους .
Ο κινητήρας των 206/C2 έχει μεγαλύτερες βαλβίδες και πιο ήπιους εκκεντροφόρους .

Ακριβή στοιχεία θα δώσω μόλις μπορέσω...

Ο δίλτρος του RC είναι ο γνωστός δίλιτρος αλλά έχει εκκεντροφόρους μεταβλητού χρονισμού και κυλινδορκεφαλή εξελιγμένη απο την Mecachrome (εταιρία που ασχολούταν με τους V10 της Ρενώ ).

ελπίζω να βοήθησα
Kouzman - Τετ 05 Μάϊ 2004, 16:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
επισης
το 206 εχει καλυτερο καπακι ροϊκα
το 106 εχει χειροτερη εισαγωγη
το 106 εχει μηχανικη πεταλουδα και οχι την σ**τοηλεκτρικη
το 206 εχει υψηλοτερη συμπιεση

απο οσα ξερω κανενα 206 1.6 16v δεν εδειξε κατω απο 114 αλογα...
Skull - Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη αν ειχαμε να διαλεξουμε αναμεσα σε μηχανη απο rallye και 206 τι να διαλεγαμε???
netblaster - Τετ 05 Μάϊ 2004, 21:40:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοειται το μοτερ απο ενα 206 ή 307 ή Xsara ή C2/3!!! Πρωτον, θα ειναι σιγουρα σε πολυ (μα πολυυυυυυυυυ ομως) καλυτερη κατασταση απο ενα ραλλομοτερο, δευτερον, θα ειναι πιο νεας "κοπης" με λιγοτερα, προφανως, χιλιομετρα και πειραζεται το ιδιο ανετα!!! Μοναδικο μειονεκτημα το ηλεκτρονικο μαραφετι... Evil
PoLiThS - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 03:35:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεκινάμεεεεεεε

Ουσιαστικά προκειτε για την εξέλιξη του ιδιου μοτερ

Για τα 2λιτρα αναφορικά οι κωδικού των κοινητήρων είναι

PSA RFR-RFN (1 lamda - 2lamda editions) EW10J4 (138 PS)
PSA RFK EW10J4S (180 PS)

Για τα 1,6 τα πραγματα έχουν ως εξής

PSA NFX (Rallye) TU5J4 (122 PS)
PSA NFU (206 etc) TU5JP4 (110 PS)


NFX
Υλικο κατασκευης (Κεφαλή - Κορμος) Αλουμινιο/Μαντεμι
Κυλίνδρισμος 1587cc
Κυλινδροι/βαλβιδες 4/16
Σχεση Συμπίεσης 10.8:1
Διαρκεια Εκκεντροφόρων 230 μοίρες


NFU
Υλικο κατασκευης (Κεφαλή - Κορμος) Αλουμινιο/Μαντεμι
Κυλίνδρισμος 1587cc
Κυλινδροι/βαλβιδες 4/16
Σχεση Συμπίεσης 11.0:1
Διαρκεια Εκκεντροφόρων 210 μοίρες


Το μοτερ NFX έχει καλύτερη πολλαπλή εισαγωγής και γκάζι με ντίζα, Καλύτερη Εξαγωγή καθώς και εναλάκτη Λαδιού - Νερού (Ψυγείο Λαδιού που ψύχεται απο το κύκλωμα ψύξης του Κινητήρα

Το Μοτερ ΝFU έχει καλύτερη ροϊκά κεφαλή. Μεγαλύτερη κατα 3 χιλιοστά βαλβίδα εισαγωγής, Ενισχυμένα έμβολα και ελατήρια εμβόλων της Mahle.

Αυτά τα ολιγα...
volvos - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 08:18:08
Θέμα δημοσίευσης:
στο drive φεβρουαριου στο συγκριτικο εχει 1.6 xs και το δινει 110 αλογα δυναμομετρηση εχω την εντυπωση οτι το φυμωσανε κι αλλο Embarassed ............

δηλαδη ρε παιδια μπαινει θεωρητικα η μηχανικη πεταλουδα του 106 στην πολλαπλη μας η μπαινει κουτι ολη η πολλαπλη η τιποτα????????????

πολιτης το εχεις καταργησει το ηλεκτρικο γκαζι?πως βγηκαν 160 αλογα δεν εεχω δει κανενα τοπικ για σενα!!!! αν εβαλες προγραμμα αλλαξε η αποκριση στο ηλεκτρικο που λενε η ειναι μαιμουδιες??
PoLiThS - Πεμ 06 Μάϊ 2004, 21:15:37
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν έχεις δει μάλλον δεν εψαξες πολυ καλα για το οχημα ονοματι "Κουλα"

Η Πολλαπλή εισαγωγής του RALLYE ΔΕΝ τεριαζει στο δικό μας το μοτερ χρειάζεται υπομονή κουράγιο και μαστορια να ανοιχτουν τρύπες για να προσαρμοστεί η πολλαπλή εισαγωγής στην πολλαπλή

Το δικό μου είναι προηγούμενης γενιας μοντέλο με ηλεκτρικα L3 και όχι L4 όπως είναι ολα τα 206 1,6 16V και για αυτό προτιμήθηκε η εξέλιξή του "σαν" Rallye μια και ουσιαστικά το ίδιο πράγμα είναι τα μοτερ.. απλα σαν να έχω κάνει ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι είναι .

Τα χειριστήρια μου όλα είναι με την χρήση ρελε και δεν είναι μέσω εγκεφάλων.. που σημαίνει οτι το δικό μου έχει πολύ περισοτερα καλώδια απο τα δικά σας.

Το ηλεκτρονικό γκάζι δεν υπάρχει αφού η πολλαπλή εισαγωγής μου έχει ντιζάτο γκάζι..

Οσο για τα 160 Γϊδια παρακαλω... θα τα φτάσω πού θα πάει.. θέλει λίγο δουλειά ακόμα..
volvos - Παρ 07 Μάϊ 2004, 16:08:13
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΡΑ εγω που ειμαι και μουλτιπλεξ και 04 μοντελο θα μεινω με τα 110 αλογακια μου και τη π@#$# στο χερι......
kaisaras96 - Δευ 10 Μάϊ 2004, 01:11:46
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Kouzman"]επισης
το 106 εχει χειροτερη εισαγωγη
quote]


Αυτο ισχυει ή ειναι τυπογραφικο?
dimzaf206 - Δευ 10 Μάϊ 2004, 10:52:54
Θέμα δημοσίευσης:
Tελικά τι ισχύει με τους εκκεντροφόρους ρε παιδιά? Αλλού βλέπω διάρκεια 222 και 262 μοίρες για 206 και 106 αντίστοιχα (πχ στο power techniques) και αλλού 210 και 230. To δεύτερο πάντως μου φαίνεται πιο λογικό απ'τη στιγμή που οι fast road εκκεντροφόροι για rallye είναι συνήθως 265 - 270 μοίρες.
Kouzman - Δευ 10 Μάϊ 2004, 11:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
των 206 ειναι 210 μοιρες και μαλιστα εμεις τους μετρησαμε στις 208 με 7 βυθισμα...

των ραλλυ αν θυμαμαι καλα ειναι 244 μοιρες με βυθισμα καπου στο 8 δεν θυμαμαι ακριβως...
RALLOS8 - Σαβ 03 Μάρ 2007, 18:25:35
Θέμα δημοσίευσης: 206/106 - Διαφορες κινητηρα 206 1600 16v με 106 rallye 16v
ανοιγω αυτο το topic γιατι πιστευω θα με βοηθουσε και για να υπαρχουν και καπου μαζεμενες οι διαφορες σε αυτα τα δυο μοτερ.αυτες που εχουν αναφερει πολυ απο εσας και απο αλλα forum και αυτες που γνωριζα ειναι
1)εισαγωγη που ειναι ολοκληρη διαφορετικη.(μπεκ,μπεκιερα,πολλαπλη και φυσικα η πεταλουδα γιατι το 206 ειναι ηλεκτρογκαζο)
2)εξαγωγη(πολλαπλη και διχαλο αλλα και το υπολοιπο συστημα.
3)εκκκεντροφοροι και ελατηρια βαλβιδων.ποιο αγριο προφιλ του 106 καθως και ρυθμιζομενα γραναζια που εχει το 106.
4)κεφαλη(το 206 εχει μεγαλυτερες βαλβιδες και καλυτερα ροικα εξελιγμενους αυλους.)
5)το 106 εχει μεταλικο καρτερ ενω το 206 αλουμινενιο.
6)διαφορετικο εκγεφαλο και πλεξουδα
7)διαφορετικα πιστονια
8)διαφορετικες μπιελες


οποις γνωριζει κατι παραπανω ας το γραψει.
ευχαριστω.
DrJekyll - Τρι 13 Μάρ 2007, 22:25:12
Θέμα δημοσίευσης: Πιστόνια - Διαφορές TU5JP4 με TU5J4
Έχω ακούσει δυό τρείς να λένε ότι τα πιστόνια από τα 1,6άρια 206-307 είναι "ημι-σφυρίλατα"...Αληθέύει? Shocked

Παίζει να είναι καλύτερα από τα πιστόνια των rallye???
brz20 - Τετ 14 Μάρ 2007, 00:19:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αληθεια ειναι.
Lef205 - Τετ 14 Μάρ 2007, 02:31:25
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστόνια - Διαφορές TU5JP4 με TU5J4
DrJekyll έγραψε:
Έχω ακούσει δυό τρείς να λένε ότι τα πιστόνια από τα 1,6άρια 206-307 είναι "ημι-σφυρίλατα"...Αληθέύει? Shocked

Παίζει να είναι καλύτερα από τα πιστόνια των rallye???

Ειναι ημισφυριλατα της mahle και ναι ειναι καλυτερα απο του ραλλυ.
Pughell - Τετ 14 Μάρ 2007, 09:21:50
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακληση...

Να μην ανοιγουμε 5 topic σχετικα με το ιδιο μοτερ...
Κριμα ειναι να γεμιζει σαβουρα το forum...



Τα πιστονια ειναι ακριβως οπως λεει ο Λευτερης και μαλιστα ειναι και ελαφρως πομπε,με "φουσκωμενη" κορωνα δηλαδη. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr