PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Απώλεια δύναμης από 2000 έως 4000 στρ./ Εξαγωγή μπεκιέρας.

pduke - Κυρ 28 Ιούλ 2019, 18:11:31
Θέμα δημοσίευσης: Απώλεια δύναμης από 2000 έως 4000 στρ./ Εξαγωγή μπεκιέρας.
Χαίρε κλαμπ!
Ξεκίνησε από κάτι μικροδιακοπές και έφτασε στο "δεν πάει μία"
Συμπτώματα/διαπιστώσεις:
- όταν είναι κρύο πάει μια χαρά. αφού ζεσταθούνε νερά κια λάδια αρχίζει
- αν δεν κρατάω σταθερό γκάζι τότε μπορεί και να μην εμφανιστεί καθόλου
- σε ευθείες με σταθερό γκάζι ξαφνικά αρχίζει να ακούγεται σαν VW αερόψυκτο του. 80. Τέρμα γκάζι και ανεβάζει χειρότερα από VW. μόλις πιάσει 4000 ξεκολάει και ανοίγει κανονικά.
- Το διαγνωστικό έδειξε 2ο μπεκ

Διάβασα ότι όταν το διαγνωστικό δείχνει μπεκ δε σημαίνει ότι φταίει σίγουρα το μπεκ. Οπότε είναι καλό να αλλάζεις τα μπεκ μεταξύ τους (πχ αλλάζεις το 2ο με το 3ο) και αν το διαγνωστικό μετά δείξει το 3ο μπεκ, τότε είναι μπεκ. Αν δείξει πάλι το 2ο τότε .... δεν ξέρω τι είναι.

Έχει κανείς γνώσεις γύρω από το θέμα? Τι μπορεί να είναι όλο τούτο?

Επίσης είπα να βγάλω τη μπεκιέρα και να αλλάξω τα μπεκ όπως παραπάνω. είναι 2 βίδες(κίτρινα βελάκια) όλες κι όλες και το σωληνάκι της βενζίνης(πράσινο βελάκι), αλλά έδειχνε σφηνωμένη και δεν θέλησα να το ζορίσω. Την τραβάω απλά με λίγη περισσότερη δύναμη ή έχει άλλο κόλπο?



Τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς μου!
pduke - Τετ 31 Ιούλ 2019, 12:26:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποιος?
Πείτε κάτι ... θα μου μείνει στο χέρι.... είναι κρίμα.... μόλις έφτιαξα το aircondition!!!
μεγάλο κρίμα λέμε!!
Pughell - Τετ 31 Ιούλ 2019, 23:18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δυσκολα εισαι για μπεκ...

Καμια αντλια βενζινης,κανας λ,κανας πολλαπλασιαστης ή κατι αναλογο ηλεκτρικο.
pduke - Πεμ 01 Αύγ 2019, 11:46:37
Θέμα δημοσίευσης:
λες ε?
το διαγνωστικό που γράφει μπεκ δεν λέει τίποτα?
Pughell - Τρι 06 Αύγ 2019, 21:49:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το διαγνωστικο μπορει να λεει μπεκ αλλά αυτο δεν σημαινει οτι απαραιτητα το προβλημα ειναι απο εκει.
Αν εχεις κλασμενη αντλια αλλά παραυτα δεν εχει καει,το διαγνωστικο μπεκ θα σου δειξει,ασχετα που το προβλημα ειναι απο πισω.
pduke - Τρι 06 Αύγ 2019, 22:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
καταλαβαίνω, και πόσο μάλλον η δική μου ECU που είναι για να δείχνει 5-6 πράγματα όλα κιόλα.
Το θέμα μου είναι ότι από τα συμπτώματα δεν καταλαβαίνω τίποτα.. Τουλάχιστον από όσα διάβασα, η αντλία πχ δεν κόβει σε συγκεκριμένο φάσμα στροφών και συνήθως σου βγάζει και άλλα. Δεν παίρνει μπρος εύκολα κτλ.

Επίσης έκανα το κόλπο του παππού με το κατσαβίδι και τα μπεκ και τα ακούω όλα να μη χάνουν ούτε .. μπιτ. Βέβαια μπορεί να είναι βρωμικά, αυτό δεν ακούγεται, αλλά τουλάχιστον ανοιγοκλείνουν σωστά.

και υπάρχει και η τελευταία ερώτηση. Η μπεκιέρα βγαίνει απλά με τράβηγμα?
Pughell - Κυρ 11 Αύγ 2019, 07:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα θα εχει δυο βιδες που την ασφαλιζουν,αφου τις λυσεις,την τραβας και βγαινει.Απλά με προσοχη γιατι το καθε μπεκ στην ακρη του εχει ενα o-ring,μην το κοψεις,το ιδιο και στην τοποθετηση που καλο ειναι να χρησιμοποιησεις λιγο λιπαντικο για να κατσουν στην θεση τους πιο ευκολα.

Η αντλια παντως δεν πεθαινει εντελως,μπορει να συνεχισει να λειτουργει κανονικα για αρκετο καιρο ακομα αλλά χωρις να εχει σωστη παροχη ή συχνοτητα.
pduke - Τρι 24 Σεπ 2019, 12:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
4 μπουζί και έναν καινούργιο πολλαπλασιαστή μετά, μάλλον βρήκα τι φταίει.
Ένα από τα τρία καλωδιάκια της φίσας του πολλαπλασιαστή μάλλον έχει ξυθεί... Αφού άλλαξα πολλαπλασιαστή (γιατί ήμουν σίγουρος .... ) δεν έπαιρνε καν μπροστά.... και μέσα στην απογοήτευσή μου τραβάω το φισάκι, το κάνω μια στροφή και τσαπ.... κυρία το μωρό.
και σε μισή ώρα αρχίζει τα ίδια.... Τις απώλειες του θέματος του τόπικ δηλαδή. Μέχρι στιγμής απότι κατάλαβα και αφού μόνωσα τα καλώδια πρόχειρα, μάλλον η πηγή του κακού είναι εκεί. αφού ζεσταθούν αρχίσουν οι μαλ***ες.
Μπορώ να το λύσω τοπικά ή πρέπει να αγοράσω όλη την αλογοουρά με τα καλώδια? γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη πλεξούδα με καλώδια και φισάκια κομπλέ από το εργοστάσιο.
Hellas4x4 - Τρι 24 Σεπ 2019, 17:27:45
Θέμα δημοσίευσης:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...
christos_99 - Τρι 24 Σεπ 2019, 18:08:29
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Μπορώ να το λύσω τοπικά ή πρέπει να αγοράσω όλη την αλογοουρά με τα καλώδια? γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη πλεξούδα με καλώδια και φισάκια κομπλέ από το εργοστάσιο.


Οντως αυτο με την πλεξουδα ειναι θεμα...
Στην θεση σου, θα πηγαινα scrap(ανακυλωση-αποσυρση), θα εβρισκα ενα ιδιο και θα εκοβα μονο το μπριζακι του πολλαπλασιαστη με μπολικη φυρα(=περισσευμενο καλωδιο) απο πισω.
Μετα ενωση με την δικια σου πλεξουδα με κολητιρι κι απο πανω με θερμοσυστελομενο (με μετρο το κολητιρι, αν το παρακανεις μπορει να επηρεασει την ταση), τσεκ με πολυμετρο κι αν ηταν οκ απο ρευματα θα το εβαζα ετσι

υγ εχεις δυσκολο αυτοκινητο κι αντε να βρεις, ωστοσο ισως ταιριαζει κι απο αλλα EW, αν εισαι τυχερος Wink
pduke - Τετ 25 Σεπ 2019, 14:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Σε μένα είναι ακριβώς το αντίθετο. στην αρχή είναι κούκλα και άμα ζεσταθεί αρχίζει τις ιστορίες.

christos_99 έγραψε:
pduke έγραψε:
Μπορώ να το λύσω τοπικά ή πρέπει να αγοράσω όλη την αλογοουρά με τα καλώδια? γιατί αυτό είναι μια ολόκληρη πλεξούδα με καλώδια και φισάκια κομπλέ από το εργοστάσιο.


Οντως αυτο με την πλεξουδα ειναι θεμα...
Στην θεση σου, θα πηγαινα scrap(ανακυλωση-αποσυρση), θα εβρισκα ενα ιδιο και θα εκοβα μονο το μπριζακι του πολλαπλασιαστη με μπολικη φυρα(=περισσευμενο καλωδιο) απο πισω.
Μετα ενωση με την δικια σου πλεξουδα με κολητιρι κι απο πανω με θερμοσυστελομενο (με μετρο το κολητιρι, αν το παρακανεις μπορει να επηρεασει την ταση), τσεκ με πολυμετρο κι αν ηταν οκ απο ρευματα θα το εβαζα ετσι

υγ εχεις δυσκολο αυτοκινητο κι αντε να βρεις, ωστοσο ισως ταιριαζει κι απο αλλα EW, αν εισαι τυχερος Wink


Γεια σου Χρήστο! ευτυχώς έχω βρει έναν Εγγλέζο στο ebay, με τους δικούς μας δεν τα πάω καλά, έχουν την ψυχολογία και αντιμετώπιση της λαικής αγοράς - ακόμα και στο νετ - και με κουράζουν. Ο Εγγλέζος σκραπάρει αβέρτα, έχω πάρει πολλά οπότε κάτι θα βγάλει. Το κακό με το δικό μου είναι ότι είναι ΠΡΟ multiplex και λογικά δεν του ταιριάζουν από 2002 και μετά. Ζόρικα δλδ. Οπότε ναι είναι δύσκολο και από όσο ξέρω ο EW μπήκε σε άλλα μοντέλο μόνο μουλτιπλεξάτος ... είναι για κλάματα η φάση.
Επίσης αυτά με τις κολλήσεις είναι δύσκολα πράγματα ...

ΠΑΝΤΩΣ! αφού μόνωσα τα καλώδια με .... μονωτική κατάλαβα ότι .... ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ με όλα τα παραπάνω. Το αυτοκίνητο κάνει ακριβώς ό,τι έκανε. Τζάμπα ο πολλαπλασιαστής και τα μπουζί. πετάω χρόνο και χρήμα. Οπότε ... είναι τα καλώδια? δεν είναι τα καλώδια? το ότι τα πέρασα μονωτική τα βοηθάει σε κάτι? είναι κάτι άλλο?
ιδέες κάποιος? Τα ψάχνω όλα, είμαι έτοιμος να το λύσω βίδες!!! Laughing Laughing
Hellas4x4 - Πεμ 26 Σεπ 2019, 14:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Σε μένα είναι ακριβώς το αντίθετο. στην αρχή είναι κούκλα και άμα ζεσταθεί αρχίζει τις ιστορίες.


Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά... Στην αρχή ήταν εντάξει του φίλου και μετά από λίγη ώρα του έκανε "νερά"...
pduke - Πεμ 26 Σεπ 2019, 18:00:00
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
pduke έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πάω σε κάτι τελείως διαφορετικό που μου έχει τύχει σε αμάξι φίλου. Όταν περνούσε κάποια ώρα, στο ρεζερβουάρ τα σκουπίδια που είχε μέσα βούλωναν την αντλία! Αν άφηνες το αμάξι κάποια ώρα, έφευγαν τα σκουπίδια από την αντλία και όλα καλά. Όταν έβαζες ξανά μπρος πάλι τα ίδια...

Ενδιαφέρουσα περίπτωση. Σε μένα είναι ακριβώς το αντίθετο. στην αρχή είναι κούκλα και άμα ζεσταθεί αρχίζει τις ιστορίες.


Μάλλον δεν το έγραψα εγώ καλά... Στην αρχή ήταν εντάξει του φίλου και μετά από λίγη ώρα του έκανε "νερά"...

όπα κάτσε! αυτό αλλάζει τα πάντα.
Έστω ότι είναι αυτό, ερώτηση:
- πως γλιτώνουμε από αυτό το βάσανο? άνοιγμα της αντλίας κάτω από το κάθισμα και καθάρισμα? καθαρίζει η αντλία? και πως?

Το χαρακτηριστικό του δικού μου είναι γενικά ότι δουλεύει περίεργα. Σταματημένο με σταθερό γκάζι πχ στις 2500 στροφές το ακούς να "σκάει" συχνά πυκνά και χαμηλόφωνα κάτι παφ πουφ από την εξάτμιση. Χαμηλόφωνα, αλλά ακούγεται αν κάτσεις με την πόρτα ανοιχτή. τώρα άμα ζοριστεί, εν κινήσει δλδ, αρχίζει τις μαλ***ες μέχρι τις 4000 - 4300, μπερδεύει αβέρτα, ή δίνει λιγότερο καύσιμο, ή κάτι και μετά "ξεκολλάει".
Τελικά βέβαια δεν ξέρω αν όλα αυτά είναι ένα ή ξεχωριστά θέματα.
Mule - Πεμ 26 Σεπ 2019, 18:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω την εντυπωση πως οταν ακους σκασιματα ειναι απο ρευμα..αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος...
Map εχεις τσεκαρει?
pduke - Πεμ 26 Σεπ 2019, 19:06:46
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Εχω την εντυπωση πως οταν ακους σκασιματα ειναι απο ρευμα..αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος...
Map εχεις τσεκαρει?

μετά από την κατάσταση με τα καλώδια είμαι σχεδόν σίγουρος, αλλά δεν ξέρω πως να αποδείξω ότι είναι τα καλώδια ...
MAP ?? Shocked τι είναι map ???
Mule - Πεμ 26 Σεπ 2019, 22:10:04
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αισθητηρας αερα που ειναι κουμπωμενος πανω στην εισαγωγη.
Τσεκαρε τον μια και αυτον..μπορει να θελει καθαρισμα ή αντικατάσταση
Hellas4x4 - Δευ 30 Σεπ 2019, 11:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
όπα κάτσε! αυτό αλλάζει τα πάντα.
Έστω ότι είναι αυτό, ερώτηση:
- πως γλιτώνουμε από αυτό το βάσανο? άνοιγμα της αντλίας κάτω από το κάθισμα και καθάρισμα? καθαρίζει η αντλία? και πως?


Αν είναι αυτό θέλει να βγάλεις την αντλία καυσίμου και αν έχεις πρόσβαση να καθαρίσεις την δεξαμενή...
Οι αντλίες συνήθως δεν καθαρίζουν... Απλά έχουν στο κάτω μέρος κάτι σαν σίτα πλαστική, για να μην περάσουν "σκουπίδια" στο κύκλωμα τροφοδοσίας...
pduke - Κυρ 20 Οκτ 2019, 12:37:01
Θέμα δημοσίευσης:
αν δεν βιάζεσαι υπάρχει ελπίδα τελικά. Μάλλον το βρήκα...


Είναι πολύ κοντά στη φύσσα και πιστεύω ότι η καλύτερη λύση είναι να βγάλω τη βγάλω, να κόψω 3εκ.μαξ καλώδιο και να την περάσω επί τόπου.
Απόσο γνωρίζω όλες η φύσσες έχουν τρόπο να ανοίξουν για να αφαιρέσεις τα καλώδια. Αυτή είναι εξαιρετικά σπάνια, παιδεύτηκα λίγο αλλά δεν έβγαλα άκρη. Έχει κανείς άποψη επί του θέματος?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr