pduke έγραψε: |
Αν χρειαστεί να άλλαξεις σωληνώσεις βρες μεταχειρισμένα από ebay. εγώ πήρα με 35 ευρώ όλο το σύστημα. Προσοχή στα ψυγεία. Στην περίπτωσή μου αλλάχθηκαν και τα 2. ήταν σάπια μέχρι το κόκαλο... |
TopGear έγραψε: | ||
Τι αναζήτηση ανταλλακτικών έκανες; Λύσιμο-τοποθέτηση μόνος σου; |
pduke έγραψε: |
μόλις είδα το ποστ σου, και μάλλον μόλις έλυσα το ίδιο πρόβλημα μετά από 4 χρόνια.
Βάλε φρέον και φώσφορο και πήγαινε μετά από 3-4 ημερες για έλεγχο. Βγάζει συχνά πρόβλημα στα ελαστικά σωληνάκια δεξιά από το δοχείο του ψυκτικού. Αν χρειαστεί να άλλαξεις σωληνώσεις βρες μεταχειρισμένα από ebay. εγώ πήρα με 35 ευρώ όλο το σύστημα. Προσοχή στα ψυγεία. Στην περίπτωσή μου αλλάχθηκαν και τα 2. ήταν σάπια μέχρι το κόκαλο... |
pduke έγραψε: |
Τόσα χρόνια δεν έβαλες φώσφορο ή δεν μπορέσατε να βρείτε τη διαρροή?
Ξέχασα να αναφέρω ότι την τελευταία διαρροή που βρήκαν ήταν από τον υγραντήρα τον οποίο και άλλαξα μαζί με ένα σωληνάκι που συνδέεται επάνω του. |
TopGear έγραψε: |
Γιατί και μένα που το έχασε όλο φέτος, βρήκαν ότι ο ένας από τους 2 σωλήνες που γεμίζουμε και το φρέον είχε τριφτεί στην άκρη και το έχανε από εκεί. Οπότε, αν έβρισκα νέους τέτοιους σωλήνες, θα ήταν κανά 100 ευρώ μεταχειρισμένοι, 250+ καινούριοι.
Και πάλι, θα έχανε από αλλού. Το ψυγείο ήταν καλό μου είπαν. Γενικότερα, αν καθόμουν να βγάλουν όλο το σύστημα A/C να το δούνε χώρια κτλ, δεν άξιζε ως προς την παλαιότητα του αυτοκινήτου. |
Παράθεση: |
Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι.
Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει. Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον. Δεν είναι λογική αυτή βέβαια.. |
Hellas4x4 έγραψε: |
Σε πολλά 206 πάντως η διαρροή είναι μέσα στην καμπίνα δυστυχώς... ![]() |
Mule έγραψε: | ||
Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι. Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει. Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον. Δεν ειναι λογικη αυτη βεβαια.. |
stathe174 έγραψε: |
Εμένα πάντως στο τελευταίο τσεκάρισμα πριν κανένα μήνα που είχε χάσει πάλι όλο το φρέον, μου βάλανε μαζί ένα υγρό που πάει στα λάδια και σφραγίζει τις διαρροές. Μέχρι τώρα όλα καλά. Το παρακολουθώ και ενημερώνω. |
DimiP έγραψε: | ||||
στο παλιο μου 206 (1.4) μετα την 1η δεκαετια, καθε χρονο συμπληρωνα φρεον. και φωσφορο βαλαμε, και ελεγχους καναμε σε 2 διαφορετικα συνεργεια, και ψυγειο αλλαξαμε (για αλλο λογο) αλλα ποτε δε βρεθηκε τιποτα για τα επομενα 8 χρονια μεχρι να το δωσω. το ιδιο ακριβως φαινομενο σε φιλικο μου 206 (1.4) του 2003, οπου εδω και 5-6 χρονια αρχισε να ζητα φρεον καθε χρονο ! |
Mule έγραψε: | ||||||
Καλα μου τα λεει ο μαστορας οτι τα 206 χανουν ολα... Ολα αυτα επιβεβαιώνουν το φιλο πιο πανω που λεει για εβαπορετα. Μηπως γινεται απο εκει η ζημια? |
Mule έγραψε: | ||
Εσενα σε τι ρυθμους τα χανει? Ενημερωσε αν θελεις αν βρεθει λυση.. |
Mule έγραψε: | ||
Απο εβαπορετα εννοεις ετσι? Και εγω κατα εκει καταληγω οτι χάνει το δικο μου. Και πες οτι τα σκας και λυνεις ταμπλό και την αλλαζεις...σιγουρος δεν θα εισαι ρισκο θα ειναι παλι... Υπαρχει κάποιος τροπος να τσεκαρεις εβαπορετα και δεν τον γνωριζω? Γιατί απο μπροστα δεν εχουμε βρει τπτ |
Mule έγραψε: |
Η εβαπορετα βρισκεται στο εσωτερικο του κουτιου που ανεβασες το οποίο πρεπει να γινει βιδες.
Και δυστυχώς για να αφαιρεθεί αυτο πρεπει να λυθει ολοκληρο το ταμπλο. Υπαρχει και βιντεο στο youtube με το λυσιμο αν σε ενδιαφέρει.. Παντως με μια ερευνα που εκανα στο διαδίκτυο πολλα 206 πασχουν στην εβαπορετα. |
vec έγραψε: |
Με 20-40 ευρώ συμπληρώνεις φρέον και κάνεις και καθάρισμα aircondition. Δεν είναι πιο συμφέρον να κάνεις αυτή τη δουλειά κάθε χρόνο από το να λύσεις το μισό αμάξι, να σκάσεις ένα κάρο λεφτά και τελικά να μην είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το πρόβλημα; |
vec έγραψε: |
Αυτό που είναι SOS για τα aircondition είναι πού και πού, μια φορά το μήνα ας πούμε να λειτουργούν. Έτσι κυκλοφορεί το φρέον μαζί με το λαδάκι που έχει μέσα και βοηθάει να μένουν σφραγισμένες οι όποιες μικροδιαρροές. |
pduke έγραψε: |
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... ![]() EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!! https://youtu.be/S8s7DrcegDQ |
Παράθεση: |
Evaporator and expansion valve parts and replacement costs, refrigerant, etc. total about USD 450 is our total charges, thanks for your visit. |
pduke έγραψε: | ||
Ανάλογα πόσο αρπαγμένος με τα μαστοριλίκια είσαι... Τώρα που είδα το βίντεο με ¨τρώει¨ να κατεβάσω ταμπλό έτσι για τη φάση.... ![]() |
pduke έγραψε: |
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... ![]() EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!! https://youtu.be/S8s7DrcegDQ |
pduke έγραψε: |
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... ![]() EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!! https://youtu.be/S8s7DrcegDQ |
vec έγραψε: |
Με 20-40 ευρώ συμπληρώνεις φρέον και κάνεις και καθάρισμα aircondition. Δεν είναι πιο συμφέρον να κάνεις αυτή τη δουλειά κάθε χρόνο από το να λύσεις το μισό αμάξι, να σκάσεις ένα κάρο λεφτά και τελικά να μην είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το πρόβλημα; |
vec έγραψε: |
Αυτό που είναι SOS για τα aircondition είναι πού και πού, μια φορά το μήνα ας πούμε να λειτουργούν. Έτσι κυκλοφορεί το φρέον μαζί με το λαδάκι που έχει μέσα και βοηθάει να μένουν σφραγισμένες οι όποιες μικροδιαρροές. |