| Hellas4x4 έγραψε: |
| Από προσωπική εμπειρία, το μοναδικό μειονέκτημα που είχα ήταν οι κραδασμοί του κινητήρα που τους είχα όλους στην καμπίνα...
Ακουγόταν λίγο σαν εργοστάσιο μέσα... |
| sonapos έγραψε: | ||
Κατά τα αλλά αξιζει έτσι ; Επίσης αν ξέρεις... απλά από την παλιά βάση κρατάω μόνο το μεταλλικό μέρος , βγάζω το παλιό λάστιχο δηλαδή Και περνάω το παουερφλεξ; Επίσης εμένα έτσι και αλλιώς σε ταξίδι δεν μπορεις να μιλήσεις μέσα λόγο κακής ηχομόνωσης όποτε το έχω συνηθίσει κάπως. |
| alfasud έγραψε: |
| Αν πάρεις Powerflex, πάρε τη μαύρη! Οι κραδασμοί είναι το μόνο μειονέκτημα, το μοτέρ σταματά να κουνιέται μπρος πίσω στις αλλαγές κοντά στον κόφτη και δεν καταπονείται το σασμάν πια ( ειδικά τα συγχρονιζέ που υποφέρουν με τη μαμά βάση). |
| alfasud έγραψε: |
| Ναι η μαύρη είναι πιο σκληρή, αλλά πιο μαλακή από την Πεζό σπορ... |