Aladin έγραψε: |
![]() Kalitera einai to egefalaki tis power systems gia to 206,1600cc 16V (10-13 alogata kai 2 kila ropis) i to programa pou einai remapped apo tin peugeot sport aglias kai anebazei tous koftes stis 7600??? Opoios/a mporei na boithisei euxaristos tha to ithela!!! Euxaristo poli!! |
Aladin έγραψε: |
Toso xalia diladi?? ![]() Pantos o teoman exei alli apopsi gia auto. Psaxno na doso kapoia "grigora kai eukola" alogata sto peugot mou kai psaxnpo na do ti na kano. Thanks pantos!! |
Aladin έγραψε: |
Psaxno na doso kapoia "grigora kai eukola" alogata sto peugot mou kai psaxnpo na do ti na kano.Thanks pantos!! |
Sidobre έγραψε: |
Aαααααα!!! Φαντάσου, είχα σοκαριστεί τόοοσο πολύ που το διέγραψα από την μνήμη μου!!! Ναι, είμουν και εγώ από αυτούς τους 4 που πήγαν από κοντά να εξετάσουν αυτό το πράγμα!
|
Vini έγραψε: |
Εγώ πάντως από εκείνο το απόγευμα θυμάμαι το αυτοκόλλητο που πήρα και κόλλησα 206Club of Greece ... που από μόνο του δίνει 15 άλογα στο νερό ... άλλη ψυχολογία ρε παιδί μου!!!! |
Ntinos έγραψε: |
αληθεια το τοπικ με τον εγκεφαλο της πεζο σπορ εγω το ειχα ανοιξει αλλα θυμαμαι μετα οτι καταληξαμε σε αδιεξοδο αφου αν εμπαινε σε cc λογικα δεν θα δουλευε ο μηχανισμος της οροφης και επισης οτι θα χρειαζοταν και τα υπολοιπα μερη, εκκεντροφορους κτλ.μαθατε τιποτα νεοτερο?σε xs δουλευει?ειναι προσθηκη τελικα και οχι εγκεφαλος? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εμεις πηγαμε απο τον Ντινο και βαλαμε για μια βολτα τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT απο το CUP σε ενα 106 GTI.Το αμαξι φοραγε τσιπακι της SUPERCHIPS και μπορω να πω οτι παει και Γ@ΜΩ.Θελαμε να δουμε την διαφορα που θα ειχε ο εγκεφαλος με το SUPERCHIPS με τον εγκεφαλο της PEUGEOTSPORT.Η διαφορα εμφανεις με το που βαλαμε μπροστα.Μπουμπουνατο δουλεμα ασταθες ρελαντι και εσβηνε.Βεβαια κανουν μια μαγκια στην πεταλουδα ανοιγωντας την λιγο και το προβλημα λυνετε.Στον δρομο τωρα το αμαξι σκοτωνε......Αν πας με σταθερο γκαζι πχ 2000 στροφες ξαφνικα το αμαξι λες και μπουκωνει και παει να σβησει.Εσυ σταθερο παντα το γκαζι και εκει που λες σβηνει...ξαφνικα αρχιζει και ανεβαζει στροφες λες και ο εγκεφαλος παταει μονος γκαζι.Σκασιματα-φλογες και γενικα ενας πανζουρλιζμος στο αφημα του γκαζιου.Ψηλα........απο αλλο πλανητη.Για αλλη μια φορα ειναι αυτο που λεω.....ΣΑΝ ΤΗΝ PEUGEOTSPORT KANENAΣ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
ΟΜΩΣ ΠΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ.ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ. |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
www.powersystem.fr .Προσωπικά δεν πιστεύω τoυς προγραματιστες.Αυτο ομως το χω πιστεψει.Εδώ εχει 600ε ,στη Γαλλια εχει 380ε.Ας πάρουμε ενα ολοι μαζι το δοκιμαζουμε και μετα τα περνουμε.10ps και 2kgm ροπη δινει. |
Sidobre έγραψε: |
Κάπου εδώ είχαμε γράψει για το μαραφέτι..
Ρίξτε ένα κόπο να το διαβάσετε! Μιλάμε το είχαμε δει τον Σεπτέμβριο του 2002... ![]() http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=8410 |
lucifer έγραψε: |
ας βγει καποιος ρε παιδια που εχει ηδη τσιπαρει το αμαξι του και να ριξει λιγο φως στην ιστορια.
|
Sidobre έγραψε: | ||
Κοίτα, ακούγομαι γενικά σκληροπυρηνικός, αλλά θεωρώ ότι όταν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά δεν είναι απαραίτητο να τσιπαριστεί ή να επαναπρογραμματιστεί. Τα χρήματα συνήθως που δίνουμε είναι δυσανάλογα με το αποτέλεσμα και κυρίως όταν έχουμε ένα δύσκολο χαρτογραφικά εγκέφαλο όπως αυτός του 1,6. Τι εννοώ; Τα καινούργια εγκεφαλάκια έχουν μερικές δικλείδες ασφαλείας όσο αφορά το πρόγραμμα. Αυτά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι παίρνουν παραμέτρους π.χ. από τον λάμδα (και όχι μόνο) και αν δεν διαβάζει σωστά κόβει χρόνο ψεκασμού. Προσπαθεί να κρατήσει στοιχειομετρικά το μίγμα πάντα στην χαρτογράφηση μεσαίου φορτίου 14,1/1 ενώ στο πλήρες φορτίο 12,5/1. Οταν γνωστή εταιρία προγραμμάτων σου λέει ότι με chip αξίας 500 ευρώ θα πάρεις 1 ολόκληρο άλογο, καταλαβαίνεις τι παίζεται. Ομως όταν γίνονται επεμβάσεις στον κινητήρα (αλλαγή εκκεντροφόρων, αύξηση συμπίεσης, τούρμπο κλπ κλπ) τότε ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή το τσιπάρισμά του (στην ουσία το τσιπ είναι ένα νέο πρόγραμμα που τοποθετούν σε κενή EPROM αφού πρώτα αφαιρέσουν την παλιά) είναι απαραίτητος γιατί θα πρέπει το πρόγραμμα να συνεργάζεται με τα παρελκόμενα (αλλαγή αβανς, περισσότερα μίγματα κλπ κλπ κλπ). Αρα εδώ νομίζω θα πρέπει να σκεφτείτε ποιό είναι το βαλάντιό σας, πόσο βαθιά θέλετε να κολυμπήσετε και έως που πρέπει να φτάσετε και όλα αυτά από την αρχή. Διαφορετικά αφήστε το αυτοκίνητο ως έχει βάζοντας ψυχολογικά κυρίως βοηθήματα. |
Ntinos έγραψε: |
στα λογια μου κιεσυ,η στοιχειωμετρικη αναλογια ειναι 14,7/1 συνηθως |
Sidobre έγραψε: |
Κάπου εδώ είχαμε γράψει για το μαραφέτι..
Ρίξτε ένα κόπο να το διαβάσετε! Μιλάμε το είχαμε δει τον Σεπτέμβριο του 2002... ![]() http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?p=8410 |
Sidobre έγραψε: | ||
Κοίτα, ακούγομαι γενικά σκληροπυρηνικός, αλλά θεωρώ ότι όταν ένα αυτοκίνητο είναι μαμά δεν είναι απαραίτητο να τσιπαριστεί ή να επαναπρογραμματιστεί. Τα χρήματα συνήθως που δίνουμε είναι δυσανάλογα με το αποτέλεσμα και κυρίως όταν έχουμε ένα δύσκολο χαρτογραφικά εγκέφαλο όπως αυτός του 1,6. Τι εννοώ; Τα καινούργια εγκεφαλάκια έχουν μερικές δικλείδες ασφαλείας όσο αφορά το πρόγραμμα. Αυτά με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι παίρνουν παραμέτρους π.χ. από τον λάμδα (και όχι μόνο) και αν δεν διαβάζει σωστά κόβει χρόνο ψεκασμού. Προσπαθεί να κρατήσει στοιχειομετρικά το μίγμα πάντα στην χαρτογράφηση μεσαίου φορτίου 14,1/1 ενώ στο πλήρες φορτίο 12,5/1. Οταν γνωστή εταιρία προγραμμάτων σου λέει ότι με chip αξίας 500 ευρώ θα πάρεις 1 ολόκληρο άλογο, καταλαβαίνεις τι παίζεται. Ομως όταν γίνονται επεμβάσεις στον κινητήρα (αλλαγή εκκεντροφόρων, αύξηση συμπίεσης, τούρμπο κλπ κλπ) τότε ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου ή το τσιπάρισμά του (στην ουσία το τσιπ είναι ένα νέο πρόγραμμα που τοποθετούν σε κενή EPROM αφού πρώτα αφαιρέσουν την παλιά) είναι απαραίτητος γιατί θα πρέπει το πρόγραμμα να συνεργάζεται με τα παρελκόμενα (αλλαγή αβανς, περισσότερα μίγματα κλπ κλπ κλπ). Αρα εδώ νομίζω θα πρέπει να σκεφτείτε ποιό είναι το βαλάντιό σας, πόσο βαθιά θέλετε να κολυμπήσετε και έως που πρέπει να φτάσετε και όλα αυτά από την αρχή. Διαφορετικά αφήστε το αυτοκίνητο ως έχει βάζοντας ψυχολογικά κυρίως βοηθήματα. |
Ntinos έγραψε: |
Λιγο να σε κατατοπισω για τον προγραμματισμο γινεται ,αφου σπιτι μου διαθετω eprom burner τον οποιο χρησιμοποιει ο αδερφος μου για να 'τυπωσει' προγραμματα σε τσιπ για το civic vti που εχει.
Ολα τα λεφτα,στην διαδικασια ειναι να βρεθουν τα σωστα bin με μεταβλητες για τις ρυθμισεις καυσιμου,αβανς κτλ. Με ενα καταλληλο προγραμμα που βρισκεις και στο internet, μπορεις να φτιαξεις μια χαρτογραφηση με τα καταλληλα bin αφου απο μονος σου χρειαζεσαι και την χρηση δυναμομετρου για να δοσεις δικες σου τιμες.Αυτο κανουν και οι καλοι programmer της αγορας,προγραμματιζουν σε real time τις μεταβλητες ωστε να ειναι ποιο καταλληλες. Ολο το προβλημα λοιπον ειναι να βρεθει το καταλληλο λογισμικο,που για νεα μοντελα ειναι δυσκολο συνηθως και τα καταλληλα bin με μεταβλητες ωστε να εχεις απο καπου να βασιστεις, ωστε να βελτιωσεις την αποδοση. Η αναξιοπιστια στα προγραμματα εμφανιζεται οταν ο αλλος για να πουλησει τραβαει πολυ τις τιμες των μεταβλητων ωστε να βγαλει περισσοτερο κερδος σε αποδοση,και να υποσχεθει περισσοτερα.Ενα καλο προγραμμα δεν ειναι αυτο που ταζει τα περισσοτερα αλλα αυτο που δουλευει το μοτερ οσο ποιο καταλληλα και ποιο αποδοτικα γινεται. π.χ για το vti μπορει ρυθμιζοντας να εμπλεκεται το κοκορακι νωριτερα να παρεις καλιτερη αποδοση ποιο χαμηλα αλλα επειδη λογο ροπης αδρανειας οι εκκεντροφοροι πρεπει να εχουν μια α ταχυτητα για να αυξησει το βυθισμα χωρις να πεσει η αποδοση την συγκεκριμενη στιγμη που εμπλεκεται αν το παρακανεις και το βαλεις να γινεται στις π.χ 4000 σ.α.λ τοτε το αμαξι ψοφαει για καποιες στροφες και συνολικα χειροτερευουν οι επιδοσεις.Το αντιθετο ισχυει για το μικροτερο μοντελο με τα 125 αλογα vtec 1,6 και τον μονο εκκεντροφορο που λογο μικροτερης ροπης αδρανειας το συστημα εμπλεκεται στις 4400 αν δεν κανω λαθος αλλα στις υψηλες στροφες βεβαια η αποδοση δεν ειναι η ιδια με του vti. Οπως καταλαβαινεις ειναι θεμα του ο βελτιωτης να γνωριζει πως θαποδοσει καλιτερα το μοτερ και με ποιες ρυθμισεις,και να μην υπερβαλει παντοτε,μια ποιο γραμμικη αποδοση σε ολο το φασμα των στροφων ειναι η καλιτερη επιλογη ειδικα οταν βελτιωνεται μονο ο προγραμματισμος. Και βεβαια θεωρω πως για να παρεις μια α αποδοση δεν πρεπει να καταργεις σενσορες ωστε να κοροιδεψεις τον εγγεφαλο. Μπορει καταργωντας το δευτερο λ η ενα σενσορα υργασιας να παιρνουμε καποια κερδη αλλα οταν σε καθε γκαζια αφηνουμε δηλητηριο απο την εξατμιση και υπερβολικους ρυπους ειμαστε το λιγοτερο ΑΝΕΥΘΗΝΟΙ μην πω εγγληματιες.Τα ιδια ισχυουν και για την αφαιρεση του καταλυτη.Μην τα θελουμε και ολα δικα μας,οποιος θελει αμαξι με 400 αλογα δεν αγοραζει peugeot,βρισκει αυτο που μπορει να τα βγαλει χωρις βανδαλισμους στο περιβαλλον. Το εχω πει και το ξαναλεω,το προβλημα των περισσοτερων με ταμαξι τους ειναι οτι δεν αγοραζουν αυτο που θελουν πραγματικα,αλλα αυτο που νομιζουν οτι θελουν.Δεν μπορει ναγορασεις 1,4 και να ζητας να πηγαινει σαν 2,0 λτ.Καλιτερα βρες ενα μεταχειρισμενο και παρε που να το ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣΑΙ και μην αγοραζεις ενα αμαξι που δεν σου κανει και μετα μπαινεις στα φορουμ και προσπαθεις να βρεις πως θα παρεις 2-3 αλογα. Η ακομα ποιο λογικο,αν θες 140 αλογα, βγαλε το 1,4 και βαλε το διλιτρο μοτερ |
Kouzman έγραψε: |
φιλε κωστα... ναι καλο θα ηταν να βαλεις...
δεν σου λεω οτι θα παρεις 10 αλογα αυτα ειναι μαμακειες... μπορει να παρεις 3-4 στο top end αλλα θα παρεις αρκετα καλη ροπη και αρκετη περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες που εκει μπορει να αγγιξει τα 10 αλογα... αν θες εχω την δυναμομετρηση μου με σκουπα και εξατμιση απο καταλυτη και πισω και ακριβως απο πανω την αλλαγη που ειχα με το superchip... μπορω να στο στειλω e-mail αν θες ή αν θελει καποιος moderator να του το στειλω να το σηκωσει... να το δουμε ολοι. ειναι κατι που εγινε, το δοκιμασα και απαντω τεκμηριωμενα...το διαγραμμα θα λυσει πολλες απορειες... |
Kouzman έγραψε: |
θα την στειλω στοn TONY PAP το βραδυ γιατι τα εχω στον σκληρο στο σπιτι και πιστευω πως θα την σηκωσει online... ![]() |
Παράθεση: |
καταρχην δεν εχω 1.4 αλλα 1.6 ![]() |
Ntinos έγραψε: | ||
φυσικα και δεν εχεις 1,4 μιλαμε υποθετικα,δεν το λεω συγκεκριμενα σε σενα αλλα σε μια γενικη φαση. Για το 206cc 1,6 επειδη εχω εμπειρια,και πεφτει ενα στα χερια μου πολυ συχνα και γενικα εχω κανει πολλα χιλιομετρα θελω να προσθεσω οτι αν εχεις σχετικα λιγα χιλιομετρα στο κοντερ κατω απο 25-30,000 κανε υπομονη γιατι η αποδοση του μεταμορφωνεται μετα τις 30,000.Μπορει εσυ που το οδηγας καθημερινα να μην το καταλαβαινεις τοσο,αλλα ενας ποιο ευκαιριακος χρηστης το καταλαβαινει αμεσως.Το αμαξι καινουργιο σερνοταν κανονικα,χαμηλα ηταν ψοφιο και μετα τις 4 ξυπναγε μεχρι τις 6. Τωρα με 35,000 χιλιομετρα πραγματικα και ο κινητηρας στροφαρει,και ποιο ελαστικο ειναι χαμηλα. Σε γενικες γραμμες θεωρω επαρκη εως αλη την αποδοση του και μην πω οτι και οταν ειναι ανοιχτο ο διλιτρος κινητηρας πρεπει να ζοριζει αρκετα το πλαισιο το οποιο ταλαντωνεται πολυ ειδικα σε τραχυ εδαφος. Το αυτοκινητο ειναι μουν@ρ@ στην τελικη και εγω προσωπικα θα προτιμουσα να ριξω καποια χρηματα σε μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση ,μια ομορφη ζαντα, αν εχεις τα μαυρο-κοκκινα δερματα τον δερματινο μαυρο-κοκκινο λεβιε τις momo για το χειροφρενο (ειναι must), τα lexus-style φαναρια πισω παρα σε σκουπες,εξατμισεις και αλλα περιφερειακα που το πολυ να βελτιωσουν την αποδοση σε υψηλες στροφες με αδειασμα χαμηλα. Και ειδικα οταν υπαρχει ετοιμη επιλογη να βαλεις το διλιτρο με τα 136 αλογα και να εχεις ροπαρα και γραμμικη αποδοση-σκεψου το λιγο πουλωντας το δικο σου μοτερ με λιγα χιλιομετρα και βαζωντας αλλα 1000-1500 ευρω εχεις 30 αλογα και το σημαντικοτερο 4 κιλα ροπη σε ολο το φασμα των στροφων. |
lucifer έγραψε: | ||||
το αμαξι το εχω 2 χρονια και εχω κανει 56000χλμ! ηδη εχω βαλει αναρτησεις εχουν ερθει και οι 17αρες ζαντες κτλ κτλ κτλ.προσωπικα θελω κατι μεσο δηλαδη οχι ενα αμαξι το οποιο θα ειναι κουκλα και θα σερνεται ουτε να ειναι βρομογκαζο και να εχω σιδερενιες ζαντες με τασια.απο οτι βλεπω εχουμε ξεφυγει λιγο. οσο για την αλλαγη του μοτερ δεν το σκεφτομαι τοσο νωρις.στο κατω κατω αυτα που βαζω δεν πανε χαμενα.εαν καποια στιγμη βαλω 2λιτρο μπορω να τα κοτσαρω και στο αλλο μοτερ. |
Kouzman έγραψε: |
ηταν κανενα παλικαρι κατα τις 8 και κατι στο φαναρι της πετρου ραλλη με κιφησο πισω απο το cc?
το οδηγουσε ο αδερφος μου και μου το ειπε... ενα ασημι 206 με μεγαλα αυτοκολλητα του club και αν ειδε καλα φορουσε Gr.N... φιλε TONY PAP δες ρε σε ποιον μπορεις να στειλεις τις φωτο να τις σηκωσει στη σελιδα...??? |
Ntinos έγραψε: | ||||||
το προγραμμα του 1,6 θα βαλεις στο διλιτρο? ![]() και η σκουπα παρεπιπτοντως δεν μπαινει. τελος αν εβαλες 17αρες ζαντες και φωναζεις οτι δεν παει εισαι αξιος της μοιρας σου. εχω δει civic vti 1,6 type-r 180 αλογα σε κοντρα με 17αρες να τρωει κολωνα απο εντελως μαμα ιδιο (με 160 αλογα και το απλο vti μοτερ) για να παρεις μια γευση του ποσο εκοψε σε αμαξι 180 ιππων. μην πιασουμε και σαυτο το ποστ τα περι ροπης αδρανειας και βαρους μη αναρτωμενων μαζων γιατι βαριεμαι ![]() Εγω το 206cc που οδηγαω ειναι 1,6 με 15αρες momo και ιδια διασταση ελαστικων,στριβει-φρεναρει-επιταγχυνει μια χαρα και ειναι χαρμα οφθαλμου. Μιας ομως και τις εβαλες τις 17αρες βαλε και το διλιτρο μοτερ να ησυχασεις ![]() |
Kouzman έγραψε: |
θα την στειλω στοn TONY PAP το βραδυ γιατι τα εχω στον σκληρο στο σπιτι και πιστευω πως θα την σηκωσει online... ![]() |
Παράθεση: |
ωραια μου την ειπες για την σκουπα που δεν ηξερα οτι δεν ταιριαζει.για το προγραμμα ημουν σιγουρος πως θα παει αχρηστο.αλλα δεν σε ειδα να αναφερεσαι για χταποδι μεσαιο τελικο τα οποια σε τελικη αναλυση ειναι και τα πιο ακριβα.οσο για τις ζαντες αραξε με τις δεκαπενταρες σου γιατι στις στροφες θα ψαχνεις να με βρεις.εαν εσυ εισαι πορωμενος με τις κοντρες στις ευθειες εγω δεν ειμαι.αυτο που με κα......νει ειναι οι στροφες.ΠΟΛΛΕς ΣΤΡΟΦΕΣ. |
MAG206cc1.6 έγραψε: |
ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΛΕΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΑΘΟΣ.
1. ΤΟ 195/55/15 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΡΟΧΟΥ ΜΕ 205/40/17 2. ΤΟ 40 ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. |
Kouzman έγραψε: |
για δειτε αυτο...
http://users.hol.gr/~kouzman/ μολις τωρα το εφτιαξα σε μια πολυ νεογνη μορφη... ουτε ξερω καν αν δουλευει... το πρωτο διαγραμμα ειναι πριν και μετα το superchip...με σκουπα simota και εξατμιση απο καταλυτη και πισω χωρις μεσαιο και με ενα τελικο remus universal το οποιο δεν ηταν σωστο για το μοτερ... |
lucifer έγραψε: |
απλα ειχα την εντυπωση οτι μου την ελεγες λιγακι και τα πηρα. δικο μου το λαθος.οσο για την κοντρα αδερφε εγω ελεγα για το 206cc με τις momo και οχι για ενα αμαξι 800 κιλων.γνωριζω τι ρολο παιζει το βαρος στις στροφες.δηλαδη θες να μου πεις οτι ακομα και με ενα λαστιχο 205/40/17 θα μου την κανεις με τα 165 λογω βαρους??
η παρεξηγηση παντως εληξε εκ μερους μου ![]() |
Παράθεση: |
ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΛΕΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΛΑΘΟΣ.
1. ΤΟ 195/55/15 ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΡΟΧΟΥ ΜΕ 205/40/17 2. ΤΟ 40 ΠΡΟΦΙΛ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ |
Kouzman έγραψε: |
ηταν κανενα παλικαρι κατα τις 8 και κατι στο φαναρι της πετρου ραλλη με κιφησο πισω απο το cc?
το οδηγουσε ο αδερφος μου και μου το ειπε... ενα ασημι 206 με μεγαλα αυτοκολλητα του club και αν ειδε καλα φορουσε Gr.N... |
Kouzman έγραψε: |
για δειτε αυτο...
http://users.hol.gr/~kouzman/ μολις τωρα το εφτιαξα σε μια πολυ νεογνη μορφη... ουτε ξερω καν αν δουλευει... το πρωτο διαγραμμα ειναι πριν και μετα το superchip...με σκουπα simota και εξατμιση απο καταλυτη και πισω χωρις μεσαιο και με ενα τελικο remus universal το οποιο δεν ηταν σωστο για το μοτερ... |