overgr έγραψε: |
Κοψίματα του κινητήρα στις ψηλές στροφές (οδήγηση στην εθνική οδό)
|
overgr έγραψε: |
Όταν λέω "κοψίματα" (δεν μου αρέσει πολύ η λέξη, αλλά δεν μπόρεσα
να βρω και καμιά καλύτερη) εννοώ το φαινόμενο όπου ο κινητήρας έχει δισταγμούς ισχύος - στιγμιαίους αλλά έντονους. Σαν κάτι να σε φρενάρει στιγμιαία. Τάσο, έχεις ανάλογα φαινόμενα? |
overgr έγραψε: |
Τη στιγμή που συμβαίνει, έχεις μήπως παρατηρήσει τίποτε περίεργο με τις θερμοκρασίες? |
Mimis έγραψε: |
Παρόμοια προβλήματα αντιμετοπίζω και εγώ με το δικό μου (XS 1,4 16v). Έχει αστάθεια στο ρελαντί, βουλιάζει και ξανασηκώνεται, με ζεστό κινητήρα μου κρατάει τις στροφές στις 1.300 και το κάνει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα. Στo εξουσιοδοτημένο μου είπαν οτι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα και ότι έκανε ρεγουλάρισμα ![]() ![]() ![]() ![]() Λέτε αν αλλάξω πεταλούδα να λυθεί το πρόβλημα; |
pugsang έγραψε: |
Ναι προφανως εννουσε και τα Rallye και το δικο μου τα ιδια κανει.Βασικα κανει ενα κομπιασμα κρατημα σε βαθυ πατημα γκαζιου σε ψηλες στροφες και μετα δινει κανονικα
Εχουν καθαριστει μπεκ πεταλουδα αλλα μπουζι map sensor και διαφορα αλλα καλουδια και το προβλημα εκει.Εγω σκεφτομαι μηπως ειναι αντλια βενζίνης η οποια τα βλεπει ολα και ασυνατει να δωσει οταν πρεπει.Θα την αλλαξω και αυτη και αθα επανελθω |
nemo έγραψε: |
Εμένα πάλι κομπιάζει πολλές φορές όταν είναι ζεστό στο ξεκίνημα... Αφήνοντας δηλαδή το συμπλέκτη πάει να ξεκινήσει σταματάει για ένα δευτερόλεπτο (να το ξανασκεφτεί!!!) και μετά φεύγει κανονικά... Αυτό πάλι έχει κανείς ιδέα τι είναι? Επίσης το ρελαντί δεν ήταν ποτέ απόλυτα σταθερό παίζει + - 50 στροφες... Αλλά παλιότερα είχαμε πει ότι αυτό έτσι είναι και δεν αλλάζει (κάτι σαν την βλαμμένη πρώτη στο κιβώτιο!!!) Πάντως σβυσίματα δεν έχω... |