Petros-GTi έγραψε: |
Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. |
Petros-GTi έγραψε: |
Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! |
TONY PAP έγραψε: |
Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.
|
konstantinos έγραψε: |
υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους... Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!! |
pugsang έγραψε: |
Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης. |
pugsang έγραψε: |
Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως... |
pugsang έγραψε: |
VIC της εταιρειας CATCO. |
PANIKOS έγραψε: |
ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣ
ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ GROUP N. Ο ΗΧΟΣ ΣΤΙΣ 2,4-4,8 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ COSWORTH ΣΕ DRAGSTER |
TONY PAP έγραψε: |
και το πιο ωραίο --> ότι πάρεις 300ευρώ (sebring,supersprint,prowler) |