PSClub - Hellas

Κινητήρας - 306 - Αλλαγή του 1.4 8v σε 1.6 16v

Infernuz - Κυρ 14 Ιούν 2020, 21:40:03
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Αλλαγή του 1.4 8v σε 1.6 16v
Καλησπέρα στην ομάδα!
Έχω στην κατοχή μου ένα 306 1.4 8v (PH3 - 2000) εδώ και ένα χρόνο. Φοράει 266 φρένα(θα το επιβεβαιωσω αυριο αυτο) και kayaba excel-g αναρτησεις. Το έχω λατρέψει το αμάξι ως είναι απλά θεωρώ πως ο 1.4 είναι πολύ αργός για αυτή την καρότσα.
Μπήκε στο μυαλό μου λοιπόν η ιδέα για μετατροπή σε 1.6 16v, μιας και δεν αξιζει να ασχοληθώ με το μοτέρ που φοράω τώρα. Και τώρα έχω αρχίσει να μαζεύω λεφτά.

Ένα συνεργείο μου είπε πως γίνεται όλη η μετατροπή (με σασμάν και όλα τα ανταλλακτικά) με 950€. Αξίζει; Βρίσκω αλλού καλύτερα;
Να ασχοληθώ με κάτι άλλο πάνω στο αμάξι πρωτού πάω να αλλάξω κατευθείαν μοτέρ;

Επίσης, τι ακριβώς πρέπει να προσέξω με την δήλωσή του (στην άδεια);

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Hellas4x4 - Δευ 15 Ιούν 2020, 13:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είσαι μοντέλο τέλη 2000 και champion (αυτά που έφερναν στην Ελλάδα) το πιθανότερο είναι ότι έχει τις παλιές καρότσες του 1,8 με τα 115 (όπως δηλαδή είναι το δικό μου)... Wink

Για να αξίζει όπως είπες η μετατροπή το μοτέρ αυτό είναι μονόδρομος... Το 1,6 8ν είναι πολύ αργό με 90 (306) ή 100 (306 cabrio) ή 105 (106 rallye) και το πιθανότερο αρκετά παλιό και σκοτωμένο... κρίμα τα λεφτά (γνώμη μου πάντα) για τόσο μικρές διαφορές...
Για το 1,6 16ν, αν βρεις από μονόφισο (106 ή Saxo) θα σου κάτσει κουτί... Όλα τα ηλεκτρικά ταιριάζουν εκτός από το φισάκι του πολλαπλασιαστή, και αν θες και το a/c θα πρέπει να επιμηκύνεις λίγο το καλώδιο του δυναμό (αυτά τουλάχιστον έκανα στο δικό μου και δουλεύουν όλα πάνω στο αμάξι)...

Άλλες πατέντες που θα χρειαστείς σίγουρα είναι τρόχισμα και ενίσχυση της πάνω βάσης του μοτέρ (μπράτσο) και να φτιάξεις διακλάδωση στο πάνω κολάρο που μπαίνει στο ψυγείο, ώστε να κάνεις την ψύξη γύρω από το φίλτρο του λαδιού. Cool

Τα λεφτά που σου είπαν είναι καλά, αλλά μην το δέσεις και κόμπο... Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βγει... Εμένα πχ ήταν σπασμένες από το μοτέρ που πήρα οι βίδες του πλατό έκαναν 120 ευρώ (αν θυμάμαι καλά 20 ευρώ η μία και φοράει 6!!!) Dizzy2
Να ξέρεις πάντως, ότι το μοτέρ θα είναι λαχείο... Επίσης θα σου πρότεινα να πάρεις μοτέρ το οποίο να μην έχει ανοιχθεί... Σε αυτά τα μοτέρ, συνήθως το άνοιγμα σημαίνει πείραγμα...

Τέλος όσον αφορά την δήλωση, δεν έχω εμπειρία, γιατί εγώ δεν το έχω κάνει... Εξ όσων γνωρίζω για υπερκυβισμό μπορείς μέχρι και 20% πάνω...
Για μοτέρ τώρα που δεν υπήρχε σε αυτό το αμάξι δεν φτάνει η απλή δήλωση για την αλλαγή του μοτέρ, θα πρέπει να πας το αμάξι σε δημόσιο ΚΤΕΟ μαζί με διάφορα πιστοποιητικά (αποδείξεις αγοράς και εργασίας, πτυχίο του εγκαταστάτη μηχανικού κ.α.) και να το αφήσεις 2-3 μέρες να το δει μηχανικός ώστε να πιστοποιήσει με την σειρά του ότι η μετατροπή είναι σωστή και λειτουργική... Αφού γίνει αυτό πας μετά για την διαδικασία παραπάνω για την αλλαγή στην άδεια...

Ζύγισέ τα λοιπόν και δες αν σε συμφέρει... Μπορεί πχ να βρεις να πάρεις ένα 2λιτρο έτοιμο και να μην παιδεύεσαι...

Ελπίζω να σε βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα παραπάνω...
Infernuz - Δευ 15 Ιούν 2020, 19:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Αν είσαι μοντέλο τέλη 2000 και champion (αυτά που έφερναν στην Ελλάδα) το πιθανότερο είναι ότι έχει τις παλιές καρότσες του 1,8 με τα 115 (όπως δηλαδή είναι το δικό μου)... Wink

Για να αξίζει όπως είπες η μετατροπή το μοτέρ αυτό είναι μονόδρομος... Το 1,6 8ν είναι πολύ αργό με 90 (306) ή 100 (306 cabrio) ή 105 (106 rallye) και το πιθανότερο αρκετά παλιό και σκοτωμένο... κρίμα τα λεφτά (γνώμη μου πάντα) για τόσο μικρές διαφορές...
Για το 1,6 16ν, αν βρεις από μονόφισο (106 ή Saxo) θα σου κάτσει κουτί... Όλα τα ηλεκτρικά ταιριάζουν εκτός από το φισάκι του πολλαπλασιαστή, και αν θες και το a/c θα πρέπει να επιμηκύνεις λίγο το καλώδιο του δυναμό (αυτά τουλάχιστον έκανα στο δικό μου και δουλεύουν όλα πάνω στο αμάξι)...

Άλλες πατέντες που θα χρειαστείς σίγουρα είναι τρόχισμα και ενίσχυση της πάνω βάσης του μοτέρ (μπράτσο) και να φτιάξεις διακλάδωση στο πάνω κολάρο που μπαίνει στο ψυγείο, ώστε να κάνεις την ψύξη γύρω από το φίλτρο του λαδιού. Cool

Τα λεφτά που σου είπαν είναι καλά, αλλά μην το δέσεις και κόμπο... Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βγει... Εμένα πχ ήταν σπασμένες από το μοτέρ που πήρα οι βίδες του πλατό έκαναν 120 ευρώ (αν θυμάμαι καλά 20 ευρώ η μία και φοράει 6!!!) Dizzy2
Να ξέρεις πάντως, ότι το μοτέρ θα είναι λαχείο... Επίσης θα σου πρότεινα να πάρεις μοτέρ το οποίο να μην έχει ανοιχθεί... Σε αυτά τα μοτέρ, συνήθως το άνοιγμα σημαίνει πείραγμα...

Τέλος όσον αφορά την δήλωση, δεν έχω εμπειρία, γιατί εγώ δεν το έχω κάνει... Εξ όσων γνωρίζω για υπερκυβισμό μπορείς μέχρι και 20% πάνω...
Για μοτέρ τώρα που δεν υπήρχε σε αυτό το αμάξι δεν φτάνει η απλή δήλωση για την αλλαγή του μοτέρ, θα πρέπει να πας το αμάξι σε δημόσιο ΚΤΕΟ μαζί με διάφορα πιστοποιητικά (αποδείξεις αγοράς και εργασίας, πτυχίο του εγκαταστάτη μηχανικού κ.α.) και να το αφήσεις 2-3 μέρες να το δει μηχανικός ώστε να πιστοποιήσει με την σειρά του ότι η μετατροπή είναι σωστή και λειτουργική... Αφού γίνει αυτό πας μετά για την διαδικασία παραπάνω για την αλλαγή στην άδεια...

Ζύγισέ τα λοιπόν και δες αν σε συμφέρει... Μπορεί πχ να βρεις να πάρεις ένα 2λιτρο έτοιμο και να μην παιδεύεσαι...

Ελπίζω να σε βοήθησα και να μην σε μπέρδεψα παραπάνω...

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου. Το μοντέλο είναι όντως τέλη 2000.
Το A/C ούτως ή άλλως δεν λειτουργεί τώρα, οπότε χαλάλι Laughing
Για την δήλωση του βέβαια δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη. Λογικά είναι το γεγονός πως το μοτέρ που θέλω να βάλω δεν έμπαινε από το εργοστάσιο στο δικό μου.
Το 2λιτρο ωραίο ακούγεται αλλά μας κρατάνε πίσω τα τέλη και κατα πάσα πιθανότητα η φορολογική μου δήλωση.

Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου! Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr