DimiP έγραψε: |
και αν θες να δεις τοποθετημενο ενα μαυρο-μπλε της isotta κοιτα εδω:
http://www.206club.gr/site/pages/gallery/images/dimip/3.jpg |
Skull έγραψε: | ||
Για πες και καμια τιμη??? Τετοιο χρωμα μονο παιζει σε OMP!Εσυ γιατι διαλεξες τετοιο χρωμα??δεν εψαξες καθολου το χρωμα του αυτοκινητου σου??? |
Skull έγραψε: |
Τελικως παρηγκειλα ενα καινουργειο δυχρωμο της ΟΜΡ που ταιριαζει με το χρωμα του αυτοκινητου μου!Γι αυτο που λετε δεν υπαρχει τροπος να σηντηρεις το δερμα του τιμονιου με καμια αλοιφη ή κανα σπρει??Κατι θα υπαρχει... |
DimiP έγραψε: | ||
που θα δουμε καμια φωτογραφια ;; γιατι η διευθυνση που εδωσες πιο πανω σε παει στην κεντρικη σελιδα της ΟΜΡ. ποιο ακριβως ειναι το τιμονι που πηρες ;; |
Skull έγραψε: | ||||
Αυτο ειναι που λέω: http://www.ompracing.it/en/homeen.htm?changelanguage=en Ακριβως ετσι ειναι μονο που δεν εχει την μπλε γραμμη στο πανω μερος! ![]() |
DimiP έγραψε: |
ασχετο !! ![]() ![]() ![]() |
Skull έγραψε: | ||
Ευχαρηστω για το μαθημα που μου παρεδωσες "δασκαλε" Dimip( ![]() ![]() Καλο ειναι ρε γιατι δεν σου αρεσε??Το καλο ειναι που ειναι δυχρωμο και για το τιμονι του 206 δεν εχει αυτην την γραμμη στο πανω μερος του τιμονιου! |
Skull έγραψε: |
Ωπ μολις βρηκα και την φοτο να σας διξω:
![]() Και ενοειτε οτι θα συνεχισει ολο το κιτ απο λεβιεδες,φυσουνες,πατακια κ.α. απο την ιδια εταιρια... ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
ποσο πηγε το "μαλι"; εχει και τα "φουσκωματα" αριστερα και δεξια ;;; |
Skull έγραψε: | ||||
Το μαλλι πηγε 83ευρο με τοποθετηση και κεντημα.... Οσο τον εβλαπα παλικαρι πραμα να κενταει ελεγα οτι αξιζει τα λεφτα του... ![]() ![]() ![]() Τα φουσκωματακια τα εχει!Βασικα μεσα στο κουτι ειχε δυο πλαστικα-ελαστικα κομματακια που κολληθηκαν με μια κολα και κεντηθηκαν απο πανω.... |
DimiP έγραψε: |
πως στερεωνεται στα μπρατσα;;; με δεσιμο η κλιπς;;;
απο που το πηρες;; ειχε αναλυτικες οδηγιες;;; καθως και τα υλικα;;; (κλωστη/βελονα); |
Skull έγραψε: | ||
Στα μπρατσα στερεωνετε(αν εννοεις το δερμα) με Μ3 κολλητικη ταινια και ραβεται μονο γυρο-γυρο στο τιμονι! Το πηρα απο εναν φιλο στηνΕδεσσα!Αν θες κανουμε και παραγκελειες μεσο Internet( ![]() ![]() ![]() Δεν ειχε και αναλυτικες οδειγιες γιατι δεν ειναι και δυσκολο να καταλαβεις πως το κολας και το κεντας... Ναι ειχε και τα υλικα σκληρη μαυρη κλωστη και σκληρη μεγαλη ισια βελονα η οποια εσπασε αλλα ειχε κι αλλη αυτος γιατι εχει ραψει και εχει ραψει.... Τι εγινε Δημητρακη???Σου αρεσε το τιμονακι??? ![]() ![]() Καλα εσυ που το εκανες μονος δεν εβγαλες το τιμονι???Πρεπει να πεδευτικες παρα μα παρα πολυ! ![]() Παντως αν θες οδηγιες για το πως βγαινει το τιμονι ειναι ευκολο και μπορεις να το κανεις στειλε μου πμ(ξες εσυ οι πολυτιμες πληροφοριες που δεν εκτιμουντε και πολυ ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
...μη χαιρεσαι!!!
το τιμονι δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε σαν συνολο αλλα σιγουρα μου αρεσε το τρυπημενο κατω μερος (ετσι ειναι οντως; ![]() τωρα ρωταω για να μαθαινω τι βγαζουν οι αλλες εταιριες και να συγκρινω. δεν μου αρεσε που κολλας τα μπρατσα με 3Μ κολλητικη γιατι τρωνε μεγαλο ζορι και θα σου ξεκολησουν καποια στιγμη (θυμισου με) το δικο μου της ISOTA είχε κοπιτσες οι οποιες ενω φανηκε αρχικα να το στερεωνουν καλα μετα απο 3-4 μηνες σχιστηκαν και εκανα πατεντα -τις εβγαλα και κολησα με βενζινοκολα (αθανατο πραγμα) τα κομματια του δερματος , δηλ. εκει που εσυ εβαλες 3Μ τωρα οδηγιες δεν ειχε ε; γιατι παρακαλω; και οσοι θελουν να το ραψουν μονοι τους ;;;...τελος παντων. το δικο μου δεν το ειχα βγαλει ![]() ![]() ![]() παντως στο θεμα τιμης είναι τα ιδια. αν εχει το διατρυτο δερμα στο κατω μερος είναι στα + του!!! ![]() ![]() |
Skull έγραψε: | ||
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Δεν χαιρομαι που σου αρεσε ή δεν σου αρεσε γιατι δεν ειναι αυτη η εταιρια του μπαμπα μου... ![]() Δεν καταλαβαινω πιο τρυπημενο κατω μερος????και γιατι να εχει οδηγειες??? Οσο για το 3Μ το εχει αυτο το τιμονι ο γειτονας μου εδω και ενα χρονο και δεν του εχει ξεκολλησει....το πολυ-πολυ βενζινοκολα και αθανατο! ![]() Βρε Δημητρη ασε τα τιμονια και γραψε και κανα post εκει για τον ενισχυτη... ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
ολα στην ωρα τους!!!!
θα μπει και ο ενισχυτης... σιγα σιγα.. οταν ειπα τρυπημενο εννοω το κατω μισο μερος του τιμονιου, οχι δηλ το μπλε αλλα το μαυρο. στη φωτογραφια που μας εδειξς τουλαχ. αν προσεξεις το δερμα δεν ειναι "συμπαγες" αλλα εχει μικρες τρυπιτσες (για καλυτερο αερισμο). αυτο που εβαλες τις εχει αυτες τις τρυπιτσες ;; αν ναι καλως , αν οχι , κριμα γιατι ουτε το δικο μου εχει! ![]() οι οδηγιες παντα χρειαζονται για να μην βρισκεσαι στη δυσκολη θεση να σου λεει ο υπαλληλος πως για να στο ραψει πρεπει να του πας το τιμονι στο χερι... ![]() ![]() ![]() |
Ydwr έγραψε: |
Νικο θα συμφωνησω και εγω με τον Γιωργο (Χρονια πολλα με την ευκαιρια ![]() Δεν πιστευω οτι ειναι καλη κινηση να καταργησεις τον αεροσακο. (που αχρειαστος να'ναι. Οξω που...τη απ΄την παραγκα) Δες λιγο http://www.isotta.com Εχει καλυμματα απο δερμα τα οποια μπορεις να ραψεις μονος χωρις να καταργησεις τον αεροσακο. Ριξε μια ματια και στο pug του Dimip που το εχει βαλει. http://www.206club.gr/site/index.html |
freestyler έγραψε: |
το ιδιο ειναι ομως βρε σεις με το να βαλεις ενα μομακι? ουδεμια σχεση.... |
freestyler έγραψε: |
δεν ακουω τιποτα!! ![]() ![]() απλα μ'αρεσει να βαλω κατι με στυλ αγωνιστικο κ ενα μομο ειναι αν μη τι αλλο οτι καλυτερο... θα σωθω κ απο την κορνα που για να κορναρεις πρεπει να χεις φαει καλα το πρωι κ να ριχνεις μπουκετα στο τιμονι... ![]() ![]() τωρα οσον αφορα τον αεροσακο.... ετσι κι αλλιως ουτε τη ζωνη δε φοραω.... μακαρι να μην την ξεχνουσα κ να μην την αντιπαθουσα κ για τον αεροσακο δεν με νοιαζει κ πολυ.... |
Skull έγραψε: |
Το μαλλι πηγε 83ευρο με τοποθετηση και κεντημα.... Οσο τον εβλαπα παλικαρι πραμα να κενταει ελεγα οτι αξιζει τα λεφτα του... ![]() ![]() ![]() Τα φουσκωματακια τα εχει!Βασικα μεσα στο κουτι ειχε δυο πλαστικα-ελαστικα κομματακια που κολληθηκαν με μια κολα και κεντηθηκαν απο πανω.... |
chatasos έγραψε: | ||
Το ίδιο (simoniracing) έχω πάρει και εγώ (σε γκρι-μαύρο), αλλά επειδή δεν υπήρχε κάποιος να μου το τοποθετήσει, αναγκάστηκα να το κάνω μόνος μου. Τελικά είναι αρκετά δύσκολο να το τοποθετήσεις και το κυριότερο χρειάζεται υπομονή και χρόνο. Εγώ βέβαια, επειδή το έβαλα 1 μέρα πριν φύγω διακοπές το καλοκαίρι, το έβαλα πολύ βιαστικά, οπότε και η τοποθέτηση δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Και εκτός των άλλων μου κόπηκε και η κλωστή 3 φορές στην μέση της διαδρομής ![]() Στα μείον η βελόνα που περιλαμβάνει...τουλάχιστον με την δική μου ήταν αδύνατο να ράψεις, οπότε αναγκάστηκα να δανειστώ από αλλού. Επίσης χρειάστηκα πένσα σε κάποια σημεία για να την τραβάω. Κατά τα άλλα, μιλάμε για εντελώς διαφορετική αίσθηση στο τιμόνι, ιδίως στα παλιά 206 που δεν έχουν δερμάτινο τιμόνι. ΥΓ: Και ναι, το κάτω μέρος είναι τρυπητό ![]() |
Skull έγραψε: |
Τσαο σου εχει τριφτει καθολου?? εμενα στην αριστερη μερια εκει που γινετε η αλλαγη δερματος χρωματος(απο μπλε σε μαυρο)εχει ενα εξογκοματακι και τρβετε συνεχια... Επεισις μου εχει φυγει ενα μικρο κοματακι απο το μαυρο σημειο κατω ακριβως απο την αριστερη μερια που βαζω το χερι μου! ![]() |
chatasos έγραψε: | ||
Στους 3 μήνες που το έχω, δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα. Αναμενόμενο είναι να τρίβεται στα εξογκώματα (μήπως δεν είναι σφιχτά δεμένο?) αλλά να πω την αλήθεια δεν έχω προσέξει κάτι τέτοιο στο δικό μου. Ή τουλάχιστον κάτι που να με ενοχλεί έντονα. Πάντως αν είχα κάνει καλύτερη τοποθέτηση θα ήμουν και πιο ευχαριστημένος. |
Steve έγραψε: |
Και εγώ είμαι κατά της κατάργησης του εργοστασιακού τιμονιού που έχει αερόσακο...
Συμφωνώ μόνο σε μία περίπτωση, την οποία και θα ακολουθήσω: αλλαγή του εργοστασιακού καθίσματος με bucket, και ζώνη 4 ή 6 σημείων. Ε σε αυτήν την περίπτωση ο αερόσακος είναι άχρηστος διότι δεν πρόκειται να έρθεις ποτέ τόσο κοντά ( σε επαφή δηλαδή ). Αν παρόλα αυτά η σύγκρουση είναι τόσο σφοδρή, το κεφάλι θα ξεκολλήσει από τον λαιμό και θα φτάσει κάτω στον δρόμο ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Το τιμόνι που παιδεύεσαι να βάλεις έχει αερόσακο; Για πες μας περισσότερες λεπτομέρειες... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
συγνώμη αλλά έχεις σκοπόνα το βάλεις στο πολιτικό σου αμάξι καταργώντας τον αερόσακο χωρίς στο αμάξι να έχεις
1ον ζώνες 4 σημείων 2ον κλουβί και 3ον χωρίς εσύ να φοράς κράνος? Εννοείται πως αν ισχύουν τα 1/2/3 τότε σαφώς και θα είσαι πιο ασφαλής αλλά αν δεν τον αερόσακο του οδηγού για κανένα λόγω δεν πρέπει να το αφερέσεις... ...εκτός φυσικά και αν μιλάμε για αμαξι χωρίς αερόσακο από μαμά (πότε ούτωσηάλλως δεν έχεις την ασφάλεια του αερόσακου) ή αν μιλάμε για αμάξι με περιστασιακή χρήση σε πίστα και όχι σε δημόσιο δρόμο... safety first πάντα ![]() υ.γ. πάρε και ένα παρόμοιο τιμόνι με 95mm βάθος http://www.ompracing.it/detail.html?productcode=CORSICA με μικρό κώνο θα έχεις παραπλήσιο αποτέλεσμα |
plaketokofths έγραψε: |
....Άλλωστε μην ξεχνάμε πως τόσα χρόνια τα αυτοκ δεν είχαν αεροσακους.......
.....Προσωπικά αυτοί οι παλιοαερόσακοι (εχει και 4ις εμένα) και το abs μου την δίνουν στα νεύρα. |
plaketokofths έγραψε: |
Σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν θετικά, αλλά υπάρχουν και στιγμές που μόνο καλό δεν κάνουν και όπως είπα δεν είναι πανάκεια. Ειδικά το abs. Τελοσπάντων είμαι οφ τόπικ. |
MEMsound έγραψε: |
δεν χρειάζεται να αναλύουμε τα αυτονόητα...
...καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει αρκεί "μετά" να μην παραπονιέται για τις συνέπειες... |
Snap5 έγραψε: |
Πείτε με καχύποπτο, πείτε όπως θέλετε αλλά μου πέρασε από το μυαλό ότι ίσως να μην συνέδεσαν την μία από τις δυο φίσες (του αερόσακου) για να σβήσει το φωτάκι. Είναι αυτό πιθανό ή ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα άναβε και πάλι? |
Snap5 έγραψε: |
Πως μπορώ νσ ξέρω ότι όντως λειτουργεί ο αερόσακος?
Βασική μέριμνα για μένα είναι η ασφάλεια και θέλω να ξέρω οτι αν χρειαστεί (μακάρι ποτέ) να ξέρω ότι θα ανοίξει. |
Snap5 έγραψε: |
Επίσης όταν γυρνάω τη μίζα στο ταμπλό ανάβει (πέρα των άλλων ενδείξεων) η ένδειξη του αερόσακου και του ABS και μετά αφού πάρει μπρος το αμάξι σβήνουν. Επειδή δεν θυμάμαι, αυτό είναι λογικό σωστά? |