PSClub - Hellas

Εισαγωγή - Εξαγωγή - Εξάτμιση για 206 GΤi...την γνώμη σάς..

Petros-GTi - Τετ 14 Απρ 2004, 17:17:06
Θέμα δημοσίευσης: Εξάτμιση για 206 GΤi...την γνώμη σάς..
Παίδες,
ριχτε μια μάτια στο παρακάτω και πείτε μου την γνώμη σας, καθώς τωρα τελευταια σκεπτομαι σοβαρά να βάλω και εγώ ενα μπουρί ! Very happy Twisted evil


http://www.proven-products.co.uk/ansa_exhausts.htm


mick206 - Τετ 14 Απρ 2004, 18:27:57
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Πέτρο εμένα δεν με ενθουσίασε και πολύ το site... Shocked
Μη μιλήσω για τα προϊόντα... Laughing

Εσύ είδες κάτι συγκεκριμένο; Προσφέρει βελτιωτικά προϊόντα;Έχεις ακούσει καλά λόγια γι αυτήν την εταιρία απο άλλους;

Σόρυ που σε ζαλίζω αλλα προσπαθώ να καταλάβω τι σε έλκυσε σε αυτό το site... Rolling eyes Confused Scratch Laughing

Έχεις σκεφτεί την περίπτωση επώνυμου καζανιού ή χειροποίητου;

Ποπάυ,Παπαδόπουλος,Festus... Λέμε τώρα...
Steve - Τετ 14 Απρ 2004, 18:51:54
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του mick. Το site δε λέει και πολλά, η ΑΝSA δεν ειναι κάποια γνωστή μάρκα!

Γνώμη μου? Βάλε ένα Group N (ελεύθερο) ή δώσε μια και καλή τα λεφτά για Remus/Sebring/Supersprint! Cool
Petros-GTi - Τετ 14 Απρ 2004, 21:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Very happy Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Very happy Very happy


mick206 - Τετ 14 Απρ 2004, 22:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Petros-GTi έγραψε:
Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι.

Πέτρο όλες οι βελτιωτικές εξατμίσεις θέλεις δεν θέλεις κάνουν κάποιο θόρυβο σε ταξίδια... Άλλες περισσότερο-άλλες λιγότερο! Εγώ π.χ έχω μια Festus και σε ταξίδια που πάω με 110-120 ήδη ακούγεται αρκετά και δεν μπορώ να μιλήσω ικανοποιητικά με τον/την συνοδηγό μου. Laughing

Μες στην πόλη δεν έχω παράπονο!!!! Twisted evil Cool Laughing Wink Ίσα ίσα! Very happy
Steve - Πεμ 15 Απρ 2004, 07:52:43
Θέμα δημοσίευσης:
Το 206 πάντως που βγήκε μετά το facelift έχει αρκετά καλή ηχομόνωση... Στο 205 που φορούσα Group N και είμουν 1.400 ο θόρυβος ήταν όλα τα Λ7!!! Ταξίδι πηγαίνεις άνετα... Άμα συνηθήσεις στον θόρυβο της εξάτμισης μερικές φορές ούτε που θα την καταλαβαίνεις... που λέει ο λόγος!!! Embarassed Twisted evil
paradisos9_mr2 - Πεμ 15 Απρ 2004, 08:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
Petros-GTi έγραψε:
Steve και Μιχαλη,
Το ότι κάτι δεν είναι επώνυμο δεν σημαίνει πάντα ότι δεν είναι και καλό. Δεν μιλάω για την συγκεκριμένη εξάτμιση απλά το αναφέρω σαν παράδειγμα!. Very happy Το Gr.N σίγουρα είναι όλα τα λεφτά, αλλά από ότι έχε ακούσει κάνει πολύ φασαρία πράγμα που θα είναι ιδιαίτερα κουραστικό για ταξίδι. Σκέπτομαι για REMUS η για κάποια χειροποίητη αλλά δεν θέλω να βγει πατάτα, και εννοώ λέγοντας με αυτό ότι θέλω να έχει λίγο θόρυβο, να προκαλεί ανοίγοντας το γκάζι, αλλά να είναι και “κύρια” στις ταχύτητες των 160 – 185 που πάω συνήθως σε κάποιο ταξίδι. Το site το βρήκα εντελώς τυχαία. Πάντως ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Very happy Very happy


μπορεις να κανεις Gr N με οσο θορυβο θελεις εσυ!!!!
Steve - Πεμ 15 Απρ 2004, 09:00:57
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο paradisos9_mr2!

Και να προσθέσω και κάτι άλλο: Αν μπεί μόνο τελικό Group N και δεν καταργήσεις τον καταλύτη ή δεν βάλεις καταλύτη ελευθέρας, θα ακούγεται πιο πολύ η μηχανή παρά η εξάτμιση!

Παρεμφερές παράδειγμα : Φίλος μου με saxo vts 1.600 1ου σταδίου έχει βάλει Group N τελικό με τον σωλήνα πίσω αντί για μπούκα, και μετά τις 5.000 σ.α.λ. ακούγεται περισσότερο ο κινητήρας μπροστά παρά το καζανάκι πίσω! Και αυτό γίνεται γιατί δεν έχει πειράξει τον καταλύτη! Ενώ 2 άλλα άτομα εδώ στη Λάρισα γνωστοί μου, με 106 rallye και saxo 1.600 έχουνε βγάλει τους καταλύτες τους και ακούγονται μέχρι και σκασίματα αρκετές φορές Wink (o καταλύτης "πνίγει" τα σκασίματα και δεν τα αφήνει να φτάσουν στο τελικό καζανάκι)

Για να ξέρετε για ποιο καζανάκι συγκεκριμένα μιλάω, ορίστε μια φωτογραφία του:



Αν κάποιος πιστεύει πως κάνω λάθος, παρακαλώ ας με διορθώσει, τεκμηριωμένα όμως! Cool
TONY PAP - Πεμ 15 Απρ 2004, 09:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.

Επειδή είπατε για το vts το οποίο είχε κολλητός μου θα σας πω ότι την καλύτερη απόδοση μακράν την είχε με τελικό group N και μεσαίο σωλήνα supersprint. Ομως ο θόρυβος ενω ήταν φανταστικός (έκανε και ενα γα**τ@ κροτάλισμα!!) σε ταξίδι ήταν τελικά κουραστικός. Προηγουμένως είχε δοκιμάσει Ποπαυ Confused και Παπαδόπουλο Laughing ...

Για επώνυμο τελικό στο 206 διάβασε και κάποια άλλα topics που υπάρχουν και γράφουν υπερ και κατά για κάποιες μάρκες.

Εγω στο δικό μου αν μπορούσα να τα σκάσω τα € θα έβαζα supersprint.
konstantinos - Πεμ 15 Απρ 2004, 11:08:38
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Δεν μπορείς να έχεις απόδοση(=εξτρα άλογα) χωρίς φασαρία.


Εδώ έχω μία ένσταση.... και εξηγούμε

υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους...

Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!!
fpug - Πεμ 15 Απρ 2004, 11:16:33
Θέμα δημοσίευσης:
MAGNEX μεσαιο + σωληνα + τελικο και εχεις το κεφαλι σου ησυχο
και απο αποδοση και απο φασαρια. Wink
pugsang - Πεμ 15 Απρ 2004, 11:31:53
Θέμα δημοσίευσης:
konstantinos έγραψε:

υπάρχει εδώ μέσα ραλάκι (άκακο οπτικά και ακουστικά) με άλογα ικανά να ταπεινώσουν πολλούς φασαριόζηδες τύπους...

Το έκανε ήσυχο γιατί ο γιος του δεν μπορούσε να κοιμηθεί... και τώρα και τσαγιάζει άνετα (και καλύτερα κατά τα λεγόμενά του) και ο γιος του κοιμάται ήσυχος!!!!


Ενταξει η αληθεια ειναι καπου στην μεση και εξηγουμε:

Μπορει η εξατμιση να δωσει ή σε εμενα να εκοψε 1-2 αλογα σε συγκεκριμενο αριθμο στροφων και περιοχης λειτουργιας του κινητηρα αλλα για μενα τιποτα δεν συγκρινεται με την ησυχια και την ιγκογκνιτο εμφανιση.Επισης το ποσο ελευθερη χρειαζεται να ειναι η εξατμιση εξαρταται φυσικα απο τις μετατροπες που εχει το αυτοκινητο και την αναγκη υπαρξης ενος συγκεκριμενου ποσοστου ελευθεριας ή οχι.Για μενα σε νορμαλ αυτοκινητα δεν αξιζει η εξατμιση.Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης.

Αυτά.
Kouzman - Πεμ 15 Απρ 2004, 12:21:58
Θέμα δημοσίευσης:
Η Gr.N έγινε μόδα για πολλούς. Πρέπει να καταλάβουμε πως κάθε μέρος της εξάτμισης έχει ένα συγκεκριμένο ρόλο, έτσι και το τελικό. Το Gr.N ξεκίνησε, όπως και η ονομασία του από τα πρώτα νορμάλ αγωνιστικά… και έπειτα μεταφέρθηκε στους δρόμους καθώς το σύστημα αποδίδει πολύ καλά. Ωστόσο αφού μιλάμε για Gr.N είναι δεδομένο πως θα κάνει θόρυβο… Οι πραγματικές Ν κάνουν θόρυβο όπως και να έχει. Τώρα υπάρχουν και οι «τύπου» Ν που π.χ. τέτοια φοράω στο ρενάκι μου. Στον πέζουλα βάλαμε ένα αντίγραφο του kitcar, όπου όποιος το δει το βαφτίζει Ν, ωστόσο δεν έχει τα 48mm που ομολογκάρονται οι Ν για τα σαξόραλα, αλλά 54mm διότι ακολουθεί τις μετατροπές του μοτέρ. Εγω προσωπικά το βάφτησα kitcar replica…. Το μέγεθός του ξεπερνά οριακά το γυάλινο μπουκάλι της μπύρας του μισού λίτρου (εχω φωτος για όποιον θέλει...). Από θόρυβο, όποιος έχει ακούσει από κοντά kitcar ή Super 1600 θα καταλάβει τι εννοώ και κυριολεκτώ σε αυτό που λέω. Το σκάσιμο υπάρχει συνέχεια, οι φλόγες στον κόφτη είναι καθημερινότητα, και τα καπνίσματα στο ρόπιασμα είναι γεγονός. Ωστόσο σε ταξίδια κουράζει πολύ, αλλά μπρος τα κάλλη τι ο πόνος…. Και καταλύτη φοράμε αλλά αγωνιστικό…Με το καλό μόλις τελειώσουμε το μοτέρ σκεφτόμαστε για την αλλαγή του 4-1 χταποδιού της supersprint με ένα χειροποίητο με dragster προσανατολισμούς, ξανά 4-1 αλλά με την ένωση του 4 σε 1 να γίνεται σε μεγαλύτερη απόσταση (κάτω από το μοτέρ ωστέ να έχουν τα καυσαέρια μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου)…. (ποιος έχει δει το χταπόδι του Λούκου στο AX του???)… Προσωπικά οι βολτατζιδικοι να προτιμήσουν κάτι πιο νορμάλ, και αφήστε τα (αληθινά) Ν στους απανταχού γκαζοφιλ της βούτας και της μαύρης…
Vini - Πεμ 15 Απρ 2004, 12:22:50
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:

Αντιθετα ενας ελευθερος μεταλλικος αγωνιστικος καταλυτης κανει καλυτερη δουλεια αποδεδειγμενα.Στο δικο μου πιο πολυ διαφορα εκανε ο καταλυτης των 200 Ευρω παρα το ολο υπολοιπο συστημα των 330 Ευρω που στο κατω κατω μπορει και να μην χρειαζοταν γιατι για λογους αξιοπιστιας και παρολη την υπαρξη αγριεμενων εκκεντροφορων η συμπιεση δεν ταξιδεψε σε τρελλα νουμερα αλλα κρατηθηκε σε πολυ νορμαλ τιμες τις ταξεως του 11:1 απο 10.7-10.8 μαμα πραγμα που δεν καθιστα απαραιτητη την υπαρξη πολυ ελευθερης εξατμισης.


Ο ελεύθερος αγωνιστικός μεταλλικός καταλύτης, που έχεις βάλει είναι νόμιμος ή παράνομος για κυκλοφορία στο δρόμο ? ?
Και κατα πόσο το αυτοκίνητο περνάει ΚΤΕΟ μετά την εισαγωγή του ? ?
Κάρτα καυσαερίων βγάζει ? ?
Ο ποιο φτηνός νόμιμος μεταλλικός καταλύτης (όχι Ελληνικός) που έχω βρει κόστιζε περί τα 300euro ... μετά από τρελό ψάξιμο. Μάκη που τον βρήκες με 200 ? ? ?
pugsang - Πεμ 15 Απρ 2004, 12:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως... Laughing
Vini - Πεμ 15 Απρ 2004, 13:33:22
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Το αν ειναι νομιμος ή παρανομςο καθορίζεται απο το αν βγαζει καρτα καυσαεριων ή οχι το αμαξι.Ο δικος μου ο VIC ήρθε με εγγυηση 2 ετων για καρτα καυσαεριων και καλη λειτουργια.Απλα πρεπει να πας να βγαλεις μια καρτα πριν και μια μετα την τοποθετηση για να ισχυει η εγγυηση.Απο εκει και περα οτι τυχει μεσα στα 2 χρονια απο την ημ/νια αγορας σου τον αλλαζουν με καινουριο.Ο καταλυτης κοστισε 220 ευρα και 40 η τοποθετηση που ειναι πολυ κοντα στα 300 που τον εχεις βρει.ΤΑ υπολοιπα απο κοντα γιατι αμα σε στειλω απο Μοναχο στον Ταυρο θα σου ερθει καπως... Laughing


H κάρτα καυσαερίων δεν προδικάδιζει και την νομιμότητα. Απλά αποτελεί έγγραφο που πιστοποιεί την σωστή λειοτυργία της εξαγωγής του αυτοκινήτου την στιγμή που την βγάζεις. Ποιου αυτοκινήτου όμως? Και ποιας εξαγωγής? Και από ποιο συνεργείο ? Εγώ προσωπικά έχω υπόψην δύο συνεργεία που στο ένα βγάζεις κάρτα εύκολα και στο άλλο με το παραμικρό σε κόβουν.
Αρα η κάρτα αποτελεί απλά ένα έγγραφο που υποδεικνύει την προς στιγμήν νομιμότητα του αυτοκινήτου. Μπορεί σε κάποιο έλεγχο καυσαερίων (μπλόκο τροχαίας) ... απλά να μην είναι νόμιμη ή στο ΚΤΕΟ να δουνε κάτι άλλο ... και να σου κόψουν το αυτοκίνητο.
Τώρα θα μου πεις όλα είναι πιθανά ... ! Τέλος πάντων ... Το ζητούμενο είναι αν επιτρέπει η Ελληνική νομοθεσία την αντικατάσταση του νορμάλ καταλύτη από κάποιον άλλον καταλύτη τύπου αγωνιστικού και φαντάζομαι συρμάτινο?

Εκτός αν εννοείς μεταλλικό αγωνιστικό καταλύτη τους μεταλλικούς τύπου Americat ή Remus ή Supersprint κλπ...κλπ... ... oπότε όλα καλά ...

Ο δικός σου είπες ότι είναι μάρκα VIC ? ? ? χμμμ....άλλες πληροφορίες ? Rolling eyes Rolling eyes
pugsang - Πεμ 15 Απρ 2004, 13:52:35
Θέμα δημοσίευσης:
O καταλυτης διαχωριζεται σε αγωνιστικος απλος μεταλλικος κλπ απο τις οπες που εχει για να περνανε τα καυσαερια.Οι 100 οπων ειναι πιο ελευθεροι απο τους 200 οπων κλπ.Για το 106 υπηρχε μεταλλικος 200 οπων και αγωνιστικος 100 οπων.Με τον 100αρη λοιπον ο αντιπροσωπος μου εδωσε και την εγγυηση των 2 ετων που γραφει τα περι καρτας.Φυσικα το δικο μου την καρτα καυσαεριων την εχει ακουστα μονο αφου δεν βγαζει ουτε με σφαιρες αλλα για αυτο δεν φταει ο καταλυτης.Απο την στιγμη ομως που στον πουλαει με εγγυηση σημαινει οτι την καλυπτει αφου εχει μαλιστα και σαν προιον εγκριση τυπου.Αν δεν ηταν νομιμος δεν θα επαιρνε εγκριση τυπου και το ξερεις καλα αυτο.Δυστυχως πληροφοριες μοντελα κλπ δεν εχω εκτος του οτι ειναι VIC της εταιρειας CATCO.
Vini - Πεμ 15 Απρ 2004, 14:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
VIC της εταιρειας CATCO.


αυτό λέει πολλά ...

όσο για τις νομιμότητες ... εφόσον έχει έγκριση τύπου για αυτοκίνητα δρόμου ... no problem ...

ευχαριστώ για τα info!!!
Wink Wink
Panikos - Σαβ 24 Απρ 2004, 16:06:25
Θέμα δημοσίευσης: ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ....
ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣ
ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ GROUP N. Ο ΗΧΟΣ ΣΤΙΣ 2,4-4,8 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ COSWORTH ΣΕ DRAGSTER
Steve - Σαβ 24 Απρ 2004, 18:56:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν το 205 μου με το Group N που καίει και Super και δεν έχει καταλύτη... μόνο το τελικό το Group N... ΑΑΑχχ... θα μου λείψει αυτός ο ήχος πραγματικά, τώρα που πηρα το 206 μου Rolling eyes Razz Wink
George4 - Σαβ 24 Απρ 2004, 23:18:55
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον σου προτεινω για επωνiμο supersprint που ειναι εγγυηση και για 2.0 ειδικα einai super, απο θορυδο μη φοβασαι βγαζει τον επιθυμιτο και μη κουραστικο. αμα πας σε χειροποιητο και εγω πιστευω οτι group Ν ειναι το καλυτερο αλλα απο θορυβο μαλλον θα εχεις προβλημα το οποιο μπορεις να το διορθωσεις με ενα μεσαιο καζανακι με κινδυνο ομως να χασεις ενα μερος απο το αρχικο κερδος ροπης
Peugeot205 - Κυρ 25 Απρ 2004, 23:24:53
Θέμα δημοσίευσης:
Η αληθεια ειναι οτι τα 205 κανουν αρκετο θορυβο μιας και δεν εχουν καθολου μεσαιο καζανακι.Εχω ενα GrN Festus και μιλαμε οτι κανει τρομερο θορυβο και πολυ σκασιμο και ας ειναι καταλυτικο.Σε ταξιδια ειναι αρκετα κουραστικος αλλα στη πολη ειναι τρελα!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
TONY PAP - Δευ 26 Απρ 2004, 07:59:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΚΟΥ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ....
PANIKOS έγραψε:
ΚΑΤΑΡΓΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΟΒΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΚΑΙ ΚΟΛΑΣ
ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ GROUP N. Ο ΗΧΟΣ ΣΤΙΣ 2,4-4,8 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ COSWORTH ΣΕ DRAGSTER


αρκεί όταν ταξιδεύεις στην Εθνική να έχεις ενδοσυννενόηση ή οτοασπίδες...
Steve - Δευ 26 Απρ 2004, 22:23:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αφού λέει "COSWORTH ΣΕ DRAGSTER", άρα διευκρίνισε για που είναι η εξάτμιση Razz Razz Laughing Laughing
Kouzman - Τρι 27 Απρ 2004, 09:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου δεν χρειαζεται να βγαλεις τον καταλυτη για να ακουγεσε ετσι... πιστεψε με...

περιμενω τωρα που πηρα το pc μου στο σπιτι να φτιαξω μια απλη ιστοσελιδα για να σηκωσω ορισμενες φωτο και καποια videos απο τον πεζουλα...

εγω δεν θα πω cosworth σε dragster...αλλα κοντα... εχετε ακουσει το AX του λουκου με τα 220+ αλογα, τις 9500αρες και το ξερο 12 για το τετρακοσσαρι...?

σκεψου το ιδιο σε εκδοση cabrio.... Onfire Silly Silly (τουλαχιστο ηχητικα.... Shocked )
Demis - Τρι 27 Απρ 2004, 09:26:45
Θέμα δημοσίευσης:
Filtate ap'oti blepo xereis polla......Logika exoume to idio amaxi afou kai ego exo cc.....Tha mporouses na mou peis me ti beltiosi na xekiniso sto pezaki mou....pera apo ta klasika (exatmisi,filtro)......?
& smth else....filtroxoani kai skoupa i mono skoupa....thanxx gia to xrono sou......


Run baby...run Twisted evil
Kouzman - Τρι 27 Απρ 2004, 10:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
δεν θα σου πω πολλα γιατι θα επαναλαβω αυτα που γραφονται σε πολλα επιμερους topics...

απλα μια σημειωση. Η σκουπα στο εσωτερικο της περιεχει φιλτροχοανη... Στα TU5JP η σκουπα αποδιδει καλυτερα απο καθε αλλο τυπο φιλτρου...
Steve - Τρι 27 Απρ 2004, 21:50:54
Θέμα δημοσίευσης:
Kouzman αναφέρεσαι στην σελίδα που έχεις στην υπογραφή σου? Question Rolling eyes
TONY PAP - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 15:17:05
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν να μια καινούργια μάρκα.
PROWLER στον Θεόφιλο. ''ειδικό βελτιωτικό καζανάκι που στο ραλλυ απέδωσε 4-5 ίππους στο δυναμόμετρο (ενω σωλήνες+τελικό ανευ καταλύτη στο ραλλύ +10άλογα) !!! Rolling eyes Shocked Rolling eyes

και το πιο ωραίο --> ότι πάρεις 300ευρώ (sebring,supersprint,prowler) Very happy
Steve - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 17:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
και το πιο ωραίο --> ότι πάρεις 300ευρώ (sebring,supersprint,prowler) Very happy


Μιλάς μόνο για τελικό? Μαζί με τα εργατικά ή όχι?
-=N4X=- - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 17:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ενδιαφερον αλλα μαλλον μουφα γιατι αν ηταν κατι το τοσο καλο κ πρωτοτυπο σιγουρα θα ηταν απο καποια εταιρια με το ονομα supersprint ή devil.
volvos - Πεμ 13 Μάϊ 2004, 19:21:16
Θέμα δημοσίευσης:
OTI pareiσ 300... mono poy den einai ΓΝΗΣΙΑ KAI μετα απο 2 χρονακια θα το παρεις αγκαλια.... ο κολλητος μου εβαλε ετσι απο ζαπατινα σεπρινγκ και στα δυο χρονια του...επεσε και οταν πηγε αντιπροσωπεια να γκρινιαξει-3χρονια εγγυηση - γελαλαγανε μαζι του και με την αφελεια του... να ζητας χαρτια αντιπροσωπειας λοιπον οχι θεοφιλου!
Steve - Παρ 14 Μάϊ 2004, 00:41:38
Θέμα δημοσίευσης:
Και ο Ζαπατίνας θεωρείται "επίσημος" αντιπρόσωπος Sebring... Shocked Shocked Shocked
TONY PAP - Παρ 14 Μάϊ 2004, 08:15:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχήν αυτό το μαγαζί του Θεόφιλου στην Βουλιαγμένης απέναντι απο το praktiker ... βαράει μύγες.
Εγω στην αγορά έχω ακούσει (απο ανθρώπους που δούλευαν εκει) ότι ο Θεόφιλος δεν πληρώνει καλά τους μάστορες του με αποτέλεσμα να του οι καλοί να του φεύγουν και να μένουν μόνο οι πιό δεύτεροι...
Από προσωπική εμπειρία απο το μαγαζί του Θεόφιλου στο γκάζι(κάτω απ'την Π.ράλλη) ο μάστορας εκει μου έβαλε στο ibiza που είχα παλαιότερα τον καταλύτη sebring ανάποδα Evil και όταν πήγα μετά απο λιγο καιρό στον Μαυροειδάκο και μου έδειξε τα τοξάκια του (--> φορά καυσαερίων) αναγκαστήκαμε να τον βάλουμε ανάποδα !!! Δηλαδή έπρεπε την ώρα που μου έκανε την κόλληση να είμαι και εγω κάτω απο το αμάξι για να τσεκάρω? ΗΜΑΡΤΟΝ !


Τα 300€ είναι με τοποθέτηση και μπορούν να γίνουν και με δόσεις σε visa.(Aυτός για μένα είναι σημαντικός λόγος οταν είμαι στεγνός απο cash)

Επειδή μίλησα με τον Ζαπατίνα προσωπικά και μου έδωσε τιμή 330€ για το sebring οπότε +30€ για το ίδιο καζάνι Evil
Τώρα για τα μαιμού δεν μπορώ να ξέρω ποιά καζανάκια είναι απο πιό εργοστάσιο πχ της sebring ειδικά στα 150€ Shocked Το ίδιο συμβαίνει και με τα λάστιχα δηλαδή διαφορά ποιότητας ανάλογα του εργοστασίου-χώρας προέλευσης.
Πρέπει να είσαι Νικολούλη ή Χαρβαδέλας για να βρείς άκρη Very happy Very happy
volvos - Σαβ 15 Μάϊ 2004, 19:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχουν χαρτια εγγυησης....μπορεις να ρωτησεις την αντιπροσωπεια την ιδια τι να προσεξεις.... οταν ειναι μαιμου σου δινει εγγυηση ζαπατινα οχι π.χ τροχος α.ε που φερνει σεπρινγκ αν δεν κανω λαθος....
ετσι τη πατησε και ο δικος μου...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr