PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 206CC 1,6 Multiplex - Αρυθμίες ρελαντί - Κοψίματα στις ψηλές

overgr - Τετ 14 Απρ 2004, 11:07:21
Θέμα δημοσίευσης: 206CC 1,6 Multiplex - Αρυθμίες ρελαντί - Κοψίματα στις ψηλές
Χαιρετώ σας,

τον τελευταίο καιρό έχω αντιμετωπίσει το εξής πρόβλημα κάποιες φορές:

Κοψίματα του κινητήρα στις ψηλές στροφές (οδήγηση στην εθνική οδό)

Ασταθές ρελαντί με αποτέλεσμα να βουλιάζουν οι στροφές και συχνά να σβήνει ο κινητήρας. Το φαινόμενο εμφανίζεται κυρίως με κρύο κινητήρα,
όχι όμως αποκλειστικά - έχει συμβεί και στην εθνική οδό μετά από
αρκετή ώρα οδήγηση.

Το φαινόμενο εμφανίστηκε πρώτη φορά πριν 7-8 μήνες, εξαφανίστηκε,
και εμφανίστηκε τώρα.

Είναι αρκετά επικίνδυνο γιατί 1-2 φορές μου έσβησε στη μέση διασταύρωσης μόλις πάτησα το συμπλέκτη.

Έκανα και update στη μονάδα ψεκασμού χθες, αλλά σήμερα το πρωί
ξαναεμφανίστηκε.

Έχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κανέναν από εσάς με ίδιο μοτέρ? Καμιά ιδέα?

Thanks προκαταβολικά
206ccsimos - Τετ 14 Απρ 2004, 12:02:11
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Σταύρο, εμένα μου μυρίζεται αισθητήρας υποπιεσης αέρα.
Είχα κι εγώ τα ίδια προβλήματα και αυτός ο παλιό αισθητήρας ήταν η αιτία !
Πήγαινε σε μια Peugeot να σου κάνουν διάγνωση !
overgr - Παρ 16 Απρ 2004, 10:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ο συγκεκριμένος αισθητήρας αλλάχτηκε.

Η διάγνωση δεν έδειξε πρόβλημα, παρότι 2 φορές παρουσιάστηκε το πρόβλημα προχθες. Επειδή όμως το πρόβλημα είχε φανεί στην προηγούμενη
διάγνωση, το αλλάξανε στην εγγύηση.
Sidobre - Παρ 16 Απρ 2004, 10:15:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: 206CC 1,6 Multiplex - Αρυθμίες ρελαντί - Κοψίματα στις ψ
overgr έγραψε:
Κοψίματα του κινητήρα στις ψηλές στροφές (οδήγηση στην εθνική οδό)



Tι εννοείς "κοψίματα"; Για περιέγραψε λίγο τα συμπτώματα..
overgr - Παρ 16 Απρ 2004, 10:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν λέω "κοψίματα" (δεν μου αρέσει πολύ η λέξη, αλλά δεν μπόρεσα
να βρω και καμιά καλύτερη) εννοώ το φαινόμενο όπου ο κινητήρας έχει
δισταγμούς ισχύος - στιγμιαίους αλλά έντονους. Σαν κάτι να σε φρενάρει στιγμιαία.

Τάσο, έχεις ανάλογα φαινόμενα?
TONY PAP - Παρ 16 Απρ 2004, 11:08:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλώντας για αντίστοιχα προβλήματα στον Μπισκιτζή (bosch service) στο Μοσχάτο μου συνέστησε να γίνει καθαρισμός της πεταλούδας και ενδεχομένως και των μπεκ. Επίσης στο δικό μου τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα λόγω έλλειψης και φίλτρου βενζίνης. Μάλιστα επέμεινε οτι αρκετοί με 1,6 κινητηρες peugeot έχουν τέτοια προβληματάκια (δεν κατάλαβα αν εννοούσε και τα rallye).
Sidobre - Παρ 16 Απρ 2004, 11:14:49
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Όταν λέω "κοψίματα" (δεν μου αρέσει πολύ η λέξη, αλλά δεν μπόρεσα
να βρω και καμιά καλύτερη) εννοώ το φαινόμενο όπου ο κινητήρας έχει
δισταγμούς ισχύος - στιγμιαίους αλλά έντονους. Σαν κάτι να σε φρενάρει στιγμιαία.

Τάσο, έχεις ανάλογα φαινόμενα?


Μπαααα... μακάρι να είχα τέτοιο πρόβλημα...

Οποτε του καπνίσει μετά από πολλές ώρες λειτουργείας (μακρινά ταξίδια) σε απότομη επιτάχυνση, ο κινητήρας κάνει ένα μεγαλοπρεπέστατο stall σαν να σβήνει αλλά στην ουσία δουλεύει μέχρι τις 2οοο στροφές. Γυρνάς διακόπτη στο off και μετά πάλι on και δουλεύει κανονικά.
Δεν το κάνει συχνά, δεν το κάνει πάντα, έχω αλλάξει τα πάντα και πάλι όποτε το θυμηθεί το κάνει έτσι για να μου δείξει ότι υπάρχει. Λύση δεν έχω βρεί ούτε από Γαλλία...
pugsang - Παρ 16 Απρ 2004, 11:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι προφανως εννουσε και τα Rallye και το δικο μου τα ιδια κανει.Βασικα κανει ενα κομπιασμα κρατημα σε βαθυ πατημα γκαζιου σε ψηλες στροφες και μετα δινει κανονικα

Εχουν καθαριστει μπεκ πεταλουδα αλλα μπουζι map sensor και διαφορα αλλα καλουδια και το προβλημα εκει.Εγω σκεφτομαι μηπως ειναι αντλια βενζίνης η οποια τα βλεπει ολα και ασυνατει να δωσει οταν πρεπει.Θα την αλλαξω και αυτη και αθα επανελθω
overgr - Παρ 16 Απρ 2004, 11:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
Τη στιγμή που συμβαίνει, έχεις μήπως παρατηρήσει τίποτε περίεργο με τις θερμοκρασίες?
pugsang - Παρ 16 Απρ 2004, 11:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εννοεις θερμοκρασια νερου ειναι φυσιολογικη αν εννοεις θερμοκρασια λαδιου ε ναι ειναι λιγο ψηλα (οχι κοκκινα λιγο κατω απο το πρωτο τεταρτο μετα την μεση) γιατι εχει προηγηθει το απαραιτητο ξεμπουκωμα Laughing
overgr - Παρ 16 Απρ 2004, 11:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
Από εμπειρία από παλιότερο αυτοκίνητο, κάποια περίεργα και αδιευκρίνηστα συμπτώματα οφείλονταν τελικά στον αισθητήρα θερμοκρασίας του νερού. Δεν ξέρω αν μπορεί να επηρεάζει στη δική σου περίπτωση. Δεν του ρίχνεις μια ματιά? Νομίζω ότι είναι και σχετικά φτηνό.
ROLAND GARROS - Παρ 16 Απρ 2004, 12:20:39
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΥΤΥΧΩς... είναι το μόνο πρόβλημα που δεν έχει το δικό μου καρούλι... παρ΄΄ολα αυτά όμως όταν είχα κλείσει το δικό μου μέσα και είχα παραλάβει ενα άλλο 206cc της sixt έκανε συνεχόμενα μπουκώματα ( οχι με listerine) και οταν σταματούσες εσβηνέ... οι θερμοκρασίες του ήταν λογικές. οταν το παράτησα στο συνεργείο οπου παρελαβα το δικό μου τους ρωτησα απο περιέργεια και μου είπαν οτι ειναι συνήθως πρόβλημα από τον αισθητήρα σε συνδιασμό με το multiplex... είπαν οτι υπαρχου δυο ειδων αισθητηρες και αυτοκίνητα Multiplex η psi. και οτι λαθος συνδιασμός αισθητήρα με multiplex H psi κάνει αυτά τα προβλήματα... παρόλο οτι ηταν του 2001 θα το εφτιαχναν στην εγγύηση ... ειπαν...

αυτα... δικό μου δεν είναι οποτέ ούτε και κάποιου άλλου οπότε... στα @@ μας Smile
Sidobre - Παρ 16 Απρ 2004, 14:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
overgr έγραψε:
Τη στιγμή που συμβαίνει, έχεις μήπως παρατηρήσει τίποτε περίεργο με τις θερμοκρασίες?


Αν η ερώτηση πάει και σε εμένα, οι θερμοκρασίες είναι φυσιολογικές με την θερμοκρασία λαδιού πάνω από την μέση.

Τον τελευταί καιρό είμαι πεπεισμένος ότι το κάνει λόγω έλλειψης βενζίνης αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω...
Το halmeter που έχω δείχνει ότι στο συγκεκριμένο εύρος στροφών που το κάνει, πέφτει κατά ένα λαμπάκι άρα μήπως από κούραση του μοτέρ, ή της αντλίας ή των μπεκ κάποια στιγμή φτωχαίνει στιγμιαία και κλείνει ο εγκέφαλος την παροχή; εικασία είναι, αφού από κανένα δεν έχω πάρει απάντηση.
Mimis - Δευ 19 Απρ 2004, 14:26:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παρόμοια προβλήματα αντιμετοπίζω και εγώ με το δικό μου (XS 1,4 16v). Έχει αστάθεια στο ρελαντί, βουλιάζει και ξανασηκώνεται, με ζεστό κινητήρα μου κρατάει τις στροφές στις 1.300 και το κάνει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα. Στo εξουσιοδοτημένο μου είπαν οτι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα και ότι έκανε ρεγουλάρισμα Question Question Question Question
Λέτε αν αλλάξω πεταλούδα να λυθεί το πρόβλημα;
Sidobre - Δευ 19 Απρ 2004, 14:35:18
Θέμα δημοσίευσης:
Mimis έγραψε:
Παρόμοια προβλήματα αντιμετοπίζω και εγώ με το δικό μου (XS 1,4 16v). Έχει αστάθεια στο ρελαντί, βουλιάζει και ξανασηκώνεται, με ζεστό κινητήρα μου κρατάει τις στροφές στις 1.300 και το κάνει σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα. Στo εξουσιοδοτημένο μου είπαν οτι έχει ηλεκτρονική πεταλούδα και ότι έκανε ρεγουλάρισμα Question Question Question Question
Λέτε αν αλλάξω πεταλούδα να λυθεί το πρόβλημα;


Εφ'οσον είσαι 16v σίγουρα είσαι σε εγγύηση. Πίεσέ τους να λύσουν το πρόβλημα ανεξάρτητα τι θα χρειαστεί. Μην δεχτείς τίποτα πέρα από αυτό.
Kouzman - Δευ 19 Απρ 2004, 17:04:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς αυτό το πρόβλημα έχουμε και εμείς. Αυτό όμως μας συμβαίνει μόνο όταν του τα σκάμε κανονικά. Την πρώτη φορά βρήκαμε ένα καμένο MAP sensor, αλλά και μετά την αλλαγή του τα προβλήματα συνεχίζονται. Αυτό που κάνει εμάς είναι το εξής. Ας πούμε πως ξεκινάμε δυνατά… 1η όλα καλά, 2α όλα καλά με αλλαγές περί τις 7500-7600. με το που μπει 3η γύρω στις 5000-5500σαλ τραβά ένα τρελό κόψιμο λες και κάνει misfire (ρετάρει) και χάνω το γκάζι. Αφήνω πατάω πεταλούδα αλλά τίποτα. μηδέν άκουσμα… Με το που φτάσω στην άκρη και σταματήσω και πέσουν οι στροφές στο ρελαντί το μοτέρ σβήνει. Κλείνω τη μίζα περιμένω περίπου 10 secs και ξαναβάζω μπροστά και φεύγω. Τώρα τελευταία αυτό το έχει κάνει και στην 2α… ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έχουμε βρει τι σκ**ά φταίει και μας έχει σπάσει τα νεύρα…

Νομίζω πως πρέπει να συγκεντρώσουμε όλοι τις απόψεις μας επάνω σε αυτό το πρόβλημα και να πούμε τις εμπειρίες μας μήπως βρούμε τι φταίει…

Άλλο ένα κόψιμο που είχα όταν γύριζα από Μάνη έγινε στα 200-205χλμ που πήγαινα στην εθνική. Βγαίνω από την Τρίπολη και μπαίνω εθνική για Κόρινθο. Είχα βάλει βενζίνη σε μία ΒΡ στην Σπάρτη και κάτι δεν μου άρεσε… Στις 3ες και 4ες άκουγα πειράκια και φυσικά τα καντήλια πήγαιναν και ερχόντουσαν στον βενζινά… Βάζοντας 5η και συνεχίζοντας το άνοιγμα το μοτέρ κάπως έστρωσε αλλά μόλις έπιασα 200-205χλμ μου τραβάει ένα μεγαλοπρεπές κόψιμο, ανάβει το check engine και βγάζει ο υπολογιστής το μήνυμα Catalytic converter failure…Δεξιά λωρίδα, πάρκινγκ και στο ρελαντί σβήνει το μοτέρ. Περιμένω λίγο και ξαναβάζω μπροστά. Σκάω μερικές γκαζιές και όλα ακουγόντουσαν ρολόι. Από εκεί και μετά δεν έκανε τίποτα άλλο δούλευε άψογα. Με το άδειασμα του ντεπόζιτου και γέμισμα σε πρατήριο στην Αθήνα, το αυτοκίνητο ήρθε πάλι στα ίσια του. Ο αδερφός μου ξανακατέβηκε Τρίπολη με άλλα δύο άτομα και το αυτοκίνητο πυροβολούσε… 210-220 χλμ άνετα και με διάρκεια με τρία άτομα… Όλα καλά…
nemo - Δευ 19 Απρ 2004, 17:52:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάλι κομπιάζει πολλές φορές όταν είναι ζεστό στο ξεκίνημα... Αφήνοντας δηλαδή το συμπλέκτη πάει να ξεκινήσει σταματάει για ένα δευτερόλεπτο (να το ξανασκεφτεί!!!) και μετά φεύγει κανονικά... Αυτό πάλι έχει κανείς ιδέα τι είναι? Επίσης το ρελαντί δεν ήταν ποτέ απόλυτα σταθερό παίζει + - 50 στροφες... Αλλά παλιότερα είχαμε πει ότι αυτό έτσι είναι και δεν αλλάζει (κάτι σαν την βλαμμένη πρώτη στο κιβώτιο!!!) Πάντως σβυσίματα δεν έχω...
Mimis - Σαβ 24 Απρ 2004, 14:22:37
Θέμα δημοσίευσης:
Εχθές που πήγα στο εξουσιοδοτημένο, το συνδέσαν στον υπολογιστή και δεν βρήκαν απολύτως τίποτα. Αφού σκαλίσαν λίγο την μηχανή μου είπαν ότι η φίσα της πεταλούδας δεν ήταν καλά κουμπωμένη Question Arrow Question
Μεχρι σήμερα δεν μου το ξανα έκανε, ελπίζω να έφτεγε αυτό Confused
kanelj - Κυρ 25 Απρ 2004, 09:06:21
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Ναι προφανως εννουσε και τα Rallye και το δικο μου τα ιδια κανει.Βασικα κανει ενα κομπιασμα κρατημα σε βαθυ πατημα γκαζιου σε ψηλες στροφες και μετα δινει κανονικα

Εχουν καθαριστει μπεκ πεταλουδα αλλα μπουζι map sensor και διαφορα αλλα καλουδια και το προβλημα εκει.Εγω σκεφτομαι μηπως ειναι αντλια βενζίνης η οποια τα βλεπει ολα και ασυνατει να δωσει οταν πρεπει.Θα την αλλαξω και αυτη και αθα επανελθω


και εγω ο ιδιο προβλημα ειχα Μακη αλλα λυθηκε γιατι μου καθαρισανε κατι στην πεταλουδα (δεν θυμαμαι τι μου ειπαν Laughing Laughing )
τωρα παντως ειμαι ενταξει,αν και οταν κραταω σταθερα το γκαζι σε υψηλες στροφες τρωω κατι σφαλιαρες, που μαλλον βλεπω να ειναι απο βενζινες.δεν με χαλαει ομως αφου αν πατησω τερμα γκαζι οταν μου το κανει δεν μου κοβει αλλα αντιθετα με πεταει ! τωρα γιατι το κανει αυτο..... Confused
Recifees - Κυρ 25 Απρ 2004, 09:14:42
Θέμα δημοσίευσης:
nemo έγραψε:
Εμένα πάλι κομπιάζει πολλές φορές όταν είναι ζεστό στο ξεκίνημα... Αφήνοντας δηλαδή το συμπλέκτη πάει να ξεκινήσει σταματάει για ένα δευτερόλεπτο (να το ξανασκεφτεί!!!) και μετά φεύγει κανονικά... Αυτό πάλι έχει κανείς ιδέα τι είναι? Επίσης το ρελαντί δεν ήταν ποτέ απόλυτα σταθερό παίζει + - 50 στροφες... Αλλά παλιότερα είχαμε πει ότι αυτό έτσι είναι και δεν αλλάζει (κάτι σαν την βλαμμένη πρώτη στο κιβώτιο!!!) Πάντως σβυσίματα δεν έχω...

Πριν αφήσεις πάτα λίγο γκάζι μια -δυο φορές (όχι 6αρες Cool 1000 στροφές πάνω είναι καλά ) για να ξυπνήσουν .. τα ηλεκτρονικά του .
Απο ότι έχω καταλάβει είναι όπως το πάς
Ααντιγράφει τον τρόπο οδήγησης ,αν πάς χαλαρά ανεβάζει στροφές χαλαρά, σε περίπτωση που <<δώσεις >> απότομα γκάζι κομπίαζει, αν το πατάς δουλευεί μια χαρά, πάντα μετά τις 2000 στροφές
Στο ρελαντί μήπως στρίβεις τιμόνι ? Παρκαρισμα ? Αν ναι, δεν είναι τίποτα απλά ανεβάζει στροφές λόγο της αντλίας του υδραυλικού τιμονιού που δίνει περισσότερη πίεση.
Mimis - Σαβ 01 Μάϊ 2004, 14:28:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς το πρόβλημα δεν λύθηκε, εχτές αρχισε πάλι να αυξάνει τις στροφές χωρίς λόγο, έκανε βουλιάγματα και 2 φορές έσβησε. Υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική η ηλεκτρονική πεταλούδα; απο το εξουσιοδοτημένο μου είπαν ότι μπορεί να χάνει τα δεδομένα η πεταλούδα κάποιες στιγμές γι'αυτό τρελαίνεται. Μου είπαν ότι θα λυθεί αν μου ξανα περάσουν απο την αρχή το πρόγραμμα, αλλα να μήν το κάνω ακόμα, γιατι ο κάθε εγκέφαλος δέχεται μεχρι 4 φορές αναβάθμιση και να περιμένω μεχρι να δώσει η peugeot update του λογισμικού μου, για να μην βάζουμε ασκοπα το ίδιο. Το δέχτηκα για αρχή αλλα τωρα το πρόβλημα αρχίζει να γίνεται υπερβολικό.... Πώς σας ακούγονται όλα αυτά; Στον ηλεκτρονικό έλεγχο που του κάναν έδειξε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr