PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Διαρροή φρεον σε peugeot 206

Mule - Παρ 05 Ιούλ 2019, 18:19:25
Θέμα δημοσίευσης: Διαρροή φρεον σε peugeot 206
Καλησπερα.

Εχω ενα 206 του 2000 και κάθε χρονο (εναμιση οποσδηποτε) συμπληρώνω φρεον.
Που πονανε αυτα και εχουν διαρροες?
Τι θα πρεπει να προσεξω?
pduke - Κυρ 28 Ιούλ 2019, 18:33:12
Θέμα δημοσίευσης:
μόλις είδα το ποστ σου, και μάλλον μόλις έλυσα το ίδιο πρόβλημα μετά από 4 χρόνια.
Βάλε φρέον και φώσφορο και πήγαινε μετά από 3-4 ημερες για έλεγχο.
Βγάζει συχνά πρόβλημα στα ελαστικά σωληνάκια δεξιά από το δοχείο του ψυκτικού.
Αν χρειαστεί να άλλαξεις σωληνώσεις βρες μεταχειρισμένα από ebay. εγώ πήρα με 35 ευρώ όλο το σύστημα.
Προσοχή στα ψυγεία. Στην περίπτωσή μου αλλάχθηκαν και τα 2. ήταν σάπια μέχρι το κόκαλο...
TopGear - Τρι 30 Ιούλ 2019, 12:34:19
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:

Αν χρειαστεί να άλλαξεις σωληνώσεις βρες μεταχειρισμένα από ebay. εγώ πήρα με 35 ευρώ όλο το σύστημα.
Προσοχή στα ψυγεία. Στην περίπτωσή μου αλλάχθηκαν και τα 2. ήταν σάπια μέχρι το κόκαλο...


Τι αναζήτηση ανταλλακτικών έκανες;
Λύσιμο-τοποθέτηση μόνος σου;
pduke - Τρι 30 Ιούλ 2019, 12:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
pduke έγραψε:

Αν χρειαστεί να άλλαξεις σωληνώσεις βρες μεταχειρισμένα από ebay. εγώ πήρα με 35 ευρώ όλο το σύστημα.
Προσοχή στα ψυγεία. Στην περίπτωσή μου αλλάχθηκαν και τα 2. ήταν σάπια μέχρι το κόκαλο...


Τι αναζήτηση ανταλλακτικών έκανες;
Λύσιμο-τοποθέτηση μόνος σου;


Τα ανταλλακτικά τα αγόρασα κυρίως εγώ από autodoc κτλ. Τοποθέτηση όμως σε συνεργείο. Δεν νομίζω ότι γίνεται αν δεν ξέρεις καλά τι κάνεις. Άσε που στο δικό μου είναι σκίσιμο κορμιού γιατί δεν υπάρχει χώρος ούτε για τα χέρια. Έχω την εντύπωση ότι σηκώνουν κινητήρα. Σε 1.4 και 1.6 μάλλον είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Στα 1.1 1.4 αν υπάρχει διαρροή στα ελαστικά σωληνάκια ίσως και να υπάρχει χώρος για επιτόπου επισκευή. Δεν ξέρω.
Mule - Τρι 30 Ιούλ 2019, 15:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
μόλις είδα το ποστ σου, και μάλλον μόλις έλυσα το ίδιο πρόβλημα μετά από 4 χρόνια.
Βάλε φρέον και φώσφορο και πήγαινε μετά από 3-4 ημερες για έλεγχο.
Βγάζει συχνά πρόβλημα στα ελαστικά σωληνάκια δεξιά από το δοχείο του ψυκτικού.
Αν χρειαστεί να άλλαξεις σωληνώσεις βρες μεταχειρισμένα από ebay. εγώ πήρα με 35 ευρώ όλο το σύστημα.
Προσοχή στα ψυγεία. Στην περίπτωσή μου αλλάχθηκαν και τα 2. ήταν σάπια μέχρι το κόκαλο...


Σωληνακια τα αλλαξα ολα περσι εφοσον εβγαλα μοτερ απο μηχανοστασιο οποτε δεν ειναι απο εκει.
Μου ειπαν οτι συνήθως χανουν ή απο ψυγειο ή απο κομπρεσορα.
Το περίεργο ειναι πως αυτο το πρόβλημα το εχω απο τοτε που αγόρασα το αμαξι καινουργιο πριν 19 χρονια.
pduke - Τρι 30 Ιούλ 2019, 15:52:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τόσα χρόνια δεν έβαλες φώσφορο ή δεν μπορέσατε να βρείτε τη διαρροή?

Ξέχασα να αναφέρω ότι την τελευταία διαρροή που βρήκαν ήταν από τον υγραντήρα τον οποίο και άλλαξα μαζί με ένα σωληνάκι που συνδέεται επάνω του.
TopGear - Τρι 30 Ιούλ 2019, 17:31:55
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί και μένα που το έχασε όλο φέτος, βρήκαν ότι ο ένας από τους 2 σωλήνες που γεμίζουμε και το φρέον είχε τριφτεί στην άκρη και το έχανε από εκεί. Οπότε, αν έβρισκα νέους τέτοιους σωλήνες, θα ήταν κανά 100 ευρώ μεταχειρισμένοι, 250+ καινούριοι.

Και πάλι, θα έχανε από αλλού. Το ψυγείο ήταν καλό μου είπαν. Γενικότερα, αν καθόμουν να βγάλουν όλο το σύστημα A/C να το δούνε χώρια κτλ, δεν άξιζε ως προς την παλαιότητα του αυτοκινήτου.
Mule - Τρι 30 Ιούλ 2019, 18:25:51
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Τόσα χρόνια δεν έβαλες φώσφορο ή δεν μπορέσατε να βρείτε τη διαρροή?

Ξέχασα να αναφέρω ότι την τελευταία διαρροή που βρήκαν ήταν από τον υγραντήρα τον οποίο και άλλαξα μαζί με ένα σωληνάκι που συνδέεται επάνω του.


Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι.
Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει.
Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον.
Δεν ειναι λογικη αυτη βεβαια..
pduke - Τετ 31 Ιούλ 2019, 11:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Γιατί και μένα που το έχασε όλο φέτος, βρήκαν ότι ο ένας από τους 2 σωλήνες που γεμίζουμε και το φρέον είχε τριφτεί στην άκρη και το έχανε από εκεί. Οπότε, αν έβρισκα νέους τέτοιους σωλήνες, θα ήταν κανά 100 ευρώ μεταχειρισμένοι, 250+ καινούριοι.

Και πάλι, θα έχανε από αλλού. Το ψυγείο ήταν καλό μου είπαν. Γενικότερα, αν καθόμουν να βγάλουν όλο το σύστημα A/C να το δούνε χώρια κτλ, δεν άξιζε ως προς την παλαιότητα του αυτοκινήτου.

Ότι μπορεί να φτιάχνεις το ένα και να χαλάει το άλλο δυστυχώς παίζει.
Εγώ τα έσκασα τελικά, αλλά δεν την πάλευα πέμπτο καλοκαίρι να λιώνω. Βέβαια τα έσκασα γιατί μου τα έβγαζε ένα ένα. Αν μου τα λέγανε όλα από την αρχή....

Επίσης ρίξε μια ματιά. Εγώ από αυτόν τον τύπο έχω πάρει πολλά και τους δικούς μου σωλήνες. Από τις συσκευασίες που κάνει και την κατάσταση που παρέλαβα τα πάντα, τον εμπιστεύομαι.

https://www.ebay.ie/itm/Peugeot-206-Air-Con-Pipes-9650810080-965010580/163300488726?hash=item260577b616:g:WPgAAOSwa3ZbubhB

Παράθεση:
Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι.
Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει.
Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον.
Δεν είναι λογική αυτή βέβαια..

Ναι δεν είναι. Τελικά έχει να κάνει με τα πόσα ευρώ συμπλήρωμα χρειάζεσαι ανά πόσα χρόνια.
Μπορεί να έχεις 2-3 πολύ μικρές διαρροές. Αυτό είναι το χειρότερο.
Μπορείς να πάρεις black light και γυαλιά και να αρχίσεις το ψάξιμο μόνος σου....
Hellas4x4 - Τετ 31 Ιούλ 2019, 15:28:36
Θέμα δημοσίευσης:
Σε πολλά 206 πάντως η διαρροή είναι μέσα στην καμπίνα δυστυχώς... Crying or Very sad
Mule - Τετ 31 Ιούλ 2019, 15:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πολλά 206 πάντως η διαρροή είναι μέσα στην καμπίνα δυστυχώς... Crying or Very sad


Απο εβαπορετα εννοεις ετσι?
Και εγω κατα εκει καταληγω οτι χάνει το δικο μου.
Και πες οτι τα σκας και λυνεις ταμπλό και την αλλαζεις...σιγουρος δεν θα εισαι ρισκο θα ειναι παλι...
Υπαρχει κάποιος τροπος να τσεκαρεις εβαπορετα και δεν τον γνωριζω?
Γιατί απο μπροστα δεν εχουμε βρει τπτ
stathe174 - Πεμ 01 Αύγ 2019, 09:47:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως στο τελευταίο τσεκάρισμα πριν κανένα μήνα που είχε χάσει πάλι όλο το φρέον, μου βάλανε μαζί ένα υγρό που πάει στα λάδια και σφραγίζει τις διαρροές. Μέχρι τώρα όλα καλά. Το παρακολουθώ και ενημερώνω.
DimiP - Πεμ 01 Αύγ 2019, 14:04:11
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
pduke έγραψε:
Τόσα χρόνια δεν έβαλες φώσφορο ή δεν μπορέσατε να βρείτε τη διαρροή?

Ξέχασα να αναφέρω ότι την τελευταία διαρροή που βρήκαν ήταν από τον υγραντήρα τον οποίο και άλλαξα μαζί με ένα σωληνάκι που συνδέεται επάνω του.


Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι.
Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει.
Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον.
Δεν ειναι λογικη αυτη βεβαια..


στο παλιο μου 206 (1.4) μετα την 1η δεκαετια, καθε χρονο συμπληρωνα φρεον.
και φωσφορο βαλαμε, και ελεγχους καναμε σε 2 διαφορετικα συνεργεια, και ψυγειο αλλαξαμε (για αλλο λογο) αλλα ποτε δε βρεθηκε τιποτα για τα επομενα 8 χρονια μεχρι να το δωσω.

το ιδιο ακριβως φαινομενο σε φιλικο μου 206 (1.4) του 2003, οπου εδω και 5-6 χρονια αρχισε να ζητα φρεον καθε χρονο !
Mule - Παρ 02 Αύγ 2019, 04:27:22
Θέμα δημοσίευσης:
stathe174 έγραψε:
Εμένα πάντως στο τελευταίο τσεκάρισμα πριν κανένα μήνα που είχε χάσει πάλι όλο το φρέον, μου βάλανε μαζί ένα υγρό που πάει στα λάδια και σφραγίζει τις διαρροές. Μέχρι τώρα όλα καλά. Το παρακολουθώ και ενημερώνω.


Εσενα σε τι ρυθμους τα χανει?
Ενημερωσε αν θελεις αν βρεθει λυση..
Mule - Παρ 02 Αύγ 2019, 04:30:52
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Mule έγραψε:
pduke έγραψε:
Τόσα χρόνια δεν έβαλες φώσφορο ή δεν μπορέσατε να βρείτε τη διαρροή?

Ξέχασα να αναφέρω ότι την τελευταία διαρροή που βρήκαν ήταν από τον υγραντήρα τον οποίο και άλλαξα μαζί με ένα σωληνάκι που συνδέεται επάνω του.


Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι.
Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει.
Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον.
Δεν ειναι λογικη αυτη βεβαια..


στο παλιο μου 206 (1.4) μετα την 1η δεκαετια, καθε χρονο συμπληρωνα φρεον.
και φωσφορο βαλαμε, και ελεγχους καναμε σε 2 διαφορετικα συνεργεια, και ψυγειο αλλαξαμε (για αλλο λογο) αλλα ποτε δε βρεθηκε τιποτα για τα επομενα 8 χρονια μεχρι να το δωσω.

το ιδιο ακριβως φαινομενο σε φιλικο μου 206 (1.4) του 2003, οπου εδω και 5-6 χρονια αρχισε να ζητα φρεον καθε χρονο !


Καλα μου τα λεει ο μαστορας οτι τα 206 χανουν ολα...
Ολα αυτα επιβεβαιώνουν το φιλο πιο πανω που λεει για εβαπορετα.
Μηπως γινεται απο εκει η ζημια?
TopGear - Παρ 02 Αύγ 2019, 08:14:28
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
DimiP έγραψε:
Mule έγραψε:
pduke έγραψε:
Τόσα χρόνια δεν έβαλες φώσφορο ή δεν μπορέσατε να βρείτε τη διαρροή?

Ξέχασα να αναφέρω ότι την τελευταία διαρροή που βρήκαν ήταν από τον υγραντήρα τον οποίο και άλλαξα μαζί με ένα σωληνάκι που συνδέεται επάνω του.


Εχω βαλει σε δυο διαφορετικους αλλα κανενας τους δεν καταφερε να βρει κατι.
Ειναι τοσο μικρη η διαρροή που δεν μπορει να βρεθει.
Μου ειπσν να μην ασχοληθώ μιας και και ολα αυτα εχουν θεμα με το φρεον.
Δεν ειναι λογικη αυτη βεβαια..


στο παλιο μου 206 (1.4) μετα την 1η δεκαετια, καθε χρονο συμπληρωνα φρεον.
και φωσφορο βαλαμε, και ελεγχους καναμε σε 2 διαφορετικα συνεργεια, και ψυγειο αλλαξαμε (για αλλο λογο) αλλα ποτε δε βρεθηκε τιποτα για τα επομενα 8 χρονια μεχρι να το δωσω.

το ιδιο ακριβως φαινομενο σε φιλικο μου 206 (1.4) του 2003, οπου εδω και 5-6 χρονια αρχισε να ζητα φρεον καθε χρονο !


Καλα μου τα λεει ο μαστορας οτι τα 206 χανουν ολα...
Ολα αυτα επιβεβαιώνουν το φιλο πιο πανω που λεει για εβαπορετα.
Μηπως γινεται απο εκει η ζημια?


Εμένα έχασε πρώτη φορά όλο το φρέον το 2010. Το γέμισα τότε, η επόμενη χρονιά που άδειασε πάλι όλο ήταν το 2017, όπου έπειτα από 2 μήνες, λόγω ελαττωματικής βαλβίδας στο άκρο του σωλήνα, έχασε τα 2/3.
Φέτος, 2019, ήταν άδειο εντελώς. Εβαλα τέλη Μαιου να προλάβω τις ζέστες, "τάπωσα" και τον έναν από τους 2 σωλήνες που είχε τριφτεί και έχανε από κει κάποια ποσότητα, αλλά ο μάστορας μου είπε πιθανότατα να χάνει και από αλλού.

Η "επισκευή" του απαιτούσε να βγει όλο το σύστημα ψύξης, με σωλήνες κτλ, να ελεγχθεί μόνο του, να αντικατασταθούν 2 σωλήνες και βλέπουμε. Κόστος ασύμφορο για την ηλικία του αυτοκινήτου και την αξία του. Το σύστημα κλιματισμού στα 206 ήταν από τη φύση του προβληματικό και είχαν θέμα και τα ψυγεία συχνά.
stathe174 - Παρ 02 Αύγ 2019, 10:24:45
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
stathe174 έγραψε:
Εμένα πάντως στο τελευταίο τσεκάρισμα πριν κανένα μήνα που είχε χάσει πάλι όλο το φρέον, μου βάλανε μαζί ένα υγρό που πάει στα λάδια και σφραγίζει τις διαρροές. Μέχρι τώρα όλα καλά. Το παρακολουθώ και ενημερώνω.


Εσενα σε τι ρυθμους τα χανει?
Ενημερωσε αν θελεις αν βρεθει λυση..


Πέρσι το γέμισα, έβγαλε όλο το καλοκαίρι, και φέτος ήταν άδειο. Θα ενημερώσω έτσι κι αλλιώς...
Hellas4x4 - Παρ 02 Αύγ 2019, 13:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Hellas4x4 έγραψε:
Σε πολλά 206 πάντως η διαρροή είναι μέσα στην καμπίνα δυστυχώς... Crying or Very sad


Απο εβαπορετα εννοεις ετσι?
Και εγω κατα εκει καταληγω οτι χάνει το δικο μου.
Και πες οτι τα σκας και λυνεις ταμπλό και την αλλαζεις...σιγουρος δεν θα εισαι ρισκο θα ειναι παλι...
Υπαρχει κάποιος τροπος να τσεκαρεις εβαπορετα και δεν τον γνωριζω?
Γιατί απο μπροστα δεν εχουμε βρει τπτ


Εβαπορέτα ή στον πυκνωτή... και μετά άντε βρες άκρη... Mad
pduke - Δευ 05 Αύγ 2019, 21:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
άρα.... αγορά black light και γυαλιών....

όταν λέμε να χάνει από την εβαπορέτα από που θα μπορούσε?

επίσης πόσο εύκολα προσβάσιμη είναι? πρέπει όντως να βγει όλο το ταμπλώ ή τη γλιτώνεις με την κεντρική κονσόλα?

λινκ
Mule - Δευ 05 Αύγ 2019, 21:36:17
Θέμα δημοσίευσης:
Η εβαπορετα βρισκεται στο εσωτερικο του κουτιου που ανεβασες το οποίο πρεπει να γινει βιδες.
Και δυστυχώς για να αφαιρεθεί αυτο πρεπει να λυθει ολοκληρο το ταμπλο.
Υπαρχει και βιντεο στο youtube με το λυσιμο αν σε ενδιαφέρει..
Παντως με μια ερευνα που εκανα στο διαδίκτυο πολλα 206 πασχουν στην εβαπορετα.
pduke - Δευ 05 Αύγ 2019, 22:39:52
Θέμα δημοσίευσης:
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... Smile


EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!!
https://youtu.be/S8s7DrcegDQ
DimiP - Τρι 06 Αύγ 2019, 08:00:03
Θέμα δημοσίευσης:
Mule έγραψε:
Η εβαπορετα βρισκεται στο εσωτερικο του κουτιου που ανεβασες το οποίο πρεπει να γινει βιδες.
Και δυστυχώς για να αφαιρεθεί αυτο πρεπει να λυθει ολοκληρο το ταμπλο.
Υπαρχει και βιντεο στο youtube με το λυσιμο αν σε ενδιαφέρει..
Παντως με μια ερευνα που εκανα στο διαδίκτυο πολλα 206 πασχουν στην εβαπορετα.


γι'αυτο δεν βρισκουμε τιποτα ψαχνοντας στο χωρο της μηχανης...
vec - Τρι 06 Αύγ 2019, 11:23:47
Θέμα δημοσίευσης:
Με 20-40 ευρώ συμπληρώνεις φρέον και κάνεις και καθάρισμα aircondition. Δεν είναι πιο συμφέρον να κάνεις αυτή τη δουλειά κάθε χρόνο από το να λύσεις το μισό αμάξι, να σκάσεις ένα κάρο λεφτά και τελικά να μην είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το πρόβλημα;

Αυτό που είναι SOS για τα aircondition είναι πού και πού, μια φορά το μήνα ας πούμε να λειτουργούν. Έτσι κυκλοφορεί το φρέον μαζί με το λαδάκι που έχει μέσα και βοηθάει να μένουν σφραγισμένες οι όποιες μικροδιαρροές.
pduke - Τρι 06 Αύγ 2019, 12:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
vec έγραψε:
Με 20-40 ευρώ συμπληρώνεις φρέον και κάνεις και καθάρισμα aircondition. Δεν είναι πιο συμφέρον να κάνεις αυτή τη δουλειά κάθε χρόνο από το να λύσεις το μισό αμάξι, να σκάσεις ένα κάρο λεφτά και τελικά να μην είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το πρόβλημα;

Ανάλογα πόσο αρπαγμένος με τα μαστοριλίκια είσαι... Τώρα που είδα το βίντεο με ¨τρώει¨ να κατεβάσω ταμπλό έτσι για τη φάση.... Tease

vec έγραψε:
Αυτό που είναι SOS για τα aircondition είναι πού και πού, μια φορά το μήνα ας πούμε να λειτουργούν. Έτσι κυκλοφορεί το φρέον μαζί με το λαδάκι που έχει μέσα και βοηθάει να μένουν σφραγισμένες οι όποιες μικροδιαρροές.

Αυτό είναι πολύ σωστό. Επίσης είναι απίστευτο πόσο γρήγορα ξεθολώνουν τα τζάμια το χειμώνα με τον κλιματισμό! Παλιά θυμάμαι σε βροχερές ημέρες πάντα είχα κλιματισμό σε λειτουργία.
Scratch Τώρα που το σκέφτομαι αυτό σημαίνει ότι έχουμε λειτουργία .... inverter???
TopGear - Τρι 06 Αύγ 2019, 14:39:02
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... Smile


EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!!
https://youtu.be/S8s7DrcegDQ


Πραγματικά, WTF

Άρα πώς ο καθένας μετά να μη ζητάει όσα ζητάει για τέτοια δουλειά; Και έχουμε και αμάξι με πρόβλημα συστηματικά σε κάτι τέτοιο...

Γράφει σχόλιο ο μηχανικός:

Παράθεση:
Evaporator and expansion valve parts and replacement costs, refrigerant, etc. total about USD 450 is our total charges, thanks for your visit.


Ελλάδα εύκολα κανά 700άρι...
TopGear - Τρι 06 Αύγ 2019, 14:44:16
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
vec έγραψε:
Με 20-40 ευρώ συμπληρώνεις φρέον και κάνεις και καθάρισμα aircondition. Δεν είναι πιο συμφέρον να κάνεις αυτή τη δουλειά κάθε χρόνο από το να λύσεις το μισό αμάξι, να σκάσεις ένα κάρο λεφτά και τελικά να μην είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το πρόβλημα;

Ανάλογα πόσο αρπαγμένος με τα μαστοριλίκια είσαι... Τώρα που είδα το βίντεο με ¨τρώει¨ να κατεβάσω ταμπλό έτσι για τη φάση.... Tease


Θες να βγάλεις κανά μεροκάματο να κατεβάσεις και το δικό μου;

Laughing Laughing Laughing
Mule - Τρι 06 Αύγ 2019, 16:43:27
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... Smile


EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!!
https://youtu.be/S8s7DrcegDQ


Αυτο το βιντεο ειχα παρακολουθησει και γω.
Το κακο με την ολη υποθεση ειναι οτι για την εργασία μονο ζητανε κανα 150 αρι (και λογικο ειναι μιας κ λυνεται το μισο αμαξι) αλλα δεν ξερεις οτι θα λυθει 100% το προβλημα.
Αυτο αξιζει να το κανεις μονο αν πιανουν τα χερια σου κ ασχοληθεις μονος σου πληρωνοντας μονο τα υλικα.
vec - Τρι 06 Αύγ 2019, 21:15:00
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
υπάρχει αριθμός ανταλλακτικού για την ρημάδα την εβαπορέτα? δεν έχω καταλάβει τι κάνει και γιατί δεν είναι στο σχεδιάγραμμα της peugeot?
Για στείλε βίντεο να γελάσουμε... Smile


EDIT: Άσε! το βρήκα.... κλαίω!!!
https://youtu.be/S8s7DrcegDQ


Ούτε 6 λεπτά δουλίτσα! Ένας ελληνικός καφές υπόθεση....
DimiP - Τετ 07 Αύγ 2019, 20:22:56
Θέμα δημοσίευσης:
vec έγραψε:
Με 20-40 ευρώ συμπληρώνεις φρέον και κάνεις και καθάρισμα aircondition. Δεν είναι πιο συμφέρον να κάνεις αυτή τη δουλειά κάθε χρόνο από το να λύσεις το μισό αμάξι, να σκάσεις ένα κάρο λεφτά και τελικά να μην είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το πρόβλημα;


πολυ σωστα, απλα δεν ειναι για τα λεφτα ειναι για το Γα**τω οταν εχεις ενα αμαξι 20ετιας και επι 10-12 χρονια καθε χρονο κανεις την ιδια δουλεια

vec έγραψε:
Αυτό που είναι SOS για τα aircondition είναι πού και πού, μια φορά το μήνα ας πούμε να λειτουργούν. Έτσι κυκλοφορεί το φρέον μαζί με το λαδάκι που έχει μέσα και βοηθάει να μένουν σφραγισμένες οι όποιες μικροδιαρροές.


το λαδι και το φρεον ειναι σφραγιστικοι παραγοντες ;;;;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr