PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Νέος κάτοχος 5008 BlueHDi 1,5 EAT8 GTline

Earendil - Τετ 18 Μάρ 2020, 16:44:59
Θέμα δημοσίευσης: Νέος κάτοχος 5008 BlueHDi 1,5 EAT8 GTline
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα. Καταρχήν να ευχηθώ υγεία σε όλους και προσοχή-σεβασμό στους ανθρώπους γύρω μας.
Στο θέμα μας:
Σύντομα (?) θα έχω στα χέρια μου το νέο 5008 diesel 1,5 με το αυτόματο 8 ταχυτήτων στην έκδοση GTline. Oι λόγοι που καταλαμβάνω χώρο στο forum είναι οι εξής δύο:
-Προέρχομαι από VW golf 6 tsi 160, με πολλά προβλήματα (το εξής ένα αρκεί: αλλαγή μοτέρ στα 100.000) αλλά και από mazda 2 (και παλιότερα 323) με απολύτως, μα απολύτως κανένα πρόβλημα. Προφανώς δεν αναμένω αξιοπιστία μάζντα (ούτως ή άλλως η μάζντα δεν φέρνει όχημα που να καλύπτει τις ανάγκες μου σε χώρους, πολύτεκνος γαρ), άλλωστε ήταν μάλλον σπαρτιάτικα αυτοκίνητα σε θέματα εξοπλισμού και τεχνολογίας, αλλά ελπίζω να αποφύγω περιπέτειες τύπου VW. Θα ήθελα επομένως την -όσο πιο- αντικειμενική σας άποψη για τα σύγχρονα πεζό σε θέματα αξιοπιστίας, τουλάχιστον στα σημαντικά μέρη του οχήματος, δηλαδή μοτέρ, σασμάν, ηλεκτρικά, συναρμογή, αντοχή υλικών, ποιότητα βαφής(σημειωτέον το διάλεξα με το χρώμα περλέ τριπλής επίστρωσης, αν λέει κάτι αυτό)
-Θα είχατε να μου προτείνετε σημεία που θα πρέπει να εστιάσω κατά την παραλαβή? ΠΧ για τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά, ερωτήσεις προς τον αντιπρόσωπο, θέματα λειτουργίας των (πολλών μάλλον) εφαρμογών και συνδεσιμότητας με κινητά, κλπ? Κάποια σύσταση/παρατήρηση/αρνητική εμπειρία?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
ΜΦΧ
Κώστας
action_peugeot - Κυρ 22 Μάρ 2020, 10:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ζημιές τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Ένα μεγάλο ατού είναι ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα είναι οικονομικός στα καύσιμα.
Καλό καύσιμο φίλτρο πετρελαίου κάθε 30000 χλμ
Λάδι και φίλτρο λαδιού κάθε 10000 χλμ όλα αυτά αν θέλεις να πάει μακριά ο κινητήρας σου. Έχω πελάτη μου με 208 1500 eHDI κοντεύει τα 180000 χλμ και όλα καλά.
Ή αντιπροσωπεία βέβαια άλλα λέει.
Εσύ κάνεις αυτό που νομίζεις σωστά.
Καλά και απροβλημάτιστα χλμ να έχεις
Ghost Dog - Πεμ 26 Μάρ 2020, 10:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
Κωστη μια χαρα επιλογη εκανες! Cool
Για οτι αποριες εχεις ζητα το τηλεφωνο μου απο τον Δημητρη και θα στα πω αναλυτικα τηλεφωνικως (Αρης εδω, θα καταλαβει! Wink )
Hellas4x4 - Πεμ 26 Μάρ 2020, 12:53:20
Θέμα δημοσίευσης:
Θα προσθέσω κι εγώ με την σειρά μου καλοτάξιδο και ατρακάριστο...
Από την εμπειρία μου, θα έλεγα ότι το αμάξι είναι λαχείο...
Ακόμα και σε avensis μου έχει τύχει αλλαγή κινητήρα στα 90.000χλμ... (έσπασε η καδένα στην εθνική οδό...)
Μην αναλύσω τι μου είχε βγάλει το 306 στα 3-4 πρώτα χρόνια...
Σίγουρα οι στατιστικές βοηθάνε στο να δεις τι παίζει με ζημιές κλπ, αλλά δεν είναι πάντα αντικειμενικές και δεν συνυπολογίζουν συχνά τον παράγοντα κόστος... πχ μια που ανέφερες Mazda να θυμίσω ότι ο πολλαπλασιαστής του MX-5 έκανε περίπου 500 ευρώ...
Επίσης πρέπει να λάβεις και υπόψιν τι προσφέρει το κάθε αμάξι... δεν μπορούμε να συγκρίνουμε αμάξι του 90' και να λέμε ότι δεν έβγαλε ζημιές με αμάξι του 05' που έχει τόσα συστήματα ασφαλείας και τόσα ηλεκτρονικά...
Πολλά, καλά και απροβλημάτιστα χλμ εύχομαι και να χαρείς την οδήγησή του, γιατί στο κάτω-κάτω είναι ένα από τα πράγματα που φημίζεται η Peugeot...
Earendil - Τετ 01 Απρ 2020, 00:15:52
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα σας και παλι,
Να σας ευχαριστησω θερμα για το χρονο και τις απαντησεις σας, και για την ενθαρρυνση.
1. Κυριε Δελαπορτα, το φιλτρο πετρελαιου και τα λαδια/ φιλτρο λαδιου, τι κοστος περιπου εχουν? Και αντι για τα 30.000/10.000χλμ που προτεινετε, τι ζηταει ο κατασκευαστης? Προφανως ειμαι ετοιμος να ακουσω τη συμβουλη σας, αλλα θα ηθελα να καταλαβω το cost vs benefit, αν σας ειναι ευκολο
2. Κυριε Αρη ευχαριστω για τη διαθεση σας, δεν γνωριζω ομως τον κ. Δημητρη. Αν σας ηταν ευκολο, θα μπορουσατε με πμ να μου στειλετε τα στοιχεια επικοινωνιας σας?
3. Φιλε Hellas4x4, καταρχην συμφωνουμε απολυτα οτι τα αυτοκινητα ειναι λαχεια, οπως και στο γεγονος οτι δεν μπορω να συγκρινω ενα αμαξι του 2008 (μαζντα 2) με ενα αμαξι του 2020, αλλωστε ο ιδιος ανεφερα οτι τα μαζντα ηταν μαλλον "γυμνα", και αρα λιγοτερο πιθανο να εμφανισουν προβληματα. Παρολαυτα, οπως ειπα, δεν περιμενω τετοια αξιοπιστια και carefree χρηση. Ζητησα καποιες συμβουλες απο εσας, που ειστε πιο εμπειροι απο εμενα σε οτι αφορα τα ΙΧ πεζο, να με καθοδηγησετε. Το ιδιο εκανα (και κανω) οταν με ρωτανε την αποψη μου για VW η μαζντα. Εν ολιγοις, θα ηθελα μετα απο 6-7 χρονια, να ειμαι στην ευχαριστη θεση να λεω "παρτε πεζο παιδια" και οχι "ποτε ξανα VW".
Ειδικα σε οτι αφορα στατιστικες και ερευνες, ειμαι παντα επιφυλακτικος για παρα μα παρα πολλους λογους. Προσεξα ομως προσφατα ερευνα, που εβγαζε την πεζο 3η μετα απο ΚΙΑ και Μαζντα, και οφειλω να πω οτι εντυπωσιαστηκα, μια και σε ολα σχεδον τα αποτελεσματα, η ερευνα συμφωνουσε με τις δικες μου παραρηρησεις (πχ VW προτελευταια, βολβο στη μεση, τογιοτα σε αναμενομενη 4η θεση, κλπ)

Και παλι σας ευχαριστω πολυ για τη συνεισφορα σας και ευχομαι σε ολους μακρια απο κακοτοπιες, μερες που ειναι
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr